Σύνδεση

View Full Version : Honda NT1100 2022



Σελίδες : [1] 2

lleonidas
05/05/2020, 12:51
Νομίζω πως υπάρχει αντίστοιχο θέμα αλλά δεν μπορώ να το βρω. Αν κάποιος το εντοπίσει, στείλτε για να τα συγχωνεύσουμε.
Φαίνεται πως οδεύει προς την παραγωγή το concept CB4X...το δημοσίευμα (https://riders.drivemag.com/news/honda-cb4x-concept-is-getting-closer-to-series-production) μάλιστα αναφέρει και λεπτομέρειες για το 4κύλινδρο crossover/sport-touring... ισχύς 95 περίπου ίππων και τιμή κοντά στα 9-9,5 χιλιάρικα στην Ευρώπη.
H φωτο είναι από το concept.
417982

ΤάκηςΜπ
05/05/2020, 18:31
Δεν με νοιάζει να βγει όπως είναι,δεν με τρελαίνει κιόλας εμφανισιακά το concept. Μια τέτοια μοτοσυκλέτα,όμως,με χαμηλό -σχετικά- βάρος,όρθια θέση οδήγησης,4 κυλίνδρους,17άρες,ανεμοκάλυψη και adventure -με την πολύ ευρεία έννοια- χαρακτήρα θεωρώ ότι λείπει από την αγορά. Αν δεν κάνω λάθος,κοντά σε αυτά τα χαρακτηριστικά υπάρχει μόνο το vfr800x,το οποίο ζυγίζει 240+ κιλά.

doctoras
05/05/2020, 20:05
προσωπικά και ως ρετρολάγνος (απο πάντα) το σχήμα προμηνύει αλλαγή αισθητικής εποχής όπως πριν κάποια χρόνια που βλέπαμε τα κονσεπτ ηλεκτρικά και ατενίζαμε μουδιασμένα το μέλλον που έρχεται..έτσι και αυτό, νομίζω οτι είναι αισθητικά πιο κοντά στα οχήματα μπαταρίας που έρχονται

το θετικό είναι πως η χοντα εν αντιθέσει με των ανταγωνισμό κρατάει τον μελωδικό Ι4 σε ζωή παρότι πιο ενεργοβόρος απο τους δικύλινδρους

doctor_john
05/05/2020, 20:11
Πιο ενεργοβόρος; πως το εννοείς; οτι δικύλιδρο ξέρω καίει παραπάνω από το αντίστοιχης απόδοσης τετρακύλινδρο..

giorgosb
05/05/2020, 22:34
Το πρωτότυπο το βρίσκω πολύ όμορφο.. Στα 9.500 θα είναι η ενδιάμεση επιλογή μεταξύ Tracer700/Versys650 και Tracer 900

lleonidas
06/05/2020, 00:16
Αμφιβάλλω ζωηρά για την τιμή...πώς γίνεται ένα όμορφο και μοντέρνο δίτροχο να κοστίζει όσο και ένα NC με τη μισή ιπποδύναμη και με εμφάνιση η οποία παραπέμπει σε μια δεκαετία πίσω,ας πούμε;Δεν υποβαθμίζω το NC, εννοείται, ούτε υποστηρίζω ότι θα κανιβαλίζονται μεταξύ τους, απλώς συγκρίνω δύο προϊόντα που προέρχονται από την ίδια εταιρεία...για να μη θυμηθώ το επίσης 4κύλινδρο(και αποτυχημένο εμπορικά) Crossrunner το οποίο κοστολογείται 12-13 χιλιάρικα.
Αν όμως κλειδώσει κοντά στα 9, σίγουρα έχει τύχη στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά.

doctor_john
06/05/2020, 07:24
Έτσι όπως το διατυπώνεις είναι σαν να κοστολογείς την όποια υπεραξία μπορεί να του δώσει
η προτίμηση του κοινού.
Για το εργοστάσιο είναι περισσότερο μια απλή κατασκευή, με έναν κινητήρα που ήδη έχει, με monocoque
μάσκα τεπόζιτο που δεν δείχνει κάποια δυσκολία στην παραγωγή, με πιο απλή σέλα, περιφερειακά που ήδη υπάρχουν
σε ένα σύνολο απλούστερο και πιο εύκολο σαν πρώτη όψη από το NC.

H τιμή του είναι λογικότερο να διαμορφωθεί με βάση τα μοντέλα που θα κληθεί να ανταγωνιστεί απο άλλες εταιρείες
και είναι πιο κοντά στον προσανατολισμό χρήσης - ύφους - τεχνολογίας.

buckley
06/05/2020, 08:02
Πλάκα έχει, για μοδέρνο .

doctoras
06/05/2020, 09:48
Πιο ενεργοβόρος; πως το εννοείς; οτι δικύλιδρο ξέρω καίει παραπάνω από το αντίστοιχης απόδοσης τετρακύλινδρο..
Θερμοδυναμικά είναι πιο ενεργοβόρα


Αμφιβάλλω ζωηρά για την τιμή....

νομίζω βασίζεται εξολοκλήρου στο cb650r (εκτός του μονομπρατσου) οπότε έχει βάση η τιμολόγηση αυτή

lleonidas
06/05/2020, 10:07
νομίζω βασίζεται εξολοκλήρου στο cb650r (εκτός του μονομπρατσου) οπότε έχει βάση η τιμολόγηση αυτή
Ο κινητήρας ναι, θα δούμε και τι άλλο...πέρα από όσα έγραψα στο προηγούμενο post, να θυμίσω ότι το γυμνό κοστίζει 8.350€...θα εκπλαγώ ευχάριστα αν το καινούριο μοντέλο κινηθεί σε τετραψήφια τιμή!Μένει να δούμε βέβαια την τελική εμφάνιση και τα ακριβή χαρακτηριστικά.

sapila racing
06/05/2020, 10:10
Πιο ενεργοβόρος; πως το εννοείς; οτι δικύλιδρο ξέρω καίει παραπάνω από το αντίστοιχης απόδοσης τετρακύλινδρο..


Θερμοδυναμικά είναι πιο ενεργοβόρα


Μπορείτε να μην τα πετάτε έτσι απότομα αυτά τα αυθαίρετα και ανυπόστατα αποφθέγματα? :rolleyes:

giorgosb
24/11/2020, 09:53
Δεν πρόκειται για επίσημες φωτογραφίες. "Το Ιαπωνικό περιοδικό Autoby επικαλείται πληροφορίες εκ των έσω, και δημοσιεύει CGI σκίτσα ενός επερχόμενου μοντέλου της Honda που θα βασίζεται στο πρωτότυπο CB4X που είδαμε στην EICMA 2019. Μάλιστα το βαφτίζει CB1100X (https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/25278-honda-cb1100x-me-vasi-to-prototypo-cb4x), κατατάσσοντας το στην οικογένεια των CB500X & NC750X."

Εδώ (https://www.moto.it/news/honda-ipotesi-cb1100x-con-il-motore-dell-africa-twin.html) κάνουν λόγο για το μοτέρ του Africa 1100.

423032

billy84
24/11/2020, 10:24
Πολύ καιρό σκεφτόμουν οτι το μοτέρ του Αφρικα θα έπρεπε να υπάρχει και σε ένα τέτοιο στυλ ψηλο Street-ψευδο on off.Αν βγει έτσι το πήρα χθες!:D

νεοσσός
24/11/2020, 11:26
Πολύ ωραίο, ειδικά στο σκούρο χρωματισμό. Κρίμα που απέχει σχεδιαστικά από το πρότυπο.

giorgosb
24/11/2020, 11:39
Είναι μια επεξεργασμένη φωτογραφία του περιοδικού, αλλά και πάλι δεν θα έλεγα ότι απέχει από το πρωτότυπο. Του έβαλαν κανονική ουρά, το μοτέρ του 1100 και τα φώτα του CBR650, χωρίς το μονόμπρατσο..

423034

panavour
24/11/2020, 12:28
Δεν καταλαβαινω ενα μηχανακι στρητ αυτων των κυβικων,γιατι να μην μπορει να κουβαλησει συνεπιβατη με σελλα ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ για 2ο ατομο.

p@nos
24/11/2020, 14:32
Γιατι θα ειναι ασχημο

zannisvel
24/11/2020, 14:53
Απο ιδιαίτερο έγινε ΟΚ...

Πάντως αυτή η φιλοσοφία με τα άκωλα μηχανάκια ακόμα δεν μου έχει κάτσει καλά.
Τα βλέπω λες και δεν υπάρχει συμμετρία του μπροστά μέρους με το πίσω.

kachius
24/11/2020, 15:24
Το μούτρο μου θυμίζει πολύ ένα bmw, από τα πρώτα 1200άρια, ένα "sport tourer" μοντέλο που δε θυμάμαι πως το λένε πλεόν.
Το έψαχνα πρόσφατα αλλά δεν τα κατάφερα (ήταν ένα ασχημομούρικο που μάλλον μόνο σε εμένα άρεσε, μιας και δεν το είδα ποτέ στο δρόμο παρά μόνο σε μια έκθεση στο Ελληνικό κάπου τριγύρω από το 2004).

Για να μείνω εντός θέματος, το μούτρο μου αρέσει αλλά θα συμφωνήσω λίγο με την ανυπαρξία πίσω μέρους (οπτικά τουλάχιστον)

νεοσσός
24/11/2020, 15:44
Το έχουμε ξαναπεί: Φουτουριστικά ή και νεορετρό, κοψοκώλικα, με μπράτσο πινακίδας να εδράζεται στο πιρούνι ψαλίδι, είναι σχεδιασμένα για εμένα. :)

Αν είχαν ακολουθήσει ακριβώς τις σχεδιαστικές γραμμές του πρότυπου, βάζοντας και ένα ωραίο μπράτσο για την πινακίδα, θα ήταν κορυφαίο. Το πήγαν όμως πιο συντηρητικά ή δεν τους έβγαινε ο βιομηχανικός σχεδιασμός, ώστε να πληροί βασικές προδιαγραφές. Μου αρέσει και όπως είναι το υποτιθέμενη τελική σχεδίαση, ναι συζητάμε μη επίσημη μορφή προς το παρόν. Όμως όπως συνέβη και με το KTM Duke 790, προτιμώ χίλιες φορές το πρότυπο και θεωρώ ότι απέχει σε βασικά σχεδιαστικά σημεία από την τελική μορφή, αλλάζοντας τις εντυπώσεις.

sapila racing
24/11/2020, 16:19
προτιμώ χίλιες φορές το πρότυπο και θεωρώ ότι απέχει σε βασικά σχεδιαστικά σημεία από την τελική μορφή, αλλάζοντας τις εντυπώσεις.

Αυτα που λες για μπράτσα πινακίδας στο πηρούνι να μην έλεγες.... Το πηρούνι ειναι εμπρός, πίσω εχουμε ψαλίδι.
Πάντως μην κολλάς στην ουρά που ειναι στην ουσία λεπτομέρεια!


Βασικά το πρωτότυπο ηταν 4κύλινδρο και αυτό 2κύλινδρο.... αυτό είναι πολύ πιο βασικό.
Καλά έκαναν αν πρόκειται τελικά να βάλουν του Africa, να το παρει κι ο billy να οργωσει τα βουνα και να μας πει μετα τι παίζει.

Bowleno
24/11/2020, 16:31
Απο ιδιαίτερο έγινε ΟΚ...

Πάντως αυτή η φιλοσοφία με τα άκωλα μηχανάκια ακόμα δεν μου έχει κάτσει καλά.
Τα βλέπω λες και δεν υπάρχει συμμετρία του μπροστά μέρους με το πίσω.

Το αυτό και για μένα

billy84
24/11/2020, 16:38
Παιδιά δέχομαι να γίνω πειραματόζωο!:lol:

Είναι πολύ πιθανό το συγκεκριμένο μηχανάκι να είναι χονδρικά στα 220 κιλά γεμάτο ή και λιγότερα όταν το Αφρικα 1100 έχει φτάσει στα 225kg.

Η αλήθεια είναι οτι θα άξιζε στο ίδιο σουλούπι και το μοτέρ του CB 1000R αλλά σίγουρα η φάση μετά πάει καθαρά σε άσφαλτο.Με τετρακύλινδρο είναι κινέζικο βασανιστήριο το χώμα,ειδικά το καλοκαίρι.

ΤάκηςΜπ
24/11/2020, 18:28
Βγάλε 400αρι 4κ ψευτο on off μωρή χοντάρα!

Τέλειο και το 1100. Μακάρι να βγει έτσι. Αν δεν κάνω λάθος με αυτά τα specs μόνο του δεν θα παίζει; Τα δικύλινδρα των άλλων εταιρειών είναι πιο κάτω, και τα τρικύλινδρα/τετρακύλινδρα πολύ πιο πάνω. Ξεχνάω κάποιο μοντέλο;

lleonidas
05/02/2021, 17:09
Honda NT 1100 (https://www.motorradonline.de/tourer/honda-roadster-twin-mittelklasse-nt-1100/)
Με τον κινητήρα του Africa.. αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του έτους και να αποτελέσει μοντέλο του 2022.

Lioulios
07/02/2021, 12:53
Λετε να το βγαλει και 750 ???

typhoon
07/02/2021, 14:51
Θεωρητικά όχι γιατί εκεί παίζει το nc μπάλα.

Αλλά ένα αφρικανακι με κινητήρα 750 δε με χάλαγε καθόλου!

Lioulios
07/02/2021, 18:54
Αυτο λεω .
Μπας και αλλαξει το nc σε nt και βγαινει με τον κινητηρα του τον καινουριο του 21 ...σε μορφη του 1100.
Συνηθιζεται και σε μοτο και σε αυ/τα ...οταν αλλαζει μοντελο ,τα τελευταια να φερουν τεχνολογιες του ερχομενου ...και το nc του 21 ,ερχεται με λιγοτερα κιλα και λιγο περισσοτερα αλογα απο το προηγουμενο.

doctoras
08/02/2021, 08:32
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η οριστική στροφή της Honda πια στα touring-sport touring με Ι2 κινητήρες
αφήνει τους τετρακύλινδρους μονο για τα SS

DrBig
08/02/2021, 10:37
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η οριστική στροφή της Honda πια στα touring-sport touring με Ι2 κινητήρες
αφήνει τους τετρακύλινδρους μονο για τα SS

Εχει πιο πολυ νοημα ο Ι2 για τετοιου ειδους μηχανη. Και προφανως θα εχει και dct.

billy84
08/02/2021, 11:01
Έτσι ακριβώς. Δεν ποντάρει μόνο σε έμπειρους οδηγούς. Θα πιάσει μέχρι και αρχάριους που τους αρέσει το μηχανάκι αλλά δε θα το έπαιρναν ποτέ λόγω συμπλέκτη (σκουτεραδες κλπ). Το DCT είναι τεράστιο κεφάλαιο για τη Honda και προφανώς τα 2-3 μοτέρ που το φοράνε θα προτιμάται από τα υπόλοιπα. Με ένα σμπάρο 2 τρυγόνια.

Lioulios
08/02/2021, 11:34
Εγω λεω παντως για ενα μικρο nt 750 γιατι αφρικανακι θα βγαλει στα σιγουρα .
Ο ανταγωνισμος ομως με φοβιζει γιατι ο 750 που εχει η χοντα δεν μπορει να συγκριθει με κτμ,μπεβε.
Παντως το 1100 το nt ειναι ερωτας...αλλα πολλα τα κυβικα

giorgosb
08/02/2021, 12:35
Το NC πιστεύω θα παραμείνει ως έχει, σαν μια ξεχωριστή κατηγορία και κάτω απο τα 9.000€. Το μοτέρ που θα μπει στο μικρό Africa, θα μπει και στο μικρό NT και θα είναι πιο ακριβές επιλογές.

Lioulios
08/02/2021, 13:31
Δεν υπαρχει ομως τετοιο μοτερ ετοιμο.
Κανω λάθος ;

giorgosb
08/02/2021, 13:48
Όχι, μόνο φήμες κάνουν λόγο για 850 κυβικά.

https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/honda-africa-twin-850l-apokalypsi-apo-iaponiko-periodiko

peterTHErider
08/02/2021, 15:16
Όχι, μόνο φήμες κάνουν λόγο για 850 κυβικά.

https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/honda-africa-twin-850l-apokalypsi-apo-iaponiko-periodiko

εεε..αυτό είναι άρθρο του ιούνη του 2019...

giorgosb
08/02/2021, 18:50
εεε..αυτό είναι άρθρο του ιούνη του 2019...


Ε, κυκλοφορούν καιρό αυτές οι φήμες.. :tooth:

giorgosb
19/08/2021, 10:09
Honda NT1100X 2022

430240

"H Honda είναι έτοιμη να μας παρουσιάσει σε λίγο καιρό από τώρα δύο μοτοσυκλέτες που θα αντικαταστήσουν τόσο το VFR 800, όσο και το VFR800X... το αμερικάνικο Cycle World έδωσε στη δημοσιότητα το βάρος τους (γεμάτο υγρά) στα 238kg για την έκδοση με το συμβατικό κιβώτιο και στα 248kg για εκείνη με το DCT."

https://www.motomag.gr/news/nea-montela/honda-nt1100x-2022-erhetai-o-dikylindros-antikatastatis-toy-vfr800x

https://www.cycleworld.com/story/motorcycle-news/2022-honda-nt1100-ss-model-confirmed/

AristidisZ
19/08/2021, 10:20
Πείτε με μυστήριο, αλλά το ερωτεύτηκα ήδη... :heartpound:

lleonidas
19/08/2021, 10:21
Ως διάδοχος του VFR800X θα φοράει το δικύλινδρο κινητήρα τoυ CRF1100 L.
Σε δύο εκδόσεις, μία απλή (238 κιλά) και μία με DCT(248 κιλά).


101hp/7.500rpm, 10,7kgm/6.250rpm.

Δε δημοσιεύω φωτό διότι δεν είναι επίσημη.

Πηγή (https://www.cycleworld.com/story/motorcycle-news/2022-honda-nt1100-ss-model-confirmed/)

McGyver
19/08/2021, 10:24
Εγώ δεν κράζω γιατί μετά από 10 χρόνια πάω και τα αγοράζω :bawl:

AristidisZ
19/08/2021, 10:24
Αντιγράφω από το προηγούμενο νήμα...

Πείτε με μυστήριο, αλλά το ερωτεύτηκα ήδη... :heartpound:

doctoras
19/08/2021, 10:25
ειναι πολύ όμορφο!
ενώ φαίνεται λιτό, μου κάνει εντύπωση που ενώ η τεχνολογία "σμίκρυνσης" είναι σε εξέλιξη τα τελευταία 20 χρόνια σε όλους τους τομείς πως καταφέρνουν πάλι εκεί στην χοντα το συνολικό βάρος να είναι στα περίπου ίδια επίπεδα με τα μοντέλα με τον V4 800cc
μάλλον το 235 & 250 είναι τα αγαπημένα τους νουμερα, δεν εξηγείται διαφορετικά

νεοσσός
19/08/2021, 17:13
Αυτό που πάνε και φουσκώνουν τα πλαστικά στο κάτω μέρος του fairing, δε μου αρέσει. Το ίδιο έκαναν στο τελευταίο Tracer 9 και χάλασε στα μάτια μου.

giorgosb
19/08/2021, 17:22
Αυτό που πάνε και φουσκώνουν τα πλαστικά στο κάτω μέρος του fairing, δε μου αρέσει. Το ίδιο έκαναν στο τελευταίο Tracer 9 και χάλασε στα μάτια μου.

Είναι ψηφιακά επεξεργασμένη η φωτογραφία, δεν είναι η επίσημη.

Lioulios
25/08/2021, 13:30
https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/27798-honda-nt1100-2022-ekdoseis-kai-vasika-texnika-xaraktiristika?m=1
Ωχ
430308

billy84
25/08/2021, 13:37
ειναι πολύ όμορφο!
ενώ φαίνεται λιτό, μου κάνει εντύπωση που ενώ η τεχνολογία "σμίκρυνσης" είναι σε εξέλιξη τα τελευταία 20 χρόνια σε όλους τους τομείς πως καταφέρνουν πάλι εκεί στην χοντα το συνολικό βάρος να είναι στα περίπου ίδια επίπεδα με τα μοντέλα με τον V4 800cc
μάλλον το 235 & 250 είναι τα αγαπημένα τους νουμερα, δεν εξηγείται διαφορετικά


Σωστός και να προσθέσω κάτι ακόμα στα ερωτηματικά.Πως γίνεται το Africa 1100 να είναι 225 κιλά πλέον και η Streetάδικη έκδοση του να είναι 13 κιλά βαρύτερη?Εκτός και αν δεν υπάρχουν σωστές πληροφορίες και αναπαράγονται παντού...

giorgosb
12/10/2021, 15:00
Επίσημη παρουσίαση στις 21 Οκτωβρίου

431245

https://www.2wo.gr/news/nea-montela/7355-honda-the-new-touring-era-is-coming

Και βίντεο: https://youtu.be/jml_HFfWlcY

Tallyban
13/10/2021, 21:43
Αυτόματο TDM... Η εκδίκηση της Ντόχα μετά από τριάντα χρόνια...Γελάει καλά όποιος γελάει τελευταίος...

giorgosb
21/10/2021, 11:28
https://www.2wo.gr/news/nea-montela/7416-honda-nt1100-2022-sport-tourer-honda-video

431375

431376

431377

431378

431379

Panos76
21/10/2021, 12:39
Μπάνικο, ξεχωριστό, μου αρέσει και η προστασία της ποδιάς.

Τεράστια παραφωνία οι πλαϊνές βαλίτσες (πέταμα κατευθείαν, θα έχουν και κανά 400άρι η κάθε μία..) θα προτιμούσα ντιζάϊν από πρακτικότητα μιας και το σύνολο σε προδιαθέτει για αυτό.

Καλή επιλογή για την κατηγορία και το DCT.

AristidisZ
21/10/2021, 13:02
Σαν λίγο πιο στο sport touring δε φαίνεται ότι είναι αυτό σε σχέση με τα προηγούμενα teasers ;

giorgosb
21/10/2021, 13:06
Τεράστια παραφωνία οι πλαϊνές βαλίτσες (πέταμα κατευθείαν, θα έχουν και κανά 400άρι η κάθε μία..)

Χτυπάνε κάπως άσχημα ισχύει, αλλά θα είναι στάνταρ, όπως και το διπλό σταντ.

Nitse3
21/10/2021, 14:10
Δηλαδή από τα σχέδια της πρώτης σελίδας φτάσαμε σε αυτό το πράμα με τα σκουτερομούτρα από Χ adv. Μάλιστα

L.omerta
21/10/2021, 14:34
2 ρόδες έξτρα του λείπουν και θα είναι κούκλα.....

doctoras
21/10/2021, 15:54
Μαρεσει, ευρωπαικος τουρίστας με πλήρη ανεμοκαλυψη.
Εντυπωσιακο το ground clearance για τετοια μοτο οπως και οι διαδρομες στα 150mm θα προσδίδουν καλη ποιοτητα κύλισης

stathis78
21/10/2021, 16:21
Όσοι δεν θέλουν να πάνε στο GS, η Honda έδωσε την λύση. :pink:

431387

431388

431389

431390

billy84
21/10/2021, 16:56
Κλασσικά πράγματα.Φανάρια απο Χ-Adv και πίσω φανάρι αυτούσιο απο το Αφρικα.Συνήθης τακτική της Honda και λοιπών Ιαπώνων.Ακόμα προσπαθώ να συνέλθω απο τότε που είχα πρωτοδει το κωλοφάναρό μου(τοτε R1 του 2007) στο ΤΜΑΧ 500.

Εντάξει οι Ιάπωνες αυτοί είναι τους γνωρίζουμε.:lol:

Απο άποψη μάρκετινγκ ίσως να είναι σωστή κίνηση,δηλαδή ''βάζω μούρη απο το X-Adv που έχει ήδη αποσπάσει πολύ καλές κριτικές παγκοσμίως ως προς την εμφάνισή του''.


Ξεκάθαρα πάντως εκεί που ποντάρουν είναι στο DCT που δεν έχουν τα υπόλοιπα της κατηγορίας.Θα πουλήσει σίγουρα πολλά αυτόματα.

doctor_john
21/10/2021, 17:07
Όσοι δεν θέλουν να πάνε στο GS, η Honda έδωσε την λύση. :pink:


για το civic λες;
απο τα '80ς δεν την πιάνεις σ'αυτά..

dankannn
21/10/2021, 18:03
Γιατί ρε παιδιά τι έχει?
Εμενα μου αρέσει παντος. Και λογικα θα είναι ξεκούραστο για ταξίδια.
Βαρος ξέρουμε?

McGyver
21/10/2021, 19:23
Βαρος ξέρουμε?

200 οκάδες, "αλλά είναι πολύ καλά ζυγισμένα και όταν κινείται δεν του φαίνονται".

Κλασικό Honda λέμε!

:bawl:

dankannn
21/10/2021, 20:44
Γενικά εμένα μου αρέσει, και σίγουρα τα 238 κιλά που διάβασα δεν θα του φαίνονται.
Αν και εγώ δεν τα πάω καλά με το βάρος. χαχαχα:cry:
Αυτο που διάβασα όμως είναι ότι οι αναρτήσεις θα έχουν μόνο προφορτιση
Πιστεύω να γράφουν μπούρδες γιατί απλά θα είναι απαράδεκτο αν δεν είναι φουλ ρυθμιζόμενες

basilis_k6
21/10/2021, 20:54
που φτάσαμε... να κάνει η honda (με ιταλούς σχεδιαστές βέβαια) πιο ομορφες μοτο απο την κτμ.
πολύ ωραια μηχανή αλλα 2κ μοτερ για τουρισμο εγω δεν θα έπαιρνα. ο 4κυλινδρος ειναι απλα καλύτερος παντου.

dorso
21/10/2021, 21:52
Τον πάτο τον έχει σίγουρο..Σε άσχετους της τρίτης ηλικίας θα πουλήσει.

basilis_k6
21/10/2021, 21:57
Γενικά εμένα μου αρέσει, και σίγουρα τα 238 κιλά που διάβασα δεν θα του φαίνονται.
Αν και εγώ δεν τα πάω καλά με το βάρος. χαχαχα:cry:
Αυτο που διάβασα όμως είναι ότι οι αναρτήσεις θα έχουν μόνο προφορτιση
Πιστεύω να γράφουν μπούρδες γιατί απλά θα είναι απαράδεκτο αν δεν είναι φουλ ρυθμιζόμενες

φουλ?! φουλ βαζουν μονο σε race machines πλέον. επαναφορά και αυτό αν εχει κέφια ο project manager.

doctoras
21/10/2021, 22:02
Θα πουλήσει σε χιλομετροφαγους στην δυτικη ευρωπη
Εμεις εδω εχουμε περιεργα γουστα

panavour
21/10/2021, 22:49
Σοβαρή μηχανή,αν είχε και άξονα θα ήταν σχεδόν άψογη.Για κατασταλαγμένους.ΝΟΤ FOR CANGURES.

peterTHErider
21/10/2021, 23:11
πολυ ομορφο και θα ειναι σε δελεαστικη τιμη!το βαρος του ειναι πολυ νορμαλ και το dct υπεροχο.για τουρισμο και βολτες θα ειναι εξαιρετικο.

basilis_k6
22/10/2021, 00:17
Σοβαρή μηχανή,αν είχε και άξονα θα ήταν σχεδόν άψογη.Για κατασταλαγμένους.ΝΟΤ FOR CANGURES.

εκεί με χάσανε λοιπόν :lol:


πολυ ομορφο και θα ειναι σε δελεαστικη τιμη!το βαρος του ειναι πολυ νορμαλ και το dct υπεροχο.για τουρισμο και βολτες θα ειναι εξαιρετικο.

τιμη ξέρουμε δηλαδη?

doctoras
22/10/2021, 06:44
νέο βιντεάκι με περισσότερες γωνίες θέασης
https://www.youtube.com/watch?v=PBj3KHddb54&ab_channel=DPCcars

δείτε εδώ πόσο καλά καλύπτει αναβάτη-συνεπιβάτη
431398

toyar
22/10/2021, 07:06
Η honda δε φτιαχνει μηχανες φτιαχνει κατηγοριες....

doctor_john
22/10/2021, 08:02
Aυτή των υπερσκούτερ λες; γαιτί αυτή των RS έχει πληθώρα μοντέλων πριν το '00

BabisStinson
22/10/2021, 08:35
Σύγχρονο, ωραίο, ότι πρέπει για εκδρομές/ταξίδια και χιλιομετροφάγους. Αυτονομία τι προβλέπεται να έχει;
Η κάλυψη που προσφέρει φαίνεται εξαιρετική. Να δούμε και τιμή αλλά φαίνεται ότι θα περπατήσει έξω σε πωλήσεις. Ελλάδα λογικά ελάχιστα.

AristidisZ
22/10/2021, 08:37
Μόνο σε μένα δεν αρέσει τελικά μου φαίνεται :cry:

STF
22/10/2021, 08:48
Μόνο σε μένα δεν αρέσει τελικά μου φαίνεται :cry:

Ούτε σε εμένα, αλλά ψυχρά από πρακτικής άποψης για ταξίδια είναι πολύ σωστή κατασκευή.

Panos76
22/10/2021, 08:50
Ούτε σε εμένα, αλλά ψυχρά από πρακτικής άποψης για ταξίδια είναι πολύ σωστή κατασκευή.

και πιστεύω πλεονεκτεί και στην πόλη λόγω μοτέρ, σιλουέτας, dct, κλπ. έναντι του ανταγωνισμού.

νεοσσός
22/10/2021, 10:01
Καταλήξαμε λοιπόν ότι η Honda έβγαλε ακόμα μία μοτοσυκλέτα ιδανική για τη χρήση για την οποία προορίζεται, που όμως δεν ενθουσιάζει όσους δεν τη θέλουν για τέτοια χρήση. :p

peterTHErider
22/10/2021, 10:09
εκεί με χάσανε λοιπόν :lol:



τιμη ξέρουμε δηλαδη?

Με τις πλαινες βαλιτσες τιμες αγγλιας που ειδα,11999 και 12999 με dct.
Εδω λογικα 14500 και 15500 αντιστοιχα.δεν το λες κακο.

giorgosb
22/10/2021, 12:02
Στην Αγγλία η διαφορά τιμής με το Africa είναι χοντρικά στις 1.000 λίρες, δλδ 1.200€. Το Africa εκεί κάνει περίπου όσο κι εδώ. Άρα αν ισχύσει κι εδώ αυτό, θα βγει στα 14.000-14.500€.

peterTHErider
22/10/2021, 12:20
Στην Αγγλία η διαφορά τιμής με το Africa είναι χοντρικά στις 1.000 λίρες, δλδ 1.200€. Το Africa εκεί κάνει περίπου όσο κι εδώ. Άρα αν ισχύσει κι εδώ αυτό, θα βγει στα 14.000-14.500€.

Ακομα καλυτερα!

AristidisZ
22/10/2021, 12:31
Καταλήξαμε λοιπόν ότι η Honda έβγαλε ακόμα μία μοτοσυκλέτα ιδανική για τη χρήση για την οποία προορίζεται, που όμως δεν ενθουσιάζει όσους δεν την θέλουν για τέτοια χρήση. :p

:D

εγώ πάντως θα ήθελα κάτι σαν το Cross Tourer σε πιο μαζεμένη φάση

billy84
22/10/2021, 12:50
:D

εγώ πάντως θα ήθελα κάτι σαν το Cross Tourer σε πιο μαζεμένη φάση


Βασικά ναι.Να είχε το ΝΤ τις ζάντες του Crosstourer που ειναι όμορφες και 19 εμπρός για μια μέση χρήση με λίγο χωματάκι.:a08:

Parking
22/10/2021, 13:12
Καταλήξαμε λοιπόν ότι η Honda έβγαλε ακόμα μία μοτοσυκλέτα ιδανική για τη χρήση για την οποία προορίζεται, που όμως δεν ενθουσιάζει όσους δεν την θέλουν για τέτοια χρήση. :p

οι οποίοι όμως δεν θα πάρουν και τίποτε άλλο γιατί δεν βλέπουν
λόγο να τα σκάσουν τέτοιες εποχές!
Παναπει το μηχανάκι δεν έβαλε φωτιά στα όνειρα τους
δεν τους έκανε να πουν ΑΥΤΟ θέλω και κανένα άλλο.
Άρα ο έλικας θα συνεχίζει να βοηθάει στον εγκεφαλικό αυνανισμό

panavour
22/10/2021, 14:17
Και όχι μόνο στον εγκεφαλικο

Lioulios
22/10/2021, 17:17
Δηλαδη για να το καταλαβω.αντι για αυτο
431410
Βγηκε αυτο . Ετσι δεν ειναι ;431411

basilis_k6
22/10/2021, 17:28
Δηλαδη για να το καταλαβω.αντι για αυτο
431410
Βγηκε αυτο . Ετσι δεν ειναι ;431411

παιζει να ειναι οτι πιο κοντα σε πρωτοτυπο ever

Lioulios
22/10/2021, 17:29
Τενερε 700

doctoras
22/10/2021, 17:39
Δηλαδη για να το καταλαβω.αντι για αυτο
431410
Βγηκε αυτο . Ετσι δεν ειναι ;431411

Οχι προέκυψε το τουριστικό μοντέλο.
Το πανω που εβαλες ειναι το crossover της, ανταγωνιστής του tracer 900. Θα ακολουθήσει και αυτο οπως εχουν πει

AristidisZ
22/10/2021, 22:14
Οχι προέκυψε το τουριστικό μοντέλο.
Το πανω που εβαλες ειναι το crossover της, ανταγωνιστής του tracer 900. Θα ακολουθήσει και αυτο οπως εχουν πει

Α μια χαρά, εγώ αυτό θέλω
Αρκεί να έχω μαζέψει τα λεφτά μέχρι τότε :lol:

billy84
22/10/2021, 23:37
Νομίζω σε μαύρο οτι είναι αρκετά όμορφο πάντως!

giorgosb
23/10/2021, 01:03
Νομίζω σε μαύρο οτι είναι αρκετά όμορφο πάντως!

Του πάει πολύ όντως!

431429

431430

Lioulios
23/10/2021, 08:53
Αντικειμενικα και σε σχεση με αλλα νεα μοντελα που παρουσιαζονται κατα καιρους,θα συμφωνησω πως η μοτοσυκλετα ειναι ομορφη.
Σε ολα τα χρωματα.
Λιγο το μπροστα μερος κατι σαν να μη μου καθεται , αλλα αυτο ειναι δικο μου θεμα .Ειναι ενα ωραιο συνολο που δεν ξενιζει και ειναι αποδεκτο.

panavour
23/10/2021, 13:11
Αυτό πάλι που σε όλα τα βίντεο διαφημίσεων ειδικά σε τουριστικά μηχανάκια,όλα είναι ιδανικά,η γυναίκα παίζει βιολί και περιμένει τον χαμογελαστό άνετο πρίγκιπα μέσα στην ευτυχια να την πάρει μακρυά????που να ξέρουν την σκληρή πραγματικότητα του άγχους,της γκρίνιας,και των τσακωμων(άντε πόση ώρα θα κάνεις να ετοιμαστείς,βραδυασαμε,μα δεν χωράνε όλα αυτά που πήρες στις βαλίτσες μηχανή έχουμε δεν έχουμε φορτηγό αγάπη μου,μα τι θα φορέσω το βράδυ ,μόνο πρωινά θα πάρω,που θα βάλω τα παπούτσια,βάλε τα δικα σου πραγματα στο τανκ μπαγκ χωρανε,χρειάζομαι και την τρίτη βαλίτσα για τα καλλυντικά μου,είναι ανάγκη να τρέχεις τόσο,πρόσεχε την στροφή ,σταματά κατουριεμαι και πιάστηκα κλπ).

νεοσσός
23/10/2021, 13:16
Η δική σου γυναίκα δεν παίζει βιολί;

panavour
23/10/2021, 13:21
Όχι,παίζει με τα νεύρα μου.

νεοσσός
23/10/2021, 13:30
Δηλαδή συνεχίζει το βιολί της. :p

AristidisZ
23/10/2021, 14:08
Όχι,παίζει με τα νεύρα μου.
Ήθελές τα και παθές τα :P

panavour
23/10/2021, 14:20
Για αυτό σου λέω,μοναχός σου χόρευε,κι όσο θέλεις πηδα

kordix
23/10/2021, 18:52
Του πάει πολύ όντως!

431429

431430

Οντως το μαύρο του πάει πολύ.

Βλέπω πολύ καλό φαίρινγκ και πρέπει να έχει καλή προστασία και στα πόδια και σημαντικό έχει σελάρα για 2.

Για την Ελλάδα τώρα και τους βομβαρδισμούς επαρχιακούς δρόμους που έχουμε θα είναι σούπερ επιλογή για όποιον θέλει στριτακι ταξιδιαρικο. Οι 15 πόντοι των αναρτήσεων και η μεγάλη απόσταση από το έδαφος θα το βοηθάει να περάσει και χώμα πιο εύκολα από ένα κανονικό στριτακι.

Με εξαίρεση τη μούρη που δεν μου αρέσει γιατί μου θυμίζει το adv 750 που δεν... γενικώς, το υπόλοιπο είναι μια χαρά ταξιδιαρικο μοτοσυκλέτα, ένα σπορτ Τούρινγκ που θα κάνει ότι και ένα big on off.

basilis_k6
04/11/2021, 21:43
αν πάει ανάλογα με τις τιμές αγγλίας... 14κ το απλο και 15 το dct