PDA

View Full Version : Yamaha MT 07 '19



STA
28/11/2019, 14:22
Παιδιά καλησπέρα,

μιας και καινούριος στο χώρο του αθλήματος θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα.
σε λίγες μέρες θα παραλάβω την καινούρια μου μηχανή ΜΤ 07 μοντέλο του '19 κούτα.
έχω τις εξής απορίες

1.έχω παραγγείλει μαζί με τη μηχανή και ολόσωμη εξάτμιση akrapovic titanium από την αντιπροσωπεία της yamaha. Χρειάζεται να παραγγείλω και τον καταλύτη που πουλάνε έξτρα, ή θα περιλαμβάνεται ο καταλύτης μέσα στην ολόσωμη ? σε περίπτωση που δεν περιλαμβάνεται είναι σοβαρή παράβαση? ή είναι κάτι που απλά θα έχω θέμα πιθανά σε ένα κτεο ?

2. έχω παραγγείλει κ ένα φίλτρο stage 2 DnA (φίλτρο και φιλτροκούτι).

2α. θα έχει πρόβλημα η μηχανή εάν έχω πάνω ολόσωμη και φίλτρο αλλά δεν έχω κάνει ECU flash για καλύτερη μίξη καυσίμου κτλ ? στο σάιτ της DnA αναφέρει ότι πρέπει οπως και δήποτε να το φλασάρω μετά την τοποθέτηση φίλτρου, αλλιώς μπορεί να βλάψω τον κινητήρα

2β. εάν δεν βάλω το φίλτρο αλλά μόνο την εξάτμιση θα πρέπει να κάνω ECU flash για τους ίδιους λόγους με πάνω ?

2γ. η μηχανή όπως είπα θα είναι κούτα. πριν επέμβω στον εγκέφαλο ή δυναμομετρήσω θα πρέπει να έχω στρώσει τη μηχανή για τα πρώτα 1.000 χλμ ?

2δ. εάν κάνω τελικά ECU flash χάνω την εγγύηση της Yamaha ?

2ε. Σε περίπτωση που χρειαστεί τελικά φλασάρισμα, πόσο κοστίζει περίπου? (εάν θέλετε αναφέρετε και κανένα μαγαζί που μείνατε ικανοποιημένοι)

τα ρωτάω αυτά γιατί σε εταιρεία που ασχολείται με το θέμα και επικοινώνησα, μου είπαν ότι δεν είναι και τόσο σημαντικές αλλαγές που να πρέπει να γίνει κάποια αλλαγή στο μείγμα καυσίμου και γενικότερα στον εγκέφαλο, αλλά μετά από έρευνα που έχω κάνει στο διαδίκτυο τείνω να διαφωνήσω.

o teos
28/11/2019, 14:36
Βρες άλλη εταιρία που να ξέρει τη δουλειά της και μιλά εκεί..ναι με stage 2 φίλτρο και ολόσωμη θες η commander Η φλασαρισμα για να δουλεύει σωστά το μηχανάκι σου και να μην έχεις πετάξει ένα σκασμό λεφτά σε εξάτμιση και φίλτρο ...

Ρωτά στην αντιπρόσωπεια που το πήρες να σου συστήσουν κάποιον γνωστή η στείλε μου πμ να σε κατατοπισω σχετικά αν θες...φίλος έκανε τα ίδια με εσένα και ναι το φλασαρε..;)

BLiTzER
28/11/2019, 14:40
Παρ'όλα αυτά, θα σου πρότεινα να στρώσεις το μηχανάκι για 1600 χλμ, πριν κάνεις οποιαδήποτε αλλαγή.

ptc
28/11/2019, 15:23
Ολα ειναι σχετικα. Σιγουρα το ιδανικο ειναι να κανεις φλασαρισμα στο μηχανακι για ο,τι αλλαγη γινεται (βασικα ακομα και σε στοκ μηχανη θα εχεις οφελος απο φλασαρισμα).

Τωρα που το ειπαμε αυτο, παμε στην ουσια. Το θεμα ειναι τι value for money θα παιρνεις για καθε μετατροπη που κανεις στη μηχανη σου. Σιγουρα το να φλασαρεις και στοκ μηχανη θα εχει καποια οφελη αλλα ειναι λιγο πεταμενα λεφτα. Εσυ τι θες απο τις αλλαγες που κανεις στη μηχανη σου; Αν σου φανηκε αδυναμη ως μαμα και θελεις επιδοσεις τοτε πας για φουλ stage 2 (ολοσωμη - φιλτρο - ECU). Να δουλευει σωστα το μηχανακι και να παρεις τα μεγιστα απο τον εξτρα εξοπλισμο που εβαλες. Αν ομως το κανεις για το θορυβο, αν βαλεις την Titanium με καταλυτη μπορεις να σταματησεις εκει και η μηχανη να δουλευει καλα (η συγκεκριμενη εξατμιση ειναι σχεδιασμενη σε συνεργασια με τη Yamaha και δουλευει ικανοποιητικα και με τη στoκ ECU). Αν τα αγγλικα σου ειναι σε καλο επιπεδο θα βρεις απειρο υλικο στο fz07.org επι του θεματος.

Για μενα λοιπον δυο επιλογες:
1)Μονο εξατμιση με καταλυτη, αν θες βασικα τον θορυβο.
2)Μια σπεσιαλ με απ'ολα αν θες και επιδοσεις.

Εγω εκανα το 2 και τελικα το μετανιωσα (πολλα λεφτα για μικρη διαφορα επιδοσεων). Πιο μεγαλη διαφορα θα δεις βαζοντας ενα -1 γραναζι μπροστα και μια γκαζιερα απο R6 (συνολικο κοστος και για τα δυο <50€). Με το καλο να την παραλαβεις.

STA
30/11/2019, 21:16
ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά,
τελικά κατέληξα στα εξής:

θα την στρώσω με την ολόσωμη εξάτμιση, και μετά από 1500 χλμ θα κοτσάρω φίλτρο και θα τη φλασάρω.
μίλησα και με κάποια πιο σοβαρά μαγαζιά που κάνουν αυτή τη δουλειά και συμφώνησαν όλοι.
Μου κάνει εντύπωση όμως που όλοι μου είπαν ότι και στοκ να την αφήσω, το μηχανάκι θέλει πάλι φλασάρισμα,γιατί το μαμίσιο είναι πολύ άσχημα χαρτογραφημένο.
Σε συνέχεια της πιο πάνω ερώτησής μου, παίζει να χάσω την εγγύηση της yamaha εάν κάνω ECU flash? εννοώ εάν επέμβω στον εγκέφαλο ?

DRAKONET
30/11/2019, 23:04
καταλυτη εχει κανενας παιδια στην μηχανη του?
η δεν μαμιεται ?

STA
01/12/2019, 00:33
Yolo.

Παντως εγω θα χω.
Πλεον Ελλαδα μ ειπαν δεν εισαγουν ολοσωμη εξατμιση εαν δεν εχει καταλυτη μεσα

doctor_john
01/12/2019, 10:07
Στρώσιμο οπωσδήποτε, και με την δική της εξάτμιση αν θα θελες να την δεις και αυτή, καλύτερα.
Τα χλμ που λένε τα παιδιά εμένα μου φαίνονται λίγα. Θα την δείς και εσύ αλλά νομίζω κάτω από 5-6 χιλιάδες
μην περιμένεις πολλά.

Μπορει να έχει τα χάλια της η χαρτογράφιση για λόγους προδιαγραφών.
Αν αλλάξεις την λειτουργία της, ναι είναι πιθανόν να μη σε καλύψουν στην εγγύηση :D
Αν χρειαστείς εγγύηση για περιφερειακά μπορεί να σε καλύψουν.

Με φίλτρο, εξάτμιση, πρόγραμμα δεν χαλάει το μοτέρ, αρκεί εσύ να μην πιέζεις
υπερβολικά. Να στρώσουν σωστά στο σύνολο τους.

Η κατανάλωση θα αυξηθεί με τις αλλαγές, ίσως σε βολεύει να το στρώσεις πρώτα.

andstag
01/12/2019, 16:23
Την Παρασκευή μίλησα με ένα μηχανικό για το συγκεκριμένο θέμα και μου είπε ότι αν πειράξω το πρόγραμμα χάνεται η εγγύηση

o teos
01/12/2019, 17:01
Μιλά με τη γιαμαχα στην Καλλιρρόης να δεις τι θα σου πουν γιατί γνωστή φυσιογνωμία δω μεσα αν θυμάμαι καλά δεν είχε θεμα με την εγγύηση και τα χε κάνει όλα εκει...