Σύνδεση

View Full Version : αγορα hypermotrd 1100 2007



Tasos1989
12/03/2020, 18:38
Καλησπέρα !!! Είμαι κάτοχος ενος CRF250L το πρώτο μ μηχανάκι(1 χρόνο περίπου έχω εμπειρία σε μηχανή) γενικά! Υπάρχει μια συζήτηση για ανταλλαγή με Hypermotard 1100 2007 μοντέλο!Θα ήθελα τ γνώμη σας!!
Χρήση κάθε μερα μεσα στη πόλη και Καλοκαίρι Χαλκιδική !!

πυξιδας990
12/03/2020, 18:47
Καλησπέρα !!! Είμαι κάτοχος ενος CRF250L το πρώτο μ μηχανάκι(1 χρόνο περίπου έχω εμπειρία σε μηχανή) γενικά! Υπάρχει μια συζήτηση για ανταλλαγή με Hypermotard 1100 2007 μοντέλο!Θα ήθελα τ γνώμη σας!!
Χρήση κάθε μερα μεσα στη πόλη και Καλοκαίρι Χαλκιδική !!

το χαιπερ,ειναι ξηροκαμπανο και τρωει σχετικα γρηγορα δισκους στην κινηση,,,απ την αλλη ειναι η χαρα του παιδιου...τους υμαντες τσεκαρε,θελουν καθε 2 χρονια αλλαγη ή περιπου στα 22000 χλμ

Tasos1989
12/03/2020, 18:52
Το μηχανάκι εχι 45000χλμ !!! έχει αλλάξει υμάντες πρόσφατα! ειναι 1ο χερι το Παιδί το έχει 13 χρόνια!!! Γενικά άριστη κατάσταση σε πλαστικα κτλπ!!!

πυξιδας990
12/03/2020, 18:54
Το μηχανάκι εχι 45000χλμ !!! έχει αλλάξει υμάντες πρόσφατα! ειναι 1ο χερι το Παιδί το έχει 13 χρόνια!!! Γενικά άριστη κατάσταση σε πλαστικα κτλπ!!!

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/25064036/
τουτο ειναι?
αν ειναι τουτο,φαινεται πενα,ασε που εχει και τις χουφτες...πολυ σπανιο σε μεταχειρω χαιπερ,ακριβες στην αντικατασταση τους

rainmike
12/03/2020, 18:54
Καλησπέρα !!! Είμαι κάτοχος ενος CRF250L το πρώτο μ μηχανάκι(1 χρόνο περίπου έχω εμπειρία σε μηχανή) γενικά! Υπάρχει μια συζήτηση για ανταλλαγή με Hypermotard 1100 2007 μοντέλο!Θα ήθελα τ γνώμη σας!!
Χρήση κάθε μερα μεσα στη πόλη και Καλοκαίρι Χαλκιδική !!

Το μηχανάκι είναι κανίβαλος.Ελαφρυ και με μεγάλη ροπή απο χαμηλά.Μεσα στη πόλη δεν αξίζει ,για χαλκιδική θα είσαι μια χαρά.
Αλλά αν σου αρέσει πάρτο και βλέπεις ,θα προσαρμοστείς σιγά σιγα,επίσης θα προσαρμοστεί και η τσέπη σου:D

Tasos1989
12/03/2020, 18:56
ναι αυτο ειναι !! Είναι γνωστός τ παλικάρι !!
Το πήρα για 5 λεπτά και ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ !!!!!!!

ptc
12/03/2020, 19:18
Χρήση κάθε μερα μεσα στη πόλη...

Θα πρεπει να σκεφτεις καποια πρακτικα πραγματα και ειδικα σχετικα με τη χρηση στην πολη. Θες να πηγαινεις με αυτο στη δουλεια σου; Εχεις καπου να το παρκαρεις εκει; Εχεις παρκινγκ στο σπιτι; Εχεις υπολογισει τη συνολικη αυξηση σε εξοδα σε σχεση με το 250;

Κατα τ'αλλα το μηχανακι που βλεπω στην αγγελια ειναι στολιδι, δεν το συζηταω...

Tasos1989
12/03/2020, 19:21
Θα πρεπει να σκεφτεις καποια πρακτικα πραγματα και ειδικα σχετικα με τη χρηση στην πολη. Θες να πηγαινεις με αυτο στη δουλεια σου; Εχεις καπου να το παρκαρεις εκει; Εχεις παρκινγκ στο σπιτι; Εχεις υπολογισει τη συνολικη αυξηση σε εξοδα σε σχεση με το 250;

Κατα τ'αλλα το μηχανακι που βλεπω στην αγγελια ειναι στολιδι, δεν το συζηταω...

Ναι θέλω να πηγαινω καθε μερα στη δουλεια !εχω prive parking στο σπίτι !!! Ναι τα έξοδα ειναι ένα θέμα !!! αλλά δεν είναι τοσο ΤΕΡΑΣΤΙΑ η διαφορά!

ptc
12/03/2020, 19:29
Αναλόγως των περιστάσεων και της χρήσης, η διαφορά μιας τέτοιας μηχανής σε σχέση με το 250 μπορεί να είναι από συντηρητικά κάποια εκατοστάρικα το χρόνο μέχρι και τετραψήφιο νούμερο. Υπολογίζω διαφορά σε βενζίνες, τέλη, ασφάλεια, συντήρηση, αναλώσιμα, πιθανή ανάγκη για πάρκινγκ / ασφάλεια κλοπής.

Αν τα έχεις υπολογίσει και ξέρεις ότι θα μπορείς να ανταπεξέλθεις καλοτάξιδο!

νεοσσός
12/03/2020, 19:48
Ως προς τη μετακίνηση στην πόλη, η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα περισσότερο θα σε δυσκολέψει, παρά θα σε διευκολύνει. Μεγαλύτερο βάρος (+45 κιλά), πλάτος, άγχος για το πού θα το σταθμεύσεις στη δουλειά (δεν ανέφερες αν έχεις ασφαλή χώρο στάθμευσης και στη δουλειά.)

Σίγουρα η ροπή θα σου δώσει πολλά χαμόγελα στην αρχή, αλλά σύντομα θα καταλάβεις ότι στην καθημερινή μετακίνηση είναι λίγες οι περιπτώσεις που θα σου δίνει το κάτι παραπάνω από αυτό που έχεις ήδη, ώστε να δικαιολογεί τα επιπλέον χρήματα που συνεπάγεται η συστηματική χρήση του. Όταν σου φύγει ο αρχικός ενθουσιασμός και δεις τα έξοδα, θα καταλήξεις να ψάχνεις για δεύτερη μοτοσυκλέτα για να μην ταλαιπωρείς στην πόλη την πρώτη.

Βέβαια τα χαμόγελα έχουν την αξία τους και μερικές φορές αξίζουν τα όποια χρήματα. Δεν προσπαθώ να σε αποθαρρύνω, αλλά να σε βοηθήσω να πάρεις την απόφαση της αγοράς, μόνο αν είσαι σίγουρα διατεθειμένος να ξοδέψεις πολλά χρήματα και όχι να το μετανιώσεις μετά από κανένα χρόνο και να ψάχνεις να το πουλήσεις.

Ο δεύτερος ενδοιασμός μου έχει να κάνει με τη διαφορά ισχύος και κυρίως της ροπής. Από τα 22Nm @ 7.000 rpm, πας στα 103 Nm στις 4750 rpm, έχοντας εμπειρία μόνο ενός χρόνου στην οδήγηση μοτοσυκλετών. Θέλει μεγάλη εγκράτεια και προσοχή, τόσο στην αρχή, όσο και στη συνέχεια.

Κατά τα άλλα, το μηχανάκι είναι όνειρο. :)

Tasos1989
12/03/2020, 20:09
Ως προς τη μετακίνηση στην πόλη, η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα περισσότερο θα σε δυσκολέψει, παρά θα σε διευκολύνει. Μεγαλύτερο βάρος (+45 κιλά), πλάτος, άγχος για το πού θα το σταθμεύσεις στη δουλειά (δεν ανέφερες αν έχεις ασφαλή χώρο στάθμευσης και στη δουλειά.)

Σίγουρα η ροπή θα σου δώσει πολλά χαμόγελα στην αρχή, αλλά σύντομα θα καταλάβεις ότι στην καθημερινή μετακίνηση είναι λίγες οι περιπτώσεις που θα σου δίνει το κάτι παραπάνω από αυτό που έχεις ήδη, ώστε να δικαιολογεί τα επιπλέον χρήματα που συνεπάγεται η συστηματική χρήση του. Όταν σου φύγει ο αρχικός ενθουσιασμός και δεις τα έξοδα, θα καταλήξεις να ψάχνεις για δεύτερη μοτοσυκλέτα για να μην ταλαιπωρείς στην πόλη την πρώτη.

Βέβαια τα χαμόγελα έχουν την αξία τους και μερικές φορές αξίζουν τα όποια χρήματα. Δεν προσπαθώ να σε αποθαρρύνω, αλλά να σε βοηθήσω να πάρεις την απόφαση της αγοράς, μόνο αν είσαι σίγουρα διατεθειμένος να ξοδέψεις πολλά χρήματα και όχι να το μετανιώσεις μετά από κανένα χρόνο και να ψάχνεις να το πουλήσεις.

Ο δεύτερος ενδοιασμός μου έχει να κάνει με τη διαφορά ισχύος και κυρίως της ροπής. Από τα 22Nm @ 7.000 rpm, πας στα 103 Nm στις 4750 rpm, έχοντας εμπειρία μόνο ενός χρόνου στην οδήγηση μοτοσυκλετών. Θέλει μεγάλη εγκράτεια και προσοχή, τόσο στην αρχή, όσο και στη συνέχεια.

Κατά τα άλλα, το μηχανάκι είναι όνειρο. :)

Σώστα όλα ! αλλα αυτό τ μηχανάκι ήταν η αιτία να πάρω δίπλωμα και να μπω στ κόσμο τς μηχανής !!!!!Και τώρα μ δίνεται η ευκαιρία να τν έχω! Η ροπή ειναι τ μόνο που με τρομάζει λίγο !! Αλλα είμαι κότα στ δρόμο πηγαίνω χαλαρά! Και τ μηχανάκι αυτο δν έχει θέμα να πηγαινει χαλαρα!ειναι ευελικτος κινητήρας

πυξιδας990
12/03/2020, 20:21
το μηχανακι ειναι ποδηλατο παιδια...και αρκετα μικροσκοπικο

80αλογα τροχο βγαζει,αλλα ροπη αρκετη που την κανει να φαινεται τεραστια,λογω οτι ειναι ελαφρυ μηχανακι για χιλιαρι

doctor_john
12/03/2020, 20:29
Aν είσαι τυπικός στη συντήρηση, σου αρέσει να ασχολείσαι, πάρτο!
Χαλαρά θα δυσκολευτείς, να είσαι άνετος πάνω του είναι πιο εύκολο και αν είσαι μετρημένος είσαι οκ.

415706

μην ξεχάσεις, να πηγαίνεις χαλαρά :roflmao:

Tasos1989
12/03/2020, 20:44
τι εννοείς χαλαρά θα δυσκολευτείς ?το οδήγησα ,και μ φάνηκε πιο smooth απο οτι τ δικο μ σε χαμηλές ταχύτητες!!

νεοσσός
12/03/2020, 20:46
Σχετικά με τους καθρέφτες, υπάρχει θέμα για χρήση μέσα στην πόλη. Έχει ήδη φαρδύ τιμόνι, οπότε για να ελίσσεσαι καταλήγεις να τους έχεις κλειστούς. Άμα τους ανοίξεις, δεν πετυχαίνεις με τη μία τη σωστή γωνία, μετά τους ξανακλείνεις, κοκ. Πρακτικά είσαι χωρίς καθρέφτες μέσα στην πόλη, οπότε χάνεις σε ενεργητική ασφάλεια και τους ανοίγεις σε ανοικτό δρόμο.

Αυτή τη ροπή, την έχω κι εγώ απωθημένο, αλλά δυστυχώς πάει με σύνολα που δεν είναι για αστική μετακίνηση. Εναποθέτω τις ελπίδες μου στην ηλεκτροκίνηση, όπου η ροπή είναι από το μηδέν. Σε μερικά χρόνια θα γίνουν προσιτά τα ροπάτα ηλεκτροκίνητα μηχανάκια.

doctor_john
12/03/2020, 20:48
Δεν πάει χαλαρά όπως άλλα μεγάλα, έχει ροπή αλλά και εσύ έχεις ένα επίπεδο καθώς φαίνεται :D

dorso
13/03/2020, 12:29
Η διαφορά στη χρήση κ στην συντήρηση όταν πας σε τέτοια μηχανή είναι χαοτική σε σχέση με το crf,στα πάντα σε τέλη,σε σέρβις, κατανάλωση, αλυσιδογραναζα.. Αλυσιδογραναζα αν δεν έχει βάλει διαιρούμενη γραναζιερα πάνε 350-400€, λάστιχα 250-300,για δίσκους συμπλέκτη σε αυτά τα χιλιόμετρα μπορεί να χρειαστεί κ καλάθι κ πλάκα πίεσης το έχεις χαλαρά το 500€(από ebay)...Το είχα ψάξει κ εγώ παλιότερα αλλά το κόστος συντήρησης το καθιστά μηχανή καβλας κ όπως αναφέρθηκε σε σύντομο διάστημα θα ψάχνεις δεύτερο για καθημερινό..Απο αξιοπιστια είναι σκυλη αλλά για να το συντηρείς σωστά θα σου φεύγουν τα 500αρικα αέρας αν το έχεις για κάθε μέρα κ μαζεύει χλμ,για αυτό βλέπεις άλλωστε ότι τα περισσότερα δεν έχουν κ χιλιόμετρα,σκέψου του φίλου σου σε 13 χρόνια έχει 45000χλμ δηλαδή 3500χλμ το χρόνο και πολλά έχουν κ ακόμα λιγότερα...

typhoon
13/03/2020, 15:56
Τα μεταξωτα βρακιά κλπ κλπ
Το μηχανάκι είναι μουνάρα τέλος. Κ εδώ σταματάνε όλα τα επιχειρήματα περί απόκτησης κ περνάμε στο αν έχεις την οικονομική δυνατότητα να τα σταζεις όπως απαιτεί.

Γραφεις παραπάνω δεν είναι τόσο ΤΕΡΆΣΤΙΑ η διαφορά...
Ναι όντως δεν είναι τόσο...

Είναι τόσο κι άλλο τόσο κ λίγο ακόμη. Μιλάμε πάντα για να το έχεις αξιομαχο όπως προβλέπει η μαμά.
Σέρβις, λάδια ξύδια κι αναλώσιμα χωρίς ζημιές μπορείς να ακουμπήσεις 6-7 κατοστάρικα.

Βέβαια θα μου πεις δεν χρειάζεται να βάζω τα καλύτερα αναλώσιμα...
Ναι... Στο crfl σαφώς δεν χρειάζεται.
Αλλά άμα βλέπω τέτοια μηχανάκια νυστερια οδηγικα με bt16 (γιατί ειναι τα φθηνότερα της αγοράς) κ κόκκινα brembo γιατί είναι μισή τιμή απ τα χρυσά με πιάνουν τα γέλια...

Ρουλεμάν τροχων να πεις θα χρειαστει,σ όλα τα μηχανάκια είναι νορμάλ... Τα μονομπρατσα (ducati, bmw, ktm) φεύγει το δάκρυ κορομηλο.

Καταναλώσεις?
Το crfl παίζει να είναι βαριά στα 4lit/100
Τα χιλιάρια μέσα στην πόλη ξεκινάνε από 8 κ φλερταρουν τις δωδεκάρες όταν κανιβαλιζεις. Παθώς...

Ασφάλεια τέλη?
Crfl πρέπει γα παίζεις κάνα 150 max ετήσιο κ 22€τέλη (μήπως κάνω λάθος δεν είμαι σίγουρος)
1000+ ,150 είσαι στο εξάμηνο πάνω κάτω κ 135€ τέλη

Τα κόστη είναι εξαιρετικά δυσαναλογα

Ζύγισε τα πολύ καλά πριν βρεθείς προ εκπλήξεως κ καταλήξεις να βάζεις 7€ κατοσταρα (γιατί δίνει κ παραπάνω άλογα ε!)

contes di Zante
14/03/2020, 08:54
¨Οπως αναφέρθηκε και πιο πάνω......."Βέβαια τα χαμόγελα έχουν την αξία τους και μερικές φορές αξίζουν τα όποια χρήματα"

όμως το μηχανάκι αυτό φίλε μου ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΛΑΡΑ. Πήρα στα 43 μου το multi και πιο πολύ το πάω σαν το strada στα 30 μου παρά σαν το capo στα 40. Τις περισσότερες φορές μάλιστα νιώθω ότι ξεφεύγω (μιλάμε για δρόμους νησιού πάντα)

doctor_john
14/03/2020, 09:41
Φαντάσου χωρίς τα περιττά πλαστικά κ.λπ. Πιρουέτες κάνεις για πλάκα!

Ξεκινάς το πρωί και ακούγεται ο Κωστάλας! Τριπλό κόλουπ και έντο, ακολουθεί ταχεία είσοδος στροφής.. :a08:

Αυτό που πρέπει να δει ο φίλος είναι αν βγαίνει να υπολογίζει 1500ε το χρόνο έξοδα.
Ίσως τον βοηθήσει να κόψει κακές συνήθειες, ίσως να βγαίνει πιο επιλεγμένα...

Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα μπορεί να το χρησιμοποιεί σαν παπί όπως το προηγούμενο.
Οι αποστάσεις των 500m, τρεις φορές την ημέρα θα πρεπει να γίνονται με τα πόδια ή κάποιο ποδήλατο αν είναι θέμα
εργασίας.

Όπως και να το δείς, θετικό θα είναι γι' αυτόν αρκεί να μην "κοντράρει" την ζωή που του προτείνει.

Τώρα όσον αφορά "τα γέλια" που μπορεί να προκαλέσουν οι "μη κορυφαίες" επιλογές σε αναλώσιμα, είναι καλό
για το σύνολο που γελάει με τον νεόπλουτο.

contes di Zante
14/03/2020, 11:31
Φαντάσου χωρίς τα περιττά πλαστικά κ.λπ. Πιρουέτες κάνεις για πλάκα!

Ξεκινάς το πρωί και ακούγεται ο Κωστάλας! Τριπλό κόλουπ και έντο, ακολουθεί ταχεία είσοδος στροφής.. :a08:

Αυτό που πρέπει να δει ο φίλος είναι αν βγαίνει να υπολογίζει 1500ε το χρόνο έξοδα.
Ίσως τον βοηθήσει να κόψει κακές συνήθειες, ίσως να βγαίνει πιο επιλεγμένα...

Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα μπορεί να το χρησιμοποιεί σαν παπί όπως το προηγούμενο.
Οι αποστάσεις των 500m, τρεις φορές την ημέρα θα πρεπει να γίνονται με τα πόδια ή κάποιο ποδήλατο αν είναι θέμα
εργασίας.

Όπως και να το δείς, θετικό θα είναι γι' αυτόν αρκεί να μην "κοντράρει" την ζωή που του προτείνει.

Τώρα όσον αφορά "τα γέλια" που μπορεί να προκαλέσουν οι "μη κορυφαίες" επιλογές σε αναλώσιμα, είναι καλό
για το σύνολο που γελάει με τον νεόπλουτο.

1500€ τον χρόνο έξοδα? από που προκύπτει αυτό? εκτός και άν βάζεις και την βενζίνη μέσα.....

για δώσε τον ορισμό του "συνόλου" και του "νεόπλουτου"....γιατί στο μυαλό μου ως "σύνολο" έρχεται ο Ελληνάρας που μπαίνει σε ένα θέμα για Ducati, είναι γνώστης για τα πάντα και στο τέλος βγάζει και τον κομπλεξισμό του

doctor_john
14/03/2020, 11:43
E' βέβαια, η βενζίνη δεν είναι έξοδο; πολυ γενικά και πρόχειρα, υπολογίζω 1500ε.
Ή τουλάχιστον η διαφορά "ασφαλείας" από τα περσινά έξοδα του φίλου.
Το σύνολο είναι οι νοήμονες μοτοσυκλετιστές που δεν κοιτούν αν τα καινούρια σου λάστιχα είναι τα κορυφαία, ούτε έχουν θέσφατα επιδειξιομανίας,
βλέπουν, αξιολογούν, χρησιμοποιούν.
Οι νεόπλουτοι είναι όσοι στην παρούσα έχουν οικονομική άνεση και προσπαθούν να κρατήσουν "ψηλά" αντικείμενα που θεωρούν
ότι τους ανήκουν κ.λπ. νομίζω πως και η περιγραφή σου για το σύνολο ταιριάζει εδώ.

p@nos
14/03/2020, 11:47
Πολυ προχειρα υπολογιζεις εντελως λαθος. Το κοστος ειναι αυξημενο αλλα σε καμμια περιπτωση δεν ειναι υπερβολικο. Τι θεμα ειναι οτι αυτα τα μηχανακια ειναι μπιμπελο και ειναι κριμα να τα εχεις σε σκατα κατασταση. Επι κρισης, τα περισσοτερα αλλαξαν πολλα χερια, φτηνα, οι αγοραστες τα γαμουσαν και τωρα τα πουλανε πιο ακριβα απ οτι τα αγορασαν, σε χειροτερη κατασταση. Το μηχανακι πραγματικα δε παθαινει τιποτα αλλα οι περισσοτερες περιπτωσεις δεν αξιζουν καν να ασχοληθεις

extisatokat
14/03/2020, 11:54
Υπάρχουν και οι απλώς πλουσιοι ,παλαιοπλουτοι.Νεοπλουτοι η παλαιοπλουτοι ο καθένας κάνει κουμάντο στην τσέπη του ΜΟΝΟΣ του

doctor_john
14/03/2020, 11:54
Πολυ προχειρα υπολογιζεις εντελως λαθος. Το κοστος ειναι αυξημενο αλλα σε καμμια περιπτωση δεν ειναι υπερβολικο. Τι θεμα ειναι οτι αυτα τα μηχανακια ειναι μπιμπελο και ειναι κριμα να τα εχεις σε σκατα κατασταση. Επι κρισης, τα περισσοτερα αλλαξαν πολλα χερια, φτηνα, οι αγοραστες τα γαμουσαν και τωρα τα πουλανε πιο ακριβα απ οτι τα αγορασαν, σε χειροτερη κατασταση. Το μηχανακι πραγματικα δε παθαινει τιποτα αλλα οι περισσοτερες περιπτωσεις δεν αξιζουν καν να ασχοληθεις


Εντελώς ειναι λίγο δύσκολο μετά απο τρία χιλιάρια δικύλινδρα, ας πούμε πως δεν συμφωνείς χωρίς να παραθέτεις παράδειγμα. ;)

p@nos
14/03/2020, 12:46
Εντελώς ειναι λίγο δύσκολο μετά απο τρία χιλιάρια δικύλινδρα, ας πούμε πως δεν συμφωνείς χωρίς να παραθέτεις παράδειγμα. ;)

Επειδη εδω προφανως εχουμε μεγαλα μηχανακια, και μερικοι απο εμας ειχαμε και ντουκατια, εγω δεν εχω να πω κατι, εσυ πρεπει να δωσεις παραδειγματα για να στηριξεις το επιχειρημα των 1500ε το χρονο για να κυκλοφορεις ενα αεροψυκτο ντουκατι. Και οταν δωσεις επιχειρηματα, μπορουμε να αρχισουμε τη συζητηση να τα καταρρίψουμε ολα σε περιπτωση που καταφερεις οντως να τα βγαλεις 1500ε

doctor_john
14/03/2020, 13:07
Έγώ πρέπει να στηρίξω το γενικό κόστος που παρέθεσα και όχι εσύ που δεν συμφωνείς;
Τι ποσό θεωρείς ότι πρέπει να έχει υπόψιν του κάποιος σαν το φίλο αντίστοιχα;

νεοσσός
14/03/2020, 13:10
Τείνω προς τη γνώμη του κτηνιάτρου, δηλαδή για ετήσιο κόστος γύρω στα 1.500€, για Hypermotard 1100 που θα έχει το ρόλο του καθημερινού μέσου μετακίνησης. Πρόκειται για μοτοσυκλέτα 13 ετών και 45.000 χιλιομέτρων, που πέρα από την τακτική συντήρηση, θα χρειαστεί επιμέρους συντήρηση σε διάφορα περιφερειακά.

Ας μας πει πρώτα ο Τάσος πόσα χιλιόμετρα κάνει το χρόνο. 5.000, 10.000 ή περισσότερα;

Είπε ότι έχει ιδιωτικό χώρο στάθμευσης στο σπίτι του, αλλά δε μας είπε αν έχει στο χώρο εργασίας του. Ίσως χρειαστεί να πληρώσει γι' αυτόν. Επιπλέον, η ετήσια ασφάλεια, στην οποία θα πρέπει να συμπεριλάβει ασφάλεια κλοπής, είναι κοντά στα 500€. Άλλα 135€ τα τέλη κυκλοφορίας, άλλα 15€ το ΚΤΕΟ (30€/2 έτη). Άλλα 150€/έτος τα λάστιχα (300€/δύο χρόνια το σετ). Άλλα 20€ σε λιπαντικά αλυσίδας. Αναφέρω και μικροποσά, αλλά αθροιστικά αυτά έχουν αντίκτυπο.

Μετά έχουμε τα service, που για 10.000 km/έτος θα του πηγαίνει περίπου 500€, αν το πηγαίνει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και χρησιμοποιεί ποιοτικά αναλώσιμα. Κάποια στιγμή θα χρειαστεί και service ανάρτησης. Αναφέρομαι σε αναμενόμενο κόστος συντήρησης, όχι σε ζημιές, π.χ. από πτώση.

Η κατανάλωση καυσίμου μέσα στην πόλη, θα είναι τουλάχιστον 60% μεγαλύτερη σε σχέση με το 250άρι που έχει τώρα. Για καθημερινό μέσο μετακίνησης με 10.000, αυτό σημαίνει ότι ετησίως θα δίνει περίπου 350€ επιπλέον σε καύσιμα, σε σχέση με το 250άρι. Ξαναλέω, "επιπλέον", διότι το συνολικό ποσό για 10.000 χιλιόμετρα είναι κοντά στα 1000€ για χρήση σε πόλη.

Στο πάγιο κόστος μίας μοτοσυκλέτας, είτε αυτή είναι 125cc, είτε 1100cc, πρέπει να επιμερισθούν και τα έξοδα ανανέωσης του εξοπλισμού ασφαλείας. Μποτάκια, μπουφάν, κράνος, γάντια, παντελόνι με προστασίες, κάποια εκ των οποίων επί δύο για χειμερινή/καλοκαιρινή χρήση, δεν κρατούν για πάντα. Κοστίζουν αθροιστικά πάνω από 1.000€ (χειμερινά και καλοκαιρινά μαζί) και αντέχουν μερικά χρόνια αν τα χρησιμοποιείς καθημερινά. Άλλα 3 χρόνια, άλλα 5, άλλα λίγο παραπάνω. Οπότε κι αυτά είναι ένα 200άρι ευρώ ανά έτος, αν υπολογίσεις την τακτική αντικατάστασή τους. Όπως είπα, δεν έχουν σχέση με το αν έχεις CRF ή Hypermotard, αλλά περιλαμβάνονται στο κόστος χρήσης μίας μοτοσυκλέτας.

Συνολικά, θα έλεγα ότι αν κάποιος νιώθει την άνεση και την ευχαρίστηση, να δίνει 150€ το μήνα από το εισόδημά του, θα ευχαριστηθεί τη χρήση τέτοιας μοτοσυκλέτας. Αν όμως είναι από το υστέρημά του ή δεν ευχαριστιέται να ξοδεύει τόσα χρήματα για το συγκεκριμένο στόχο, τότε καλό θα είναι να το ξανασκεφθεί. Υπάρχουν εκείνοι που ξεκίνησαν με ενθουσιασμό και σύντομα περιόρισαν τη χρήση τέτοιων οχημάτων, επειδή τους ανάγκασαν να στερηθούν τα χρήματα που ήθελαν να ξοδέψουν αλλού. Περισσότερη ικανοποίηση δίνει η χρήση ενός οχήματος που μπορούμε να χαιρόμαστε συχνά, παρά η κτήση ενός άλλου οχήματος που έχουμε στο γκαράζ και σκεφτόμαστε πότε θα το βγάλουμε βόλτα. Υπάρχουν βέβαια και άλλοι, που τα 150 και 200€ ανά μήνα είναι αμελητέα για την ευχαρίστησή τους. Τους περισσεύουν και τα χαίρονται.

p@nos
14/03/2020, 13:17
εσεις τωρα θελετε να δειτε αν το hyper ειναι πιο ακριβο απο τα υπολοιπα, η ποσο θα κοστιζει συνολικα στο τελος του χρονου μαζι με παρκινγκ, ασφαλεια κλοπης βενζινες κλπ σε σχεση με το να μη κανεις τιποτα με ενα 250αρι?
για να ξερουμε τι συζηταμε δηλαδη

p@nos
14/03/2020, 13:18
Έγώ πρέπει να στηρίξω το γενικό κόστος που παρέθεσα και όχι εσύ που δεν συμφωνείς;
Τι ποσό θεωρείς ότι πρέπει να έχει υπόψιν του κάποιος σαν το φίλο αντίστοιχα;

φυσικα γιατι απλα πεταξες ενα νουμερο χωρις να πεις κατι...εγω θα πρεπει να αντικρουσω το νουμερο σου? δηλαδη αμα μου δωσεις μια αποδειξη να πληρωσω κατι, εγω θα σου πω τι μου ζητας να σου πληρωσω? :lol:

contes di Zante
14/03/2020, 13:19
Τέσσερις φίλοι με capo (χιλιάρια δικύλινδρα και Ιταλικά) πλέον οι δύο με KTM 1290s και ο τρίτος με multi 1200s και με 10000χλμ τον χρόνο κανένας δεν περνάει τα 1000€ με τα σέρβις στην ώρα τους και με τα καλύτερα υλικά...αλλά προφανώς εμείς είμαστε οι "νεόπλουτοι" που προσπαθούμε να "κρατήσουμε ψηλά" αντικείμενα που μας "ανήκουν" ?!!!!!! ότι νά' ναι γράφετε πάλι, εσείς το "σύνολο που γελάει"

BLiTzER
14/03/2020, 13:21
Έχουν δίκιο τα παιδιά. Πάρε κάτι άλλο και άσε αυτό σε μένα, που έχω ήδη σκουτεράκι για καθημερινό.

νεοσσός
14/03/2020, 13:48
Τέσσερις φίλοι με capo (χιλιάρια δικύλινδρα και Ιταλικά) πλέον οι δύο με KTM 1290s και ο τρίτος με multi 1200s και με 10000χλμ τον χρόνο κανένας δεν περνάει τα 1000€ με τα σέρβις στην ώρα τους και με τα καλύτερα υλικά...αλλά προφανώς εμείς είμαστε οι "νεόπλουτοι" που προσπαθούμε να "κρατήσουμε ψηλά" αντικείμενα που μας "ανήκουν" ?!!!!!! ότι νά' ναι γράφετε πάλι, εσείς το "σύνολο που γελάει"
Ενδιαφέρουσα θέση. Μπορείς σε παρακαλώ να μας πεις τι συμπεριλαμβάνεις στα 1.000€ το χρόνο για 10.000 χιλιόμετρα; Δεν το γράφω ειρωνικά, αλλά με διάθεση να βγάλουμε ένα συμπέρασμα μέσα από τη συζήτηση.

Π.χ. για το 1290s, φαντάζομαι ότι μόνο η ετήσια ασφάλεια, με κάλυψη ολικής κλοπής, είναι πάνω από 700€.

p@nos
14/03/2020, 13:52
Ενδιαφέρουσα θέση. Μπορείς σε παρακαλώ να μας πεις τι συμπεριλαμβάνεις στα 1.000€ το χρόνο για 10.000 χιλιόμετρα;

ρε μαν, εξοδα ενος οχηματος ειναι το κοστος των σερβις, τωρα εσυ αμα καθεσαι και υπολογιζεις βενζινες, λεφτα για τις γκομενες που θα ξοδευεις λογω του αυξημενου street credit, καφεδες που θα πινεις στο κολονάκι αναγκαστικα με το ντουκατι, τρεχα γυρευε...δε μπορω να καταλαβω το σκεπτικο μερικων απο εσας....

αμα θελετε να μετρατε φραγκοδιφραγκα για τις βενζίνες επειδη θα εχετε 2-3λτ/100 πανω, ποδηλατακι, καρτουλα για τα λεωφορεια και θα ειστε αρχοντες και οικονομικοι πανω απ ολα

doctor_john
14/03/2020, 13:56
φυσικα γιατι απλα πεταξες ενα νουμερο χωρις να πεις κατι...εγω θα πρεπει να αντικρουσω το νουμερο σου? δηλαδη αμα μου δωσεις μια αποδειξη να πληρωσω κατι, εγω θα σου πω τι μου ζητας να σου πληρωσω? :lol:

Δεν πέταξα απλά ένα νούμερο, του έδωσα γενικό σύνολο στις προδιαγραφές του (μεταχειρισμένο) το οποίο είναι δύσκολο (ή ατυχές) να ξεπεραστεί
έτσι ώστε να έχει μια πλήρη εικόνα και να μην φοβάται το hyper.

Γιατί θεωρείς ότι θα πρέπει να αντικρούσεις το ποσό;


Τέσσερις φίλοι με capo (χιλιάρια δικύλινδρα και Ιταλικά) πλέον οι δύο με KTM 1290s και ο τρίτος με multi 1200s και με 10000χλμ τον χρόνο κανένας δεν περνάει τα 1000€ με τα σέρβις στην ώρα τους και με τα καλύτερα υλικά...αλλά προφανώς εμείς είμαστε οι "νεόπλουτοι" που προσπαθούμε να "κρατήσουμε ψηλά" αντικείμενα που μας "ανήκουν" ?!!!!!! ότι νά' ναι γράφετε πάλι, εσείς το "σύνολο που γελάει"

Φίλε contes παρεξήγησες, τον απο πάνω σου χλεύαζα. Δεν έδωσες κάποιο δικαίωμα έτσι και αλλιώς.

νεοσσός
14/03/2020, 13:57
ρε μαν, εξοδα ενος οχηματος ειναι το κοστος των σερβις, τωρα εσυ αμα καθεσαι και υπολογιζεις βενζινες, λεφτα για τις γκομενες που θα ξοδευεις λογω του αυξημενου street credit, καφεδες που θα πινεις στο κολονάκι αναγκαστικα με το ντουκατι, τρεχα γυρευε...δε μπορω να καταλαβω το σκεπτικο μερικων απο εσας....

αμα θελετε να μετρατε φραγκοδιφραγκα για τις βενζίνες επειδη θα εχετε 2-3λτ/100 πανω, ποδηλατακι, καρτουλα για τα λεωφορεια και θα ειστε αρχοντες και οικονομικοι πανω απ ολα
Θεωρείς ότι το συγκεκριμένο post έχει κάτι να προσφέρει στη συζήτηση;

p@nos
14/03/2020, 14:00
Θεωρείς ότι το συγκεκριμένο post έχει κάτι να προσφέρει στη συζήτηση;

οχι απλα συνεχιζω τα να απαντω στα δικα σας χωρις νοημα ποστ που εκφερετε αποψεις χωρις να εχετε ιδεα για τι πραγμα μιλατε, παραπληροφορωντας κοσμο

νεοσσός
14/03/2020, 14:12
οχι απλα συνεχιζω τα να απαντω στα δικα σας χωρις νοημα ποστ που εκφερετε αποψεις χωρις να εχετε ιδεα για τι πραγμα μιλατε, παραπληροφορωντας κοσμο
Έχεις την ευκαιρία λοιπόν να απαντήσεις με επιχειρήματα, ώστε να ανατρέψεις τα λάθη μας και να μάθουμε και οι υπόλοιποι την αλήθεια. Σε παρακαλώ παράθεσε τους δικούς σου υπολογισμούς.

p@nos
14/03/2020, 14:18
ο υπολογισμος προυποθετει πραξεις...οταν παραθεσεις τους υπολογισμους σου αναλυτικα λοιπον, συζηταμε...γιατι μεχρι στιγμης μονο ενα νουμερο ειδα, και μετα οταν αρχισα να διαβαζω οτι βαζεις μεσα σπερι αλυσιδας, εξοπλισμο που πρεπει να αγορασεις, παρκιγκ(!!!) απλα βλεπω οτι εχεις περασει στη σφαιρα του λυκοφωτος...οταν λοιπον αποφασισεις να κανεις εναν σωστο απολογισμο, γιατι ο ανθρωπος ρωτησε τι ξερουμε για το μηχανακι, τοτε μπορουμε να συζητησουμε...ειδαλως οταν εισαι παντελως εκτος θεματος και λες τα δικα σου, δεν εχει νοημα η συζητηση

dorso
14/03/2020, 14:21
Αν κάνεις 10000χλμ το χρόνο στην διετία μεγάλο σέρβις με δίσκους συμπλέκτη κ αλυσιδογραναζα είσαι στο 1000€ χαλαρά...συν τρεια μικρά σέρβις από 100€..συν λάστιχα 300€.συν αν προκύψει κ τίποτα άλλο καλάθι συμπλέκτη,ρουλεμάν τιμονιού,τακάκια, ρουλεμάν τροχών,κάνα σέρβις ανάρτησης...χοντρικά θες ένα 2000€ στα δύο χρόνια για να είναι άψογα συντηρημένο..Μιλάω μόνο για συντήρηση..η κατανάλωση σε σχέση με το crf είναι από 100-200% πάνω,αναλόγως χεριού..Η μηχανή έχει κάποιες ιδιαιτερότητες μονομπρατσο, ιμάντες,ξηροκαμπανο που αναβαζουν αρκετά τα έξοδα συντήρησης σε σχέση με άλλα χιλιάρια ..

Tasos1989
14/03/2020, 14:43
Λοιπόν θα σας πω ότι μου είπε τ παλικάρι για τα έξοδα που τ έχει τοσο καιρο!
Ασφάλεια 6 μηνες 90ευρο
τέλη 130 ευρο
Σερβις ανα 5.000χλμ λάδια κτλπ 50 ευρο!
Μεγάλο σερβις 10.000χλμ ΟΧΙ σε ducati άλλα σ άλλο μαστορα 200-300
Λάστιχα βγάζουν αλλο ενα χρόνο
Εκανε Σερβισ ανάρτηση αλυσίδα ιμάντες! 8α μ βγάλει σιγουρα 10.000χλμ για αλλάγη
Βενξίνη 6-9 κατανάλωση ανάλογα κ τ χερι (200 χλμ περίπου αυτονομία )
θελει αλλαγη συμπλέκτη στο τελος τς Σεζον !Δεν ξερω ποσο κάνει.
8α γινει αλλαγη μπουζι τακάκια πριν τν ανταλλαγή!
Αυτα ! Τ μηχανάκη τ οδήγησα ξάνα 20 λέπτα μέσα στ πόλη ! Δέν μ φάνηκε Κατι ΤΡΟΜΕΡΟ ! Ειίναι ελαφρύ χώρας παντου χωρίς καθρλεφτες βέβαια! Ροπη απο χαμηλα σε βοηθάει κάπως αν κ μ τρόμαξε λίγο! Ο συμπλέκτης Με κούρασε ΠΑΡΑ πολύ (άλλα μ τν αλλαγή θα γίνει πιο ελαφρύς! )
θα ξανα γίνει πάλι βόλτα και θα αποφασίσω !! 90% θα τ πάρω! ευχαριστω!!!

katsar
14/03/2020, 17:38
άποψη μου πάντα.
να το πάρεις.πάνω κάτω ξέρεις ότι θέλει ιδιαίτερη και περισσότερη αγάπη (και χρήμα) αλλά η μηχανή είναι και πολλά άλλα εκτός από ισολογισμούς και λογιστικά.
Φυσικά καλό είναι να υπάρχει πλάνο ,στην τελική νέος είσαι,αν δεν κάνεις τώρα καμιά μ@λ@κια πότε θα την κάνεις;
συμφωνώ βέβαια πως το commuting μαζί της δεν είναι ότι καλύτερο,κρίμα να γράφει άχρηστα χλμ στο κέντρο.

rainmike
14/03/2020, 17:57
Θα συμφωνήσω με τον Πάνος,δεν μπορείς να θεωρείς το πάρκινγκ ως έξοδο συντήρησης της μηχανής.
Ως κάτοχος μεσαίου ντουκάτι μπορώ να πω ότι κάθε 12000 χλμ πληρώνεις περίπου κάνα 350 άρι με αλλαγή στους ιμάντες και φυσικά αλλαγή λαδιών στα προβλεπόμενα χιλιόμετρα.
Και ναι τα αναλώσιμα είναι ακριβότερα στα ducati αλλά 1500 σε σέρβις δε θα δίνεις σε καμμία περίπτωση.
Οι βενζίνες το πάρκινγκ οι ασφάλειες τα τέλη θα τα έδινες για οποιοδήποτε μηχανάκι και δεν έχει καμμία σχέση επειδή θα πάρεις hyper 1100
για οποιοδήποτε χιλιάρι τα ίδια θα έδινες.
Μην το πολυσκέφτεσαι γιατί μπορεί να σε προλάβω:lol:

dorso
14/03/2020, 18:28
Θα συμφωνήσω με τον Πάνος,δεν μπορείς να θεωρείς το πάρκινγκ ως έξοδο συντήρησης της μηχανής.
Ως κάτοχος μεσαίου ντουκάτι μπορώ να πω ότι κάθε 12000 χλμ πληρώνεις περίπου κάνα 350 άρι με αλλαγή στους ιμάντες και φυσικά αλλαγή λαδιών στα προβλεπόμενα χιλιόμετρα.
Και ναι τα αναλώσιμα είναι ακριβότερα στα ducati αλλά 1500 σε σέρβις δε θα δίνεις σε καμμία περίπτωση.
Οι βενζίνες το πάρκινγκ οι ασφάλειες τα τέλη θα τα έδινες για οποιοδήποτε μηχανάκι και δεν έχει καμμία σχέση επειδή θα πάρεις hyper 1100
για οποιοδήποτε χιλιάρι τα ίδια θα έδινες.
Μην το πολυσκέφτεσαι γιατί μπορεί να σε προλάβω:lol:
Μια μεσαία μηχανή δεν έχει σχέση με ένα 1100, από τα 1000 κυβικά κ πάνω πας αλλου, ανεβαίνεις σε έξοδα συντήρησης σε καταναλώσεις κ σε πολλά..Η μηχανή είναι καβλα κ το συγκεκριμένο μοντέλο είναι πιο αξιόπιστο κ από το Honda του απλά του αναφέρουμε τα κόστη χρήσης μην βρεθεί προ εκπλήξεων γιατί ανέφερε δεν θα έχει κ μεγάλη διαφορά από το crf..Το 99% που κάνουν τέτοια μετάβαση σε σύντομο χρονικό διάστημα το έχουν πουλήσει με συνοπτικές διαδικασίες...

Tedvj23
14/03/2020, 18:34
Στο παρελθόν είχα φτιάξει έναν ιδιοκτήτη τέτοιου μοντέλου που είχε πρόβλημα στο μοτέρ (το βγάζουν λέει αυτό συχνά...)και η ducati είχε καταργήσει το παρακάτω ανταλλακτικό και για να το βρει έπρεπε να πάρει κομπλέ μπιέλα 500+ για να το έχει μεσα για να γίνει η επισκευή(ειχα ρωτήσει τον αντιπρόσωπο στην Πάτρα και το εξουσιοδοτημένο του συνεργείο πριν μπω στην διαδικασία να του βρω εγώ να δω αν λέει αλήθεια και ότι είναι τόσο σοβαρό..) …

415740
415741

typhoon
15/03/2020, 00:56
Λοιπόν θα σας πω ότι μου είπε τ παλικάρι για τα έξοδα που τ έχει τοσο καιρο!
Ασφάλεια 6 μηνες 90ευρο
τέλη 130 ευρο
Σερβις ανα 5.000χλμ λάδια κτλπ 50 ευρο όχι κτλπ... Μόνο λάδια 50€στην καλύτερη κ φίλτρο
Μεγάλο σερβις 10.000χλμ ΟΧΙ σε ducati άλλα σ άλλο μαστορα 200-300
Λάστιχα βγάζουν αλλο ενα χρόνοαρχίζω κ τραβάω τις κωλοτριχες μου... Λάστιχα με το χρόνο, όχι με χλμ... Κάτι λάθος έχω μάθει όλα αυτά τα χρόνια. Κοίτα μόνο μη σε κοροϊδέψει κ βγάλουν 11μηνο αντί για χρόνο
Εκανε Σερβισ ανάρτηση αλυσίδα ιμάντες! 8α μ βγάλει σιγουρα 10.000χλμ για αλλάγημε καις! 10.000χλμ για αλλαγή αλυσίδας σερβισαρισμενης??? Οι ιμάντες υποτίθεται ότι θα είχαν γίνει στο σέρβις στον άλλον μάστορα κι ΌΧΙ ducati... Κ δεν αλλάζονται κάθε 10.000
Βενξίνη 6-9 κατανάλωση ανάλογα κ τ χερι (200 χλμ περίπου αυτονομία )
θελει αλλαγη συμπλέκτη στο τελος τς Σεζον !Δεν ξερω ποσο κάνει.αρχίζω τα ναρκωτικά... Ρε φιλαράκι, αλήθεια τώρα... Είσαι άσχετος, παραδεξου το, δεν είναι κακό, όλοι έχουμε φάει φόλες λίγο πολύ κ μάθαμε... Τι είναι το τέλος της σεζόν που θα χρειαστεί δίσκους? Αν είναι κλασμένοι στις 45. 000χλμ τότε ή έχει γυρίσει κοντερ ή του έχει πιει το αίμα στην σούζα! Σου μιλάω εκ πείρας, το αντίστοιχο σε ΚΤΜ, το 950 το sm, του γαμησα τα ράμματα σε σούζες κ έβγαλαν οι δίσκοι 55.000χλμ
8α γινει αλλαγη μπουζι τακάκια πριν τν ανταλλαγή!
Αυτα ! Τ μηχανάκη τ οδήγησα ξάνα 20 λέπτα μέσα στ πόλη ! Δέν μ φάνηκε Κατι ΤΡΟΜΕΡΟ ! Ειίναι ελαφρύ χώρας παντου χωρίς καθρλεφτες βέβαια! Ροπη απο χαμηλα σε βοηθάει κάπως αν κ μ τρόμαξε λίγο! Ο συμπλέκτης Με κούρασε ΠΑΡΑ πολύ (άλλα μ τν αλλαγή θα γίνει πιο ελαφρύς! )ρώτα πριν την αγορά ΣΕ Ducati πόσο κοστίζει η αλλαγή με την εργασία κ παζάρεψε το στην τιμή... Η μηχανή θέλει δίσκους άμεσα, όχι στο τέλος της σεζόν. Κόψτου το 300αρι στην καλύτερη
θα ξανα γίνει πάλι βόλτα και θα ΑΠΟΦΑΣΊΣΕσω !! 90% θα τ πάρω! ευχαριστω!!!

You're killing me!!!
Καλορίζικο

typhoon
15/03/2020, 01:01
Για τους παραπίσω σε σχέση με τα ακριβά κ φθηνά αναλώσιμα, τους νεοπλουτους κλπ

Όταν βλέπω κόσμο, φίλους να βάζουν μεταχειρισμένα ελαστικά 4ετιας με 60€ γιατί "κοίτα έχουν ψωμί ακόμη στην μέση κ στις άκρες είναι απάτητα" γελάω...
Άλλοι καιροί, αλλιώς έμαθα.

dorso
15/03/2020, 02:55
Οι δίσκοι του Ducati δεν έχουν καμία σχέση με του ktm,το πιο πιθανόν είναι να πηγαίνει για δεύτερη αλλαγή σε αυτά τα χιλιόμετρα..όσοι τα δουλεύουν πόλη στις 20000χλμ συνήθως είναι για αλλαγή..Στις 45000χλμ που έχει αυτό μπορεί να θέλει σετ με καλάθι, πλάκα πίεσης, μεταλλικούς κ σιδερένιους,ελατήρια κτλ,..

Nostradamus
15/03/2020, 06:31
Δεν έχω ιδέα τι μπορεί να κοστίζει ετησίως αυτό το διμπουρδελο και τι θέλει από λάδια, ξύδια, μύδια και λοιπά. Το μόνο σίγουρο είναι ότι CRF δεν θα είναι. Τώρα για πάρκινγκ και βενζίνες και άλλα τέτοια αστεία το αφήνω ασχολίαστο.

Είναι από τα πιο διασκεδαστικα μηχανακια που έχω οδηγήσει και είναι η χαρά μικρών και μεγάλων "παιδιών".

Cpt_Slow
15/03/2020, 10:43
Το μηχανακι ειναι πρωτα γουστο μετα αναγκη. Αν πηγαιναμε με τη λογικη θα ειχαμε μονο παπια που θα καλυπταν το 99% της χρησης που ζηταμε.
Αλλα επειδη σε βλεπω ψημενο και η ζωη ειναι μικρη, μην το κουραζεις, τσιμπα το και καλες βολτες!

Volpad
15/03/2020, 11:14
Οι δίσκοι να θέλουν αλλαγή στης 45κ είναι πολύ φυσιολογικό, όπως είπαν και παραπάνω, κατά πάσα πιθανότητα, είναι η 2η αλλαγή.
Ξηροκαμπανο γαρ.

Εγώ θέλω να σταθώ λίγο σε κάτι άλλο που είπε το παιδί..
Είπες ότι σε κούρασε ο συμπλέκτης.
Αυτό δεν ξερω αν θα το συνηθίσεις ποτέ.
Για να μαλακώσει, πρέπει να αλλάξεις το slave cylinder με έναν της oberon η κάποιας άλλης εταιρίας.
Υπολόγισε 100 -150€.
Υπάρχουν και κάποιες άλλες πατέντες που μπορείς να κάνεις αντι για την αλλαγή του slave cylinder, αλλά πρέπει να πιάνουν λίγο τα χέρια σου.

Tasos1989
15/03/2020, 11:55
Ρε φίλε για να οδηγήσεις μηχανή πρέπει να είσαι και μηχανικος???Εγω γουστάρω να οδηγώ!!!
Λαστιχα ειναι του 2019 και εγω ξέρω οτι βγάζοθν 2 χρονια !
Αν ήξερα τα πάντα δν θα έκανα εδω ποστ!! έκανα τ ποστ για να μ πείτε εσείς που έχετε γνώσεις παραπάνω δν ή8ελα να σε σκοτώσω Συγνώμη !
Μου είπε ότι Εκανε Σερβισ ανάρτηση αλυσίδα ιμάντες!
Προφανώς και θα πάμε σ μάστορα να μ Πει !!! Και σίγουρα ότι ειναι η θα τ κάνει αυτος η δν δν προχωράμε !!!

νεοσσός
15/03/2020, 12:18
...
Μεγάλο σερβις 10.000χλμ ΟΧΙ σε ducati άλλα σ άλλο μαστορα 200-300
...

Το γεγονός ότι ένα Ducati κάνει service σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο, δεν αυξάνει κάπως το ρίσκο σωστής συντήρησης; Απ' όσο θυμάμαι, λέγεται ότι το δεσμοδρομικό σύστημα θέλει ιδιαίτερες γνώσεις και προσοχή. Δεν αποκλείω το ενδεχόμενο ο μάστορας να είναι γνώσης και προσεκτικός, αλλά πιο πιθανό θεωρώ ο προηγούμενος κάτοχος να προσπαθούσε απλά να γλιτώσει χρήματα.

Αν είσαι γνωστής, μπορείς να γλιτώσεις κάποια χρήματα από τη συντήρηση μοτοσυκλετών, καθώς κι αν βρεις πραγματικά γνώστη μηχανικό. Διαφορετικά, ακολουθείς την ασφαλή, αλλά ακριβή οδό της αντιπροσωπείας. Έχει γραφτεί πολλάκις στο forum ότι ένας από τους λόγους που τα Ducati θεωρούνται ζημιάρικα, είναι επειδή οι κάτοχοι δεν ξοδεύουν τα απαραίτητα χρήματα για την επιμελή συντήρηση και καταλήγουν είτε χωρίς τακτικά service, είτε σε service από άσχετους μηχανικούς ως προς τις ιδιαιτερότητές τους.

Όπως έγραψα και νωρίτερα, είμαι της άποψης να το πάρεις, αλλά μόνο αν το κάνεις συνειδητοποιημένα ως προς το κόστος συντήρησης και χρήσης.

Johny the Fox
15/03/2020, 12:35
Πηγαινε σε ενα εξουσιοδοτημενο ducati ,οπου επι πληρωμη θα εχεις τεχνικο ελεγχο ,το καταγεγραμμενο ιστορικο της μοτοσυκλετας και λεπτομερες σχεδιαγραμμα/κοστος εργασιας-ανταλακτικων.Η μεγαλυτερη πληγη σε τετοια μηχανακια που δεν τα εχει δει ηλιος η βροχη ,ειναι τα χρυσα χερακια του ιδιοκτητη που πιανουν ,η στην καλυτερη ,ο μη εξουσιοδοτημενος φτηνος ''μαστορας-καστορας'' και οι πατεντες -στολιδια του.

πυξιδας990
15/03/2020, 14:43
τα διβαλβιδα δεν ειναι πυρηνικη φυσικη,εχουν απλη συντηρηση και η αλλαγη υμαντων ειναι παιχνιδι για καποιον που εχει γνωσεις..

typhoon
15/03/2020, 18:41
Ο ιδιοκτήτης για να βάλει τα χρυσά του τα χεράκια σε μηχανάκια που κόστιζαν 15.000€, 90%ήξερε τι έκανε κ το έκανε επειδή γούσταρε με service manual στο ένα χέρι κ δυναμοκλειδο στο άλλο κι όχι δεν είχε τα φράγκα να το πάει συνεργείο.
Το αντίθετο συμβαίνει με τα συνεργεία. Για λόγους χιλιοειπωμενους εδώ μέσα, δε θα δοθεί η ίδια προσοχή με τον μερακλή ιδιοκτήτη. Ιδιαίτερα δε εάν ο ιδιοκτήτης είναι κ της λογικής βάλε ότι ανταλλακτικό να είναι αρκεί να μη πληρώσω πολλά

p@nos
15/03/2020, 18:54
Ο ιδιοκτήτης για να βάλει τα χρυσά του τα χεράκια σε μηχανάκια που κόστιζαν 15.000€, 90%ήξερε τι έκανε κ το έκανε επειδή γούσταρε με service manual στο ένα χέρι κ δυναμοκλειδο στο άλλο κι όχι δεν είχε τα φράγκα να το πάει συνεργείο.
Το αντίθετο συμβαίνει με τα συνεργεία. Για λόγους χιλιοειπωμενους εδώ μέσα, δε θα δοθεί η ίδια προσοχή με τον μερακλή ιδιοκτήτη. Ιδιαίτερα δε εάν ο ιδιοκτήτης είναι κ της λογικής βάλε ότι ανταλλακτικό να είναι αρκεί να μη πληρώσω πολλά

δεν υπαρχει χρυσος κανονας...υπαρχουν ιδιοκτητες που κανουν δουλεια καλυτερη απο τον καλυτερο εξουσιοδοτημενο. Υπαρχουν και ιδιοκτητες που βαζουν τα χερακια τους επειδη δεν εχουν λεφτα και τα κανουν ολα π@#τανα, ειδικα αν μιλαμε για μηχανακια με χαμηλο μεσο ορο ηλικιας αναβατη, δηλαδη, τα περισσοτερα μεταχειρισμενα αυτη τη στιγμη στο καρ. Μηχανακια απο μερακλειδες ιδιοκτητες σπανια μπαινουν αγγελιες, φευγουν εσωτερικα. Βεβαια τα μηχανακια σιδερα ειναι, και βιασμενα, μια χαρα τσουλανε. Τα περισσοτερα βεβαια μηχανακια εχουν επεμβασεις απο ιδιοκτητες που απλα αγορασαν φτηνα αλλα δεν ειχαν να δωσουν για σωστο σερβις, οποτε εκαναν τσαπατσουλιες οπως οπως μονοι τους...

Το ιδιο βεβαια ισχυει και για τα συνεργια, αλλα σε καθε περιπτωση, καλυτερα ενα μηχανακι απο τσαπατσουλικο συνεργειο, παρα απο τσαπατσουλη ιδιοκτητη.

Johny the Fox
15/03/2020, 19:08
Ο ιδιοκτήτης για να βάλει τα χρυσά του τα χεράκια σε μηχανάκια που κόστιζαν 15.000€, 90%ήξερε τι έκανε κ το έκανε επειδή γούσταρε με service manual στο ένα χέρι κ δυναμοκλειδο στο άλλο κι όχι δεν είχε τα φράγκα να το πάει συνεργείο.
Το αντίθετο συμβαίνει με τα συνεργεία. Για λόγους χιλιοειπωμενους εδώ μέσα, δε θα δοθεί η ίδια προσοχή με τον μερακλή ιδιοκτήτη. Ιδιαίτερα δε εάν ο ιδιοκτήτης είναι κ της λογικής βάλε ότι ανταλλακτικό να είναι αρκεί να μη πληρώσω πολλά
Ειμαι σιγουρος οτι εαν πουλαγες μηχανακι στο car ,ζητωντας 15000 ,θα εγραφες στην αγγελια οτι '' στο μηχανακι,επειδη γουσταρα , εχει γινει συντηρηση απο τα χρυσα μου τα χερακια μακρυα απο εξουσιοδοτημενους .

p@nos
15/03/2020, 19:12
Ειμαι σιγουρος οτι εαν πουλαγες μηχανακι ζητωντας 15000 στο car ,θα εγραφες στην αγγελια οτι '' στο μηχανακι,επειδη γουσταρα , εχει γινει συντηρηση απο τα χρυσα μου τα χερακια μακρυα απο εξουσιοδοτημενους .


πλεον εχει γινει μοδα αυτο...επισης εχει πολλα μηχανακια με πολλες ωρες πριονισματος πανω τους και επειδη εχουν ''ωρες δουλειας'' ζητανε κατι 10αρικα για κατι ρημαδια

typhoon
15/03/2020, 20:45
Το κλασικό πρόβλημα στην τρόμπα νερού στα lc8.
Την πρώτη φορά το πάω σε εξουσιοδότημενο.
40€μου λέει έλα αύριο να το πάρεις.
Μια χαρά σκέφτομαι, μπορει να είναι μπρδλα τα κτμ αλλά τουλάχιστον φτιάχνονται φθηνά...
Σε 15.000 χλμ ξανά το ίδιο πρόβλημα...

Έχω ψαχτει όμως από τότε. Αμερικανικό φόρουμ, water pump overhauling λέει...
Πέρνω την λίστα του αμερικανου κ πάω αντιπροσωπεία.
100€ μόνο τα ανταλλακτικά
Wtf...
Κάθομαι κ το φτιάχνω όπως το περιγράφει ο τύπος...
Την τρόμπα την άνοιξα ξανά για οπτικό ελεγχο 40.000χλμ μετά κ απλά την ξαναεκλεισα.
Ο εξουσιοδότημενος μου είχε αλλάξει μόνο ένα κομμάτι (part) ίσα ίσα για να μην χάνει. Κ ήθελε πελατακι.

Κατά τ άλλα είναι θέμα ανθρώπου. Αν το έχεις, σίγουρα κάνεις καλύτερη δουλειά απ τον μέσο συνεργείατζη που θέλει να σε ξεπετάξει κ να πληρωθεί, γεμιζοντας φλατζόκολλες το σύμπαν.

Ανάγνωσμα τώρα που καθόμαστε στο σπίτι
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147901&highlight=%CE%A3%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%B9

p@nos
15/03/2020, 21:14
Το κλασικό πρόβλημα στην τρόμπα νερού στα lc8.
Την πρώτη φορά το πάω σε εξουσιοδότημενο.
40€μου λέει έλα αύριο να το πάρεις.
Μια χαρά σκέφτομαι, μπορει να είναι μπρδλα τα κτμ αλλά τουλάχιστον φτιάχνονται φθηνά...
Σε 15.000 χλμ ξανά το ίδιο πρόβλημα...

Έχω ψαχτει όμως από τότε. Αμερικανικό φόρουμ, water pump overhauling λέει...
Πέρνω την λίστα του αμερικανου κ πάω αντιπροσωπεία.
100€ μόνο τα ανταλλακτικά
Wtf...
Κάθομαι κ το φτιάχνω όπως το περιγράφει ο τύπος...
Την τρόμπα την άνοιξα ξανά για οπτικό ελεγχο 40.000χλμ μετά κ απλά την ξαναεκλεισα.
Ο εξουσιοδότημενος μου είχε αλλάξει μόνο ένα κομμάτι (part) ίσα ίσα για να μην χάνει. Κ ήθελε πελατακι.

Κατά τ άλλα είναι θέμα ανθρώπου. Αν το έχεις, σίγουρα κάνεις καλύτερη δουλειά απ τον μέσο συνεργείατζη που θέλει να σε ξεπετάξει κ να πληρωθεί, γεμιζοντας φλατζόκολλες το σύμπαν.

Ανάγνωσμα τώρα που καθόμαστε στο σπίτι
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147901&highlight=%CE%A3%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%B9


εξαρταται παντα απο το μηχανικο, προφανως υπαρχουν πολλοι κακοι εκει εξω, αλλα οπως ειπα, καλυτερα καποιος τσαπατσουλης που ξερει τι κανει, παρα ενας που και ειναι τσαπατσουλης και δε ξερει τι κανει, και στην αγορα μεταχειρισμενου απο αγνωστο δε μπορεις να εμπιστευτεις τιποτα αν δεν γνωριζεις προσωπικα τον ιδιοκτητη...

για την ιστορια προφανως ο μαστορας σου σου αλλαξε μονο την τσιμουχα, η κτμ εχει βγαλει αλλο αξονα για τις τρομπες νερου στα lc8, κατι που σχεδον ολα τα εξουσιοδοτημενα προτεινουν σαν αλλαγη κιολας (κιτ ρουλεμαν τσιμουχα αξονας)

typhoon
16/03/2020, 09:42
για την ιστορια προφανως ο μαστορας σου ο εξουσιοδότημενος επι της Φραντζή... σου αλλαξε μονο την τσιμουχα

maniatiakos
16/03/2020, 10:32
Η διαφορά στη χρήση κ στην συντήρηση όταν πας σε τέτοια μηχανή είναι χαοτική σε σχέση με το crf,στα πάντα σε τέλη,σε σέρβις, κατανάλωση, αλυσιδογραναζα.. Αλυσιδογραναζα αν δεν έχει βάλει διαιρούμενη γραναζιερα πάνε 350-400€, λάστιχα 250-300,για δίσκους συμπλέκτη σε αυτά τα χιλιόμετρα μπορεί να χρειαστεί κ καλάθι κ πλάκα πίεσης το έχεις χαλαρά το 500€(από ebay)...Το είχα ψάξει κ εγώ παλιότερα αλλά το κόστος συντήρησης το καθιστά μηχανή καβλας κ όπως αναφέρθηκε σε σύντομο διάστημα θα ψάχνεις δεύτερο για καθημερινό..Απο αξιοπιστια είναι σκυλη αλλά για να το συντηρείς σωστά θα σου φεύγουν τα 500αρικα αέρας αν το έχεις για κάθε μέρα κ μαζεύει χλμ,για αυτό βλέπεις άλλωστε ότι τα περισσότερα δεν έχουν κ χιλιόμετρα,σκέψου του φίλου σου σε 13 χρόνια έχει 45000χλμ δηλαδή 3500χλμ το χρόνο και πολλά έχουν κ ακόμα λιγότερα...

Για την ιστορία:

Αλυσίδα με γραναζιέρα 300 ευρώ.

Yποθέτω ότι σε ένα τέτοιο μηχανάκι θα βάλεις λάστιχα όπως τα dunlop 212 άρα κοντά στα 300.

Όσο για συμπλέκτη: καλάθι αλουμινίου 100 ευρώ (ebay), δίσκοι φιμπερένιοι και μεταλλικοί 130 ευρώ (ebay) και ελατήρια max 25 ευρώ. Οι μεταλλικοί δίσκοι ένα καθαρισματάκι θέλουν και είσαι οκ, συνήθως δεν τους αλλάζουν οι περισσότεροι. Αν κάνεις χρήση πόλη στα 20.000 χλμ θες αλλαγή όλα αυτά.

Ιμάντες βρίσκεις από ca-cycl στο 100ρικο αντί για 130 της ducati (μάρκας Gates).

Όσο για την κατανάλωση σε βόλτα θα είναι από 6,5-9 max.
Τα ducati λόγω desmo καίνε σημαντικά λιγότερα.

Επίσης τα αερόψυκτα είναι πολύ αξιόπιστα μοτέρ.

Μες την πόλη, για μένα δεν αξίζει να το έχεις. Σκουτεράκι ή παπάκι να κάνεις τη δουλειά σου.
Αλλού το χαίρεσαι αυτό το μηχανάκι.

πυξιδας990
16/03/2020, 10:52
Για την ιστορία:

Αλυσίδα με γραναζιέρα 300 ευρώ.

Yποθέτω ότι σε ένα τέτοιο μηχανάκι θα βάλεις λάστιχα όπως τα dunlop 212 άρα κοντά στα 300.

Όσο για συμπλέκτη: καλάθι αλουμινίου 100 ευρώ (ebay), δίσκοι φιμπερένιοι και μεταλλικοί 130 ευρώ (ebay) και ελατήρια max 25 ευρώ. Οι μεταλλικοί δίσκοι ένα καθαρισματάκι θέλουν και είσαι οκ, συνήθως δεν τους αλλάζουν οι περισσότεροι. Αν κάνεις χρήση πόλη στα 20.000 χλμ θες αλλαγή όλα αυτά.

Ιμάντες βρίσκεις από ca-cycl στο 100ρικο αντί για 130 της ducati (μάρκας Gates).

Όσο για την κατανάλωση σε βόλτα θα είναι από 6,5-9 max.
Τα ducati λόγω desmo καίνε σημαντικά λιγότερα.

Επίσης τα αερόψυκτα είναι πολύ αξιόπιστα μοτέρ.

Μες την πόλη, για μένα δεν αξίζει να το έχεις. Σκουτεράκι ή παπάκι να κάνεις τη δουλειά σου.
Αλλού το χαίρεσαι αυτό το μηχανάκι.

εγω θα ελεγα να βαλει σιδερενιο καλαθι απο τα παλια 900αρια που ειναι πιο ανθεκτικα

maniatiakos
16/03/2020, 11:04
εγω θα ελεγα να βαλει σιδερενιο καλαθι απο τα παλια 900αρια που ειναι πιο ανθεκτικα

Το καλάθι που είναι αλουμινίου δε φθείρει τόσο γρήγορα τους δίσκους, όσο το σιδερένιο.
Επίσης, το σιδερένιο μόνο από την αντιπροσωπεία και συνεπώς 150+...

Προσωπικά δε θα έβαζα σιδερένιο...πιο βαρύ, πιο ακριβό, θα αλλαχθεί αργότερα αλλά θα προκαλέσει πιο γρήγορη φθορά των δίσκων.

doctor_john
16/03/2020, 11:07
Στην θεωρία, με ένα ελαφρύτερο καλάθι δεν έχουμε κάποια απώλεια ροπής;
Το σκέφτομαι λόγο του δυνατού μοτέρ απο χαμηλά, έχει νόημα να του δώσει την δυνατότητα να στροφάρει περισσότερο;

maniatiakos
16/03/2020, 11:10
Στην θεωρία, με ένα ελαφρύτερο καλάθι δεν έχουμε κάποια απώλεια ροπής;
Το σκέφτομαι λόγο του δυνατού μοτέρ απο χαμηλά, έχει νόημα να του δώσει την δυνατότητα να στροφάρει περισσότερο;

Έτσι και αλλιώς αλουμινίου φοράει.
Σιδερένια φορούσαν τα 900 τα παλιά.

DrBig
16/03/2020, 11:14
Στην θεωρία, με ένα ελαφρύτερο καλάθι δεν έχουμε κάποια απώλεια ροπής;
Το σκέφτομαι λόγο του δυνατού μοτέρ απο χαμηλά, έχει νόημα να του δώσει την δυνατότητα να στροφάρει περισσότερο;

Η ροπη δεν αλλαζει, αυτο που αλλαζει με το πιο βαρυ καλαθι ειναι η ροη της ροπης που γινεται πιο ομαλη, πιο συνεχης και αναποφευκτα και πιο αργη.
Στο σταματα ξεκινα-κερδιζεις, και στο να περιορισεις την εκρηκτικοτητα επισης κερδιζεις (αλλα δεν νομιζω το 1100 να εχει τετοιο θεμα) και οπουδηποτε αλλου χανεις.

doctor_john
16/03/2020, 11:21
ευχαριστω!

p@nos
16/03/2020, 11:28
για την ιστορια προφανως ο μαστορας σου ο εξουσιοδότημενος επι της Φραντζή... σου αλλαξε μονο την τσιμουχα

α μαλιστα...δυστυχως ο συγκεκριμενος που αναφερεις εχει ''καλο'' ονομα στην πιατσα...ακομα και στην αναζητηση εξουσιοδοτημενου θελει προσοχη, τουλαχιστον το καλο ειναι οτι δε σε χρεωσε σαν να σου εκανε πληρη ανακατασκευη της τρομπας

p@nos
16/03/2020, 11:30
Η ροπη δεν αλλαζει, αυτο που αλλαζει με το πιο βαρυ καλαθι ειναι η ροη της ροπης που γινεται πιο ομαλη, πιο συνεχης και αναποφευκτα και πιο αργη.
Στο σταματα ξεκινα-κερδιζεις, και στο να περιορισεις την εκρηκτικοτητα επισης κερδιζεις (αλλα δεν νομιζω το 1100 να εχει τετοιο θεμα) και οπουδηποτε αλλου χανεις.

στα ντουκατι ειναι συνηθισμενη μοντα το ελαφρυτερο βολαν...εχεις κερδος παντου χωρις καμμια ουσιαστικη απωλεια πλην της τελικης θα ελεγα που ζοριζεται λιγο παραπανω να διατηρισει τα τελευταια 10 χιλιομετρα...οποτε αμα δε θες να πας τερμα σε εθνικες, ειναι απο τις καλυτερες αναβαθμισεις που μπορεις να κανεις, να αφαιρεσεις βαρος απο βολαν και συμπλεκτη (αν και απο την καμπανα του συμπλεκτη, χανεις απλα λιγα γραμμαρια)

DrBig
16/03/2020, 14:16
στα ντουκατι ειναι συνηθισμενη μοντα το ελαφρυτερο βολαν...εχεις κερδος παντου χωρις καμμια ουσιαστικη απωλεια πλην της τελικης θα ελεγα που ζοριζεται λιγο παραπανω να διατηρισει τα τελευταια 10 χιλιομετρα...οποτε αμα δε θες να πας τερμα σε εθνικες, ειναι απο τις καλυτερες αναβαθμισεις που μπορεις να κανεις, να αφαιρεσεις βαρος απο βολαν και συμπλεκτη (αν και απο την καμπανα του συμπλεκτη, χανεις απλα λιγα γραμμαρια)

Αν χανει το οτιδηποτε σε τελικη, μονο σε κακο ζυγισμα του καλαθιου μπορει να οφειλεται.

p@nos
16/03/2020, 14:52
δεν ειπα χανει σε τελικη, ειπα οτι δυσκολευεται να τα διατηρησει ;)