View Full Version : χεραδες προσοχη
extisatokat
11/12/2019, 23:42
χασιματα και κραδασμοι ,μπροστινου
https://www.youtube.com/watch?time_continue=40&v=ufjKCbmrgGw&feature=emb_logo
0:59 επική προσπέραση. :lol:
0:59 επική προσπέραση. :lol:
Θα του τα 'χανε πρήσει με τις μαλακίες τους στον δρόμο.....................
thunder ace
12/12/2019, 07:53
Μπα...εμεις δεν κανουμε μαλακιες στο δρομο...μονο οι "αλλοι".
doctor_john
12/12/2019, 08:58
Aυτός ο συντονισμός μήπως έχει σχέση με το αν τραβάμε το τιμόνι εκείνη την ώρα;
Νομίζω είναι το μόνο κοινό χαρακτηριστικό που μπορούμε να παρατηρήσουμε 9 στις 10 φορές.
Εϊχα διαβάσει στο Μοτο πως η καλύτερη λύση είναι να καταφέρεις να σηκώσεις το ένα χέρι
στιγμιαία, ενάντια στο ένστικτο και ξεσυντονίζει.
Είναι ρεαλιστικό; το έχει πετύχει κάποιος;
H καλύτερη λύση είναι ένα stabilizer στο τιμόνι. steering damper πως το λένε ξερωγω.
johnnybond
12/12/2019, 10:01
Το αγαπημένο μου!
https://youtu.be/UK4e8gUc7sQ
Λοιπόν.
Έχω φάει 4 tankslaps στη ζωή μου.
Το πρώτο το έφαγα με το F800st (το οποίο είχε σταμπιλιζατέρ υποτίθεται, αλλα είχε κλάσει η μία τσιμούχα και δεν έκανε τίποτα).
Πάνω σε άνοιγμα σε στροφή, πάτησα μία λακούβα και αρχίσανε τα όργανα. Δεν έπεσα.
Ευτυχώς ήμουν κοντά στο σπίτι μου και άλλαξα γρήγορα σώβρακο.
Μία βδομάδα μετά, έβγαλα το σταμπιλιζατέρ και το έφτιαξα. (κράτησε ένα χρόνο μέχρι που έκανε μπράφ η τσιμούχα...)
Το 2ο πάλι με το bmw.
Είχε σηκωθεί η μπροστινή πάνω στην επιτάχυνση, και όταν κατέβηκε, η ρόδα κοίταγε λίγο δεξιά. Παίζει να είχε και καμία λακούβα.
Έσπασα την κλείδα μου απο τη πτώση.
Το τρίτο και το τέταρτο με το ducati (st4s).
Δεν ήταν τόσο φοβερά τα πράγματα. Μάλλον επειδή το βάρος είναι σχετικά πίσω στη μοτοσυκλέτα, δεν με φόβισαν ιδιαιτέρα.
Το ένα ήταν σε άνοιγμα στην έξοδο στροφής, και το άλλο σε άνοιγμα σε ευθεία.
Και στα 2 πάτησα ανωμαλία του δρόμου και έτσι ξεκίνησε το τιμόνι να παίζει.
Aυτός ο συντονισμός μήπως έχει σχέση με το αν τραβάμε το τιμόνι εκείνη την ώρα;
Νομίζω είναι το μόνο κοινό χαρακτηριστικό που μπορούμε να παρατηρήσουμε 9 στις 10 φορές.
Εϊχα διαβάσει στο Μοτο πως η καλύτερη λύση είναι να καταφέρεις να σηκώσεις το ένα χέρι
στιγμιαία, ενάντια στο ένστικτο και ξεσυντονίζει.
Είναι ρεαλιστικό; το έχει πετύχει κάποιος;
Πρέπει να χαλαρώσεις την πίεση στο τιμόνι. Αν προσπαθήσεις να το κρατήσεις, θα επιδεινωθεί!
Πρέπει να χαλαρώσεις την πίεση στο τιμόνι. Αν προσπαθήσεις να το κρατήσεις, θα επιδεινωθεί!
Ναι.... αν είναι απαλό οκ, έχεις κάτι να κάνεις, αν είναι βίαιο, απλά κανεις προσευχή να μαζευτεί μόνο του.
Στο 954 vol I, που δεν είχα Stab, έτρωγα ταλαντώσεις σε κάθε έξοδο στροφής (σε πίστα).
Μπακλη, το vol I ρε, ναι, καναρίνι είχα :tooth:
413354
Πισινο φρενο ΜΟΝΟ χωρις μπλοκαρισμα......
Με την μια ...!
Συμπλεκτης..Εαν προλαβεις εχει καλως αλλιως ... αδιαφορος...!
Ναι.... αν είναι απαλό οκ, έχεις κάτι να κάνεις, αν είναι βίαιο, απλά κανεις προσευχή να μαζευτεί μόνο του.
Στο 954 vol I, που δεν είχα Stab, έτρωγα ταλαντώσεις σε κάθε έξοδο στροφής (σε πίστα).
Μπακλη, το vol I ρε, ναι, καναρίνι είχα :tooth:
413354
Το λες σα να ντρέπεσαι :a4:
Eντάξει.. κάτι όροι σαν το tankslapping , σφαλιαρώνω το τεπόζιτο ή το squid κάγκουρας ,δεν υπάρχουν :lol::lol:
biker εναντίον καλαμαράκια:bawl:
413355
RaGe_Raptor
12/12/2019, 16:32
Όσο πιο σφιχτά κρατιέσαι από το τιμόνι, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες. Κάποια μηχανάκια είναι πιο tank-slap prone. Αυτά σε γενικές γραμμές.
Οι χεράδες ίσως ξέρουν κάτι παραπάνω άρα θα ονόμαζα το θέμα “wannabe χεράδες προσοχή”
basilis_k6
12/12/2019, 16:40
οι μισοι το τρωνε επειδη ριχνουν ατσαλα τη μηχανη μετα τη σουζα. πολύ ατσαλα ομως... Αν εχει st damper και ειναι σκληρο, αν ριξεις ατσαλα και στραβα τη ροδα κατω, πιθανοτατα θα σε ρίξει κατω το ιδιο το damper γιατι δεν αφηνει το φαινομενο να εκτονωθει.
RaGe_Raptor
12/12/2019, 16:43
Ναι.... αν είναι απαλό οκ, έχεις κάτι να κάνεις, αν είναι βίαιο, απλά κανεις προσευχή να μαζευτεί μόνο του.
Στο 954 vol I, που δεν είχα Stab, έτρωγα ταλαντώσεις σε κάθε έξοδο στροφής (σε πίστα).
Μπακλη, το vol I ρε, ναι, καναρίνι είχα :tooth:
413354
All I see is SUZUKI GSX-R 1000 K1 :D
RaGe_Raptor
12/12/2019, 16:44
οι μισοι το τρωνε επειδη ριχνουν ατσαλα τη μηχανη μετα τη σουζα. πολύ ατσαλα ομως... Αν εχει st damper και ειναι σκληρο, αν ριξεις ατσαλα και στραβα τη ροδα κατω, πιθανοτατα θα σε ρίξει κατω το ιδιο το damper γιατι δεν αφηνει το φαινομενο να εκτονωθει.
Γίνεται “κούτσουρο” η μηχανή γενικότερα
All I see is SUZUKI GSX-R 1000 K1 :D
Και καλά βλέπεις. Το πιο αργό της παρέας τότε... :tooth:
RaGe_Raptor
12/12/2019, 17:09
Και καλά βλέπεις. Το πιο αργό της παρέας τότε... :tooth:
Δεν κάνει η μοτοσυκλέτα τον αναβάτη. Μη με κάνεις και γράφω τα αυτονόητα. :a43:
Αυτό που έχω καταλάβει εγώ διαβάζοντας, είναι οτι όσο μικρότερη γωνια κάστερ έχει η μοτοσυκλέτα, τοσο πιο επιρρεπής είναι στο tank slapping.
Ακόμα, παίζει ρόλο και η κατανομή του βάρους και το μεταξόνιο.
Όσο πιο μπροστά είναι το βάρος και όσο μικρότερο μεταξόνιο έχει η μοτοσυκλέτα, τόσο ευκολότερο είναι το tankslapping.
Όσο μεγαλύτερη γωνία κάστερ, τόσο σταθερότερη είναι η μοτοσυκλέτα στις ευθείες και τόσο δυσκολότερα στρίβει.
Το σταμπιλιζατέρ (κρίνοντας απο αυτό της bmw), μέσα στη πόλη είναι όντως κουραστικό. Σε στροφιλίκια επαρχιακού, δεν ενοχλεί σχεδόν καθόλου, παρόλο που είναι βαρύτερο το τιμόνι.
Σόρρυ παιδιά αλλά οποιος δίνει συμβουλές για το τι μπορουμε και τι πρεπει να κάνουμε για να γλυτώσουμε ένα tankslapping, απλά δεν του έχει τύχει ποτέ ένα καλό tankslapping ....
Δεν κάνει η μοτοσυκλέτα τον αναβάτη. Μη με κάνεις και γράφω τα αυτονόητα. :a43:
Νομίζεις φίλε! :lol:
Αν μας αρέσει μια μοτοσυκλέτα τότε ο χερας που πετυχαίνουμε πάει και λόγω της μοτοσυκλέτας έτσι, επειδή έχει αναρτησαρες-πλαισιαρες-ψαλιδαρες. Ο κουλός απλά δε μπορεί να την εκμεταλλευτει!
Από την ανάποδη τώρα. Αν ΔΕΝ μας αρέσει η μοτοσυκλέτα και πετύχουμε κάποιον που πηγαίνει τάπα, είναι επειδή είναι τρελός χερας, η μοτοσυκλέτα του δεν έχει δυνατότητες. Μπορεί να είναι και επικίνδυνος κιόλας, τρελός! Μπορεί να μην έχει παιδιά και για αυτό να πηγαίνει έτσι. Πάντως η μοτοσυκλέτα του είναι σκουπίδι όπως και να έχει, μιας και δε μας αρέσει.
Παρατήρησε το φαινόμενο να δεις πόσο γέλιο εχει! :D
Kickstart
13/12/2019, 09:18
Συμφωνω με οκτανιο..
το καλο δεν σωζεται με τπτ.
το στιγμιαιο με λιγα κακα στο σωβρακο ξεπερνιεται.
Συμφωνω με οκτανιο..
το καλο δεν σωζεται με τπτ.
το στιγμιαιο με λιγα κακα στο σωβρακο ξεπερνιεται.
:a10::a10: και στους 2
Δεν έχω φάει δυνατό παίξιμο του τιμονιού (αυτό δεν είναι το tankslap?) αφενός γιατί δεν έχω τα άλογα/κατάλληλη μηχανή και αφετέρου οδηγώ λιγότερο επιθετικά (συν ότι δεν κάνω σούζες).
Αλλά 2-3 φορές με σφίξιμο στα πόδια, χαλάρωμα στα χέρια (ίσα ίσα να το κρατάω) και κόψιμο το γκάζι τόσο όσο να μήν επιβραδύνει αλλά ούτε και να επιταχύνει η μηχανή το έχω σταματήσει νωρίς.
το καλο δεν σωζεται με τπτ
σώζεται, αλλά ο αναβάτης πρέπει να είναι πολύ ικανός.
ονόματα δε λέμε. ε Χάρη;
harris_x
13/12/2019, 10:10
σώζεται, αλλά ο αναβάτης πρέπει να είναι πολύ ικανός.
ονόματα δε λέμε. ε Χάρη;
ε, ναι μωρέ, μη πούμε ονόματα :tooth:
πάντως αν έχεις σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις ο κίνδυνος του tankslapping μειώνεται δραματικά ;)
σώζεται, αλλά ο αναβάτης πρέπει να είναι πολύ ικανός.
ονόματα δε λέμε. ε Χάρη;
ε, ναι μωρέ, μη πούμε ονόματα :tooth:
πάντως αν έχεις σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις ο κίνδυνος του tankslapping μειώνεται δραματικά ;)
Ο ορισμός του αυτοκαρφώματος.:tooth:
Σόρρυ παιδιά αλλά οποιος δίνει συμβουλές για το τι μπορουμε και τι πρεπει να κάνουμε για να γλυτώσουμε ένα tankslapping, απλά δεν του έχει τύχει ποτέ ένα καλό tankslapping ....
Σορρυ φιλε αλλα το τραβα πεσε αμαχητη στην 100% κατατα αλλα επερχομενη πτωση.....
Μολις εδωσες την χειροτερη συμβουλη....!!
Σορρυ φιλε αλλα το τραβα πεσε αμαχητη στην 100% κατατα αλλα επερχομενη πτωση.
Κατά πρώτον, ένα tank slapping δεν είναι 100% πτωση.....
Μολις εδωσες την χειροτερη συμβουλη....!!
Κατά δεύτερον, που ειδες να δίνω συμβουλή? :confused:
σώζεται, αλλά ο αναβάτης πρέπει να είναι πολύ ικανός.
ονόματα δε λέμε. ε Χάρη;
:bawl:
Κατά πρώτον, ένα tank slapping δεν είναι 100% πτωση.....
Κατά δεύτερον, που ειδες να δίνω συμβουλή? :confused:
Εσυ ξεχωρισες στα γραφομενα σου το tank slapping...απο ενα ΚΑΛΟ ( αληθεια πως μετριετε αυτο ) tank slapping...!
Αρα αφου το ΚΑΛΟ tank slapping (και ειδικα σε αυτους που εδωσαν καποια συμβουλη) ... Δεν ειναι 100% πτωση ...
Πως προσδιοριζεις οτι δεν τους εχει τυχει.?? ( Απαντηση με ερωτηση στο κατα δευτερον σου..)
Για να το διελευκάνουμε το ζήτημα γιατί δεν τα διάβασα όλα.Το σφαλιάρωμα στα καπούλια είναι η συνέχεια του ψαρώματος στον τιμόνι ?Αυτό? :lol:
Εσυ ξεχωρισες στα γραφομενα σου το tank slapping...απο ενα ΚΑΛΟ ( αληθεια πως μετριετε αυτο ) tank slapping...!
Αρα αφου το ΚΑΛΟ tank slapping (και ειδικα σε αυτους που εδωσαν καποια συμβουλη) ... Δεν ειναι 100% πτωση ...
Πως προσδιοριζεις οτι δεν τους εχει τυχει.?? ( Απαντηση με ερωτηση στο κατα δευτερον σου..)
Ειλικρινα, δε καταλαβα Χριστο :lol::beer:
kostaskk
13/12/2019, 21:54
Καλό είναι όταν ακουμπήσει το τιμόνι στα stop του. Νομίζω το καλητερο είναι να αφήσεις το τιμόνι όταν συμβει
Ειλικρινα, δε καταλαβα Χριστο :lol::beer:
:cool: :beer:
jawaforever
14/12/2019, 09:12
https://www.youtube.com/watch?v=Y2HKBQMQmbw
RaGe_Raptor
14/12/2019, 11:01
https://www.youtube.com/watch?v=Y2HKBQMQmbw
Ε? :confused:
Ε? :confused:
Σου 'ρθε και εσένα κατραπακια (slap) έτσι;
:p:lol:
Καλό είναι όταν ακουμπήσει το τιμόνι στα stop του. Νομίζω το καλητερο είναι να αφήσεις το τιμόνι όταν συμβει
Δε σου έχει τύχει ποτέ tankslapping, έτσι δεν είναι?
Δε σου έχει τύχει ποτέ tankslapping, έτσι δεν είναι?
Προφανωφανεστατα:lol:
Ειλικρινα, δε καταλαβα Χριστο :lol::beer:
Ηθελα να το πω αλλά ντράπηκα. Ενα tankslapping το έπαθε νομίζω. Το σωσε όμως. :lol:
@stoybi :beer::a012:
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
14/12/2019, 20:48
https://www.youtube.com/watch?v=Y2HKBQMQmbw
ωραίο βίντεο* :beer:
*αν και χεστηκα πάνω μου :lol:
Nik0s_Dk
23/12/2019, 17:47
https://youtu.be/TFov6yoeH0E
Διαβάζοντας θυμήθηκα αυτό εδώ... Παίζει κάπου εδώ μέσα να το είχα ξαναδεί απλά το ξανά αναφέρω... Χμμμμ....
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.