View Full Version : crypton x 135 σκορτσαρισμα
Γεια σας παιδιά. Πρώτη φορά λειτουργώ φόρουμ οπότε όπως καταλαβαίνετε δεν ξέρω αν είμαι στο σωστό θεμα. Αν είμαι λάθος, ευχαριστως να ακούσω την παρατήρηση σας. Στο θέμα μας τωρα, αγόρασα ενα crypton x και στις εκκινήσεις πιο πολυ ή γενικά όταν αποσυμπλεκει, σκορτσαρει κσι αν ξεκινήσω πιο απότομα ή δικαβαλο, το κάνει πολυ πιο έντονα.
Στην αρχή λέω εντάξει σινεμπλοκ θα θέλει στην πίσω ζάντα και θα φτιάξει, δεν είναι μεγάλο θέμα μιας και που είναι φθηνά αυτά. Μετά όμως σκέφτηκα ότι μπορεί να είναι και το φυγοκεντρικο.
Εσείς τι άποψη έχετε?
Τι άποψη να έχουμε αν δεν ελέγξεις τουλάχιστον το σινεμπλόκ ? Κρατάς τον πίσω τροχό κάτω(διπλό σταντ ,νεκρά ,Σβηστό) και σπρώχνεις με το πόδι σου το πίσω γρανάζι μπρος πίσω. Αν κινείται ανεξάρτητα από τον τον τροχό θέλει άλλαγμα.
:ufo:.
Έχεις δίκιο φίλε μου.. Θα το ελεγξω σήμερα και θα σου απαντήσω. Απλα έλεγα μήπως κάποιος είχε πάθει κάτι παρόμοιο και ήξερε ακριβώς την απάντηση. Όπως και να χει σε ευχαριστώ πολυ
Τελικά το πίσω γρανάζι παίζει αρκετά... Θα το αλλάξω βέβαια το σινεμπλοκ αλλα δεν νομίζω να είναι αυτο γτ παρατήρησα ότι όταν είναι κρύο, δεν το κάνει... Οσο ζεσταίνεται, το κάνει και πιο πολυ
Απο τζογο αλυσιδας πως εισαι..??
Δεν μας λες χιλιόμετρα που έχει ο πάπος. Το έντονο σκορτσάρισμα συνήθως οφείλεται σε φυγοκεντρικό. Δεν είναι ακριβά τα γνήσια. Στα 25Κ μου το έβγαλε εμένα αλλά οδηγώ στην πόλη λες και με κυνηγούν χίλιοι διαόλοι. Τώρα έχω 47Κ οπότε περιμένω κάποια στιγμή να ξαναδώ το έργο. Όταν έκανα την αλλαγή άλλαξα καμπάνα φυγοκεντρικού, σιαγόνες φυγοκεντρικού, δίσκους και ελατήρια συμπλέκτη, μπουζί, φλάντζες καπακιών, φίλτρο λαδιού και λάδια και πλήρωσα 125€ τα υλικά.
Δεν μας λες χιλιόμετρα που έχει ο πάπος. Το έντονο σκορτσάρισμα συνήθως οφείλεται σε φυγοκεντρικό. Δεν είναι ακριβά τα γνήσια. Στα 25Κ μου το έβγαλε εμένα αλλά οδηγώ στην πόλη λες και με κυνηγούν χίλιοι διαόλοι. Τώρα έχω 47Κ οπότε περιμένω κάποια στιγμή να ξαναδώ το έργο. Όταν έκανα την αλλαγή άλλαξα καμπάνα φυγοκεντρικού, σιαγόνες φυγοκεντρικού, δίσκους και ελατήρια συμπλέκτη, μπουζί, φλάντζες καπακιών, φίλτρο λαδιού και λάδια και πλήρωσα 125€ τα υλικά.
Αλλάζουμε και αλύσίδα κύριος κάποια στιγμή. Και γρανάζια.:D
οχι στην μηχανάκι τα γρανάζια και η αλυσίδα είναι πολυ καλα... Σαν καινούργια μπορώ να πω. Το παπι έχει 73000 χιλιόμετρα. Ζήτησα απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη το βιβλιαράκι του σερβισ και μου έλεγε "αα που να στο δίνω τώρα, σιγά δεν το χρειαζεσαο, ολα αλλαγμένα είναι".. Καλα λέω αστο. Κάποια στιγμή θα αλλάξω τα σινεμπλοκ στην ζάντα και αν το συνεχίσει, θα το ανοίξω να δω το φερμουιτ του
οχι στην μηχανάκι τα γρανάζια και η αλυσίδα είναι πολυ καλα... Σαν καινούργια μπορώ να πω. Το παπι έχει 73000 χιλιόμετρα. Ζήτησα απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη το βιβλιαράκι του σερβισ και μου έλεγε "αα που να στο δίνω τώρα, σιγά δεν το χρειαζεσαο, ολα αλλαγμένα είναι".. Καλα λέω αστο. Κάποια στιγμή θα αλλάξω τα σινεμπλοκ στην ζάντα και αν το συνεχίσει, θα το ανοίξω να δω το φερμουιτ του
Αν δεις ότι φταίει το φυγοκεντρικό άλλαξε υποχρεωτικά και σιαγόνες και καμπάνα φυγοκεντρικού. Αν δεν, θα έχεις πολύ γρήγορα φθορά και θα χρειαστεί να αλλάξεις πάλι σύντομα
Αν δεις ότι φταίει το φυγοκεντρικό άλλαξε υποχρεωτικά και σιαγόνες και καμπάνα φυγοκεντρικού. Αν δεν, θα έχεις πολύ γρήγορα φθορά και θα χρειαστεί να αλλάξεις πάλι σύντομα
Εντάξει φίλε μου θα το χω υπόψιν όταν ασχοληθώ μαζί του. Προς το παρών δυστυχώς δεν παίζει μια γτ έδωσα όλα μου τα λεφτά για το μηχανάκι... Στην επόμενη πληρωμή θα πάω να τα αλλάξω και μακάρι να μην έχω κάποιο θεμα
Καλορίζικο και αν το προσέχεις είναι σκύλος μαύρος. Τα λαδάκια του να κοιτάς και να αλλάζεις όταν πρέπει και θα σε πάει μακριά.
Καλορίζικο και αν το προσέχεις είναι σκύλος μαύρος. Τα λαδάκια του να κοιτάς και να αλλάζεις όταν πρέπει και θα σε πάει μακριά.
Ευχαριστώ πολυ, να σαι καλα
Περασε ένας μήνας και... Τελικά άλλαξα καμπάνα φυγοκεντρικού και σιαγώνες φυγοκεντρικού. Το πρόβλημα λύθηκε αλλα ολο αυτο το έκανε επειδή ο προηγούμενος μάστορας ηταν ξεφτέρι. Για κάποιον λόγο το είχαν ανοίξει και είχε βάλει λάθος το ενα ελατήριο με αποτέλεσμα νσ βγει και να γίνει θρύψαλα στην καμπάνα του. Οι καμπανα φυγοκεντρικου είχε βαθιές γραμμές και οι σιαγώνες καταλαβαίνετε. Ολο το μηχανάκι με χουσουρια είναι. Μετά από αρκετά χιλιόμετρα κατάλαβα ότι ήθελε άλλαγμα η πίσω ζαντα κσι η γραναζιερα, στην μπροστινή ρόδα ήθελε αλλα ρουλεμαν τροχου, άλλη δισκοπλακα και το πιο τραγικό... Θέλει αλλο ψαλίδι πίσω γτ ο προηγούμενος το έχει στραβωσει
Μάλιστα. Τα κουσούρια του καταπονημενου μετάχειρου. Άλλαζε ότι βλέπεις ότι έχει πρόβλημα και χρειάζεται αλλαγή με γνήσιο ανταλλακτικό και θα τον έχεις τον παπο για πολλά πολλά χιλιόμετρα
Επανέρχομαι μετά απο καιρό και δεν ξέρω αν θα το δει κάποιος αλλα θα το γράψω. Είχα δουλέψει ο ίδιος 2000 χιλιόμετρα τα λάδια του προηγούμενου ιδιοκτήτη γτ δεν είχα μια. Δεν είχε κάψει καθόλου λάδι. Αλλάζω τα λάδια και έβαλα της castrol... Στα 2000 χιλιόμετρα έκαψα 500ml λάδι. Λέω το λάδι της castrol θα φταιει μάλλον. Βάζω 15-50 spectro και δυστυχώς το έκαψε και αυτο. Πριν κάτι μέρες έβαλα 20-50 (το ξέρω ότι είναι πολυ χοντρό. Απλα είμαι ντελιβερι καιο δεν γίνεται κάθε μέρα να συμπληρώνω 100-200 μλ λάδι) αλλα και με αυτό συμπλήρωσα 200ml όταν είχα κάνει 700 χιλιόμετρα. Εχω πάει σε 2 μάστορες και ολοι μου λένε να κάνω ανακατασκευή. Εγω εχω όμως μια απορία... Δεν θα μπορούσε να είναι απλα τα τσιμουχακια στις βαλβίδες? Και πως δικαιολογειτε οτι με τα λάδια του προηγούμενου δεν είχε κάψει τπτ και με τα δικά μου έκαψε?
o_gavros
08/02/2020, 22:27
δεν νομίζω να είναι θέμα των λαδιών του προηγούμενου.
ούτως ή άλλως, είναι μαλακία που δούλεψες ήδη "περπατημένα" λάδια για άλλα 2Κ χλμ έξτρα. ένα ταληρο έχει το καστρολ το 20-50(το οποίο είναι και το ενδεδειγμένο ιξώδες) ρε φίλος.
Αν το μηχανάκι σου πλησιάζει τα 80-90Κ χλμ, τότε πιθανόν να σου ζητήσει ένα φρεσκάρισμα στα μέσα του σύντομα.Λογικά πράγματα είναι αυτα ακόμα κι αν το είχες απο καινούριο, πόσο μάλλον που σου έλαχε μεταχείρα μανουριασμένη.
δεν νομίζω να είναι θέμα των λαδιών του προηγούμενου.
ούτως ή άλλως, είναι μαλακία που δούλεψες ήδη "περπατημένα" λάδια για άλλα 2Κ χλμ έξτρα. ένα ταληρο έχει το καστρολ το 20-50(το οποίο είναι και το ενδεδειγμένο ιξώδες) ρε φίλος.
Αν το μηχανάκι σου πλησιάζει τα 80-90Κ χλμ, τότε πιθανόν να σου ζητήσει ένα φρεσκάρισμα στα μέσα του σύντομα.Λογικά πράγματα είναι αυτα ακόμα κι αν το είχες απο καινούριο, πόσο μάλλον που σου έλαχε μεταχείρα μανουριασμένη.
Το λάδι του το είχα ελεγξει.. ήταν ακόμη χρυσό όταν το πηρα και την ημέρα που το έβγαλα δεν ήταν φουλ μαυρο να πεις οτι εκεί έγινε κάποια ζημιά. Για να καταλάβεις το καστρολ που έβγαλα στις 2000 χιλιόμετρα (οπου την προηγούμενη μέρα είχα συμπληρώσει 500ml επειδή είχε κάψει) ηταν πολυ μα πολυ πιο μαύρο απο τα λάδια του προηγούμενου
'Αμα σου καίει το ημισυνθετικό με αυτόν τον ρυθμό πας για κυλινδροπίστονα
DRAKONET
09/02/2020, 21:27
για ρωτησε τον προηγουμενο εαν μπορεις τι λαδια εβαζε ?
για ρωτησε τον προηγουμενο εαν μπορεις τι λαδια εβαζε ?
Καλυτερα να ρωτησει πρωτα ΑΝ εβαζε..
DRAKONET
10/02/2020, 15:10
Καλυτερα να ρωτησει πρωτα ΑΝ εβαζε..
αφου λεει εγραψε 2.000 χλμ με αυτα που ειχε απο τον αλλον χωρις να τα αλαξει τι λες ?
sapila racing
10/02/2020, 15:44
Επανέρχομαι μετά απο καιρό και δεν ξέρω αν θα το δει κάποιος αλλα θα το γράψω. Είχα δουλέψει ο ίδιος 2000 χιλιόμετρα τα λάδια του προηγούμενου ιδιοκτήτη γτ δεν είχα μια. Δεν είχε κάψει καθόλου λάδι. Αλλάζω τα λάδια και έβαλα της castrol... Στα 2000 χιλιόμετρα έκαψα 500ml λάδι. Λέω το λάδι της castrol θα φταιει μάλλον. Βάζω 15-50 spectro και δυστυχώς το έκαψε και αυτο. Πριν κάτι μέρες έβαλα 20-50 (το ξέρω ότι είναι πολυ χοντρό. Απλα είμαι ντελιβερι καιο δεν γίνεται κάθε μέρα να συμπληρώνω 100-200 μλ λάδι) αλλα και με αυτό συμπλήρωσα 200ml όταν είχα κάνει 700 χιλιόμετρα. Εχω πάει σε 2 μάστορες και ολοι μου λένε να κάνω ανακατασκευή. Εγω εχω όμως μια απορία... Δεν θα μπορούσε να είναι απλα τα τσιμουχακια στις βαλβίδες? Και πως δικαιολογειτε οτι με τα λάδια του προηγούμενου δεν είχε κάψει τπτ και με τα δικά μου έκαψε?
Μιλας για λάδια και αναφέρεις μόνο τα ιξώδη και μάρκα, αλλά όχι αν βαζεις συνθετικό/ημισυνθετικό ή απλό ορυκτέλαιο.
Αν ο προηγούμενος έβαζε ορυκτέλαιο 20-50 (που ειναι και το πιθανότερο) εξηγείται το οτι δεν έκαιγε λαδι οταν το πήρες.
Κατ αρχήν στο παπί τα λάδια δεν τα αφηνουμε μεσα πανω απο 1500 χλμ , οπότε δοκίμασε ενα απλό ορυκτέλαιο 20-50 κι αν στα 1000 σου έχει κάψει πχ 200ml μια χαρά θα είσαι.
Το 15-50 ηταν ημισυνθετικο. Τώρα εχω δοκιμάσει 20-50 απλο και στα 1200 χιλιόμετρα εχω συμπληρώσει σχεδόν 400ml
Τον πήρα τηλ και τον ρώτησα αλλα δεν ήξερε...μου λέει μαλλον 15-50 μπελ ρει
Powered by vBulletin® Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.