PDA

View Full Version : Δειγμα γραφης 33 χρονια πριν



panavour
25/01/2020, 23:19
Δειγμα γραφης
Πως γινοταν ενα συγκριτικο τεστ πριν 33 χρονια σε σοβαρο ΙΤΑΛΙΚΟ περιοδικο μοτο.Τα σχολια περιττα.

https://www.motorcyclespecs.co.za/Road%20Test/Honda%20CBR1000F%201987%20Motosprint/Motosprint_Group_Test.htm

teogtp
26/01/2020, 01:24
Ενδιαφέρων ο τρόπος προσέγγισης στο θέμα στάση σώματος επάνω στο μηχανάκι.
Κορμός κεφάλι βιδωμενα.
:lol:

mikes
26/01/2020, 09:25
και τι ακριβως σε κανει να πιστευεις οτι οι υπολοιποι εδω θα καταλαβουμε τι γραφει?

νεοσσός
26/01/2020, 11:20
Ενδιαφέρων ο τρόπος προσέγγισης στο θέμα στάση σώματος επάνω στο μηχανάκι.
Κορμός κεφάλι βιδωμενα.
:lol:
Μου κάνει εντύπωση αυτό. Τόσα χρόνια αγωνιστικής εμπειρίας, δεν είχε βρεθεί κάποιος αγωνιζόμενος να δείξει ότι η βέλτιστη στάση σώματος είναι διαφορετική;

buckley
26/01/2020, 15:54
Ενδιαφέρων ο τρόπος προσέγγισης στο θέμα στάση σώματος επάνω στο μηχανάκι.
Κορμός κεφάλι βιδωμενα.
:lol:

Ναι και σερνόντουσαν όπως φαίνεται στις φωτό αφού μέχρι και ο νεοσσός χαλάστηκε :p

lospsi
26/01/2020, 16:09
Νομίζω ότι το θέμα είναι στην ποιότητα και ποσότητα πληροφοριών του άρθρου, στην Ανάλυση, στην πληθώρα φωτογραφίων. Δυστυχώς, χωρίς να έχω καταλάβει πλήρως τον λόγο, σήμερα είναι πιο συμπυκνωμένη η πληροφορία, πιο ξεπέτα τα άρθρα. Είχα πάθει πλάκα όταν διάβαζα το επετειακό τεύχος τού ΜΟΤΟ που είχε παλιά άρθρα. Τεστ με 10 σελίδες και βάλε, με ανάλυση που σε έκανε να πιστεύεις ότι οδηγούσες εσύ το μηχανάκι.

panavour
26/01/2020, 16:12
Νομίζω ότι το θέμα είναι στην ποιότητα και ποσότητα πληροφοριών του άρθρου, στην Ανάλυση, στην πληθώρα φωτογραφίων. Δυστυχώς, χωρίς να έχω καταλάβει πλήρως τον λόγο, σήμερα είναι πιο συμπυκνωμένη η πληροφορία, πιο ξεπέτα τα άρθρα. Είχα πάθει πλάκα όταν διάβαζα το επετειακό τεύχος τού ΜΟΤΟ που είχε παλιά άρθρα. Τεστ με 10 σελίδες και βάλε, με ανάλυση που σε έκανε να πιστεύεις ότι οδηγούσες εσύ το μηχανάκι.

να ο πρωτος που επιασε το νοημα :beer:

mikes
26/01/2020, 17:09
Νομίζω ότι το θέμα είναι στην ποιότητα και ποσότητα πληροφοριών του άρθρου, στην Ανάλυση, στην πληθώρα φωτογραφίων. Δυστυχώς, χωρίς να έχω καταλάβει πλήρως τον λόγο, σήμερα είναι πιο συμπυκνωμένη η πληροφορία, πιο ξεπέτα τα άρθρα. Είχα πάθει πλάκα όταν διάβαζα το επετειακό τεύχος τού ΜΟΤΟ που είχε παλιά άρθρα. Τεστ με 10 σελίδες και βάλε, με ανάλυση που σε έκανε να πιστεύεις ότι οδηγούσες εσύ το μηχανάκι.

ε νταξ η αναλογια δεν εχει αλλαξει τοτε με τωρα...
τοτε για καθε 10 σελιδες τεστ υπηρχαν 2 σελιδες διαφημηση...
τωρα για καθε 10 σελιδες διαφημηση υπαρχουν 2 σελιδες τεστ..

παλι 10/2 βγαζει.. :lol:

εν το μεταξυ θεωρω οτι τα τεστ των περιοδικων δεν ειναι καθολου αξιοπιστα..
κανενα περιοδικο δε προκειται να "θαψει" οποιοδηποτε οχημα, καθως αυτο θα
εχει δυο κυριες συνεπειες.. δε θα τους ξαναδωσει η εταιρεια οχημα για δοκιμη,
και θα τους κοψει και τη διαφημηση (αρα διαφυγοντα εσοδα..) συνεπως για
μενα τα τεστ ειναι παραπληροφορηση και μονο..

panavour
26/01/2020, 17:15
ε νταξ η αναλογια δεν εχει αλλαξει τοτε με τωρα...
τοτε για καθε 10 σελιδες τεστ υπηρχαν 2 σελιδες διαφημηση...
τωρα για καθε 10 σελιδες διαφημηση υπαρχουν 2 σελιδες τεστ..

παλι 10/2 βγαζει.. :lol:

εν το μεταξυ θεωρω οτι τα τεστ των περιοδικων δεν ειναι καθολου αξιοπιστα..
κανενα περιοδικο δε προκειται να "θαψει" οποιοδηποτε οχημα, καθως αυτο θα
εχει δυο κυριες συνεπειες.. δε θα τους ξαναδωσει η εταιρεια οχημα για δοκιμη,
και θα τους κοψει και τη διαφημηση (αρα διαφυγοντα εσοδα..) συνεπως για
μενα τα τεστ ειναι παραπληροφορηση και μονο..

προφανως μιλας για την Ελλαδα

RaGe_Raptor
26/01/2020, 17:53
Νομίζω ότι το θέμα είναι στην ποιότητα και ποσότητα πληροφοριών του άρθρου, στην Ανάλυση, στην πληθώρα φωτογραφίων. Δυστυχώς, χωρίς να έχω καταλάβει πλήρως τον λόγο, σήμερα είναι πιο συμπυκνωμένη η πληροφορία, πιο ξεπέτα τα άρθρα. Είχα πάθει πλάκα όταν διάβαζα το επετειακό τεύχος τού ΜΟΤΟ που είχε παλιά άρθρα. Τεστ με 10 σελίδες και βάλε, με ανάλυση που σε έκανε να πιστεύεις ότι οδηγούσες εσύ το μηχανάκι.

Αν ξέρεις αγγλικά, κάνε sub στο RRW. 12€ το χρόνο σε digital μορφή (έχει κ επιλογή overseas mail order).

Ο ιδιοκτήτης είναι πρώην αγωνιζόμενος AMA και ιδιοκτήτης της team Hammer, official Suzuki team από φέτος.

Θα μαθαίνεις μέχρι και το μήκος του ψαλιδιού. ;)


Αν θεωρηθεί διαφήμιση, είναι λάθος εκτίμηση από πλευρά σας. :)

lospsi
26/01/2020, 19:38
ε νταξ η αναλογια δεν εχει αλλαξει τοτε με τωρα...
τοτε για καθε 10 σελιδες τεστ υπηρχαν 2 σελιδες διαφημηση...
τωρα για καθε 10 σελιδες διαφημηση υπαρχουν 2 σελιδες τεστ..

παλι 10/2 βγαζει.. :lol:

εν το μεταξυ θεωρω οτι τα τεστ των περιοδικων δεν ειναι καθολου αξιοπιστα..
κανενα περιοδικο δε προκειται να "θαψει" οποιοδηποτε οχημα, καθως αυτο θα
εχει δυο κυριες συνεπειες.. δε θα τους ξαναδωσει η εταιρεια οχημα για δοκιμη,
και θα τους κοψει και τη διαφημηση (αρα διαφυγοντα εσοδα..) συνεπως για
μενα τα τεστ ειναι παραπληροφορηση και μονο..

Νομίζω ότι δεν ισχύει πια αυτό, δεν μπορούν πλέον τα περιοδικά να "κλέβουν" μιας και η πληροφορία είναι πλέον αμέτρητη. Σίγουρα δεν θα δεις να γράφεται από το ΜΟΤΟ πχ ότι το τάδε μηχανάκι είναι μαλακία ( δεν νομίζω κιόλας να υπάρχουν κακά μηχανάκια πλέον) αλλά με πλάγιο ή πιο όμορφο τρόπο θα γραφτούν τα σημαντικότερα κακά.

mikes
26/01/2020, 20:23
προφανως μιλας για την Ελλαδα

σαφως... δε γνωριζω τι παιζει με τον ξενο τυπο...

νεοσσός
26/01/2020, 20:36
Προσωπικά τείνω προς την άποψη του Μικέ. Είναι δύσκολο να είσαι αντικειμενικός, αν καλείσαι να αξιολογήσεις την πηγή των εσόδων σου.

Acacius
26/01/2020, 22:31
Τεστ με 10 σελίδες και βάλε
Πλέον...

414548


Εγώ πάντως εξακολουθώ να θεωρώ το Serow εξαιρετικό μηχανάκι, γιατί μου το εκθείαζε το ΜΟΤΟ τριάντα χρόνια πριν