View Full Version : παπί Kawasaki ZX130
HelenKoR
26/03/2020, 10:23
Μετά από 11 χρόνια υπηρεσίας, ήρθε η ώρα να γίνει ενα περιποιημένο σέρβις στο παπί-σκυλί.
Το πρώτο βράδυ τακτοποίησα τα εργαλεία και τα σκόρπια αντικείμενα, καθάρισα τον πάγκο εργασίας, σκούπισα το πάτωμα, και είμαι έτοιμη. :evil:
416463
416464
Την ίδια μέρα, ο Κώστας είχε πάρει από τα λιντλ ένα κατσαβίδι μπαταρίας το οποίο μου ήταν αδιάφορο. Όταν ξεκίνησα να λύνω το παπί μου λέει λοιπόν "πάρε το κατσαβίδι να το δοκιμάσεις, να αποφορτιστεί κιόλας."
.... Άντε καλά, φέρ'το. Το ρημάδι! Κάνει καλή δουλειά! Δεν το περίμενα :lol:
416465
Τα πλαστικά βγήκαν εύκολα. Απλά έκοψα τα "τάιραπ" :sweat:
Δεν ήταν λίγες οι βίδες που έλειπαν. Απ'όσες είχε πάνω, δεν ήταν όλες ίδιες. Μέχρι και βίδες από πόλους μπαταρίας βρήκα. Ο,τι είχε ο καθένας έβαζε :sweat:
Και σχεδόν όλες οι βίδες έλυσαν για πλάκα.
Προχωρώντας στα ενδότερα (και βρωμερότερα) βρήκα μέσα σ'όλα και αυτό:
416466
Αφαίρεσα την τάπα αποστράγγισης και το καπάκι του φίλτρου λαδιού κι άφησα τα ίχνη λαδιού να στάξουν σε ένα λεκανάκι.
416468
Το καρμπυρατέρ ξεκουραζόταν στον πάγκο.
416467
HelenKoR
26/03/2020, 11:07
416481
Πήρα στα χέρια μου την κεφαλή και τον κύλινδρο.
416480
Το επόμενο βήμα (και μάλιστα πολύ αγαπημένο) είναι να αποσυναρμολογήσω την κεφαλή και να την καθαρίσω με μεγάλη προσοχή.
Χρησιμοποίησα βενζίνη και πινέλο, ενώ σε κάποια άλλα σημεία χρησιμοποιήσα δράπανο/τριβείο υψηλής ακρίβειας με τα κατάλληλα εξαρτήματα.
Έτριψα και τις βαλβίδες. Αμέ! :D
416482 416484
416485 416487
416488
416489 416490
416491
HelenKoR
26/03/2020, 11:11
416492
416493
416494416495
416496
:wave2:
Εξαιρετικο φωτορομάντζο! Μπράβο, ωραία δουλειά!
Ερώτηση
Αυτή η κόκκινη απόχρωση στο καρμπυρατερ ρε παιδιά, τι είναι???
Την ίδια και χειρότερη είχα και στο δικό μου όταν το καθάρισα προ μηνών, γιατί έτρεχε η υπερχείλιση και δεν σταμάταγε. Δεν εφευγε με τίποτα αυτή η κοκκινίλα.
Βενζίνες?Πρόσθερα αλχημείας στην βενζίνη?
Στο καρμπ του εντούρο δεν έχει τετοιες επικαθίσεις. Θα μου πεις καθαρίζεται συχνότερα και δεν κάνει τόσα χλμ...
HelenKoR
26/03/2020, 20:40
Στη δική μου περίπτωση είναι σαν πούδρα. Όταν ασχοληθώ με το καρμπ θα έχω νεότερα.
Στη δική μου περίπτωση είναι σαν πούδρα.
Εσείς τα κορίτσια βάζετε και στα μηχανάκια σας μέικ-απ τώρα; :p
( ωραία δουλειά, keep going :a013: )
Grafton 505
27/03/2020, 20:22
:beer:
Όταν δέσεις την κεφαλή για να τσεκάρεις ότι δεν θα έχεις διαρροή από τις έδρες των βαλβίδων γέμισε τον θάλαμο με βενζίνη και δες από την εισαγωγή/εξαγωγή ότι δεν βλέπεις υγρασία να περνά από τις βαλβίδες . Εννοείται ότι έχεις βάλει και το μπουζί :D
pano kato
28/03/2020, 14:52
Στη δική μου περίπτωση είναι σαν πούδρα. Όταν ασχοληθώ με το καρμπ θα έχω νεότερα.
Ειναι απο σκουριες στο ρεζερβουαρ!
HelenKoR
28/03/2020, 19:26
Σήμερα καθάρισα το καρμπ. Ήταν μια μωβ πούδρα. Δεν έμοιαζε με σκουριά. Μήπως ήταν απλά από τα πρόσθετα της βενζίνης;
Σήμερα καθάρισα το καρμπ. Ήταν μια μωβ πούδρα. Δεν έμοιαζε με σκουριά. Μήπως ήταν απλά από τα πρόσθετα της βενζίνης;
Υπολείμματα ειναι. Το έχω ξαναδεί και σε δίκη μου περίπτωση.
telegonos
30/03/2020, 11:05
Σήμερα καθάρισα το καρμπ. Ήταν μια μωβ πούδρα. Δεν έμοιαζε με σκουριά. Μήπως ήταν απλά από τα πρόσθετα της βενζίνης;
Ήταν για τις βραδυνές εμφανίσεις στο κλάμπ.
alexis72
30/03/2020, 15:16
Σήμερα καθάρισα το καρμπ. Ήταν μια μωβ πούδρα. Δεν έμοιαζε με σκουριά. Μήπως ήταν απλά από τα πρόσθετα της βενζίνης;
αμέτρητα μπράβο για τίς γνώσεις σου και το μεράκι σου στίς μοτό ,το ΖΧ 130 ειναι δικό σου ?
και μιά ερώτηση μόνο (οποτε βρείς χρόνο απάντησε αν θέλεις) το καρμπυρατέρ ειναι αυτό που φόραγε απο την αρχή οταν το πήρες (αν ειναι δικό σου) το μοτο ?
γιατί απο 4 ατομα ντελιβεράδες αλλά κ απο διάβασμα στο internet , ΟΛΟΙ ειχαν μέγα θέμα τον χειμώνα (το καλοκαίρι μιά χαρά ηταν ) εσβηνε στο ρελαντί-σε φανάρια κλπ και η αντιπροσωπεία ...πέρα εβρεχε,,,το ιδιο συνέβαινε κ στο αδελφό daytona modenas ....
Ειναι απο σκουριες στο ρεζερβουαρ!
Δεν "παίζει" αδερφέ..και το καρμπυρατέρ του freewind το οποίο έχει πλαστικό ρεζερβουάρ έτσι ήταν μέσα ;)
pano kato
30/03/2020, 17:54
Δεν "παίζει" αδερφέ..και το καρμπυρατέρ του freewind το οποίο έχει πλαστικό ρεζερβουάρ έτσι ήταν μέσα ;)
Α! οκ. Το δικο μου εχει λιγες σκουριες στο ρεζερβουαρ και υπεθεσα πως φταιει αυτο!:beer:
HelenKoR
30/03/2020, 22:00
αμέτρητα μπράβο για τίς γνώσεις σου και το μεράκι σου στίς μοτό ,το ΖΧ 130 ειναι δικό σου ?
και μιά ερώτηση μόνο (οποτε βρείς χρόνο απάντησε αν θέλεις) το καρμπυρατέρ ειναι αυτό που φόραγε απο την αρχή οταν το πήρες (αν ειναι δικό σου) το μοτο ?
γιατί απο 4 ατομα ντελιβεράδες αλλά κ απο διάβασμα στο internet , ΟΛΟΙ ειχαν μέγα θέμα τον χειμώνα (το καλοκαίρι μιά χαρά ηταν ) εσβηνε στο ρελαντί-σε φανάρια κλπ και η αντιπροσωπεία ...πέρα εβρεχε,,,το ιδιο συνέβαινε κ στο αδελφό daytona modenas ....
Το δικό του καρμπ φοράει. Όντως το χειμώνα, με την υγρασία και τις βροχές, έχει θέμα. Κι εγώ ρώτησα σε εξουσιοδοτημένο αλλά δεν έλαβα ξεκάθαρη απάντηση...
giorgio7
31/03/2020, 20:41
Aλυτο προβλημα με το καρμπ του συγκεκριμενου παπιου.Αυτος ηταν ο λογος που το εδωσα.Μου ειχε σπασει τα νευρα το χειμωνα.Κριμα γιατι κατα τα αλλα ειναι ενα πολυ καλο και αξιοπιστο εργαλειο
alexis72
31/03/2020, 20:52
Το δικό του καρμπ φοράει. Όντως το χειμώνα, με την υγρασία και τις βροχές, έχει θέμα. Κι εγώ ρώτησα σε εξουσιοδοτημένο αλλά δεν έλαβα ξεκάθαρη απάντηση...
ευχαριστώ για την απάντηση ,
ελεγα επειδή τα ψάχνεις μήπως το ειχες αλλάξει ,και εγω τα 4 ατομα που γνωρίζω πού το ειχαν τα πούλησαν για αυτο τον ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ λόγο .
alexis72
31/03/2020, 20:54
Aλυτο προβλημα με το καρμπ του συγκεκριμενου παπιου.Αυτος ηταν ο λογος που το εδωσα.Μου ειχε σπασει τα νευρα το χειμωνα.Κριμα γιατι κατα τα αλλα ειναι ενα πολυ καλο και αξιοπιστο εργαλειο
ετσι ακριβώς ειναι ,δεν ξέρω αν κ το athlete ,επειδή φοράει καρμπυρατέρ εχει το ιδιο πρόβλημα ...
doctor_john
31/03/2020, 23:47
Γιατι δεν το αλλάζετε ρε παιδιά;
alexis72
01/04/2020, 00:24
Γιατι δεν το αλλάζετε ρε παιδιά;
για αυτό κ εγώ το ρώτησα ,εμένα 4 γνωστά μου ατομα δούλευαν ντελίβερι και ειχαν ΖΧ130 ( δεν ηταν δικά τους - ηταν τού μαγαζιού που εκαναν ντελίβερι)
οταν ειδε το αφεντικό .οτι τον χειμώνα εχανε παραγγελίες καθημερινά κ η kawasaki σφύριζε αδιάφορα...τα πούλησε αμέσως κ πήρε 2 innova και 2 crypton r ελαφρώς μεταχειρισμένα , σίγουρα κάποιοι θα αλλαξαν καρμπυρατέρ που το ειχαν για δική τους χρήση ,οπότε μόνο αυτη θα ηταν η λύση ,το ιδιο συνέβαινε κ με το αδελφάκι του modenas xcite 135
HelenKoR
02/04/2020, 12:57
Στη συνέχεια το πρόγραμμα είχε δίσκους συμπλέκτη, καθάρισμα καρμπυρατέρ, αλλαγή ελατηρίων πιστονιού, αλλαγή και του πιστονιού (γιατί όχι), καθάρισμα και αλλαγή λαδιού πιρουνιού, αλλαγή δισκόφρενου και τακακίων, αλλαγή γραναζιών αλυσίδας, τρίψιμο των σιαγόνων του πίσω φρένου, και μπόοοοοοοοοολικο καθάρισμα. Τέλος, συναρμολόγηση του μοτέρ και προσθήκη νέων λαδιών.
Στο μεταξύ, τα πλαστικά και η μίζα επισκευάστηκαν ΟΧΙ από εμένα, οπότε δεν μπορώ να δώσω κάποια πληροφορία για αυτά.
417113 417114 417115 417119
417116 417117
HelenKoR
02/04/2020, 13:04
Τρίψιμο και βάψιμο με bumper spray τα άβαφα πλαστικά.
417122 417123 417124
Βγάλσιμο το ψαλίδι, καθάρισμα, τοποθέτηση νέας γλύστρας, και πίσω στη θέση του για να υποδεχτεί τη νέα D.I.D. αλυσίδα του.
417125 417126
Τρίψιμο εξάτμισης και βάψιμο με σπρέι θερμοκρασίας.
Τρίψιμο, αστάρωμα και βάψιμο με σπρέι τη βάση της βαλίτσας που είχε “σκάσει” σε κάποια σημεία.
Αλλαγή υγρών φρένων.
417127
Τοποθέτηση πλαστικών, εξάτμισης και βάσης βαλίτσας.
417128417129
Παρατήρηση 1: πριν βάλουμε τα πλαστικά, ας βεβαιωθούμε πρώτα οτι ο κινητήρας δουλεύει μια χαρά.
Παρατήρηση 2: ένα κατσαβίδι μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως “στηθοσκόπιο” και να εντοπίσουμε έναν ήχο.
Παρατήρηση 3: δεν πετάμε κανένα παλιό ανταλλακτικό που μόλις αφαιρέσαμε από το μηχανάκι.
Παρατήρηση 4: τελικά έβρισκε κάποια βαλβίδα στο νέο πιστόνι οπότε το αντικατέστησα με το παλιό (αφότου το καθάρισα).
Παρατήρηση 5: προσεκτικό καθαρισμό στα ζιγκλέρ του καρμπ. :D
Παρατήρηση 6: μου είναι δύσκολο να βγάζω φωτογραφίες εν ώρα εργασίας, γι’αυτό θα βρείτε κάποιες ελλείψεις.
Παρατήρηση 7: νομίζω οτι δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο :wave2:
Τον κύλινδρο τον μέτρησες φαντάζομαι ,τι σου είπαν δεν χρειαζόταν ούτε χάιδεμα ?
Πιστόνι πήρες after market και δεν έκανε ή από άλλης χρονιάς καβασάκι ?
Οπότε ούτε τα ελατήρια έκαναν να φανταστώ.
Η πλάκα είναι ότι στην αρχή γράφεις ένα περιποιημένο σέρβις θα κάνω :)
Καλές βόλτες .
HelenKoR
02/04/2020, 14:01
Δεν μέτρησα τον κύλινδρο. Δεν το θεώρησα απαραίτητο μιας και είχε αλλαχτεί το κυλινδροπιστονο πριν λίγα χρόνια.
Αφτερ μάρκετ (ψιλο_τρεχα_γυρευε) το πιστόνι. Τα ελατήρια έκαναν μια χαρά στο παλιό πιστόνι :)
Δεν μέτρησα τον κύλινδρο. Δεν το θεώρησα απαραίτητο μιας και είχε αλλαχτεί το κυλινδροπιστονο πριν λίγα χρόνια.
Αφτερ μάρκετ (ψιλο_τρεχα_γυρευε) το πιστόνι. Τα ελατήρια έκαναν μια χαρά στο παλιό πιστόνι :)
Παλίο πιστόνι, παλιός κύλινδρος , γνήσια φαντάζομαι, και τα ελατήρια από τον καινούριο αφτεμαρκετ?
Α μόνο το παλιό πιστόνι. Κάνε καλού κακού ένα μέτρημα:beer:
Αυτό όλο το λες και ανακατασκευή ας πούμε, όχι περιποιημένο σέρβις....:uplate:
turogalos
03/04/2020, 12:10
To bumber sprey ήθελε αστάρι για πλαστικά ή πάει κατευθείαν σε καθαρή επιφάνεια;
HelenKoR
03/04/2020, 13:35
To bumber sprey ήθελε αστάρι για πλαστικά ή πάει κατευθείαν σε καθαρή επιφάνεια;
Απευθείας. Δεν χρειάζεται κάτι άλλο
Αυτό όλο το λες και ανακατασκευή ας πούμε, όχι περιποιημένο σέρβις....:uplate:
Σε ανακατασκευή μάλλον σφυρηλατεί κυλινδροπίστονα μόνη της...
strokt up
03/04/2020, 23:47
τι εννοεις κατσαβιδι για στηθοσκοπιο;
τι εννοεις κατσαβιδι για στηθοσκοπιο;
Να εντοπίσεις από που προέρχεται θόρυβος που δεν θα έπρεπε να ακούγετε :D
HelenKoR
04/04/2020, 05:14
Κατσαβίδι όμως σαν κι αυτό https://cdn.polisafety.gr/wp-content/uploads/2017/05/07-120K675-1.jpg
που είναι μεταλλικό απ'ακρη σ'ακρη.
andreastwin
05/04/2020, 09:50
HelenKoR
ενα μεγαλο μπραβω για τις γνωσεις σου ,σπανιζουν γυναικες με τετοια επιδεξειοτητα στα μηχανικα, εδω θα μου πεις υπαρχουν γυναικες που δεν ξερουν να βρασουν αυγο. :a46::a46:Και παλι μπραβο Helen.
Θεωρητικά τα σπρέυ υφής (bumper) βάφουν αμέσως σε καθαρές πλαστικές επιφάνειες, ιδανικά όμως καλό θα ήταν να γίνει ενα ελαφρύ γυαλοχαρτάρισμα και 1-2 χέρια αστάρι πλαστικών, ειδικά σε μη βαφόμενα πλαστικά.
HelenKoR
05/04/2020, 13:38
Το bumper spray της Motip που χρησιμοποίησα γράφει ότι δεν χρειάζεται αστάρι, πράγμα που το κάνει πολύ βολικό :a01:
doctor_john
05/04/2020, 16:04
Ίσως είναι καλό να δούμε την συντήριση των άβαφων πλαστικών με βάση τον λόγο κατασκευής τους ως άβαφα
και πως μπορούμε να τα διατηρήσουμε έτσι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Απο όσο μπορώ να καταλάβω, άβαφα πλαστικά υπάρχουν σε όλες τις μοτό και στο 99% των περιπτώσεων είναι
πλαστικά τμήματα που τρίβονται με την φυσιολογική χρήση ή χρειάζεται να έχουν ελαστικότητα λόγο θέσης.
Σε αυτές τις περιπτώσεις πχ: διακόπτες, χειριστήρια, όργανα, πλαϊνά προστατευτικά ψυγείων, προστασίες εξάτμισης κ.ο.κ.
αν ήταν βαμένα, η φθορά της βαφής θα ήταν σύντομη λόγο φυσιολογικής χρήσης οπότε το εργοστάσιο προτιμά
να χρησιμοποιήσει καλύτερης ποιότητας πλαστικό που "αντέχει" τις τριβές αλλά που με την παρατεταμένη έκθεση του
στον Ήλιο, χάνει δομικά στοιχεία που μάλλον είναι έλαια σιλικόνης(; ) με αποτέλεσμα να ασπρίζουν στην αρχή και μετά
να αποσαθρώνονται σιγά - σιγά, χανοντας την συνοχή τους σαν υλικό και να διαλύονται.
Είναι πολύ κοινό αυτό που περιγράφω, το έχουμε παρατηρήσει όλοι σε διάφορα τμήματα των μοτό
με πιο ενοχλητικά τα χειριστήρια και τα όργανα που φαίνονται αμέσως και είναι πιο ακριβά να αντικατασταθούν.
Νομίζω πως πρέπει να υπολογίζουμε την ευαισθησία στον Ήλιο όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και να τα συντηρούμε
με βάση την κατάσταση τους, τουλάχιστον 4 φορές το χρόνο με τα κατάλληλα υλικά (Γαλάκτωμα - Συντηρητικό Πλαστικών).
Εϊναι εύκολη διαδικασία, δεν λερώνει και σχετικά οικονομική σε βάθος χρόνου.
Το να βάψουμε τέτοιου τύπου πλαστικά με οποιοδήποτε τρόπο βαφής, είναι λίγο μάταιο γιατί προφανώς τους δίνουμε την δυνατότητα
να χαλάσει η εμφάνιση τους πιο εύκολα απο πρίν αλλά και γιατί κλείνουμε την κακή κατάσταση τους με την βαφή και δεν βοηθάμε
να ανακτησουν την αρχική δομή που είχαν σαν υλικό.
Η λύση της "βαφής" τους με ειδικά χημικά όπως αυτό που χρησιμοποιεί η HelenΚoR, θεωρώ ότι είναι η λύση όταν πλέον
τα πλαστικά είναι σε τόσο κακή κατάσταση που μπορούμε να πούμε ότι ας τα σώσουμε και όσο αντέξουν.
Παρόλα αυτά, ακόμα και σε αυτό το στάδιο ίσως είναι καλύτερα να τα "ενυδατώσουμε" πρώτα με κάποιο γαλάκτωμα
και να προσπαθήσουμε την βαφή μια μέρα μετά.
Αντίστοιχη τακτική συντήριση θεωρώ ότι χρειάζονται και τα χρωμματιστα πλαστικά μέρη που έχουν συνήθως μοτοσυκλέτες
ον οφ και έχουμε δει ότι ασπρίζουν με το χρόνο.
Κάποια πλυντήρια, προτείνουν ψέκασμα με σιλικόνη μετά το πλύσιμο σε τέτοιου τύπου μοτοσυκλέτες.
Αυτό σίγουρα βοηθά να δείξουν καλύτερα και να "ενυδατωθούν" αλλά να έχουμε υπόψιν πως πλαστικά
που έχουν ποτιστεί με σιλικόνη ή άλλα συντηρητικά έλαια, είναι πολύ δύσκολο να βαφούν ακόμα και με ειδικά
εποξειδικά αστάρια αν δεν τα αφήσουμε να "στεγνώσουν" ξανά.
o_gavros
05/04/2020, 16:22
Ακούω ότι το εκχύλισμα τζοτζομπα κάνει πολύ καλή ενυδάτωση...
ΡΕΕΕΕΕΕ...κάνε ακρηηηηηηηη :bawl:
george.S
05/04/2020, 16:39
Ίσως είναι καλό να δούμε την συντήριση των άβαφων πλαστικών με βάση τον λόγο κατασκευής τους ως άβαφα
και πως μπορούμε να τα διατηρήσουμε έτσι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Απο όσο μπορώ να καταλάβω, άβαφα πλαστικά υπάρχουν σε όλες τις μοτό και στο 99% των περιπτώσεων είναι
πλαστικά τμήματα που τρίβονται με την φυσιολογική χρήση ή χρειάζεται να έχουν ελαστικότητα λόγο θέσης.
Σε αυτές τις περιπτώσεις πχ: διακόπτες, χειριστήρια, όργανα, πλαϊνά προστατευτικά ψυγείων, προστασίες εξάτμισης κ.ο.κ.
αν ήταν βαμένα, η φθορά της βαφής θα ήταν σύντομη λόγο φυσιολογικής χρήσης οπότε το εργοστάσιο προτιμά
να χρησιμοποιήσει καλύτερης ποιότητας πλαστικό που "αντέχει" τις τριβές αλλά που με την παρατεταμένη έκθεση του
στον Ήλιο, χάνει δομικά στοιχεία που μάλλον είναι έλαια σιλικόνης(; ) με αποτέλεσμα να ασπρίζουν στην αρχή και μετά
να αποσαθρώνονται σιγά - σιγά, χανοντας την συνοχή τους σαν υλικό και να διαλύονται.
Είναι πολύ κοινό αυτό που περιγράφω, το έχουμε παρατηρήσει όλοι σε διάφορα τμήματα των μοτό
με πιο ενοχλητικά τα χειριστήρια και τα όργανα που φαίνονται αμέσως και είναι πιο ακριβά να αντικατασταθούν.
Νομίζω πως πρέπει να υπολογίζουμε την ευαισθησία στον Ήλιο όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και να τα συντηρούμε
με βάση την κατάσταση τους, τουλάχιστον 4 φορές το χρόνο με τα κατάλληλα υλικά (Γαλάκτωμα - Συντηρητικό Πλαστικών).
Εϊναι εύκολη διαδικασία, δεν λερώνει και σχετικά οικονομική σε βάθος χρόνου.
Το να βάψουμε τέτοιου τύπου πλαστικά με οποιοδήποτε τρόπο βαφής, είναι λίγο μάταιο γιατί προφανώς τους δίνουμε την δυνατότητα
να χαλάσει η εμφάνιση τους πιο εύκολα απο πρίν αλλά και γιατί κλείνουμε την κακή κατάσταση τους με την βαφή και δεν βοηθάμε
να ανακτησουν την αρχική δομή που είχαν σαν υλικό.
Η λύση της "βαφής" τους με ειδικά χημικά όπως αυτό που χρησιμοποιεί η HelenΚoR, θεωρώ ότι είναι η λύση όταν πλέον
τα πλαστικά είναι σε τόσο κακή κατάσταση που μπορούμε να πούμε ότι ας τα σώσουμε και όσο αντέξουν.
Παρόλα αυτά, ακόμα και σε αυτό το στάδιο ίσως είναι καλύτερα να τα "ενυδατώσουμε" πρώτα με κάποιο γαλάκτωμα
και να προσπαθήσουμε την βαφή μια μέρα μετά.
Αντίστοιχη τακτική συντήριση θεωρώ ότι χρειάζονται και τα χρωμματιστα πλαστικά μέρη που έχουν συνήθως μοτοσυκλέτες
ον οφ και έχουμε δει ότι ασπρίζουν με το χρόνο.
Κάποια πλυντήρια, προτείνουν ψέκασμα με σιλικόνη μετά το πλύσιμο σε τέτοιου τύπου μοτοσυκλέτες.
Αυτό σίγουρα βοηθά να δείξουν καλύτερα και να "ενυδατωθούν" αλλά να έχουμε υπόψιν πως πλαστικά
που έχουν ποτιστεί με σιλικόνη ή άλλα συντηρητικά έλαια, είναι πολύ δύσκολο να βαφούν ακόμα και με ειδικά
εποξειδικά αστάρια αν δεν τα αφήσουμε να "στεγνώσουν" ξανά.
Συμφωνώ
Χαράς το κουράγιο σου να γράψεις την έκθεση :)
lykourgi
05/04/2020, 18:49
Το bumper spray της Motip που χρησιμοποίησα γράφει ότι δεν χρειάζεται αστάρι, πράγμα που το κάνει πολύ βολικό :a01:
Το συγκεκριμένο διατηρεί την αδρότητα της επιφάνειας ή την καλύπτει δημιουργώντας κρούστα;
Εν τω μεταξύ για την ίδια δουλειά χρησιμοποίησα το "SONAX -Βαφή πλαστικών Μαύρο".
Ωραίο αποτέλεσμα αλλά από αντοχή θα δείξει το μέλλον. Το πέρασα πολύ πρόσφατα.
Κατά τα άλλα, μπράβο για την δουλειά σου.
HelenKoR
05/04/2020, 20:15
Το συγκεκριμένο διατηρεί την αδρότητα της επιφάνειας ή την καλύπτει δημιουργώντας κρούστα;
Εν τω μεταξύ για την ίδια δουλειά χρησιμοποίησα το "SONAX -Βαφή πλαστικών Μαύρο".
Ωραίο αποτέλεσμα αλλά από αντοχή θα δείξει το μέλλον. Το πέρασα πολύ πρόσφατα.
Κατά τα άλλα, μπράβο για την δουλειά σου.
Δεν κάνει κρούστα. Θα μπορούσες να πεις ότι "απορροφάται" από το πλαστικό κι ανανεώνει την όψη σε πιο μόνιμη φάση απ'ότι αν χρησιμοποιούσες κάποια κρέμα που "φεύγει" με το επόμενο πλύσιμο.
lykourgi
05/04/2020, 21:31
Δεν κάνει κρούστα. Θα μπορούσες να πεις ότι "απορροφάται" από το πλαστικό κι ανανεώνει την όψη σε πιο μόνιμη φάση απ'ότι αν χρησιμοποιούσες κάποια κρέμα που "φεύγει" με το επόμενο πλύσιμο.
Ευχαριστώ.
Ίσως να δουλεύει και σε ξασπρισμενη μπαγκαζιερα....
HelenKoR
05/04/2020, 21:54
Ίσως να δουλεύει και σε ξασπρισμενη μπαγκαζιερα....
Σίγουρα! Πρώτη φορά που είδα εφαρμογή του bumper spray ήταν σε ξασπρισμενη μπαγκαζιερα. Καλό τρίψιμο με γυαλοχαρτο νερού και μετά το σπρέι. Η μπαγκαζιερα έγινε σαν καινούρια
Στη φωτό σου φαίνεται 800αρι γυαλοχαρτο...
Ήταν το τελικό;
RaGe_Raptor
05/04/2020, 22:09
bumper spray, το λέει και τ'όνομά του.(όταν τα μπαμ-περ ήταν μαύρα ένιγουεϊ)
χαρά στο κουράγιο σου για τη δουλειά. θαμπς απ:beer:
HelenKoR
05/04/2020, 22:17
Στη φωτό σου φαίνεται 800αρι γυαλοχαρτο...
Ήταν το τελικό;
Ήταν το μόνο. Τα πλαστικά του παπιού δεν ήταν σε τόσο άθλια κατάσταση ώστε να χρειαστεί να αφαιρεθεί "μεγάλο" πάχος.
Περι βαψίματος, χωρίς να γνωρίζω πολλά πολλά.
Το σπρέι σιλικόνης μετά το πλύσιμο όντως αναζωογονεί τα καμμένα απο τον ήλιο (πολυμερισμένα) πλαστικά, ωστόσο δεν είναι πανάκεια. Χρειάζεται συχνή χρήση ενός καλού προϊόντος πχ μετά απο κάθε πλύσιμο.
Ωστόσο αυτή η λαδίλα που αφήνει και είναι επιθυμητή στην προκειμένη, δεν αποτελεί ιδανικό υπόστρωμα για να πιάσουν τα χρώματα.
Θυμάμαι ένα μέλος εδω μέσα , που ασχολιόταν με ανακατασκευές, δεν μπορώ να θυμηθώ το όνομα του...κι είχε φτιάξει εναν οδηγό βαφής. Στην προκειμένη ασχολούνταν με ενα αυτοκινητο, νομίζω fiat cinqucento και προετοιμάζοντας τους προφυλακτήρες για βαφή(στο χρώμα του αμαξώματος ήταν, όχι αβαφοι μαυροι) τόνιζε επανειλλημένως ότι πρέπει να χρησιμοποιούμε κάποιο oil remover τύπου, μετά το τρίψιμο, προκειμένου να φύγει η λαδίλα απο τα σπρει και να έχουμε καλύτερο αποτέλεσμα. Το οποίο έχει μια λογική κατ'εμε..
Στην προκειμένη, στο παπί με τα καμμένα πλαστικά, πιθανότατα ενα καλό τρίψιμο να είναι επαρκές. Η δε χρήση ασταριού , νομίζω ότι δεν χρειάζεται σε κάθε περίπτωση.
Αν ήταν πχ πλαστικά ποδιάς, τα όποια θα περαστούν χρώμα και βερνίκι , εκεί ναι , χρειάζεται να ασταρωθούν. Τα λοιπά "μαύρα" δεν χρειάζονται κάτι ιδιαίτερο, άβαφα ήταν και ματ, οπότε θα τραβήξουν λίγο το χρώμα να ποτίσουν και όλα οκ.
telegonos
06/04/2020, 11:26
...τα καμμένα απο τον ήλιο (αποπολυμερισμένα) πλαστικά...
:wave2:
Ο λόγος ύπαρξης του συγκεκριμενου υλικού ειναι η επαναφορά της σαγρέ όψης και υφής για την επισκευή των άβαφων σπόιλερ προφηλακτήρα των αυτοκινήτων και πραγματικά ειναι ασυναγώνιστο σ αυτο.Τώρα ο καθένας μπορει να το εφαρμόσει ανάλογα τις αναγκες του μιας και το αποτελεσμα που βγαζει είναι ομορφο.Το ασταρι πλαστικών ειναι αχρωμο ταχυστεγνωστο και δεν χρειαζεται τριψιμο και απλα βοηθάει στην πρόσφυση των υλικων, προσωπικα πάντα εφαρμόζω 2 χερια σε αβαφα ή σε πλαστικά που έχουν αφερεθεί εντελώς χρώματα και υποστρώματα.
andreaspetr
06/04/2020, 11:37
εχω χρησιμοποιησει παρομοιο σπρευ σε αβαφτα πλαστικα στο αυτοκινητο,μια φορα το 2011 που το εβαψα.
ακομη ειναι σαν την πρωτη μερα που το εκανα.Μενει σαγρε και δεν "γεμιζει" για να γινει λειο.
και σε ενα σημειο που με ειχαν ακουμπησει το ετριψα λιγο και το περασα τοπικα και εγινε αψογο.
Ειναι μια πολυ καλη και ευκολη λυση.
417220
Βλέπω εξαιρετική δουλεία και αποτέλεσμα
μπράβο Ελένη! :beer::beer:
Pantelakos86
18/06/2021, 22:52
Καλησπέρα HelenKoR διάκενα βαλβίδων πόσο τα έκανες;και στο καρμπυρατέρ πόσες στροφές έδωσες στον αέρα;ευχαριστώ.
HelenKoR
22/06/2021, 13:46
Καλησπέρα HelenKoR διάκενα βαλβίδων πόσο τα έκανες;και στο καρμπυρατέρ πόσες στροφές έδωσες στον αέρα;ευχαριστώ.
...δεν θυμάμαι
Νομίζω 0.10 & 0.15 ...
Για τον αέρα, ξεβιδώνεις 2,5 στροφές από το τέρμα και στη συνέχεια ρυθμίζεις κατά το δοκούν
Pantelakos86
22/06/2021, 15:52
...δεν θυμάμαι
Νομίζω 0.10 & 0.15 ...
Για τον αέρα, ξεβιδώνεις 2,5 στροφές από το τέρμα και στη συνέχεια ρυθμίζεις κατά το δοκούν
Θα δοκιμάσω 0,10&0,15 και βλέπουμε αν ακούγεται..η καδένα αλλάζει εύκολα..;;γιατί ακούγεται ένα θόρυβος αρκετά βαρύς..όχι σαν τις βαλβίδες...και κάτι ακόμα..ο τεντωτήρας ρυθμίζει ή είναι αυτόματος;ευχαριστώ και σόρρυ για τις πολλές ερωτήσεις..
HelenKoR
23/06/2021, 20:57
Θα δοκιμάσω 0,10&0,15 και βλέπουμε αν ακούγεται..η καδένα αλλάζει εύκολα..;;γιατί ακούγεται ένα θόρυβος αρκετά βαρύς..όχι σαν τις βαλβίδες...και κάτι ακόμα..ο τεντωτήρας ρυθμίζει ή είναι αυτόματος;ευχαριστώ και σόρρυ για τις πολλές ερωτήσεις..
Ρυθμιζόμενος είναι ο τεντωτήρας
Η καδένα αλλάζει εύκολα (βέβαια το "εύκολα" είναι σχετικό...)
Pantelakos86
24/06/2021, 17:11
Ρυθμιζόμενος είναι ο τεντωτήρας
Η καδένα αλλάζει εύκολα (βέβαια το "εύκολα" είναι σχετικό...)
Η καδένα με τις γλύστρες αλλάζει όπως είναι ή πρέπει να βγει κυλινδροπίστονο;
HelenKoR
26/06/2021, 22:44
Η καδένα με τις γλύστρες αλλάζει όπως είναι ή πρέπει να βγει κυλινδροπίστονο;
Νομίζω ότι η καδένα και η γλίστρα του τεντωτήρα μπορούν να βγουν χωρίς να βγάλεις κεφαλή και κύλινδρο...
Ρύθμισες τον τεντωτήρα;
Pantelakos86
27/06/2021, 18:51
Νομίζω ότι η καδένα και η γλίστρα του τεντωτήρα μπορούν να βγουν χωρίς να βγάλεις κεφαλή και κύλινδρο...
Ρύθμισες τον τεντωτήρα;
O τεντωτηρας είναι τέρμα ανοιχτός..οπότε θέλει γλυστρες και καδένα λογικά..ένα άλλο θέμα που έχω είναι με το καρμπυρατέρ..δεν μπορώ να το ρυθμίσω καλά..το βάζω 2,5 στροφές λίγο δεξιά λίγο αριστερά αλλά δε στρώνει..με μαυρίζει το μπουζί συνέχεια.
Θυμάται κανένας τι τύπο μπαταρίας παίρνει το ΖΧ130?
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.