View Full Version : Διαφορά ανάμεσα σε καρμπυρατέρ και injection
Γεια σας ψάχνω για το Daytona hobby και βλέπω ότι τα παλαιότερα μοντέλα έχουν καρμπυρατέρ ενώ τα καινούργια είναι injection . Επειδή δεν γνωρίζω και πολλά ξέρω μόνο ότι τα injection καίνε λιγότερο . Από επιδόσεις είναι το ίδιο ; ( μιλοντας πάντα για το 50cc)
Χωρις να μπουμε καθολου βαθυτερα, ναι..
Αρα δεν θα υπάρχει διαφορά στην επιτάχυνση και στην τελική; Το λέω επειδή πρόκειται για 50 κυβικά και έστω μια μικρή διαφορά είναι εμφανής
Μαλλον θελεις να πεις το αναποδο..
Μια βελτιωση της ταξης του 5% π.χ. στα 200 Hp ειναι 7.5 kW..
Στα 4 Hp ειναι απλα 150 W..
(αρκετή για να αναψεις 2 75αρες λαμπες αλλα ανεπαρκης για να σε κινησει το ιδιο μετα απο 2 σουβλακοπιτες..)
Υ.Γ.
Η διαφορα μεταξυ ενος καλοσυντηρημενου καρμπυρατερ και ενος ψεκασμου ειναι ασήμαντη, ως προς την καταναλωση..
(ως προς τις επιδοσεις, παιζει και να κλινει υπερ του πρωτου..)
με το φιμωμα που εχουν φαει τα ψεκαστα λογω euro εννοειται οτι το καρμπ παει καλυτερα
απλα καιει παραπανω και εχει χειροτερους ρυπους
στα 50cc ομως δυσκολα καταλαβαινεις διαφορα
αν παει κανεις για μεταχειρισμενο το καρμπ τον γλυτωνει απο αντλια βενζινης και ηλεκτρονικα μπλιμπλικια που χαλανε
Λένε ότι ο ψεκασμός αν χαλάσει η επισκευή του είναι ποιο ακριβή απο το καρπυρατέρ.Ένα μειονέκτημα όμως που έχει το καρπυρατερ έναντι του ψεκασμού είναι ότι το μηχανάκι παίρνει ποιο δύσκολα μπροστά όταν έχει πολύ κρύο
Αρα απ ότι κατάλαβα . Η διαφορά στην απόδοση είναι αμελητέα λόγο χαμηλών κυβικών . Το injection καίει λιγότερο και και παίρνει πιο εύκολα μπρος . Αλλά άμα πάθει κάτι είναι ακριβότερη η επισκευή του . Επομένως το injection είναι καλύτερο ;
doctor_john
27/03/2020, 23:24
Όσο καλύτερος είναι ένας αναπτήρας από τα σπίρτα. :)
Μην ασχολείσαι αν θες μια γνώμη. Πάρε αυτό που βρισκεις σε καλύτερη κατάσταση και έχε το νού σου στο δρόμο.
Αν μια απο τις δύο επιλογές δημιουργούσε πρόβλημα θα στο λέγανε οι φίλοι πιο πρίν.
Αν μια απο τις δύο επιλογές δημιουργούσε πρόβλημα θα στο λέγανε οι φίλοι πιο πρίν.
Εκτος αν ειναι τπτ κακιασμενες κουφάλες, σαν αυτους που ειχαν Yugo το παλαι ποτε...;)
Όσο καλύτερος είναι ένας αναπτήρας από τα σπίρτα. :)
Μην ασχολείσαι αν θες μια γνώμη. Πάρε αυτό που βρισκεις σε καλύτερη κατάσταση και έχε το νού σου στο δρόμο.
Αν μια απο τις δύο επιλογές δημιουργούσε πρόβλημα θα στο λέγανε οι φίλοι πιο πρίν.
Δεν σε σπουδάσαμε τζάμπα εσένα τελικά γιατρούλη ;)
Iaswnas1988
30/03/2020, 18:10
Ακόμα βγαίνουν καρμπυρατεράτα;;
Μαλλον θελεις να πεις το αναποδο..
Μια βελτιωση της ταξης του 5% π.χ. στα 200 Hp ειναι 7.5 kW..
Στα 4 Hp ειναι απλα 150 W..
Ναι, αλλά μια βελτίωση της τάξης των 2 αλόγων στα 200 άλογα είναι απλά 1%, ενώ στα 4 άλογα είναι 50%. :p
Αρα απ ότι κατάλαβα . Η διαφορά στην απόδοση είναι αμελητέα λόγο χαμηλών κυβικών . Το injection καίει λιγότερο και και παίρνει πιο εύκολα μπρος . Αλλά άμα πάθει κάτι είναι ακριβότερη η επισκευή του . Επομένως το injection είναι καλύτερο ;
Ναι. Πρόσθεσε σε όλα αυτά και το ότι για να ρυθμίσεις ένα καρμπιρατέρ να δουλεύει τέλεια σε κάθε συνθήκη πρέπει να έχεις 3 μεταπτυχιακά και 2 ντοκτορά και πάλι παίζεται, και έχεις μια ολοκληρωμένη άποψη.
Ακόμα βγαίνουν καρμπυρατεράτα;;
Να βγαίνουν, όχι. Υπάρχουν όμως στοκαρισμένα που έχουν μείνει στο ράφι....
telegonos
31/03/2020, 09:06
Να σας δω όοοολους εσάς, όταν ας πούμε παρουσιάσει υπολειτουργία ο ανορθωτής σας και δεν φορτίζει πλήρως την μπαταρία, κάπου μεταξύ Ιταλίας και Ελβετίας, τι θα κάνετε με το injection που απαιτεί ηλεκτρικό ρεύμα όπως και η τρόμπα υψηλής πίεσης, και πόσα 30-40χλμ θα φτάσετε να κάνετε πριν μείνετε.
Το καρμπ, αν συμβεί κάτι τέτοιο, σβήνεις φώτα, και συνεχίζεις τον δρόμο σου, αφού δεν απαιτεί ρεύμα, και με μόνη κατανάλωση την ανάφλεξη η μπαταρία μπορεί να κρατήσει μέρες ολόκληρες, χωρίς καθόλου κύκλωμα φόρτισης.
Επίσης, να σας δω, τι θα κάνετε με τον ψεκασμό, όταν θα αρχίσει να αποτυγχάνει το σύστημα, και να δεν πάει καλά, να σβήνει στο ρελαντί, να σκορτσάρει, να σβήνει εν κινήσει, και να μην βρίσκεται το γιατί ούτε να διορθώνεται... όταν με το καρμπ, αρκεί ένα λύσιμο-καθάρισμα μια φορά το χρόνο ή μπορεί και ανά 2 χρόνια, πράγμα που απαιτεί στοιχειώδη εργαλεία και καθαριστικό σπρέι που έχει 10 ευρώ και όχι προγράμματα υπολογιστές και διαγνωστικά, και ξέρεις που βρίσκεσαι και τι γίνεται.
Κατά τα άλλα, ναι ο ψεκασμός καίει λιγότερο (θεωρητικά, γιατί όσα παραδείγματα έχουμε που το ίδιο μοντέλο από καρμπ έγινε ψεκαστό, το ψεκαστό έκαιγε περισσότερο), δεν σπάει δεν χαλάει (και ο άη βασίλης υπάρχει και μπαίνει σε 2.5 δισεκατομύρια καμινάδες μέσα σε ένα βράδυ).
Να σας δω όοοολους εσάς, όταν ας πούμε παρουσιάσει υπολειτουργία ο ανορθωτής σας και δεν φορτίζει πλήρως την μπαταρία, κάπου μεταξύ Ιταλίας και Ελβετίας, τι θα κάνετε με το injection που απαιτεί ηλεκτρικό ρεύμα όπως και η τρόμπα υψηλής πίεσης, και πόσα 30-40χλμ θα φτάσετε να κάνετε πριν μείνετε.
Το καρμπ, αν συμβεί κάτι τέτοιο, σβήνεις φώτα, και συνεχίζεις τον δρόμο σου, αφού δεν απαιτεί ρεύμα, και με μόνη κατανάλωση την ανάφλεξη η μπαταρία μπορεί να κρατήσει μέρες ολόκληρες, χωρίς καθόλου κύκλωμα φόρτισης.
Επίσης, να σας δω, τι θα κάνετε με τον ψεκασμό, όταν θα αρχίσει να αποτυγχάνει το σύστημα, και να δεν πάει καλά, να σβήνει στο ρελαντί, να σκορτσάρει, να σβήνει εν κινήσει, και να μην βρίσκεται το γιατί ούτε να διορθώνεται... όταν με το καρμπ, αρκεί ένα λύσιμο-καθάρισμα μια φορά το χρόνο ή μπορεί και ανά 2 χρόνια, πράγμα που απαιτεί στοιχειώδη εργαλεία και καθαριστικό σπρέι που έχει 10 ευρώ και όχι προγράμματα υπολογιστές και διαγνωστικά, και ξέρεις που βρίσκεσαι και τι γίνεται.
Κατά τα άλλα, ναι ο ψεκασμός καίει λιγότερο (θεωρητικά, γιατί όσα παραδείγματα έχουμε που το ίδιο μοντέλο από καρμπ έγινε ψεκαστό, το ψεκαστό έκαιγε περισσότερο), δεν σπάει δεν χαλάει (και ο άη βασίλης υπάρχει και μπαίνει σε 2.5 δισεκατομύρια καμινάδες μέσα σε ένα βράδυ).
Που βρήκες να γράψεις ρε μπαγάσα έλεος :cry:
Που βρήκες να γράψεις ρε μπαγάσα έλεος :cry:
Υπάρχουν και οι οδικές.
Επίσης μιλάμε με γνώμονα έναν απλό χρήστη μοτοσυκλέτας,όχι τον Μπομπ τον μάστορα.
Λάθος quote
Πάω τώρα να ξηλωσω τον λέβητα αερίου και θα βάλω από ένα μαγκαλι σε κάθε δωμάτιο!
Η συζήτηση ξεκίνησε για 50αρι τετράχρονο όπου οι διαφορές είναι αμελητέες
Σε μεγαλύτερα μοτέρ δεν μπαίνει σύγκριση καθώς ο ψεκασμός υπερτερεί ξεκαθαρα
Τα καρμπυρατερ είναι για τους αρχόντους λέμε!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.