PDA

View Full Version : μεγαλο ταξιδι-μικρα κυβικα



panavour
12/02/2020, 13:47
αυστρια-μογγολια με SYM 125


https://youtu.be/iF7x81ASLEk

Panos76
12/02/2020, 14:05
O Tsolias να τα βλέπει αυτά :p

Bowleno
12/02/2020, 14:39
O Tsolias να τα βλέπει αυτά :p
Δεν είναι παπί αυτό ρε:D
:lol:

katsar
12/02/2020, 15:09
Ποιος ο λόγος να το κάνει κάποιος αυτό με ένα μοτοσυκλετάκι;

Nitse3
12/02/2020, 15:18
Ποιος ο λόγος να κάνεις το γύρο του κόσμου με μια βέσπα;
Ποιος ο λόγος να πας με παπακι Γερμανία για να πάρεις μια κοπέλα και να ξαναγυρίσετε για διακοπές Ελλάδα;;
Ποιος ο λόγος να γυρίσεις όλη την Ελλάδα με ένα τροποποιημένο κινέζικο παπί;;

doctor_john
12/02/2020, 15:20
Τρώει λιγότερο απο εμάς, επισκευάζεται για πλάκα, κουβαλάει περισσότερα απο εμάς αλλά το σέρνεις εύκολα
μακριά από την λάσπη... ώπ! κάτσε γιατί με ρωτάει ένας φίλος γιατί να παντρευτεί και μπερδεύτηκα...

Μήπως επειδή είναι φασίστες οι αυστριακοί; :lol:

katsar
12/02/2020, 15:22
Δεν ξέρω,εσύ να μου πεις.Εγώ ρώτησα.
Είναι μαγκιά ας πούμε;Κοίτα τι κάνω με παπάκι/βεσπάκι;
Γιατί είναι τόσο άξιο αναφοράς το μέσο ;

Bowleno
12/02/2020, 15:30
Δεν ξέρω,εσύ να μου πεις.Εγώ ρώτησα.
Είναι μαγκιά ας πούμε;Κοίτα τι κάνω με παπάκι/βεσπάκι;
Γιατί είναι τόσο άξιο αναφοράς το μέσο ;

Είναι άξιο αναφοράς διότι απομυθοποιεί κάτι τουριστικά μαστόδοντα ως απαραίτητα για μεγάλες αποστάσεις....;)

STF
12/02/2020, 15:30
Δεν ξέρω,εσύ να μου πεις.Εγώ ρώτησα.
Είναι μαγκιά ας πούμε;Κοίτα τι κάνω με παπάκι/βεσπάκι;
Γιατί είναι τόσο άξιο αναφοράς το μέσο ;

Γιατί κάποιος δεν είχε περισσότερα χρήματα για να υλοποιήσει το όνειρο του το οποίο είναι πιο σημαντικό από 600 ή 1000cc (να ταξιδέψει με μοτό και να έχει και χρήματα για το ταξίδι).
Γιατί αυτό είχε και κάποια στιγμή είπε "ε και, με αυτό θα πάω".
Γιατί δεν έχει σημασία η μοτοσυκλέτα από μόνη της.

Δεν είναι δύσκολο να απαντηθεί. Για πολλούς λόγους.

katsar
12/02/2020, 15:32
Δεκτών.

Nitse3
12/02/2020, 15:32
Για την πρόκληση του να τα καταφέρεις, γιατί τη δεδομένη χρονική στιγμή αυτό το μηχανάκι έχεις, δεν νομίζω ότι είναι θέμα μαγκιάς.

STF
12/02/2020, 15:41
Από προσωπική εμπειρία, έχοντας αλλάξει πολλές μοτοσυκλέτες μικρού, μεσαίου και μεγάλου κυβισμού. Σήμερα έχω επιστρέψει εκεί από όπου ξεκίνησα.

Φυσικά δεν μπορεί να συγκριθεί η οδηγική συγκίνηση που προσφέρει μια μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού, αυτό όμως δεν συνδέεται με την ιδέα του μοτοσυκλετισμού, αλλά μόνον με το ίδιο το μέσο. Σήμερα στερούμενος τη δύναμη και τον ενθουσιασμό του "γκαζιού" αλλά κάνοντας κάποια μικρά ταξίδια με το μοτοσυκλετάκι των 250cc, ανακάλυψα -ξανά- τις ουσιώδεις χαρές του μοτοσυκλετισμού που μου έκρυβαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Δεν λέω ότι σνομπάρω ή ότι έπαψα να σκέφτομαι τους μεγαλύτερους κυβισμούς αλλά κάποια πράγματα έχουν αλλάξει ως προς τον προσανατολισμό μου στις επιλογές μου.

katsar
12/02/2020, 15:50
Θέλω να καταλήξω ,είπες δεν έχει σημασία μοτοσυκλέτα από μόνη της.
Μα σε αυτα τα βίντεο εκεί δίνουν σημασία,στο ότι το έκανε με ένα 125 ρακι,αν καβαλούσε τενερε δεν θα το πόσταρε κανείς.Όλο το θεαθήναι στο μέσο.Δεν διαβάζουμε "αυστρία -τανγκανίκα με μηχανή" αλλά τονίζουν το 125.
Τέλος πάντων,σκεψεις μου αυτές,ωραία βολτα έκανε ο μάγκας.

bulmont
12/02/2020, 16:03
Δεκτών.



:nono::nono::nono:


Δεκτόν..............

katsar
12/02/2020, 16:07
:nono::nono::nono:


Δεκτόν..............

Δεκτή η παρατήρηση σου :)

STF
12/02/2020, 16:23
Θέλω να καταλήξω ,είπες δεν έχει σημασία μοτοσυκλέτα από μόνη της.
Μα σε αυτα τα βίντεο εκεί δίνουν σημασία,στο ότι το έκανε με ένα 125 ρακι,αν καβαλούσε τενερε δεν θα το πόσταρε κανείς.Όλο το θεαθήναι στο μέσο.Δεν διαβάζουμε "αυστρία -τανγκανίκα με μηχανή" αλλά τονίζουν το 125.
Τέλος πάντων,σκεψεις μου αυτές,ωραία βολτα έκανε ο μάγκας.

Εγώ απαντούσα στις σκέψεις σου, όχι τόσο στο συγκεκριμένο ποστ.

Από εκεί και πέρα κάθε ταξιδιωτικό για εμένα έχει σημασία είτε γίνεται με βέσπα είτε με GS1200R, αρκεί να είναι όμορφα γραμμένο και να μεταφέρει συναισθήματα.

magelanos 1
12/02/2020, 20:06
Ποιος ο λόγος να το κάνει κάποιος αυτό με ένα μοτοσυκλετάκι;

Γιατι απλα μπορει!!! Περι ορεξεως εξαλλου για τον καθενα..:beer:

gior-gos
12/02/2020, 20:26
Θέλω να καταλήξω ,είπες δεν έχει σημασία μοτοσυκλέτα από μόνη της.
Μα σε αυτα τα βίντεο εκεί δίνουν σημασία,στο ότι το έκανε με ένα 125 ρακι,αν καβαλούσε τενερε δεν θα το πόσταρε κανείς.Όλο το θεαθήναι στο μέσο.Δεν διαβάζουμε "αυστρία -τανγκανίκα με μηχανή" αλλά τονίζουν το 125.
Τέλος πάντων,σκεψεις μου αυτές,ωραία βολτα έκανε ο μάγκας.

Κακά τα ψέματα, άλλο να κάνεις το γύρο του κόσμου με 1.000 κυβικά, άλλο με 100 κυβικά και άλλο με ποδήλατο.
Ο βαθμός δυσκολίας αυξάνεται εκθετικά και αυτό κάνει το εγχείρημα άξιο λόγου.
Η αίσθηση που έχω είναι ότι τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει λίγο της "μοδός" τα ταξίδια με λίγα κυβικά· με λίγα κυβικά όμως ε· γιατί για ταξίδι με ποδήλατο χρειάζονται πραγματικά "μπαλάκια"..
Επίσης νομίζω ότι είναι θέμα επιλογής· έχουν τη δυνατότητα για μεγαλύτερα κυβικά αλλά επιλέγουν τα λίγα· είναι θέμα πρόκλησης φαντάζομαι. Καθόλου κακό. Αυτό που καμιά φορά δεν μ αρέσει είναι η έντονη προβολή και ο επιδεικτικός απαξιωτικός δήθεν σνομπισμός απέναντι στις παραδοσιακές μοτοσικλέτες τουρισμού μεσαίων και μεγάλων κυβικών.

katsar
12/02/2020, 20:38
Αυτό εννοώ πάνω κάτω.Υπερπροβολή του γεγονότος λόγο μικρών κυβικών και μιλάμε για ''πρόκληση''-''βαθμό δυσκολίας'',-ταξίδι είναι.
Τα σχόλια να διαβάσεις μόνο, 8/10 γράφουν για τα κυβικά της μότο, ''who needs GS'' παρά για τις διαδρομές,τα τοπία ή ότι άλλο.
Επιλογή τους και γούστο και καπέλο τους η επιλογή του οχήματος όπως πολύ σωστά είπατε αλλά αυτό δεν τους κάνει ''special snowflakes'' στα μάτια μου,ούτε νομίζω πως έκανε κάτι πιο ξεχωριστό από τον magelanos1 που έχω δει φωτογραφίες του με 650 κτλ.

YΓ Για να προλάβω και σκέψεις ''όσα δεν φτάνει η αλεπού μεγάλε...'' ΦΥΣΙΚΑ και ζηλεύω το ταξίδι του,ΦΥΣΙΚΑ και του βγάζω το καπέλο.
Αλλά για αυτό που έκανε.Και τενερε 1200 να καβαλούσε το ίδιο θα ένιωθα.
Όχι για αυτό που οδηγάει και προβάλλετε έτσι στο youtube και στα διάφορα φόρουμ κτλ.

stefanos
12/02/2020, 20:45
Κακά τα ψέματα, άλλο να κάνεις το γύρο του κόσμου με 1.000 κυβικά, άλλο με 100 κυβικά και άλλο με ποδήλατο.
Ο βαθμός δυσκολίας αυξάνεται εκθετικά και αυτό κάνει το εγχείρημα άξιο λόγου.
.

Εντάξει το ποδήλατο δεν το συζητάω.
Επίσης αφήνω έξω την δυσκολία να εξασφαλίσεις τον επί πλέον χρόνο που μπορεί
να χρειαστεί το ταξίδι με μικρό μηχανάκι.
Από εκεί και πέρα γιατί θα πρέπει το 1000 ή το 1200 να είναι ευκολότερο
από το 100 ή το 125 ή το 250?
Παράλογο.

panavour
12/02/2020, 21:06
Εντάξει το ποδήλατο δεν το συζητάω.
Επίσης αφήνω έξω την δυσκολία να εξασφαλίσεις τον επί πλέον χρόνο που μπορεί
να χρειαστεί το ταξίδι με μικρό μηχανάκι.
Από εκεί και πέρα γιατί θα πρέπει το 1000 ή το 1200 να είναι ευκολότερο
από το 100 ή το 125 ή το 250?
Παράλογο.

για τον ιδιο λογο,που το ταξιδι με αεροπλανο ειναι ευκολωτερο απο το ταξιδι με gs1200,λογικο.

mia_zoi_kawa
12/02/2020, 21:16
Το θέμα είναι πόσο χρόνο έχεις και τι "σαλαμοποιηση" κάνεις στην διαδρομή. Αν θέλεις να πας Λονδίνο με ποδήλατο σε 6 μήνες μπορεί να είναι και ποιο εύκολο από το να κάνεις μια σιδεροκωλη στα Βαλκάνια σε 5 μέρες με μεγάλη μηχανή.
Το μεγαλύτερο προσων που έχουν τα μικρά κυβικά και το ποδήλατο είναι ότι βλέπεις, παρατηρείς, βιώνεις, μυρίζεις και εν τέλη μαθαίνεις περισσότερα με αυτά τον τόπο που διασχίζεις.

doctor_john
12/02/2020, 21:25
Tι είναι λογικό; είναι πιο εύκολο να κάνεις μικτή διαδρομή με GS αντί με KLE; ούτε για πλάκα...
Μην μπερδεύουμε την άνεση στα εύκολα και ξεχνάμε τα δύσκολα.

Αυτό με το αεροπλάνο κάτι λέει αλλά μου βάζεις ιδέες :D

415156

gior-gos
12/02/2020, 21:42
Εντάξει το ποδήλατο δεν το συζητάω.
Επίσης αφήνω έξω την δυσκολία να εξασφαλίσεις τον επί πλέον χρόνο που μπορεί
να χρειαστεί το ταξίδι με μικρό μηχανάκι.
Από εκεί και πέρα γιατί θα πρέπει το 1000 ή το 1200 να είναι ευκολότερο
από το 100 ή το 125 ή το 250?
Παράλογο.

Δεν ξέρω αν σε πολυκαταλαβαίνω αλλά οκ :).
Προφανώς για να κάνεις ένα μεγάλο ταξίδι με λίγα κυβικά, πρέπει να διαθέτεις πολύ ελεύθερο χρόνο. Αλλιώς, όπως είπε και ο φίλος παραπάνω, παίρνεις το αεροπλάνο και πας.
Τώρα γιατί το 1000 είναι ευκολότερο από το 125;
Γιατί έχει ροπή, άλογα και και δεν ζορίζεται - ούτε ζορίζει τον αναβάτη - πουθενά;
Γιατί έχει πιο άνετη θέση οδήγησης;
Γιατί προστατεύει τον αναβάτη από αέρα - βροχή;
Γιατί φορτώνεται σαν γαϊδούρι χωρίς να αλλάξει η συμπεριφορά του;
Γιατί έχει μεγάλη αυτονομία;
Γιατί διαθέτει παθητική και ενεργητική ασφάλεια;
Γιατί δεν έχει κραδασμούς;
Πού το παράλογο;

magelanos 1
12/02/2020, 22:01
Οι δυνατότητες του κάθε ταξιδιωτικού εγχειρήματος έχουν να κάνουν με τον αναβάτη και όχι με το όχημα. Το κάθε όχημα θα σε πάει όπου εσύ μπορείς να πας.

Οι επιλογές σε μικρά κυβικά ταξιδευτων δεν νομίζω ότι γίνεται για να απαξιωσουν τις σούπερ ντουπερ μηχαναρες, ούτε να προκαλέσουν, ούτε να δυσκολέψουν το εγχείρημα. Πρακτικοι λόγοι πιστεύω κάνουν τον κάθε ταξιδιώτη στην επιλογή μιας μικρής μηχανής σε τέτοια ταξίδια.

doctor_john
12/02/2020, 22:28
Ε, ναι, θα περάσεις 17 χώρες που πεινάνε καβάλα σε χρήμα που θα τους ζήσει μια δεκαετία;
Ούτε το μπαμ δεν θα ακούσεις..

karellen
12/02/2020, 23:46
Δεν τιθεται θέμα ελεύθερου χρόνου αλλά στο πώς νοεί ο καθένας το ταξίδι,ο ένας αρεσκεται να γυρίζει φυσιολατρικά με 60-70 χλμ ενώ σε κάποιον άλλο αυτό είναι αδιανόητο. Ένας φίλος από δω μέσα παλιά γυρνουσε ολη την Πελοπόννησο με ένα παπί,οδοιπορικά,36ωρα και δε συμμαζεύεται.

Εγώ προτιμώ να καταπιώ ένα μαγκάλι κάρβουνα.

viper1
13/02/2020, 15:25
Το θέμα είναι να θέλεις να ταξιδέψεις να κουραστείς να πονέσεις (και η μέση και πλάτη και η τσέπη). Ο καθένας το κάνει με ότι του αρέσει. Με ότι τον βολεύει με ότι μπορεί

DrBig
13/02/2020, 15:54
1000 φορες με ποδηλατο, παρα με super adventure gs intercooler thing, εκτος κι αν περιλαμβανεται στο ταξιδι τουρ εξουσιοδοτημενων, τραπεζων και χειροπρακτων.
Ταβανι τα 250 κυβικα και μαλιστα ελαιοψυκτα, με ειδικη και πολυ προσεκτικη προεργασια ωστε το μηχανακι να φαινεται οσο το δυνατον πιο ξεφτιλο χωρις να ειναι.

stefanos
13/02/2020, 18:31
Δεν ξέρω αν σε πολυκαταλαβαίνω αλλά οκ :).
Προφανώς για να κάνεις ένα μεγάλο ταξίδι με λίγα κυβικά, πρέπει να διαθέτεις πολύ ελεύθερο χρόνο. Αλλιώς, όπως είπε και ο φίλος παραπάνω, παίρνεις το αεροπλάνο και πας.
Τώρα γιατί το 1000 είναι ευκολότερο από το 125;
Γιατί έχει ροπή, άλογα και και δεν ζορίζεται - ούτε ζορίζει τον αναβάτη - πουθενά;
Γιατί έχει πιο άνετη θέση οδήγησης;
Γιατί προστατεύει τον αναβάτη από αέρα - βροχή;
Γιατί φορτώνεται σαν γαϊδούρι χωρίς να αλλάξει η συμπεριφορά του;
Γιατί έχει μεγάλη αυτονομία;
Γιατί διαθέτει παθητική και ενεργητική ασφάλεια;
Γιατί δεν έχει κραδασμούς;
Πού το παράλογο;

Το 1000 είναι πιο δύσκολο από το 125 για τον αναβάτη
Γιατί έχει 5 φορές τα άλογα και την ροπή του 125
Γιατί από το γαϊδουρινό φόρτωμα γίνεται 400 κιλά
Γιατί μπορεί να ταξιδεύει άνετα με πολλαπλάσια ταχύτητα.
Θέλει προσοχή συγκέντρωση γνώση ικανότητα

Το 125 απλά απαιτεί καλό ίντερνετ στο κινητό, να έχεις κάνα παιγνίδι να περνά η ώρα μη κόψεις φλέβες.

Parking
13/02/2020, 18:36
Κακά τα ψέματα, άλλο να κάνεις το γύρο του κόσμου με 1.000 κυβικά, άλλο με 100 κυβικά και άλλο με ποδήλατο.
Ο βαθμός δυσκολίας αυξάνεται εκθετικά και αυτό κάνει το εγχείρημα άξιο λόγου.
Η αίσθηση που έχω είναι ότι τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει λίγο της "μοδός" τα ταξίδια με λίγα κυβικά· με λίγα κυβικά όμως ε· γιατί για ταξίδι με ποδήλατο χρειάζονται πραγματικά "μπαλάκια"..
Επίσης νομίζω ότι είναι θέμα επιλογής· έχουν τη δυνατότητα για μεγαλύτερα κυβικά αλλά επιλέγουν τα λίγα· είναι θέμα πρόκλησης φαντάζομαι. Καθόλου κακό. Αυτό που καμιά φορά δεν μ αρέσει είναι η έντονη προβολή και ο επιδεικτικός απαξιωτικός δήθεν σνομπισμός απέναντι στις παραδοσιακές μοτοσικλέτες τουρισμού μεσαίων και μεγάλων κυβικών.

Δεν είναι έτσι.

1-Κατ αρχήν είναι πιο εύκολο με λίγα κυβικά
2-Είναι θέμα μπάτζετ (Δουλεύω 3 χρόνια και μαζεύω λεφτά για να φύγω 1 οπότε όλα μετράνε)
3-Μπερδεύεις τον τουρισμό με το ταξίδι.
Άλλο πάω Γιάννενα να δω το μουσείο με τα κέρινα και Δευτέρα δουλεύω
άλλο πάω Γιάννενα με 2 παπούτσια πάνινα και ίσως επιστρέψω τη Δευτέρα ίσως συνεχίσω Αλβανία
εκτός αν βρω γκόμενα και την πάρω μαζί κλπ κλπ

Diogen
13/02/2020, 19:57
Εγώ αυτό που δεν αντιλαμβάνομαι είναι: Πως μπορεί κάποιος σήμερα να κάνει ταξίδια, εκδρομές, περιπλανήσεις, ή ότι ανάλογο τέλος πάντων, έχοντας χρόνο απεριόριστο;; :hmm::hmm:
Αυτό θα πει πως, είτε είναι οικονομικά φραγκάτος κι εξασφαλισμένος (άρα δεν έχει το άγχος της καθημερινής εργασίας) Δεν έχει γυναίκα να γκρινιάξει, δεν μεγαλώνει παιδιά, δεν έχει γέρους να φροντίσει....γενικώς δεν λογοδοτεί πουθενά και σε κανέναν. Εκτός κι αν το βλέπει ως μια μορφή εκκεντρικότητας που θα του προσδώσει δημοσιότητα (με πατίνι ίσως έμπαινε και στο βιβλίο Γκίνες :facepalm:) "Το χρήμα πολλοί μίσησαν, τη δόξα ουδείς".
Αλλιώς δεν εξηγείται να θέλει να βασανίσει το κορμί του, ταξιδεύοντας με ένα μηχανάκι πόλης, σε διαδρομές που μπορούσε να κάνει με άλλα μηχανάκια που είναι φτιαγμένα για αυτές.
Ας το δούμε λοιπόν ως εκκεντρικότητα κι όχι ως μαγκιά.

gior-gos
13/02/2020, 20:03
Το 1000 είναι πιο δύσκολο από το 125 για τον αναβάτη
Γιατί έχει 5 φορές τα άλογα και την ροπή του 125
Γιατί από το γαϊδουρινό φόρτωμα γίνεται 400 κιλά
Γιατί μπορεί να ταξιδεύει άνετα με πολλαπλάσια ταχύτητα.
Θέλει προσοχή συγκέντρωση γνώση ικανότητα

Αυτά που γράφεις παραπάνω για το 1000 δεν τα θεωρώ αρνητικά.. απεναντίας θα έλεγα. Κίνδυνο στο ταξίδι θεωρώ την κούραση. Αν το 1000, όπως έγραψες και εσύ, ταξιδεύει άνετα, τότε έχω κερδίσει κάτι σημαντικό.


Δεν είναι έτσι.

1-Κατ αρχήν είναι πιο εύκολο με λίγα κυβικά
2-Είναι θέμα μπάτζετ (Δουλεύω 3 χρόνια και μαζεύω λεφτά για να φύγω 1 οπότε όλα μετράνε)
3-Μπερδεύεις τον τουρισμό με το ταξίδι.
Άλλο πάω Γιάννενα να δω το μουσείο με τα κέρινα και Δευτέρα δουλεύω
άλλο πάω Γιάννενα με 2 παπούτσια πάνινα και ίσως επιστρέψω τη Δευτέρα ίσως συνεχίσω Αλβανία
εκτός αν βρω γκόμενα και την πάρω μαζί κλπ κλπ

Αν το πλάνο είναι: φεύγω, έχω πάρα πολύ ελεύθερο χρόνο, την μία μέρα διανύω 100 χιλιόμετρα, την άλλη μέρα ξεκουράζομαι και ούτω καθεξής χωρίς να με νοιάζει πότε θα γυρίσω, τότε οκ· γιατί οχι και με παπί.

Καλό ταξίδι εύχομαι :beer:

mia_zoi_kawa
13/02/2020, 21:20
Εγώ αυτό που δεν αντιλαμβάνομαι είναι: Πως μπορεί κάποιος σήμερα να κάνει ταξίδια, εκδρομές, περιπλανήσεις, ή ότι ανάλογο τέλος πάντων, έχοντας χρόνο απεριόριστο;; :hmm::hmm:
Αυτό θα πει πως, είτε είναι οικονομικά φραγκάτος κι εξασφαλισμένος (άρα δεν έχει το άγχος της καθημερινής εργασίας) Δεν έχει γυναίκα να γκρινιάξει, δεν μεγαλώνει παιδιά, δεν έχει γέρους να φροντίσει....γενικώς δεν λογοδοτεί πουθενά και σε κανέναν. Εκτός κι αν το βλέπει ως μια μορφή εκκεντρικότητας που θα του προσδώσει δημοσιότητα (με πατίνι ίσως έμπαινε και στο βιβλίο Γκίνες :facepalm:) "Το χρήμα πολλοί μίσησαν, τη δόξα ουδείς".
Αλλιώς δεν εξηγείται να θέλει να βασανίσει το κορμί του, ταξιδεύοντας με ένα μηχανάκι πόλης, σε διαδρομές που μπορούσε να κάνει με άλλα μηχανάκια που είναι φτιαγμένα για αυτές.
Ας το δούμε λοιπόν ως εκκεντρικότητα κι όχι ως μαγκιά.

Μεγάλα ταξίδια και πραγματικές περιπέτειες μπορούν να κάνουν οι νέοι που χουν δουλέψει λίγο και έχουν μαζέψει λεφτά πολύ γρήγορα στην ζωή τους ή όσοι δεν είναι μικροαστοι φίλε μου. Τα μεγάλα on off φτιάχτηκαν από το μάρκετινγκ κατά 80%για όλους εμάς τους μικροαστους... για να πουλάμε το πουλ μουρ της περιπετειας ενώ ταυτοχρονα είμαστε απελπιστικά δεσμευμένοι σε κοινωνικές μικροτητες, έχοντες μόνο υλιστικα όνειρα (και όχι όνειρα ελευθερίας) ζώντας σε μια βολική οικογενειακή ζωή και πηγαίνοντας στις πουτανες κτλ κτλ. Αν το καλοσκεφτείς ειναι σαν να ζούμε ένα τριωδιο που κρατάει 365 μέρες τον χρόνο και κυκλοφορούμε με μια αμφίεση περιπετειας
...

mia_zoi_kawa
13/02/2020, 21:32
Για να μην είμαι άδικος( ή ποιο σωστός) για όλους εμάς τους μικροαστους υπάρχουν οι μικρές περιπέτειες ή αλλιώς τα microadventures. Μπορεί να μην έχεις χρόνο να ανέβεις στον Όλυμπο αλλά σίγουρα μπορείς να διασχίσεις τον Υμηττό από την Αγία Παρασκευή μέχρι την Γλυφάδα. Μπορεί να μην έχεις λεφτά να πας στην Ινδία αλλά σίγουρα μπορείς να πας να περπατήσεις το ζεφυρι ή να τριγυρισεις με ένα φτηνό παπί τον πολύ επικυνδινο Ασπρόπυργο, μπορεί να μην μπορείς να συμμετάσχεις σε ένα brevet αλλά μπορείς να πας με το ποδήλατο ένα σκ στην Αιγηνα. Μπορεί να μην μπορείς να πας στο Μάτσου Πιτσου αλλά σίγουρα μπορείς να ανέβεις στην ακροκορινθο..... Ο κατάλογος είναι ατελείωτος και σίγουρα δεν χρειάζεσαι να καβαλάς κανένα μαστοδοντο για όλα αυτα...

Vrasidas
21/05/2020, 02:03
Εξακολουθώ να μην μπορώ να καταλάβω τους ανθρώπους ... ίσως και να μη θέλω πια ...

toyar
21/05/2020, 06:09
παντως μιλωντας για ταξιδι μεγαλης διαρκειας μακρυα απο τον πολιτισμο η κατασκευαστικη απλοτητα του οχηματος ειναι απαραιτητη
οτι δεν υπαρχει δε χαλαει........
τα κυβικα καθοριζουν τον ρυθμο και το φορτωμα και μαλλον τα 600 ειναι ταβανι σε τετοιες φασεις

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
21/05/2020, 07:47
Όταν προτοεβαλα ΟΤΕ τιβί πρίν 8 χρόνια είχε πέσει το μάτι μου σε ένα τύπο που με ένα 990 ακολουθούσε όλο τη διαδρομή του υπέρτατου αγώνα Πάρις Ντακάρ. Ήταν 2 βδομάδες στο δρόμο όταν συνάντησε 2 συμπατριώτες τού από τη Γαλλία με τα ποδήλατα. Στα ποδήλατα είχαν γαλλική σημαία. Έτσι σταμάτησε να τους μιλήσει. Όταν τού είπανε ότι ακολουθούν και αυτοί την ίδια διαδρομή τους ρώτησε πόσο καιρό είναι στο δρόμο. Όταν άκουσε 9 μήνες έμεινε με το στόμα ανοικτό. Στο τέλος είπε το ίδιο πράγμα με τον toyar. Δεν έχουν πάθει ζημιές γιατί ταξιδεύουν με το πιο απλό μέσο.
Ότι δεν υπάρχει δε χαλάει...Μεγαλη κουβέντα.

katsar
21/05/2020, 09:17
Ο καθένας με τα βίτσια του.

Kepler Fun
21/05/2020, 09:49
Ο κύριος λόγος που επιλέγει να ταξιδέψει κανείς με μικρή μοτό είναι το οικονομικό.

Ξοδεύεις λίγα στην αγορά του μεταφορικού+χρήση+επισκευή, άρα μένουν περισσότερα για το ίδιο το ταξίδι.

Η επιλογή αυτή προτιμάται συνειδητά απο εκείνους που έχουν την επιστροφή ανοικτή.

Εάν μάλιστα το όχημα είναι απλό και κλασσικό, ακόμα καλύτερα. Εξασφαλίζει ότι με λογικά ποσά θα ταξιδέψεις περισσότερο και θα πας μακρύτερα που είναι και ο στόχος.

Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο Στέργιος και η Αλεξάνδρα θα πήγαιναν τόσο μακρυά με ένα BMW-ADV εκτός εάν ο μπαμπάς ήταν εφοπλιστής.

Parking
21/05/2020, 10:24
Εγώ αυτό που δεν αντιλαμβάνομαι είναι: Πως μπορεί κάποιος σήμερα να κάνει ταξίδια, εκδρομές, περιπλανήσεις, ή ότι ανάλογο τέλος πάντων, έχοντας χρόνο απεριόριστο;; :hmm::hmm:
Αυτό θα πει πως, είτε είναι οικονομικά φραγκάτος κι εξασφαλισμένος (άρα δεν έχει το άγχος της καθημερινής εργασίας) Δεν έχει γυναίκα να γκρινιάξει, δεν μεγαλώνει παιδιά, δεν έχει γέρους να φροντίσει....γενικώς δεν λογοδοτεί πουθενά και σε κανέναν. Εκτός κι αν το βλέπει ως μια μορφή εκκεντρικότητας που θα του προσδώσει δημοσιότητα (με πατίνι ίσως έμπαινε και στο βιβλίο Γκίνες :facepalm:) "Το χρήμα πολλοί μίσησαν, τη δόξα ουδείς".
Αλλιώς δεν εξηγείται να θέλει να βασανίσει το κορμί του, ταξιδεύοντας με ένα μηχανάκι πόλης, σε διαδρομές που μπορούσε να κάνει με άλλα μηχανάκια που είναι φτιαγμένα για αυτές.
Ας το δούμε λοιπόν ως εκκεντρικότητα κι όχι ως μαγκιά.

Οι οικογενειακές υποχρεώσεις και μερικές ακόμα δεν παρακάμπτονται.

ΌΛΑ τ άλλα συζητιούνται. πχ
Παίρνεις σύνταξη απ το στρατό η γυναίκα σ έχει παρατήσει τα παιδιά
είναι μεγάλα και δε σου μιλάνε γιατί είσαι καραβανάς.... :cool:
Έχεις κανένα λόγο να συνεχίσεις να ζεις στο Κιλκίς?
Έχεις κανένα λόγο να χαλάσεις λεφτά να πάρεις άλλο μηχανάκι?
Καβαλάς το παπί και σε καμιά βδομάδα (και πολύ λέω)
είσαι Βοσνία
Τρως πίνεις ΧΧΧ και μην τον είδατε
Σε βιάζει τίποτε?
:cool:


υγ
κι αν δεν είναι παπί και είναι φίατ πάντα που είχες πάρει με 72 δώσεις αλλάζει κάτι?






Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο Στέργιος και η Αλεξάνδρα θα πήγαιναν τόσο μακρυά με ένα BMW-ADV εκτός εάν ο μπαμπάς ήταν εφοπλιστής.
Με τέτοιο μπαμπά δεν είσαι ο Στέργιος και δεν βρίσκεις Αλεξάνδρα.

Το παιδί έπηξε με την κρίση στα μπιτσόμπαρα κι έφυγε να γλιτώσει άρον άρον
Τι έγινε μετά άλλη ιστορία
Τα λέει το βιβλίο δεν έκανε τουρισμό ή αντβέ περιπέτεια τα πόδια στην πλάτη έβαλε

Vrasidas
21/05/2020, 10:26
Εκτός από θέμα βίτσιου, είναι και θέμα οπτικής γωνίας - αντίληψης - ψαξίματος - εξέλιξης και πολλών ακόμα ...

Π.χ. γιατί θα πρέπει να σκεφτεί κάποιος για κάποιον άλλο "δες ο τύπος ... το κάνει για αυτοπροβολή χρησιμοποιώντας ένα μικρό μηχανάκι" ... και αντίστοιχα να μη σκεφτεί κάποιος άλλος "δες ο τύπος ... έχει βάλει ένα σωρό γκατζετάκια σε ένα τεράστιο μηχανάκι αραγμένο στην καφετέρια για αυτοπροβολή" ... Δεν πάει έτσι όμως. Και ο ένας και ο άλλος έχουν τους λόγους τους και δεν αφορά τους άλλους απαραίτητα.

Κάποια στιγμή σταμάτησα να μπαίνω σε τέτοιες συζητήσεις όταν αποδεδειγμένα κατάλαβα, πως η πλειοψηφία όσων είχαν αντίθετη άποψη για ταξίδια με μικρά μηχανάκια, από σύμπτωση δεν είχαν την παραμικρή εμπειρία μεγάλου ταξιδιού με αντίστοιχα μικρή μηχανή και τι αυτό προσφέρει συνολικά.
Γίνονταν αναφορές και απόψεις π.χ. για κούραση χωρίς να έχουν καν δοκιμάσει αν πράγματι κουράζει. Πως θα κουράσει άλλωστε κάτι που ζυγίζει 110 κιλά και έχει μια αποδεκτά καλή σέλα ?? Πως θα κουράσει μια φυσιολογική ροή κίνησης χωρίς ξεσπάσματα δύναμης ή επιβράδυνσης ??

Πολλά είπα ... Παρεμπιπτόντως, με ακατάλληλο μηχανάκι (ούτε καν μίζα δεν έχει από την μάνα του) αυτό το ΠΣΚ θα κάνω 1.500 χλμ ... με πάρα πολύ χώμα ενδιάμεσα.
Αλλά όπως κάποιος κάπου αλλού με χαρακτήρισε, "μιλάω σαν οδηγός του Σαβ/κου .... "

katsar
21/05/2020, 10:37
Το θέμα ξέρεις πιο είναι Βρασίδα; (Ναι έχω διαβάσει και απολαύσει σχεδόν όλες τις βόλτες σου νομίζω.)
Όπως είπες είναι θέμα οπτικής γωνίας και θέλω του καθένα.Εμένα αυτό που με ενοχλεί είναι το κήρυγμα - το έχεις κάνει και εσύ σε κάποιες βόλτες σου.
''ποιος χρειαζεται μεγάλη μηχανή,να τι έκανα με το νονειμ κινέζικο'',κ.ο.κ
Δεν έχω δει αντίστοιχα κάποιον με gs να γράφει ''που πάτε βρε με τα 250ρακια σας'' και να προσπαθεί να δικαιολογήσει-να πείσει ίσως; τους άλλους για το ορθόν της επιλογής του.
Όπως είπες και ο ένας και ο άλλος έχουν τους λόγους τους που δεν αφορά τους άλλους.
Τα γράφω αυτά με φιλική διάθεση προς χάρη του διαλόγου και όχι επιθετικά ,δεν είμαι κάτοχος σύγχρονης μοτοσυκλέτας, με μοτοσυκλέτα 25 χρονών ταξιδεύω και εγώ.

Vstrommer71
21/05/2020, 10:38
Το ταξίδι είναι ο σκοπός,και το μέσον είναι δευτερεύον.

Μπορεί να είναι τριαξονικό αυτοκινούμενο,μπορεί αυτοκίνητο,μπορεί μοτοσυκλέτα,μπορεί ποδήλατο,μπορεί και στην τελική και τα δυό σου πόδια.

Η μόνη μικρή διαφορά είναι το πόσα πράγματα από το ταξίδι αντιλαμβάνεσαι και παρατηρείς.Με το τροχόσπιτο θα προλάβεις να δεις τα τοπία,με την πεζοπορία θα παρατηρήσεις ακόμη και το μικρό όμορφο λουλουδάκι στην άκρη του μονοπατιού.

Περί ορέξεως και ικανοτήτων,ουδείς λόγος.Ότι μπορεί ο καθένας.Σημασία είπαμε έχει το ταξίδι.

gior-gos
21/05/2020, 10:53
Παρεμπιπτόντως, με ακατάλληλο μηχανάκι (ούτε καν μίζα δεν έχει από την μάνα του) αυτό το ΠΣΚ θα κάνω 1.500 χλμ ... με πάρα πολύ χώμα ενδιάμεσα.

:eek: :a46:

Δυνατός!

:beer:

karellen
21/05/2020, 11:04
Εκτός από θέμα βίτσιου, είναι και θέμα οπτικής γωνίας - αντίληψης - ψαξίματος - εξέλιξης και πολλών ακόμα ... Είναι και θέμα θέμα ηλικίας,όχι καθαρά ηλικιακό,αλλά να όταν κάποιος ταξιδεύει 30 χρόνια πχ δεν έχει την υπομονή/αντοχή να το ξανακάνει με μικρό μηχανάκι.

Π.χ. γιατί θα πρέπει να σκεφτεί κάποιος για κάποιον άλλο "δες ο τύπος ... το κάνει για αυτοπροβολή χρησιμοποιώντας ένα μικρό μηχανάκι" ... και αντίστοιχα να μη σκεφτεί κάποιος άλλος "δες ο τύπος ... έχει βάλει ένα σωρό γκατζετάκια σε ένα τεράστιο μηχανάκι αραγμένο στην καφετέρια για αυτοπροβολή" ... Δεν πάει έτσι όμως. Και ο ένας και ο άλλος έχουν τους λόγους τους και δεν αφορά τους άλλους απαραίτητα.

Κάποια στιγμή σταμάτησα να μπαίνω σε τέτοιες συζητήσεις όταν αποδεδειγμένα κατάλαβα, πως η πλειοψηφία όσων είχαν αντίθετη άποψη για ταξίδια με μικρά μηχανάκια, από σύμπτωση δεν είχαν την παραμικρή εμπειρία μεγάλου ταξιδιού με αντίστοιχα μικρή μηχανή και τι αυτό προσφέρει συνολικά.Εδώ διαφωνώ λίγο,το μεγαλύτερο ποσοστό κατόχων μεγάλου κυβισμού έχει περάσει πριν από αρκετά μικρά.Και το βλέπω από άτομα που γνωρίζω προσωπικά,όχι συζητήσεις στα φόρουμ.

Γίνονταν αναφορές και απόψεις π.χ. για κούραση χωρίς να έχουν καν δοκιμάσει αν πράγματι κουράζει. Πως θα κουράσει άλλωστε κάτι που ζυγίζει 110 κιλά και έχει μια αποδεκτά καλή σέλα ?? Πως θα κουράσει μια φυσιολογική ροή κίνησης χωρίς ξεσπάσματα δύναμης ή επιβράδυνσης ?? Ναι τα 110 κιλά θα σε κουράσουν γιατί σε έναν δυνατούτσικο αέρα θα σε πηγαίνει βάρκα γυαλό ενώ το βαρύ μηχανάκι δεν ακούει (άλλωστε το βάρος παίζει ελάχιστο ρόλο σε μια απλή πορεία-ταξίδι.Από την άλλη τα ξεσπάσματα δύναμης θα πρέπει να τα προκαλέσεις εσύ με το δεξί χέρι,σε καμμία περίπτωση δεν έρχονται μόνα τους ώστε να σε κουράσουν.Ενίοτε δε τα χρειάζεσαι,αν πχ έχεις κολλήσει πίσω από ένα μεγάλο όχημα στα 100-110 χλμ και οι ριπές του αέρα σε κάνουν να τρέμεις,με ένα άνοιγμα του γκαζιού το ξεπερνάς για πλάκα.

Πολλά είπα ... Παρεμπιπτόντως, με ακατάλληλο μηχανάκι (ούτε καν μίζα δεν έχει από την μάνα του) αυτό το ΠΣΚ θα κάνω 1.500 χλμ ... με πάρα πολύ χώμα ενδιάμεσα.
Αλλά όπως κάποιος κάπου αλλού με χαρακτήρισε, "μιλάω σαν οδηγός του Σαβ/κου .... "
Σε αυτό πάντως αλλά και σε άλλα... παρελθόντα σού βγάζω το καπέλλο!

Parking
21/05/2020, 11:06
.Εμένα αυτό που με ενοχλεί είναι το κήρυγμα - το έχεις κάνει και εσύ σε κάποιες βόλτες σου.
''ποιος χρειαζεται μεγάλη μηχανή,να τι έκανα με το νονειμ κινέζικο'',κ.ο.κ
Δεν έχω δει αντίστοιχα κάποιον με gs να γράφει ''που πάτε βρε με τα 250ρακια σας'' και να προσπαθεί να δικαιολογήσει-να πείσει ίσως; τους άλλους για το ορθόν της επιλογής του.


Είναι που δεν έχει εδώ μέσα για πάνε προς τα μέρη τους να δεις
:D

Υπάρχει πολύς κόσμος εδώ και κάμποσο καιρό που δεν μπορεί να πάει ούτε για καφέ.
Ας μην το συνεχίσουμε
Στο κάτω κάτω το δικό μου δεν κάνει για ταξίδι οπότε φυσιολογικά δεν πάω πουθενά
:cool:

Vrasidas
21/05/2020, 11:07
Το θέμα ξέρεις πιο είναι Βρασίδα; (Ναι έχω διαβάσει και απολαύσει σχεδόν όλες τις βόλτες σου νομίζω.)
Όπως είπες είναι θέμα οπτικής γωνίας και θέλω του καθένα.Εμένα αυτό που με ενοχλεί είναι το κήρυγμα - το έχεις κάνει και εσύ σε κάποιες βόλτες σου.
''ποιος χρειαζεται μεγάλη μηχανή,να τι έκανα με το νονειμ κινέζικο'',κ.ο.κ
Δεν έχω δει αντίστοιχα κάποιον με gs να γράφει ''που πάτε βρε με τα 250ρακια σας'' και να προσπαθεί να δικαιολογήσει-να πείσει ίσως; τους άλλους για το ορθόν της επιλογής του.
Όπως είπες και ο ένας και ο άλλος έχουν τους λόγους τους που δεν αφορά τους άλλους.
Τα γράφω αυτά με φιλική διάθεση προς χάρη του διαλόγου και όχι επιθετικά ,δεν είμαι κάτοχος σύγχρονης μοτοσυκλέτας, με μοτοσυκλέτα 25 χρονών ταξιδεύω και εγώ.


Αν θυμάμαι καλά - ως χρήστης και κάτοχος επίσης μεγάλων μηχανών - αναφερόμουν στον εαυτό μου και στις μέχρι τότε επιλογές μου.
Υπήρξα όντως "καυστικός" σε κάποια σημεία, όταν όμως είχα βαρεθεί την πρόκληση και το κήρυγμα όπως πολύ σωστά είπες ....
Ακόμα δέχομαι κήρυγμα ... αλλά στον γκιώνη μου.

Καλές βόλτες να έχουμε ... με ότι έχουμε.

katsar
21/05/2020, 11:13
Και εννοείτε ότι αν αποφασίσεις να μοιραστείς μαζί μας την καινούργια σου βόλτα για εμένα τουλάχιστον θα είναι μια απολαυστική ώρα με καφέ και τσιγάρο :wave2:

DrBig
21/05/2020, 12:36
Ο κύριος λόγος που επιλέγει να ταξιδέψει κανείς με μικρή μοτό είναι το οικονομικό

Εξαρταται που θελει να ταξιδεψει. Στην ευρωπη, ναι. Στην Ασια, Λατινικη Αμερικη, Αφρικη κλπ, ειναι αυτος που γνωριζει τι προκειται να αντιμετωπισει και δεν ειναι μαζοχιστης.

panavour
21/05/2020, 21:29
418405

doctoras
22/05/2020, 09:01
έχω διαβάσει / παρακολουθήσει πολλά ταξιδιωτικά με μοτοσυκλέτα, το συμπέρασμα αυτών που αποκόμισα, είναι οτι πέραν του "δυτικού πολιτισμού"(ευρώπη+ηπα) που οδικά καταλαμβάνει ούτε το 1/4 της οδικής περιστροφής της γης οι δρόμοι ή διελευσεις ή μονοπάτια που τις περισσότερες φορές θα καλεστεί κάποιος να διασχίσει προαπαιτούν όσο δυνατό:

α)χαμηλότερο βάρος δικύκλου σε κατάσταση ανάγκης να μπορεί να φορτωθεί εθελοντικά σε ιχ και να συνεχίσει την πορεία του μέχρι το επόμενο σταθμό

β)κόστος χρήσης, για να μπορέσει το μπάτζετ να μη μεταβληθεί εκθετικά σε περίπτωση βλάβης, θα πρέπει να είναι: 1. σχετικά μικρό σε κυβικά 2.επώνυμο με ανταλλακτικά παντού 3.με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και 4.πολύ βασική τεχνολογία με δυνατότητα εύκολου μαστορεματος απο τον αναβάτη

γ)χαμηλή ταχύτητα ταξιδιού(60-80km/h) όταν δε σε περιορίζει ο χρόνος είναι σύμμαχος για να αντιλαμβάνεσαι τα μέρη την ιστορία και τον πολιτισμό που συναντάς. Επίσης βοηθάει την υγεία του ανθρώπινου οργανισμού να αφομοιώσει καλύτερα την βιολογία της περιοχής σε σχέση με τις παθήσεις που μπορεί να διακατέχεται ο κάθε ταξιδιώτης

Εντάξει η αλήθεια είναι όποιος ολοκληρώσει ενα τέτοιο ταξίδι, αισθάνεται λίγο υπερήφανος για τον δίτροχο σύντροφο του, γιατί ενώ εμπορικά χαρακτηρίζονται μηχανάκια πολης έχουν ξεπεράσει κάθε προσδοκία και μερικές φορές αυτό βγαίνει έξω λίγο πιο αδιάκριτα ενώ δε θα χρειαζόταν, αλλά όλοι άνθρωποι δεν είναι ίδιοι..

:wave2:

THRESH
22/05/2020, 10:18
Εκτός απο όλα τα + και τα - , έχουμε το πολύ απλό :

φαντάζεστε τα περίφημα σπέσιαλ του Top Gear σε Βιετνάμ,Βιρμανία, Βολιβία κλπα, να τα έκαναν με 3 Blackbird ή 3 Avensis ?

Δεν θα τα έβλεπε κανείς γιατί σχεδόν τίποτα δεν θα πήγαινε στραβά ή δεν θα παρουσίαζε κάποιο challenge η όλη ιστορία.

Θα ήταν ένα πολύ βαρετό οδοιπορικό να δεις και δυστυχώς ή ευτυχώς , πολλοί τύποι ψάχνονται για προκλήσεις σαν τον White Wolf τώρα πρόσφατα

που έβλεπα απο την Πολωνία που πήγε βάθη Σιβηρίας καταχείμωνο με μοτοσυκλέτα (χιόνια ,ρώσοι ξέμπαρκοι αστυνομικοί, -30 βαθμούς , side skis κλπα)

Απίθανες καταστάσεις αποτυπωμένες σε φωτογραφίες . Προφανώς θα μπορούσε να το κάνει σε ένα ειδικά διαμορφωμένο Toyota Hilux αλλά ποιος θα είχε μικρότερη απήχηση.

mia_zoi_kawa
22/05/2020, 21:03
Όπως του ταιριάζει καθενός ταξιδεύει. Εγώ έχω περάσει διάφορες φάσεις που ταίριαζαν αντίστοιχα στην ζωή μου. Δηλαδή με μικρά κυβικά, με εντουρο, με μεσαίο ον οφ, με αυτοκίνητο, με μικρά κυβικά πάλι, με ποδήλατο. Έχω δε όνειρο να ταξιδέψω και με τα πόδια.

afric
23/05/2020, 23:10
Τα μικρα κυβικα δινουν ξενοιασια, τα μεγαλα κυβικα ταχυτητα.
Ξεκουραστα η κουραστικα μπορουν να γινουν και τα δυο, αναλογως των προυποθεσεων.
Εχω και τα 2 γιατι το ενα δεν αντικαθιστα το αλλο.
Στα μεγαλα κυβικα οι επιλογες ειναι πολλες
Στα μικρα για μενα η επιλογη μονο μια...παπι.Αν και δεν εχει ρεζερβουαρ να σφιγγεις τα μπουτια, η σελαρα σε συνδυασμο με τη θεση οδηγησης το κανουν πιο ανετο απο τα μικρα ον-οφφ.

Vrasidas
26/06/2020, 14:55
Σχεδόν 20 χρονών μηχανάκι, με μανιβέλα, θεωρητικά στημένο για αγώνες, αναβάτης άνω των 50 νεανίας, διέσχισε ερχόμενο από Αθήνα, Πήλιο - Κίσσαβο - νότιο Όλυμπο - Άγραφα από το ύψος της Λ. Πλαστήρα μέχρι Ναύπακτο ... και επιστροφή στη βάση του με ασφάλεια, με χαβαλέ, ποοολύ ξεκούραστα (όσα και να λέτε για το βάρος της μηχανής πως δεν παίζει και τόσο ρόλο, οι νόμοι της Φυσικής δεν καταρρίπτονται), οικονομικά, με άφθονο γκάζι παντού πλην της βαρετής υποχρεωτικά για κάποια κομμάτια Ε.Ο. ... 1.500 σχεδόν χλμ απόλαυσης σε ένα 3ήμερο.
Ναι γίνονται καταπληκτικά ταξίδια με μικρά μηχανάκια, με υποχωρήσεις μεν σε κάποια σημεία, αλλά αυτό που μετρά είναι το αποτέλεσμα κάτω από τη γραμμή ...

doctoras
26/06/2020, 16:24
Βρε Βρασίδα, αυτος δεν ειναι μικρο αλλα ματρακας κανονικός :) , αλλες "ιδιοτητες, παραχωρήσεις & χαρισματα" το εργαλειο αυτο.

Οταν λεμε μικρα κυβικά εγω καταλαβαινω απο 50-125cc 5-15hp
Οπως εκείνο το dy125 που ειχες

Vrasidas
26/06/2020, 16:48
Βρε Βρασίδα, αυτος δεν ειναι μικρο αλλα ματρακας κανονικός :) , αλλες "ιδιοτητες, παραχωρήσεις & χαρισματα" το εργαλειο αυτο.

Οταν λεμε μικρα κυβικά εγω καταλαβαινω απο 50-125cc 5-15hp
Οπως εκείνο το dy125 που ειχες


Lifan όχι DY ... υπάρχει ακόμα και βασιλεύει.
Πριν λίγες ημέρες ημέρες έκανε μια 2ήμερη βόλτα 630 χλμ ... δικάβαλο, σβέλτα και άνετα, τηρουμένων των αναλογιών πόσο καλομαθημένος είναι κανείς ... ;)

Φαντάζομαι έχεις διαπιστώσει πως σήμερα ένα 250άρι εντούρο θεωρείται μηχανάκι πόλης ...
Εξάλλου το θέμα είναι "μεγαλο ταξιδι-μικρα κυβικα" ... και 1.500 χλμ με πολύ πολύ βουνό και χώμα σε 3 ημέρες, θεωρείται θα έλεγα μεγάλο ταξίδι ... :smokin:

Parking
26/06/2020, 17:01
ωραίος ο Βασίδας !

βρασίδα σε λένε πράγματικά ή πλάκα κάνεις?

doctoras
26/06/2020, 17:51
Lifan όχι DY ... υπάρχει ακόμα και βασιλεύει.
Πριν λίγες ημέρες ημέρες έκανε μια 2ήμερη βόλτα 630 χλμ ... δικάβαλο, σβέλτα και άνετα, τηρουμένων των αναλογιών πόσο καλομαθημένος είναι κανείς ... ;)

Φαντάζομαι έχεις διαπιστώσει πως σήμερα ένα 250άρι εντούρο θεωρείται μηχανάκι πόλης ...
Εξάλλου το θέμα είναι "μεγάλο ταξίδι-μικρά κυβικά" ... και 1.500 χλμ με πολύ πολύ βουνό και χώμα σε 3 ημέρες, θεωρείται θα έλεγα μεγάλο ταξίδι ... :smokin:

:eyepop: είσαι δυνατός παίκτης!
ναι το λιφαν ήθελα να γράψω

να ξέρεις πάντως απο αυτό τα cc που έχει απομείνει εκεί έξω ελέω κρίσεων... οι συνειδήσεις για τα 250cc αλλάζουν.
προσωπικά θεωρώ ότι τα 250cc είναι κυβικά κανονικής μοτοσυκλέτας μικρομεσαίας κατηγορίας

STF
27/06/2020, 16:20
419191

Ομοίως, 50άρης νεανίας κι εγώ όπως ο Vrasidas, όμως η λεγάμενη είναι πιο νέα μόλις 3 ετών και με μίζα αλλά στα ίδια 250 κυβικά.

Επί τρεις ημέρες τριγύριζα στα όμορφα βουνά της Φθιώτιδας και της Ευρυτανίας ξεκινώντας από την Αθήνα και διανύοντας συνολικά 1200 χλμ. Εθνική μόνο μέχρι -και από- Θήβα, το ίδιο και στο πήγαινε και στο έλα. Πάνω από 550 χιλιόμετρα έγιναν στο χώμα. Πραγματικά υπέροχες εικόνες που συνόδεψαν εξίσου υπέροχες στιγμές.

Μου λείπει όμως και η μεγάλη μηχανή. Εύχομαι σε 3-4 χρόνια να τα καταφέρω και να πάρω μια, αλλά το "μικρό" δε θα δοθεί για κανένα λόγο (άσε που την έχει κατοχυρώσει ο 4χρονος γιος μου).

Kickstart
29/06/2020, 11:23
Είναι χρόνια τώρα που σκέφτομαι να φορτωσω το klx450r με αντισκηνα κτλ και να αμολήσω για κανα τριημερο τραβελ εντουρο που λέγαμε με τα μεγαλα παλιά..στην περιπτωση μου με προβληματιζει το υποπλαίσιο το οποίο φτανει μέχρι το τελέιωμα της σελας και μετά εχει μια μικρη μεταλλική προεκταση σε σχήμα πέταλο για πίσω κάτω απο το φτερό...αυτό το πέταλο μετα απο κάμποσα καπάκια σε ανηφορικά γκρεμια στο βουνο το εχω κόψει ήδη και το εχω αφήσει εκεί να στέκεται στη μια βάση απλα για να μην μου σπασει το φτερο σε πτωση..

πρεπει να ψαχτω αμερικη για ενίσχυση του σημείου ωστε να μου δωθεί η δυνατότητα να δέσω πράγματα...

και φυσικά να πάω να πάρω και την αραχνιασμένη πινακίδα απο την εφορία..:tooth:

STF
03/07/2020, 18:53
Είναι χρόνια τώρα που σκέφτομαι να φορτωσω το klx450r με αντισκηνα κτλ και να αμολήσω για κανα τριημερο τραβελ εντουρο που λέγαμε με τα μεγαλα παλιά..στην περιπτωση μου με προβληματιζει το υποπλαίσιο το οποίο φτανει μέχρι το τελέιωμα της σελας και μετά εχει μια μικρη μεταλλική προεκταση σε σχήμα πέταλο για πίσω κάτω απο το φτερό...αυτό το πέταλο μετα απο κάμποσα καπάκια σε ανηφορικά γκρεμια στο βουνο το εχω κόψει ήδη και το εχω αφήσει εκεί να στέκεται στη μια βάση απλα για να μην μου σπασει το φτερο σε πτωση..

πρεπει να ψαχτω αμερικη για ενίσχυση του σημείου ωστε να μου δωθεί η δυνατότητα να δέσω πράγματα...

και φυσικά να πάω να πάρω και την αραχνιασμένη πινακίδα απο την εφορία..:tooth:

Αν σε παίρνει να κάνεις μια καλή επιδιώρθωση στο υπάρχον δε θα χρειαστείς σοβαρό υποπλαίσιο πίσω. Ένα τσαντάκι σαν το δικό μου ή παρόμοιο για κάποια εργαλεία εκεί και μετά σαμάρια, μικρό tank bag και μια μικρή τσάντα πλάτης και είσαι έτοιμος. Αυτά έχω κι εγώ ως αποθηκευτικούς χώρους και προσεγμένες επιλογές για τη κατασκήνωση μου οι οποίες είναι λίγο τσιμπημένες τιμολογιακά αλλά μου διασφαλίζουν μικρό μέγεθος και μεγάλη απόδοση.