PDA

View Full Version : Kawasaki ER6-F Ήχος από το ντεπόζιτο



matsoulareos
15/03/2020, 16:30
Καλησπέρα,

Είμαι νέος κάτοχος μεταχειρισμένου ER6-F 2014 με 36000 χλμ (2 μέρες το οδηγώ). Η μετάβαση έγινε από CBF 125.
Έκανα και service σε συνεργείο Kawasaki, όλα δείχνουν καλά μέχρι στιγμής εκτός από ένα πράγμα και θα ήθελα τη γνώμη κάποιου με μεγαλύτερη εμπειρία, καθότι άσχετος από τεχνικά κομμάτια μηχανών.

Η μηχανή παρκαρισμένη στο parking περίπου 12+ ώρες. Πλησιάζω και ακούω ένα θόρυβο από το ντεπόζιτο, μου έμοιαζε με εκείνο τον "κλασικό" ήχο που κάνει όταν ανάβεις το διακόπτη στη μηχανή (τρόμπα βενζίνης, αντλία, δε ξέρω ακριβώς τι λειτουργεί μέσα στο ντεπόζιτο και ακούγεται). Το πρόβλημα είναι ότι άκουγα τον ήχο συνεχόμενα, χωρίς να έχω βάλει μπροστά τη μηχανή, συγκεκριμένα ούτε καν είχα τα κλειδιά επάνω στη μηχανή.

Άνοιξα την τάπα βενζίνης, σταμάτησε. Την κλείνω, μετά από λίγο συνεχίζει. Βάζω μπροστά τη μηχανή, τη σβήνω, σταμάτησε. Μετά από λίγο ξανά ξεκίνησε... (Το έχω βγάλει και βίντεο στο οποίο ακούγεται καθαρά.)
Σε όλη τη διάρκεια των παραπάνω ο κόκκινος διακόπτης δεξιά στο τιμόνι ήταν στη θέση "ON" (δεν ξέρω αν παίζει ρόλο).

Μου φάνηκε αρκετά παράξενο να λειτουργεί το οτιδήποτε μέσα στη μηχανή, από τη στιγμή που ήταν σβηστή. Θα την πάω συνεργείο για ένα "check up", αλλά θα ήθελα να ακούσω και τη γνώμη κάποιου που μπορεί να το έχει πάθει ή να έχει κάποια ιδέα τι μπορεί να είναι!! :)

panavour
15/03/2020, 17:18
επισυναψε το βιντεο να το δουμε

doctor_john
15/03/2020, 18:39
Γενικά, ο διακόπτης που αναφέρεις ότι είναι στο ΟΝ καλύτερα να είναι κλειστός όταν είναι σταματημένη η μοτό.
Αποφεύγεις διαρροή ρεύματος.

Αν σταματά όταν είναι κλειστός ο διακόπτης αυτός, πιθανά είναι κάποιο βραχυκύκλωμα στον διακόπτη ή στο καλώδιο ρεύματος
της τρόμπας. Αυτό μπορεί να προκληθεί από μικροεπισκευές που έγιναν απρόσεκτα πχ: τοποθέτησαν το τεπόζιτο μπλοκάρωντας
το καλώδιο. Μπορεί όμως και από έλειψη συντήρησης του διακόπτη και των επαφών.

Γράψε τι θα σου πούν στο συνεργείο να ξέρουμε γιατί είναι αρκετά σπάνιο.

matsoulareos
15/03/2020, 19:16
επισυναψε το βιντεο να το δουμε

Το video είναι το:
https://youtu.be/cs8_Jf4D4oE


Γενικά, ο διακόπτης που αναφέρεις ότι είναι στο ΟΝ καλύτερα να είναι κλειστός όταν είναι σταματημένη η μοτό.
Αποφεύγεις διαρροή ρεύματος.

Αν σταματά όταν είναι κλειστός ο διακόπτης αυτός, πιθανά είναι κάποιο βραχυκύκλωμα στον διακόπτη ή στο καλώδιο ρεύματος
της τρόμπας. Αυτό μπορεί να προκληθεί από μικροεπισκευές που έγιναν απρόσεκτα πχ: τοποθέτησαν το τεπόζιτο μπλοκάρωντας
το καλώδιο. Μπορεί όμως και από έλειψη συντήρησης του διακόπτη και των επαφών.

Γράψε τι θα σου πουν στο συνεργείο να ξέρουμε γιατί είναι αρκετά σπάνιο.

Για να πω την αλήθεια, μετά από μια διαδρομή που έκανα χτες, μου έκοψε να σκεφτώ ότι δεν έλεγξα αν το κάνει με το διακόπτη κλειστό.
Σήμερα δεν το έκανε καθόλου (τουλάχιστον όσες φορές το έλεγξα, με το διακόπτη ανοιχτό).
Αυτό που με ανησυχεί είναι ότι εφόσον έγινε μια φορά, είναι πολύ πιθανό ότι θα συμβεί ξανά!
Θα ενημερώσω όταν μάθω νεότερα και από πλευράς μηχανικού.

doctor_john
15/03/2020, 20:15
Συντήρηση στον διακόπτη και τις επαφές του μου μοιάζει αλλά μην στηρίζεσαι σε αυτό είμαι μακριά από αυτό που λέμε γνώστης ή μηχανικός.
Κλείνε τον διακόπτη, καλύτερα να σου γίνει συνήθεια. Είναι λίγο σπαστικό στις αρχές που θα ξεχνάς ότι είναι κλειστός αλλά μετά συνηθίζεις.

costas_versys
15/03/2020, 20:23
Εαν με κλειστά τα πάντα ακους τον θόρυβο και ανοίγεις την τάπα και σταματά, τότε ο θόρυβος προέρχεται από την εξαέρωση (εκτόνωση αναθυμιάσεων βενζίνης)

bulmont
15/03/2020, 21:11
https://www.youtube.com/watch?v=-JaeBxYCI9k

doctor_john
15/03/2020, 21:30
415838

sapila racing
16/03/2020, 08:25
Καλησπέρα,

Είμαι νέος κάτοχος μεταχειρισμένου ER6-F 2014 με 36000 χλμ (2 μέρες το οδηγώ). Η μετάβαση έγινε από CBF 125.
Έκανα και service σε συνεργείο Kawasaki, όλα δείχνουν καλά μέχρι στιγμής εκτός από ένα πράγμα και θα ήθελα τη γνώμη κάποιου με μεγαλύτερη εμπειρία, καθότι άσχετος από τεχνικά κομμάτια μηχανών.

Η μηχανή παρκαρισμένη στο parking περίπου 12+ ώρες. Πλησιάζω και ακούω ένα θόρυβο από το ντεπόζιτο, μου έμοιαζε με εκείνο τον "κλασικό" ήχο που κάνει όταν ανάβεις το διακόπτη στη μηχανή (τρόμπα βενζίνης, αντλία, δε ξέρω ακριβώς τι λειτουργεί μέσα στο ντεπόζιτο και ακούγεται). Το πρόβλημα είναι ότι άκουγα τον ήχο συνεχόμενα, χωρίς να έχω βάλει μπροστά τη μηχανή, συγκεκριμένα ούτε καν είχα τα κλειδιά επάνω στη μηχανή.

Άνοιξα την τάπα βενζίνης, σταμάτησε. Την κλείνω, μετά από λίγο συνεχίζει. Βάζω μπροστά τη μηχανή, τη σβήνω, σταμάτησε. Μετά από λίγο ξανά ξεκίνησε... (Το έχω βγάλει και βίντεο στο οποίο ακούγεται καθαρά.)
Σε όλη τη διάρκεια των παραπάνω ο κόκκινος διακόπτης δεξιά στο τιμόνι ήταν στη θέση "ON" (δεν ξέρω αν παίζει ρόλο).

Μου φάνηκε αρκετά παράξενο να λειτουργεί το οτιδήποτε μέσα στη μηχανή, από τη στιγμή που ήταν σβηστή. Θα την πάω συνεργείο για ένα "check up", αλλά θα ήθελα να ακούσω και τη γνώμη κάποιου που μπορεί να το έχει πάθει ή να έχει κάποια ιδέα τι μπορεί να είναι!! :)

Πολλά Kawasaki έχουν τάπες που σφυράνε και φαίνεται περίεργο στην αρχή. Δεν ειναι τίποτα ανησυχητικό, ειναι η εξαέρωση όπως είπε κι ο costas_versys.
Γιατί όμως το αφήνεις στο ON, δεν κατάλαβα.

nikonian
19/04/2020, 10:07
Στα 37 χρόνια, σε 28 μηχανάκια, ποτέ μα ποτέ δεν έβαλα τον διακόπτη στο OFF. Ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα. Είναι τόσο σοβαρό;

doctor_john
19/04/2020, 10:42
:lol:

Aνάλογα το κύκλωμα σου και την κατάσταση του συνόλου, της φύλαξης κ.λπ.
Για την υγεία της μπαταρίας σου, σαν γενικός κανόνας, ναι είναι καλό να μην έχει την δυνατότητα διαρροής.

Ερώτηση που δεν μπορώ να συγκρατήσω: χρειάστηκε να αλλάξεις ποτέ μπαταρία; :look:

νεοσσός
19/04/2020, 10:46
Στο kill switch αναφέρεστε; Πάντα γυρνάω το κλειδί στη θέση off, αλλά το kill switch δεν το πειράζω. Πρέπει να το βάζουμε κι αυτό πάντα στο off;

Στα μαθήματα οδήγησης ο δάσκαλος έλεγε ότι η χρήση του είναι για κατάσταση έκτακτης ανάγκης, αν θέλεις να κόψεις το ρεύμα στον κινητήρα επειγόντως ή σαν επιπλέον δικλείδα ασφαλείας για να μη βάλει μπροστά τη μοτοσυκλέτα κανένα πιτσιρίκι.

nikonian
20/04/2020, 16:19
Ναι για το kill switch o λόγος.
Μπαταρία, άλλαξα μια φορά σε ένα klr 650. Απ' ό,τι θυμάμαι όμως μου είχε φανεί φυσιολογικό. Το μηχανάκι ήταν 5-6 ετών και τα χλμ ελάχιστα. Ήταν δεύτερο μηχανάκι, για τα βροχερά ΣΚ που δεν πηγαίναμε Επίδαυρο, αλλά Πάρνηθα;) (Τα καλά χρόνια)

panavour
20/04/2020, 16:22
πουσαι ρε νικονιαν παλειοσειρα σε χασαμε ρε
ελπιζω να εισαι καλα

:wave2::wave2:

nikonian
24/04/2020, 13:22
Έλα ρε Παναή. Γεράσαμε κι αυτόν το καφέ δεν το ήπιαμε. όχι τίποτα άλλο, θα ψοφήσουμε απ' τον ιό και θα αφήσουμε εκκρεμότητες.