View Full Version : Μικρό εντούρο για κάθε μέρα και ψυχολογικές ανησυχίες
nikosmec
04/05/2020, 12:50
Ας βγάλω και εγώ τα ψυχολογικά μου λοιπόν....
Εδώ και καιρό μου έχει καρφωθεί να πάρω ένα μικρό εντουράκι για καμιά χωμάτινη διαδρομή πέριξ της αττικής και να το έχω και σαν παπί για κάθε μέρα.
Δεν θέλω τίποτα τρομερά πράγματα απλά να περνάω την ώρα μου σε κανέναν χωματόδρομο και να έχει χαμηλό βάρος.
Τα ερωτήματα που προσπαθώ να απαντήσω και θέλω και καμία γνώμη είναι δυο λοιπόν.
1. Έχοντας δύο μηχανές (BMW F650GS και SRX400) και ένα παπί μήπως είναι υπερβολή και τέταρτο μηχανάκι ειδικά σε αυτή την εποχή? Τα χρήματα απόκτησης και συντήρησης δεν είναι τόσο θέμα γιατί μιλάμε για φθηνή αγορά και σε περίπτωση συντήρησης ή επισκευών έχω και τον χώρο και τα εργαλεία και τις γνώσεις να τα κάνω όλα μόνος μου.
2. Με βάση τα δεδομένα που λέει χαμηλό κόστος αγοράς, μικρή μοτοσυκλέτα με χαμηλό βάρος και για χρήση εντελώς ερασιτεχνικού εντούρο και διαδρομές εντός αττικής σπίτι-δουλειά ένα ας πούμε HONDA NX250 πως θα σας φαινόταν;
Κάθε ιδέα και άποψη δεκτή μπας και μπορέσω να πείσω τον εαυτό μου να καταλήξει κάπου.
Υ.Γ. Ήδη βρίσκομαι σε δυσμένεια από το έτερον ήμισυ γιατί έχω περάσει την καραντίνα κλεισμένος στο γκαράζ κατσαβιδιάζωντας τα υπάρχοντα μηχανάκια οπότε ένα ακόμα μηχανάκι για κατσαβίδιασμα πιθανό να αυξήσει κατακόρυφα την παντόφλα
Ας βγάλω και εγώ τα ψυχολογικά μου λοιπόν....
Εδώ και καιρό μου έχει καρφωθεί να πάρω ένα μικρό εντουράκι για καμιά χωμάτινη διαδρομή πέριξ της αττικής και να το έχω και σαν παπί για κάθε μέρα.
Δεν θέλω τίποτα τρομερά πράγματα απλά να περνάω την ώρα μου σε κανέναν χωματόδρομο και να έχει χαμηλό βάρος.
Τα ερωτήματα που προσπαθώ να απαντήσω και θέλω και καμία γνώμη είναι δυο λοιπόν.
1. Έχοντας δύο μηχανές (BMW F650GS και SRX400) και ένα παπί μήπως είναι υπερβολή και τέταρτο μηχανάκι ειδικά σε αυτή την εποχή? Τα χρήματα απόκτησης και συντήρησης δεν είναι τόσο θέμα γιατί μιλάμε για φθηνή αγορά και σε περίπτωση συντήρησης ή επισκευών έχω και τον χώρο και τα εργαλεία και τις γνώσεις να τα κάνω όλα μόνος μου.
2. Με βάση τα δεδομένα που λέει χαμηλό κόστος αγοράς, μικρή μοτοσυκλέτα με χαμηλό βάρος και για χρήση εντελώς ερασιτεχνικού εντούρο και διαδρομές εντός αττικής σπίτι-δουλειά ένα ας πούμε HONDA NX250 πως θα σας φαινόταν;
Κάθε ιδέα και άποψη δεκτή μπας και μπορέσω να πείσω τον εαυτό μου να καταλήξει κάπου.
Υ.Γ. Ήδη βρίσκομαι σε δυσμένεια από το έτερον ήμισυ γιατί έχω περάσει την καραντίνα κλεισμένος στο γκαράζ κατσαβιδιάζωντας τα υπάρχοντα μηχανάκια οπότε ένα ακόμα μηχανάκι για κατσαβίδιασμα πιθανό να αυξήσει κατακόρυφα την παντόφλα
:faint:
Λάθος μηχανάκι κοιτάς... Τι θα σου κάνει το ΝΧ που δεν κάνει το πεμφε που ήδη έχεις;:confused:
Κοίτα για κανένα serow η XR....
doctor_john
04/05/2020, 14:16
Υπερβολή.. είναι πολύ γενική έννοια για να σου πει κάποιος άλλος. Εσύ ξέρεις τι στερείσαι και τι υπομένεις για να μπορείς να το κάνεις πράξη.
Προσωπικά δεν θεωρώ υπερβολή ανοιξιάτικα να σου μπαίνουν ιδέες για μια μικρή μοτοσυκλέτα που σε φέρνει ακόμα πιο κοντά στην φύση.
Το να έχεις το παπί σου χωρίς να το εκμεταλεύεσαι στην εργασία σου θα μπορούσα να σε ρωτήσω, γιατί να το έχεις.
Γενικά όμως και με βάση τελείως πλασματικά δεδομένα, δεν έχεις κάνει υπερβολές ήδη οπότε..
Το NX απο την άλλη.. αρχικά ακυρώνει το παπί κατα τα λεγόμενα σου, σε δεύτερη σκέψη πριονίζει λίγο και το SRX.
Θα το πρότεινα σε κάποιον που θέλει να καλύψει ον οφ μετακίνηση με χαμηλό κόστος σαν μοναδική μοτό
αλλά ανάμεσα σε άλλες μοτό πιο δύσκολα.
Θα προτιμούσα κάτι πιο χωματερό, λίγο πιο άγριο απο αυτό και έχοντας υπόψιν ότι μπορείς να κάνεις μόνος
σου την συντήριση σου δίνεται η δυνατότητα για κάποια που οι λιγότερο γνώστες θα λέγαμε ότι κοστίζουν σε συντήρηση.
Κουβέντα να γίνεται έτσι; αν πεις πως δεν πας εκδρομές λόγο του ότι τα έξοδα για 4 μοτό είναι αρκετά
θα σου έλεγα στείλε τα όλα και κράτα το GS με δύο σετ τροχών - ελαστικών..
arisrodolivos
04/05/2020, 14:43
Μη στείλεις όμως το 6βολτο...
nikosmec
04/05/2020, 14:49
Μη στείλεις όμως το 6βολτο...
Το 6βολτο είναι το 4ο μηχανάκι αλλά δεν το μετράω με τα υπόλοιπα γιατί το έχω στο χωριό. Έτσι και αλλιώς δεν υπάρχει περίπτωση να στείλω κανένα μηχανάκι.
nikosmec
04/05/2020, 15:09
Υπερβολή.. είναι πολύ γενική έννοια για να σου πει κάποιος άλλος. Εσύ ξέρεις τι στερείσαι και τι υπομένεις για να μπορείς να το κάνεις πράξη.
Προσωπικά δεν θεωρώ υπερβολή ανοιξιάτικα να σου μπαίνουν ιδέες για μια μικρή μοτοσυκλέτα που σε φέρνει ακόμα πιο κοντά στην φύση.
Το να έχεις το παπί σου χωρίς να το εκμεταλεύεσαι στην εργασία σου θα μπορούσα να σε ρωτήσω, γιατί να το έχεις.
Γενικά όμως και με βάση τελείως πλασματικά δεδομένα, δεν έχεις κάνει υπερβολές ήδη οπότε..
Το NX απο την άλλη.. αρχικά ακυρώνει το παπί κατα τα λεγόμενα σου, σε δεύτερη σκέψη πριονίζει λίγο και το SRX.
Θα το πρότεινα σε κάποιον που θέλει να καλύψει ον οφ μετακίνηση με χαμηλό κόστος σαν μοναδική μοτό
αλλά ανάμεσα σε άλλες μοτό πιο δύσκολα.
Θα προτιμούσα κάτι πιο χωματερό, λίγο πιο άγριο απο αυτό και έχοντας υπόψιν ότι μπορείς να κάνεις μόνος
σου την συντήριση σου δίνεται η δυνατότητα για κάποια που οι λιγότερο γνώστες θα λέγαμε ότι κοστίζουν σε συντήρηση.
Κουβέντα να γίνεται έτσι; αν πεις πως δεν πας εκδρομές λόγο του ότι τα έξοδα για 4 μοτό είναι αρκετά
θα σου έλεγα στείλε τα όλα και κράτα το GS με δύο σετ τροχών - ελαστικών..
Η ιδέα για άλλο ένα μηχανάκι προϋπήρχε, με την καραντίνα όμως ακυρώθηκαν δυο ταξίδια εξωτερικό που είχα προγραμματίσει για φέτος οπότε βρέθηκα με την οικονομική δυνατότητα να μπορώ να σκεφτώ σοβαρά την αγορά. Έξτρα το γεγονός πως σχεδόν έχω τελειώσει τις μετατροπές που ήθελα να κάνω στο BMW οπότε έχω αρχίσει να σκέφτομαι το επόμενο.
Δεν τίθεται να πουλήσω κάποιο από τα μηχανάκια δεν μου αρέσει να πουλάω τα μηχανάκια μου.
Ο βασικός λόγος αγοράς θα είναι σαν εντούρο απλά δεν με νοιάζει να κάνει τρομερά πράγματα, η καθημερινή χρήση προκύπτει σαν βοηθητική μιας και θα το έχω, αυτή τη στιγμή εξάλλου το BMW έχω για κάθε μέρα όχι το παπί γιατί μετά από τρακάρισμα πέρυσι βαριόμουν να ασχοληθώ μαζί του, τώρα με την καραντίνα έκατσα και το έφτιαξα.
Δεν υπάρχει χρηστικός λόγος για αγορά άλλης μηχανής, απλά με τρώει ο κ@@@ς μου να πάρω κάτι ακόμα για αυτό δεν τίθεται θέμα να καλύψει την χρήση κάποιων από τον προηγούμενων, άντε του BMW να καλύψει μιας και θα μου επιτρέπει να πηγαίνω πιο εύκολα στο χώμα.
Καταλήγω να συμφωνώ πως δεν υπάρχει λόγος να κοιτάω για ένα μικρό ON-OFF όπως το NX. Τα ίδια μπορεί να κάνει και το BMW.
Ίσως καλύτερα να κοιτάξω κάτι σε DR250, XR250, XT SERROW, και τα KLR ίσως θα αποτελούσαν μια λύση αλλά για κάποιο λόγο τα αντιπαθώ.
Επίσης πάντα μου άρεσαν τα DT αλλά με το δίχρονο να πηγαινοέρχομαι μέσα στην Αθήνα και να βρωμάω διχρονολαδο κάτι με χαλάει.
SeniorCanardo
04/05/2020, 15:23
ΝΧ (ΑΧ) είναι σκυλιά μηχανάκια που θα τα κάνουν όλα, με συμβιβασμούς πάντα.
130kg, 28 άλογα περίπου αν θυμάμαι καλά.
Αν είσαι ψηλός είναι λίγο χαμηλά αλλά μανιτζέβελα.
Το χαμηλό φτερό σε λασπέρο τερέν θα είναι ένα θέμα.
Το δύσκολο είναι να βρεθεί κάποιο σε αξιοπρεπή κατάσταση.(Κυρίως θα ανησυχούσα για τις αναρτήσεις που θα τις χρειαστείς στα χώματα)
Είμαι σε παρόμοια φάση και θα προτιμούσα ένα TT250R (όχι το RAID, ίσως το "open enduro") και κατά προτίμηση το μπλε, με το πλαστικό ντεπόζιτο (δηλ. μετά το 2000).
Πολύ σπάνια και αρκετά ακριβά όμως.
Άλλες επιλογές τα XR (XLR) ακόμα πιο ακριβά.
Και τελευταία τα ταπεινά DR (κατά προσωπική προτίμηση τα 350).
Θα κοιτούσα περισσότερο την off πλευρά παρά την on.
nikosmec
04/05/2020, 15:42
ΝΧ (ΑΧ) είναι σκυλιά μηχανάκια που θα τα κάνουν όλα, με συμβιβασμούς πάντα.
130kg, 28 άλογα περίπου αν θυμάμαι καλά.
Αν είσαι ψηλός είναι λίγο χαμηλά αλλά μανιτζέβελα.
Το χαμηλό φτερό σε λασπέρο τερέν θα είναι ένα θέμα.
Το δύσκολο είναι να βρεθεί κάποιο σε αξιοπρεπή κατάσταση.(Κυρίως θα ανησυχούσα για τις αναρτήσεις που θα τις χρειαστείς στα χώματα)
Είμαι σε παρόμοια φάση και θα προτιμούσα ένα TT250R (όχι το RAID, ίσως το "open enduro") και κατά προτίμηση το μπλε, με το πλαστικό ντεπόζιτο (δηλ. μετά το 2000).
Πολύ σπάνια και αρκετά ακριβά όμως.
Άλλες επιλογές τα XR (XLR) ακόμα πιο ακριβά.
Και τελευταία τα ταπεινά DR (κατά προσωπική προτίμηση τα 350).
Θα κοιτούσα περισσότερο την off πλευρά παρά την on.
Φτερά, μάσκες κλπ δεν αποτελούν πρόβλημα, αυτά ξηλώνονται και αλλάζονται, οριακά και η αλλαγή αναρτήσεων δεν αποτελεί πρόβλημα, για σέρβις δεν το συζητάμε αυτό είναι εύκολο. Ακόμα και στο BMW έχω αλλάξει μπρος πίσω αναρτήσεις γιατί ήθελα να το ψηλώσω και να βάλω USD. Το ερώτημα μου είναι αν με ένα NX μπορείς να κάνεις χαλαρό enduro. Το μοτέρ θεωρώ πως είναι αξιόπιστο, η ιπποδύναμή του όμως φτάνει ή θα ζορίζεται στην πρώτη χωμάτινη ανηφόρα;
Κάτι τέτοιο ίσως;
https://www.car.gr/11051355-honda-xl-250-degree
Αυτά που έχεις κι αυτά που κοιτάς κανιβαλίζει το ένα το άλλο ...
Οκ πάνω κάτω ότι σου είπαν τα παιδιά.
Μια άλλη οπτική στο θέμα είναι η εξής
Εφόσον είσαι πλήρης από δρομισια μήπως να πάρεις ένα εντουρο αποκλειστικά να είσαι άρχων?
SeniorCanardo
04/05/2020, 18:48
To XL degree που προτάθηκε πιο πάνω, έχω την εντύπωση ότι φοράει το ίδιο μοτέρ με τα ΝΧ-ΑΧ.
lykourgi
04/05/2020, 19:26
Αυτά που έχεις κι αυτά που κοιτάς κανιβαλίζει το ένα το άλλο ...
+1
Αν επιμένεις, ψάξε κανένα XR400. Δύσκολα θα βρεις αξιοπρεπές,αλλά αφού τα μαστορεύεις μόνος σου δεν θα έχεις πρόβλημα να το συμμαζέψεις. Επίσης μπορείς να δεις DRZ400.
Αν δεν είχες το BMW, θα σου πρότεινα DR650.
Kepler Fun
04/05/2020, 21:06
Ας βγάλω και εγώ τα ψυχολογικά μου λοιπόν....
Εδώ και καιρό μου έχει καρφωθεί να πάρω ένα μικρό εντουράκι για καμιά χωμάτινη διαδρομή πέριξ της αττικής και να το έχω και σαν παπί για κάθε μέρα.
Δεν θέλω τίποτα τρομερά πράγματα απλά να περνάω την ώρα μου σε κανέναν χωματόδρομο και να έχει χαμηλό βάρος.
Τα ερωτήματα που προσπαθώ να απαντήσω και θέλω και καμία γνώμη είναι δυο λοιπόν.
1. Έχοντας δύο μηχανές (BMW F650GS και SRX400) και ένα παπί μήπως είναι υπερβολή και τέταρτο μηχανάκι ειδικά σε αυτή την εποχή? Τα χρήματα απόκτησης και συντήρησης δεν είναι τόσο θέμα γιατί μιλάμε για φθηνή αγορά και σε περίπτωση συντήρησης ή επισκευών έχω και τον χώρο και τα εργαλεία και τις γνώσεις να τα κάνω όλα μόνος μου.
2. Με βάση τα δεδομένα που λέει χαμηλό κόστος αγοράς, μικρή μοτοσυκλέτα με χαμηλό βάρος και για χρήση εντελώς ερασιτεχνικού εντούρο και διαδρομές εντός αττικής σπίτι-δουλειά ένα ας πούμε HONDA NX250 πως θα σας φαινόταν;
Κάθε ιδέα και άποψη δεκτή μπας και μπορέσω να πείσω τον εαυτό μου να καταλήξει κάπου.
Υ.Γ. Ήδη βρίσκομαι σε δυσμένεια από το έτερον ήμισυ γιατί έχω περάσει την καραντίνα κλεισμένος στο γκαράζ κατσαβιδιάζωντας τα υπάρχοντα μηχανάκια οπότε ένα ακόμα μηχανάκι για κατσαβίδιασμα πιθανό να αυξήσει κατακόρυφα την παντόφλα
Στο παρελθόν (όταν τα οικονομικά ήταν ανθηρά) έχω βρεθεί ταυτόχρονα με 3 μηχανές + 1 παπί, πιστεύοντας ότι η κάθε μια είχε ένα σκοπό.
Στο φινάλε δεν προλάβαινα να τις χρησιμοποιήσω και πλήρωνα τέλη, ασφάλειες και έχασα λεφτά στην μεταπώληση.
Δες τις ανάγκες της καθημερινότητας. Αυτές θα σε κατευθύνουν. Εγώ κατέληξα σε σκούτερ χαμηλού κόστους για την πόλη και σε sport tourer για μετά τα διόδια.
Νομίζω εντουράκι που παέι χώμα και commuter δεν γίνεται.
Kickstart
05/05/2020, 08:25
απο το 2012 μεχρι το 2014 την ειχα βρει ωραία με αυτό εδω..
417976
417977
417978
παράλληλα τότε είχα το f800gs της μπεμβε με το οποια έκανα το λεγόμενο τραβελ εντούρο ανα την Ελλάδα..
το ttr το είχα για εντουρακι εδώ γύρω Πάρνηθα,Υμηττό και στις φωτο Ανάβυσσο κτλ..
με έιχε βγάλει ασπροπρόσωπο το γιαμαχακι...πολυ καλό μηχανάκι και το είχα φέρει στα μέτρα που γούσταρα όπως βλέπεις στις φώτο...
το χα πάρει σχετικά φθηνά και το έδωσα πολύ εύκολα αργότερα.
συντήρηση μόνος μου όλα...πολύ ευκολο μηχανακι απο τα μεγάλα σχολεία κάποτε στο χώμα.
αεροψυκτο πινακιδάτο, πλαστικό τεπόζιτο ωραίες εντουράδικες αναρτήσεις...συναντώ ακόμα αρκετά στα βουνά.
το εβγαζα και κάθε μέρα καποιες φορές για τα γυρω γυρω μέσα Αθήνα.
LOUKILOUK
10/05/2020, 22:50
απο το 2012 μεχρι το 2014 την ειχα βρει ωραία με αυτό εδω..
417976
417977
417978
παράλληλα τότε είχα το f800gs της μπεμβε με το οποια έκανα το λεγόμενο τραβελ εντούρο ανα την Ελλάδα..
το ttr το είχα για εντουρακι εδώ γύρω Πάρνηθα,Υμηττό και στις φωτο Ανάβυσσο κτλ..
με έιχε βγάλει ασπροπρόσωπο το γιαμαχακι...πολυ καλό μηχανάκι και το είχα φέρει στα μέτρα που γούσταρα όπως βλέπεις στις φώτο...
το χα πάρει σχετικά φθηνά και το έδωσα πολύ εύκολα αργότερα.
συντήρηση μόνος μου όλα...πολύ ευκολο μηχανακι απο τα μεγάλα σχολεία κάποτε στο χώμα.
αεροψυκτο πινακιδάτο, πλαστικό τεπόζιτο ωραίες εντουράδικες αναρτήσεις...συναντώ ακόμα αρκετά στα βουνά.
το εβγαζα και κάθε μέρα καποιες φορές για τα γυρω γυρω μέσα Αθήνα.
Με πρόλαβες... TTR250... ωραία επιλογή, είχα το παλιό με τις μωβ ζάντες...
Κατά τα άλλα αν σε παίρνει οικονομικά κάνε τα κέφια σου αλλά είναι καλύτερα να τα τρως σε βενζίνες, λάστιχα κτλ ;)
nikosmec
10/05/2020, 23:12
Γενικά κλείνω για DR250, XR250, καλή επιλογή και το TTR250 και το XL250 DEGREE θεωρώ. Γενικά δεν βιάζομαι οπότε έχω χρόνο για ψάξιμο μέχρι να κάτσει κάτι που να μου κάνει κλικ. Πήγα είδα ένα DEGREE και παρότι δεν με ενδιαφέρει να βρω κάτι που να είναι υποχρεωτικά σε καλή κατάσταση αυτό ήταν χρέπι από τα λίγα, σκουριά παντού, αναρτήσεις φρένα ήθελαν επισκευή χθες, τρύπια σωληνάκια στο δοχείο διαστολής, καδένα τεντωτήρας τα άκουγες από μακριά και η ηλεκτρονική μάλλον ήταν στα τελευταία της.
Θα με θυμηθείς όταν θα φτάσεις να κοιτάς κοντά στα 2.000€ για "αξιοπρεπη" μηχανάκια 20-25 χρόνων
Αν δεν θέλεις να το κυκλοφορείς καθημερινά και να μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα στο βουνό ενα δίχρονο 200/250 είναι νομίζω η καλύτερη αγορά dt wr πιο επικρατέστερα μετά σε πιο οικονομικά crm kdx rmx.
Αλλιώς ttr και xr αντε και κανα klx.
Με ψάξιμο αυτά τα μηχανάκια τα βρίσκεις κάτω απο 1000 αρκεί να έχεις όρεξη να πάς επαρχία η να το φέρεις απο νησί χωρίς να το δείς και φυσικά να το μαζέψεις μόνος σου!
contes di Zante
17/05/2020, 17:32
Δεν τα πουλάς όλα και να πάρεις ένα 390 Adventure που θα σε καλύπτει για τα πάντα?
Lioulios
17/05/2020, 22:09
Πες της πως δεν ειναι δικο σου και οτι καποιος γνωστος σου επειδη εχεις χωρο στο παραχωρησε να το βαζεις που και που μπροστα για καμια βολτα για να μην
σαπισει.
strokt up
18/05/2020, 00:53
Cr500
Γνώμες για XLR ? π.χ. αυτό : https://www.car.gr/29696045-honda-xlr
Κάτι τέτοιο ίσως;
https://www.car.gr/11051355-honda-xl-250-degree
Ωραίο αλλά λίγο ακριβό δεν είναι ?
Λευκάδιος
26/06/2020, 13:00
Γνώμες για XLR ? π.χ. αυτό : https://www.car.gr/29696045-honda-xlr
Το συγκεκριμένο της αγγελίας δεν θα το κοίταζα.
dr250 αν βρεις σε λίγο καλή κατάσταση
Το συγκεκριμένο της αγγελίας δεν θα το κοίταζα.
Γιατί ?
Λευκάδιος
26/06/2020, 16:17
Γιατί ?
Γιατί η τιμή του είναι ψηλά σε σχέση με αυτό που δείχνουν οι φωτογραφίες.Όλο το κοστούμι του είναι ότι να'ναι πέρα από γνήσιο (μάσκα, μπροστινό φτερό, τα πλαϊνά καπάκια σέλας είναι από XR600).
Το πίσω ταμπούρο λειτουργεί μεν αλλά γενικά όσα το έχουν (ουσιαστικα τα παλαιότερα μοντέλα) πουλιούνται κάτι τις χαμηλότερα σε σχέση με όσα έχουν δισκόφρενο.
Kαι τέλος προσωπικά δεν θα ψώνιζα από το συγκεκριμένο μαγαζί,αν θες περισσότερες λεπτομέρειες μπορώ να στις πω off the record..
Γενικά το XLR250 είναι καλό μηχανάκι ( είχα πριν πολλά χρόνια το μοντέλο με πίσω δισκόφρενο ) φτανει να είναι σωστά συντηρημένο, πράμα σπάνιο για τόσο παλιό μοντέλο.
Εγώ θα σταθώ μόνο στο "σαν παπί".
Μέχρι πριν 3χρόνια είχα πάντα 2ο μηχανάκι για τη δουλειά.
Έγραφα 58χμ τη μέρα μόνο για τη δουλειά και δεν ήθελα
να τα γράφω στο στρώμα.
Όταν ξεκίνησα να μπαίνω χώμα με το στρώμα,
μετά απο αρκετές βόλτες σε δύσκολα τερέν το λυπήθηκα.
Και το 2012 είπα να αλλάξω το παπί με ένα εντουρακι
και για δουλειά και για χώμα.
Και πήρα ένα tt raid 250.
Δεν μπορώ να πω,το καταευχαριστήθηκα
μέχρι το 2017 που το έδωσα γιατί είχε αρχίσει να ζητάει και είχα μετακομίσει
και κοντά στη δουλειά ,
είχα γράψει +80000χμ .
Το ρεζουμέ είναι όμως ότι ναι μεν ήταν πιο γρήγορο, πιο ασφαλές,πιο άνετο κτλ
το κόστος μετακίνησης σε καύσιμα,λάστιχα,ασφάλεια και σέρβις
είχε ανέβει κατακόρυφα!
Οπότε αν αντέχει η τσέπη σου, σίγουρα πάρε εντουρακι
δεν θα το μετανιώσεις, ούτε στο χώμα ούτε στην πόλη.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.