View Full Version : cbr 600rr μιζα
kinezakos
25/03/2020, 19:57
χαιρετω όλα τα παιδιά του φορυμ και θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση έχω ενα cbr 600rr 2005 και θέλω να βγάλω την μίζα να την καθαρίσω αλλα δεν μπορώ να την βρω με τίποτα έχω αφαιρέσει ολο το κοστούμι αλλά και πάλι δεν είναι ορατή άλλα και να ήταν είναι τόσο στριμωχτά που δεν χωράει το χέρι πρέπει βγάλω και το τνεποζιτο ? όταν είχα την r1 ήταν πολύ ποιο απλό και εύκολο δεν περίμενα ότι θα είναι τόσο χαμαλίκι στο cbr.. ευχαριστώ εκ τον προτέρων
telegonos
25/03/2020, 20:15
Κοίτα το μωβ βέλος
416383
Παραδοσιακά στα τετρακύλινδρα εν σειρά 600 της η Honda, εκεί την έχει την μίζα. Για να φτάσεις εκεί, πρέπει να βγάλεις ΟΤΙ έχει από πάνω.
Είναι λίγο μπελαλοδουλειά, αλλά όχι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο και άλλωστε η μίζα είναι για να βγαίνει από εκεί πάρα πολύ σπάνια, δεν είναι κάτι που πρέπει να λύνεται τακτικά οπότε δεν σχεδιάστηκε το μοτέρ για να είναι εύκολο σε αυτό το θέμα.
Άλλα Honda π.χ. VFR η μίζα είναι μπροστά-μπροστά, και σε κάποιες περιπτώσεις π.χ. VFR800F βγαίνει ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ χωρίς να λύσεις καν πλαστικό fairing. Στο CBR σου όμως, θέλει δουλειά.
kinezakos
25/03/2020, 22:46
Κοίτα το μωβ βέλος
416383
Παραδοσιακά στα τετρακύλινδρα εν σειρά 600 της η Honda, εκεί την έχει την μίζα. Για να φτάσεις εκεί, πρέπει να βγάλεις ΟΤΙ έχει από πάνω.
Είναι λίγο μπελαλοδουλειά, αλλά όχι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο και άλλωστε η μίζα είναι για να βγαίνει από εκεί πάρα πολύ σπάνια, δεν είναι κάτι που πρέπει να λύνεται τακτικά οπότε δεν σχεδιάστηκε το μοτέρ για να είναι εύκολο σε αυτό το θέμα.
Άλλα Honda π.χ. VFR η μίζα είναι μπροστά-μπροστά, και σε κάποιες περιπτώσεις π.χ. VFR800F βγαίνει ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ χωρίς να λύσεις καν πλαστικό fairing. Στο CBR σου όμως, θέλει δουλειά.
αρχικά θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την ταχεία απάντηση σου άλλα και για τον χρόνο σου. πραγματικά είναι μπελάς δεν είχα ιδέα νόμιζα θα ήταν ποιο απλό σαν τα r1 που και εκεί μπελάς είναι άλλα υπάρχει αρκετά ποιο εύκολη πρόσβαση σε σχέση με το cbr
Τι θέλεις να καθαρίσεις από την μιζα?
kinezakos
26/03/2020, 15:04
Τι θέλεις να καθαρίσεις από την μιζα?
δες τι γίνετε η μηχανή όταν είναι κρύα και πατήσω το κουμπί της μίζας για να πάρει μπροστά όλα καλά παίρνει κανονικά και με πολύ ζωντάνια όπως πρέπει. όταν όμως η μηχανή είναι μετά από βόλτα και έχει ζεσταθεί και πάω να την βάλω μπροστά τότε κάνει αυτό το αργό που καταλαβαίνεις ότι ζορίζετε σαν να είναι ψόφια αν καταλαβαινεις τι εννοώ άλλοτε παίρνει παρόλο το ζόρι και άλλες φορές χρειάζεται να περιμένω μερικά λεπτά να κρυώσει και μετά παίρνει κανονικά να τονίσω οτι η μπαταριά είναι ολοκαίνουρια 70 ευρώ την πήρα και είναι υποτίθεται από τις καλύτερες. ένας φίλος μηχανικός που το είδε μου είπε ότι θέλει καρβουνάκια μπήκα λοιπόν και εγώ στην χοντα και τα βρήκα 20 ευρώ μαζί με την βάση του και έτοιμα κολλημένα επάνω για να μην τα κολλήσω εγώ και aftermarket καρβουνάκια με βάση κολλημένα κάνουν 5 ευρώ. ετσι λοιπόν είπα να κάνω την αλλαγή να την κάνω και ένα καθάρισμα τώρα που κάθομαι και έχω πολύ χρόνο . αν πιστεύεις ότι το πρόβλημα δεν είναι αυτό και είναι κάτι άλλο γράψε ένα σχόλιο θα βοηθήσει κάθε γνώμη. σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου
telegonos
26/03/2020, 15:16
Παίζει και να μην είναι πρόβλημα της μίζας αυτό, να έχεις πρόβλημα ηλεκτρικό να μην φορτίζει καλά το ηλεκτρικό κύκλωμα την μπαταρία σου.
Έχει μετρήσει καθόλου με ένα βολτόμετρο-πολύμετρο, τι τάση έχει η μπαταρία σου στους πόλους της όταν δουλεύει ο κινητήρας σου; Πόσο πέφτει η τάση όταν μιζάρεις και όταν είναι κρύο όπως λες και όταν είναι ζεστό;
Αν το κύκλωμα τροφοδοσίας (γεννήτρια&ανόρθωση) υπολειτουργεί και δεν φορτίζει την μπαταρία, τότε όταν πας βόλτα, αυτή όσο δουλεύει αδειάζει αντί να γεμίζει. Πας να βάλεις μετά από βόλτα και η μπαταρία είναι κουρασμένη. Την αφήνεις μερικές ώρες, κρυώνει, κάνει μερικές χημικές αντιδράσεις, βρίσκει λίγο φορτίο, βάζεις μπρος κανονικά, πας βόλτα, αδειάζει πάλι, ξανά τα ίδια.
Ψάξτο, μην έχεις τέτοιο θέμα, πριν φτάσεις να λύνεις μίζες.
Γενικά οι μίζες να ξέρεις, όταν είναι για αλλαγή καρβουνάκια, κάνουν άλλο πράγμα, ακούγεται το ''τακ'' του ρελέ όταν πατάς το κουμπί της μίζας, αλλά η μίζα ΔΕΝ κάνει τίποτα. Την κοπανάς με κάτι ή βάζεις ταχύτητα και σπρώχνεις μισό μέτρο την μηχανή πίσω να γυρίσει η μίζα και να αλλάξει θέση και δουλεύει. Το πρόβλημα δλδ που βγάζουν οι μίζες που είναι για καρβουνάκια, ΣΥΝΗΘΩΣ είναι δουλεύει-δεν δουλεύει καθόλου. Εσένα γυρνάει αργά, που είναι άλλο σύμπτωμα, και ΣΥΝΗΘΩΣ δείχνει αυτά που σου έγραψα παραπάνω.
kinezakos
26/03/2020, 15:58
Παίζει και να μην είναι πρόβλημα της μίζας αυτό, να έχεις πρόβλημα ηλεκτρικό να μην φορτίζει καλά το ηλεκτρικό κύκλωμα την μπαταρία σου.
Έχει μετρήσει καθόλου με ένα βολτόμετρο-πολύμετρο, τι τάση έχει η μπαταρία σου στους πόλους της όταν δουλεύει ο κινητήρας σου; Πόσο πέφτει η τάση όταν μιζάρεις και όταν είναι κρύο όπως λες και όταν είναι ζεστό;
Αν το κύκλωμα τροφοδοσίας (γεννήτρια&ανόρθωση) υπολειτουργεί και δεν φορτίζει την μπαταρία, τότε όταν πας βόλτα, αυτή όσο δουλεύει αδειάζει αντί να γεμίζει. Πας να βάλεις μετά από βόλτα και η μπαταρία είναι κουρασμένη. Την αφήνεις μερικές ώρες, κρυώνει, κάνει μερικές χημικές αντιδράσεις, βρίσκει λίγο φορτίο, βάζεις μπρος κανονικά, πας βόλτα, αδειάζει πάλι, ξανά τα ίδια.
Ψάξτο, μην έχεις τέτοιο θέμα, πριν φτάσεις να λύνεις μίζες.
Γενικά οι μίζες να ξέρεις, όταν είναι για αλλαγή καρβουνάκια, κάνουν άλλο πράγμα, ακούγεται το ''τακ'' του ρελέ όταν πατάς το κουμπί της μίζας, αλλά η μίζα ΔΕΝ κάνει τίποτα. Την κοπανάς με κάτι ή βάζεις ταχύτητα και σπρώχνεις μισό μέτρο την μηχανή πίσω να γυρίσει η μίζα και να αλλάξει θέση και δουλεύει. Το πρόβλημα δλδ που βγάζουν οι μίζες που είναι για καρβουνάκια, ΣΥΝΗΘΩΣ είναι δουλεύει-δεν δουλεύει καθόλου. Εσένα γυρνάει αργά, που είναι άλλο σύμπτωμα, και ΣΥΝΗΘΩΣ δείχνει αυτά που σου έγραψα παραπάνω.
σε ευχαριστώ και πάλι φίλε μου για τις σημαντικές πληροφορίες. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω κάνει καμιά μέτρηση απλα θέλω να σου πω οτι η μπαταριά που έχω αγοράσει είναι λιθιου και έχει πάνω κουμπί τσεκ για να δεις αν τελειώνει θα σου αφήσω και λινκ να την δεις το μονο στοιχείο που έχω λοιπόν είναι ότι η μπαταριά είναι γεμάτη εδώ και 2 μηνες σε καθημερινή χρήση. φυσικά και θα πρέπει να προχωρήσω σε μετρήσεις για να βεβαιωθώ. η μονή απορία που έχω είναι ότι αν το ήταν το πρόβλημα στο κύκλωμα τροφοδοσίας δεν θα έπρεπε να είχε ήδη εξάντληση την μπαταριά
Αν έχει φάει ζορισμα για κάποιο λόγο η μίζα πεζει να θέλει καθάρισμα (ούτε καν κάρβουνακια) κ να επανέλθει... αφού έχεις χρόνο κ μιας κ πήρες κ τα κάρβουνακια άλλαξε τα κ βλέπεις..Τσεκαρε κ μια κ το καλώδιο που πάει στην μίζα αν κάνει καλή επαφή..
Grafton 505
26/03/2020, 20:18
Από την στιγμή που κρύα παίρνει κανονικά μπροστά αλλά ζορίζεται όταν είναι ζεστή, μάλλον δεν είναι μίζα. Κάπου αλλού είναι το θέμα.
kinezakos
26/03/2020, 21:11
Από την στιγμή που κρύα παίρνει κανονικά μπροστά αλλά ζορίζεται όταν είναι ζεστή, μάλλον δεν είναι μίζα. Κάπου αλλού είναι το θέμα.
έχεις κάποια ιδέα από τι μπορεί να είναι φίλε μου?
kinezakos
26/03/2020, 21:25
Αν έχει φάει ζορισμα για κάποιο λόγο η μίζα πεζει να θέλει καθάρισμα (ούτε καν κάρβουνακια) κ να επανέλθει... αφού έχεις χρόνο κ μιας κ πήρες κ τα κάρβουνακια άλλαξε τα κ βλέπεις..Τσεκαρε κ μια κ το καλώδιο που πάει στην μίζα αν κάνει καλή επαφή..
ευχαριστώ για την απάντηση φίλε μου.
borgiriadis1
27/03/2020, 08:53
Συνήθως όπως αναφέρουν και πιο πάνω η μίζα ή δουλεύει κανονικά ή δεν δουλεύει καθόλου. Δλδ το πρόβλημα θα ήταν εντελώς διαφορετικό. Παρ' όλα αυτά ένα σύστημα που δεν φορτίζει θα είχε αδειάσει την μπαταρία τελείως ήδη. Μηχανάκι με τελειωμένη μπαταρία μόλις πάταγε μίζα θα έσβηναν όλα. Δεν έχω ακούσει να επηρεάζει η ζέστη την μίζα (για όλα υπάρχει πρώτη φορά). Για να μην σκάει το μηχανάκι μάλλον κτ στην τροφοδοσία την ακούει μόλις ζεσταθεί.
επειδη οι μπαταριες λιθιου εχουν μυστηρια συμπεριφορα δοκιμασε μια φορα να το βαλεις μπρος ζεστο με μπαταρια αυτοκινητου ωστε να τσεκαρεις τη μιζα πριν τη βγαλεις
Bladerunner
27/03/2020, 09:11
Πριν μου κάψει τελείως τον ανορθωτή το δικό μου CBRάκι, είχε ακριβώς τα ίδια συμπτώματα.
Grafton 505
27/03/2020, 11:38
έχεις κάποια ιδέα από τι μπορεί να είναι φίλε μου?
Ναι με αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας. Πόσα χιλιόμετρα έχει η μηχανή ;
Ξεκίνα με το παρακάτω και μετά τσέκαρε τα μπουζί (σωστό τύπο, διάκενο, είδος καύσης).
Πριν μου κάψει τελείως τον ανορθωτή το δικό μου CBRάκι, είχε ακριβώς τα ίδια συμπτώματα.
kinezakos
27/03/2020, 13:30
Ναι με αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας. Πόσα χιλιόμετρα έχει η μηχανή ;
Ξεκίνα με το παρακάτω και μετά τσέκαρε τα μπουζί (σωστό τύπο, διάκενο, είδος καύσης).
ωραία θα τα κοιτάξω και αυτά. θα βγάλω και ένα βίντεο σήμερα να ακούσετε και να δείτε τι εννοώ
Το πρόβλημα σου δεν είναι τα μπουζι.. ...έχεις θέμα η με φόρτιση της μπαταρίας (πηνία -ανορθωτης) η με την μίζα..Από ότι κατάλαβα η μίζα σου έχει μια βαριεστημαρα ας πούμε όταν είναι ζεστή,σε aprilia που είχα εγώ αυτό παρουσιαζόταν από το ζορισμα της μίζας κ με ένα καθάρισμα επανερχόταν..κ σε πολλά tiger με το ίδιο φαινόμενο το πρόβλημα ήταν η μιζα,η μίζα δεν σε αφήνει μια κ έξω,δεν είναι λάμπα,απλά οι περισσότεροι δεν καταλαβαίνουν το πρόβλημα μέχρι που μένουν τελείως..
kinezakos
27/03/2020, 17:25
Το πρόβλημα σου δεν είναι τα μπουζι.. ...έχεις θέμα η με φόρτιση της μπαταρίας (πηνία -ανορθωτης) η με την μίζα..Από ότι κατάλαβα η μίζα σου έχει μια βαριεστημαρα ας πούμε όταν είναι ζεστή,σε aprilia που είχα εγώ αυτό παρουσιαζόταν από το ζορισμα της μίζας κ με ένα καθάρισμα επανερχόταν..κ σε πολλά tiger με το ίδιο φαινόμενο το πρόβλημα ήταν η μιζα,η μίζα δεν σε αφήνει μια κ έξω,δεν είναι λάμπα,απλά οι περισσότεροι δεν καταλαβαίνουν το πρόβλημα μέχρι που μένουν τελείως..
δεν αν ξέρω είναι χρήσιμο ος πληροφορία άπλα το αναφέρω και αυτό μπας και βοηθήσει. το πάει σταδιακά δηλαδή όταν είναι τελείως κρύα τότε ακούγετε πολύ ζωντανό οταν πιάσει τους 90 βαθμούς και την σβήσω μολις θα την βάλω ξανά έχοντας 90 βαθμούς τότε θα πάρει δυσκολότερα χωρίς την αρχική δύναμη που είχε πριν. και αν για παράδειγμα πέσω σε κίνηση στο κέντρο και η μηχανή πιάσει 102-103 βαθμούς και την σβήσω όταν πάω να την βάλω δεν θα πάρει θα πρέπει να περιμένω μερικά λεπτά να πέσει στους 95 βαθμούς τότε θα πάρει με το ζόρι. στην αρχή νόμιζα οτι φταίει το βεντιλατερ και οτι επειδή το βεντιλατερ τίθεται σε λειτουργία τραβάει όλη την ενεργεία και έτσι δεν αφήνει καθόλου για την μίζα. Πράγμα που εν τέλη δεν ισχύει διότι το βεντιλατερ ξεκινάει να δουλεύει στους 105 βαθμούς. Πιστεύω ότι μπορεί και να είναι ο ανορθωτής διοτι είναι σχεδόν κολλητά με το ψυγείο και ίσως να είναι στα τελευταία του και να το επηρεάζει η ζεστή
Τελεία,κόμμα, κεφαλαίο,τελεία. !!:hypnotize:
kinezakos
04/04/2020, 22:27
παιδιά εδώ βάζω 2 βίντεο να δείτε τι παίζει. Αν έχετε χρόνο ρίξτε μια ματιά.
κρύο : https://streamable.com/q412i4
ζεστό : https://streamable.com/zthw58
κρυος κινητηρας καλη μιζια
ζεστος κινητηρας-αδυναμη μιζια-πιθανον δεν φορτιζει ο ανορθωτης-πεφτει η μπαταρια
επειδη ειναι καινουρια η μπαταρια ξαναφορτιζει απο μονη της και την επομενη φορα που θα ειναι κρυα η μηχανη θα δουλεψει καλα η μιζα
αμεσως μετα την λειτουργια θα ξανα ξεφορτισει και θα δυσκολευεται
αυτος ο κυκλος θα επαναληφθει μερικες φορες ωσπου να αχρηστευθει η μπαταρια
Χρηστος FZR
07/04/2020, 20:11
μηπως βραζει η μπαταρια σου απο προβλημα στον ανορθωτη?
ειχα παρομοιο προβλημα στο δικο μου καποτε και η βλαβη ηταν στο δυναμο που εστελνε παραπανω ρευμα και η μπαταρια εβραζε μετα απο μικρη βολτα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.