PDA

View Full Version : Παρακαλώ μια ''βοήθεια'' για την αγορά Versys 650.



puppy
30/05/2020, 19:50
Καλησπερα σας.Επειδη,ενδεχεται την επομενη εβδομαδα να αγορασω το συγκεκριμενο μηχανακι,και διαβασα σε ενα άλλο μερος του φόρου μας,περι καποιων προβληματων(κουζινετα,βαλβιδες,κατι τετοιο),εχει καποιο παιδι κατι να αναφερει περι αυτου;

puppy
03/06/2020, 22:46
Καλησπερα σας.Επειδη,ενδεχεται την επομενη εβδομαδα να αγορασω το συγκεκριμενο μηχανακι,και διαβασα σε ενα άλλο μερος του φόρου μας,περι καποιων προβληματων(κουζινετα,βαλβιδες,κατι τετοιο),εχει καποιο παιδι κατι να αναφερει περι αυτου;

Χωρις βεβαια να ειναι καποιος ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να απαντησει,ας κλειδωσει καποιος διαχειριστης το post αυτο.
Κριμα....

TKM
03/06/2020, 23:36
Γιατί "κρίμα"; απλώς μπορεί να μην είχε κάποιος να αναφέρει κάτι.

Κατά τα άλλα έχουμε όλοι διαβάσει αυτά που έχεις διαβάσει κι εσύ, ότι κάποια Versys 650 κατασκευασμένα στην Ταϊλάνδη είχαν τέτοια προβλήματα - δεν σημαίνει αυτό όμως ότι πρέπει να είχαμε κι εμείς τέτοιο Versys και να την πάθαμε ώστε να ξέρουμε κάτι παραπάνω. Ευτυχώς που δεν είχαμε.

puppy
04/06/2020, 07:00
Καλημερα.Σ ευχαριστω πολύ.
Τι εννοεις,»δεν είχατε»;
Versys ή προβληματα με Versys;

doctor_john
04/06/2020, 08:36
Φίλε puppy έχει συμβεί να χτυπάνε βαλβίδα εξαγωγής.
Έχω στα χέρια μου ένα δεύτερο κινητήρα ('09) που ανοίχθηκε και ελέγχθηκε απο τον μηχανικό μου σε μια προσπάθεια να έχουμε μια εικόνα
για τον λόγο που έβγαλε αυτή την ζημιά.
Ο μηχανικός μου λέει πως ήταν θέμα ρύθμισης βαλβίδων και υπερστροφίας. Έγινε στα 38000χλμ περίπου.

Η δική μου γνώμη μετά από μήνες διαβάσματος πάνω σε αυτό το μοτέρ είναι η παρακάτω:

α) είναι ένα μοτέρ που σηκώνει εύκολα θερμοκρασία σε φυσιολογικά για το εργοστάσιο επίπεδα αλλά δεν παύει να χρίζει προσοχής δεδομένου
ότι υπάρχει ποσοστό που έχει παρουσιάσει σφάλμα.

β) η χαρτογράφηση του έχει φτωχά μίγματα στις χαμηλές και στις ψηλές στροφές για να μπορεί να πιάνει τους στόχους των ευρωπαϊκών προδιαγραφών.
Αυτό επιβαρύνει τις θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητήρα, περισσότερο αν έχουν γίνει αλλαγές στην εξάτμιση και τον αέρα.

γ) για τους λόγους του το εργοστάσιο δίνει ρύθμιση βαλβίδων στα 42000χλμ στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη ενώ σε μέρη όπως ο καναδάς δίνει 24000χλμ.

Προσωπικά, για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, εστιάζω στα παρακάτω:

α) προσεκτική επιλογή λαδιών - παραφλού και έλεγχος - συντήρηση του συστήματος ψύξης έτσι ώστε να μπορεί να αποδώσει όσο το δυνατόν καλύτερα.

β) πλούσιο μείγμα παντού αντίστοιχο των αναγκών του (είτε στοκ είτε με αλλαγές)

γ) ρύθμιση βαλβίδων στις 20000 - 24000 χλμ όπως και αν βρεθούν οι βαλβίδες, εντός ή εκτός των προδιαγραφών του εργοστασίου.

Αυτά όσον αφορά το σφάλμα που έχεις ακούσει και εσύ.

Μια ωραία και εύκολη βελτίωση αν σου αρέσει να ασχολείσαι, είναι να κάνεις θερμομόνωση με καλό θερμομονωτικό πανί
στο φιλτροκούτι και να αποτρέπεις έτσι την εύκολη υπερθέρμανση του από την κεφαλή και κατ'επέκταση την αραίωση του αέρα. ;)

puppy
07/06/2020, 13:28
Φίλε puppy έχει συμβεί να χτυπάνε βαλβίδα εξαγωγής.
Έχω στα χέρια μου ένα δεύτερο κινητήρα ('09) που ανοίχθηκε και ελέγχθηκε απο τον μηχανικό μου σε μια προσπάθεια να έχουμε μια εικόνα
για τον λόγο που έβγαλε αυτή την ζημιά.
Ο μηχανικός μου λέει πως ήταν θέμα ρύθμισης βαλβίδων και υπερστροφίας. Έγινε στα 38000χλμ περίπου.

Η δική μου γνώμη μετά από μήνες διαβάσματος πάνω σε αυτό το μοτέρ είναι η παρακάτω:

α) είναι ένα μοτέρ που σηκώνει εύκολα θερμοκρασία σε φυσιολογικά για το εργοστάσιο επίπεδα αλλά δεν παύει να χρίζει προσοχής δεδομένου
ότι υπάρχει ποσοστό που έχει παρουσιάσει σφάλμα.

β) η χαρτογράφηση του έχει φτωχά μίγματα στις χαμηλές και στις ψηλές στροφές για να μπορεί να πιάνει τους στόχους των ευρωπαϊκών προδιαγραφών.
Αυτό επιβαρύνει τις θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητήρα, περισσότερο αν έχουν γίνει αλλαγές στην εξάτμιση και τον αέρα.

γ) για τους λόγους του το εργοστάσιο δίνει ρύθμιση βαλβίδων στα 42000χλμ στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη ενώ σε μέρη όπως ο καναδάς δίνει 24000χλμ.

Προσωπικά, για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, εστιάζω στα παρακάτω:

α) προσεκτική επιλογή λαδιών - παραφλού και έλεγχος - συντήρηση του συστήματος ψύξης έτσι ώστε να μπορεί να αποδώσει όσο το δυνατόν καλύτερα.

β) πλούσιο μείγμα παντού αντίστοιχο των αναγκών του (είτε στοκ είτε με αλλαγές)

γ) ρύθμιση βαλβίδων στις 20000 - 24000 χλμ όπως και αν βρεθούν οι βαλβίδες, εντός ή εκτός των προδιαγραφών του εργοστασίου.

Αυτά όσον αφορά το σφάλμα που έχεις ακούσει και εσύ.

Μια ωραία και εύκολη βελτίωση αν σου αρέσει να ασχολείσαι, είναι να κάνεις θερμομόνωση με καλό θερμομονωτικό πανί
στο φιλτροκούτι και να αποτρέπεις έτσι την εύκολη υπερθέρμανση του από την κεφαλή και κατ'επέκταση την αραίωση του αέρα. ;)

Σε ευχαριστω πολύ,που εισαι τόσο κατοτοπιστικος.
Σορρυ που αργησα να σε ευχαριστησω.
Να σαι καλά.

vassat
07/06/2020, 15:04
Υπάρχουν μοντέλα, κάποιων συγκεκριμένων ετών παραγωγής που έχουν το θέμα αυτό;;;
ή είναι κάτι γενικό;;;
// Β

panavour
07/06/2020, 15:39
http://www.mybike.gr/topic/84213-%CF%87%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CF%83%CE%AC%CE%BA%CE%B9-%CE%B2%CE%AD%CF%81%CF%83%CE%B9%CF%82-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CE%B3%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85%CF%82-versys-broken-valve/#comment-2138656


μετα το 14 εχουν βελτιωθει