PDA

View Full Version : Hornet 600 - Ερώτηση για καρμπυρατέρ



makman94
26/02/2020, 21:12
Γεια χαρά σε όλους,

Έχω μια ερώτηση που αφορά τα καρμπυρατέρ του Hornet 600 '04.

Από ό,τι διαβάζω στο manual μόνο η "Pilot screw" πρέπει να τοποθετηθεί στην προκαθορισμένη (από το εργοστάσιο) θέση. Τα "Slow jet" και "Main jet" τα βιδώνουμε μέχρι τέρμα; (εννοώ δεν υπάρχει ρύθμιση σε αυτά τα δύο;). Έχω καταλάβει καλά για την "Pilot screw" και τα jets;

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας,
Μάνος

stefanos
26/02/2020, 21:16
Σωστά

toyar
26/02/2020, 21:31
σωστα

makman94
26/02/2020, 23:08
Σωστά


σωστα

Ευχαριστώ !

OldMan
27/02/2020, 10:34
Ότι συντασσεται (με το συμπαθειο) με screw, βιδώνεται..;)

Τα jets χρησιμοποιουνται για την εσωτερικη τους διαμετρο (η οποια δεν μεταβαλλεται με το μεσα-εξω), ενω τα screws για την "μείωση" που μπορουν να επιφερουν σε μια ήδη fixed μεγιστη διάμετρο..

makman94
27/02/2020, 13:33
Ότι συντασσεται (με το συμπαθειο) με screw, βιδώνεται..;)

Τα jets χρησιμοποιουνται για την εσωτερικη τους διαμετρο (η οποια δεν μεταβαλλεται με το μεσα-εξω), ενω τα screws για την "μείωση" που μπορουν να επιφερουν σε μια ήδη fixed μεγιστη διάμετρο..

Ευχαριστώ Oldman,

ακόμη μια ερώτηση: το καθαριστικό για τα καρπυρατέρ μπορεί να κάνει ζημιά στα διαφράγματα; σκέφτομαι να μην τα λύσω καθόλου από την πάνω μεριά

toyar
27/02/2020, 14:33
θα κανει
να τα λυσεις
εχει κι εκει διοδους για καθαρισμα αλλωστε

OldMan
27/02/2020, 16:42
εχει κι εκει διοδους για καθαρισμα αλλωστε

Οι οποίες δεν τοχουν σε τπτ να φρακαρουν ΜΕ το καθαρισμα..

makman94
27/02/2020, 19:11
θα κανει
να τα λυσεις
εχει κι εκει διοδους για καθαρισμα αλλωστε


Οι οποίες δεν τοχουν σε τπτ να φρακαρουν ΜΕ το καθαρισμα..

Εντάξη παιδιά...κατάλαβα...θα τα κάνω βίδες! Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες !

stefanos
27/02/2020, 20:14
Εντάξη παιδιά...κατάλαβα...θα τα κάνω βίδες! Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες !

:lol: Μετά θα πρέπει να τα δέσεις...
και να λειτουργούν κιόλας...

OldMan
28/02/2020, 10:50
:lol: Μετά θα πρέπει να τα δέσεις...
και να λειτουργούν κιόλας...

Τωρα εσυ ρε Πατερα, Παρασκευιατικα, γιατι μας βαζεις φωτιες..??:D

Parking
28/02/2020, 10:59
βασικό μετά το δέσιμο

-Να μην περισσεύει τίποτα

makman94
28/02/2020, 15:07
:lol: Μετά θα πρέπει να τα δέσεις...
Έγινε !

και να λειτουργούν κιόλας...
και έγινε !


...Να μην περισσεύει τίποτα
Δεν περίσσεψε τίποτα !

Σας ευχαριστώ παιδιά για τις πληροφορίες

ptc
22/04/2025, 10:23
Ρωταω εδω για να μην ανοιγω θεμα. Σε CB600F 2005 με το μοτερ κρυο, οταν εβαλα μπρος δινοντας γκαζι σχετικα αποτομα μπερδευε/μπουκωνε. Οταν ανοιξα το γκαζι σιγα σιγα ανεβαιναν οι στροφες κανονικα. Η μηχανη ειναι σε ακινησια ~2 χρονια. Βρωμικα carbs;

Sorath
22/04/2025, 10:42
Το ίδιο μοντέλο είχα. Πάντα μου το έκανε αυτό όταν ήταν κρύο και έδινα απότομα γκάζι. Θέλει να ζεσταθεί πρώτα για να λειτουργεί σωστά.

telegonos
22/04/2025, 12:14
Ρωταω εδω για να μην ανοιγω θεμα. Σε CB600F 2005 με το μοτερ κρυο, οταν εβαλα μπρος δινοντας γκαζι σχετικα αποτομα μπερδευε/μπουκωνε. Οταν ανοιξα το γκαζι σιγα σιγα ανεβαιναν οι στροφες κανονικα. Η μηχανη ειναι σε ακινησια ~2 χρονια. Βρωμικα carbs;

Αν δεν έχει πάρει καθόλου μπροστά για 2 χρόνια ή το βάζανε μια φορά το μήνα ας πούμε, η απορία είναι ΓΙΑΤΙ παίρνει μπροστά και δουλεύει, όχι που δεν σου βγάζει το γυμνάσιο που του κάνεις.

ptc
22/04/2025, 15:41
Το ίδιο μοντέλο είχα. Πάντα μου το έκανε αυτό όταν ήταν κρύο και έδινα απότομα γκάζι. Θέλει να ζεσταθεί πρώτα για να λειτουργεί σωστά.

Ηταν δλδ σωστα συντηρημενα τα καρμπς στο δικο σου και παλι το εκανε;


Αν δεν έχει πάρει καθόλου μπροστά για 2 χρόνια ή το βάζανε μια φορά το μήνα ας πούμε, η απορία είναι ΓΙΑΤΙ παίρνει μπροστά και δουλεύει, όχι που δεν σου βγάζει το γυμνάσιο που του κάνεις.

Γιατι θεωρειται γυμνασιο αυτο που εκανα; Δεν ανεβασα στροφες σε κρυο μοτερ, απλα η περιστροφη του γκαζιου ηταν λιγο πιο γρηγορη (οπως κανουμε καμια ξερογκαζια σταματημενοι στο φαναρι πχ).
Αν καταλαβα καλα εννοεις οτι ειναι δεδομενο οτι θα θελει συντηρηση στα καρμπιρατερ μια μηχανη που ηταν σε ακινησια.

katsar
22/04/2025, 16:10
Μπορεί να είναι κάτι άλλο φυσικά αλλά στο ΧΤ μου είχα το ίδιο πρόβλημα μετά από 2 περίπου χρόνια ακινησίας.
Έπαιρνε κανονικά,κρατούσε ρελαντί αλλά με το άνοιγμα του γκαζιού μπέρδευε μόνο.
Ο ντόπιος μάστορας μου είπε ''φίλε μάλλον βαλβίδες θέλει'' :tooth: ,αφού είχε κάνει καθάρισμα στα καρμπς μου ο ίδιος.
Φυσικά του είπα πάνε δες αν έρχομαι και έστειλα τα καρμπυρατερ στον σωστό άνθρωπο που τα έκανε ανακατασκευή και όχι απλά τα ανοίγω-ψεκάζω-κλείνω
και μετά τελίκιαζε στα 180 το χτ ,αλήθεια λέω :lol: :lol: ( όχι εντάξει,απλά δούλευε κανονικά )

ptc
22/04/2025, 20:27
Βρηκα αυτο το βιντεο (https://www.youtube.com/watch?v=_4yh_KzeOJI&t=35s) που περιγραφει ακριβως αυτο το φαινομενο. Λεει οτι αιτια μπορει να ειναι καποια διαρροη στη βαλβιδα καυσιμου που δεν επιτρεπει τη σωστη δημιουργια κενου ή το καρμπιρατερ (και συγκεκριμενα τα ζιγκλερ).

Phantom
23/04/2025, 11:55
Έχω το προηγούμενο μοντέλο, το Hornet του 2002.
Και έχει το ίδιο θέμα. Τα πρώτα λεπτά λειτουργίας δεν του αρέσει αυτή η συμπεριφορά καθόλου.
Μου το έκανε και πριν, και μετά από το πλήρες σέρβις των carbs.
Πλήρες service στα carbs έκανα ακριβώς πριν την Μ. Εβδομάδα.
Και τώρα που το πήρα από πλήρες service θέλει να δουλέψει λίγο (κανένα λεπτό) για να δεχτεί απότομο άνοιγμα του γκαζιού.
Αλλιώς απλά κάνει stall

Sorath
23/04/2025, 12:02
Ηταν δλδ σωστα συντηρημενα τα καρμπς στο δικο σου και παλι το εκανε;


Ναι ναι. Ήταν άψογο συντηρημένο. Ακόμα και μετά απο καθαρισμό, λίγο χρόνο μέχρι να ζεσταθεί τον ήθελε, για να μπορέσει να του δίνεις απότομες ξερογκαζιές.

Όπως ακριβώς το γράφει και ο Phantom.

ptc
23/04/2025, 12:10
Ενδιαφερον. Οκ, σας ευχαριστω πολυ.