View Full Version : Honda NT1100 2022
lleonidas
04/11/2021, 21:47
Κάπου εκεί θα κυμανθεί...στην Ιταλία 14.500€ το απλό και 15.500€ το DCT.
basilis_k6
04/11/2021, 22:04
Κάπου εκεί θα κυμανθεί...στην Ιταλία 14.500€ το απλό και 15.500€ το DCT.
πολλα τα βρίσκω.
doctoras
05/11/2021, 07:01
τηρουμένων των αναλογιών άνω των 1000cc, honda, γιαπωνέζικο και του εξοπλισμού που θα διαθέτει, το θεωρώ πολύ τιμή πλασαρίσματος
Και αυτό θα παρει την ανιούσα μετά απο ένα χρονικό σημείο
όμως δεν είναι για έμας δεν εχουμε τουριστικό κοινό αναβατών στην ελλάδα είναι λιγοι, συνεπώς θα πάει καλά στην κεντρική και βόρεια ευρώπη
doctor_john
05/11/2021, 08:17
τηρουμένων των αναλογιών άνω των 1000cc, honda, γιαπωνέζικο και του εξοπλισμού που θα διαθέτει, το θεωρώ πολύ τιμή πλασαρίσματος
Και αυτό θα παρει την ανιούσα μετά απο ένα χρονικό σημείο
όμως δεν είναι για έμας δεν εχουμε τουριστικό κοινό αναβατών στην ελλάδα είναι λιγοι, συνεπώς θα πάει καλά στην κεντρική και βόρεια ευρώπη
Αν είναι εύκολο προς τον Ήλιο..
Έχουμε τουριστικό κοινό, οι βόρειοι δεν έχουν τα υπόλοιπα. ;)
doctoras
05/11/2021, 09:02
οι βόρειοι δεν έχουν τα υπόλοιπα. ;)
και σαν χθες κατέβηκαν απ' τα δέντρα :lol:
DoctoR_k6
05/11/2021, 09:10
Εχουν τα χρηματα για τις βενζινες που δεν εχουμε εμεις... ;)
doctor_john
05/11/2021, 09:25
Aν δεν βγαίνεις ο ίδιος που θα τους δείς; Έχεις εικόνα τι καβαλάνε φίλοι που κάνουν χιλιόμετρα εκτός πόλεων;
Εδώ μόνο, από τους ενεργούς, το 1/5 έχει πολλά τουριστικά χλμ και διάθεση.
Ακόμα και στην β. Ιταλία, οι σεζόν δεν είναι βολικές να είσαι συνέχεια με μοτό.
Αυτός που κάνει οικονομία για να μπορεί να ταξιδέψει θα προτιμήσει τουρισμού.
Μην πιάσουμε παραπάνω, τις αποθηκεύουν μακριά απ'το σπίτι το χειμώνα μην καταλήξουν τσοπερ
μέχρι το καλοκαίρι.
Αυτό που με βολεύει εμένα είναι η ευκολία στην αγορά-πώληση για σεζόν, είναι πολύ εύκολο να αγοράσεις ή να βρείς κάποια
μέθοδο ενοικίασης.
Αν τα ταξίδια σου είναι ανα έτος δεν κρατάς την "τουρισμού" αν δεν την χρειάζεσαι.
DoctoR_k6
05/11/2021, 11:17
Aν δεν βγαίνεις ο ίδιος που θα τους δείς; Έχεις εικόνα τι καβαλάνε φίλοι που κάνουν χιλιόμετρα εκτός πόλεων;
Εδώ μόνο, από τους ενεργούς, το 1/5 έχει πολλά τουριστικά χλμ και διάθεση.
Ακόμα και στην β. Ιταλία, οι σεζόν δεν είναι βολικές να είσαι συνέχεια με μοτό.
Αυτός που κάνει οικονομία για να μπορεί να ταξιδέψει θα προτιμήσει τουρισμού.
Μην πιάσουμε παραπάνω, τις αποθηκεύουν μακριά απ'το σπίτι το χειμώνα μην καταλήξουν τσοπερ
μέχρι το καλοκαίρι.
Αυτό που με βολεύει εμένα είναι η ευκολία στην αγορά-πώληση για σεζόν, είναι πολύ εύκολο να αγοράσεις ή να βρείς κάποια
μέθοδο ενοικίασης.
Αν τα ταξίδια σου είναι ανα έτος δεν κρατάς την "τουρισμού" αν δεν την χρειάζεσαι.
Aν δεις τι γραφοταν πριν 10 χρονια εδω μεσα καθε εβδομαδα σε σχεση με τα τελευταια χρονια θα καταλαβεις ποσοι κανουν ταξιδια.
Τα πράγματα στη χώρα μας είναι τραγικά. Αλλά βλέπω πως κι έξω τα πράγματα δεν είναι πολύ καλύτερα. Μετά από χρόνια κατάφερα και αγόρασα μια μοτοσυκλέτα (ας την πούμε street) και άρχισα να βγαίνω βόλτα στη νυχτερινή Αθήνα, παραλιακή-κέντρο-ΒΠ και πάλι πίσω και αυτό... μια φορά την εβδομάδα σε μέρα που είναι καθημερινή (μου είχε λείψει πολύ αυτή η βόλτα για τη βόλτα). Μου έχει κάνει τρομερή εντύπωση ότι το να συναντήσω μεγάλες μηχανές στο δρόμο έχει καταντήσει σχεδόν σπάνιο. Σκούτερ... άπειρα. Λογικό αφού τα σκούτερ εξυπηρετούν μετακίνηση και για εργασιακούς λόγους αλλά και πάλι... είναι στενόχωρο αν αρχίσεις και κάνεις μια πρόχειρη στατιστική στο δρόμο για το πόσες μοτοσυκλέτες άνω των 400cc συναντάς στο δρόμο. Σκέφτομαι ότι η μοτοσυκλέτα πεθαίνει και ότι θα μείνει από δίτροχα θα είναι σκούτερ και ηλεκτρικά που θα καλύπτουν μόνο σπορ εκδοχές (εντουράκια, motocross, trial και ίσως στο μέλλον και τίποτα πίστας με περιορισμένη χρονικά χρήση).
spam off.
basilis_k6
05/11/2021, 16:31
Τα πράγματα στη χώρα μας είναι τραγικά. Αλλά βλέπω πως κι έξω τα πράγματα δεν είναι πολύ καλύτερα. Μετά από χρόνια κατάφερα και αγόρασα μια μοτοσυκλέτα (ας την πούμε street) και άρχισα να βγαίνω βόλτα στη νυχτερινή Αθήνα, παραλιακή-κέντρο-ΒΠ και πάλι πίσω και αυτό... μια φορά την εβδομάδα σε μέρα που είναι καθημερινή (μου είχε λείψει πολύ αυτή η βόλτα για τη βόλτα). Μου έχει κάνει τρομερή εντύπωση ότι το να συναντήσω μεγάλες μηχανές στο δρόμο έχει καταντήσει σχεδόν σπάνιο. Σκούτερ... άπειρα. Λογικό αφού τα σκούτερ εξυπηρετούν μετακίνηση και για εργασιακούς λόγους αλλά και πάλι... είναι στενόχωρο αν αρχίσεις και κάνεις μια πρόχειρη στατιστική στο δρόμο για το πόσες μοτοσυκλέτες άνω των 400cc συναντάς στο δρόμο. Σκέφτομαι ότι η μοτοσυκλέτα πεθαίνει και ότι θα μείνει από δίτροχα θα είναι σκούτερ και ηλεκτρικά που θα καλύπτουν μόνο σπορ εκδοχές (εντουράκια, motocross, trial και ίσως στο μέλλον και τίποτα πίστας με περιορισμένη χρονικά χρήση).
spam off.
πεθαινει και λογο κοστους. η βενζινη ειναι 70% πάνω σε 15 χρόνια, οι μοτοσυκλέτες καινε λίγο κατω απο τοτε. οι μισθοι ειναι στα ιδια και χαμηλοτερα και οι τιμές ειναι 40-50% πάνω σε σχέση με τοτε. κάποτε βλέπαμε καινουργιο μοντελο πχ tdm900 και λέγαμε με 10 μισθους το χω cash. τώρα στη θέση του ειναι το tracer 900 και θες 15 μισθούς ίσως και παραπάνω. δεν ειναι οτι ο κοσμος δεν θελει μηχανη, δεν μπορει να αντέξει το κοστος αγοράς και συντήρησης.
... Σκέφτομαι ότι η μοτοσυκλέτα πεθαίνει και ότι θα μείνει από δίτροχα θα είναι σκούτερ και ηλεκτρικά που θα καλύπτουν μόνο σπορ εκδοχές (εντουράκια, motocross, trial και ίσως στο μέλλον και τίποτα πίστας με περιορισμένη χρονικά χρήση).
...
Πλέον βλέπω καθημερινά ηλεκτρικά scooter, ο κόσμος δείχνει να τα προτιμάει. Κινούνται βέβαια αργά, αντίστοιχα με 50cc. Μέχρι και ντελιβεράδες βλέπω με τέτοια.
πυξιδας990
11/11/2021, 15:49
ομοιοτητες...φαλαινα μπελουγκα
431999432000
Lioulios
11/11/2021, 18:09
Η κλιση στα φωτιστικα οργανα του nt ειναι ομως προς τα πανω
lleonidas
12/11/2021, 11:44
15.200€ το απλό και 16.400€ το DCT η τιμή (https://www.honda-motorcycles.gr/range/NT1100/technical/) του στην Ελλάδα.
basilis_k6
12/11/2021, 17:01
15.200€ το απλό και 16.400€ το DCT η τιμή (https://www.honda-motorcycles.gr/range/NT1100/technical/) του στην Ελλάδα.
15 κασέρια για μηχανή με λιγότερα απο 100 άλογα τροχο, χωρις εκτός δρόμου δυνατότητες, χωρις καν τις βαλίτσες στανταρ. παιρνω 3 μεταχειρισμένα και τα φιλιά μου στη honda..
giorgosb
12/11/2021, 17:05
Βαλίτσες, κεντρικό σταντ και σχάρα είναι στον στάνταρ εξοπλισμό. Είναι πιο φθηνό από Africa, αλλά γενικότερα παραμένει ακριβό..
basilis_k6
12/11/2021, 17:16
Βαλίτσες, κεντρικό σταντ και σχάρα είναι στον στάνταρ εξοπλισμό.
δεν το ειδα καπου αυτο. που το διάβασες? καλυτερεύει αρκετά το deal αν εχει το τριβάλιτσο γιατι αυτο κάνει ακομα και σε αφτερ κανα χιλιαρικο. θα ήθελα παντως 120-130 πραγματικά άλογα για να πω οτι ειναι μια καλή αγορά.
giorgosb
12/11/2021, 17:22
δεν το ειδα καπου αυτο. που το διάβασες? καλυτερεύει αρκετά το deal αν εχει το τριβάλιτσο γιατι αυτο κάνει ακομα και σε αφτερ κανα χιλιαρικο. θα ήθελα παντως 120-130 πραγματικά άλογα για να πω οτι ειναι μια καλή αγορά.
Όχι τριβάλιτσο, μόνο οι πλαϊνές.
432024
432025
peterTHErider
12/11/2021, 17:30
δεν το ειδα καπου αυτο. που το διάβασες? καλυτερεύει αρκετά το deal αν εχει το τριβάλιτσο γιατι αυτο κάνει ακομα και σε αφτερ κανα χιλιαρικο. θα ήθελα παντως 120-130 πραγματικά άλογα για να πω οτι ειναι μια καλή αγορά.
Υπαρχουν πολλοι που δεν τους ενδιαφερουν τα αλογα αλλα η γλυκια λειτουργια του μοτερ και που δεν το πολυψαχνουν με αναρτησεις και φρενα.εχει και dct που το κανει πολυ πιο ευχρηστο.το μονο που του λειπει ειναι ο αξονας για να ολοκληρωσει το παζλ του καλοβολου χοντα...
basilis_k6
12/11/2021, 18:44
Υπαρχουν πολλοι που δεν τους ενδιαφερουν τα αλογα αλλα η γλυκια λειτουργια του μοτερ και που δεν το πολυψαχνουν με αναρτησεις και φρενα.εχει και dct που το κανει πολυ πιο ευχρηστο.το μονο που του λειπει ειναι ο αξονας για να ολοκληρωσει το παζλ του καλοβολου χοντα...
+1 για τον αξονα.
δεν ξερω ποσοι ειναι αυτοι, σιγουρα αρκετοι αλλα γνωρίζοντας την χοντα αλλα και το μοτερ αυτο μιλάμε για μεσαια κατηγορία επιδόσεων, πιο αργο απο tracer 9, λιγοτερος εξοπλισμος, αλλα πιο ακριβο κατα 1000 ευρω. Δεν μπορείς να το πεις καλο deal για ελλάδα.
KotsosDR
12/11/2021, 18:59
Πρακτικό , ταξιδιαρικο αλλά όχι και ωραίο ... Σα μπανιέρα είναι
+1 για τον αξονα.
δεν ξερω ποσοι ειναι αυτοι, σιγουρα αρκετοι αλλα γνωρίζοντας την χοντα αλλα και το μοτερ αυτο μιλάμε για μεσαια κατηγορία επιδόσεων, πιο αργο απο tracer 9, λιγοτερος εξοπλισμος, αλλα πιο ακριβο κατα 1000 ευρω. Δεν μπορείς να το πεις καλο deal για ελλάδα.
Στο εξωτερικό είναι πάρα πολλοί που ψάχνουν κάτι τέτοιο απλά όπως είπε σωστά ο φίλος του λείπει ένας άξονας όπως είχε το μικρό ΝΤ.Βέβαια αν λάβεις υπόψιν το DCT είναι μεγάλο πλεονέκτημα στην κατηγορία αυτή και θα το προτιμήσουν πολλοί.
Ουσιαστικά αυτό είναι ο αντικαταστάτης του Ντώβιλ και έτσι πρέπει να κριθεί.Δε βγήκε σαν αντίπαλο δέος του Tracer και γενικά οι Ιάπωνες εδώ και πολλά χρόνια δε χτυπιούνται μεταξύ τους.
Οσον αφορά το Tracer,την Κυριακή βρέθηκα με φίλους που είχαν πάει και αυτοι στα ίδια μέρη με μένα και συνδυάστηκε.Ειχαν στην παρέα ένα ολοκαίνουργιο TracerGT...το οποίο του κρέμασε το φλας και έψαχνε ο άνθρωπος να το κουμπώσει πάλι κλπ :uplate: Στο R1 που είχα, μέχρι τις 30-40.000km είχε διαλυθεί τελείως η βάση του κωλωφάναρου και καθόμουν και το στερέωνα με σφουγγάρια εσωτερικά(ξεφτίλα).Έχανα βίδες στο άσχετο και γενικά η ποιότητα του ήταν χάλια για τέτοια κατηγορία τιμής μηχανάκι.Όποιος έχει περάσει και απο τις δύο εταιρείες άνετα θα δικαιολογήσει τα 1000-1500 ευρώ πάνω ακόμη και για 20 άλογα κάτω.Στο εξωτερικό τέτοιο μηχανάκι το παίρνουν και το κρατάνε 10ετία και πάνω οπότε τους ενδιαφέρει η πχοιότητα.Στην Ελλάδα θεωρώ πως δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα τόσο τουριστικό μοντέλο χωρίς off road δυνατότητες όπως είπες και εσύ.Θεωρώ ότι δε θα πάει καλά εδώ,στην Ευρώπη όμως θα πιάσει πιστεύω.
+1 για τον αξονα.
δεν ξερω ποσοι ειναι αυτοι, σιγουρα αρκετοι αλλα γνωρίζοντας την χοντα αλλα και το μοτερ αυτο μιλάμε για μεσαια κατηγορία επιδόσεων, πιο αργο απο tracer 9, λιγοτερος εξοπλισμος, αλλα πιο ακριβο κατα 1000 ευρω. Δεν μπορείς να το πεις καλο deal για ελλάδα.
Κανένας κατασκευαστής δεν κάνει μηχανάκια με στόχο να είναι καλό deal για την Ελλάδα. Ούτε κατα που πέφτει η Ελλάδα δεν τους ενδιαφέρει. Γενικά δεν είμαστε καν μετρήσιμη ποσότητα για να ασχοληθεί ούτε ο τελευταίος υπάλληλος που κάνει την έρευνα αγοράς για την εξέλιξη ενός νέου μοντέλου.
Κατά τα άλλα είναι άχρωμο, άοσμο, άτολμο και εμφανισιακά κακό (κατα την γνώμη μου). Ιδιαίτερα η σχέση του μπροστινού με το Xadv είναι εντελώς άστοχη ως ιδέα και φιλοσοφία για ένα τέτοιο μοντέλο.
Κατά τα άλλα και κάτω απο το κοστούμι του είναι μια εξαιρετική περίπτωση για κάποιον σαν εμένα που δεν με νοιάζει το μηχανάκι μου να έχει 160 άλογα που δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω πουθενά.
panavour
16/11/2021, 15:56
Στο ελλαντα αν το μηχανακι δεν εχει 140 αλογα και πανω και δεν εχει και εμφανιση απο 10 παρι-ντακαρ και πανω ,δεν πουλαει ,διοτι με τι μουτρα θα πας στην καφετερια,να πεις τι???
fatsas35
25/11/2021, 00:44
Το concept είναι η γκόμενά Σαββατο βραδυ βαμμένη στην πενα κ η τελική μορφή του nt1100 είναι η ίδια γκόμενα άβαφτη που ξυπνησες μαζί της το πρωί κ δεν ξέρεις ποια είναι..
Θεοβαρη 248 κιλα με dct,πανακριβη για αυτο που είναι 16400 με dct,χωρίς ηλεκτρονικό εξοπλισμό που να δικαιολογούν την τιμή,εμφάνιση μεγάλου σκούτερ κ απο δυναμη 50 άλογα λιγότερα από τον ανταγωνισμό.Ενα ακόμα καλό κατασκευαστικα άχρωμο κ άοσμο honda
Elricone
18/08/2022, 10:51
Πέραν της εμφάνισης και όσων άλλων αναφέρθηκαν, το έκανες κανείς test ride για ανταλλαγή εμπειριών;;;
doctoras
18/08/2022, 11:06
Εγώ όχι και δύσκολα να βρεις κάποιον γιατί όσοι ενδιαφέρονται σε αυτό το μπατζετ θα πάρουν 1250gs / africa1100.
To μηχανάκι (αν δεν έχεις κάποια ιδιοτροπία) είναι ένας τέλειος σύγχρονος χιλιόμετροφαγος για ταξίδια εκτός συνόρων.
Γιατί για εντός πας και με ένα μεσαίο vstrom παντού άνετα και οικονομικά
Ένα θετικό ακόμη για την άνεση κύλισης είναι ότι διαθέτει adventureάδικες διαδρομές αναρτήσεων 150mm έκαστος(όσο έχουν και τα vstrom650/1000).
telegonos
18/08/2022, 18:22
Το είδα στον δρόμο, το ακολούθησα για λίγο, στον δρόμο προς Μαρκόπουλο στην Αττική οδό.
Δεν είναι κακό εμφανισιακά, δεν ξέρω τα τεχνικά του, αλλά από κάτι Ποτέμκιν τύπου ΜπιΕμΝταμπλγιου, πολλές κλάσεις συμπαθητικότερο και ομορφότερο.
Ντάξει, σχετικά μιλάμε πάντα, NR δεν είναι.
Προχθές βρέθηκα σε παιδικό πάρτυ και συνάντησα έναν καλο γνωστό μου που είχα να δω 2 χρόνια.
Αρκετά πλούσια πορεία και πάντα κούτα! (Π.χ. όταν εγώ πάλευα με σκουτεροπαπιά στα 90ς εκείνος είχε χτυπήσει to '96 από καινούριο CR 500 για το βουνό στο χωριό! ) CBR 600, XX1100, κλπ.
Στο διαταύτα, όταν παντρεύτηκε και έκανε παιδιά έμεινε με το αμάξι.
Με τα πολλά μόλις πέρυσι το γύρισε σε σκουτεράκι (κούτα και αυτό) και τώρα πλέον δεν αντέχει άλλο και σκέφτηκε για GS ή για ΝΤ.
Τον απέτρεψα και από τα δύο και του είπα ότι για τις ανάγκες του χρειάζεται το πολύ ένα NC (ποτάμι, δουλειά - σπίτι και τούμπαλιν).
Θέλει οποσδήποτε DCT. Το ΝΤ δεν είναι υπερβολή για ποτάμι; Τελικά έχει κάποιος άποψη για το μηχανάκι; (to NT)
Ευχαριστώ :)
Προχθές βρέθηκα σε παιδικό πάρτυ και συνάντησα έναν καλο γνωστό μου που είχα να δω 2 χρόνια.
Αρκετά πλούσια πορεία και πάντα κούτα! (Π.χ. όταν εγώ πάλευα με σκουτεροπαπιά στα 90ς εκείνος είχε χτυπήσει to '96 από καινούριο CR 500 για το βουνό στο χωριό! ) CBR 600, XX1100, κλπ.
Στο διαταύτα, όταν παντρεύτηκε και έκανε παιδιά έμεινε με το αμάξι.
Με τα πολλά μόλις πέρυσι το γύρισε σε σκουτεράκι (κούτα και αυτό) και τώρα πλέον δεν αντέχει άλλο και σκέφτηκε για GS ή για ΝΤ.
Τον απέτρεψα και από τα δύο και του είπα ότι για τις ανάγκες του χρειάζεται το πολύ ένα NC (ποτάμι, δουλειά - σπίτι και τούμπαλιν).
Θέλει οποσδήποτε DCT. Το ΝΤ δεν είναι υπερβολή για ποτάμι; Τελικά έχει κάποιος άποψη για το μηχανάκι; (to NT)
Ευχαριστώ :)
Στις συνηθισμένες συνθήκες που συντάμε στο ποτάμι θεωρώ δεδομένο πως το NC θα τον καλύψει περισσότερο. Και μιας και όπως είπες είναι οικονομικά άνετος ας δει καλύτερα το Forza 750 να είναι υπέρανετος. Τώρα το ΝΤ, το είδα στο δρόμο, οκ δεν είναι και τεράστιο αλλά έχει έναν σεβαστό όγκο.
AristidisZ
30/01/2023, 12:03
Στις συνηθισμένες συνθήκες που συντάμε στο ποτάμι θεωρώ δεδομένο πως το NC θα τον καλύψει περισσότερο. Και μιας και όπως είπες είναι οικονομικά άνετος ας δει καλύτερα το Forza 750 να είναι υπέρανετος. Τώρα το ΝΤ, το είδα στο δρόμο, οκ δεν είναι και τεράστιο αλλά έχει έναν σεβαστό όγκο.
Ε το επόμενο μέγεθος είναι μηχανές τύπου Goldwing, δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι ενδιάμεσα :p
Πάνο εγώ το έχω δει σε έκθεση, μου φάνηκε υπερβολικά ογκώδες, ειδικά δίπλα σε πιο μικρά μηχανάκια
Δεν το έχω δει από κοντά, ο ίδιος ανέβηκε στατικά και μου είπε είναι μαζεμένο, πράγμα που πιστεύω, μιας και γενικά η χόντα έχει μαζεμένα μηχανάκια.
Του είπα και για το adv 750 αλλά δεν θέλει σκούτερ, έχει κολήσει με το NT.
Του είπα κάφρικα, αρκετά φθηνότερο, δεν το φτάνει.
Του εξήγησα πως αφού δεν πρόκειται να κάνει ταξίδια είναι άχρηστο ένα μηχανάκι δεκαεπτάμιση χιλιάδων ευρώ και 100 αλόγων για κομιούτινγκ μόνο και μόνο επειδή βγαίνει ποτάμι για μία απόσταση 22km πήγαινε έλα - δεν έχουμε και πασόκ. :bawl:
Πραγματικά θεωρώ το ΝΤ ιδανικό, αφού το θέλει με dct, να το φτάνει, να έχει δύναμη, έχει σεβαστό όγκο, χώρους και πολλά άλλα.
Anyway, αν κάποιος έχει συμβιώσει μαζί του (ΝΤ), ας γράψει δυό λόγια.
DoctoR_k6
30/01/2023, 12:23
Στις συνηθισμένες συνθήκες που συντάμε στο ποτάμι θεωρώ δεδομένο πως το NC θα τον καλύψει περισσότερο. Και μιας και όπως είπες είναι οικονομικά άνετος ας δει καλύτερα το Forza 750 να είναι υπέρανετος. Τώρα το ΝΤ, το είδα στο δρόμο, οκ δεν είναι και τεράστιο αλλά έχει έναν σεβαστό όγκο.
Το Forza750 ειναι πολυ καλο!!
Ευκολα το ειχα για τα παντα (το gixxer ομως γκαραζ ειπαμε :D).
Κ γκαζακι εχει.
Αλλα ειναι ακριβο το ρδελο.
Τι είναι αυτό το ποτάμι ρε μάγκες που πάει ο τύπος;
Τι είναι αυτό το ποτάμι ρε μάγκες που πάει ο τύπος;
Το σύσκατο του Κηφισού.
doctoras
01/02/2023, 06:37
πανουλη πρόσφατα πηγα στον σαρακακη(ανοιξε υποκατάστημα και θεσσαλονικη) να συνοδεύσω εναν υποψήφιο αγοραστή, το αφρικα δεν εναι φθηνότερο, ξεκινάει απο 15800 το πρώτο με σαμπρέλες, μανιουαλ και χωρις πολλά ηλεκτρονικά και φτάνει τα 22 στην adve εκδοση με ηλ.αναρτήσεις
το NT έχει δύο εκδόσεις με dct και χωρίς, όμως όλες οι εκδόσεις διαθέτουν βαλίτσες, cruise control και θερμαινόμενα γκριπ (που ειναι έξτρα αξεσουαρ για το αφρικα)
επίσης ο ογκος απο το μπροστά τμήμα, είναι όσος είναι το αφρικα adve (όχι το απλό). και ζυγίζει όσο το adve όχι παραπανω
Για μένα το NT αξίζει γιατί έχει αξεσουάρ αξίας τουλάχιστο 2000 ευρώ, 150mm διαδρομές αναρτήσεων (θυμίζω 160 εχει το adve vstrom1050) που θα το κάνουν ανετο στα περάσματα κακής ποιότητας ασφαλτινων δρόμων της πολης και εξω απο αυτή, και έχει την ανεμοκάλυψη για σε ταξιδέψει μακριά
Το θεωρώ τίμιο για αυτά που προσφέρει ως στάνταρ εξοπλισμό
π
Για μένα το NT αξίζει γιατί έχει αξεσουάρ αξίας τουλάχιστο 2000 ευρώ,
Το θεωρώ τίμιο για αυτά που προσφέρει ως στάνταρ εξοπλισμό
Αυτά μου είπε και εκείνος (εγώ δεν το θυμόμουν) ότι έχει θερμαινόμενα και βαλίτσες στάνταρ!
Γενικά του άρεσε η αρχοντική του θέση οδήγησης και αίσθηση που το άφησε.
doctoras
01/02/2023, 14:14
Αυτά μου είπε και εκείνος (εγώ δεν το θυμόμουν) ότι έχει θερμαινόμενα και βαλίτσες στάνταρ!
Γενικά του άρεσε η αρχοντική του θέση οδήγησης και αίσθηση που το άφησε.
ειναι το αφρικα 10mm χαμηλότερο, με ταξιδιώτικο εξοπλισμό και μουτρο απο το xadv
The NT1100’s underpinnings are well-proven and tough – the Africa Twin CRF1100L’s steel semi-double cradle frame and bolt-on aluminum subframe.
https://www.hondaprokevin.com/2022-honda-nt1100-review-specs-motorcycle
Προχθές βρέθηκα σε παιδικό πάρτυ και συνάντησα έναν καλο γνωστό μου που είχα να δω 2 χρόνια.
Αρκετά πλούσια πορεία και πάντα κούτα! (Π.χ. όταν εγώ πάλευα με σκουτεροπαπιά στα 90ς εκείνος είχε χτυπήσει to '96 από καινούριο CR 500 για το βουνό στο χωριό! ) CBR 600, XX1100, κλπ.
Στο διαταύτα, όταν παντρεύτηκε και έκανε παιδιά έμεινε με το αμάξι.
Με τα πολλά μόλις πέρυσι το γύρισε σε σκουτεράκι (κούτα και αυτό) και τώρα πλέον δεν αντέχει άλλο και σκέφτηκε για GS ή για ΝΤ.
Τον απέτρεψα και από τα δύο και του είπα ότι για τις ανάγκες του χρειάζεται το πολύ ένα NC (ποτάμι, δουλειά - σπίτι και τούμπαλιν).
Θέλει οποσδήποτε DCT. Το ΝΤ δεν είναι υπερβολή για ποτάμι; Τελικά έχει κάποιος άποψη για το μηχανάκι; (to NT)
Ευχαριστώ :)
Άποψη προσωπική δεν μπορώ να εκφραστώ, δεδομένου του βάρους και του είδους των κατασκευών αυτών , συνήθως δεν τα πολυπροτιμώ για βόλτες/test ride/κουβέντες με φιλους.
Τσέκαρα όμως πριν απο καιρό ένα ενδιαφέρον συγκριτικό μεταξύ Versys 1000 - Tracer 9 GT - NT 1100 , φωτίζοντας αρκετά + και - σε μια σχετικά ετερόκλητη αλλά δημοφιλή παρέα μηχανών.
Οπότε , για το ΝΤ1100 :
+ προστασία αερα εξαιρετική, ποιότητα,γενική εργονομία, θέση , αρκετά καλό και για πόλη, καλό το DCT.
- δύσκολη εργονομία η οθόνη και τα κουμπιά της , πίσω αμορτισέρ κάπως οριακό , τραχύ μοτέρ για το χαρακτήρα της μηχανής
Συνολικά οι 2 απο τους 3 , αυτό θεωρούν ως το καλύτερο αυτής της παρέας μηχανών.
αυτά τα λένε εδώ :
https://www.youtube.com/watch?v=pd-Di6bPBMg
ΥΓ τα γαλλικά δεν είναι η μητρική μου γλώσσα :p
Άποψη προσωπική δεν μπορώ να εκφραστώ, δεδομένου του βάρους και του είδους των κατασκευών αυτών , συνήθως δεν τα πολυπροτιμώ για βόλτες/test ride/κουβέντες με φιλους.
Τσέκαρα όμως πριν απο καιρό ένα ενδιαφέρον συγκριτικό μεταξύ Versys 1000 - Tracer 9 GT - NT 1100 , φωτίζοντας αρκετά + και - σε μια σχετικά ετερόκλητη αλλά δημοφιλή παρέα μηχανών.
Οπότε , για το ΝΤ1100 :
+ προστασία αερα εξαιρετική, ποιότητα,γενική εργονομία, θέση , αρκετά καλό και για πόλη, καλό το DCT.
- δύσκολη εργονομία η οθόνη και τα κουμπιά της , πίσω αμορτισέρ κάπως οριακό , τραχύ μοτέρ για το χαρακτήρα της μηχανής
Συνολικά οι 2 απο τους 3 , αυτό θεωρούν ως το καλύτερο αυτής της παρέας μηχανών.
αυτά τα λένε εδώ :
https://www.youtube.com/watch?v=pd-Di6bPBMg
ΥΓ τα γαλλικά δεν είναι η μητρική μου γλώσσα :p
https://www.youtube.com/watch?v=X76IbCAX0Kw
Lioulios
04/02/2023, 00:43
Και η δική μου γιαγιά ετσι ήταν .
Μα τί λέω;
Και οι δυο μου γιαγιαδες.
Tallyban
02/06/2023, 19:44
Τώρα που το βλέπω αρκετά στους δρόμους (καημένο gsx1000 τι σου'μελλε να πάθεις...) σε μαύρο....Κυρίες και Κύριοι ιδού το νέο TDM1100!!!
giorgosb
26/09/2023, 12:25
Νέα χρώματα για τη γκάμα του 2024. Από τα τρία υπάρχοντα χρώματα διατηρείται μόνο το ασημί, πλαισιωμένο από δύο φρέσκιες επιλογές, Matt Blue Jeans Metallic (μπλε) και Candy Chromosphere Red (κόκκινο).
446447
446448
446449
giorgosb
01/10/2024, 11:04
Honda NT1100 2025
- Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 1.084 κ.εκ. έχει νέες ρυθμίσεις σε εισαγωγή, θάλαμο καύσης και εξαγωγή, παράγοντας 7% περισσότερη ροπή σε χαμηλές και μεσαίες στροφές, διατηρώντας την ίδια μέγιστη ιπποδύναμη 100,5 hp / 7.500 rpm
- Oι διπλοί προβολείς έχουν νέους DRL λαμπτήρες, με ενσωματωμένα και τα φλας
- Aποκτά για πρώτη φορά μονάδα IMU 6 αξόνων
- Η ρύθμιση της ζελατίνας γίνεται πλέον ευκολότερα, με το ένα χέρι, κατά την οδήγηση
- Ανασχεδιασμένη σέλα
- Οι πλαϊνές βαλίτσες, που βρίσκονται στον στάνταρ εξοπλισμό, έχουν νέο design και είναι μεγαλύτερες σε όγκο, ώστε κάθε μία να χωρά ένα full-face κράνος
Από motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/honda-nt1100-2025-pio-ropato-me-imu-kai-freskarisma-se-design-kai)
456271
456272
456273
456274
giorgosb
18/12/2024, 14:26
NT1100 Dream Deal
Νέα τιμή στο στοκ του 2024: 14.800€ (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/honda-neos-timokatalogos-me-ta-montela-2025-kai-me-meioseis-sta) (από 16.400€)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.