PDA

View Full Version : καφέ vs μαμά



buckley
07/04/2020, 11:07
Επειδή κάθεται και γράφει ο γιατρός σεντόνια σε διάφορα νήματα...

γιατρός ...
χε χε, αναφέρθηκα στο σύνολο των ενεργειών ότι περνάει καλά. Αυτό εμπεριέχει την ευκολία χειρισμού, πιις οφ μαϊντ κ.λπ.
Αν ο αθλιοκατασκευαστής πιστεύει πως χωρίς να μετρήσει, βάζει μια ψευτοσέλα όπου να 'ναι και κλιπ ον σε cruiser, προφανώς όχι.

Γενικά, ο κόσμος έχει μπερδέψει τα διάφορα "είδη" αυτού του είδους μετατροπών αλλά το χειρότερο είναι πως νομίζει
ότι θα κάνει οικονομία όχι μόνο σε βάθος χρόνου πχ γιατι πλέον δεν έχει ένα σκασμό πλαστικά αλλά και στην κατασκευή
γιατί έτσι θέλει.
Αυτά δεν γίνονται και έχεις δίκιο σε αυτές τις περιπτώσεις.

Από την άλλη όμως, έτσι όπως τα βλέπουμε 15 χρόνια τωρα, η ψευτοοικονομία, η αθλιοκατασκευή και ο δηθενισμός αποδίδουν στο
σύνολο της φάρας μας. Αποδίδουν αντίστοιχα με την "επιλογή μοτό χωρίς να έχω ιδέα τι είναι".

Βλέπουμε να γίνονται επισκευές σε μοτερ - ηλεκτρικά, μοτοσυκλετών που δεν είχαν ελπίδα να σωθούν και μετά να πωλούνται
λογικά γιατί οι φίλοι που τις είχαν δεν κατάφεραν να στήσουν την υπόλοιπη με τρόπο τέτοιο που θα τους βόλευε στην χρήση.
Αυτός ο κύκλος αγοραπωλήσεων βελτιώνει το επίπεδο του συνόλου για εμένα.

Μορφώνει τον αρχικό εμπλεκόμενο, δίνει την δυνατότητα στον επόμενο να φτιάξει κάτι που θέλει ενώ αρχικά δεν είχε ελπίδα οικονομικά,
δίνει δουλειά σε μηχανικούς. Γενικά όλο αυτό το αλισβερίσι θεωρώ ότι προσφέρει στο επίπεδο του συνόλου των μοτοσυκλετιστών
είτε δίνοντας την παιδεία και την δυνατότητα να εστιάσουν σε αυτό που πραγματικά χρειάζονται και περνάνε καλά είτε σε μικρότερο
ποσοστό αποδεικνυοντας τους πως η μοτοσυκλέτα δεν είναι γι' αυτούς.

Παραδείγματα άπειρα, όπως και από τους φίλους που ψωνίζουν μια μοτό που δεν την μπορούν.
Είναι πολύπλοκο αυτό που περιγράφω και ελπίζω ότι δεν σε μπερδεύω, τουλάχιστον όχι επίτηδες αλλά στο σύνολο της φάρας
η άποψη μου είναι πως προσφέρει περισσότερο απο το να μην υπήρχε.

Σου προτείνω έναν ρεαλιστικό "δείκτη" που σίγουρα δεν θα πρέπει να στηριχθούμε μόνο σε αυτόν αλλά όπως και να έχει
δεν μπορούμε να αρνηθούμε την ύπαρξή του: κοίταξε σε μάντρες αποσυρμένων, σε καταστήματα κ.λπ. τι ποσοστό παλαιών
εργοστασιακών μοτό βλέπεις και πόσες που έχουν μετατραπεί;

Δεν πρόκειται να ολοκληρώσουμε μια τόσο μεγάλη κουβέντα με τόσους πολλούς παράγοντες να την επηρεάζουν.
Αυτό που θέλω να δείξω είναι πως αυτή η "διαχείριση" από ένα ποσοστό των ανθρώπων που καβαλάμε, καταληκτικά
προσφέρει στο σύνολο.

Μπάκλης
Δεν αντιλαμβάνομαι αυτό στα κόκκινα και καλύτερα να μην γενικολογούμε νομίζω ρε.
Σου γράφω ότι τα μηχανάκια είναι ουσιαστικά show και όχι go.Οι ιδιοκτήτες περνάν καλύτερα όταν τα χαζεύουν απ΄ότι όταν τα οδηγούν.
Πρόσεξε τι γράφω ,γράφω για ευχαρίστηση που μου προσφέρει η συμπεριφορά της μοτό ,όχι για τον ναρκισσιστικό καβαλάω με κοιτάνε και γουστάρω αλλά βασικά υποφέρω από την στάση που έχω.

buckley
07/04/2020, 11:15
Δεν είμαι εγώ που θα πάω κόντρα στη μόδα βέβαια και έχω γράψει ότι μοντέλα που έχουν βγεί κατά δεκάδες χιλιάδες ας τους βάζουν χέρι αντί να σαπίζουν.
Δεν θα λείψουν από τον πλανήτη κάτι cm 200 cb 250n cx 500 gsx 400 e και r 45.Αλλά κάτι cl 350 cbx 750 f rd 400 και άλλα πολλά που έχουν σφάξει δεν γουστάρω πως να το κάνουμε.Βλέπω εν τω μεταξύ να τα βγάζουν στο κλαρί μερικοί μετά από καιρό και ειλικρινά εγώ αν ποτέ ήθελα τέτοιο, ποτέ μα ποτέ δεν θα παιρνα έτοιμο αλλά θα το έστηνα μόνος μου.Νομίζω αυτό είναι που έχει αξία, αν έχει...

telegonos
07/04/2020, 11:32
A η περίφημη θεωρία ''το χάος φέρνει ζωή κι εξέλιξη''.

Δεν του πήγε και πολύ καλά αυτουνού πάντως (απο το 00:39 και μετά)

https://youtu.be/UkFAcFtBD48?t=39

katsar
07/04/2020, 11:44
Ναρκισσισμός και μοτοσυκλέτα ( αυτοκίνητο ) είναι μια δυνατή σχέση.
Το βλέπαμε παλιά (είχες μηχανάρα;Σε ήθελαν τα κορίτσια) ,το βλέπουμε και σήμερα.Δεκάδες σουπερσπορτ με φιμέ ζελατίνα γιατί βγάζει μια ''κακία'' - άσχετα που δεν μπορείς να δεις σκυμμένος,απορώ δηλαδή μετά τα 180 τι κάνουν;αξεσουάρ για το θεαθήναι-φτερά κάρμπον,μανέτες κτλ αλλά όχι κάτι χρήσιμο απάνω όπως ένα stabilizer στο τιμόνι.Μηχανάρες με διαδρομή σπίτι-καφετέρια και κανά κόφτη στα φανάρια.
Δεν είναι μόνο τα καφερεισερ νομίζω.
Σαν κάτοχος πολλών αμερικάνικων περιοδικών Easyriders κυρίως των 80''s-90''s βλέπω τώρα πολλά τσόπερ που χάζευα τότε και λέω που να πας με αυτό.Η πλάκα είναι πως στις συγκεντρώσεις τους (sturgis κτλ) μάζευαν Ιαπωνέζικες μοτοσυκλέτες της εποχής και τις πατούσαν με διάφορα βαρέα οχήματα για να διασκεδάσουν :lol:

Όπως και ναχει ,όπως την βρίσκει κανείς και ποιος είμαι εγώ που θα τους κατηγορήσω,μήπως και εγώ πιτσιρικάς με το χιλιάρι δεν καμάρωνα σαν γύφτικο σκεπάρνι όταν με κοιτούσαν διάφοροι;(κυρίως διάφορες)
Γιατί να θέλει ο άλλος 12 ώρες ταξίδι,γιατί να θέλει αδρεναλίνη στις στροφές όπως εγώ-εσύ-κάποιος άλλος.
Thats life, αυτά.

o_gavros
07/04/2020, 23:11
417272

buckley
27/08/2020, 17:06
Ντροπή λέμε :facepalm:
https://www.car.gr/31099710-cagiva-sst-350-hd-vw-kaefer
420505
Καμαρώστε και εξάτμιση :cry:

viper1
27/08/2020, 17:25
Ξέρεις πολύ καλά μετά από τόσα χρόνια ασχολίας με την μοτοσυκλέτα ότι κάποιες δημιουργήθηκαν και δεν απέκτησαν ποτέ χαρακτήρα και ιστορία. Για εμένα προσωπικά αυτές είναι οι μοτο που αξίζουν να προσθέσεις (ή να αφαιρέσεις) από την εργοστασιακή τους μορφή και να δώσεις κομμάτι του δικού σου χαρακτήρα και κατ'επέκταση στην μοτο κάτι που ποτέ δεν είχε. Εννοείται ότι θα υπάρχουν επιρροές από άλλους που έχουν χρησιμοποιήσει την ίδια βάση αλλά πολλές πινελιές μπαίνουν από εσένα τον ίδιο. Διαφωνώ σε όσους "κόβουν" ιστορικά μηχανάκια απλά για να φτιάξουν ένα καφέ. Αλλά αυτό είναι προσωπική μου άποψη.
Όπως και δεν μπορούν να γίνουν όλα τα μηχανάκια καφέ ρεισερς. Άσε που σαν ορος δεν τον ξέρουν οι περισσότεροι ούτε από που ξεκίνησε.
Όπως και να έχει σημασία έχει η βάση που θα διαλέξεις και το ποσό που θα διαθέσεις. Η πλειονότητα πάει σε ένα μαγαζί τους λέει αυτό θέλω καφέ να μου το κάνετε. Και όταν αρχίζει η κοπτοραπτικη και αρχίζει το ποσό της μετατροπής να ανεβαίνει κόψε από εδώ κόψε από εκεί βγαίνουν εκτρώματα σαν το αποπάνω

thunder ace
27/08/2020, 17:31
Δεν είμαι εγώ που θα πάω κόντρα στη μόδα βέβαια και έχω γράψει ότι μοντέλα που έχουν βγεί κατά δεκάδες χιλιάδες ας τους βάζουν χέρι αντί να σαπίζουν.
Δεν θα λείψουν από τον πλανήτη κάτι cm 200 cb 250n cx 500 gsx 400 e και r 45.Αλλά κάτι cl 350 cbx 750 f rd 400 και άλλα πολλά που έχουν σφάξει δεν γουστάρω πως να το κάνουμε.Βλέπω εν τω μεταξύ να τα βγάζουν στο κλαρί μερικοί μετά από καιρό και ειλικρινά εγώ αν ποτέ ήθελα τέτοιο, ποτέ μα ποτέ δεν θα παιρνα έτοιμο αλλά θα το έστηνα μόνος μου.Νομίζω αυτό είναι που έχει αξία, αν έχει...
Κατω τα χερια απο αυτο το μοτερ......13 χρονια το ειχα(89-2002)......δεν θελω να το δω καννιβαλισμενο

thunder ace
27/08/2020, 17:35
420507
Ουτε καν ετσι

buckley
27/08/2020, 18:38
Ξέρεις πολύ καλά μετά από τόσα χρόνια ασχολίας με την μοτοσυκλέτα ότι κάποιες δημιουργήθηκαν και δεν απέκτησαν ποτέ χαρακτήρα και ιστορία. Για εμένα προσωπικά αυτές είναι οι μοτο που αξίζουν να προσθέσεις (ή να αφαιρέσεις) από την εργοστασιακή τους μορφή και να δώσεις κομμάτι του δικού σου χαρακτήρα και κατ'επέκταση στην μοτο κάτι που ποτέ δεν είχε. Εννοείται ότι θα υπάρχουν επιρροές από άλλους που έχουν χρησιμοποιήσει την ίδια βάση αλλά πολλές πινελιές μπαίνουν από εσένα τον ίδιο. Διαφωνώ σε όσους "κόβουν" ιστορικά μηχανάκια απλά για να φτιάξουν ένα καφέ. Αλλά αυτό είναι προσωπική μου άποψη.
Όπως και δεν μπορούν να γίνουν όλα τα μηχανάκια καφέ ρεισερς. Άσε που σαν ορος δεν τον ξέρουν οι περισσότεροι ούτε από που ξεκίνησε.
Όπως και να έχει σημασία έχει η βάση που θα διαλέξεις και το ποσό που θα διαθέσεις. Η πλειονότητα πάει σε ένα μαγαζί τους λέει αυτό θέλω καφέ να μου το κάνετε. Και όταν αρχίζει η κοπτοραπτικη και αρχίζει το ποσό της μετατροπής να ανεβαίνει κόψε από εδώ κόψε από εκεί βγαίνουν εκτρώματα σαν το αποπάνω

Μιλάς για το sst που ζήτημα να υπάρχουν 3-4 μαμά αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα ? :(

DrBig
27/08/2020, 20:48
Πσσσστ..........Η μοτοσυκλετα δεν ειναι ιδεα, μοτοσυκλετα ειναι.

viper1
27/08/2020, 21:22
Μιλάς για το sst που ζήτημα να υπάρχουν 3-4 μαμά αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα ? :(

Ποιο είναι το sst?

buckley
27/08/2020, 21:22
420545
https://www.car.gr/31103151-yamaha-srx-600-srx-600
Αυτός ας πούμε το μετάνιωσε άραγε ,για όχι :facepalm:

viper1
27/08/2020, 21:23
Ποιο είναι το sst?

Cagiva Τώρα το είδα. Φαντάσου πόσο άσχημο το έχει κάνει που ούτε κοίταξα τι ήταν :lol:

buckley
27/08/2020, 21:24
Ποιο είναι το sst?

Είσαι πολύ νέος ρε :p

viper1
27/08/2020, 21:37
Μιλάς για το sst που ζήτημα να υπάρχουν 3-4 μαμά αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα ? :(

Πανέμορφο στην εργοστασιακή του μορφή. Δεν θα το πείραζα σε καμμία περίπτωση. Συν ότι ο τύπος δεν έχει γούστο. Το ίδιο και ο άλλος με το SRX . Κατάφεραν να φτιάξουν καταστρέφοντας 2 άσχημα, και καλά, καφέ. Ότι να'ναι

bulmont
28/08/2020, 10:39
Cagiva Τώρα το είδα. Φαντάσου πόσο άσχημο το έχει κάνει που ούτε κοίταξα τι ήταν :lol:

Eνώ όταν βγήκε από το εργοστάσιο ήταν χάρμα οφθαλμών.................:bawl::bawl:

420552

viper1
28/08/2020, 10:49
Eνώ όταν βγήκε από το εργοστάσιο ήταν χάρμα οφθαλμών.................:bawl::bawl:

420552

420553

Νόμιζα ότι ήταν το παραπάνω.....

buckley
28/08/2020, 11:03
420553

Νόμιζα ότι ήταν το παραπάνω.....

Κάθεσαι και παίρνεις στα σοβαρά τώρα το τρολάκι το Βάγγο ? Το μηχανάκι μια χαρά μπάτζετ δίχρονο εποχής χαμηλόροπο ήταν με τις παιδικές ασθένειες που χαρακτήριζαν και χαρακτηρίζουν ? όλα τα ευρωπαικά.
Εξαιρετικά σπάνιο πια είχε και ψηλοφτερο αδερφάκι sxt καθώς και εκδόσεις 250 κ εκ.
Το χε ακριβώς αυτό της φωτό ένας γείτονας 2 τετράγωνα από το πατρικό μου μέχρι πρόσφατα.
420554
Περί εμφάνισης κολοκυθόπιτα :smokin: