PDA

View Full Version : Ποιο γυμνό και γιατί ? (Naked 750 - 900 cc)



KotsosDR
10/04/2020, 21:09
Είμαστε που είμαστε "μέσα" αυτό το καιρό και με αφορμή κάποια πρόσφατα post είπα να ανοίξω ένα θέμα και να αρχίσουμε να μιλάμε και πάλι για μοτοσυκλέτες .

Βλέποντας την αγορά των μεγάλων naked (δεν αναφέρομαι στα 1000άρια streetfigher κτλ των 140+ ίππων ) μπορείς να καταλάβεις οι εταιρείες έχουν φροντίσει να καλύψουν κάθε γούστο και φιλοσοφία όσο αφορά τη διάταξη των κινητήρων και όχι μόνο .

Αν υποθέσουμε ότι υπάρχει ένα budget +- 10000 , ποιο θα διαλέγατε και γιατί . Παρακάτω έβαλα ενδεικτικά μοντέλα και τιμές , 4κύλινδρα - 3κύλινδρα - 2κύλινδρα, τα πάντα όλα :lol:

1)Kawasaki z900 (2020) https://www.youtube.com/watch?v=OqxZQvuIBxQ
τιμή από 10.590 948cc/125hp

2)Suzuki GSX-S750 https://www.youtube.com/watch?v=_0MQX9EQcVs
τιμή από 9.550 749cc/114hp

3)Triumph Street Triple 765 r https://www.youtube.com/watch?v=1Km1r85ey_o
τιμή από 11.690 765cc/116hp

4)Yamaha MT-09 SP https://www.youtube.com/watch?v=J6asPf9SyfY
τιμή από 10.700 847cc/115hp

5)Ducati Monster 821 https://www.youtube.com/watch?v=_mSen0tP1vQ
τιμή από 12.700 821cc/110hp

6)Aprilia Shiver 900 https://www.youtube.com/watch?v=PE0-R2YAmKQ
τιμή από 8.420 896cc/96hp

7)Bmw F 900r https://www.youtube.com/watch?v=XHPTaXpztEI
τιμή από 9.240 895cc/103hp

8)Ktm 790 duke https://www.youtube.com/watch?v=KALHN6VoWHo
τιμή απο 12.180 799cc/105hp

Για να έχει ενδιαφέρον η κουβέντα στη σύγκριση προτείνω να υπολογίζουμε και τη διαφορά τιμής σε σχέση με την ακριβότερη με επιπλέον αξεσουάρ επιλογής μας πχ QUICKSHIFTER , εξατμίσεις κτλ...

Αν ξέχασα κάποιο , συγχωράτε με :rolleyes:

telegonos
10/04/2020, 21:44
Είχα 675 Street triple για 3.5 χρόνια, από καινούριο, δεν είχα το παραμικρό παράπονο, και ήταν μια μηχανή που δεν υπήρχε περίπτωση να ανέβεις πάνω και να μην χαίρεσαι να την οδηγείς.

Σαν το τρικύλινδρο, δεν έχει. Καλό το ντουπουτ-ντούπου του δικύλινδρου, καλό το τσίριγμα του τετρακύλινδρου, αλλά αυτήν την αγριάδα τόσο-όσο του 3κύλινδρου δεν την φτάνουν.

Στο φανάρι με 6η ξεχασμένη στο κιβώτιο, ξεκίναγα με λίγο πατινάρισμα χωρίς πρόβλημα. Ελάχιστα παραπάνω πατινάρισμα από ότι θέλει το NC30 μου με ... πρώτη. Τόσο στρωτό μοτέρ.

Όχι μόνο δεν βρήκα κάτι να μην μου αρέσει, αντίθετα όλα μου άρεσαν ΠΟΛΥ. Εμφανισιακά, θέση οδήγησης, μοτέρ, αναρτήσεις, καθαριότητα, απλό σαν κατασκευή, πρόσβαση σε όλα πανεύκολη για σέρβις

Το πούλησα για οικονομικούς λόγους, κι όχι γιατί βρήκα το παραμικρό που δεν μου άρεσε.

Για αυτό, και από όσα είπες, θα ξανάπαιρνα το 765 αν ήταν να ξαναπάρω γυμνό.

o_gavros
10/04/2020, 22:03
το σουτιέν κι εγω, όσο κι αν τα φώτα είναι σα γμτχτ. Κανίβαλος με πινακίδα,έτοιμο στημένο για στροφές.
με δεύτερο το ΜΤ.

katsar
10/04/2020, 22:10
Όλα :D

giorgosb
10/04/2020, 22:30
Το '15 ήμουν κοντά στην απόκτηση ενός street triple 675, αλλά δεν έγινε ποτέ. Ετσι, μου χει μείνει από τότε και θα βάλω εύκολα πρώτη επιλογη το 765. Δεύτερη επιλογή το Ζ900, όπου το μοντέλο του '20 είναι πάρα πολύ δυνατό..

Ξέρω ότι είπες όχι 1000άρια, αλλά δε μπορώ να μην σταθώ στην τιμή του GSX-S1000 που παίζει στα 11.100 πλέον https://www.car.gr/6553110-suzuki-gsx-s-1000-4

KotsosDR
10/04/2020, 23:05
Όντως , το ανανεωμένο z900 παίζει καλή μπάλα !

dorso
10/04/2020, 23:37
Κ από μένα triumph..

cosgili
11/04/2020, 00:08
Από εμένα δούκας και σουτιέν. Η κατηγορία είναι για κανίβαλους. Και τα 2 αυτά υπηρετούν αυτό το σκοπό ιδανικά. Πιο πολύπλευρο το σουτιέν, μπορεί να κάνει και παραπάνω χωρίς πολλούς περιορισμούς

DrBig
11/04/2020, 06:49
Ολα εχουν την χρηση τους.

Για all around χρηση τα z900/gsxs
Για πιστα το 765
Για του κολλητου μου το duke.
Για τον δικηγορο μου το bmw
Για την δικηγορο μου το μονστερ
Για την λιμνη ιωαννινονε το απριλια
Για να νομιζω πως εχω εργαλειο το μτ09

karellen
11/04/2020, 08:07
Ολα εχουν την χρηση τους.

Για all around χρηση τα z900/gsxs
Για πιστα το 765
Για του κολλητου μου το duke.
Για τον δικηγορο μου το bmw
Για την δικηγορο μου το μονστερ
Για την λιμνη ιωαννινονε το απριλια
Για να νομιζω πως εχω εργαλειο το μτ09

Τι το ιδιαίτερο έχει η λίμνη των Ιωαννίνωνε και απαιτεί το δικό της αργαλείο?

teogtp
11/04/2020, 08:44
Τι το ιδιαίτερο έχει η λίμνη των Ιωαννίνωνε και απαιτεί το δικό της αργαλείο?

Αν σπάσει το απριλια το πετάς μέσα και τελείωσε.

o_gavros
11/04/2020, 09:05
Τι το ιδιαίτερο έχει η λίμνη των Ιωαννίνωνε και απαιτεί το δικό της αργαλείο?

Έτοιμη ράμπα απ'τη μεριά που ναι το νησάκι...




Ξέρω ότι είπες όχι 1000άρια, αλλά δε μπορώ να μην σταθώ στην τιμή του GSX-S1000 που παίζει στα 11.100 πλέον https://www.car.gr/6553110-suzuki-gsx-s-1000-4

Την είδα κι εγώ αυτή την αγγελία εχθές που άναψε αυτή η φωτια. Το ρημαδι είναι φανταστικό!

lospsi
11/04/2020, 09:23
Η πλέον τίμια κατηγορία μιας και με σχετικά λογικά λεφτά παίρνεις πολύ μηχανή , δεν έχουν το "τρέντυ” στάτους (και άρα την τσιμπιμένη τιμή) των ον οφ ή των ψηλών Στρητ.
Παρόλα αυτά, δεν μπορώ να μην γκρινιάξω για το πόσο τα έχουν "φθηνίνει" πλέον (σιδερένια ψαλίδια, αναρτήσεις χωρίς ρυθμίσεις κτλ).
Το 765 ξεχωρίζει για μένα για την ποιότητα του και το μοτέρ αν και λόγω σωματότυπου θα ήμουν πιο άνετα σε ΜΤ09 ή Duke 790, τα οποία βέβαια στο ταξίδι θα είναι λιγότερο άνετα λόγω πιο όρθιας θέσης οδήγησης. Το Ζ900 φαίνεται ενδιαφέρον και ίσως είναι το πιο πρακτικό για all rounder.
Ψήφος για το GSXS1000 και από μένα, τσάμπα στα 11Κ αν αντέχεις την εμφάνιση του.

DrBig
11/04/2020, 09:26
Τι το ιδιαίτερο έχει η λίμνη των Ιωαννίνωνε και απαιτεί το δικό της αργαλείο?

Τα ιταλικα αρεσουν στην κυρα Φροσυνη.

sapila racing
11/04/2020, 09:33
Απο τα καινούρια και μέχρι 900 το GSX750S είναι πολύ καλό, αν πάμε παραπάνω κυβικά το GSX1000S επίσης και είναι και τούμπανο.
To Z900 είναι πολύ άσχημο για μένα, ενώ το Z900RS κούκλα και υποψήφιο.

Παρ όλα αυτα θα κρατήσω το δικό μου πιστό Hornet 900 που τα κάνει όλα και συμφέρει απ όλες τις απόψεις.

doctor_john
11/04/2020, 09:35
@ lospsi: Νομίζω ότι ωριμάζει η χρήση των υλικών για τα χαρακτηριστικά που έχουν και η επιλογή των περιφερειακών γίνεται αντίστοιχα.
Ενα ατσάλινο ψαλίδι μπορεί να μεταφέρει πιο χαλαρή και παιχνιδιάρικη αίσθηση σε μια μοτό από την πιο ακαριαία και απόλυτη
συμπεριφορά ενός αλουμινένιου. Και μη φανταστείς, σε παραγωγή δεν έχουν μεγάλη διαφορά κόστους, το ένα έχει λίγο ακριβότερο
υλικό το άλλο χρειάζεται περισσότερη ανθρώπινη εργασία με εμπειρία.

sapila racing
11/04/2020, 09:45
@ lospsi: Νομίζω ότι ωριμάζει η χρήση των υλικών για τα χαρακτηριστικά που έχουν και η επιλογή των περιφερειακών γίνεται αντίστοιχα.
Ενα ατσάλινο ψαλίδι μπορεί να μεταφέρει πιο χαλαρή και παιχνιδιάρικη αίσθηση σε μια μοτό από την πιο ακαριαία και απόλυτη
συμπεριφορά ενός αλουμινένιου. Και μη φανταστείς, σε παραγωγή δεν έχουν μεγάλη διαφορά κόστους, το ένα έχει λίγο ακριβότερο
υλικό το άλλο χρειάζεται περισσότερη ανθρώπινη εργασία με εμπειρία.

Το σιδερένιο ψαλίδι μπαίνει μόνο για λόγους κόστους και για κανέναν άλλο λόγο.
Το αλουμινένιο και ειναι πιο ακριβό σαν υλικό ΚΑΙ έχει ακριβότερη κατεργασία, κολλήσεις κλπ.

Το ελαφρύ ψαλίδι είναι πάντα συν, καθώς προσφέρει μικρότερο μη αναρτώμενο βάρος που βοηθάει πάρα πολύ στην οδική συμπεριφορά γενικώς.
Το κατα πόσο θα είναι άκαμπτο ή όχι επαφίεται στις επιλογές του κατασκευαστή αναλογα με την χρήση, δεν ειναι απαράιτητο οτι το αλουμινένιο είναι και πιο άκαμπτο.

panavour
11/04/2020, 10:02
το αλουμινιο ειναι πιο ακαμπτο γι αυτο και σπαει πιο ευκολα

sapila racing
11/04/2020, 10:22
το αλουμινιο ειναι πιο ακαμπτο γι αυτο και σπαει πιο ευκολα

Στην πραγματικότητα βέβαια συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.
Το αλουμίνιο σαν υλικό είναι πολύ πιο εύκαμπτο απο το σίδερο, μπορείς να το δείς και μόνος σου με μια λάμα αλουμινίου.
Μπορείς να την λυγίσει πάρα πολύ και δεν θα κοπεί.
Τα κράματα αλουμινίου βέβαια είναι αλλη υπόθεση.

Μαλλον εννοείς οτι τα πλαίσια απο αλουμίνιο στις σύγχρονες μοτο εχουν παρα πολύ λεπτά τοιχώματα και γι αυτό σε περίπτωση στούκας συνήθως πάνε για πέταμα.
Αυτό είναι τελείως διαφορετικό απο αυτό που έγραψες όμως.

KotsosDR
11/04/2020, 10:38
Η αλήθεια είναι οτι το GSX-S δείχνει διασκεδαστικό, άσε που έχει και ήχο σουζουκάρας :lol: https://www.youtube.com/watch?v=HzVD9KMTLtE
το ψαλίδι είναι απογοήτευση ... δηλαδή από το ψαλίδι του gsr σε αυτό... δεν μπορώ να το καταλάβω.:facepalm:

Το kawasaki έχω την εντύπωση πως έχει ωριμάσει και είναι η πιο allround , καθημερινή και άνετη naked https://www.youtube.com/watch?v=YTOQHzQXKJY

To Triumph είναι για track day μάνα !

Το yamaha ότι πρέπει για καγκουριλίκια , δεν ξέρω αν σε καθημερινή χρήση είναι άνετο. https://www.youtube.com/watch?v=Y3wEM9bxFcY

Το bmw ... δεν ξέρω - δεν απαντώ :lol: https://www.youtube.com/watch?v=kUllXLyRYgs

Το ktm ...είναι για τον BLiTzER :lol: https://www.youtube.com/watch?v=XUgfZTrjAJk

Το aprilia δεν κάνει για τίποτα ...

To ducati πάλι δεν ξέρω - δεν απαντώ



* το gsx-s 1000 είναι πραγματική ευκαιρία !

Merciless
11/04/2020, 10:47
Γιατί όχι το νέο 890; Από εμένα πρώτο το triumph δεύτερο το ktm σε μικρή απόσταση το νέο φαινετε πολύ καλο...

KotsosDR
11/04/2020, 10:55
Γιατί όχι το νέο 890; Από εμένα πρώτο το triumph δεύτερο το ktm σε μικρή απόσταση το νέο φαινετε πολύ καλο...

Για το ίδιο λόγο που έβαλα το street triple r και όχι rs , με 14000 ευρώ που έχει το 890 ...ξεφεύγει (για αυτο δεν έβαλα και brutale-dragster 800 )

The_Scientist
11/04/2020, 10:55
Λαμβάνοντας υπόψιν και τις τιμές αγοράς:

2κυλινδρα : Shiver
3κυλινδρα: Triple
4κυλινδρα: Suzuki.

Overall, για μενα το triple είναι κορυφή και αξίζει την υπέρβαση και τα έξτρα $.

Αν η τιμή αγοράς είναι αδιάφορη, τσιμπάς 2 Brutale και είσαι κύριος

RaGe_Raptor
11/04/2020, 10:56
765 δαγκωτό,από αυτά που έβαλες.

όμως,































































































































































ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΥΖΟΥΚΑΡΑ GSX-S1000 ΣΤΑ 11Κ ΜΕ ΜΟΤΕΡΟΥΚΛΑ,ΠΛΑΙΣΙΑΡΑ,ΨΑΛΙΔΑΡΑ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΆΤΕ ΑΚΟΜΑ?

o_gavros
11/04/2020, 11:29
Το Ζ900RS είναι ότι πιο ερωτεύσιμο έχει να προσφέρει σήμερα η αγορά σε μηχανάκι*!!!
το καφε/πορτοκαλί αρχικά και το λαδί εν συνεχεία...πωωω, υλικό ονειρώξεων.
Είναι ακριβό πολύ όμως ρπστμ...στα 12500€ αν δεν κάνω λάθος.



* εξαιρείται το dragster800rr της MV όπου εκεί απλά λερώνεσαι και που το βλέπεις, με τιμή κοντά στα 20Κ...

lospsi
11/04/2020, 11:31
Είναι άσχημο ρε γαμώτο το gsxs...
Ευκαιρία πάντως και όσοι το έχουν οδηγήσει λένε τα καλύτερα. Νομίζω ότι στα λεφτά αυτά δεν υπάρχει κάτι καλύτερο.

Σχετικά με τα σιδερένια ψαλίδια κτλ, προσωπικά με ενοχλεί η στροφή των εταιρειών σε τέτοιες πρακτικές. Μηχανές των 10-15Κ χωρίς ρυθμίσεις αναρτήσεων.... Προφανώς δεν είναι χαζοί, κάνουν την έρευνα τούς και βλέπουν ότι για τον μέσο αγοραστή μετράει περισσότερο η TFT οθόνη και η συνδεσιμότητα παρά οι πλήρης ρυθμίσεις τών αναρτήσεων ή το υλικό του ψαλιδιού.

KotsosDR
11/04/2020, 11:35
Το Ζ900RS είναι ότι πιο ερωτεύσιμο έχει να προσφέρει σήμερα η αγορά σε μηχανάκι*!!!
το καφε/πορτοκαλί αρχικά και το λαδί εν συνεχεία...πωωω, υλικό ονειρώξεων.
Είναι ακριβό πολύ όμως ρπστμ...στα 12500€ αν δεν κάνω λάθος.



* εξαιρείται το dragster800rr της MV όπου εκεί απλά λερώνεσαι και που το βλέπεις, με τιμή κοντά στα 20Κ...

13.390 το 2020 αλλά υπάρχουν προσφορές σε μοντέλα του 2018 στα 12.300

o_gavros
11/04/2020, 11:39
Είναι άσχημο ρε γαμώτο το gsxs...

ΡΕΕΕΕ...ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ ΡΕΕΕ;;;


13.390 το 2020 αλλά υπάρχουν προσφορές σε μοντέλα του 2018 στα 12.300

είναι λίγα 12,5 χιλιάρικα αυτή την εποχή;:sad:

katsar
11/04/2020, 11:49
Βλέπω σε κάτι Βέλγια κάτι GSX-S 750 2-3 χρόνων με 15-30κ χλμ με κάτι 5.200- 6χίλιαρα :cry:

KotsosDR
11/04/2020, 11:52
ΡΕΕΕΕ...ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ ΡΕΕΕ;;;



είναι λίγα 12,5 χιλιάρικα αυτή την εποχή;:sad:

δυστυχώς οποιοδήποτε ποσό τη συγκεκριμένη εποχή είναι απαγορευτικό ... δεν ξέρουμε ακόμα τι θα έρθει και δεν είναι καιρός για σπατάλη :(

RaGe_Raptor
11/04/2020, 12:12
Είναι άσχημο ρε γαμώτο το gsxs...
Ευκαιρία πάντως και όσοι το έχουν οδηγήσει λένε τα καλύτερα. Νομίζω ότι στα λεφτά αυτά δεν υπάρχει κάτι καλύτερο.

Σχετικά με τα σιδερένια ψαλίδια κτλ, προσωπικά με ενοχλεί η στροφή των εταιρειών σε τέτοιες πρακτικές. Μηχανές των 10-15Κ χωρίς ρυθμίσεις αναρτήσεων.... Προφανώς δεν είναι χαζοί, κάνουν την έρευνα τούς και βλέπουν ότι για τον μέσο αγοραστή μετράει περισσότερο η TFT οθόνη και η συνδεσιμότητα παρά οι πλήρης ρυθμίσεις τών αναρτήσεων ή το υλικό του ψαλιδιού.

Δεν είναι άσχημο. Απλώς δεν είναι όμορφο :D

Τα ξεχνάς όλα όμως με το μοτέρ κανίβαλο. Για να μην ξαναγράφω για την ψαλιδάρα GSX-R κτλ

buckley
11/04/2020, 12:26
Δεν είναι άσχημο. Απλώς δεν είναι όμορφο :D

Τα ξεχνάς όλα όμως με το μοτέρ κανίβαλο. Για να μην ξαναγράφω για την ψαλιδάρα GSX-R κτλ

Περιμένεις του χρόνου που θα σουλουπώσουν το katana και θα πουλάνε τα φετινά κοψοχρονιά οι ευρωπαίοι.Κανονίστε οι υπόλοιποι να γράψετε τίποτα μλκίες τώρα :a38:

sapila racing
11/04/2020, 12:52
Περιμένεις του χρόνου που θα σουλουπώσουν το katana και θα πουλάνε τα φετινά κοψοχρονιά οι ευρωπαίοι.Κανονίστε οι υπόλοιποι να γράψετε τίποτα μλκίες τώρα :a38:

Το νέο katana με το τεπόζιτο των 12 λίτρων λες?
Αυτό είναι και άσχημο και δεν πας πουθενά με τα 12 λίτρα. Πολύ καλύτερο το GSXS1000 πανω στο οποίο έχει βασιστεί.

panavour
11/04/2020, 13:02
Στην πραγματικότητα βέβαια συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.
Το αλουμίνιο σαν υλικό είναι πολύ πιο εύκαμπτο απο το σίδερο, μπορείς να το δείς και μόνος σου με μια λάμα αλουμινίου.
Μπορείς να την λυγίσει πάρα πολύ και δεν θα κοπεί.
Τα κράματα αλουμινίου βέβαια είναι αλλη υπόθεση.

Μαλλον εννοείς οτι τα πλαίσια απο αλουμίνιο στις σύγχρονες μοτο εχουν παρα πολύ λεπτά τοιχώματα και γι αυτό σε περίπτωση στούκας συνήθως πάνε για πέταμα.
Αυτό είναι τελείως διαφορετικό απο αυτό που έγραψες όμως.

Επι ισων διαστασεων ΝΑΙ
Ομως το αλουμινιο για να αποκτησει την αντοχη του χαλυβα,πρεπει ή να γινει κραμμα ή να εχει πολυ μεγαλυτερες διαστασεις,και εκει το χανει σε ελαστικοτητα.Αποδειξη οτι ενα στραβο πλαισιο αλουμινιου σπανια επανερχεται , μετα απο καποια παραμορφωση-αν δεν εχει σπασει ,ή ραγισει-περαν καποιου οριου.Το σιδερο και κομπος που λεει ο λογος να γινει επανερχεται ,και πολλες φορες μαλιστα. Αυτα απο τις λιγες γνωσεις που εχω,αν τωρα εχει γινει προοδος ενημερωστε με.

o_gavros
11/04/2020, 13:19
@παναβουρ,
είναι λάθος το συμπέρασμα σου γιατί δεν έχεις βάλει στο μπλέντερ το γεγονός ότι το αλουμίνιο είναι υλικό με μνήμη και εκεί οφείλεται η δυσκολία επαναφοράς στην αρχική του κατάσταση.

THRESH
11/04/2020, 13:39
όλα τα μηχανάκια που συζητάτε είναι πολύ ενδιαφέροντα.

Απο λίγο που έχω οδηγήσει ένα GSX-S 1000, με πιο ελεύθερη εξάτμιση , είναι απολαυστικό μηχανάκι βόλτας.
Γεμάτο απο χαμηλά,εύκολο για χιλιάρι,όλα οκ μου φάνηκαν.

Σε καταστάσεις πίεσης , δεν γνωρίζω αλλά σίγουρα τα όρια του πρέπει να είναι υψηλά για δημόσιο δρόμο.

Akalestos
12/04/2020, 11:25
Βασικα το κοινο σημειο τους ειναι οτι ειναι ολα γυμνα.
Ομως οι διαφορετικοι κινητηρες τους τους δινουν διαφορετικο χαρακτηρα κατα την αποψη μου.
Καποιο πιο ανετο στο ταξιδι,καποιο πιο κανιβαλο,καποιο πιο χαμηλοροπο,καποιο πιο track μοτο,καποιο με ποιο "ηλεκτρικη" λειτουργια μοτερ κτλ..
Οποτε κι εδω (οπως ολες τις φορες) παιζει ρολο σε τι περισσοτερο εστιαζει ο υποψηφιος αγοραστης.
Πρεπει να βαλεις στο παιχνιδι της τελικης αποφασης ομως και αλλους παραγοντες οπως κοστος συντηρησης,δικτυο συνεργειων/ανταλλακτικων,μεταπωληση,σχεση τιμης τι παιρνεις με οσα δινεις κτλ και τελος ποια σου κερδιζει την καρδια σου οταν την βλεπεις στο γκαραζ σου.

P.s "πολλα τα λεφτα (για μοτο και γενικα) Αρη.."

doctoras
12/04/2020, 12:23
H σειρά που θα έβαζα βάση κριτηρίων μου είναι η παρακάτω

1.Suzuki GSX-S750 πρώτη επιλογή πιο ομοιογενείς σε κοστος-αισθητική-ήχος
2.Aprilia Shiver 900 το πιο όμορφο και πιο vfm
3.Kawasaki z900 επειδή βελτίωσε λίγο την μούρη, έχει παράδοση στους I4 λίτρου και επειδή είναι σχετικά οικονομικό
4.Triumph Street Triple 765 r θα έπαιρνε την πρώτη θέση αν κόστιζε όσο το 675 του '18
το monster 821 εντελώς αδιάφορο αισθητικά. το πιο ακριβό(στην κατηγορία του). Ενώ αισθητικά η σειρές Monster 620/695 και παρεμφερές ήταν πανέμορφα αντικειμενικά
το Mt09 κάτι σε εξωγήινη σάυρα
το ktm duke 790 με την ασπίδα "δις ιζ σπαρτααααα"
το bmw f900 η αποσταση κοντερ-προβολέας(κάτι σαν τον λασπωτήρα του γκέκα) αισθητικά μου θυμίζει πεκινουά


να βάλουμε και καμιά φώτο να ομορφύνει το θεμα

417393
417394
417395
417396
417397
417398
417399
417400

RaGe_Raptor
12/04/2020, 12:35
H σειρά που θα έβαζα βάση κριτηρίων μου είναι η παρακάτω

1.Suzuki GSX-S750 πρώτη επιλογή πιο ομοιογενείς σε κοστος-αισθητική-ήχος
2.Aprilia Shiver 900 το πιο όμορφο και πιο vfm
3.Kawasaki z900 επειδή βελτίωσε λίγο την μούρη, έχει παράδοση στους I4 λίτρου και επειδή είναι σχετικά οικονομικό
4.Triumph Street Triple 765 r θα έπαιρνε την πρώτη θέση αν κόστιζε όσο το 675 του '18
το monster 821 εντελώς αδιάφορο αισθητικά. το πιο ακριβό(στην κατηγορία του). Ενώ αισθητικά η σειρές Monster 620/695 και παρεμφερές ήταν πανέμορφα αντικειμενικά
το Mt09 κάτι σε εξωγήινη σάυρα
το ktm duke 790 με την ασπίδα "δις ιζ σπαρτααααα"
το bmw f900 η αποσταση κοντερ-προβολέας(κάτι σαν τον λασπωτήρα του γκέκα) αισθητικά μου θυμίζει πεκινουά


να βάλουμε και καμιά φώτο να ομορφύνει το θεμα

417393
417394
417395
417396
417397
417398
417399
417400

10 για την πρόθεση, 3 για την υλοποίηση (χαμηλής ανάλυσης φωτο)

417402

εδιτ:από αυτή την γωνία είναι σκέτη καύλα,μυώδες κι επιθετικό

KotsosDR
12/04/2020, 13:44
suzukάρα !:pink:

417403
417404

KotsosDR
12/04/2020, 13:46
Και ένα χρώμα που διχάζει :lol: https://www.youtube.com/watch?v=e8BP_ov62Vc

417405

KotsosDR
12/04/2020, 13:51
να βάλουμε και καμιά φώτο να ομορφύνει το θεμα


Ωραίος ! (το σουτιέν έχει ανανεωθεί !)
417406

TONYBANDIT
12/04/2020, 14:34
Ένας σημαντικός παράγοντας επιλογής είναι και η ηλικία του αγοραστή.
Στα περισσότερα από τα μηχανάκια αυτά εγώ δεν ΧΩΡΑΩ.
Αυτά εγώ τα λέω μηχανάκια string. Δεν τα καβαλάς τα φορας
Για συνεπιβάτη ας μην μιλήσω. Για αυτό θα συμφωνήσω με τον συγγαβρο
Z900rs δαγκωτό. (Αν και suzukakias).
Το katana με τα 12lt τεποζιτο είναι εκτός συναγωνισμου

KotsosDR
12/04/2020, 22:41
ξεχάσαμε και το XSR 900 στα 10.200 για τους retro τύπους που προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου .
https://www.youtube.com/watch?v=TCE66j0hjyo

417416


Από την άλλη στα 12.800 έβγαινε το YAMAHA XSR 900 ABARTH , δεν ξέρω αν υπάρχει κανένα ξεχασμένο γιατί είχανε βγει μόνο καμιά 700αριά κομμάτια αλλά ήταν κούκλα ! https://www.youtube.com/watch?v=RjxgTR2_SHI

417417
417418
417419
417420

KotsosDR
12/04/2020, 22:46
Ένας σημαντικός παράγοντας επιλογής είναι και η ηλικία του αγοραστή.
Στα περισσότερα από τα μηχανάκια αυτά εγώ δεν ΧΩΡΑΩ.
Αυτά εγώ τα λέω μηχανάκια string. Δεν τα καβαλάς τα φορας
Για συνεπιβάτη ας μην μιλήσω. Για αυτό θα συμφωνήσω με τον συγγαβρο
Z900rs δαγκωτό. (Αν και suzukakias).
Το katana με τα 12lt τεποζιτο είναι εκτός συναγωνισμου

Είναι ωραίο το άτιμο !

417421

BLiTzER
13/04/2020, 01:24
1)Kawasaki z900 (2020) https://www.youtube.com/watch?v=OqxZQvuIBxQ
τιμή από 10.590 948cc/125hp

2)Suzuki GSX-S750 https://www.youtube.com/watch?v=_0MQX9EQcVs
τιμή από 9.550 749cc/114hp

3)Triumph Street Triple 765 r https://www.youtube.com/watch?v=1Km1r85ey_o
τιμή από 11.690 765cc/116hp

4)Yamaha MT-09 SP https://www.youtube.com/watch?v=J6asPf9SyfY
τιμή από 10.700 847cc/115hp

5)Ducati Monster 821 https://www.youtube.com/watch?v=_mSen0tP1vQ
τιμή από 12.700 821cc/110hp

6)Aprilia Shiver 900 https://www.youtube.com/watch?v=PE0-R2YAmKQ
τιμή από 8.420 896cc/96hp

7)Bmw F 900r https://www.youtube.com/watch?v=XHPTaXpztEI
τιμή από 9.240 895cc/103hp

8)Ktm 790 duke https://www.youtube.com/watch?v=KALHN6VoWHo
τιμή απο 12.180 799cc/105hp

Αν υποθέσουμε ότι το οικονομικό δε μας ενδιαφέρει, το οποίο υποθέτω από τη στιγμή που έβαλες μηχανάκια με 3 χιλιάρικα διαφορά τιμής, μόνο 2 επιλογές υπάρχουν: KTM ή Triumph. Ένα test ride θα με βοηθούσε να καταλήξω. Αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν υπάρχει λάθος επιλογή μεταξύ των δύο. :smokin:

TONYBANDIT
13/04/2020, 09:28
Είναι ωραίο το άτιμο !

417421

Μου.....ος σε αυτό το χρώμα ειδικά.417428

buckley
13/04/2020, 09:33
Αν υποθέσουμε ότι το οικονομικό δε μας ενδιαφέρει, το οποίο υποθέτω από τη στιγμή που έβαλες μηχανάκια με 3 χιλιάρικα διαφορά τιμής, μόνο 2 επιλογές υπάρχουν: KTM ή Triumph. Ένα test ride θα με βοηθούσε να καταλήξω. Αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν υπάρχει λάθος επιλογή μεταξύ των δύο. :smokin:

Και γω σίγουρος είμαι ,ότι έχεις λαλήσει μικρέ :bawl:

rainmike
16/04/2020, 21:39
Ναι αλλά τα ktm χαλάνε

GeorgeHellas
17/04/2020, 22:32
Στα ιδια αλογα και τιμη με το shiver ειναι και το cb 650r, για τους στρογγυλοφαναρους.

Jimmu
18/04/2020, 12:28
Να ρωτήξω ρε παιδιά,εντάξει,όλα γυμνά είναι και "real men go naked" που λεν' και στο χωριό μ' ΑΛΛΑ, στο ίδιο το σακί τα street fighter τα πετάμε με τα (νεο)ρετρό και τα κλασίκ???Γιατί???Είναι ουσιαστικά διαφορετικές κατηγορίες,τουλάχιστον στα δικά μου μάτια...

υγ: Η "Φωφό" στα Γιάννενα έχει γίνει με "σουτιέν" φίλου εδώ και δυό χρόνια οπότε τ'απρίλια δεν...+ το ότι δε βάφουμε μπλε ότι είναι για τη λίμνη στα Γιάννενα.Πράσινο ή παραλλαγή είναι πιο κοντά...

Motony
29/06/2020, 23:09
Επειδη ενδιαφερομαι για την κατηγορια υπαρχει καποιος να εχει οδηγησει καποια απο αυτα τα μηχανακια να μας πει πως του φανηκαν?

πυξιδας990
30/06/2020, 09:41
το shiver με την τιμη που εχει ειναι πολυ καλη επιλογη...
σαν δευτερο το triumph