View Full Version : Βοήθεια επιλογής μηχανής για νέο οδηγό
rorsach1
07/11/2019, 08:43
Χαιρετώ το φόρουμ,
Στα 28 μου αποφάσισα και εγώ να μπω στον κόσμο της μηχανής.
Δεν έχω πρότερη εμπειρία από (μηχανοκίνητα) δίκυκλα, αλλά οδηγώ τακτικά ποδήλατο πάνω στην Αλεξάνδρας, for what it counts :p
Θα ήθελα την καθοδήγηση και τη σοφία του φόρουμ για την επιλογή της πρώτης μηχανής.
Για αρχή, έχω αποφασίσει ότι θέλω κάποια (σχετικά μικρή) μηχανή και όχι παπί / σκούτερ.
Δεν ψάχνω μηχανή για να
- ξύνω πινακίδα
- βγάζω γόνατο στις στροφές
- πάω με 200
- τη δείχνω στην καφετέρια
Ψάχνω ένα πρακτικό, αξιόπιστο all-around εργαλείο με τις παρακάτω απαιτήσεις:
1. Άνετη / όρθια θέση οδήγησης, ειδικά για ψηλό οδηγό (~1.90)
2. Φιλική για αρχάριους (γραμμικό γκάζι, ΑΒS, εύκολη στις μανούβρες μέσα στην κίνηση)
3. Να έχει σχετικά οικονομική συντήρηση και να μην τρέχω όλη την ώρα στα συνεργεία
4. Να σηκώνει και λίγο on-off να γουστάρουμε :)
Με βάση αυτά γλυκοκοιτάω τη V-Strom 250 (η 650 ίσως είναι too much bike και έχει και πιο μεγάλο κόστος).
Το κακό είναι ότι δε βρίσκεις εύκολα μεταχειρισμένα μοντέλα οπότε αν καταλήξω σε αυτό μάλλον θα φύγει το πεντοχίλιαρο για καινούριο, το οποίο ζορίζει το budget μου καθώς θα ήθελα να επενδύσω σε καλό εξοπλισμό.
Θα ήθελα να ακούσω κάποιες γνώμες / προτάσεις από το φόρουμ.
:beer::beer::beer::beer:
extisatokat
07/11/2019, 08:56
αφου δεν εχεις προηγουμενη εμπειρια, παρε μεχρι 1500-2000 ευρω μια μεχρι 250 κυβικα μεταχειρισμενη να μαθεις,και μετα την πουλας στα ιδια -σχεδον -λεφτα και παιρνεις μια καινουργια.
harris_x
07/11/2019, 09:59
Φίλε καλώς ήρθες,
Είσαι 28 (μυαλό στο κεφάλι υπάρχει), έχεις ύψος 1.90 (οπότε και ανάλογο βάρος), δεν είναι απαραίτητο να πάρεις 250 εκτός κι αν φοβάσαι και θεωρείς too much οτιδήποτε μεγαλύτερο.
Δεδομένου λοιπόν ότι δεν το φοβάσαι ο ίδιος, θα σου πρότεινα ένα οποιοδήποτε 650 on-off (v-strom, versys, bmw f650gs κλπ).
Με το ύψος που έχεις, όποιο και να πάρεις παπί θα σου φανεί.
με σύνεση μέχρι να εξοικειωθείς και όλα θα πάνε καλά
:beer:
Η περιγραφή σου μου φαίνεται ότι ταιριάζει γάντι στο BMW F650GS (το μονοκύλινδρο), με εξαίρεση ίσως τα φθηνά σέρβις. Από αξιοπιστία δεν ξέρω τι θέματα έχουν αλλά πρέπει να είναι πλέον λυμένα. Υπάρχει και αρκετή προσφορά να διαλέξεις.
lleonidas
07/11/2019, 10:31
Καλωσόρισες στο forum!
Δεν είναι κακή ιδέα να πάρεις ένα μοτοσυκλετάκι 250-300cc όπως το Versys 300 ως πρώτη αλλά μη φοβηθείς και κάτι μεγαλύτερο 500-650cc όπως π.χ. ένα CB509X ή έναV-Strom... ακούγεσαι συνετός οδηγός και θα το συνηθίσεις αμέσως.
Προβλέπονται και δικάβαλα ταξίδια;
Αν σε καλύπτει το δίπλωμα δες και το Nc700X (https://www.car.gr/24713052-honda-nc700x-dct)
Αντί του μικρού στρώματος θα έβλεπα αυτό https://www.car.gr/24547873-kawasaki-versys-x-300-abs
και μία επιλογή ''καρδιάς'' https://www.car.gr/21678505-triumph-street-triple-675 :p
andreastwin
07/11/2019, 11:56
το NC700X ειναι παρα πολυ καλο μηχανακι, αραια servise αξιοπιστο.και απ'οτι ειδα ειναι το dct. το οποιο μεσα στο κεντρο και σε κινηση, θα ειναι σαν παπι. 4-4,5 στα 100χιλ. καταναλωση. και αν εισαι συνετος κατεβενει και κατω απο 4 στα 100.
Alexinhogr
07/11/2019, 16:45
Versys 300
basilis_k6
07/11/2019, 16:58
vstrom 650 μετόχειρο, τα ρεστα εξοπλισμος. οταν εχεις αρκετα δεδομένα και χιλιόμετρα πανω του θα ξερεις τι θες ακριβως και θα το δωσεις με συνοπτικες διαδικασιες για να παρεις αυτο που εχεις πραγματικα αναγκη.
Εγώ το versys θα προτιμούσα σε σύγκριση με το vstrom.Είτε το μικρό είτε το μεγάλο.Το μικρό να σε φοβήσει το θεωρώ απίθανο,το μεγάλο με ηρεμία μπορεί να σου προσφέρει πολλά περισσότερα εν καιρώ και είναι και πιο ελαφρύ απ'το vstrom.
Εγώ θα έπαιρνα το versys 650 αν ήμουν εσύ.
Καλορίζικο (https://www.car.gr/24455783-honda-cbx-500-cb500x).
basilis_k6
07/11/2019, 17:52
Καλορίζικο (https://www.car.gr/24455783-honda-cbx-500-cb500x).
σωστος. παντα το ξεχναω αυτο το μηχανάκι
rorsach1
07/11/2019, 19:17
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Τα versys και το cb500x φαινόνται κουκλιά. (και η μπέμπα αλλά τείνω λίγο προς γιαπωνέζους).
Τώρα στο θέμα 650 ή κάτι μικρότερο, το σκεφτόμουν και εγώ.
Ξέρω ότι δεν είμαι αυτοκτονικός σαν οδηγός, αλλά το θέμα είναι ότι λάθη και μ@κιες λόγω απειρίας είναι αναπόφευκτο να γίνουν.
Το ερώτημα είναι αν ένα μεγαλύτερο μηχανάκι θα τα συγχωρήσει.
Τι λέτε;
Οι κανόνες της φυσικής ισχύουν για όλα τα οχήματα, μικρά, μεγάλα, οπότε κοιτάς να βελτιώσεις τον τρόπο οδήγησης σου και φυσικά να αγοράσεις ένα σύγχρονο όχημα που να έχει abs.
Εγώ πάντα είμαι υπέρ του "γκαζιού" για τον λόγο της αυξημένης ενεργητικής ασφάλειας που παρέχει.
Η παγίδα είναι όταν θα του πάρεις τον αέρα, κάτι που θα γίνει σύντομα.
Εκεί πρέπει να δείξεις χαρακτήρα, φειδώ, σύνεση και προσοχή.
DRAKONET
07/11/2019, 21:39
μακρια απο το v-strom 250.
οχι οτι δεν ειναι καλο η ειναι ζημιαρικο.....
ειναι βαρυ..δεν εχει και την καλυτερη ποιοτητα..
και αν ζοριστει μεσα στην πολη...ποσο μαλλον πιο εξω δικαβαλλο..καιει
δοκιμασμενο-τεσταρισμενο..
παει αυτο..
σιγουρα μια επιλογη σε μεγαλυτερα κυβικα 500-600 που σου λενε τα παιδια θα ειναι πιο ανετη η μετακινηση σου απλα
θα εχεις οταν χρειαζεται και πιο μεγαλα κοστη.
το versys 300 το εχω 2 χρονια και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος (αν θες κατι περισσοτερο μου λες)
υπαρχει και μεταχειρισμενο
rorsach1
07/11/2019, 22:07
Φίλε Πανο πολύ σωστός. Το έχω δει αυτό και με το αμάξι που στην αρχή πήγαινα σαν κοτόπουλο αλλά πάνω στο 6μηνο/χρόνο έκανα τις χειρότερες βλακείες.
rorsach1
07/11/2019, 22:10
Drakonet point taken. θα κοιτάω τις αγγελίες για τα μεγαλύτερα μοντελα και για versys.
Alexinhogr
07/11/2019, 23:15
Drakonet τόσο καιρό νόμιζα ότι έχεις τσόντες, άκου εκεί έχει versys χαχα
Kickstart
08/11/2019, 09:52
Η περιγραφή σου μου φαίνεται ότι ταιριάζει γάντι στο BMW F650GS (το μονοκύλινδρο), με εξαίρεση ίσως τα φθηνά σέρβις. Από αξιοπιστία δεν ξέρω τι θέματα έχουν αλλά πρέπει να είναι πλέον λυμένα. Υπάρχει και αρκετή προσφορά να διαλέξεις.ΔΕΝ ειναι
VERSYS 300x φιλε...
οτι πρεπει για πρωτο...εισαι και ψηλο παλικαρι μια χαρα θα σου κατσει...εδω το ζαχαρωνω εγω οπου το δω που εχω αλλαξει δεκα μηχανες στη μεχρι τωρα πορεια μου
harris_x
08/11/2019, 10:35
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Τα versys και το cb500x φαινόνται κουκλιά. (και η μπέμπα αλλά τείνω λίγο προς γιαπωνέζους).
Τώρα στο θέμα 650 ή κάτι μικρότερο, το σκεφτόμουν και εγώ.
Ξέρω ότι δεν είμαι αυτοκτονικός σαν οδηγός, αλλά το θέμα είναι ότι λάθη και μ@κιες λόγω απειρίας είναι αναπόφευκτο να γίνουν.
Το ερώτημα είναι αν ένα μεγαλύτερο μηχανάκι θα τα συγχωρήσει.
Τι λέτε;
μιλάμε για On-off, κανένα (εκτός λίγων πορτοκαλί εξαιρέσεων) δεν έχει γκάζι που θα σε τρομάξει.
όλα όσα αναφέρθηκαν είναι μια χαρά για να ξεκινήσεις.
Αν επιλέξεις κάτι με περισσότερα κ.εκ. θα το κρατήσεις για περισσότερο καιρό, τα μικρά θα σε κουράσουν.
o_gavros
08/11/2019, 18:33
1,90 γομάρ' και του προτείνετε 300αρακι ρειιιι;
πόσα θέτε να μας τρελάνετε;
στις δεκα μέρες θα το χει κάνει μπισικλέτ.
+1 στο Χάρη.
σιγά πια τα αρκουδόγκαζα ονοφφ στα μεσσαία κυβικά ( το λέω με πλήρη σεβαζμό στις διαστημικές ιδιότητες των βεστρομ).
TsoliasGR
09/11/2019, 02:53
Custom το αποκλείεις δηλαδή;
extisatokat
09/11/2019, 08:37
1,90 γομάρ' και του προτείνετε 300αρακι ρειιιι;
πόσα θέτε να μας τρελάνετε;
στις δεκα μέρες θα το χει κάνει μπισικλέτ.
+1 στο Χάρη.
σιγά πια τα αρκουδόγκαζα ονοφφ στα μεσσαία κυβικά ( το λεω με πλήρη σεβαζμό στις διαστημικές ιδιότητες των βεστρομ).
???????:confused::confused::confused:
o_gavros
09/11/2019, 20:47
νετι;
extisatokat
10/11/2019, 00:21
νετι;
Γνωμη μου,δεν θεωρω το βεστρομ και καθε μηχανη πανω απο 180 κιλα ον οφ, για τον μεσο αναβατη ,οσο και ψηλες αναρτησεις κι αν εχει,τις θεωρω μηχανες δρομου ,με δυνατοτητα προσβασης σε ομαλους χωματοδρομους.95% ΟΝ και 5% ΟΦ.Οι περισσοτεροι που τις αγοραζουν αυτη την χρηση κανουν.Και οι πιο πολλοι που ξεθαρεψαν και πηγαν να τις χρησιμοποιησουν σαν ΟΦ στην πρωτη ΣΤΡΑΒΗ το μετανιωσαν ΛΟΓΩ ΒΑΡΟΥΣ.Οι εξαιρεσεις επιβεβαιωσαν τον κανονα.
o_gavros
10/11/2019, 10:09
Φίλε, μάλλον δεν έπιασες την πλακίτσα μου νωρίτερα.
Συμφωνώ με αυτο που λες.
doctor_john
10/11/2019, 10:22
Γνωμη μου,δεν θεωρω το βεστρομ και καθε μηχανη πανω απο 180 κιλα ον οφ, για τον μεσο αναβατη ,οσο και ψηλες αναρτησεις κι αν εχει,τις θεωρω μηχανες δρομου ,με δυνατοτητα προσβασης σε ομαλους χωματοδρομους.95% ΟΝ και 5% ΟΦ.Οι περισσοτεροι που τις αγοραζουν αυτη την χρηση κανουν.Και οι πιο πολλοι που ξεθαρεψαν και πηγαν να τις χρησιμοποιησουν σαν ΟΦ στην πρωτη ΣΤΡΑΒΗ το μετανιωσαν ΛΟΓΩ ΒΑΡΟΥΣ.Οι εξαιρεσεις επιβεβαιωσαν τον κανονα.
Νομίζω πως υπερβάλεις με τα ποσοστά :)
Με κατάλληλα λάστιχα είναι άνετα τα μεγάλα on of σε αρκετά μεγαλύτερο ποσοστό χωματοβραχοποταμοδρομο ;)
ridah_da_fresh
10/11/2019, 13:07
Γνωμη μου,δεν θεωρω το βεστρομ και καθε μηχανη πανω απο 180 κιλα ον οφ, για τον μεσο αναβατη ,οσο και ψηλες αναρτησεις κι αν εχει,τις θεωρω μηχανες δρομου ,με δυνατοτητα προσβασης σε ομαλους χωματοδρομους.95% ΟΝ και 5% ΟΦ.Οι περισσοτεροι που τις αγοραζουν αυτη την χρηση κανουν.Και οι πιο πολλοι που ξεθαρεψαν και πηγαν να τις χρησιμοποιησουν σαν ΟΦ στην πρωτη ΣΤΡΑΒΗ το μετανιωσαν ΛΟΓΩ ΒΑΡΟΥΣ.Οι εξαιρεσεις επιβεβαιωσαν τον κανονα.
Υπονοεις οτι το ελληνικο οδοστρωμα μετραει για ΟΝ? :lol:
extisatokat
10/11/2019, 14:45
Νομίζω πως υπερβάλεις με τα ποσοστά :)
Με κατάλληλα λάστιχα είναι άνετα τα μεγάλα on of σε αρκετά μεγαλύτερο ποσοστό χωματοβραχοποταμοδρομο ;)
ΑΝΕΤΑ ναι,οχι ομως και ΕΥΧΡΗΣΤΑ,για τον ΜΕΣΟ αναβατη λογω ΒΑΡΟΥΣ.Το βαρος ΠΑΝΤΑ ηταν ΕΧΘΡΟΣ στο χωμα.Γνωμη μου παντα,και συμφωνα με την εμπειρια μου και τις ικανοτητες μου.
extisatokat
10/11/2019, 14:48
Υπονοεις οτι το ελληνικο οδοστρωμα μετραει για ΟΝ? :lol:
Γι αυτο και εχουν αυξηθει τα αποκαλουμενα ον οφ στην ΑΣΦΑΛΤΟ και εχουν μειωθει τα σπορ και σουπερ σπορ.
DRAKONET
13/11/2019, 10:42
Στο θεμα on-off.....βρητε το τευχος 587 του ΜΟΤΟ 1η Οκτωβριου 2018
με τεστ
ΒΜW 310 GS
HONDA CRF 250 RALLY
KAWASAKI VERSYS-X300
SUZUKI V-STROM 250
Αποστολη απο αθηνα στην βουλγαρια
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.