View Full Version : BIMOTA TesiH2
RaGe_Raptor
06/11/2019, 06:44
:eek:
Μπάκλιιιιι, Σαπίλαααα
https://www.asphaltandrubber.com/bikes/bimota-tesih2-leak/
Η Kawasaki αγόρασε την BIMOTA. Ως εκ τούτου η τελευταία παρουσιάζει το TesiH2
412462
Όταν τα λεγε ο γέρος :smokin:
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=157444&p=3012773&viewfull=1#post3012773
Έλα ψηλέ θα βάλεις τα μισά να το πάρουμε το γαμήδι :cry:
Εσύ καλά το είπες ''Και που να δεις το bimota turbo'' αλλά τιναυτορε.
Καλύτερα να μην το έβλεπα όμως ,μου ήρθαν αναμνήσεις από το Μαντρα. :cry::yuck:
Kαι εκείνο το Impeto τουρμπισιο δεν ήταν.
Που να εκτιμήσετε ρε νέοι εσείς την ομορφιά :p
Η αλήθεια είναι ότι έχω αρχίσει να το ξανασκέφτομαι :bawl:
Να ρωτήσω και εγώ κάτι,κουβέντα να γίνεται.
Αυτό το μπροστινό προσφέρει κάτι ουσιαστικό ή είναι άποψη/διαφορετικότητα/εκκεντρικότητα όπως θέλεις πες το;
Mια Yamaha θυμάμαι με ένα παρόμοιο ,εξαφανίστηκε.
Άντε να το πας σε κανένα κυρ Μπάμπη μηχανικό αυτό να σου αλλάξει ''μια φλατζούλα εκεί μπροστά στο hub-center steering '' :lol:
RaGe_Raptor
06/11/2019, 08:46
Που να εκτιμήσετε ρε νέοι εσείς την ομορφιά :p
Η αλήθεια είναι ότι έχω αρχίσει να το ξανασκέφτομαι :bawl:
Η ομορφιά κρύβεται στη λεπτομέρεια, ρε. Δείτε επιφάνειες
412463
Η ομορφιά κρύβεται στη λεπτομέρεια, ρε. Δείτε επιφάνειες
412463
Αυτό ρε είναι το "δέντρο" , το "δάσος" όμως ?
Πέραν της πλάκας δυστυχώς το μηχανάκι ακολουθεί τις τρανσφόρμερ γραμμές της εποχής :cry:
Όπως και το πρώτο που έμοιαζε με paso , προσωπικά πιο πολύ μου αρέσει το 3 :wave2:
412464
telegonos
06/11/2019, 08:58
Την εποχή που είχε βγει το Tesi πάντως, οι δημοσιογράφοι ΔΕΝ έλεγαν καλά λόγια για την συμπεριφορά του.
Για εμένα, είναι αδικαιολόγητα πολύπλοκο, ενώ ο βραχίονας προς τα εμπρός και μάλιστα κατηφορικός προς τα εμπρός, σημαίνει ότι στο φρενάρισμα θα έχει τάση να ανασηκώνεται, πράγμα που καταστρέφει τελείως την αίσθηση του φρένου στον αναβάτη. Από το πρώτο Tesi όμως, μέχρι αυτό, πολλά μπορεί να έχουν αλλάξει, μέχρι και να βοηθάει η ηλεκτρονική ανάρτηση την συμπεριφορά μέσω προγράμματος.
Τα μούτρα του λαστιχά, όταν θα το πας για αλλαγή μπροστά ελαστικού, θέλω να δω.
ΕΔΙΤ: Το yamaha GTS αν και μοιάζει, είναι κάπως διαφορετικό σαν υλοποίηση. Στο TESI η εντολή διεύθυνσης για παράδειγμα, έρχεται από το τιμόνι μέχρι στην πλύμνη, με αρθρωτούς ράβδους, από το πλάι. Στο GTS ερχόταν με αρθωτό σύστημα απευθείας από πάνω. Στο TESI η πλύμνη του τροχού κρατάει την ''γωνία'' ως προς την κατακόρυφη θέση, με τις πλαινές ράβδους, ενώ στο GTS υπήρχε ένα πιο ογκώδες σύστημα σε συνδυασμό με το πάνω μέρος και την τιμονόπλακα.
Γενικά η βασική ιδέα του ψαλίδι μπράτσο προς τα εμπρός είναι η ίδια, αλλά η υλοποίηση πολύ διαφορετική.
KotsosDR
06/11/2019, 09:07
:a014:
sapila racing
06/11/2019, 09:35
:eek:
Μπάκλιιιιι, Σαπίλαααα
https://www.asphaltandrubber.com/bikes/bimota-tesih2-leak/
Η Kawasaki αγόρασε την BIMOTA. Ως εκ τούτου η τελευταία παρουσιάζει το TesiH2
412462
Χαίρομαι πολύ που η Bimota θα αναβιώσει εκ νέου!
Ομως εγώ περίμενα αλλο μηχανάκι...
Πόνεσαν τα μάτια μου από τον εμετό.
KotsosDR
06/11/2019, 10:23
Χαντακώνεται απο το γελοίο φανάρι μπροστά , χωρίς αυτό θα ήταν πολύ πιο όμορφο
412468
Να ήταν μόνο το φανάρι.....
Οι εξατμίσεις είναι από το ράφι της κάβα και ο λασπωτηρας μου θυμίζει Ρενώ 5.
KotsosDR
06/11/2019, 10:36
Να ήταν μόνο το φανάρι.....
Οι εξατμίσεις είναι από το ράφι της κάβα και ο λασπωτηρας μου θυμίζει Ρενώ 5.
Αυτά διορθώνονται ...(δεν πιστεύω οτι θα το πάρει κάποιος και δεν θα βάλει αμέσως εξάτμιση - tail tidy) , το φανάρι από την άλλη δεν διορθώνεται :sick:
Εγώ στη θέση τους, θα έβαζα φωτιά στο εργοστάσιο και θα έπινα έναν κουβά βιτριόλι.
Αυτά διορθώνονται ...(δεν πιστεύω οτι θα το πάρει κάποιος και δεν θα βάλει αμέσως εξάτμιση - tail tidy) , το φανάρι από την άλλη δεν διορθώνεται :sick:
Εγώ στη θέση τους, θα έβαζα φωτιά στο εργοστάσιο και θα έπινα έναν κουβά βιτριόλι.
Έτσι μόνο διορθώνεται.
:lol:
KotsosDR
06/11/2019, 10:51
Πείτε αλήθεια όμως ........ θα γουστάρατε να το οδηγήσετε ?
Πείτε αλήθεια όμως ........ θα γουστάρατε να το οδηγήσετε ?
Ναι, αρκεί να υπάρχει σχετικά κοντά γκρεμός ή λιμάνι.
Πείτε αλήθεια όμως ........ θα γουστάρατε να το οδηγήσετε ?
Γιατί όχι.
Με το κράνος φορεμένο δεν σε καταλαβαίνει κανείς και γλυτώνεις το ρεζιλικι.
RaGe_Raptor
06/11/2019, 13:03
Και μια live φωτογραφία μηπως κι αλλάξετε γνώμη :bawl:
412473
Και μια live φωτογραφία μηπως κι αλλάξετε γνώμη :bawl:
412473
Ούτε το ένα τρίτο δεν το κοιτάει :cry:
DoctoR_k6
06/11/2019, 13:18
Και μια live φωτογραφία μηπως κι αλλάξετε γνώμη :bawl:
412473
Πηγες Μιλανο? :lol:
RaGe_Raptor
06/11/2019, 13:19
Πηγες Μιλανο? :lol:
Ναι,μέσω Twitter :cry:
telegonos
06/11/2019, 13:42
Εγώ θα έπινα έναν κουβά βιτριόλι.
Πάσσαλος πασσάλω εκκρούεται.
Που λεγανε και κατι αρχαιοι...
Πάσσαλος πασσάλω εκκρούεται.
Που λεγανε και κατι αρχαιοι...
Θες να βοηθήσεις να καταλάβουμε κι οι υπόλοιποι γιατί δεν βρίσκω τον Μάκπλη.
Εμένα μου αρέσει γιατί είναι ξεχωριστό!
Θες να βοηθήσεις να καταλάβουμε κι οι υπόλοιποι γιατί δεν βρίσκω τον Μάκπλη.
Φάητ φάιαρ γουιδ φάιαρ, το λένε στο χωριό μου.
Φάητ φάιαρ γουιδ φάιαρ, το λένε στο χωριό μου.
Α οκ, γιατί δεν εκαταλάβαινα πράμα.
KotsosDR
06/11/2019, 15:18
Παίζει τελικά το φανάρι να είναι pop-up ?
RaGe_Raptor
06/11/2019, 15:26
Παίζει τελικά το φανάρι να είναι pop-up ?
όχι,απλώς το πήραν από το ράφι της καβάσως ,όπως και τους καθρέφτες.είναι και τα δύο αυτούσια από το Η2
Παίζει τελικά το φανάρι να είναι pop-up ?
412476
RaGe_Raptor
06/11/2019, 15:42
τεσπα,ας φωτοΣΟΥΠΙΆρει κάποιος μια ακράπα να δείτε που θα βελτιωθεί πολύ.
RaGe_Raptor
06/11/2019, 15:43
Χαίρομαι πολύ που η Bimota θα αναβιώσει εκ νέου!
Ομως εγώ περίμενα αλλο μηχανάκι...
έτσι από περιέργεια,ποιο μηχανάκι περίμενες?
sapila racing
06/11/2019, 15:49
έτσι από περιέργεια,ποιο μηχανάκι περίμενες?
ΚΒ4 με μοτέρ ZX10, αλλά όχι σε έκδοση Tesi.
RaGe_Raptor
06/11/2019, 15:55
ΚΒ4 με μοτέρ ZX10, αλλά όχι σε έκδοση Tesi.
τουλάχιστον το SB4 "έγραφε" ωραία σαν όνομα :p
sapila racing
06/11/2019, 16:07
τουλάχιστον το SB4 "έγραφε" ωραία σαν όνομα :p
Σαν το SB6 δεν έχει! :D
Θες να βοηθήσεις να καταλάβουμε κι οι υπόλοιποι γιατί δεν βρίσκω τον Μάκπλη.
Τι τον θες τον ξάδερφο ?
:cry::cry::cry:
Σαν το SB6 δεν έχει! :D
Έλα μωρή κουκουβάγια :bawl:
έτσι από περιέργεια,ποιο μηχανάκι περίμενες?
Έχει δίκιο ο ψηλός βιαστήκανε για δαύτο και μεγαλύτερη μαλακία που χρησιμοποίησαν πράγματα του Η2.
Πιο σίγουρα πρώτο βήμα ήταν το ΚΒ4 αλλά και ιστορικά αποδεκτό.
RaGe_Raptor
06/11/2019, 16:33
Έχει δίκιο ο ψηλός βιαστήκανε για δαύτο και μεγαλύτερη μαλακία που χρησιμοποίησαν πράγματα του Η2.
Πιο σίγουρα πρώτο βήμα ήταν το ΚΒ4 αλλά και ιστορικά αποδεκτό.
μάλλον επειδή ήταν σχετικά "εύκολο" αφού δομικά ο κινητήρας του Η2 αντέχει τα φορτία. δεν θα αργήσει το ΚΒ,σίγουρα.
Kas_Tracer
06/11/2019, 16:36
Έχει δίκιο ο ψηλός βιαστήκανε για δαύτο και μεγαλύτερη μαλακία που χρησιμοποίησαν πράγματα του Η2.
Πιο σίγουρα πρώτο βήμα ήταν το ΚΒ4 αλλά και ιστορικά αποδεκτό.
Ήξερα για Bimota DB , YB , SB και φυσικά το DUΕ(αυτό και εάν ανέστησε τα δίχρονα) .
Δεν ήξερα ότι είχε βανδαλίσει και καβασάκια.
Την έχουν γλυτώσει άραγε Honda-Bmw ?
Ήξερα για Bimota DB , YB , SB και φυσικά το DUΕ(αυτό και εάν ανέστησε τα δίχρονα) .
Δεν ήξερα ότι είχε βανδαλίσει και καβασάκια.
Την έχουν γλυτώσει άραγε Honda-Bmw ?
Μπα...κάτι εισαγωγικά ξέχασες όμως :smokin:
sapila racing
06/11/2019, 16:39
Ήξερα για Bimota DB , YB , SB και φυσικά το DUΕ(αυτό και εάν ανέστησε τα δίχρονα) .
Δεν ήξερα ότι είχε βανδαλίσει και καβασάκια.
Την έχουν γλυτώσει άραγε Honda-Bmw ?
Η λέξη 'βανδαλίσει΄δεν στέκει εδω.
Παντως το πρώτο ηταν Honda και εχει φτιάξει και BMW.
Η λέξη 'βανδαλίσει΄δεν στέκει εδω.
Παντως το πρώτο ηταν Honda και εχει φτιάξει και BMW.
Ούτε το γλυτώσει ,γι αυτό έγραψα εισαγωγικά μήπως και κάνει (ελπίζω) πλάκα ο φίλος ...
sapila racing
06/11/2019, 16:51
Ούτε το γλυτώσει ,γι αυτό έγραψα εισαγωγικά μήπως και κάνει (ελπίζω) πλάκα ο φίλος ...
Mπορεί να μην κάνει πλάκα, αλλά απλά να μην ξέρει οτι η πχ η Yamaha έχει κερδίσει παγκόσμιο πρωτάθλημα GP το 1980 με πλαίσιο bimota.
Kas_Tracer
06/11/2019, 16:52
Πέρα από την προφανή πλάκα!
Την ιστορία της δεν την ξέρω .
Αλλά έχει παρουσιάσει κάτι καινοτόμο που να βγήκε στην παραγωγή και να άξιζε τον κόπο?
Γιατί το να βγάλει κάποιος κάτι πανάκριβο , αλλά να προχωρήσει την τεχνολογία ένα βήμα μπροστά το καταλαβαίνω.
Όμως το DUE ήταν μια παταγώδη αποτυχία , τα μπροστινά ψαλίδια εμφανίζονται περιστασιακά μπροστά μας (εκτός της BMW φυσικά)
και η αισθητική όσων Bimota θυμάμαι ήταν λίγο αμφίβολης ομορφιάς στα δικά μου μάτια .
Όσο για αυτό το Κawasaki μοιάζει με σχέδιο που απορρίφθηκε από την Zion-Zen
sapila racing
06/11/2019, 17:00
Πέρα από την προφανή πλάκα!
Την ιστορία της δεν την ξέρω .
Αλλά έχει παρουσιάσει κάτι καινοτόμο που να βγήκε στην παραγωγή και να άξιζε τον κόπο?
Γιατί το να βγάλει κάποιος κάτι πανάκριβο , αλλά να προχωρήσει την τεχνολογία ένα βήμα μπροστά το καταλαβαίνω.
Όμως το DUE ήταν μια παταγώδη αποτυχία , τα μπροστινά ψαλίδια εμφανίζονται περιστασιακά μπροστά μας (εκτός της BMW φυσικά)
και η αισθητική όσων Bimota θυμάμαι ήταν λίγο αμφίβολης ομορφιάς στα δικά μου μάτια .
Όσο για αυτό το Κawasaki μοιάζει με σχέδιο που απορρίφθηκε από την Zion-Zen
Τα τελευταία χρόνια παραπαίει απο οικονομικά προβλήματα οπότε αναμασάει τα παλιότερα σχέδια.
Στο παρελθόν έχει παρουσιάσει καινοτομίες που αντέγραψαν οι πάντες, αλλά τότε οι Ιάπωνες ακόμα μάθαιναν πως να φτιάξουν σωστό πλαίσιο.
Οσο για την αισθητική έχεις ένα δίκιο, κι εμένα δεν μου αρέσουν και πολύ τα 'νέας γενιάς' bimota.
Όμως το DUE ήταν μια παταγώδη αποτυχία
Σε ποιο άλλο μοντέλο της, η bimota χρησιμοποίησε κινητηρα δίκης της κατασκευής?
412477
ε δεν το λες και άσχημο ή αμφιβόλου αισθητικής.
Kαι H.D μοτέρ φορούσε ένα αγωνιστικό τους κάποτε.Επίσης δεν έφτιαχναν μόνο πλαίσιο,οι αναρτήσεις μπροστά-πίσω ήταν πολλές φορές Bimota ή φτιαγμένες κάπου με τις οδηγίες της.
E κάποια στιγμή έβγαλαν και αυτά τα μακρυνάρια :lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.