View Full Version : ΦΙΛΤΡΟ+ΤΕΛΙΚΟ+ΖΙΓΚΛΕΡ VS ΓΡΑΝΑΖΩΜΑ
HORNET 600
ΦΙΛΤΡΟ+ΤΕΛΙΚΟ+ΖΙΓΚΛΕΡ
Διαβάζω οτι θα κερδίσει κάτι στα ψηλά αλλα χάσει πολύ στα χαμηλά το μοτέρ με ελευθέρας και τα συναφή.
Υπάρχει όντως κάποια αύξηση ιπποδύναμης με τις παραπάνω μετατροπές?Αν ναι πόσο % και αν αξίζει για το κόστος.
Απο θέμα ήχου προτιμώ ν ακούω μοτέρ παρα εξάτμιση...δεν είμαι πιτσιρικάς :evil:
VS ΓΡΑΝΑΖΩΜΑ
-1 δόντι μπροστά θα δώσει 2-3 άλογα στο δυναμόμετρο και σύμφωνα με το Hornet's Nest forum θα έχει παραδόξως μεγαλύτερη τελική γιατι με stock γρανάζωμα η 6 σχέαη δεν φτάνει στα κόκκινα.
Με το κατάλληλο σκάλισμα στα καρμπς μειώνεις αισθητά την τρύπα μέχρι που έχεις κέρδος ας πούμε και στις χαμηλές.
Άποψη μου και ρεαλιστικά αν το δεις σαν σχέση κόστους-αύξησης δύναμης δεν άξιζε το κόστος της Devil+φίλτρο(τελικά έβαλα ''ξώφιλτρα)+κιτ Dynojet+ατελείωτες ώρες βάλε-βγάλε καρμπς για δοκιμές. Δεν έγινε δηλαδή το GPZ R6.
Από εκεί και πέρα ναι,δούλευε πιο ομαλά ,πολύ πιο ξεκούραστα στις υψηλές ,δεν ''έσκαγε'' το μοτέρ και το ευχαριστιόμουν περισσότερο σε συνδυασμό με τα έξτρα αλογάκια σε όποια μοτο είχα κάνει τέτοιες αλλαγές.
Στην παραπάνω εξίσωση θα βάλω μέσα και το placebo effect που δημιουργεί ο ήχος μιας ελευθέρας εξάτμισης.
Στο τδμ μου τώρα που έχω φίλτρο + εξάτμιση μόνο χωρίς να πειράξω καρμπς ναι χαμηλά έχει τρύπα σε σχέση με πριν αλλά μεγάλη διαφορά στα ψηλά .Όχι τόσο σε δύναμη αλλά ανοίγει χωρίς να ακούω το μοτέρ να σκάει.
ΥΓ αυτό με το δόντι μπορείς εύκολα να το δοκιμάσεις και να δεις τι παίζει.
Με αλλαγη γραναζωματος δεν κερδιζεις αλογα αλλα κονταινεις (η μακραινεις) συνολικα το κιβωτιο σου.
Με τελικο, φιλτρο, ζιγκλερ κλπ αυτο που κερδιζεις ειναι συνηθως η αισθηση της πιο αμεσης συνδεσης μεταξυ γκαζιερας και τροχου και επισης συνηθως χανεις λιγο σε οικονομια καυσιμου, ειδικα με ελευθερο τελικο χωρις ταπα.
Αν τωρα αυτο που επιθυμεις με την οποια αλλαγη ειναι λιγο παραπανω γκαζι, τοτε το -1 δοντι μπροστα ειναι μια πολυ καλη και πολυ φτηνη λυση. Με ελευθερες εξατμισεις και φιλτρα μη μπλεξεις, δεν αξιζει τον κοπο και το χρημα, αλλα ενα τελικο με ταπα μπορεις να το δοκιμασεις αν σε τρωει και πιθανοτατα το μονο που θα χρειαστει ειναι λιγο σηκωμα στις βελονες.
Τελος, αν νοιωθεις καπου στην αποδοση "τρυπα" ουτως η αλλως μπορεις να δοκιμασεις να σηκωσεις λιγο τις βελονες και ως εχει.
Με αλλαγη γραναζωματος δεν κερδιζεις αλογα αλλα κονταινεις (η μακραινεις) συνολικα το κιβωτιο σου.
Με τελικο, φιλτρο, ζιγκλερ κλπ αυτο που κερδιζεις ειναι συνηθως η αισθηση της πιο αμεσης συνδεσης μεταξυ γκαζιερας και τροχου και επισης συνηθως χανεις λιγο σε οικονομια καυσιμου, ειδικα με ελευθερο τελικο χωρις ταπα.
Αν τωρα αυτο που επιθυμεις με την οποια αλλαγη ειναι λιγο παραπανω γκαζι, τοτε το -1 δοντι μπροστα ειναι μια πολυ καλη και πολυ φτηνη λυση. Με ελευθερες εξατμισεις και φιλτρα μη μπλεξεις, δεν αξιζει τον κοπο και το χρημα, αλλα ενα τελικο με ταπα μπορεις να το δοκιμασεις αν σε τρωει και πιθανοτατα το μονο που θα χρειαστει ειναι λιγο σηκωμα στις βελονες.
Τελος, αν νοιωθεις καπου στην αποδοση "τρυπα" ουτως η αλλως μπορεις να δοκιμασεις να σηκωσεις λιγο τις βελονες και ως εχει.
Δεν κερδίζεις άλογα στρόφαλο,κερδίζεις στον τροχό.Αλλιώς τα δυναμόμετρα δεν θα έδειχναν διαφορετικές τιμές.Σωστά?
οχι δεν κερδιζεις τιποτα σε αλογα ουτε στον τροχο...δεν εχει νοημα να συζητησουμε πολυ τι και πως, αν θες απλα να βεβαιωθεις οτι δεν κερδιζεις ''κατι'' δες ενα οποιοδηποτε all gear διαγραμμα.
Ο πιο ευκολος τροπος να κανεις το μηχανακι σου πιο ζωηρο ειναι το γραναζωμα με οποιονδηποτε τροπο, και με διαφορα πιο οικονομικο. Αμα δε κανεις ταξιδια και δε σε πειραζει που η τελευταια σου σχεση θα δουλευει πιο ψηλα, go for it. Το μηχανακι που λες ειναι παλιο και πλεον αρκετα χαμηλης αξιας, δεν εχει και πολυ νοημα να αρχιζεις να ριχνεις χρηματα (αν δεν εχεις καποιο προσωπικο λογο να το κρατησεις για χρονια, εκει αλλαζει το πραγμα)
Δεν κερδίζεις άλογα στρόφαλο,κερδίζεις στον τροχό.Αλλιώς τα δυναμόμετρα δεν θα έδειχναν διαφορετικές τιμές.Σωστά?
Καλλιτερα να μιλαμε για ροπη και αυτο που κερδιζεις ειναι ροπη στο τροχο αναλογη με το ποσοστο της αλλαγης του γραναζωματος. Πχ αν απο 15 δοντια βαλεις 14, τοτε σε δεδομενες στροφες θα εχεις 7% παραπανω ροπη και 7% παρακατω ταχυτητα.
Το τι δειχνει το δυναμομετρο εχει να κανει απο το αν
1. Ειναι αδρανειακο η με φρενο
2. Ο οριζοντιος αξονας δειχνει στροφες μοτερ η ταχυτητα τροχου.
Καλλιτερα να μιλαμε για ροπη και αυτο που κερδιζεις ειναι ροπη στο τροχο αναλογη με το ποσοστο της αλλαγης του γραναζωματος. Πχ αν απο 15 δοντια βαλεις 14, τοτε σε δεδομενες στροφες θα εχεις 7% παραπανω ροπη και 7% παρακατω ταχυτητα.
Το τι δειχνει το δυναμομετρο εχει να κανει απο το αν
1. Ειναι αδρανειακο η με φρενο
2. Ο οριζοντιος αξονας δειχνει στροφες μοτερ η ταχυτητα τροχου.
Ok ναι τους πίνακες με τα κλάσματα τους έχω δει απλά για να καταλάβω δηλαδή,
Κάτι πρέπει να συμβαίνει για να γίνεται πιο ζωηρό και νόμισα μέχρι πρότινος οτι αυτο μεταφραζόταν σε ροπή/ιπποδύναμη τροχού.Με λίγα λόγια ότι δεν βελτιώνεις την ροπή/ιπποδύναμη του κινητήρα άλλα την μετάδοση της στον τροχό μέσω των γραναζιών.Οπότε θεωρητικά αν έχεις 2 ίδια μηχανάκια στο ίδιο δυναμόμετρο(που μετράει ροπή/ιπποδύναμη τροχού) στις ίδιες συνθήκες το ένα 15 δόντια(μπροστά) και το άλλο 14 δόντια(μπροστά) το δεύτερο θα βγάλει μεγαλύτερο νούμερο αφού θα επιταχύνει ταχύτερα.
Ok ναι τους πίνακες με τα κλάσματα τους έχω δει απλά για να καταλάβω δηλαδή,
Κάτι πρέπει να συμβαίνει για να γίνεται πιο ζωηρό και νόμισα μέχρι πρότινος οτι αυτο μεταφραζόταν σε ροπή/ιπποδύναμη τροχού.Με λίγα λόγια ότι δεν βελτιώνεις την ροπή/ιπποδύναμη του κινητήρα άλλα την μετάδοση της στον τροχό μέσω των γραναζιών.Οπότε θεωρητικά αν έχεις 2 ίδια μηχανάκια στο ίδιο δυναμόμετρο(που μετράει ροπή/ιπποδύναμη τροχού) στις ίδιες συνθήκες το ένα 15 δόντια(μπροστά) και το άλλο 14 δόντια(μπροστά) το δεύτερο θα βγάλει μεγαλύτερο νούμερο αφού θα επιταχύνει ταχύτερα.
Θα επιταχυνει ταχυτερα αλλα μεχρι μια μικροτερη ταχυτητα. Πχ αν βαλεις 2α με 14 και 15ρι γραναζια, το 14ρι θα επιταχυνει πιο γρηγορα μεχρι τα 100 (που υποθετουμε μπαινει κοφτης) αλλα το 15ρι θα συνεχισει να επιταχυνει μεχρι τα 107.
Ενα σωστο δυναμομετρο που δειχνει στροφες μοτερ στον οριζοντιο αξονα θα πρεπει να δειξει ακριβως τις ιδιες καμπυλες ισχυος και στις δυο περιπτωσεις. Αν δειχνει ταχυτητα τροχου στον οριζοντιο, τοτε η καμπυλη με 15ρι γραναζι θα φαινεται λιγο επιμηκυνμενη σε σχεση με αυτην του 14ριου αλλα οι μεγιστες τιμες θα ειναι ιδιες.
Θα επιταχυνει ταχυτερα αλλα μεχρι μια μικροτερη ταχυτητα. Πχ αν βαλεις 2α με 14 και 15ρι γραναζια, το 14ρι θα επιταχυνει πιο γρηγορα μεχρι τα 100 (που υποθετουμε μπαινει κοφτης) αλλα το 15ρι θα συνεχισει να επιταχυνει μεχρι τα 107.
Ενα σωστο δυναμομετρο που δειχνει στροφες μοτερ στον οριζοντιο αξονα θα πρεπει να δειξει ακριβως τις ιδιες καμπυλες ισχυος και στις δυο περιπτωσεις. Αν δειχνει ταχυτητα τροχου στον οριζοντιο, τοτε η καμπυλη με 15ρι γραναζι θα φαινεται λιγο επιμηκυνμενη σε σχεση με αυτην του 14ριου αλλα οι μεγιστες τιμες θα ειναι ιδιες.
οκ κατάλαβα σ ευχαριστώ για την επεξήγηση
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.