PDA

View Full Version : Άξονας πίσω τροχού 20 χιλιοστών



kostaspetrou
25/11/2019, 18:52
Για ένα πρότζεκτ, ψάχνω άξονα πίσω τροχού διαμέτρου 20 χιλιοστών.

Θέλω το συνολικό μήκος να μην ξεπερνά τα 305χιλιοστά και η διάσταση Α να είναι τουλάχιστον 275 χιλιοστά.

Ο άξονας από CBR600F3 κάνει, αλλά προεξέχει λίγο(Α+D=310mm).

Κανένα μοτοκρός με 20άρη άξονα;

MAIK72
25/11/2019, 19:02
Αν προεξέχει το Α 5 χιλ δεν γίνεται στον τόρνο να κατεβάσεις μαζί με το D αλλά και την τρύπα φυσικά. Ακόμα κι αυτό που βρήκες να ταιριάζει μάλλον ήσουν τυχερός που το βρήκες:confused:

kostaspetrou
25/11/2019, 19:15
Αν προεξέχει το Α 5 χιλ δεν γίνεται στον τόρνο να κατεβάσεις μαζί με το D αλλά και την τρύπα φυσικά. Ακόμα κι αυτό που βρήκες να ταιριάζει μάλλον ήσουν τυχερός που το βρήκες:confused:

H εικόνα είναι ενδεικτική απ' το ίντερνετ.
Δε χρειάζεται τόρνος για να κοντύνει το D, απλή πριονοκορδέλα! :D:D:D

Mόνο το D προεξέχει διότι το ψαλίδι είναι άφτερμάρκετ με εσοχές για τα παξιμάδια,
οπότε το A δεν προεξέχει..
Το Α πάει αριστερά

Ο άξονας F3 μαζί με το κίτρινο είναι 320mm.
Εγώ δε θέλω πάνω από 305, οπότε θα περισσεύουν 15mm (7,5mm εκατέρωθεν).

Αν βάλω μια ροδέλα 2mm αριστερά (Α), θα προεξέχει 9,5mm αριστερά και 5,5mm δεξιά.

Δεν χάλασε ο κόσμος αλλά θα ήθελα κάτι κοντύτερο.

MAIK72
25/11/2019, 19:28
Δεν κατάλαβα τίποτα. :dizzy: Θα πω πάλι τόρνο για να είμαι μέσα

viper1
27/11/2019, 01:56
Ότι είπε ο από πάνω . Αφού είναι μακρύτερο και θέλεις πιο κοντό το πας σε τορνο να στο κόψει και να συνεχίσει το σπειρωμα

kostaspetrou
27/11/2019, 10:33
Ότι είπε ο από πάνω . Αφού είναι μακρύτερο και θέλεις πιο κοντό το πας σε τορνο να στο κόψει και να συνεχίσει το σπειρωμα

Το να συνεχίσει το σπείρωμα δεν είναι και τόσο εύκολο αυτό γιατί οι άξονες είναι ατσάλι που έχει υποστεί σκλήρυνση.
Δύσκολα ο πασαδόρος θα κάνει κάτι και οι νέες σπείρες δε θα είναι σαν τις παλιές.

Κάτι άλλο:ο άξονας F3 είναι 20mm αλλά τα σπειρώματα 18mm,λεπταίνει δηλαδή στην άκρη.

Μου φαίνεται θα τον βάλω και μετά εν καιρώ αν βρω κάτι κοντύτερο θα το αλλάξω.

telegonos
27/11/2019, 11:25
Μου φαίνεται θα τον βάλω και μετά εν καιρώ αν βρω κάτι κοντύτερο θα το αλλάξω.

Φτιάξιμο παχιές ροδέλες για τα άκρα, να συμπληρώσουν την διαφορά, και όταν βρεις κοντύτερο, βρήκες.

viper1
27/11/2019, 12:19
Η φτιάχνεις έναν εξαρχής

doctor_john
27/11/2019, 12:29
Το να συνεχίσει το σπείρωμα δεν είναι και τόσο εύκολο αυτό γιατί οι άξονες είναι ατσάλι που έχει υποστεί σκλήρυνση.
Δύσκολα ο πασαδόρος θα κάνει κάτι και οι νέες σπείρες δε θα είναι σαν τις παλιές.

Κάτι άλλο:ο άξονας F3 είναι 20mm αλλά τα σπειρώματα 18mm,λεπταίνει δηλαδή στην άκρη.

Μου φαίνεται θα τον βάλω και μετά εν καιρώ αν βρω κάτι κοντύτερο θα το αλλάξω.

Βαφή σκλήρυνσης σε 20mm αξονα που θέλουμε να αποφύγουμε το σπάσιμο του και στην απίθανη περίπτωση που
χτυπηθεί άσχημα να στραβώνει; Δε νομίζω ότι θα έκαναν ποτέ κάτι τέτοιο.

Υπάρχει λόγος που τους φτιάχνουν ατσάλινους με γαλβάνισμα και όχι ανοξείδωτους.

Δεν έχουν πρόβλημα οι τόρνοι και με φιλιέρα γίνεται. Αν θες να το κάνεις και εσύ γαλβάνι του δίνεις λίγες ανοχές (~0.050mm).

MAIK72
27/11/2019, 12:46
Mάλλον δεν το διατύπωσα καλά .Την συνέχεια του σπειρώματος πρότεινα εξαρχής + το κόντεμα. Αλλά αν πρέπει οπωσδήποτε να ψάξεις ,είναι καμιά 250 μηχανάκια με 20 χιλιοστά διάμετρο. :p

https://www.dotheton.com/index.php?threads/axle-diameter-size-list.20952/

kostaspetrou
29/11/2019, 11:32
Λοιπόν ο άξονας προεξέχει μόλις 5χιλιοστά.

Επειδή βαριέμαι να το ψάξω,προς το παρόν μένει ως έχει.

viper1:το κόστος για φτιαχτό άξονα είναι μεγάλο

MIKE72:το έχω υπ' όψη το σάιτ..
Ευχαριστώ πάντως.

kostaspetrou
02/12/2019, 23:18
Λοιπόν ο F3 άξονας δεν παίζει να κοντύνει.

Το ενσωματωμένο παξιμάδι/ροδέλα είναι 15mm, οπότε συνολικά 325mm
To πρόβλημα είναι ότι είναι κούφιος μεν ,αλλά με διαφορετική διάμετρο οπής¨μετά το 18mm σπείρωμα(μήκους 25mm), ο άξονας γίνεται 20mm και η τρύπα του μεγαλύτερη με αποτέλεσμα τα τοιχώματα να γίνονται πολύ λεπτά.

MAIK72
03/12/2019, 10:45
Λοιπόν ο F3 άξονας δεν παίζει να κοντύνει.

Το ενσωματωμένο παξιμάδι/ροδέλα είναι 15mm, οπότε συνολικά 325mm
To πρόβλημα είναι ότι είναι κούφιος μεν ,αλλά με διαφορετική διάμετρο οπής¨μετά το 18mm σπείρωμα(μήκους 25mm), ο άξονας γίνεται 20mm και η τρύπα του μεγαλύτερη με αποτέλεσμα τα τοιχώματα να γίνονται πολύ λεπτά.

Δεν βγάζω άκρη τι θέλεις να κάνεις ακόμη και με φωτό :a55: https://www.ebay.com/itm/1995-1998-Honda-CBR600-F3-Rear-Axle-Back-Wheel-Rim-Pivot-Bolt-Axel/183908349300?hash=item2ad1cab574:g:FgwAAOSwr6hdRTIT
Γιατί να έχει πρόβλημα να στο συνεχίσει το σπείρωμα αν είναι ήδη πιο λεπτό(18mm) απ'τον υπόλοιπο άξονα?

Μήπως θες χόντρεμα?Κι αυτό γίνεται

kostaspetrou
03/12/2019, 15:03
Δεν βγάζω άκρη τι θέλεις να κάνεις ακόμη και με φωτό :a55: https://www.ebay.com/itm/1995-1998-Honda-CBR600-F3-Rear-Axle-Back-Wheel-Rim-Pivot-Bolt-Axel/183908349300?hash=item2ad1cab574:g:FgwAAOSwr6hdRTIT
Γιατί να έχει πρόβλημα να στο συνεχίσει το σπείρωμα αν είναι ήδη πιο λεπτό(18mm) απ'τον υπόλοιπο άξονα?

Μήπως θες χόντρεμα?Κι αυτό γίνεται

Διότι τα τοιχώματα στην περιοχή του σπειρώματος είναι πιο χοντρά απ' το τμήμα χωρίς το σπείρωμα.

Αν αφαιρέσεις την περιοχή του σπειρώματος(18mm διάμετρος, μήκος 25mm), τότε φτάνεις στο τμήμα με διάμετρο 20mm.
Εκείνο το τμήμα λοιπόν έχει λεπτότερα τοιχώματα, οπότε τα πράγματα ζορίζουν αν πας να δημιουργήσεις εκεί σπείρωμα.

S705
03/12/2019, 15:06
Διότι τα τοιχώματα στην περιοχή του σπειρώματος είναι πιο χοντρά απ' το τμήμα χωρίς το σπείρωμα.

Αν αφαιρέσεις την περιοχή του σπειρώματος(18mm διάμετρος, μήκος 25mm), τότε φτάνεις στο τμήμα με διάμετρο 20mm.
Εκείνο το τμήμα λοιπόν έχει λεπτότερα τοιχώματα, οπότε τα πράγματα ζορίζουν αν πας να δημιουργήσεις εκεί σπείρωμα.

Οικονομία υλικού, βάρους και χρήματος λέγετε αυτό....

MAIK72
03/12/2019, 16:52
τρέλανέ μας :bawl:
https://www.ebay.com/itm/1997-Honda-CBR600-F3-CBR-600-CBR600F3-600F3-Rear-Axle-Bolt-Spacer-Nut-Wheel-A7-/192898289215?nma=true&si=dLI3xtVi6khigCu00wT1dX3j8KA%253D&orig_cvip=true&nordt=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557
413151

Acacius
06/12/2019, 23:04
Κόντυνέ το από την άλλη πλευρά και ξανακόλλα το κεφάλι με TIG :lol:

MAIK72
06/12/2019, 23:08
Κόντυνέ το από την άλλη πλευρά και ξανακόλλα το κεφάλι με TIG :lol:

Ή να πει στον μάστορα να τον ποντάρει εσωτερικά να τον κάνει γεμιστό. Ασε είναι τρελός και θα τρελάνει κι εμάς :lol:

kostaspetrou
18/02/2020, 19:06
Τελικά ο γκλάντιους άξονας επιλέχθηκε.

Νε επεκταθεί το σπείρωμα δεν παίζει διότι αμέσως πριν την αρχή του, ο άξονας έχει λίγο μικρότερη διάμετρο.

Ευτυχώς υπάρχει διαθέσιμο μήκος ώστε να κοπεί εντελώς το υπάρχον σπείρωμα και λίγο ακόμη πιο πίσω.
Τότε θα γίνει σπείρωμα εκ νέου σε τόρνο.