View Full Version : Sport touring(?) διλλημα
ridah_da_fresh
13/01/2020, 16:28
Καλημερες,
Ενοψει της αγορας της tracer 700 σκεφτομουνα τι κρανος θα ταιριαζε για τις αναγκες μου. Sport touring το μηχανακι αλλα φυσικα θα το χρησιμοποιω καθημερινα εντος αθηνων για δουλεια και βολτες. Τα ταξιδια σιγουρα ειναι στο μελλον της μηχανης, αλλα δεν ειναι λες και θα κανω touring καθε βδομαδα. Με ενδιαφερει ενα κρανακι υσηχο, ελαφρυ οσο ναναι, αλλα προπαντως ΔΡΟΣΕΡΟ. Ιδρωνω σαν γουρουνι μεχρι και τον χειμωνα, οταν σερνω τα ποδια μου για την δουλεια. Το κοστος δεν ειναι θεμα. Αυτα που εχω εντοπισει μεχρι στιγμης ειναι τα Shoei GT air 2 και το Scorpion EXO 1400. Εμπειριες κανεις?
lleonidas
13/01/2020, 18:03
Δες και το HJC RPHA70 αλλά το σημαντικότερο είναι να να πας και να τα δοκιμάσεις για να τσεκάρεις αίσθηση και εφαρμογή :)
ridah_da_fresh
13/01/2020, 20:42
Τα χω δοκιμασει, γαντια ειναι, απλα το θεμα ειναι πως θα συμπεριφέρεται υπο ταχυτητα το κρανος. Οι μισοι λενε οτι το gt air ειναι θορυβωδες οι αλλοι μισοι οχι
doctor_john
13/01/2020, 21:12
Δες τις διαφημίσεις και την προώθηση αυτών που σου αρέσουν από την εταιρεία τους.
Θα σε βοηθήσει να καταλάβεις το είδος οδήγησης και την κάλυψη από τον αέρα που εστιάζουν.
Kickstart
14/01/2020, 07:55
HJC RPHA 11
ποιοτικο, οικονομικο, ακλονητο στα πολλα, ανετο, φουλ αεριζομενο, ελαφρυ, ανθεκτικο στην καθημερινή χρηση.
για την φασαρία ωτοασπιδες φιλε. (στα ταξιδια οχι καθε μερα)
doctor_john
14/01/2020, 08:10
χε, με ψαρωσες, τι οικονομικό ρε συ :bawl:
Merciless
14/01/2020, 08:52
LS2 challenger carbon από μένα... το πήρα από εξωτερικό 350€ είναι πολύ ελαφρύ 1260 γρ σε small με εσωτερικη φιμέ ζελατίνα που κατεβαίνει μέχρι κάτω όχι σαν του scorpion που ανέφερες που σταματάει στην μέση... είναι πολύ δροσερό έχει νομίζω 6 αεραγωγούς και αυτο όπως καταλαβαίνεις δημιουργεί θόρυβο με ωτοασπίδες εμένα δεν με ενοχλει... άλλωστε αν θες να κανείς ταξίδια οι ωτοασπίδες επιβάλλονται... αυτά!!!
Στο κομμάτι κράνος και θόρυβος είναι δύσκολο να βγάλεις άκρη,
παίζουν πολλοί παράγοντες, όπως η μηχανή, το ύψος του οδηγού, η ζελατίνα,
το πως αντιλαμβάνεται ο καθένας τον θόρυβο κτλ.
Όπως σου είπε και ένα παλικάρι πιο πάνω,
δες τις διαφημίσεις,κατανόησε την χρήση του κάθε μοντέλου (πίστα, πόλη, ταξίδι)
δοκίμασε ποιό σου κάθεται καλύτερα και πάρτο.
Στο κομμάτι κράνος και θόρυβος είναι δύσκολο να βγάλεις άκρη,
παίζουν πολλοί παράγοντες, όπως η μηχανή, το ύψος του οδηγού, η ζελατίνα,
το πως αντιλαμβάνεται ο καθένας τον θόρυβο κτλ.
Όπως σου είπε και ένα παλικάρι πιο πάνω,
δες τις διαφημίσεις,κατανόησε την χρήση του κάθε μοντέλου (πίστα, πόλη, ταξίδι)
δοκίμασε ποιό σου κάθεται καλύτερα και πάρτο.
Σωστότατες παρατηρήσεις!
Kickstart
14/01/2020, 10:15
χε, με ψαρωσες, τι οικονομικό ρε συ :bawl:
οταν αντιστοιχα shoei, arai κτλ εχουν πανω απο 500 αρχικη τιμη και το hjc το βρισκεις και κατω απο 300, ε το λες οικονομικο.
Έχε υπόψη ότι, ο καλός αερισμός συνήθως συνοδεύεται με θόρυβο.
Επίσης, καλός αερισμός το χειμώνα μαζί με ιδρώτα ισοδυναμεί με παγωμένο κεφάλι.
Οπότε καλό είναι να επενδυσεις σε μια μπαλακλάβα.
andreastwin
14/01/2020, 11:12
παιδια καλημερα. καποιο κρανος με πολυ καλο εξαερισμο για καλοκαιρι,εχετε να μου πητε για καποιο που εχετε δοκιμασει. γιατη το SCHUBERTH C3 που εχω βγαζει φωτιες το καλοκαιρι.
το ακριβο δεν ειναι απολητα και καλο.
DoctoR_k6
14/01/2020, 12:12
Σχετικα οικονομικα κρανη με πολυ καλο εξαερισμο ειναι τα Kabuto (https://kabuto-helmets.gr/en/). Made in Japan λεμε... :p
Στη γυναικα μου ειχα αγορασει το Aeroblade III κ χωρις να της πω κατι μου ανεφερε ποσο καλο εξαερισμο ειχε στη πρωτη βολτα... :confused:
sapila racing
14/01/2020, 13:09
Σχετικα οικονομικα κρανη με πολυ καλο εξαερισμο ειναι τα Kabuto (https://kabuto-helmets.gr/en/). Made in Japan λεμε... :p
Στη γυναικα μου ειχα αγορασει το Aeroblade III κ χωρις να της πω κατι μου ανεφερε ποσο καλο εξαερισμο ειχε στη πρωτη βολτα... :confused:
made in Japan τα Kabuto?
Για διάβασε εδω:
https://www.bayarearidersforum.com/forums/showthread.php?t=540443
'OGK has two plants for MC helmet. One in Qingdao, China (perhaps better known as Tsingtao), another one in
Osaka, Japan.
Reported that 80% of the manufacturing process is done in Qingdao plant, 20 % is done at Osaka plant.'
Το δικό του είναι από την Osaka. :D
DoctoR_k6
14/01/2020, 14:42
made in Japan τα Kabuto?
Για διάβασε εδω:
https://www.bayarearidersforum.com/forums/showthread.php?t=540443
'OGK has two plants for MC helmet. One in Qingdao, China (perhaps better known as Tsingtao), another one in
Osaka, Japan.
Reported that 80% of the manufacturing process is done in Qingdao plant, 20 % is done at Osaka plant.'
Ενταξει ειπανε να μειωσουν το κοστος κ αυτοι...
Πολλα εργοστασια πιαζουν απο Κινα.
Κ ενα σχετικο αρθρο (https://bikereview.com.au/history-kabuto-ogk-helmets/)...
andreastwin
14/01/2020, 15:29
επεσε το ματι μου σε αυτο Kabuto Ibuki γιατη εχω βολευτη τα ανοιγομενα, αλλα και αυτο 365€.
επεσε το ματι μου σε αυτο Kabuto Ibuki γιατη εχω βολευτη τα ανοιγομενα, αλλα και αυτο 365€.
Γμστα......ιμπουκι η τιμή.
εξαερισμός και αθόρυβο μαζί με μεγάλες ταχύτητες :nono: δεν πάνε μαζί αυτά δυστυχώς κάπου θα χάσεις κάτι. χασε στον θόρυβο και βάλε ωτασπίδες.
επισης δεν μπορεί κανένας να ξερει και να σου πει μια κατάσταση με σιγουρια γιατι κανένας δεν ειναι ακριβως οπως εσυ σε υψος, στο ιδιο μηχανάκι, με την ιδια ακριβώς θέση οδήγησης. και λέω προσωπική μου εμπειρία.
1) nolan n86 + kle 500 ενα σκασμό φασαρία μες την πολύ, σε βόλτα έξω ο ίδιος συνδυασμός επειδη ήμουν λιγο ποιο σκυφτός ήταν αθόρυβο. cbr 600 + nolan n86 αθόρυβο,
2) agv k3sv + cbr 600 ήθελα ωτασπίδες, το έδωσα σε εναν φιλο με freewind επιμένει οτι ειναι αθόρυβο.
3) zen 205 (κουβας) + cbr 600 αθόρυβο εντός , μολις σκύψω λιγο
αυτα ειναι στην 3ετια. γιατι ποιο παλια δεν εδεινα βαση στον θορυβο ειχα εξάτμιση δεν άκουγα ουτε την σκέψη μου. :D
τωρα για τον ροη του αερα δεν ζορίστηκα με κανενα κράνος ποτέ ώστε να το σκεφτώ.
τα kabuto ηταν αρχικα japan μετα τα πηρε μπαλα το κερδος, οπως ολα βεβαια.
δες τα
hjc fg st
hjc rpha70
ls2 vector
agv k5 s
bell racestar
xlite x-903
airoh st 701
scorpion exo 1400 air
andreastwin
14/01/2020, 17:18
εξαερισμός και αθόρυβο μαζί με μεγάλες ταχύτητες :nono: δεν πάνε μαζί αυτά δυστυχώς κάπου θα χάσεις κάτι. χασε στον θόρυβο και βάλε ωτασπίδες.
επισης δεν μπορεί κανένας να ξερει και να σου πει μια κατάσταση με σιγουρια γιατι κανένας δεν ειναι ακριβως οπως εσυ σε υψος, στο ιδιο μηχανάκι, με την ιδια ακριβώς θέση οδήγησης. και λέω προσωπική μου εμπειρία.
1) nolan n86 + kle 500 ενα σκασμό φασαρία μες την πολύ, σε βόλτα έξω ο ίδιος συνδυασμός επειδη ήμουν λιγο ποιο σκυφτός ήταν αθόρυβο. cbr 600 + nolan n86 αθόρυβο,
2) agv k3sv + cbr 600 ήθελα ωτασπίδες, το έδωσα σε εναν φιλο με freewind επιμένει οτι ειναι αθόρυβο.
3) zen 205 (κουβας) + cbr 600 αθόρυβο εντός , μολις σκύψω λιγο
αυτα ειναι στην 3ετια. γιατι ποιο παλια δεν εδεινα βαση στον θορυβο ειχα εξάτμιση δεν άκουγα ουτε την σκέψη μου. :D
τωρα για τον ροη του αερα δεν ζορίστηκα με κανενα κράνος ποτέ ώστε να το σκεφτώ.
τα kabuto ηταν αρχικα japan μετα τα πηρε μπαλα το κερδος, οπως ολα βεβαια.
δες τα
hjc fg st
hjc rpha70
ls2 vector
agv k5 s
bell racestar
xlite x-903
airoh st 701
scorpion exo 1400 air
το ξερο οτι θα πρεπει να βαλω οτοασπιδες. αυτο που θελω ειναι αρκετο αερα για το καλοκαιρι, γιατη οπως εχω πει με το C3 επερνα φωτια οταν εμπενα σε πολη, αλλα και στην πορεια, της ποιο πολλες φορες το ειχα ανοιχτο.
Σχετικα οικονομικα κρανη με πολυ καλο εξαερισμο ειναι τα Kabuto (https://kabuto-helmets.gr/en/). Made in Japan λεμε... :p
Στη γυναικα μου ειχα αγορασει το Aeroblade III κ χωρις να της πω κατι μου ανεφερε ποσο καλο εξαερισμο ειχε στη πρωτη βολτα... :confused:
+644, είχα ένα FF4 ( διότι το Freewind είναι racing μηχανάκι, πώς να το κάνουμε :lol: ) και είχε αισθητά καλύτερο εξαερισμό σε σχέση με τα άλλα 2-3 κράνη που έχουν περάσει από τα χέρια μου. Ήταν και ελαφρύ, αλλά όχι αθόρυβο.
Κάτοχος RPHA 10+, X-lite 702 GT carbon, Schuberth C4 pro και τελευταία Scorpion EXO 1400
To Rpha 10+ είναι πολυ καλό κράνος άλλα βγάζει φασαρία σε όρθια θέση. Το 11 δεν έχω λόγο να πιστεύω οτι θα είναι διαφορετικό
Το X-lite ενώ το πουλάνε για ήσυχο τουριστικό κράνος, εγώ δεν το βρήκα τόσο ήσυχο αλλά είναι σαν να μη φοράς τίποτα στο κεφάλι σου και έχει καλό αερισμό.
Το Scorpion Exo-1400 είναι το τελευταίο μέλος της συλλογής μου. Το πήρα γιατί όλα τα reviews το βγάζουν ήσυχο και ποιοτικό και προσαρμόσιμο με το κολπάκι της τρόμπας που έχει πάνω του για να σφίγγει τα μάγουλα. Είναι πιο ήσυχο απο το X-lite και πιο θορυβώδες απο το επόμενο κράνος που θα αναφέρω. Απο ποιότητα κατασκευής δεν ενθουσιάστηκα ιδιαίτερα και θα το έβαζα στην τελευταία θέση απο την παραπάνω τετράδα. Απο σταθερότητα είναι καλό αλλά δεν μπορώ να ξέρω πως θα συμπεριφέρεται σε μηχανη με μικρότερη ζελατίνα απο την δικιά μου (Tracer 900 με την τουριστική της puig)
Το C4 pro τώρα είναι μια κατηγορία απο μόνο του απο όλες τις απόψεις. Καταρχήν ακριβό..... Είναι flip-up.... και έχει την υποδομή για το Sena όποτε και το βάρος τους είναι σε άλλο επίπεδο. Είναι κορυφαίο σε ποιότητα κατασκευής, το πιο ήσυχο απο την τετράδα αλλά και το πιο περίεργο σαν σχήμα. Στο δικό μου κεφάλι δεν ταίριαξε και μου δημιουργεί μετά απο λίγη ώρα σημεία πίεσης που μου προκαλούν δυσφορία.
Κλείνοντας απλά να σημειώσω ότι προσωπικά δεν θα ξαναπάρω κράνος με έτοιμη υποδομή για headset που σε κλειδώνει σε μια εταιρεία.
Το παραπάνω ισχύει και για την Shoei πλέον γιατί ακούγονται αναφορές για το GT-AIR II ότι τρίζουν τα καπάκια της υποδομής για την Sena αν δεν τοποθετηθεί η μονάδα στις έτοιμες θήκες.
Επίσης δυσκολεύουν την ζωή σου αν έχεις κάποια δικιά σου μονάδα και θες να την τοποθετήσεις γιατί σε αναγκάζουν να βάλεις το κοντρολ πιο πίσω από εκεί που θα έπρεπε.
andreastwin
17/01/2020, 08:22
Πολύ κατατοπιστικός για τα 4 κρανη που έγραψες, έχω το c3 και το καλοκαίρι βράζει το κεφάλι μου,εχω ψηλή ζελατίνα στο nc750x κα ψάχνω για κράνος αρκετά αεριζόμενο, πιστεύω με την ψηλή ζελατίνα θα μου κόβει την πολύ φασαρία.
ridah_da_fresh
17/01/2020, 08:32
Ευχαριστώ για τα ρεβιους και για τις αποψεις. Για τα πρακτικα εγω ειμαι ψηλος, 1.86 , και θεση οδηγησης ορθια. Δοκιμασα το shoei και το scorpion, το σκορπιον πολυ καλο αλλα με πιεζει τρελα στα μαγουλα και λιγοτερο στο μέτωπο. Το shoei απο την αλλη ειναι ΓΆΝΤΙ. Αλλα αυτη η τιμη.... Αουτς! Θα δοκιμασω σημερα και τις υπόλοιπες προτασεις
πυξιδας990
17/01/2020, 08:43
Ενταξει ειπανε να μειωσουν το κοστος κ αυτοι...
Πολλα εργοστασια πιαζουν απο Κινα.
Κ ενα σχετικο αρθρο (https://bikereview.com.au/history-kabuto-ogk-helmets/)...
εχω και γω το aeroblade σε πορτοκαλι,μαλλον θα το παρει η γυναικα και γω θα προχωρησω στο νεο aeroblade
Σχετικα οικονομικα κρανη με πολυ καλο εξαερισμο ειναι τα Kabuto (https://kabuto-helmets.gr/en/). Made in Japan λεμε... :p
Στη γυναικα μου ειχα αγορασει το Aeroblade III κ χωρις να της πω κατι μου ανεφερε ποσο καλο εξαερισμο ειχε στη πρωτη βολτα... :confused:
Ηταν made in Japan σαν OGK. Τωρα manufactured in PRC....Τα είδα από κοντά και τα δοκίμασα γιατι ψαχνω Sport-Touring κράνος. Καμμία σχεση με παλιά ποιότητα και τα περισσότερα με ματ βαφή που με χρήση γινεται χάλια.
made in Japan τα Kabuto?
Για διάβασε εδω:
https://www.bayarearidersforum.com/forums/showthread.php?t=540443
'OGK has two plants for MC helmet. One in Qingdao, China (perhaps better known as Tsingtao), another one in
Osaka, Japan.
Reported that 80% of the manufacturing process is done in Qingdao plant, 20 % is done at Osaka plant.'
Τα made in Japan για την εσωτερική αγορά.
Και για να "κλείσω" με θεμα κράνους εχω καταλήξει οτι κοιτάζω μόνο Arai και Shoei και κανω οικονομία για να αγορασω αυτό που θα μου ταιριάξει από τις 2 αυτες εταιρίες Με 5-6 κράνη τα τελευταία 20+ χρόνια με Χ-Lite. Suomy, Arai (x2) και Shoei, τα μόνα που δεν πετάχτηκαν αν και -"ληγμένα" μεν αλλα λειτουργικά ειναι το RX-7 XX και το X-Spirit I. Αναπαύονται στο ράφι του γκαραζ. Τα άλλα βγήκαν BLR και πεταχτηκαν.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.