PDA

View Full Version : 50cc κλασικά



Djames
24/01/2020, 21:31
1. Γεια σας μαγκες μου, όπου νανε θα βγαλω δίπλωμα για 50cc αλλα υπάρχει ενα πρόβλημα. Αρχικά θελω να περνώ δεύτερο αναβάτη στην μηχανή και ως γνωστό τα τετραχρονα δεν τραβάνε και τα δίχρονα εχουν άσχημη οσμή και απαίσιο ήχο. Αρα θελω κατι σε τετράχρονο με αναβαθμίσεις (δεν μας ενδιαφέρει το χρήμα) για να τραβάει και σε καμια ανηφόρα
2. Σκέφτομαι να το κάνω 72cc, θα δω διαφορά ή τζάμπα θα φοβάμαι αν βλεπω μπάτσο και γενικα τι παίζετε με τα 72cc και αστυνομία

Bowleno
24/01/2020, 21:52
Διαφορά ιδαίτερη δεν θα δεις, αν γίνει σωστά ίσως λίγο πιο άνετα θα τραβάει.
Μπάτσος δύσκολα θα κάτσει να το δει και να στην πει.
Αν γίνει καμιά στραβή όμως, μάντεψε τι θα κάνει η ασφάλεια προκειμένου να βρει πάτημα να μην πληρώσει...

ποπαϋ
24/01/2020, 23:05
Διαφορά ιδαίτερη δεν θα δεις, αν γίνει σωστά ίσως λίγο πιο άνετα θα τραβάει.
Μπάτσος δύσκολα θα κάτσει να το δει και να στην πει.
Αν γίνει καμιά στραβή όμως, μάντεψε τι θα κάνει η ασφάλεια προκειμένου να βρει πάτημα να μην πληρώσει...

Γνωρίζεις εάν οι ασφαλιστικές εταιρίες θα ελέγξουν κυλίνδρους και θαλάμους καύσης για να "βρουν πάτημα ", όπως λες;

Bowleno
25/01/2020, 00:45
Γνωρίζεις εάν οι ασφαλιστικές εταιρίες θα ελέγξουν κυλίνδρους και θαλάμους καύσης για να "βρουν πάτημα ", όπως λες;

Εάν έχουν να χάσουν πολλά, εύκολα.... Ειδικά όταν ο οδηγός είναι πιτσιρικάς και το μηχανάκι υποτίθεται 50αρι, την ψυλιάζονται την δουλειά. Για χθεσινους τους έχεις; ;)

THEOD
25/01/2020, 08:50
Θεωρητικά είναι πιθανό, στην πράξη όμως δεν το έχω ακούσει ΠΟΤΕ να συμβαίνει :hmm:

mia_zoi_kawa
25/01/2020, 12:56
Αν το ατύχημα είναι σοβαρό ναι. Εδώ μπαίνουν στο Facebook και ψάχνουν αν ο τραυματίας βγάζει σελφις στον Όλυμπο παρέα με τον ΕΟΣ Αχαρνών. Τα πάντα εξαρτώνται από τον δικηγόρο τους.

ποπαϋ
25/01/2020, 13:45
Ωραία . Μπορείτε να μου εξηγήσετε πως μια ασφαλιστική εταιρεία θα πάρει το μηχανάκι, του κάθε ιδιώτη, το οποίο βέβαια δεν της ανήκει , και θα το κάνει βίδες προκειμένου να "ερευνήσει " εάν έχει γίνει αύξηση κυβισμού ;

Δεν γίνονται πουθενά αυτά τα πράγματα .

mia_zoi_kawa
25/01/2020, 14:20
Οι ασφαλιστικές χρησιμοποιούν κάθε λογής πραγματογνωμονες. Αν ο δικηγόρος της θέλει να το κάνει θα το κάνει.

mia_zoi_kawa
25/01/2020, 14:25
Μιλάμε βέβαια για θανατηφόρο ή ακρωτηριασμό που τα λεφτά είναι κάμποσα.

ποπαϋ
25/01/2020, 14:44
Οι ασφαλιστικές χρησιμοποιούν κάθε λογής πραγματογνωμονες. Αν ο δικηγόρος της θέλει να το κάνει θα το κάνει.

Ο κάθε δικηγόρος μπορεί να θέλει ότι γουστάρει. Εάν δεν υπάρχει δικαστική εντολή για να παραδωθει το όχημα σε τρίτο εμπειρογνώμονα ο δικηγόρος ξέρεις τι θα πάρει.!

δικαστική εντολή για να ελεγχθεί μοτοσυκλέτα για αύξηση κυβισμού δεν έχω δει. Αν έχει έχεις κάποια αλλά στοιχεία μπορείς να μας τα πεις.


Δεν εχει κανένα νόημα να φοβίζουμε τον κόσμο με δικηγόρους και ασφαλιστικές για ενα παπι που απο 50cc θα παει στα 72 ....

mia_zoi_kawa
25/01/2020, 14:56
Φίλε μου δεν έχω στοιχεια και ουτε είμαι δικηγόρος. Σου επαναλαμβάνω όμως ότι αν ένας δικηγόρος θέλει να το τερματίσει μπορεί και αυτό στο λέω με την πείρα που έχω εγώ από αντιστοιχη περιπτωση. Το να λες σε κάποιον ότι είναι προτιμότερο να είσαι νόμιμος για παν ενδεχόμενο δεν είναι εκφοβισμός. Είναι πρόνοια. Ειδικα στην Ελλάδα.

mia_zoi_kawa
25/01/2020, 15:47
Ποπαυ για να στο θέσω διαφορετικά. Πες ότι εγώ βγαίνω ας πούμε πχ με την ανήλικη κόρη μου μια βόλτα και έρχεται ένας καγκουρας με παπί στα χαρτιά 50 cc και την παρασυρει σε δημόσιο δρόμο που δεν έχει πεζοδρόμιο. Αν το τροχαίο είναι σοβαρό στην πρώτη συνάντηση που θα έκανα με τον δικηγόρο (και όχι μόνο εγώ αλλά κάθε μέλος του φόρουμ φανταζομαι) θα του ζηταγα να εξακρίβωσει αν εκτός από την νομιμότητα του οδηγου ( η οποία θα έχει εξακριβωθεί ηδη από την τροχαία) να τσεκάρει και την νομιμότητα του οχήματος στα πάντα. Ο δικηγόρος θα έβρισκε την δυνατότητα να το κάνει. Τώρα αν μου έλεγε ότι κοίτα αν βρούμε το παπί πειραγμένο ουσιαστικά πρέπει να αλλάξουμε όλη την δικογραφία και να διεκδικησουμε αποζημίωση από τον οδηγό (που δεν έχει μια) αντί της ασφαλιστικης που μπορεί να απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη στην περίπτωση που το παπί είναι πειραγμένο, το ποιο πιθανόν είναι να πήγαινα πάσο...

GRR
25/01/2020, 20:40
Εγώ προτείνω c50/GLX με αναβάθμιση σε 72cc.Επίσης έχω ακούσει ότι ταιριάζει και πιστόνι από astrea σε c50/GLX, οπότε μπορείς να ανέβεις ακόμα λίγο κυβικά.Απέφυγε καλύτερα τα αυτόματα γιατί δυσκολεύονται περισσότερο στην ανηφόρα με 2 άτομα.Για το townmate και το suzuki FB 50 κι αυτά είναι πολύ καλά μηχανάκια, αλλά θα τα πρότεινα δευτερεύοντα

GRR
25/01/2020, 20:49
Εάν έχουν να χάσουν πολλά, εύκολα.... Ειδικά όταν ο οδηγός είναι πιτσιρικάς και το μηχανάκι υποτίθεται 50αρι, την ψυλιάζονται την δουλειά. Για χθεσινους τους έχεις; ;)

Έχει συμβεί ποτέ τίποτα τέτοιο στην πραγματικότητα?

mia_zoi_kawa
25/01/2020, 21:21
Όχι όσο μου είναι εμένα τουλάχιστον γνωστό αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει γίνει ποτε (ειδικά στα αυτοκίνητα πρέπει να έχει γίνει) . Γενικά πρέπει να διακυβευονται πολλά λεφτά για να υπάρχει κίνητρο για τέτοιου είδους ελέγχους μιας και είναι ακριβοι. Αλλά γίνονται. Πχ έχεις ακούσει ποτέ για πραγματονομωσυνη και τεχνικό ελεγχο σε τουαλέτες σε ατύχημα; Και όμως έγινε στο ατύχημα με την Πόρσε στην ευθεία της Θήβας. Το δικηγορικό γραφείο που εκπροσωπουσε τον τύπο που έχασε την οικογένεια του τσέκαρε αν οι τουαλέτες ήταν φτιαγμένες σύμφωνα με το σχέδιο που είχε εγκριθεί (φαντάζομαι από το ΥΠΕΧΩΔΕ). Αν έβρισκαν κάτι διαφορετικό από αυτό που είχε εγκριθεί από το υπουργείο θα αξιώναν χρήματα και από τον εργολάβο που εκμεταλλευεται και έχει φτιάξει το συγκεκριμένο κομμάτι αυτοκίνητοδρομου. Ομοίως ένα υπερκυβισμενο αυτοκίνητο ή ένα δίκυκλο που κυκλοφορεί στον δρόμο χωρίς την έγκριση του υπουργειου μπορεί να δώσει ένα σοβαρό νομικό πλεονέκτημα σε κάποιον που έχει πάθει ζημιά από αυτό.

Τώρα για τον φίλο που έκανε το αρχικο ερωτημα η σωστή απάντηση κατά την γνώμη μου είναι ότι αν είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ άτυχος σε ένα ατυχημα θα είναι επιβαρυντικό για αυτόν ότι οδηγάει υπερκυβισμενο 50 αρι.

Bowleno
25/01/2020, 21:24
Ποπαυ για να στο θέσω διαφορετικά. Πες ότι εγώ βγαίνω ας πούμε πχ με την ανήλικη κόρη μου μια βόλτα και έρχεται ένας καγκουρας με παπί στα χαρτιά 50 cc και την παρασυρει σε δημόσιο δρόμο που δεν έχει πεζοδρόμιο. Αν το τροχαίο είναι σοβαρό στην πρώτη συνάντηση που θα έκανα με τον δικηγόρο (και όχι μόνο εγώ αλλά κάθε μέλος του φόρουμ φανταζομαι) θα του ζηταγα να εξακρίβωσει αν εκτός από την νομιμότητα του οδηγου ( η οποία θα έχει εξακριβωθεί ηδη από την τροχαία) να τσεκάρει και την νομιμότητα του οχήματος στα πάντα. Ο δικηγόρος θα έβρισκε την δυνατότητα να το κάνει. Τώρα αν μου έλεγε ότι κοίτα αν βρούμε το παπί πειραγμένο ουσιαστικά πρέπει να αλλάξουμε όλη την δικογραφία και να διεκδικησουμε αποζημίωση από τον οδηγό (που δεν έχει μια) αντί της ασφαλιστικης που μπορεί να απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη στην περίπτωση που το παπί είναι πειραγμένο, το ποιο πιθανόν είναι να πήγαινα πάσο...

Κάπου κανείς ένα λαθάκι... Εσύ θα τα απαιτήσεις από την ασφαλιστική και τέλος.
Η ασφαλιστική για να μην χάσει τόσα λεφτά, θα κοιτάξει να βγάλει τον οδηγό (ο οποίος είναι ασφαλισμένος της...) Ως μη συμμορφούμενο με τους όρους της ασφάλισης, εν προκειμένω, τα παραπάνω κυβικά που έχει το όχημα.... Το πιάνετε το παραμύθι;;;

νεοσσός
25/01/2020, 21:40
Πάντως υπάρχει και ουσία πίσω από την τυπικότητα. Μία υπερκυβισμένη μοτοσυκλέτα επιτρέπει σε κάποιον που το νεαρό της ηλικίας του, συνήθως, δε βάζει αρκετές αναστολές, να αναπτύσσει ταχύτητα μεγαλύτερη από εκείνη που θα μπορούσε να αναπτύξει με λιγότερο ισχυρό όχημα.

Κάποιοι νέοι δεν έχουν την ωριμότητα να συγκρατήσουν τον εαυτό τους και να μην τρέχουν πολύ, οπότε η αδυναμία του οχήματος θέτει, υπό συνθήκες, μερικούς περιορισμούς. Αν ένας νεαρός τους άρει, τότε κινδυνεύει ο ίδιος (που δεν τον νοιάζει, λόγω της ανωριμότητάς του), αλλά κινδυνεύουν και οι άλλοι χρήστες του δρόμου και του πεζοδρομίου (νοιάζει εκείνους και την ασφαλιστική που θα κληθεί να τους αποζημιώσει).

Συνιστώ εγκράτεια και υπομονή. Τα 50cc είναι καλά για να μάθει κάποιος να κινείται με μοτοσυκλέτα και να αντιληφθεί μέρος των κινδύνων και των ορίων της. Σε δύο χρόνια, πάει πιο έμπειρος στα 125cc. :)

mia_zoi_kawa
25/01/2020, 21:49
Νεοσσε συμφωνω.Πριν 33 χρόνια και εγώ κυκλοφορούσα με ένα υπερκυβισμενο mt 50. Άλλοι καιροί τότε άλλοι τώρα.

Bowleno έθεσα την αντίστροφη κατάσταση . Δηλαδή την περίπτωση που δεν έχει ασχοληθεί η ασφαλιστική.

Bowleno
25/01/2020, 22:33
Bowleno έθεσα την αντίστροφη κατάσταση . Δηλαδή την περίπτωση που δεν έχει ασχοληθεί η ασφαλιστική.

Εννοείται ότι όταν έχεις να σε πληρώσει ασφαλιστική εσύ δεν τα ψειρίζεις αυτά, δεν σε συμφέρει κιόλας, όπως είπες, διότι τέτοια ποσά αποκλείεται να τα έχει ένας πιτσιρικάς. Η ασφαλιστική όμως για να τα γλιτώσει....
Όσον αφορά αυτόν που λέει περί ιδιωτικής περιουσίας και δεν αγγίζει κανένας δικηγόρος, είναι πολύ εύκολο να πάρει εισαγγελική εντολή ελέγχου οχήματος....

strokt up
26/01/2020, 08:17
50άρι δίχρονο σκούτερ που πάνε συμπαθητικά μέσα στην πόλη, αρωματικό λάδι και είσαι άρχοντας. Δεν χρειάζεται σχεδόν τίποτα συντήρηση, δεν χαλάς λεφτά σε κυλινδροΜπίστονα, εκκεντροφόρους και εξατμίσεις που θα έβαζες στο αντίστοιχο 50αρι παπί γιατί δεν θα πήγαινε βήμα και έτσι σου μένουν χρήματα για κανά καλό κρανάκι και το επόμενο δίπλωμα.

GRR
26/01/2020, 18:25
50άρι δίχρονο σκούτερ που πάνε συμπαθητικά μέσα στην πόλη, αρωματικό λάδι και είσαι άρχοντας. Δεν χρειάζεται σχεδόν τίποτα συντήρηση, δεν χαλάς λεφτά σε κυλινδροΜπίστονα, εκκεντροφόρους και εξατμίσεις που θα έβαζες στο αντίστοιχο 50αρι παπί γιατί δεν θα πήγαινε βήμα και έτσι σου μένουν χρήματα για κανά καλό κρανάκι και το επόμενο δίπλωμα.

Αν μου βρείς δίχρονο που έκανε πάνω από 100000 χιλιόμετρα χωρίς αλλαγή πιστονιού, τότε σου βγάζω το καπέλο.Τα τετράχρονα που είναι μικρού κυβισμού τα ξεπερνάνε τα 100000 χιλιόμετρα αν τους κάνεις σωστή συντήρηση

kostaskk
26/01/2020, 18:45
Αν μου βρείς δίχρονο που έκανε πάνω από 100000 χιλιόμετρα χωρίς αλλαγή πιστονιού, τότε σου βγάζω το καπέλο.Τα τετράχρονα που είναι μικρού κυβισμού τα ξεπερνάνε τα 100000 χιλιόμετρα αν τους κάνεις σωστή συντήρηση
Κάποια βέσπα. Η mz σγουρά θα τα έχει φτάσει.

doctoras
26/01/2020, 19:01
Οταν ημουν 16χρονος και ειχα 50cc παπι γυρνουσαμε διπλός ολη την περιφέρεια και δεν ειχα καμια αναγκη βελτίωσης (περα απο μια κλασσικη σεμπρινκ για ηχητική τοτε βελτιωση). Οταν ηθελα παραπανω το πούλησα και αφου εβγαλα απεριόριστο δίπλωμα αγορασα 80ρι δίχρονο.

THEOD
26/01/2020, 19:06
Οταν ημουν 16χρονος και ειχα 50cc παπι γυρνουσαμε διπλός ολη την περιφέρεια και δεν ειχα καμια αναγκη βελτίωσης (περα απο μια κλασσικη σεμπρινκ για ηχητική τοτε βελτιωση). Οταν ηθελα παραπανω το πούλησα και αφου εβγαλα απεριόριστο δίπλωμα αγορασα 80ρι δίχρονο.

Αντίθετα όταν εγώ ήμουν πιτσιρικάς (μιλάμε για +30 χρόνια εεε :cry:) δυσκολευόσουνα να βρεις c50 που δεν είχε γίνει 72άρι...

doctoras
26/01/2020, 19:18
Αντίθετα όταν εγώ ήμουν πιτσιρικάς (μιλάμε για +30 χρόνια εεε :cry:) δυσκολευόσουνα να βρεις c50 που δεν είχε γίνει 72άρι...

Κρυβε λογια....
Εγω απλα αγορασα το αντεμπιρικο fb50 σουτζουκι , το οποιο ειχα τις καλύτερες αναμνήσεις

GRR
26/01/2020, 19:23
Αντίθετα όταν εγώ ήμουν πιτσιρικάς (μιλάμε για +30 χρόνια εεε :cry:) δυσκολευόσουνα να βρεις c50 που δεν είχε γίνει 72άρι...

Ισχύει ότι τα παλιά τα Zundapp τα 50ρακια (μοντέλα 70 και 80) ήταν γενικά από τα ποιο γρήγορα 50ρακια?

THEOD
26/01/2020, 19:32
Ισχύει ότι τα παλιά τα Zundapp τα 50ρακια (μοντέλα 70 και 80) ήταν γενικά από τα ποιο γρήγορα 50ρακια?

Έχω την εντύπωση ότι μαμίσιο μιλώντας το πιο γρήγορο ευρέως κυκλοφορούντα 50άρι της εποχής (75-85) ήταν το RD50. Είχε μάλιστα και δισκόφρενο μπροστά (μεγάλη υπόθεση για την εποχή).
Υπήρχαν και κάτι μικροί ιταλικοί πύραλοι που ήταν οριακά πιο σβέλτοι, αλλά ποτέ δεν κυκλοφόρησαν σε σοβαρούς αριθμούς και σαν γνήσια ιταλικά είχαν τα...θεματάκια τους

GRR
26/01/2020, 19:59
Έχω την εντύπωση ότι μαμίσιο μιλώντας το πιο γρήγορο ευρέως κυκλοφορούντα 50άρι της εποχής (75-85) ήταν το RD50. Είχε μάλιστα και δισκόφρενο μπροστά (μεγάλη υπόθεση για την εποχή).
Υπήρχαν και κάτι μικροί ιταλικοί πύραλοι που ήταν οριακά πιο σβέλτοι, αλλά ποτέ δεν κυκλοφόρησαν σε σοβαρούς αριθμούς και σαν γνήσια ιταλικά είχαν τα...θεματάκια τους

Κρίμα που έκλεισε η Zundapp.Αν υπήρχε σήμερα θα έβγαζε από τα καλύτερα μηχανάκια.Ο πατέρας μου αυτό που είχε ήταν μοντέλο του '70 περίπου, και το κοντέρ του έδειχνε 90 km/h στην ευθεία.

doctoras
26/01/2020, 20:47
Ισχύει ότι τα παλιά τα Zundapp τα 50ρακια (μοντέλα 70 και 80) ήταν γενικά από τα ποιο γρήγορα 50ρακια?
Οχι ολα τα 50cc καποια ηταν πιο δυνατα, ομως ολα ηταν αξιόπιστοι εργατες χωρις προβλήματα.
Την ιδια εποχη η honda ειχε το αερο mb50 πενταταχυτο. Και αυτα στα καλα του επιανε 90km/h στο κοντερ.
Τα καλυτερα διχρονα ηρθαν μετα το 83 με το υδροψυκτο dt50r οπως και τα mtx50 & ts50r τα οποια εξελίχθηκαν ανάλογα και μπηκαν σε μικρες μοτο οπως nsr50, rg50, rd50, tdr50 κλπ.

THEOD
27/01/2020, 08:54
Οχι ολα τα 50cc καποια ηταν πιο δυνατα, ομως ολα ηταν αξιόπιστοι εργατες χωρις προβλήματα.
Την ιδια εποχη η honda ειχε το αερο mb50 πενταταχυτο. Και αυτα στα καλα του επιανε 90km/h στο κοντερ.
Τα καλυτερα διχρονα ηρθαν μετα το 83 με το υδροψυκτο dt50r οπως και τα mtx50 & ts50r τα οποια εξελίχθηκαν ανάλογα και μπηκαν σε μικρες μοτο οπως nsr50, rg50, rd50, tdr50 κλπ.

Έχουν περάσει πολάααα χρόνια αλλά μάλλον θυμάμαι σωστά ότι το RD50 πέρναγε τα 100 κοντερίσια στην ευθεία. Σε κατηφόρα-γκρεμίλα και ξάπλα στο ντεπόζιτο φλέρταρε με τα 115-120...Κοντερίσια πάντα αλλά μάλλον δεν ήταν πολύ μακριά από τα πραγματικά. Μέχρι το 1985 που άρχισαν να σκάνε μύτη τα πρώτα "high tech" υδρόψυκτα ήταν "ο βασιλιάς" των 50αριών. Και αξιόπιστο επίσης...Γι αυτό και πούλησε καλά.

andreastwin
27/01/2020, 10:11
την εποχη τον zundapp sachs floretta 50cc. το ποιο γρηγορο μηχανακι ηταν η floretta με το 5αρι σασμαν.περασαν απο τα χαρια μου και sachs και zundapp, φλορετα δεν ειχα παρει δικια μου γιατη ηταν ποιο ακριβες, και τοτε τα μαζευαμε δραχμη-δραχμη.

THEOD
27/01/2020, 10:48
Το θέμα έχει χρονικές διαστάσεις... Μέχρι το 1970 όντως το κλασικό-αθάνατο μοτέρ της sachs κυριαρχούσε ως το πιο γρήγορο-αξιόπιστο. Και φορέθηκε σχεδόν αυτούσιο σε πάμπολλα μηχανάκια. Ήταν όμως η εποχή που έπαιζε μπάλα μόνο του γιατί τότε οι Γιαπωνέζοι μόλις κάνανε τα πρώτα τους βήματα στην παγκόσμια αγορά.
Σιγά-σιγά όμως τα πράγματα άλλαζαν και μετά το 1975 τόσο η Yamaha όσο και η Honda είχαν πλέον πάρει κεφάλι με πιο γρήγορα μοτεράκια που ήταν πλέον και εξίσου αξιόπιστα. Την ίδια χρονική περίοδο κάπου στην γωνία παίζανε μπάλα και οι Ιταλοί της Minarelli αλλά γενικά τα μηχανάκια τους είχαν "θεματάκια" (όχι απαραίτητα με το μοτέρ) και ποτέ δεν πούλησαν πάρα πολύ.
Μετά το 1980-85 πλέον τα Γιαπωνέζικα είχαν εξοστρακίσει τα πάντα. Απλά στους πολύ παλιούς έχει μείνει χαραγμένη στην μνήμη η κυριαρχία των πρώτων χρόνων με τα "γρήγορα Sachs" και αυτή φτάνει σαν μύθος μέχρι τις μέρες μας...

sapila racing
27/01/2020, 12:53
Δεν πρόκειται για customizing οπότε μεταφέρεται...