PDA

View Full Version : Έμεινε η Yamaha...



Σελίδες : 1 [2]

harris_x
14/04/2020, 13:43
Επαγγελματικές υποχρεώσεις δεν μου επέτρεψαν να το πάω σήμερα. Κατά πάσα πιθανότητα θα πάει αύριο με οδική βοήθεια. Έχω ήδη μιλήσει με το συνεργείο και είπαν να το στείλω άμεσα. Επιχείρησα να κλείσω ραντεβού για αύριο με την οδική βοήθεια, αλλά είπαν ότι δεν είναι εφικτό κάτι τέτοιο, αλλά αρκεί να καλέσω 40 λεπτά πριν.

Από το συνεργείο της αντιπροσωπείας της Yamaha ο υπάλληλος ανέφερε ότι ενδέχεται να έχει μπει σε "safe mode" μετά το απροσδόκητο σβήσιμο. Φυσικά δεν του ζήτησα να κάνει εξ αποστάσεως διάγνωση, απλά τον ρώτησα αν υπάρχει κάτι που μπορώ να επιχειρήσω μόνος μου, δεδομένου του συμπτώματος. Ρώτησα και για service στις αναρτήσεις, μιας και θα πάει που θα πάει συνεργείο, αλλά μου είπε ότι είναι νωρίς για κάτι τέτοιο οι 28.000 km (στο forum κάποιοι αναφέρουν ανά 15.000 km).

Εννοείται ότι θα σας ενημερώσω τις επόμενες ημέρες για τις εξελίξεις.

Απλα πέτα το.

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
14/04/2020, 14:25
Απλα πέτα το.

Ναι!!! Και πες μου που και πότε!!!

harris_x
14/04/2020, 14:33
Ναι!!! Και πες μου που και πότε!!!
και μετά πέτα το κι εσύ :lol:

buckley
14/04/2020, 15:02
Ε ρε κατάντια με την κλεισούρα ,100 μηνύματα μπας και φιλοτιμηθεί και ανάψει η γιαμάπα.
Που σαι μωρή κφλ Ντα βίντσι :a02:

viper1
14/04/2020, 16:00
https://www.manualslib.com/manual/1056405/Yamaha-2014-Mt-07.html

Έχει μέσα οδηγίες να μπεις στο διαγνωστικό της μηχανής και πινακακι για να αποκωδικοποιήσεις error codes

george.S
15/04/2020, 18:51
Καλησπέρα
Είχες νεότερα από το συνεργείο?

νεοσσός
15/04/2020, 19:37
Καλησπέρα. Το μοτοσακό είναι στα χέρια μου, πήγα και με αυτό στη δουλειά σήμερα. :)

Άδειασα το ντεπόζιτο καυσίμου τελείως, μπήκε φρέσκια βενζίνη και δουλεύει σωστά. Δοκιμάστηκε ζεστό και κρύο και μέχρι στιγμής φαίνεται να δουλεύει καλά.

Για να πάρει μπροστά, χρειάστηκε λίγα δευτερόλεπτα μίζα με άνοιγμα γκαζιού. Τα πρώτα λεπτά λειτουργίας λειτουργούσε απρόθυμα, έσβηνε στο ρελαντί και ακουγόταν σαν να έχει μηχανολογικό πρόβλημα. Σαν να χτυπάει κάτι μέσα στον κινητήρα, λες και έχει χτυπήσει μπιέλα. Φαντάζομαι ότι ήταν μέχρι να φύγουν τα υπολείμματα από το κακής ποιότητας καύσιμο. Με υπομονή περίπου πέντε λεπτά λειτουργίας στις 1200-2000 rpm, σταδιακά εξαφανίστηκε ο ήχος, το ρελαντί σταθεροποιήθηκε. Μετά από 35 χιλιόμετρα οδήγησης, αφού ζεστάθηκε καλά ο κινητήρας, ανέβασα 5.4000 rpm για να το ακούσω και ήταν εντάξει.

Απ΄ό,τι φαίνεται, η απάντηση (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=158394&p=3043109&viewfull=1#post3043109) είχε δοθεί από την πρώτη κιόλας σελίδα. Σας ευχαριστώ όλους για το χρόνο και τις συμβουλές σας και ιδιαίτερα το sapila racing για τη βοήθεια.


...
Το ντεπόζιτο είναι γεμάτο βενζίνη. Τη μέρα που τη χρησιμοποίησα τελευταία φορά, ήταν μισογεμάτο και πριν επιστρέψω στο σπίτι το γέμισα.
...

...
Εdit : τώρα είδα οτι το είχες γεμίσει , παίζει να έχει μείνει και νερό κάτω να ξέρεις ....

doctoras
15/04/2020, 19:44
Αρα κακης ποιοτητας βενζίνη, περιεργο ομως να μη παίρνει μπροστα, θα επρεπε να παιρνει και να συμπεριφέρεται περίεργα.
Παρακολουθα το καλου κακού

KotsosDR
15/04/2020, 19:45
Told ya... :smokin:

νεοσσός
15/04/2020, 19:52
Αρα κακης ποιοτητας βενζίνη, περιεργο ομως να μη παίρνει μπροστα, θα επρεπε να παιρνει και να συμπεριφέρεται περίεργα.
Παρακολουθα το καλου κακού
Εννοείται ότι θα το παρακολουθήσω. Προς το παρόν το άφησα ένα 8ωρο να κρυώσει και πήρε μπροστά κατευθείαν με σωστό ρελαντί και ήχο. Η απόκριση στο γκάζι είναι εντάξει, τόσο με κρύο κινητήρα, όσο και με ζεστό.

katsar
15/04/2020, 19:55
Μένουν ρε τα Yamaha;
:smokin:

νεοσσός
15/04/2020, 19:55
Μένουν ρε τα Yamaha;
:smokin:
M-T, δε μένουν αυτά; :p

doctor_john
15/04/2020, 20:05
Γιατί θες να μου ρίχνεις το ηθικό; ανέβασες 5500rpm και το γράφεις; πες μπηκα κόφτες και ας είναι ψέματα.. :(

panavour
15/04/2020, 20:09
ρε φιλε ειπες οτι το γιαμαχα,ειναι στο γιαμαχαδικο,αρα στο γιαμαχαδικο σου ειπαν οτι παρτο πισω και αντε και αδειασε το τεποζιτο να δουμε τι θα γινει???:cry::lol:

buckley
15/04/2020, 20:21
ρε φιλε ειπες οτι το γιαμαχα,ειναι στο γιαμαχαδικο,αρα στο γιαμαχαδικο σου ειπαν οτι παρτο πισω και αντε και αδειασε το τεποζιτο να δουμε τι θα γινει???:cry::lol:

Στο συνεργείο έγιναν αυτά το πιθανότερο ...

panavour
15/04/2020, 20:23
Στο συνεργείο έγιναν αυτά το πιθανότερο ...

Ετσι οπως τογραψε...............
Επρεπε να γραψει.....στο συνεργειο ΜΟΥ ΑΔΕΙΑΣΑΝ...... το τεποζιτο......

toyar
15/04/2020, 20:54
αυτα που περιγραφεις συνεβησαν σε φιλο με transalp που κατα λαθος εβαλε ντηζελ

buckley
15/04/2020, 21:22
Τι είχε μέσα το τεπόζιτο θέλω να μάθω.

telegonos
15/04/2020, 21:30
Το ίδιο πάντως το ντεπόζιτο θα ήθελε να μάθει τι έχει απέξω :lol:

buckley
15/04/2020, 21:37
Το ίδιο πάντως το ντεπόζιτο θα ήθελε να μάθει τι έχει απέξω :lol:

Ρε που κατάντησα ,να ασχολούμαι με σύγχρονα γιαμάχα.

teogtp
15/04/2020, 21:51
Τι στον φουτσο σου έβαλε ο βενζινας;
:confused:

alexis72
15/04/2020, 22:04
https://www.moto.gr/forums/newreply.php?do=newreply&p=3043135
ευτυχώς φίλε ΔΕΝ ηταν κάτι σοβαρό - πηνία η μοτέρ

alexis72
15/04/2020, 22:05
μήπως πήγε να την κλέψει κανα καλόπαιδο ,εβαλε κλειδί κ μπλόκαρε το immo ?
ειχε συμβεί ακριβώς το ιδιο σε φίλο μου (αλλά σε αμάξι mercedes πρόσφατα)
εγω θα εβρισκα την βίδα υπερχείλισης (δεν ξέρω αν εχει λόγω ψεκασμού κ σε ποιό σημείο ειναι )
θα σού πούν για σιγουριά οι πιό γνώστες απο εμένα ,βρές την και αφησε να τρεξει αρκετή βενζίνη κ μετά ξαναδοκίμασε να την βάλεις μπροστά ,
(μάλλον μάπα βενζίνη μού φαίνεται εμένα με πολύ νερό ....μέσα )

τέλος καλό - ολα καλά - ευτυχώς που δεν ηταν πρόβλημα στα πηνία - μοτέρ κλπ

karateo
16/04/2020, 08:23
Στο είπα να επιμείνεις στη μίζα :)
Εδώ στην Κρήτη ξέρουμε απο χάλια βενζίνη :p

Όταν αδειάσατε το ντεπόζιτο ψάξατε για ακαθαρσίες?

νεοσσός
16/04/2020, 08:32
Ο σύντομος οπτικός έλεγχος που έκαναν οι μηχανικοί, δεν έδειξε κάτι. Υπάρχουν βέβαια χημικές ουσίες νόθευσης που δεν διακρίνονται με το μάτι.

Σήμερα το πρωί πήρε αμέσως, με κανονικό θόρυβο. Με αυτό ήρθα στο γραφείο. Μέχρι στιγμής, φαίνεται όπως ήταν πριν παρουσιάσει το πρόβλημα. Μάλιστα τραβάει και λίγο καλύτερα, διότι του έβαλα πρώτη φορά βενζίνη 100 οκτανίων.

toyar
16/04/2020, 08:55
προσεξες αν εβγαλε λευκο καπνο απ την εξατμιση μεχρι να στρωσει;

νεοσσός
16/04/2020, 09:01
προσεξες αν εβγαλε λευκο καπνο απ την εξατμιση μεχρι να στρωσει;
Όχι. Είχα το βλέμμα μου στην οθόνη, διότι ήθελε λίγο άνοιγμα του γκαζιού για να κρατάω τις στροφές στις 2.000. Δεν κρατούσε ρελαντί από μόνο του.

Το ρελαντί στα MT-07 είναι στις 1.200 rpm. Μόνο τα πρώτα λεπτά λειτουργίας, όταν είναι κρύος ο κινητήρας, παίζει στις 1400-1600 rpm.

Ακόμα και με το βενζινάδικο, είμαι πολύ προσεκτικός. Στο συγκεκριμένο βάζω κι εγώ και φίλοι μου για περισσότερο από δύο δεκαετίες. Δεν είχαμε διαπιστώσει πρόβλημα. Πλέον απέχει από το σπίτι μου δύο χιλιόμετρα, αλλά κάνω παράκαμψη για να βάζω από εκεί, διότι μέχρι προχθές το εμπιστευόμουν. Ελάχιστες φορές, π.χ. σε ταξίδια, έχω βάλει αλλού βενζίνη και όποτε μπορώ παίρνω γνώμη ντόπιων.

alexis72
16/04/2020, 12:24
ρώτα τον μηχανικό σου για την βίδα υπερχείλισης που ειναι για να ξέρεις στην επόμενη φορά να την ξεβιδώσεις κ να φύγει ολη η βρωμιά μέσα απο το ντεπόζιτο (που να ΜΗΝ σού ξανατύχει βέβαια)
τώρα που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ πολύ κίνηση απο αυτοκίνητα κλπ (δηλαδή σχεδόν ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ) στα βενζινάδικα ,μού το ελεγε ο βενζινάς μου στην λεωφόρο αλίμου (εχει απο τίς πιό φθηνές τιμές στην αττική κ βάζω εκεί πάνω απο 12 χρόνια ,χωρίς το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ θέμα στο ιχ η στην moto ,
κάνουν τώρα ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ στίς δεξαμενές τους (μερικοί δεν κάνουν σχεδόν ποτέ ),οπότε ΟΛΗ η βρωμιά που υπάρχει μέσα σε αυτές βγαίνει στην επιφάνεια ...οπότε προσοχή σε ολους ...

Bowleno
16/04/2020, 19:46
Βίδα υπερχείλισης ξέρω για τα καρμπυρατέρια, τα ψεκαστα; :confused:

rainmike
16/04/2020, 21:22
Πουλά το και πάρε 821 ,άντε με τα σαπάκια τα yamapa.Τουλάχιστον αυτό αν δεν παίρνει δε θα παίρνει όσα τεποζιτα και αν αδειάσεις.Έτσι φέρονται τα σωστα μεκανακια