PDA

View Full Version : CFMOTO 700 CL-X



Σελίδες : 1 [2]

SeniorCanardo
21/03/2023, 17:48
Ασυνήθιστη γιατί ? :confused:

Ψιλο μοιάζει με κλασική των Kawasaki (όπου αν δεν κάνω λάθος προέρχεται και η βάση αυτού του μοτέρ)

Παρόμοια πράγματα βλέπω και σε άλλα δικύλινδρα μοντέλα.

442116

Ρωτάω αν η "μπούκλα" είναι απαραίτητη, αλλά απάντησε ο @Dr.John.
Τα υπόλοιπα θα τα βρω και θα τα διαβάσω μόνος μου, μην χαλάμε και το θέμα.
:beer:

stefanos
21/03/2023, 17:51
442116

Ρωτάω αν η "μπούκλα" είναι απαραίτητη, αλλά απάντησε ο @Dr.John.
Τα υπόλοιπα θα τα βρω και θα τα διαβάσω μόνος μου, μην χαλάμε και το θέμα.
:beer:

Είναι απαραίτητο το συγκεκριμένο μήκος για να επιστρέψει το "κύμα" στην βαλβίδα

πυξιδας990
21/03/2023, 19:12
442116

Ρωτάω αν η "μπούκλα" είναι απαραίτητη, αλλά απάντησε ο @Dr.John.
Τα υπόλοιπα θα τα βρω και θα τα διαβάσω μόνος μου, μην χαλάμε και το θέμα.
:beer:

καβασακι και cf σαν διδυμα

doctor_john
21/03/2023, 20:20
φοράει τους τροχούς του z650rs και σαν ανταλλακτικό έχουν πολύ καλή τιμή.. 4,5" όμως ο πίσω..

ratamahatta
21/03/2023, 21:36
Scrambler της καφετέριας είναι όλα αυτά. Μην το ψάχνεις αυτό το κομμάτι αν σε ενδιαφέρει πραγματικά το χώμα. Νομίζω πως το μοναδικό μοντέρνο scrambler αρκετά σκληρό για πιο άγρια χρήση και που δεν θα το λυπηθείς εύκολα ακόμη και αν πέσει (αλλά και πολύ πιο αργό στην άσφαλτο) είναι το Royal Enfield Scram 411.
Έτσι ακριβώς,βέβαια απο χωματόδρομο περνάς άνετα,χωρίς κροκαλες κλπ εννοείτε όποτε με καλύπτει

πυξιδας990
22/03/2023, 08:07
φοράει τους τροχούς του z650rs και σαν ανταλλακτικό έχουν πολύ καλή τιμή.. 4,5" όμως ο πίσω..

ο μπροστα ειναι 18αρα στο cf και πισω το cf φοραει 180αρι λαστιχο,το rs 160

doctor_john
22/03/2023, 10:29
Με φτιάχνεις! Μπορείς να τσεκαρεις το πλάτος της ζάντας; Είναι ανάγλυφο κάπου πάνω της.

πυξιδας990
22/03/2023, 10:49
Με φτιάχνεις! Μπορείς να τσεκαρεις το πλάτος της ζάντας; Είναι ανάγλυφο κάπου πάνω της.

την αλλη βδομαδα στην εκθεση:D

skritikos
22/03/2023, 11:25
Με φτιάχνεις! Μπορείς να τσεκαρεις το πλάτος της ζάντας; Είναι ανάγλυφο κάπου πάνω της.



RIMS
3.5 x 17/4.5 x 17 MT Aluminum alloy




TIRES
Pirelli® MT60; Front: 110/80 R18; Rear: 180/55 R17

doctoras
22/03/2023, 14:19
και πως χωράει το 180ρι στην 4,5αρα :confused:

skritikos
22/03/2023, 14:50
και πως χωράει το 180ρι στην 4,5αρα :confused:

Αυτά είναι τα official spec, αλλά κάτι μου λέει πως παίζει κάποιο typo. Εκτός αν δεν φοράει ούτε καν 180

Πχ για το Sport model δίνουν:

Rim
Front: MT 3.5 x 17MT
Rear: MT 5.5 x 17MT

Front Tire120/70 ZR17, MAXXIS MA-ST2
Rear Tire180/55 ZR17, MAXXIS MA-ST2

doctor_john
22/03/2023, 19:33
Μπαίνει το 180 στην 4,5" κάποιοι αγωνιζόμενοι της κατηγορίας το προτιμούν.

sapila racing
23/03/2023, 08:13
Μπαίνει το 180 στην 4,5" κάποιοι αγωνιζόμενοι της κατηγορίας το προτιμούν.

180 σε 4,5 ιντσων δεν κανει με τιποτα.
Εχω βαλει στο παρελθόν 170 σε 5αρα και αφού το έφαγα ξαναγύρισα στο 160.
Δεν ηταν κακό αλλα το λάστιχο ηταν ελαφρως μπαλοναρισμένο με αποτέλεσμα να μην παταει ποτέ όλο το πίσω ακόμα κι οταν εξυνε μαρσπιε το μηχανακι, ενω ταυτόχρονα επειδή το κεντρο του εγινε πιο 'μυτερο' φαγώθηκε αρκετα πιο γρήγορα απο το φυσιολογικό.
Το αποτέλεσμα ηταν οτι δεν εδωσε κανενα πλεονέκτημα ενω ειχε μειονεκτήματα.
Με 180 τα πράγματα θα ηταν σαφως χειρότερα και μιλαμε για 5αρα οχι για 4,5!

skritikos
23/03/2023, 11:13
Επειδή στο Heritage μοντέλο φοράει ΜΤ60 και όχι κάποιο καθαρά road ελαστικό, δεν ξέρουμε, μπορεί και το 4.5" να είναι σωστό. Αλλά το βλέπω μάλλον για typo.

Dimmanoukas
11/06/2023, 20:11
Με χαρά διαπίστωσα ότι η νέα μου πλέον μηχανή, μετά από ένα πολύ σύντομο πέρασμα από σκούτερ, έχει το δικό της thread.

Με ακόμη μεγαλύτερη, διανύω τα πρώτα χιλιόμετρα μαζί της (δικά της και δικά μου καθώς πρόσφατα έγινα κάτοχος διπλώματος) και έχω να πω ότι το ζύγισμα της, το μικρό της αναλογικά βάρος αλλά το κυριότερο η ραφιναρισμένη λειτουργία της στο eco mode, την καθιστούν πολύ καλή για 1η μηχανή (εφόσον όμως υπάρχει μια στοιχειώδης εξοικείωση με δίτροχο και αρκετή σύνεση).

Σε σύγκριση με το σκούτερ μέρα με την νύχτα και η αλήθεια είναι ότι έχω πιάσει τον εαυτό μου να οδηγεί πιο σωστά, στρωτά αλλά και να αντλώ μεγαλύτερη ευχαρίστηση, παρόλη τη χρήση της με λιγότερα χιλιόμετρα στο κοντέρ.

Είναι το ζύγισμα αλλά και ο ήχος της εθιστικός, ο οποίος με γεμίζει κάθε φορά που ανεβαίνω πάνω της με ένα διαρκή χαμόγελο.

Γεροντοερωτες θα έλεγε κανείς και όχι άδικα χαχαχα (αν και δεν είμαι τοοοσο μεγάλος)

Πόσο είμαι, ας πούμε ότι πάνω μου βρίσκει εφαρμογή ο ορισμός του εξαιρετικού τραγουδιού των jethro tull, too old to rock and roll, to young to die.

ratamahatta
11/06/2023, 21:22
Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο το εργαλείο , ήταν υποψήφια για αγορά και από μένα αλλά τελευταία στιγμή βρήκα άλλον έρωτα
Παντως μου είχε αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις οδηγικά αλλά και από εξοπλισμό
Ενημέρωσε για κατανάλωση γιατί εκεί μάλλον χωλαίνει

Dimmanoukas
11/06/2023, 21:44
Ναι αλλά και το sv σου είναι έρωτας και πόσο μάλλον έτσι όπως το φτιάχνεις
Για κατανάλωση θα ενημερώσω μόλις έχω σαφή εικόνα

Dimmanoukas
22/06/2023, 13:59
Ακόμη δεν έχω σαφή εικόνα για την κατανάλωση καθώς ακόμη μαθαίνω τη χρήση της και γενικά τα πατήματα της.

Χθες μόλις ενεργοποίησα δειλά την λειτουργία sport όπου πραγματικά μεταμορφώνεται σε τελείως διαφορετική μηχανή. (και όπου πρώτη φορά με "στοίχειωσε" ως αίσθηση, φόβος και συγκίνηση μαζί).

Είναι όμως τρομερό feature να μπορείς με το πάτημα ενός κουμπιού να έχεις δύο διαφορετικές μηχανές.

Στο eco μια λειτουργία στρωτή, σαν ένα μόνιμο traction όπου συγχωρεί λάθη και δεν είναι τόσο αυστηρή στην απόκριση του γκαζιού...σε βάζει σε μια νωχελική διάθεση και απολαμβάνεις ένα χαρακτήρα λειτουργίας και χροιάς κάπως πιο old school τσοπεροειδη κατάστασης (ας μου επιτραπεί), και με τόση όση ροπή χρειάζεται για να κινείσαι στρωτά αλλά ταυτόχρονα σχετικά γρήγορα.

Στο sport, νευρική στα χαμηλά, με την αίσθηση ότι απαιτεί συνεχή συμπλεκταρισματα στην κίνηση, αλλά μόλις οι στροφές ανέβουν εκεί μετά τις πέντε το πράγμα σοβαρευει, ενώ μετά τις εφτά γίνεται κωμικοτραγικό.

Εκεί που νομίζεις ότι κάπως θα κρεμάσει, έρχεται ένα χαστούκι ένα ξέσπασμα όπου ξυπνάει τον κάφρο μέσα σου, αλλά ταυτόχρονα απαιτεί μεγάλη σύνεση, για να μην κάνεις τον Σούπερμαν ή γίνεις ένα με κανένα προπορευόμενο Πορτ μπαγκαζ.

Έχω δρόμο ακόμη στο να μάθω να την οδηγώ σε αυτό το mode σωστά.

Dimmanoukas
29/06/2023, 14:06
Σήμερα έγινε και η πρώτη μικρή εξόρμηση ή πιο σωστά μίνι ταξίδι...πήγαινε έλα για τη δουλειά από μεταμόρφωση Ερέτρια και πάλι πίσω.

Πολύ στρωτή οδήγηση, με 4,5 έως 6 χιλ στροφές που μεταφράζεται σε 100 έως 130 χλμ/ώρα στην εθνική με περίπου 70 στο επαρχιακό (από Χαλκίδα έως Ερέτρια).

161 χλμ διαδρομής στο κοντέρ, έφυγα γεμάτος, γύρισα με λαμπάκι (αν και από ότι κατάλαβα είναι τελείως κουκουρούκου η ένδειξη) και με το που φουλαρα πήρε 7,6 λίτρα.
Άρα εάν δεν κάνω λάθος βγαίνει περίπου 4,75 lt/100 χλμ.

Επαγωγικά σε κίνηση πιστεύω με άνεση θα πιάνουμε τα 7

Dimmanoukas
14/07/2023, 09:52
Χθες αν και δεν ήταν ιδανικές οι συνθήκες από ζέστη έγινε και η δεύτερη μικρή εξόρμηση προς Κάλαμο και Βαρνάβα.

Η ένδειξη στο καντράν από κίνηση στο πήγαινε και από εντός πόλης από τις προηγούμενες ημέρες ήταν στα 6lt / 100 πριν το μηδενίσω και στην επιστροφή 4,7lt /100.

Όλα με πολύ στρωτή οδήγηση καθώς η βόλτα έγινε με συνάδελφο που στρώνει το 650 dsx.

Η αίσθηση οδήγησης πολύ καλή αν και ακόμη έχω πολλά να μάθω, αλλά το ζύγισμα της και ο τρόπος που στρίβει για τα δικά μου δεδομένα εξαιρετικός.
Επίσης είναι πολύ ερεθιστικός και ο ήχος από το φίλτρο και την εξάτμιση, όχι υπερβολικός αλλά σε καμία περίπτωση φιμωμενος.

katsar
14/07/2023, 09:59
Όλα καλά αλλά αυτή την 18ρα ζάντα μπροστά τι ήθελαν και την έβαλαν ,σε περιορίζει πάρα πολύ στα ελαστικά :(

Dimmanoukas
14/07/2023, 10:10
Αυτό η αλήθεια είναι ένα πράγμα το οποίο δεν με έχει απασχολήσει ακόμη, αλλά υποθέτω του χρόνου σίγουρα.
Βέβαια τα pirelli που έχει πάνω είναι εξαιρετικά

ratamahatta
14/07/2023, 17:16
Χθες αν και δεν ήταν ιδανικές οι συνθήκες από ζέστη έγινε και η δεύτερη μικρή εξόρμηση προς Κάλαμο και Βαρνάβα.

Η ένδειξη στο καντράν από κίνηση στο πήγαινε και από εντός πόλης από τις προηγούμενες ημέρες ήταν στα 6lt / 100 πριν το μηδενίσω και στην επιστροφή 4,7lt /100.

Όλα με πολύ στρωτή οδήγηση καθώς η βόλτα έγινε με συνάδελφο που στρώνει το 650 dsx.

Η αίσθηση οδήγησης πολύ καλή αν και ακόμη έχω πολλά να μάθω, αλλά το ζύγισμα της και ο τρόπος που στρίβει για τα δικά μου δεδομένα εξαιρετικός.
Επίσης είναι πολύ ερεθιστικός και ο ήχος από το φίλτρο και την εξάτμιση, όχι υπερβολικός αλλά σε καμία περίπτωση φιμωμενος.
Το δουλεύεις στο eco ??

Dimmanoukas
14/07/2023, 18:24
Μόνο από το σπίτι προς το γραφείο όπου είναι σκάρτα δύο χιλιόμετρα.
Όπου βγαίνω Κηφισίας ή εν προκειμένω στη χθεσινή βόλτα πάντα στο sport.
Αλλά είπα στρωτή οδήγηση σε γενικές γραμμές χωρίς πολλά ξεσπάσματα και για να πέσει στο 6 έχοντας κάνει την πορεία λογικά μέχρι εκεί με 4,7 πάει να πει ότι στην κίνηση θα πιάνει άνετα πάνω από 7.

Dimmanoukas
08/11/2023, 19:29
Έχουν διαρρεύσει κάποιες φωτογραφίες από το clx spirit, δηλαδή την πιο scrambler εκδοχή του υπάρχοντος clx
Στα μάτια μου, φαντάζει η πιο όμορφη και ολοκληρωμένη εκδοχή της clx

ratamahatta
08/11/2023, 21:48
Όντως φαίνεται ακόμα πιο ομορφο σε αυτή την έκδοση , ειδικά το πίσω μέρος

AUFGEBRACHT
08/11/2023, 21:53
Καθρέπτες δεν έχει;

Dimmanoukas
08/11/2023, 22:03
Λογικά θα έχει απλά υποθέτω ότι είναι για τους σκοπούς της φωτογραφίας

Επίσης δεν έχει κάποια βάση για πινακίδα οπότε λογικά θα είναι κάποιο προσχέδιο?

Nitse3
09/11/2023, 09:03
Επίσης βλέπω και διπλό δισκόφρενο μπροστά. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί ενώ στα ΜΤ, ΝΚ κτλ που βγάζουν και λιγότερα άλογα έχουν και ορθώς διπλά και στο CLX βάλανε μονό επειδή και καλά σκράμπλερ;;;

panavour
09/11/2023, 09:44
Μάρκετινγκ λέγεται,κάλλιον το φαίνεσθαι,του είναι.

giorgosb
09/11/2023, 10:41
Concept (https://www.bikeit.gr/nea-montela-cf-moto/item/36263-eicma-2023-cfmoto-cl-x-spirit-concept?m=1) στην EICMA ήταν

447894

447895

THRESH
09/11/2023, 12:14
Επίσης βλέπω και διπλό δισκόφρενο μπροστά. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί ενώ στα ΜΤ, ΝΚ κτλ που βγάζουν και λιγότερα άλογα έχουν και ορθώς διπλά και στο CLX βάλανε μονό επειδή και καλά σκράμπλερ;;;

To 700 CLX στα ίδια , θεωρητικά πάντα, είναι σαν απόδοση με τον CP2.

Στα περι δισκόφρενου, και στο καινούργιο Caballero 700 μονό δισκόφρενο έχει σε σχέση με το MT07.

Είναι όμως μεγαλύτερο και βλέπω ακτινικής έδρασης δαγκάνα.

Άρα ίσως είναι ανάλογα την υλοποίηση, αν και για μεγαλύτερα κυβικά/ιπποδυνάμεις μόνο κάνα εξωφρενικό ακτινικό δισκόφρενο σαν των Buell παλαιότερα θα μπορούσε να σταθεί.

Sengiro
28/07/2024, 12:58
To 700 CLX στα ίδια , θεωρητικά πάντα, είναι σαν απόδοση με τον CP2.

Στα περι δισκόφρενου, και στο καινούργιο Caballero 700 μονό δισκόφρενο έχει σε σχέση με το MT07.

Είναι όμως μεγαλύτερο και βλέπω ακτινικής έδρασης δαγκάνα.
Άρα ίσως είναι ανάλογα την υλοποίηση, αν και για μεγαλύτερα κυβικά/ιπποδυνάμεις μόνο κάνα εξωφρενικό ακτινικό δισκόφρενο σαν των Buell παλαιότερα θα μπορούσε να σταθεί.

Ναι, η απόδοση των δισκόφρενων μπορεί να εξαρτάται από την υλοποίηση και την ποιότητα των εξαρτημάτων. Το 700 CLX και το CP2 έχουν όντως παρόμοιες αποδόσεις, αλλά οι λεπτομέρειες στη σχεδίαση των φρένων μπορεί να κάνουν μεγάλη διαφορά στην αίσθηση και την απόδοση. Το μονό δισκόφρενο με ακτινική δαγκάνα στο Caballero 700 μπορεί να προσφέρει εξαιρετική δύναμη πέδησης και καλύτερο έλεγχο, ειδικά αν είναι μεγαλύτερο. Το ίδιο ισχύει και για τα δισκόφρενα της Buell, που ήταν γνωστά για την απόδοσή τους. Εξαρτάται λοιπόν από το πώς είναι υλοποιημένα και τις προδιαγραφές τους.