View Full Version : MEGLA ,δηλαδή BSA A65 αναζήτηση γνώσεων
Όπως αναφέρω και στήν αρχή αναζητώ γνώσεις σχετικά με εύρεση ανταλλακτικών και αντιμετώπιση προβλημάτων εντός των συνόρων.
Όσοι πιστοί γνωρίζοντες,,,,προσέλθετε
doctor_john
16/02/2020, 18:40
Από τις λίγες μοτοσυκλέτες που δικαιωματικά μπορούν να φέρουν τον τίτλο cafe racer.
Η μόνη classic πριν το 80 που μου έκανε εντύπωση η δύναμη, πολύ ωραίο.
Ανταλλακτικά εκτός του dark prince απο αγγλία, θεωρώ ότι καλύτερα να πηγαίνεις στοχευμένα ψάχνοντας
στην ευρώπη, πάντα σε συννενόηση με τον μηχανικό σου.
Μηχανικός που εμπιστεύομαι έχοντας δεί και οδηγήσει δουλειές του πολλά χρόνια:
https://www.vrisko.gr/details/map/2adeck5k4fc456_a2_a13bcj2g5a74bk?LogEntryType=ShowMap
Το σκέφτεσαι για κυκλοφορία ή για την λέσχη;
Δύσκολο να πω τώρα τι θα γίνει με τήν κυρια.
Θεμα, κυρίως η καταστασή της γενικότερα μιας καί ηταν απόφαση στιγμής οταν συμφώνησα βλεποντάς την σε μισοσκόταδο .
Ειναι ,εκεί ακίνητη, πάνω από 20 χρόνια
Αύριο ,πού θα τήν πάρω ,,,πατρίδα.
Αύριο ,πού θα τήν πάρω ,,,πατρίδα.
Φωτιά στα κόκκινα, αν έχει χρόνια να γυρίσει το μοτέρ μην βιαστείς ...
:a014:
doctor_john
16/02/2020, 20:45
Φρόντισε την, αξίζει τον κόπο και αν δεν σου αρέσει είναι καλή επένδυση.
Δεν το λέω συχνά αλλά μην αλλάξεις τίποτα το εργοστασιακό πάνω της υπο οποιεσδήποτε συνθήκες.
Μόλις θυμήθηκα πως υπάρχει ένα πλαίσιο της σε άριστη κατάσταση γιατί ο μηχανικός που του
την πήγαν για custom αρνήθηκε να το πειράξει και τους έφτιαξε εξαρχής.
Και μόνο το γεγονός πως ήταν τελευταιο μοντέλο της BSA...
αναγνώρισες χρονολογία; ξέρεις αν είναι lighting ή thunderbolt ;
έχεις επαφή με κλασσικά γενικότερα; αν όχι μίλησε με την λέσχη κλασσικής μοτοσυκλέτας
http://www.classicbike.gr/
πολυ γνώση, πολύ αγάπη, πολυλογάδες :lol: κόψανε και πίτα σήμερα
Εκανα συμφωνία ,ειναι αργά γιάπισωγυρίσματα ,,,
Αυτο πού μόλις σκέφτηκα είναι οτι εχω κλειδιά μόνο σέ μετρικό
doctor_john
16/02/2020, 21:05
Αν δεν είσαι μηχανικός, μην την πειράξεις. Αν είσαι μηχανικός ξέρεις γιατί.
Αύριο που θα το δει σίγουρα το εξέχον μέλος και κινητή μοτοεγκυκλοπαίδεια του φόρουμ, sapila racing, θα σε κατατοπίσει, πιστεύω.
Αν δεν είσαι μηχανικός, μην την πειράξεις. Αν είσαι μηχανικός ξέρεις γιατί.
Ενημέρωσε με ,στο γιατί
doctor_john
16/02/2020, 22:54
Γιατί είναι ένα μηχάνημα που δεν γνωρίζεις τις ιδιαιτερότητες του, 50 χρόνια απο την κατασκευή του
σε μια τεχνολογική εποχή που οι συμβιβασμοί έδιναν και έπερναν.
Δεν θέλω να σκεφτώ ποιος έχει βάλει χέρι μέχρι στιγμής και τι έχει κάνει.
Φοβάμαι πως άθελά σου μπορεί να κάνεις ζημιά σε τμήματα που δεν έχει υπολογιστεί ότι μπορεί
να πάθαιναν ζημιά.
Έτσι και αλλιώς είναι μια δύσκολη κατασκευή, το κύκνειο άσμα ενός εργοστασίου που είχε περάσει
πολλά και έψαχνε το προϊόν που θα τους έβαζε ξανά στο παιχνίδι.
Ειδικά αν δεν είσαι μηχανικός, με κάθε σεβασμό, μου μοιάζει σαν ο πιο σίγουρος τρόπος
να κάνεις ζημιά.
Παρε τον χρόνο σου και δες ότι σου έκατσε μια ευκαιρία.
Είσαι απο αυτούς που θα απολάμβαναν να την οδηγήσουν; απο αυτούς που απλά θα ήθελαν να μην καταστραφεί;
απο αυτούς που χρειάζονται το κέρδος που μπορεί να δώσει για να καλύψουν μια άλλη ανάγκη;
Όπως και να έχει το συμφέρον σου είναι να διατηρηθεί - επανέλθει στην καλύτερη δυνατόν κατάσταση
με το μικρότερο κόστος.
Αν ήταν μια μοτό ευρύτερης παραγωγής όπως κάποια bmw του 50 ίσως και να υπήρχε περιθόριο
να βάλεις τα δυνατά σου σαν χόμπι. Όχι αυτή.
Έτυχε να έχω δεί ανακατασκευές σε διάφορες μοτοσυκλέτες, αυτοκίνητα κ.λπ.
Έμπειροι μηχανικοί που τις ξέραν απέξω έπεφταν σε σφάλματα που χρειαζόντουσαν
χρήματα και χρόνο να διορθωθούν.
Δεν είμαι μηχανικός, δεν έχω μεγάλη εμπειρία αλλά αν έχω μάθει κάτι είναι να βλέπω
μέχρι που φτάνει το χέρι μου.
Φαντάσου να έβρισκα ένα άκοπο διαμάντι και να αποφάσιζα ότι θα αφιερώσω 2 χρόνια
να μελετήσω και να το "κόψω" μόνος σαν χόμπι... αδύνατον να πετύχω την αξία που θα
του έδινε ένας επαγγελματίας.
Δεν θέλω να σε πρίξω, να σε προφυλάξω θέλω για να έχεις την δυνατότητα να την χαρείς
ή να καρπωθείς κάποιο κέρδος απο αυτήν.
Εκανα συμφωνία ,ειναι αργά γιάπισωγυρίσματα ,,,
Αυτο πού μόλις σκέφτηκα είναι οτι εχω κλειδιά μόνο σέ μετρικό
Κάτι θα κάνουμε να σε βολέψουμε και σε ίντσα
Γιατί είναι ένα μηχάνημα που δεν γνωρίζεις τις ιδιαιτερότητες του, 50 χρόνια απο την κατασκευή του
σε μια τεχνολογική εποχή που οι συμβιβασμοί έδιναν και έπερναν.
Δεν θέλω να σκεφτώ ποιος έχει βάλει χέρι μέχρι στιγμής και τι έχει κάνει.
Φοβάμαι πως άθελά σου μπορεί να κάνεις ζημιά σε τμήματα που δεν έχει υπολογιστεί ότι μπορεί
να πάθαιναν ζημιά.
Έτσι και αλλιώς είναι μια δύσκολη κατασκευή, το κύκνειο άσμα ενός εργοστασίου που είχε περάσει
πολλά και έψαχνε το προϊόν που θα τους έβαζε ξανά στο παιχνίδι.
Ειδικά αν δεν είσαι μηχανικός, με κάθε σεβασμό, μου μοιάζει σαν ο πιο σίγουρος τρόπος
να κάνεις ζημιά.
Παρε τον χρόνο σου και δες ότι σου έκατσε μια ευκαιρία.
Είσαι απο αυτούς που θα απολάμβαναν να την οδηγήσουν; απο αυτούς που απλά θα ήθελαν να μην καταστραφεί;
απο αυτούς που χρειάζονται το κέρδος που μπορεί να δώσει για να καλύψουν μια άλλη ανάγκη;
Όπως και να έχει το συμφέρον σου είναι να διατηρηθεί - επανέλθει στην καλύτερη δυνατόν κατάσταση
με το μικρότερο κόστος.
Αν ήταν μια μοτό ευρύτερης παραγωγής όπως κάποια bmw του 50 ίσως και να υπήρχε περιθόριο
να βάλεις τα δυνατά σου σαν χόμπι. Όχι αυτή.
Έτυχε να έχω δεί ανακατασκευές σε διάφορες μοτοσυκλέτες, αυτοκίνητα κ.λπ.
Έμπειροι μηχανικοί που τις ξέραν απέξω έπεφταν σε σφάλματα που χρειαζόντουσαν
χρήματα και χρόνο να διορθωθούν.
Δεν είμαι μηχανικός, δεν έχω μεγάλη εμπειρία αλλά αν έχω μάθει κάτι είναι να βλέπω
μέχρι που φτάνει το χέρι μου.
Φαντάσου να έβρισκα ένα άκοπο διαμάντι και να αποφάσιζα ότι θα αφιερώσω 2 χρόνια
να μελετήσω και να το "κόψω" μόνος σαν χόμπι... αδύνατον να πετύχω την αξία που θα
του έδινε ένας επαγγελματίας.
Δεν θέλω να σε πρίξω, να σε προφυλάξω θέλω για να έχεις την δυνατότητα να την χαρείς
ή να καρπωθείς κάποιο κέρδος απο αυτήν.
Γιατρέ μην τον αποθαρρύνεις τον άνθρωπο και να ξέρεις ότι δεν είναι πιτσιρικάς με δικύλινδρα αερόψυκτα ασχολείται ,μεσογειακής προελεύσεως :)
Με τα ηλεκτρικά λίγο θα τραβηχτεί αν έχει απαιτήσεις :cry:
Πάρε εδώ για αρχή :smokin:
https://www.carlsalter.com/bsa-service-manuals.asp
ευχαριστώ πολύ ,εχω κατεβάσει το shop manual ,πιστευω να είναι το σωστό .
sapila racing
17/02/2020, 09:55
Ειναι μια πολύ αξιόλογη μοτοσυκλέτα που παραλίγο να είχα αποκτήσει το μακρινό 1985.
Ειχα κάνει συμφωνία τότε με τον θείο μου τον Ευριπίδη, ίσως τον καλύτερο μάστορα για Εγγλέζικα στην Ελλάδα και μου έφτιαχνε μια τέτοια απο την αρχή.
Η μοτοσυκλέτα αγοράστηκε απο ΟΔΔΥ και ανακατασκευάστηκε πλήρως, αλλά πουλήθηκε σε άλλον καθώς εγώ στο μεσοδιάστημα είχα ένα ατυχημα κι είχα ακόμα δρόμο μπροστά μου μέχρι να μπορέσω να ξανακαβαλήσω...
Αυτό που ξέρω είναι οτι αν δεν έχει γινει μετατροπή στα ρουλεμαν στροφάλου για καλύτερη λίπανση, πρέπει οπωσδήποτε να γίνει. Είναι η Αχίλλειος πτέρνα αυτού του κινητήρα.
Ο Ευριπίδης ηταν ο μόνος που έκανε αυτη την πατέντα τότε στην Ελλάδα και τα μοτέρ που έφτιαχνε δεν είχαν προβλήματα. Σήμερα με ενα ψάξιμο στο internet βρίσκεις στοιχεία εύκολα για την μετατροπή.
Δες εδω για NEEDLE ROLLER MAIN BEARING CONVERSION
http://www.srmclassicbikes.com/unit-a50-a65/bsa-unit-a50-a65-engines
Καλή επιτυχία εύχομαι! :beer:
doctor_john
17/02/2020, 10:12
Γιατρέ μην τον αποθαρρύνεις τον άνθρωπο και να ξέρεις ότι δεν είναι πιτσιρικάς με δικύλινδρα αερόψυκτα ασχολείται ,μεσογειακής προελεύσεως :)
Με τα ηλεκτρικά λίγο θα τραβηχτεί αν έχει απαιτήσεις :cry:
Πάρε εδώ για αρχή :smokin:
https://www.carlsalter.com/bsa-service-manuals.asp
Ε, δεν απαντάει σε αυτά που ρωτάω, πως να φανταστω ποιός είναι και τι κάνει.
Ο στόχος είναι να μην χάσει την επένδυση του, αν το έχει και είναι ασφαλής ας κάνει ότι μπορεί.
Για το κόκκινο Lightning με χαμηλή (για τα δική μου αντίληψη) τιμή στο car.gr πρόκειται; Αναρωτιόμουν αν έχει χαρτιά.
Δες εδω για NEEDLE ROLLER MAIN BEARING CONVERSION
http://www.srmclassicbikes.com/unit-a50-a65/bsa-unit-a50-a65-engines
Καλή επιτυχία εύχομαι! :beer:
τέτοιο ρουλεμάν είναι? Και μπαίνει χωρίς πατέντα? :beer: Την μετατροπή με το λάδι δεν την κατάλαβα..ακόμη:p
415273
Θέλει πατέντα τελικά. Εδώ κατάλαβα τι γίνεται και με το λάδι;)
https://cybermotorcycle.com/archives/bsa-a10/mybsaa10rollerconversion.htm
sapila racing
17/02/2020, 18:47
τέτοιο ρουλεμάν είναι? Και μπαίνει χωρίς πατέντα? :beer: Την μετατροπή με το λάδι δεν την κατάλαβα..ακόμη:p
Ναι τετοιο είναι.
Η πατέντα που θέλει για να μπεί ειναι το λιγότερο, δεν ειναι κατι δύσκολο.
Πρέπει όμως να λυθεί όλο το μοτέρ πρώτα!
sapila racing
17/02/2020, 18:50
Θέλει πατέντα τελικά. Εδώ κατάλαβα τι γίνεται και με το λάδι;)
https://cybermotorcycle.com/archives/bsa-a10/mybsaa10rollerconversion.htm
Σωστός. Τα μοτέρ διαλύονταν κυριολεκτικά χωρίς λόγο χωρίς την πατέντα αυτη.
Την έκανε και η BSA στα αγωνιστικά της, αλλά τα μηχανακια του κόσμου συνέχιζαν να διαλύονται...
[QUOTE=MAIK72;3034986]τέτοιο ρουλεμάν είναι? Και μπαίνει χωρίς πατέντα? :beer: Την μετατροπή με το λάδι δεν την κατάλαβα..ακόμη:p
Ναι τετοιο είναι.
Η πατέντα που θέλει για να μπεί ειναι το λιγότερο, δεν ειναι κατι δύσκολο.
Πρέπει όμως να λυθεί όλο το μοτέρ πρώτα!
Αυτό εξυπακούεται.Στο λινκ έχει το Α10 και χρησιμοποιεί την αντλία του A65 άρα φαντάζομαι ότι το μόνο που θα χρειαστεί το παιδί είναι μηχανουργείο.
[QUOTE=sapila racing;3034990]
Αυτό εξυπακούεται.Στο λινκ έχει το Α10 και χρησιμοποιεί την αντλία του A65 άρα φαντάζομαι ότι το μόνο που θα χρειαστεί το παιδί είναι μηχανουργείο.
:bawl:
Σωστός. Τα μοτέρ διαλύονταν κυριολεκτικά χωρίς λόγο χωρίς την πατέντα αυτη.
Την έκανε και η BSA στα αγωνιστικά της, αλλά τα μηχανακια του κόσμου συνέχιζαν να διαλύονται...
Γι'αυτό έκλεισε.....
[QUOTE=MAIK72;3034992]
:bawl:
εντάξει αφού μπαίνει 3 φορές τον χρόνο :D
[QUOTE=buckley;3034994]
εντάξει αφού μπαίνει 3 φορές τον χρόνο :D
κάνεις λάθος είμαι επιλεκτικά ενημερωμένος καθημερινά ,σχεδόν :lol:
Αν χρειαστείς εργαλεία σε ίντσες στείλε πμ
Αν χρειαστείς εργαλεία σε ίντσες στείλε πμ
ευχαριστώ ,θα σε ενημερώσω
Αν χρειαστείς εργαλεία σε ίντσες στείλε πμ
Για πόσες ίντσες μιλάμε, φίλε;
Για πόσες ίντσες μιλάμε, φίλε;
Έχω για όλα τα γούστα :lol:
Ρε Νικολάκη θα περιμένουμε πολύ για φωτό ρε καμάρι :(
Ρε Νικολάκη θα περιμένουμε πολύ για φωτό ρε καμάρι :(
προβλήματα και μετά πάλι νέα προβλήματα
έχω αρχίσει και κουράζομαι
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.