View Full Version : k5-k6
xerei kaneis an ta mixanakia ayta exoun kamia diafora?
allos mou milise gia 300 allages kai 6 hp+
kai allos gia panomoiotypes moto.
an kapoios gnorizei kati as me diafotisei ligo.
eyxaristw.
Αρχικά δημιουργήθηκε από maron
xerei kaneis an ta mixanakia ayta exoun kamia diafora?
allos mou milise gia 300 allages kai 6 hp+
kai allos gia panomoiotypes moto.
an kapoios gnorizei kati as me diafotisei ligo.
eyxaristw.
Προφανώς εννοείς για τα Gsx-R 1000 2005 με 2006.
Από γνωστό εισαγωγέα suzuki μου είπε ότι τα πλαίσια του νέου 1000 θα είναι ενισχυμένα μια και του 05 βρέθηκαν τελικά αρκετά κρούσματα με σπασμένα πλαίσια.
Πολύ δυνατό μηχανάκι και τουλάχιστον στα μέγαρα που το είχε ένας τύπος στην ευθεία πέρναγε σαν σταματημένο οποιοδήποτε νέο 1000 πετύχαινε στο δρόμο του.:a013:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Προφανώς εννοείς για τα Gsx-R 1000 2005 με 2006.
Από γνωστό εισαγωγέα suzuki μου είπε ότι τα πλαίσια του νέου 1000 θα είναι ενισχυμένα μια και του 05 βρέθηκαν τελικά αρκετά κρούσματα με σπασμένα πλαίσια.
Πολύ δυνατό μηχανάκι και τουλάχιστον στα μέγαρα που το είχε ένας τύπος στην ευθεία πέρναγε σαν σταματημένο οποιοδήποτε νέο 1000 πετύχαινε στο δρόμο του.:a013:
Για την αλλαγή πλαισίου μην είσαι πολύ σίγουρας. Αν ίσχυε κάτι τέτοιο τότε θα είχαν προχωρίσει σε ανάκληση και στα k5. Στην Αμερική έχουν πουληθεί k6 και κάτι σχετικό δεν έχει γραφτεί.
Πάντως σπάνια ανακοινώνουν διαφορές την "νεκρή" χρονιά στα μοντέλα αυτά αλλά ακόμα και αν υπάρχουν, σε καμία περίπτωση δεν έχουν τέτοιο βάθος (+6 άλογα, εμφάνιση, βάρος, κλπ). Συνήθως περιορίζονται σε ψιλοπράγματα όπως είχε γίνει με το k3-4 που ούτε καν ανακοινώνονται.
Ο μόνος σίγουρος τρόπος να διαπιστωθεί αυτό είναι απο τα service manuals και τις σχετικές αναβαθμίσεις που βγαίνουν σε τέτοιες περιπτώσεις.
To k5-6 είναι ότι πιο στριφτερό μπορείς να αγοράσεις στα ss1000 (αν και δεν έχουμε δεί ακόμα τους ανανεωμένους αντιπάλους). Αξιόπιστο μοτέρ με μοτοκροσάδικη απόκριση και φοβερό στήσιμο για πραγματική βελτίωση σε χρόνους και διασκέδαση στην πίστα.
Στο δρόμο είναι άλλο ένα αρκούδι χιλιάρι... υπερβολικά φάν αλλά και επικίνδυνο αν δεν μεσολαβεί αρκετό μυαλό πρίν το δεξί χέρι.
:beer: :wave2:
fyle den xerw gia ta alla 1000
alla to k5 oso teleia pataei pisw (periergo gia tosi dynami)
toso psilovarka einai mprosta (me mama rythmiseis)
nomizw oti mprosta, to r1 prepei na einai kalitero
to sradaki mou pataei sigoura kalitera mprosta (aaaax)
alla exei alla ladia , elatiria kai einai rythmismeno etsi wste na me ikanopoiei.
eimai sygouros oti molis to stroso to pragma kai tou valw xeri tha ginei kalitero apo to srad alla mama to mprostinw tou einai ligo supex.
parolla auta to moto pithanotata na einai idio me k5
apla tha ithela an xerei kapoios na mou pei an yparxoun diafores i alloios pou mporo na mathw
eyxaristw.
Αρχικά δημιουργήθηκε από maron
fyle den xerw gia ta alla 1000
alla to k5 oso teleia pataei pisw (periergo gia tosi dynami)
toso psilovarka einai mprosta (me mama rythmiseis)
nomizw oti mprosta, to r1 prepei na einai kalitero
to sradaki mou pataei sigoura kalitera mprosta (aaaax)
alla exei alla ladia , elatiria kai einai rythmismeno etsi wste na me ikanopoiei....
Μου κάνει εντύπωση που το λές αυτό... R1 04+ δεν έχω οδηγήσει αλλά ειδικά για τα gsxr είναι χνωστό πως έχουν εξαιρετικό μπροστινό... αισθητά καλύτερο σε σχέση με την ποιότητα λειτουργίας του πίσω, εννοείτε κλάσεις ανώτερο απο αυτό των srad750 που ήσουν με το καλημέρα τέρμα σε επαναφορά.
Πιθανότατα το σετάπ του k5 που οδήγησες όχι μόνο να μήν είχε εργοστασιακές ρυθμίσεις (που ξέρω οτι δουλεύουν πολύ καλά στο σύνολο των περιπτώσεων σε καλό δρόμο με αναβάτη 80+ κιλά) αλλά να ήταν εντελώς λάθος.
Χαρακτηριστική περίπτωση καλού φίλου, αναβάτη που έχει οδηγήσει όλα τα σύγχρονα ss στις Σέρρες, με το k5 έριξε 2 δευτερόλεπτα κάτω τον ταχύτερο του, στο 1.27 περίπου...
Αν το πάρεις, θα το δείς και ο ίδιος, το μπροστινό του k6 δεν έχει ανάγκη για τίποτα πλήν σετάπ για τους Ελληνικούς δρόμους.
:wave2: :beer:
Έχω βίντεακι με K5 στο αρτεμήσιο και το τιμόνι κουνάγε σάν μη πώ το είχα ξαναγράψει και παλιότερα.
Όσο για το καλύτερο μπροστινο, αμορτισερ πακέτο φρένων το έχει το CBR1000RR άν έχει κανείς άλλη άποψη ας με διορθώσει και είναι ίσως το καλύτερο για το δρόμο λόγω της γραμικότητας-στυσήματος με ένα R1 ας πούμε η ΖΧ10.
Απο τήν άλλη το Suzuki το έχω απλώς καβαλήσει είναι απίστευτα μικρό σε μέγεθος και είναι απίστευτα πιο γρηγορο απο R1.
fyle gia to k5 tou fylou mou pou les exeis en merei dikio
ta mprostina ta eixan peiraxei kai tous ekraza apo tin prwti fora pou to pira volta.meta omws to epaneferan stis mama rythmiseis kai den eida kapoia diafora prws to kalitero.
to srad exei wp elatiria 15w ladi mprwsta kai me tin swsti rythmisi einai teleio!!!!!!!!
episeis tha ithela na rwtiso :gia na doulepsoun ta mprostina apo mia kainourgia moto prepei na perasoun kapoia xiliometra h den exei simasia?
giati to k6 poy exw mou fenete san k5 tou kwsta kai ligo xeirotero isws.
(milaw gia to mprostino mono to mixanaki san aisthisi genikos einai kati parapano apo kalo, alla molis afiseis mprwsta freno mesa stin strofi to mprostino petagete panw.ayta apo to k5 to diko mou den xerw giati to strono akoma alla den vlepw na exei diafora gia arxi to vlepw na thelei sfiximo simpiseis epanaforas)
me to srad gyrisa serres teleytaia fora 1.30
itan i trith fora pou piga kai to mixanaki itan traino tsaf tsouf
(kraxte me paly oti eimai ypervolikos na xanaerthoun kai na xanapoun oti oxi mono epaixe ayto alla yparxei kai se video pio prosfato apo to 1.33 pou exoun dei kapoioi)
oups sorry mou vgike i kafrilla paly.
pantos o xronos aytos den itan sygoura ta oria tou srad afou to mixanaki den diamartirithike pouthena! apla ego apo to 1.33 tis proigoumenis den mporesa na dw katw apo 1.30 oso metragame.
logiko mou fenete.
sygoyra ta k5-6 einai moto 10 xronia mprosta kai fenete opws fenete pos mexri na mathw to prama to srad tha einai pio grigoro stis strofes (elpizo oxi gia poly kana dyo mines)
ta mprostina to gsxr1000 einai SHOWA den exo na pw kati allo
apla mama einai supex to pisw gia to gazi pou exei pataei teleiaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Έχω βίντεακι με K5 στο αρτεμήσιο και το τιμόνι κουνάγε σάν μη πώ το είχα ξαναγράψει και παλιότερα.
...
Τα μηχανάκια αυτά (ss) είναι ΠΑΡΑ πολύ ευαίσθητα σε σετάπ αναρτήσεων. Το δικό μου μηχανάκι, το οδήγησε φίλος κολλητος και καλό τιμόνι. Είναι όμως 30 περίπου κιλά ελαφρύτερος απο 'μένα... ε δεν μπορούσε να το κάνει καλά. Μέχρι και τρίτη και πάνω απο μεσαίες το μηχανάκι ήταν απίστευτα νευρικό και ουσιαστικά μη οδηγήσιμο, εμένα όμως δεν κάνει το παραμικρό κούνημα...
Καταλαβαίνεις φαντάζομαι :D
Αναφορικά με φρένα μπροστινά και τέτοια... πιο ολοκληρωμένο θεωρείτε το k5, οι Άγγλοι γουστάρουν zx10 και οι ιταλοί R1, απο την άλλη για πολλούς το cbr έχει ένα απο το πιό καλά συστήματα φρένων ανάρτησης ... χαιρετίσματα δηλαδή :eyepop:
Όλα υποκειμενικά είναι και έχουν να κάνουν με τον αναβάτη (και όχι μόνο.... :evil: )
Συνοψίζοντας....
όλα τα μηχανάκια είναι καλά (και ειδικά αυτά όχι απλά καλα). Οι όποιες αδυναμίες τους μπορεί να φανούν απο πολύ καλούς αναβάτες σε απολύτος ελεγχόμενους χώρους (πίστα) και με μεγάλη εμπειρία σε αυτούς.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από maron
me to srad gyrisa serres teleytaia fora 1.30
...
Τα srad750 αλλά και τα 600 ήταν απο τα πιο καλοστημένα μηχανάκια τότε. Έβγαλαν κακό όνομα λόγο των μεγάλων προβλημάτων που είχαν με το μοτέρ. Κατα τα άλλα ήταν εκπληκτικά.
Όχι, στρώσιμο οι αναρτήσεις δεν χρειάζονται. :winka:
Το k5-6 έχει ίδιες αναρτήσεις με τα k3-4 αλλά βελτιωμένες, kayaba και όχι showa :smilea:
nemethon
07/12/2005, 14:06
Λοιπόν οι διαφορές Κ5 με Κ6 θα είναι χρωματικές ΜΟΝΟ
τα Κ5 έχω βαρεθεί να το λέω δεν έχουν πρόβλημα με το πλαίσιο αλλα μερικοί συνεχίζουν την ίδια καραμέλα.Πάντε http://www.gixxer.com/ubbthreads/postlist.php?Cat=0&Board=UBB4
το forum αριθμεί περί τα 54000 μέλη, το συγκεκριμένο λινκ είναι για ένα sub-forum μονο με GSX-R 1000,εκει αυτοί που μπαίνουν οπως είναι λογικό έχουν GSX-R 1000 και οι περισσότεροι απο αυτούς έχουν Κ5 ή Κ6, ας ψαξει οποιος θέλει εκεί και ας βρει ένα άτομο που να λέει οχι οτι έχει κομμένο πλαίσιο απλά ένα πρόβλημα με το πλαίσιο
νομίζω δεν υπάρχει άλλος π.χ.(μ@λ@κας έμπορος) πέρα απο ιδιοκτήτες Κ5 να σας πούν τι προβλήματα βγάζει το μηχανάκι
nemethon
07/12/2005, 14:15
και μερικές φοτο απο Κ6 εδώ του φίλου μου του Doug
30303
nemethon
07/12/2005, 14:21
δεν είναι του φίλου ή του αδερφού είναι δικό της!!!!!!
30305
nemethon
07/12/2005, 14:39
,
30308
xexexe
eyxaristw poly fyle kai den eixa kamia photo idia me to diko mou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
episeis eyxaristw gia tin apantish. (oti diladh einai idia elpizw na eisai sygouros)
GSXR 750 provlimata moter???????????
75000 xlm kadena ekentroforou sta 50000 kai diskous sta 73000
giati eixa thn mallon lathos aisthisi oti patinarei.
tapa.:nono: :nono: :nono: :nono: :nono:
an den xeroun na ta odygoun i na ta syntiroun tha bgoun provlimatika sgoura!
johnpagr
07/12/2005, 17:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemethon
Λοιπόν οι διαφορές Κ5 με Κ6 θα είναι χρωματικές ΜΟΝΟ
τα Κ5 έχω βαρεθεί να το λέω δεν έχουν πρόβλημα με το πλαίσιο αλλα μερικοί συνεχίζουν την ίδια καραμέλα.Πάντε http://www.gixxer.com/ubbthreads/postlist.php?Cat=0&Board=UBB4
το forum αριθμεί περί τα 54000 μέλη, το συγκεκριμένο λινκ είναι για ένα sub-forum μονο με GSX-R 1000,εκει αυτοί που μπαίνουν οπως είναι λογικό έχουν GSX-R 1000 και οι περισσότεροι απο αυτούς έχουν Κ5 ή Κ6, ας ψαξει οποιος θέλει εκεί και ας βρει ένα άτομο που να λέει οχι οτι έχει κομμένο πλαίσιο απλά ένα πρόβλημα με το πλαίσιο
νομίζω δεν υπάρχει άλλος π.χ.(μ@λ@κας έμπορος) πέρα απο ιδιοκτήτες Κ5 να σας πούν τι προβλήματα βγάζει το μηχανάκι
To monadiko bug pou diavasa ekei htan ontos ena komeno plaisio apo K5 kai apo ena kawasaki (kai afto me komeno plaisio).
Sto sigekrimeno forum eimai grammenos kai egw kai den diavasa tipota perissotero apo afta pou exoun ypo8ei kai edw (bre8hkan kapoia plaisia komena )....
Αρχικά δημιουργήθηκε από maron
xexexe
eyxaristw poly fyle kai den eixa kamia photo idia me to diko mou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
episeis eyxaristw gia tin apantish. (oti diladh einai idia elpizw na eisai sygouros)
GSXR 750 provlimata moter???????????
75000 xlm kadena ekentroforou sta 50000 kai diskous sta 73000
giati eixa thn mallon lathos aisthisi oti patinarei.
tapa.:nono: :nono: :nono: :nono: :nono:
an den xeroun na ta odygoun i na ta syntiroun tha bgoun provlimatika sgoura!
Καλά για ρώτησε και κάποιον άλλο γι'αυτό... προβλήματα nicasil (έγινε και σχετική ανάκληση), κακή λίπανση, στρόφαλοι... χίλια κομμάτια :( 600 και 750.
Ξέρω άλλο ένα 750 με αυτά τα χιλιόμετρα που έχει ντυθεί k1. Δεν ξέρω αν υπάρχουν άλλα "ζωντανά" στους δρόμους.
:wave2: :beer:
πριν λιγο καιρο ειχα δει σε αγγελια ενα SRAD 750 σε αγγελια ντυμενο Κ1 με acrapovic , αναρτησεις κλπ που το εδινε 3600.Η τιμη με προβληματισε πολυ παντως...αλλα μαλλον πουληθηκε γιατι δεν το ξαναειδα...αυτο λες?
sorry file to mono poy exo akousei itan oti i prwti partida evgale kommatia poy xtypaan mpiella.
olla ta alla poy les moy fenonte papagalia fantasiopliktwn (synithos exoyn kai honda) pou nomizoun oti ta moto tous den pathenoun tipota
gegonos osa srad xerw den exoun pathei tipota
plin ena sasman se 600 5h 6h.
ta gegonota opos ta xero einai etsi.
Αρχικά δημιουργήθηκε από fire
πριν λιγο καιρο ειχα δει σε αγγελια ενα SRAD 750 σε αγγελια ντυμενο Κ1 με acrapovic , αναρτησεις κλπ που το εδινε 3600.Η τιμη με προβληματισε πολυ παντως...αλλα μαλλον πουληθηκε γιατι δεν το ξαναειδα...αυτο λες?
Δεν την είχα προσέξει την αγγελία αλλά δεν το αποκλείω, είχε ohlins πίσω και acrapovic.
Δεν είπα οτι όλα σπάνε, είπα οτι πολλά αντιμετώπισαν προβλήματα και τελικά σκόρπισαν.
... αν θές ρώτησε καναν μηχανικό τι να σου πω παραπάνω απο 'κέι και πέρα.
Τα CBR900 εκείνης της εποχής ήταν υποδεέστερα αλλά σαφέστατα αλεξίσφαιρα... γι'αυτό και ζητάνε ότι τους κατέβει για 900άρι πρώτης γενιάς.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
... προβλήματα nicasil
αυτό τι σημαίνει;
Αρχικά δημιουργήθηκε από HotDog
αυτό τι σημαίνει;
αν δεν κάνω λάθος είναι η επένδυση των κυλίνδρων για καλύτερη αντοχή ...που σημαίνει ότι άμα πάθει ζημιά άντε γεια...άλλοι κύλινδροι...δεν πέρνει ρεκτιφιέ
αν κάνω λάθος διορθώστε κάποιος πιο σχετικός....
nemethon
08/12/2005, 19:26
Σε κινητήρες οπου κυνηγιέται μέχρι και ο τελευταίος ίππος γίνεται επίστρωση nicasil.To nicasil έιναι κράμα νικελίου με καρβίδια του πυριτίου.Χάρις τις ιδιότητες του συγκεκριμένου κράματος,οι κύλινδροι ψύχονται γρηγορότερα,μειώνεται η τριβή και φθορά μεταξύ κυλίνδρου εμβόλου και ελατηρίων και τελευταία κύλινδρος και έμβολο διαστέλονται με τον ίδιο βαθμό
Αρχικά δημιουργήθηκε από HotDog
αυτό τι σημαίνει;
με απλα λογια χανεις συμπιεση.
Αλλα τα Suzuki δεν εχουν τετοιο προβλημα συχνα.
kai entelos tyxaia fylos me cbr 900'98
pou tou tsimbaei ladakia (polla)
xanei sympiesh me apotelesma na pairnei mprosta me arketo zori
kai alla mikra provlimatakia
toy xalase to axonaki tou sumplekth kai etsi toy xronou xari ston fovero antiprosopo tis HONDA tha exei kai paly mixanaki.
se dyo evdomades toy eipane alla ego tou eipa kala xristoygenna.
episeis
allaxe mprostino troxo,
anartiseis (mpros piso)
opws kai egw
alla me tin diafora oti to mhxanaki toy den mporese na dosei pote tin aisthisi tou gsxr se strofi (symfonei kai o idios) me ton 16ari isws itan kai kalitero.
oso gia gazi se xamilo mesaia den exw kamia elpida!!!!!!!
psila exw merikes afou to apotelesma exei pikilia.1-0 0-1
to cbr exei mono teliko - roikh exelixi - velones
to srad teliko mono.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.