View Full Version : Θα ξαναέρθει στην χώρα μας κάποιο αξιόλογο παπί?
417880
Ιδού το νεο crypton
Yamaha sniper λέγεται στις Φιλιππίνες.
Οποιος ενδιαφέρεται για περεταιρω λεπτομέρειες μπορεί να βρει παρακάτω
http://www.yamaha-motor.com.ph/product/sniper-150/sniper-150.html
Άμεσος ανταγωνιστής του gtr, λίγο πολύ ίδια σε specs κ φυσικά η γιαμαχαρα έβαλε κανονικό συμπλεκτη με 5αρι κιβώτιο (τσιγκουνευτηκε την 6η..)
Τιμή?
Mα φυσικά ακριβώς ίδια με του gtr
102.900 φιλιππινεζικα πεσο
Σε ευρώ 1880€
Δηλαδή στην Ελλάδα ίδια τιμή θα είχαν εάν έρχονταν... 3.500€
Συμπερασματικα λοιπόν κ μετά απ όσα αναλύθηκαν εκτενέστατα παραπάνω προκύπτει ότι αξιόλογο παπί (με τα δεδομένα του μέσου Έλληνα διανομέα) ΔΕΝ θα ξαναέρθει στην χώρα μας. Όσοι έχετε crypton φυλαξτε τα, μπορει να τα δώσετε κι ακριβότερα απ όσο τα πήρατε (χωρίς πλάκα)
Αυτό δεν είναι νέο μοντέλο.
Κυκλοφορεί αρκετό καιρό και μάλιστα έχει έρθει ένα και στην Ελλάδα.
Πρόκειται για ένα crypton X με μικρές ουσιαστικές διαφορές.
Πάταγος θα γίνει αν βγάλει το καινούριο με το μεταβλητό χρονισμό στις βαλβίδες,abs και επιτέλους σοβαρές αναρτήσεις.
:bawl: :bawl: :bawl:
mia_zoi_kawa
30/04/2020, 21:07
Πάντως παιδιά έχω 150.000 επαγγελματικά χιλιόμετρα με παπί. Όχι ότι ηθελα να καβαλαω παπί. Αλλά οπότε προσπάθησα να δουλέψω με μικρή μοτοσυκλέτα με συμπλέκτη απλά δεν με βόλευε. Προσπάθησα με klr 250, serrow, er και παλι στην λύση του κλασικού παπιου γύρισα ανακουφισμενος. Όλα σχεδόν τα σημερινά πάπια πέριξ των 2000 ευρώ είναι αξιόλογα. Καμία σχέση με αυτά που καβαλαγαμε πριν 20 25 χρόνια.
CuckooDestroyer
01/05/2020, 01:30
Πάντως παιδιά έχω 150.000 επαγγελματικά χιλιόμετρα με παπί. Όχι ότι ηθελα να καβαλαω παπί. Αλλά οπότε προσπάθησα να δουλέψω με μικρή μοτοσυκλέτα με συμπλέκτη απλά δεν με βόλευε. Προσπάθησα με klr 250, serrow, er και παλι στην λύση του κλασικού παπιου γύρισα ανακουφισμενος. Όλα σχεδόν τα σημερινά πάπια πέριξ των 2000 ευρώ είναι αξιόλογα. Καμία σχέση με αυτά που καβαλαγαμε πριν 20 25 χρόνια.
Γτ τα παλιά δεν ήταν;
doctoras
01/05/2020, 08:36
Γτ τα παλιά δεν ήταν;
Παλαιά παπιά εννοεί π.χ. τα townmate 50-80 τα πρόλαβες(80ties)? αν ναι θα ξέρεις τον λόγο
και για να μη το παρεξηγήσεις εννοεί την εξέλιξη που έχουν συγκριτικά.
Θεωρητικά εντελώς κάποια στιγμή κάποιος Κινέζος θα αντιγράψει κ το crypton x
jawaforever
01/05/2020, 13:29
Δες το benelli rfs150i.
https://malaysia.benelli.com/product/rfs-150i
o_gavros
01/05/2020, 13:34
ναι οκ είναι μπάνικο στο μάτι το usd. Ρυθμίσεις όμως δεν έχει. Οπότε; Μια η άλλη.
επίσης, αν καταλαβαίνω σωστα, προμοτάρουν σύστημα με τριπλό μπουζί;;;
μόνο εμένα μου φαίνεται υποψήφια ταΐστρα;
Χάνεται το νόημα του παπιού με όλα αυτα τα "πυραυλάκια" (ασχέτως ποιότητας).
jawaforever
01/05/2020, 13:39
ναι οκ είναι μπάνικο στο μάτι το usd. Ρυθμίσεις όμως δεν έχει. Οπότε; Μια η άλλη.
επίσης, αν καταλαβαίνω σωστα, προμοτάρουν σύστημα με τριπλό μπουζί;;;
μόνο εμένα μου φαίνεται υποψήφια ταΐστρα;
Χάνεται το νόημα του παπιού με όλα αυτα τα "πυραυλάκια" (ασχέτως ποιότητας).
Μα δεν είναι παπιά όλα αυτά. Απλά από τη στιγμή που υπάρχουν κάποιοι που τα κατατάσσουν στην κατηγορία των παπιών, ας δούμε και αυτό.
Τριπλ σπαρκ μοτέρια υπάρχουν ήδη. Τα bajaj dominar 400i είναι μια από αυτές.
Νομίζω και το benelli 135tnt , αν δεν κάνω λάθος.
o_gavros
01/05/2020, 13:41
Αυτο δεν το ήξερα.
το μόνο που κάνει η πληροφορία αυτή, είναι να ενισχύει συνειρμικά τους ενδοιασμούς μου για την αξιοπιστία τους σε βάθος χρόνου/χρήσης.
mia_zoi_kawa
01/05/2020, 14:24
Η επόμενη σοβαρή εξέλιξη του παπιου πιστεύω ότι θα είναι η ηλεκτροκινηση. Αυτό όμως ίσως φέρει και το τέλος της κατηγορίας όμως. Δηλαδή η ηλεκτροκινηση ίσως αλλάξει την κλασική σχεδίαση του δίκυκλου εργάτη που σήμερα παγκοσμίως αποτελούν τα κλασικά πάπια.
mia_zoi_kawa
01/05/2020, 14:36
Η Honda ήδη έχει παρουσιάσει το ηλεκτρικό pcx. Μάλιστα προοριζεται να κατασκευάζετε στην Τουρκία. (Αλήθεια ξέρει κανείς τι γίνεται με το εργοστασιο της εκεί; προχωράει; )
Ζούμε την 4 βιομηχανικη επανάσταση. Οι κατασκευαστές θέλουν οι γραμμές παραγωγής να είναι κοντά στις αγορές που πουλιούνται τα προϊόντα. Δεν γίνεται να φεύγει ένα καράβι από την Ινδονησία και την Μαλαισία φορτωμένο με 500 πάπια για την Ελλάδα. Έχει κόστος αυτο. Επίσης δεν είναι δυνατόν να χρησιμοποιούμε για πολύ καιρό ακόμα ορυκτά καύσιμα για να μεταφέρουμε πίτσες και δέματα μέσα σε μητροπόλεις εκατομμυρίων ανθρώπων.
jawaforever
01/05/2020, 14:58
Η επόμενη σοβαρή εξέλιξη του παπιου πιστεύω ότι θα είναι η ηλεκτροκινηση. Αυτό όμως ίσως φέρει και το τέλος της κατηγορίας όμως. Δηλαδή η ηλεκτροκινηση ίσως αλλάξει την κλασική σχεδίαση του δίκυκλου εργάτη που σήμερα παγκοσμίως αποτελούν τα κλασικά πάπια.
Εννοείς αυτό?
https://www.car.gr/26508195-zongshen-electric-classic-cub-euro4
mia_zoi_kawa
01/05/2020, 16:09
Όχι δεν εννοώ κάποιο zongshen.... Αυτό που εννοώ θα το παρουσιάσει φαντάζομαι η Honda ή η Yamaha. Η τελευταία παίζει δυνατη μπάλα και στους ηλεκτροκινητηρες για τα ποδήλατα. Πρέπει να έχει από τα μεγαλύτερα μερίδια αγοράς εκει
Για ηλεκτρικό διάδοχο του παπιού εγώ θα προέκρινα κάτι τέτοιο (αλλά όχι σε τέτοια τιμή) :
https://www.ubcobikes.com/eu/
417932
Μόλις βγει κάτι αξιόλογο σε ηλεκτρικό scooter, θα εξαφανιστούν σύντομα όλα τα θερμικά δίκυκλα για διανομές εντός πόλεως. Προς το παρόν είναι ακριβά, έχουν μικρή ισχύ και τελική, μικρή αυτονομία, χαμηλή ποιότητα κατασκευής, μέτριες αναρτήσεις και φρένα. Θεωρώ όμως ότι είναι ζήτημα δύο ετών να δούμε σοβαρή πρόταση σε ανταγωνιστική τιμή. Η ηλεκτροκίνηση λύνει πολλά θέματα συντήρησης και λειτουργίας. Απλά θα χρειάζεται κάθε επιχείρηση που έχει διανομείς, να αναβαθμίσει την ηλεκτρική παροχή της, ώστε να φορτίζει μαζικά μέσα στη μέρα τις αποσπώμενες μπαταρίες.
Crazy_Horse
20/10/2021, 17:48
Θα ερθει φέτος το (χωμάτινο) Honda CT125, ελπίζω σε λογική τιμή ...
λογικη τιμη σε λιγο δεν θα εχει ουτε το κουλουρι θεσσαλονικης:cry:
Πήγε στα 60 λεπτά και αυτό :(
Θα ερθει φέτος το (χωμάτινο) Honda CT125, ελπίζω σε λογική τιμή ...
Αυτή η πληροφορία από που πηγάζει. Πέρυσι που ρώτησα στον Σαρακάκη μου είπαν πως δε θα το φέρουν, γιατί να το φέρουν φέτος; Υπάρχει κάποια ανακοίνωση τύπου;
Αν έρθει θα το σκεφθώ πολύ σοβαρά να το χτυπήσω, είναι εξαιρετικό και πολύ προσεγμένη κατασκευή!
431391
H απάντηση στο παραπάνω ερώτημα μου είναι και πάλι όχι, τουλάχιστον μέχρι στιγμής.
Επικοινώνησα σήμερα -ξανά- με τις πωλήσεις ΣΑΡΑΚΑΚΗ οι οποίοι γνωρίζουν καλά το CT125 Hunter Cub αλλά μου είπαν ότι δεν υπάρχει καμία ενημέρωση από τη Honda ότι θα εξαχθεί το συγκεκριμένο μηχανάκι στην Ευρωπαϊκή αγορά εντός του 2022, το μέχρι σήμερα παραγόμενο μοντέλο δεν έχει τις απαραίτητες προδιαγραφές για την Ευρωπαϊκή αγορά.
AristidisZ
22/10/2021, 14:32
H απάντηση στο παραπάνω ερώτημα μου είναι και πάλι όχι, τουλάχιστον μέχρι στιγμής.
Επικοινώνησα σήμερα -ξανά- με τις πωλήσεις ΣΑΡΑΚΑΚΗ οι οποίοι γνωρίζουν καλά το CT125 Hunter Club αλλά μου είπαν ότι δεν υπάρχει καμία ενημέρωση από τη Honda ότι θα εξαχθεί το συγκεκριμένο μηχανάκι στην Ευρωπαϊκή αγορά εντός του 2022, το μέχρι σήμερα παραγόμενο μοντέλο δεν έχει τις απαραίτητες προδιαγραφές για την Ευρωπαϊκή αγορά.
Λογικά Cub, και ουχί Club :look:
Λογικά Cub, και ουχί Club :look:
:lol: χα, χα, χα ναι, πήγε το χέρι μόνο του, το διόρθωσα!
Χθες μου έδωσαν αντικατάσταση ένα gtr 150 που είχα πάει το cb500x συνεργείο. Όταν μου το έδωσαν είπα ένα παπί είναι λίγο πιο γρήγορο. Μετά απο λίγο έπαθα πλάκα. Ήταν διασκεδαστικό μπορώ να πω μέσα στην κίνηση και τέλειος καθημερινος εργάτης για κάποιον που κάνει πολλά χιλιόμετρα σε ανοιχτούς δρόμους. Ο συμπλέκτης δεν με ενοχλεί καθόλου στην κίνηση. Χωράνε παντού και επίσης σε ανοιχτό δρόμο νομίζω είναι μια χαρά μέχρι 110 και άμα ανοίξεις το γκάζι θα ανεβάσει και λίγο ακόμα για μια προσπέραση . Η αντιπροσωπεία μου είπαν ότι το κόβουμε λόγο προδιαγραφών euro 5. Κρίμα αν είχα την δυνατότητα θα το επερνα και θα έβγαζα το cb500x μόνο σε βόλτες και 60 χιλιόμετρα κάθε μέρα θα τα έκανα με το gtr. Τώρα αν το είχα στην κατοχή μου 2 βδομάδες μπορεί να έλεγα αλλά αλλά χθες που το είχα στην κατοχή μου μου άρεσε πολύ σε σημείο που δεν ήθελα να το δώσω :p
Η Yamaha θα ήταν καλό αν έφερνε κάποιο παπί 150 κυβικά στην Ελλάδα, κάτι αντίστοιχο του Honda GTR 150 δηλαδή.
Το έχει αποδείξει άλλωστε ότι κατασκευάζει τα καλύτερα παπάκια, και γενικά τα μηχανάκια της έχουν πολύ υψηλή ποιότητα κατασκευής.
Το ίδιο και η Kawasaki που στις πωλήσεις είναι λίγο αδικημένη, αν έφερνε κι αυτή κάποιο παπάκι 150 κυβικά θα ήταν καλά.
Για εμένα οι κορυφαίοι κατασκευαστές ανάμεσα στις μεγάλες μάρκες κατά σειρά είναι Yamaha>Kawasaki>Honda>Suzuki
doctoras
20/11/2021, 14:02
Ειναι απίστευτοι εκει στην χοντα..δηλαδη κατασκευασαν πριν 2 χρονια ενα νεο μοτερ για το gtr150 για να παρει Ε4 και εχι Ε5?? Εκτος και αν δεν εχει εμπορικότητα στην ευρωπη.
Παραδόξως πρεπει να κόβονται και τα astea & helmin ενω νομιζω φοράνε ιδια μοτερ με τα monkey / groom / supercub. Εκτος και αν στρέφονται σε πιο elegance θεση στην αγορα
νομιζω πως παπακια στην ευρωπη αγοραζουμε μονο εμεις και γενικοτερα οι αγορες για παπια εκτος απω ανατολης ειναι σταγονα στον ωκεανο οποτε γιατι να ασχοληθουν;
Το Honda GTR 150,το SYM VF 185 και το Yamaha Crypton x 135 θα μπορούσαν να το κατασκευάσουν με χώρο κάτω από την σέλα όπως άλλα παπάκια? Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που δεν το κάνουν? Να έχουν έστω και λίγο χώρο, όπως το innova. Χρησιμεύει πολύ κυρίως για να βάζεις τα γάντια για τον χειμώνα, αλλά και άλλα μικροπράγματα από ψώνια.
Ειναι απίστευτοι εκει στην χοντα..δηλαδη κατασκευασαν πριν 2 χρονια ενα νεο μοτερ για το gtr150 για να παρει Ε4 και εχι Ε5?? Εκτος και αν δεν εχει εμπορικότητα στην ευρωπη.
Έχω την αίσθηση ότι η Ευρώπη δεν είναι και καμία σπουδαία αγορά για τα παπιά, σε αντίθεση με τα σκούτερ. Μόνο στην Ελλάδα πουλούσαν και πουλάνε ακόμη (σχετικά) τα παπιά. Η αγορά τους είναι στην Ασία οπότε εκεί μάλλον θα συνεχίσουν να υπάρχουν με τις πιο χαλαρές προδιαγραφές.
doctor_john
21/11/2021, 08:17
Ειναι απίστευτοι εκει στην χοντα..δηλαδη κατασκευασαν πριν 2 χρονια ενα νεο μοτερ για το gtr150 για να παρει Ε4 και εχι Ε5?? Εκτος και αν δεν εχει εμπορικότητα στην ευρωπη.
Παραδόξως πρεπει να κόβονται και τα astea & helmin ενω νομιζω φοράνε ιδια μοτερ με τα monkey / groom / supercub. Εκτος και αν στρέφονται σε πιο elegance θεση στην αγορα
Πέρα απο το μέγεθος της αγοράς, το έχουν δηλώσει ότι δεν ασχολούνται με λομπίστικες πολιτικές.
Το ότι ανεξέλεγκτα οι "ευρωπαίοι" ορίζουν προδιαγραφές χωρίς νόημα είναι δικό μας θέμα.
Δεν είναι υποχρεωμένοι να δέχονται την κοροϊδία που δεχόμαστε εμείς.
Και εμπορικά να το δεις, στην ευρώπη οι περισσότεροι που χρειάζονται παπί, αγοράζουν σε διπλή+ τιμή σκούτερ
και έχουν μεγαλύτερα έξοδα, μεγαλύτερη εξάρτηση απο το εργοστάσιο, σε καμία περίπτωση τον χρόνο ζωής του παπιού..
Θα ήταν χαζό να κινηθούν ενάντια σε μια αγορά που τους εγγυάται τετραετείς ; κύκλους αντικατάστασης με περισσότερα ανταλλακτικά
και να ακριβύνουν τα παπιά σε περιοχές που μπορούν να έχουν μόνο αυτά ενώ τους εξυπηρετεί η ανάπτυξη τους..
Μην ξεχνάμε ότι έχουν χάσει την Ταϊβαν και με την Κορέα είναι κομματάκι δύσκολο να συνεργάζονται με ευνοϊκούς για τους Ιάπωνες όρους.
Nikospiaggio
21/11/2021, 12:45
Αν δεν ερθει καποια σοβαρη Ιαπωνεζικη εταιρεια με euro 5 θα μεινουμε με sym και daytona
Τα μονα euro5 μεχρι τωρα.
Η kawa και η suzuki σταματησαν να ασχολουνται απο το euro3.
Το πιο πιθανο που εκτιμω,
ειναι να εμφανιζονται primium μοντελα των 4.000€ .απο honda κυριως ( trialcub)
panavour
21/11/2021, 14:11
Πέρα απο το μέγεθος της αγοράς, το έχουν δηλώσει ότι δεν ασχολούνται με λομπίστικες πολιτικές.
Το ότι ανεξέλεγκτα οι "ευρωπαίοι" ορίζουν προδιαγραφές χωρίς νόημα είναι δικό μας θέμα.
Δεν είναι υποχρεωμένοι να δέχονται την κοροϊδία που δεχόμαστε εμείς.
Και εμπορικά να το δεις, στην ευρώπη οι περισσότεροι που χρειάζονται παπί, αγοράζουν σε διπλή+ τιμή σκούτερ
και έχουν μεγαλύτερα έξοδα, μεγαλύτερη εξάρτηση απο το εργοστάσιο, σε καμία περίπτωση τον χρόνο ζωής του παπιού..
Θα ήταν χαζό να κινηθούν ενάντια σε μια αγορά που τους εγγυάται τετραετείς ; κύκλους αντικατάστασης με περισσότερα ανταλλακτικά
και να ακριβύνουν τα παπιά σε περιοχές που μπορούν να έχουν μόνο αυτά ενώ τους εξυπηρετεί η ανάπτυξη τους..
Μην ξεχνάμε ότι έχουν χάσει την Ταϊβαν και με την Κορέα είναι κομματάκι δύσκολο να συνεργάζονται με ευνοϊκούς για τους Ιάπωνες όρους.
Απ' αυτήν την κοροϊδία που λες δεν έχει νέφος η Αθήνα .
Aν είχαμε μείνει όμως στην "μη" κοροϊδία ,τότε θα είχαμε πνίγει,πανευρωπαϊκως.
doctor_john
21/11/2021, 18:31
Γενικεύεις για να αποδείξεις τα αυτονόητα. Δεν είπα να επιστρέψουμε στα 80ς. H τεχνολογία της οικονομίας και μόνο ήταν αρκετή
για να γίνουν καλύτερες οι συνθήκες.
Δεν είναι μια διαρκώς εξελισσόμενη ανάγκη όλων των εφαρμογών εσωτερικής καύσης. Μια χαρά ζούμε με μοτοσυκλέτες που
αποσυμφορίζουν τα κέντρα με προδιαγραφές euro 3, δεν υπάρχει λόγος να διυλίζουμε κουνούπια στην πιο αποδοτική εφαρμογή εσωτερικής καύσης.
Ποτέ οι μοτοσυκλέτες δεν θα καταφέρουν ζημιά στο κλίμα.
Άλλες είναι οι πηγές μόλυνσης που κάνουν ζημιά, ακόμα και IX - φορτηγά με την σημερινή τεχνολογία εσωτερικής καύσης
δημιουργούν μικρό πρόβλημα, με την αύξηση των υβριδικών - ηλεκτρικών θα αλλάξει ακόμα περισσότερο.
Γενικεύσεις για να εξυπηρετούν την αφαίμαξη του κόσμου, την στέρηση αγαθών και να βολεύουν τους προσκείμενους "βιομήχανους"
ενώ θεωρούνται ανέγγιχτοι από τις προδιαγραφές ρύπων;..
Και καλά οριζόντια μέτρα αλλά οι δικοί μας απέξω.. παραμύθια..
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.