View Full Version : Καρμπυρατέρ και ψηλές στροφες
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη. Πριν λίγο καιρό έβαλα στο kmx 200 μου ένα carb keihin pwk 35 έναντι του mikuni 26.το μηχανάκι δουλεύει πολύ ωραία και αρκετά καλύτερα από πριν. Κρατάει πιο καλά ρελαντί, είναι πιο δυνατό και έχει πολύ καλύτερη απόκριση. Όμως μετά τα 3/4 του γκαζιού το μηχανάκι κρεμάει κάπως και δεν ανεβάζει όσο δυνατά με πριν. Δεν κάνει κομπιασματα είναι γραμμικό. Πιστεύετε πρέπει να βάλω μεγαλύτερο ή μικρότερο κύριως ζιγκλερ? Εύχαριστω εκ των προτέρων
Πιστεύετε πρέπει να βάλω μεγαλύτερο ή μικρότερο κύριως ζιγκλερ?
Πιστευουμε πως πρεπει να βαλεις μικροτερο καρμπυρατερ..!!
Για να παρουμε το θεμα στην αποξω και φαλτσοκομενο, ενα καρμπυρατερ δουλευει καλα οταν υπαρχει μια συγκεκριμενη αναλογια καυσιμου μιγματος (αερας/βενζινη)..
Οσο μεγαλυτερο ειναι το νουμερο που γραφει (28, 35, 42, κ.λ.π.) τοσο μεγαλυτερη ειναι η διαμετρος της στενωσης (venturi) συνεπως τοσο περισσοτερος ογκος καυσιμου μιγματος περναει στον κυλινδρο..
(αρκει να υπαρχει και το αναλογο νουμερο ζιγκλερ..)
Ολα καλα και ωραια λοιπον, αρκει η χωρητικοτητα του κυλινδρου να ειναι τετοια που να μπορεί να δεχτει (και να διωξει μετα την καυση) την αυξημενη ποσοτητα μιγματος..
Στην περιπτωση σου, αυτο μαλλον δεν γινεται..
Πιστευουμε πως πρεπει να βαλεις μικροτερο καρμπυρατερ..!!
Για να παρουμε το θεμα στην αποξω και φαλτσοκομενο, ενα καρμπυρατερ δουλευει καλα οταν υπαρχει μια συγκεκριμενη αναλογια καυσιμου μιγματος (αερας/βενζινη)..
Οσο μεγαλυτερο ειναι το νουμερο που γραφει (28, 35, 42, κ.λ.π.) τοσο μεγαλυτερη ειναι η διαμετρος της στενωσης (venturi) συνεπως τοσο περισσοτερος ογκος καυσιμου μιγματος περναει στον κυλινδρο..
(αρκει να υπαρχει και το αναλογο νουμερο ζιγκλερ..)
Ολα καλα και ωραια λοιπον, αρκει η χωρητικοτητα του κυλινδρου να ειναι τετοια που να μπορεί να δεχτει (και να διωξει μετα την καυση) την αυξημενη ποσοτητα μιγματος..
Στην περιπτωση σου, αυτο μαλλον δεν γινεται..
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Σύμφωνο μαζί σου. Απλώς νόμιζα ότι αλλάζοντας ζιγκλερ θα βελτιωνοταν στα ψηλά.
Σωστη εν μερει η λογικη σου, αλλα θα επρεπε πρωτα να βγαλεις ακρη αν "ξεμενει" απο καυσιμο (αρα θα ηθελε μεγαλυτερο ζιγκλερ και μαλιστα επειγοντως, γιατι τα διχρονα δεν συμπαθουν τα πολυ φτωχα μιγματα..) ή αν "περισσευει" καυσιμο (αρα θα ηθελε μικροτερο ζιγκλερ..)
Και στις 2 περιπτωσεις, θα επρεπε να μπλεξεις και με την θεση της βελονας γιατι καπου εκει στα 3/4 του γκαζιου υπαρχει αλληλεπίδραση..
[QUOTE=OldMan;3024889]Σωστη εν μερει η λογικη σου, αλλα θα επρεπε πρωτα να βγαλεις ακρη αν "ξεμενει" απο καυσιμο (αρα θα ηθελε μεγαλυτερο ζιγκλερ και μαλιστα επειγοντως, γιατι τα διχρονα δεν συμπαθουν τα πολυ φτωχα μιγματα..) ή αν "περισσευει" καυσιμο (αρα θα ηθελε μικροτερο ζιγκλερ..)
Αυτά μπορω να τα καταλάβω από το χρώμα του μπουζιου?
Οχι γιατι το μπουζί είναι "ακλιτη" λεξη.. :facepalm:
(δεν μπορεις να συμπαρανεις τπτ απο κατι ανυπαρκτο..)
More seriously now, θα μπορουσες σε αλλη περιπτωση, γιατι το μπουζί "διαβαζεται" μετα απο καποιο διαστημα με τερμα γκαζι..
(πραγμα που στην περίπτωση σου δεν μπορεί να γινει..)
Ενας μπακαλικος (ουδεις ψογος γιατην συμπαθη ταξη των παντοπωλων..) τρόπος ειναι καθαρα καυσαερια/πολυ ζεστο μοτερ για φτωχο μιγμα και μαυρη μαυριλα πλακωσε/πολυ κρυο μοτερ για πλουσιο μιγμα..
Υ.Γ.
Εγκυκλοπαιδικο μουχαμπετι κανουμε τωρα γιατι το προβλημα σου εγκειται καθαρα και μονο στο αρκετα μεγαλυτερο καρμπυρατερ..
Θα δοκιμάσω ένα νούμερο πάνω ή κάτω στο ζιγκλερ να δω αν θα βελτιωθεί στα ψηλά. Αν όχι θα το αφήσω έτσι μιας και το μηχανάκι με ικανοποιεί πλήρως όπως ειναι και αρκετά καλύτερα σε σχέσει με το μικρότερο καρμπυρατέρ
Γιατί δεν μπορώ να διαβάσω το μπουζί στην κατάσταση μου με τέρμα το γκάζι?ΥΓ. Ότι είναι ακλιτο δεν σημαίνει ότι είναι και κιβδηλο....
Γιατί δεν μπορώ να διαβάσω το μπουζί στην κατάσταση μου με τέρμα το γκάζι?
Γιατι δεν μπορεις να πας με τερμα γκαζι..
(αφου κρεμαει και δεν ανεβαζει..)
Ότι είναι ακλιτο δεν σημαίνει ότι είναι και κιβδηλο....
Pas mal..
(du tout mais peu pertinent...)
Γιατι δεν μπορεις να πας με τερμα γκαζι..
(αφου κρεμαει και δεν ανεβαζει..)
Pas mal..
(du tout mais peu pertinent...)
Ανεβάζει τις μέγιστες στροφές αλλά πιο αργά.. Et toi lememe...
Ανεβάζει τις μέγιστες στροφές αλλά πιο αργά.. Et toi lememe...
Αφου δεν προλαβαινει να κανει σωστη πληρωση/κενωση, λογω υπερβολικης ποσοτητας μιγματος..
(και να πειραξεις το ζιγκλερ, θα αλλαξει η αναλογία του μιγματος και οχι η ποσοτητα..)
Qu'est-ce que vous ne comprenez pas, nous disons .. ??
alexis72
06/12/2019, 13:34
φίλε protzos εχεις p.m.
sapila racing
06/12/2019, 14:51
Αν κρατήσεις αυτό το καρμπ ισως να βελτιωθεί η κατάσταση με ενα πιο κλειστό φίλτρο αέρα. ;)
υπαρχει φυσικα παντα η περιπτωση του να εχεις βαλει ενα πολυ μεγαλο καρμπ στον κινητηρα σου με αποτελεσμα, στο τερμα γκαζι να μη πληρωνεται σωστα ο κυλιδρος λογω της χαμηλης ταχυτητας μειγματος...εν ολιγης, υπαρχει περιπτωση ακομα και με τελειο τζετινγκ παντου, στα 3/4 του γκαζιου να εχεις παντα περισσοτερη ισχυ απ οτι στο τερμα ανοιχτο γκαζι
Powered by vBulletin® Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.