PDA

View Full Version : Service KLE 500 και σπινθηρας



michalis_500
07/01/2020, 11:12
Χαίρετε! Ειμαι καινουργιος εδω μιας και πριν 3 μηνες απεκτησα την πρωτη μου μηχανη, ενα κλε 500 του 2000.
Το μηχανακι με 40000χλμ (πραγματικα?) μεχρι στιγμης δεν εχει βγαλει κατι και τα πρωτα του λαδια, τακακια και υγρα φρενων τα εκανα μονος μου.

Εδω και μερικες μερες, οποτε παω να το βαλω μπροστα πατώντας την μιζα την ακουω να γυριζει αλλα δεν γινεται σπινθηρας για αρκετα λεπτα και χρειαζεται να γυρισω τον διακοπτη της ρεζερβας κανα δυο φορας για να παρει (ισως καποιο σωληνακι ειναι βουλομενω?).
Επισης, εχω παρατηρήσει καπως αυξημενη καταναλωση (~7.5l/100km) το τελευταίο διαστημα.

Επειδη απο οτι φαινεται δεν ξερω για ποσο καιρο ακομα θα αποφευγω την επισκεψη σε καποιο συνεργειο και τα τοπικ σχετικα με σερβις και συνεργεια, τρομαζουν. Εχετε να προτεινετε καποιο συνεργειο στην Αθηνα?
Ευχαριστω

panavour
07/01/2020, 11:22
Χαίρετε! Ειμαι καινουργιος εδω μιας και πριν 3 μηνες απεκτησα την πρωτη μου μηχανη, ενα κλε 500 του 2000.
Το μηχανακι με 40000χλμ (πραγματικα?) μεχρι στιγμης δεν εχει βγαλει κατι και τα πρωτα του λαδια, τακακια και υγρα φρενων τα εκανα μονος μου.

Εδω και μερικες μερες, οποτε παω να το βαλω μπροστα πατώντας την μιζα την ακουω να γυριζει αλλα δεν γινεται σπινθηρας για αρκετα λεπτα και χρειαζεται να γυρισω τον διακοπτη της ρεζερβας κανα δυο φορας για να παρει (ισως καποιο σωληνακι ειναι βουλομενω?).
Επισης, εχω παρατηρήσει καπως αυξημενη καταναλωση (~7.5l/100km) το τελευταίο διαστημα.

Επειδη απο οτι φαινεται δεν ξερω για ποσο καιρο ακομα θα αποφευγω την επισκεψη σε καποιο συνεργειο και τα τοπικ σχετικα με σερβις και συνεργεια, τρομαζουν. Εχετε να προτεινετε καποιο συνεργειο στην Αθηνα?
Ευχαριστω

https://www.facebook.com/%CE%A3%CF%85%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%BF-Kawasaki-%CE%9A%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%B4%CE%B7%CF%82-182892061905433/

telegonos
07/01/2020, 11:28
Το τσοκ το ανοίγεις όταν πας να το βάλεις μπροστά;

michalis_500
07/01/2020, 12:33
Το τσοκ το ανοίγεις όταν πας να το βάλεις μπροστά;

Ναι με ανοιχτο το τσοκ

panavour
07/01/2020, 13:13
κοιτα 1)σωληνακια βενζινης και φιλτρο αυτων,βγαζοντας το ρακορ βενζινης απ το
τεποζιτο
2)φιλτρο αερα.

OldMan
07/01/2020, 15:31
Το οτι δεν "γινεται" σπινθηρας το υποθετεις επειδη δεν παιρνει μπροστα το μοτερ ή εχεις βγαλει μπουζι, το εχεις γειωσει και δεν βλεπεις σπινθηρα στην ακιδα..??

MAIK72
08/01/2020, 13:50
Αν είχε σπασμένους μαγνήτες στο βολάν όπως το συνηθίζουν τα kle ,θα έπαιρνε μπροστά?Αν είχε παρασύρει και το κομπλέρ μαζί, θα έκανε και χρατσα χρούτσα?:D

Volpad
08/01/2020, 13:55
To κόμπλερ είναι πίσω απο το βολάν και οι σπασμένοι μαγνήτες δεν το επηρεάζουν. Αυτό που μπορεί να κάνουν, είναι να χαλάσουν τα πηνία.

Θα έπαιρνε μπροστά, όσο έχει μπαταρία.

Χράτσα χρούτσα δεν ξέρω άν θα έκανε.

Όταν μου είχαν σπάσει εμένα, ευτυχώς, δεν είχανε κάνει ζημιά στο πηνίο και απλά τους κόλλησα.
Σπάνε όμως πολύ εύκολα, οπότε η μίζα έχει δύναμη να τους κομματιάσει αμα μαγκώσουν.

MAIK72
08/01/2020, 14:02
δεν είχανε κάνει ζημιά στο πηνίο και απλά τους κόλλησα.
Σπάνε όμως πολύ εύκολα, οπότε η μίζα έχει δύναμη να τους κομματιάσει αμα μαγκώσουν.
Τυχερός ήσουν. :D
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=131261

Bowleno
08/01/2020, 14:06
Τυχερός ήσουν. :D
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=131261

Κάπου εδώ μέσα είχα γράψει κι εγώ τον δικό μου (πολύ) πόνο με το GPZ500S (ίδιο μοτέρ) με τους μαγνήτες που έσπασαν.... Πολύς πόνος λέμε....

Volpad
08/01/2020, 14:26
Τυχερός δεν λές τίποτα...

Είχαν ξεκολλήσει 3 μαγνήτες. Ο ένας ήταν κομπλέ, ο 2ος είχε σπάσει στα 2 και ο 3ος στα 3.

Είχανε γλύψει τα πηνία, αλλα δεν τους είχανε κάνει ζημιά.

Όντας φοιτητής τότε και πλήρως άφραγκος, το έλυσα και τους κόλλησα με μία κόλλα για υψηλές θερμοκρασίες και επι τη ευκαιρία, άλλαξα και το κόμπλερ που είχε αρχίσει να μας αφήνει χρόνους (93€ απο τεομότο.. Το θυμάμαι καλά γιατι δεν είχα να φάω για κάνα μήνα μετά...)

Την διάγνωση την είχα κάνει μετρώντας το (αφού πρώτα είχα μετρήσει τον ανορθωτή και φαινόταν οκ.
Όταν μέτρησα, νόμιζα οτι πάω για πηνία.
Έχω ακόμα την καράφλα που δημιουργήθηκε όταν άνοιξα το καπάκι και είδα τους μαγνήτες.... :p

Άντεξε άλλα 3 χρόνια πριν το δώσω. Μετά δεν ξέρω.

MAIK72
08/01/2020, 14:31
Κάπου εδώ μέσα είχα γράψει κι εγώ τον δικό μου (πολύ) πόνο με το GPZ500S (ίδιο μοτέρ) με τους μαγνήτες που έσπασαν.... Πολύς πόνος λέμε....

Αμα παει στον μάστορα ,σίγουρα θα είναι το πρώτο που θα κοιτάξει. :D Δεν:a7: ... μάλλον θα είχα φρικάρει άμα είχα δώσει ένα σκασμό λεφτά και μου του διέλυε όλα. Και μάλιστα χωρίς να έχω κάνει μλκια !Μπορεί και να το ξαναέφτιαχνα

MAIK72
08/01/2020, 14:41
Τυχερός δεν λές τίποτα...

Είχαν ξεκολλήσει 3 μαγνήτες. Ο ένας ήταν κομπλέ, ο 2ος είχε σπάσει στα 2 και ο 3ος στα 3.

Είχανε γλύψει τα πηνία, αλλα δεν τους είχανε κάνει ζημιά.

Όντας φοιτητής τότε και πλήρως άφραγκος, το έλυσα και τους κόλλησα με μία κόλλα για υψηλές θερμοκρασίες και επι τη ευκαιρία, άλλαξα και το κόμπλερ που είχε αρχίσει να μας αφήνει χρόνους (93€ απο τεομότο.. Το θυμάμαι καλά γιατι δεν είχα να φάω για κάνα μήνα μετά...)

Την διάγνωση την είχα κάνει μετρώντας το (αφού πρώτα είχα μετρήσει τον ανορθωτή και φαινόταν οκ.
Όταν μέτρησα, νόμιζα οτι πάω για πηνία.
Έχω ακόμα την καράφλα που δημιουργήθηκε όταν άνοιξα το καπάκι και είδα τους μαγνήτες.... :p

Άντεξε άλλα 3 χρόνια πριν το δώσω. Μετά δεν ξέρω.

:bawl::bawl: Κόλλησες τα 3 κομμάτια του 3ου με κόλλα και κράτησε? .:bawl: Οχι σοβαρά τώρα ,μπράβο για την επισκευή γιατί έχω ακούσει πολλές ιστορίες που οι κόλλες την ακούνε μετά από λίγο:beer:
Αμα το καλοσκεφτείς πάλι φθηνά την έβγαλες.:lol:

Volpad
08/01/2020, 15:13
Ναι ναι, ήμουν μάλιστα πολύ περήφανος για τον τρόπο και θεώρησα οτι είμαι φοβερά ευφυής και μπράβο μου!!

Ήταν σπασμένος κάθετα (και οι 2 με τον ίδιο τρόπο ήταν σπασμένοι), δηλαδή όλα τα κομμάτια είχαν πλάτη που έπρεπε να κολληθεί στο βολάν.

Κόλλησα με μία κόλλα (δεν θυμάμαι τι, μάλλον κυανοακρυλική) τα κομμάτια μεταξύ τους, μετά πάστωσα το βολάν, και κόλλησα το μαγνήτη. Τον πίεσα ώστε να έχει ίδιο πάχος με αυτούς που δεν είχαν ξεκολλήσει (φοβόμουν μήν βρίσκει στα πηνία).

Μετά, προσπάθησα, και σε κάποες περιπτώσεις τα κατάφερα, να ξεκολλήσω τους υπόλοιπους μαγνήτες, ωστε να μην ξεκολλήσουν αργότερα.

Τέλος πέρασα ένα χέρι κόλλα περιμετρικά απο όλους τους μαγνήτες.


Κάπου έχω και φωτό νομίζω.
Δεν θα σου πώ ψέματα. Δεν θα ψάξω...



Η αλήθεια είναι οτι σε αυτή τη μοτοσυκλέτα είχα κάνει πατέτες παντού...
Σε άλλο επεισόδιο, θα σας πώ για τις βίδες που είχα βιδώσει στο κέντρο της ζάντας για να δουλεύει ο ατέρμονας του κοντέρ...

Πώς όταν έχεις ένα παλιό λάπτοπ που δοκιμάζεις λίνουξ και του κάνεις φορμάτ 2 φορές τη βδομάδα? ε, έτσι του έκανα και του κλέ...

MAIK72
08/01/2020, 15:55
Σε άλλο επεισόδιο, θα σας πώ για τις βίδες που είχα βιδώσει στο κέντρο της ζάντας για να δουλεύει ο ατέρμονας του κοντέρ...

.

Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά τo έχουμε δει αυτό το επεισόδιο :p Να ναi καλά το παιδί που το είχε γράψει αναλυτικά με το σχετικό φωτορομάνσο στο καβασακι bikers,Με τις μικρές βίδες βιδωμένες στα σπασμένα αυτάκια της ζάντας. Το παιδί το είχε κάνει επιστήμη το kle. Είχε σώσει πολύ κόσμο:beer: Αν ήταν το δικό σου που είδα διπλές μπύρες:beer::beer:

Volpad
08/01/2020, 16:01
Προφανώς και το είχες δεί... Ποιόν νομίζεις οτι είχα αντιγράψει εγώ??

Ο kle που είχε τερματίσει το ΚLE....

Bowleno
08/01/2020, 17:31
Αμα παει στον μάστορα ,σίγουρα θα είναι το πρώτο που θα κοιτάξει. :D Δεν:a7: ... μάλλον θα είχα φρικάρει άμα είχα δώσει ένα σκασμό λεφτά και μου του διέλυε όλα. Και μάλιστα χωρίς να έχω κάνει μλκια !Μπορεί και να το ξαναέφτιαχνα

Αυτό έγινε το καλοκαίρι του 1991, τον Νοέμβριο του ίδιου έτους και μετά από γενικό σέρβις (με ρύθμιση βαλβίδων κ.λ.π.) και αφου είχα επιστήσει στον "μάστορα" να είναι ΠΟΛΥ προσεκτικός με τις βαλβίδες διότι το συγκεκριμένο μοντέλο είχε αγριότερους εκκεντροφόρους και 10 παραπάνω ίππους από το KLE και το ER-5 (to οποίο επίσης κατείχα, αρκετά χρόνια αργότερα....) (αυτό με τις βαλβίδες μου το είχαν πει στο εξουσιοδοτημένο όπου είχα επισκευάσει το μοτέρ με τους σπασμένους μαγνήτες..... αφου πλΕρωσα αδρά, βεβαίως βεβαίως, τα μαστόρια (3 αδέλφια στο Ηράκλειο....) βγαίνω όλος χαρά στον Κηφισό να επιστρέψω Αιγάλεω Όπου έμενα τότες, κάνω ένα άνοιγμα και....νιώθω ένα γερό κρακαμπαμ (εγώ δεν ακούω ήχους, τους νιώθω.... :D ) σβήνει και αυτό ήταν.... ερωτεύτηκαν οι βαλβίδες τα έμβολα..... και μου μάσαγαν μετά οτι δεν έφταιγαν αυτοί κ.λ.π.....Άλλος ΠΟΛΥ πόνος.... μου το έκλεψαν κανα χρόνο αργότερα και ησύχασα.

MAIK72
08/01/2020, 19:26
:uplate: :facepalm: Τραγικοί λέμε. Δεν ήξεραν να διαχειρστούν τα αλόγατα του gpz ?
Και δεν πήγαινες καλύτερα στην χασαποταβέρνα τα 3 αδέρφια δύο δρόμους παραδίπλα να τα φας σε γουρουνόπουλα?:D
Αλλά που... κι εγώ τα ίδια θα έκανα άμα είχα πάρει gpz κούτας, αλλά εσένα δεν σε πήγε καθόλου .


Στο έκλεψαν τελικά? :a027: ..Θα το ριχνα στο γουρουνόπουλα σίγουρα

michalis_500
23/01/2020, 16:04
Λοιπον, λιγο αργοπορημενη η απαντηση μου αλλα το προβλημα τελικα φανερώθηκε απο μονο του.
Προχτες πηγα να βαλω το μηχανακι μπροστα και παλι εκανε τα ιδια.
Αυτη την φορα ομως στν 2η μιζια ακουγεται τσαφ και μυρισε καμμενο.
Με τα πολλα βρηκα οτι η ηλεκτρονικη μας αφησε χρονους, βρηκα μια μεταχειρισμενη και τν εβαλα πανω.
Το μηχανακι τωρα παιρνει αμεσως μπρος ακομα και με αρκετο κρυο.

Θεωρω οτι ολο το προβλημα εκκινησης προερχοταν απο εκει.
Ακομα δεν εχει παει σε μαστορα απο οτν το πηρα και το παλευω μονος μου.

OldMan
23/01/2020, 16:07
και το παλευω μονος μου.
Και πολυ καλα ξηγιεσαι..
(σε νικαει ή το νικας..??) :p

michalis_500
23/01/2020, 16:13
Νικαμε μεχρι στιγμης....
να ειναι καλα το φορουμ και το service manual :p