Σύνδεση

View Full Version : Απόψεις για BENELLI TRK 502 X (MY2020)



newmember41
06/06/2020, 15:26
Καλησπέρα σε όλους, καλά να περνάτε και καλό καλοκαίρι να έχουμε. Σύμφωνα και με το αναγραφόμενο θέμα, ακούω απόψεις για το συγκεκριμένο δίκυκλο. Πιστευτε ότι είναι αξιόπιστο, βγάζει προβλήματα, έχει καλή ποιότητα κατασκευής και είναι αυτό που λέμε value for money ????

johnnybond
06/06/2020, 18:25
Καλό θα ήταν να απευθυνθείς στο benelli club Ελλάδας, υπάρχει πολλές πληροφορίες εκεί οι οποίες είναι απο κατόχους. Γενικά χωρίς προσωπική εμπειρία από όσο έχω ακούσει και διαβάσει φαίνεται να έχει βγει αξιόπιστο με μόνη ένσταση σε κάποια κοντέρ που αλλάχτηκαν στην εγγύηση καθώς και την ποιότητα κατασκευής η οποία θα μπορούσε να ήταν καλύτερη στα σημεία.

Το μεγάλο φάουλ για μένα είναι το βάρος, 235 κιλά γεμάτο δεν χωνεύονται εύκολα, ειδικά όταν το cb 500x που δεν το λες και ελαφρύ παίζει στα 197+- . Το οποίο παρεπιπτόντως είναι και περίπου 35 κιλά βαρύτερο από το νέο 390 adv.

jawaforever
06/06/2020, 18:40
Καλό θα ήταν να απευθυνθείς στο benelli club Ελλάδας, υπάρχει πολλές πληροφορίες εκεί οι οποίες είναι απο κατόχους. Γενικά χωρίς προσωπική εμπειρία από όσο έχω ακούσει και διαβάσει φαίνεται να έχει βγει αξιόπιστο με μόνη ένσταση σε κάποια κοντέρ που αλλάχτηκαν στην εγγύηση καθώς και την ποιότητα κατασκευής η οποία θα μπορούσε να ήταν καλύτερη στα σημεία.

Το μεγάλο φάουλ για μένα είναι το βάρος, 235 κιλά γεμάτο δεν χωνεύονται εύκολα, ειδικά όταν το cb 500x που δεν το λες και ελαφρύ παίζει στα 197+- . Το οποίο παρεπιπτόντως είναι και περίπου 35 κιλά βαρύτερο από το νέο 390 adv.

Μήπως μέρος του μεγαλύτερου βάρους του benelli οφείλεται στον πλουσιότερο στάνταρ εξοπλισμό? Αναφέρομαι στα πλαϊνά κάγκελα του benelli, τα οποία είναι και με έξτρα εξογκώματα και στο κεντρικό σταντ. Από όσο γνωρίζω, το honδa δεν έχει αυτά τα 2 στο βασικό εξοπλισμό.

panavour
06/06/2020, 18:47
Μήπως μέρος του μεγαλύτερου βάρους του benelli οφείλεται στον πλουσιότερο στάνταρ εξοπλισμό? Αναφέρομαι στα πλαϊνά κάγκελα του benelli, τα οποία είναι και με έξτρα εξογκώματα και στο κεντρικό σταντ. Από όσο γνωρίζω, το honδa δεν έχει αυτά τα 2 στο βασικό εξοπλισμό.

Παντως σε μια εκδρομη στην Ψαθα που τα ειδα παρκαρισμενα και τα δυο μαζι στην παραλια παρκαρισμενα διπλα διπλα -χοντα 500 και μπενελλι 500-το μπενελλι φαινοταν σε μεγεθος σαν χιλιαρι μπροστα στο χοντα,και το καβασακι μου σαν 125αρι διπλα του.

johnnybond
06/06/2020, 18:52
Μήπως μέρος του μεγαλύτερου βάρους του benelli οφείλεται στον πλουσιότερο στάνταρ εξοπλισμό? Αναφέρομαι στα πλαϊνά κάγκελα του benelli, τα οποία είναι και με έξτρα εξογκώματα και στο κεντρικό σταντ. Από όσο γνωρίζω, το honδa δεν έχει αυτά τα 2 στο βασικό εξοπλισμό.

Τα οποία να είναι το πολύ 10 με 15 κιλά συνδυαστικά Μαξ;
Και στα 220 να το πάμε η γνώμη μου παραμένει ίδια.

bocaros
06/06/2020, 19:18
Μήπως μέρος του μεγαλύτερου βάρους του benelli οφείλεται στον πλουσιότερο στάνταρ εξοπλισμό? Αναφέρομαι στα πλαϊνά κάγκελα του benelli, τα οποία είναι και με έξτρα εξογκώματα και στο κεντρικό σταντ. Από όσο γνωρίζω, το honδa δεν έχει αυτά τα 2 στο βασικό εξοπλισμό.

επίσης δεν έχει upsidedown μπροστινό , 20 λίτρα ρεζερβουάρ , 4πίστονες δαγκάνες μπροστά , αλλά από την άλλη δεν είναι και χόντα , ααααα ξέχασα να αναφέρω ότι αυτό έχω

mia_zoi_kawa
06/06/2020, 20:29
Bocaros μιας και το έχεις πες μας τις εντυπώσεις σου. Εγώ αυτό που έχω παρατηρήσει στον δρόμο είναι ότι κάνεις δεν πάει πατημένος με το trk σε αντίθεση με το cbx που βλέπω κάποιους να τα λυσανε.. Για το trk αυτό μπορεί να οφείλεται σε πολλούς λόγους όπως λόγω σχέσης ιπποδύναμης και βάρους η στησίματος του δίτροχου συνόλου. Το έχω απορία.

doctoras
06/06/2020, 23:33
μπορει να ειναι στην ιδια κατηγορία trk502 & cb500x αλλα οι άμεσοι ανταγωνιστές του benelli ειναι τα αντιστοιχα μεσαια της voge και cfmoto
Το cb500x ειναι αλλο level και παιζει μονο του μπαλα

Sebastian1980
07/06/2020, 11:04
Πιστεύω το TRK 800 που μας έρχεται το Σεπτέμβριο θα είναι σαφώς πιο ισορροπημένο.
Βάρος- Δυναμη . Αλλά φυσικά πιο ακριβό.

Parking
07/06/2020, 12:15
Κοίτα το έχω πάρει βόλτα.
Το μηχανάκι είναι καλό για τα λεφτά του και δεν βγάζει προβλήματα.
Όλα πάνω του δείχνουν φτωχά ακόμα και οι κολλήσεις στο πλαίσιο
Όμως λειτουργούν.
Τα προβλήματα για μένα είναι 2
1 Το βάρος
2 Το μικρό μοτέρ που σε αναγκάζει να δουλεύεις ψηλά

Νομίζω -δεν ξέρω- ότι μπορείς να το οδηγείς και με μικρό δίπλωμα πάντως


-Χωρίς να θέλω να γίνω σπαστικός εγώ κοιτάω το χόντα 250 ράλλι-
:D

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
07/06/2020, 12:18
Κοίτα το έχω πάρει βόλτα.
Το μηχανάκι είναι καλό για τα λεφτά του και δεν βγάζει προβλήματα.
Όλα πάνω του δείχνουν φτωχά ακόμα και οι κολλήσεις στο πλαίσιο
Όμως λειτουργούν.
Τα προβλήματα για μένα είναι 2
1 Το βάρος
2 Το μικρό μοτέρ που σε αναγκάζει να δουλεύεις ψηλά

Νομίζω -δεν ξέρω- ότι μπορείς να το οδηγείς και με μικρό δίπλωμα πάντως


-Χωρίς να θέλω να γίνω σπαστικός εγώ κοιτάω το χόντα 250 ράλλι-
:D

Πήγα και το είδα από κοντά. Είναι πάρα πολύ ωραίο αλλά πολύ πλαστικουρα...Αν πέσεις τη γαμισες.

newmember41
07/06/2020, 13:50
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απόψεις σας, γιατί είμαι στο τσακ να το πάρω, ιδίως τώρα που έχει επέκταση της εγγύησης 2 + 2 χρόνια και σχετικά καλό χρηματοδοτικό πρόγραμμα.

Sebastian1980
08/06/2020, 10:30
Φίλε πήγαινε δες και το Honda cb 500x.
Η διαφορά στα χρήματα δεν είναι πολυ μεγάλη, αλλά σε ποιότητα δεν συγκρίνονται.
Επίσης αν για τον ΑΒ λόγο δεν μείνεις ευχαριστημένος από το cb 500x δεν θα δυσκολευτείς καθόλου να το πουλήσεις σε σχέσει παντα με το TRK.

domwat
08/06/2020, 12:27
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απόψεις σας, γιατί είμαι στο τσακ να το πάρω, ιδίως τώρα που έχει επέκταση της εγγύησης 2 + 2 χρόνια και σχετικά καλό χρηματοδοτικό πρόγραμμα.

Τι χρηματοδοτικό έχει;

newmember41
08/06/2020, 14:38
Το χρηματοδοτικό που προσφέρει είναι 30% προκαταβολή και μέχρι 24 ατοκες δόσεις και επέκταση εγγύησης 2+2 χρόνια.

newmember41
08/06/2020, 14:40
Πήγα το είδα φίλε μου, αλλά για τα δικά μου γούστα, δεν ήτανε παρά, την αξιοπιστία που έχει μια μάρκα σαν την honda.

Lioulios
09/06/2020, 16:27
Eπειδη χαζευω οπως ολοι στο καρ ...τα βλεπω τα trk ,να πουλιουνται καιρο και να μην φευγουν
Ομορφο παντως .
Εγω θα περμενα να δω και το 800 που θα βγει και ας αργησει λιγο.

panavour
09/06/2020, 17:27
Eπειδη χαζευω οπως ολοι στο καρ ...τα βλεπω τα trk ,να πουλιουνται καιρο και να μην φευγουν
Ομορφο παντως .
Εγω θα περμενα να δω και το 800 που θα βγει και ας αργησει λιγο.

Αυτην την εποχη τιποτα δεν φευγει.:lol:

Tallyban
13/06/2020, 20:34
Καλησπέρα σε όλους, καλά να περνάτε και καλό καλοκαίρι να έχουμε. Σύμφωνα και με το αναγραφόμενο θέμα, ακούω απόψεις για το συγκεκριμένο δίκυκλο. Πιστευτε ότι είναι αξιόπιστο, βγάζει προβλήματα, έχει καλή ποιότητα κατασκευής και είναι αυτό που λέμε value for money ????

Στο Μeeting Point στη Sepang οι εκθεσιακοί χώροι των Βenelli και Ζοntes ήταν χαλαρά διπλάσιοι των χοντα-γιαμαχα.....

panavour
13/06/2020, 21:47
Παντως στα λεφτα που παιρνεις το μπενελι παιρνεις αυτο, με βαλιτσες καγκελα 650 κυβικα 13 αλογα παραπανω, και αντιπροσωπεια της καβασακι θεοχαρακης.πιο value for money κατ εμε.

https://www.car.gr/13850126-cfmoto-650mt

newmember41
14/06/2020, 12:15
Το έχω στα υπ΄όψιν μου και αυτό το μοτορι, φαινεται καλό και αξιόπιστο και σύμφωνα με καποια test, που εχουν γίνει υπάρχουν πολύ θετικές εντυπώσεις, αλλα σκεφτόμουν να πάρω κάτι με ακτινωτές ζάντες, γι΄αυτό αναφέρω για TRK 502X.

panavour
14/06/2020, 13:03
Φιλε επειδη πολλοι νομιζουν οτι η μπενελλι ειναι ΙΤΑΛΙΚΗ εταιρεια,και ολοι-μα-ολοι οσοι το εχουν κανει τεστ στα διαφορα βιντεο περιοδικα στο γιου τουμπ, τεχνηεντως ΔΕΝ αναφερουν οτι φτιαχνεται στην ΚΙΝΑ ,και την αναφερουν ως ΙΤΑΛΙΚΗ μοτοσυκλεττα,και κανουν και αναδρομη στην ιστορια της μαρκας με ιστορικα βιντεακια,σε πληροφορω -και πιθανως να το ξερεις ηδη-οτι οι κινεζοι καμμια σχεση δεν εχουν με ΙΤΑΛΙΑ πλην της αγορας του ονοματος.Η μοτο ειναι μια καλη ομολογουμενως ΚΙΝΕΖΙΑ.

DrBig
14/06/2020, 14:13
Φιλε επειδη πολλοι νομιζουν οτι η μπενελλι ειναι ΙΤΑΛΙΚΗ εταιρεια,και ολοι-μα-ολοι οσοι το εχουν κανει τεστ στα διαφορα βιντεο περιοδικα στο γιου τουμπ, τεχνηεντως ΔΕΝ αναφερουν οτι φτιαχνεται στην ΚΙΝΑ ,και την αναφερουν ως ΙΤΑΛΙΚΗ μοτοσυκλεττα,και κανουν και αναδρομη στην ιστορια της μαρκας με ιστορικα βιντεακια,σε πληροφορω -και πιθανως να το ξερεις ηδη-οτι οι κινεζοι καμμια σχεση δεν εχουν με ΙΤΑΛΙΑ πλην της αγορας του ονοματος.Η μοτο ειναι μια καλη ομολογουμενως ΚΙΝΕΖΙΑ.

Δηλαδη ποιες χωρες κατασκευης πρεπει να εμπιστευομαστε?

panavour
14/06/2020, 16:24
Ολες αρκει να στο λενε,εγω δεν κατηγορησα καμμια χωρα,απλα στηλιτευω την μεθοδολογια.Αυτων που κανουν τα τεστ -με το αζημειωτο- σε συνεννοηση με τους παρεχοντες την μοτοσυκλεττα εισαγωγεις,οι οποιοι πρωτοι αυτοι ειναι δεσμιοι της-οχι χωρις αιτια- προκαταληψης του κοσμου.Σιγουρα ακομα υπαρχει διαφορα σε καποιες χωρες παραγωγης -κυριως ΙΑΠΩΝΙΑ -ΓΕΡΜΑΝΙΑ ,αυτο φαινεται αν δεις βιντεο απο αλυσιδες παραγωγης,αλλα σιγα σιγα οι διαφορες μειωνονται.Βεβαια ολα ειναι συναρτηση και της τιμης που αντικατοπτριζει -ΣΥΝΗΘΩΣ-και την διαφορα στην ποιοτητα ειτε των υλικων,ειτε των ελεγχων παραγωγης.

DrBig
14/06/2020, 17:58
Ολες αρκει να στο λενε,εγω δεν κατηγορησα καμμια χωρα,απλα στηλιτευω την μεθοδολογια.Αυτων που κανουν τα τεστ -με το αζημειωτο- σε συνεννοηση με τους παρεχοντες την μοτοσυκλεττα εισαγωγεις,οι οποιοι πρωτοι αυτοι ειναι δεσμιοι της-οχι χωρις αιτια- προκαταληψης του κοσμου.Σιγουρα ακομα υπαρχει διαφορα σε καποιες χωρες παραγωγης -κυριως ΙΑΠΩΝΙΑ -ΓΕΡΜΑΝΙΑ ,αυτο φαινεται αν δεις βιντεο απο αλυσιδες παραγωγης,αλλα σιγα σιγα οι διαφορες μειωνονται.Βεβαια ολα ειναι συναρτηση και της τιμης που αντικατοπτριζει -ΣΥΝΗΘΩΣ-και την διαφορα στην ποιοτητα ειτε των υλικων,ειτε των ελεγχων παραγωγης.

Η benelli δεν κρυβει την χωρα κατασκευης. Αν τωρα καποιοι δημοσιογραφοι το κανουν, γι αυτο δε φταιει η οποια benelli.
Μια που ανεφερες παντως την γερμανια, οτιδηποτε οχημα παραγεται εκει, ειτε ειναι αυτοκινητο ειτε μηχανη βρισκεται στον πατο των στατιστικων αξιοπιστιας. Το αυτο για την ιταλια.
Προσωπικα θα επελεγα χιλιες φορες καλο κινεζικο σε καλη τιμη, παρα ευρωπαικο.
Ο ορος "κινεζια" παει να γινει (αν δεν εχει γινει ηδη) ντεμοντε.

buckley
14/06/2020, 18:14
Η benelli δεν κρυβει την χωρα κατασκευης. Αν τωρα καποιοι δημοσιογραφοι το κανουν, γι αυτο δε φταιει η οποια benelli.
Μια που ανεφερες παντως την γερμανια, οτιδηποτε οχημα παραγεται εκει, ειτε ειναι αυτοκινητο ειτε μηχανη βρισκεται στον πατο των στατιστικων αξιοπιστιας. Το αυτο για την ιταλια.
Προσωπικα θα επελεγα χιλιες φορες καλο κινεζικο σε καλη τιμη, παρα ευρωπαικο.
Ο ορος "κινεζια" παει να γινει (αν δεν εχει γινει ηδη) ντεμοντε.

Έχουν μερικά χρόνια ακόμα οι Κινέζοι.Αυτό που με χαλάει είναι ότι οι Κορεάτες που φτιάχνουν εδώ και χρόνια top 4τροχα (ανώτερα και από τα Ιαπωνικά) δεν ασχολούνται με μηχανές.
Έβγαλε κάποια 650 πριν χρόνια η Hyosung αλλά τώρα νομίζω μόνο μέχρι 300cc.
Φοβάμαι ότι ο κινητήρας εσωτ καύσης μετράει αντίστροφα :cry:

panavour
14/06/2020, 18:20
MR BIG
Θα συμφωνησω εν μερει μαζι σου,και αυτο γιατι ακομα οι κινεζοι εχουν αυτη την πολιτικη οσον αφορα την κατευθυνση της αγορας τους,ΦΘΗΝΑ και ΜΕΤΡΙΑ.
ΟΤΑΝ αισθανθουν ισχυροι οσον αφορα την ΦΗΜΗ τους στην αγορα τοτε ΤΙΠΟΤΑ δεν μπορει να τους σταματησει.Εχουν και την δυναμη και την τεχνογνωσια.
Οσον αφορα την ΓΕΡΜΑΝΙΑ δεν παραγει μονο αυτοκινητα και μοτο,και σε πολλους αλλους τομεις εχει ΑΚΟΜΑ την πρωτοκαθεδρια της ποιοτητος.Ως ποτε αυτοι θα το αποφασισουν.Οι εξαγωγες τους αυτο λενε ΔΕΝ μπορεις να τους κοροιδευεις ολους.
Επειδη λογω ηλικιας και μονον ειμαι ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΝΤΕΜΟΝΤΕ θα μου δωσεις λιγο χρονο να προσαρμοσθω στις επιταγες της εποχης.

DrBig
14/06/2020, 18:26
Φοβάμαι ότι ο κινητήρας εσωτ καύσης μετράει αντίστροφα :cry:

Εγω παλι χαιρομαι που θα προλαβω πριν γινω ραμολι τα ηλεκτρικα πιστολια. Βρετανικη εταιρεια εχει εξελιξει οπως μιλαμε ηλεκτρικο μοτερ 10kg με 300 αλογα.

DrBig
14/06/2020, 18:27
MR BIG
Θα συμφωνησω εν μερει μαζι σου,και αυτο γιατι ακομα οι κινεζοι εχουν αυτη την πολιτικη οσον αφορα την κατευθυνση της αγορας τους,ΦΘΗΝΑ και ΜΕΤΡΙΑ.
ΟΤΑΝ αισθανθουν ισχυροι οσον αφορα την ΦΗΜΗ τους στην αγορα τοτε ΤΙΠΟΤΑ δεν μπορει να τους σταματησει.Εχουν και την δυναμη και την τεχνογνωσια.
Οσον αφορα την ΓΕΡΜΑΝΙΑ δεν παραγει μονο αυτοκινητα και μοτο,και σε πολλους αλλους τομεις εχει ΑΚΟΜΑ την πρωτοκαθεδρια της ποιοτητος.Ως ποτε αυτοι θα το αποφασισουν.Οι εξαγωγες τους αυτο λενε ΔΕΝ μπορεις να τους κοροιδευεις ολους.
Επειδη λογω ηλικιας και μονον ειμαι ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΝΤΕΜΟΝΤΕ θα μου δωσεις λιγο χρονο να προσαρμοσθω στις επιταγες της εποχης.

Ως ποτε θα εχουν την πρωτοκαθεδρια οι γερμανοι θα το αποφασισουν οι κινεζοι θα ελεγα.

panavour
14/06/2020, 18:31
Ως ποτε θα εχουν την πρωτοκαθεδρια οι γερμανοι θα το αποφασισουν οι κινεζοι θα ελεγα.

Aυτο ισχυει για ολους.Αρα αντι να στελνουμε τα παιδια μας να μαθαινουν αγγλικα και γερμανικα μονον,ας σκεφτουμε και τα κινεζικα,δεν χανουμε τιποτα .

jawaforever
14/06/2020, 19:08
Aυτο ισχυει για ολους.Αρα αντι να στελνουμε τα παιδια μας να μαθαινουν αγγλικα και γερμανικα μονον,ας σκεφτουμε και τα κινεζικα,δεν χανουμε τιποτα .

Εννοείται! Τα Κινέζικα δεν είναι μόνο η γλώσσα του μέλλοντος αλλά και η γλώσσα που πρέπει να μαθαίνουν τα μικρά παιδιά από χθες!!
Όποιος γονιός δεν στέλνει το παιδί του να μάθει Κινέζικα, κάνει ένα τεράστιο λάθος!

jawaforever
14/06/2020, 19:15
Ως ποτε θα εχουν την πρωτοκαθεδρια οι γερμανοι θα το αποφασισουν οι κινεζοι θα ελεγα.

Ακριβώς! Το εντυπωσιακό είναι ότι ακόμα υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν πως οι Κινέζοι δεν μπορούν να φτιάξουν μηχανάκια και αυτοκίνητα της προκοπής.
Δηλαδή πιστεύουν, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ, ότι μια χώρα που παράγει τα πάντα, που έχει τεράστια τεχνολογία - τεχνογνωσία, δεν μπορεί να φτιάξει μια μηχανή της προκοπής.
Άλλοι είναι οι λόγοι που - για την ώρα - κάνουν το παγώνι.
Δεν θα κρατήσει πολύ όμως αυτό.
Στην Ευρώπη έχουμε το τεράστιο άνοιγμα στην ηλεκτροκινηση. Μαντέψτε ποιοι είναι αυτοί που προμηθεύουν τους πάντες με μπαταρίες!
Ήδη στη Νορβηγία, χώρα με μεγάλα ποσοστά πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η MG πέρασε μπροστά από πολύ μεγάλα και βαριά ονόματα!
Μόλις χθες ο πρόεδρος της Renault βάρεσε καμπανάκι για τον ανελέητο ανταγωνισμό που θα αντιμετωπισουν οι Ευρωπαίοι από τους Κινέζους στο κομμάτι της ηλεκτροκινησης!

doctoras
14/06/2020, 19:23
η benelli δεν είναι όπως άλλες κινέζικες εταιρείες, όντως χρησιμοποιεί τεχνογνωσία απο την benelli των 90ties, τα Ι4 μοτερ για παράδειγμα που συνεχίζει να παράγει δεν νομίζω οτι είναι καθευτού προιόν της Qianjiang. Ενω τα headqurters συνεχίζουν να είναι στο Pesaro και αν δε κάνω λάθος πρεπέι να συστεγάζονται και τα σχεδιαστικό και R&D.
Η Benelli κάνει μια πολύ ωραία προσπάθεια και πολύ καλό μπάσιμο στην αγορά αλλά ακόμη δεν είναι συγκρίσιμη με τους ιαπωνες στο φινίρισμα στην κατασκευαστική λεπτομέρεια και την συνολική ποιότητα(για αξιοπιστία είναι νωρίς ουτως ή αλλως να μιλήσουμε ακόμη) , αλλά φαίνεται ότι κάνει μεγάλη προσπάθεια, σεβαστή και πιο ηχηρή έναντι κινέζων κατασκευαστών που διακρίνονται απο την μάζα όπως voge, cfmoto κλπ

DRAKONET
15/06/2020, 14:07
newmember41
η μηχανη ειναι vfm ...δεν βγαζει ζημιες πολυ σημαντικο.
οι τιμες ανταλακτικων ειναι χαμηλες.
διαβασα καπου στα σχολια για ''πολυ πλαστικουρα'' οκ εγω σεβομαι την αποψη θα πω οτι τα πλαστικα ειναι
καλυτερα απο πιο ακριβες μηχανες.....ΕΠΙΣΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ οτι αυτα τα πλαστικα οταν δουλευει το βεντιλατερ ειναι
ετσι σχεδιασμενα και γυρισμενα που στελνουν την ζεστη μακρια στο πλαι απο τα γονατα του αναβατη...που το εχετε δει αυτο?
ΦΡΕΝΑ-ΦΡΕΝΑ-ΦΡΕΝΑ.........Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Α....2 δισκοι 320 εμπρος στην κατηγορια ποιος εχει ?
Και με ακτινωτες δαγκανες παρακαλω.
Κλεινω με το 50αρι πιρουνι...χωρις λογια !

ΦΙΛΕ ΠΑΡΤΟ ΧΘΕς !!

ptc
16/06/2020, 09:55
newmember41
η μηχανη ειναι vfm ...
ΦΙΛΕ ΠΑΡΤΟ ΧΘΕς !!

Κάθε φορά που σε διαβάζω ρε συ drakonet παθιαζομαι με τα κινέζικα και λέω μήπως ήρθε η ώρα να τους δώσω κι εγώ μια ευκαιρία.. Αλλά μετά θυμάμαι πως τελικά κι εσύ Versys 300 πήρες όταν ήρθε η ώρα να δώσεις τα ωραία σου λεφτάκια και μου περνάει. :D

sapila racing
16/06/2020, 10:42
η benelli δεν είναι όπως άλλες κινέζικες εταιρείες, όντως χρησιμοποιεί τεχνογνωσία απο την benelli των 90ties, τα Ι4 μοτερ για παράδειγμα που συνεχίζει να παράγει δεν νομίζω οτι είναι καθευτού προιόν της Qianjiang. Ενω τα headqurters συνεχίζουν να είναι στο Pesaro και αν δε κάνω λάθος πρεπέι να συστεγάζονται και τα σχεδιαστικό και R&D.
Η Benelli κάνει μια πολύ ωραία προσπάθεια και πολύ καλό μπάσιμο στην αγορά αλλά ακόμη δεν είναι συγκρίσιμη με τους ιαπωνες στο φινίρισμα στην κατασκευαστική λεπτομέρεια και την συνολική ποιότητα(για αξιοπιστία είναι νωρίς ουτως ή αλλως να μιλήσουμε ακόμη) , αλλά φαίνεται ότι κάνει μεγάλη προσπάθεια, σεβαστή και πιο ηχηρή έναντι κινέζων κατασκευαστών που διακρίνονται απο την μάζα όπως voge, cfmoto κλπ

Βασικά στα 90s η Benelli ήταν σε κακή κατάσταση και το εργοστάσιο στο Pesaro είχε κλείσει.
Για ποια τεχνογνωσία σε I4 μιλάς? Αντιγραφή Honda ήταν στην ουσία.
Δεν είναι η δική μου γνώμη αυτή, είναι ευρέως γνωστό.


Οσο για το αν το νέο Ι4 μοτέρ είναι Benelli ή Qianjiang είναι ξεκάθαρο οτι είναι Qianjiang.
Και η Benelli Qianjiang είναι, τόσο απλά.

buckley
16/06/2020, 11:15
Βασικά στα 90s η Benelli ήταν σε κακή κατάσταση και το εργοστάσιο στο Pesaro είχε κλείσει.
Για ποια τεχνογνωσία σε I4 μιλάς? Αντιγραφή Honda ήταν στην ουσία.
Δεν είναι η δική μου γνώμη αυτή, είναι ευρέως γνωστό.


Οσο για το αν το νέο Ι4 μοτέρ είναι Benelli ή Qianjiang είναι ξεκάθαρο οτι είναι Qianjiang.
Και η Benelli Qianjiang είναι, τόσο απλά.

Δεν του τα ξέμπλεξες επαρκώς ρε ψηλέ.Τα 4κύλινδρα 6κύλινδρα ήταν στα 70s και 80s που ήταν αντιγραφές honda sohc.Στα 90s απλά δεν υπήρχαν μέχρι το come back του 99-2000 που έβγαλαν τα ευαίσθητα tre 900 & 1130 για κάποια χρόνια.Τα σύγχρονα φυσικά Κίνα ,πάντως κατά την γνώμη μου καλά κάνανε οι Κινέζοι και πληρώσανε τα δικαιώματα του brand name. Αλλιώς πλασάρεις benelli αλλιώς CF Voge κλπ.

sapila racing
16/06/2020, 11:38
Δεν του τα ξέμπλεξες επαρκώς ρε ψηλέ.Τα 4κύλινδρα 6κύλινδρα ήταν στα 70s και 80s που ήταν αντιγραφές honda sohc.Στα 90s απλά δεν υπήρχαν μέχρι το come back του 99-2000 που έβγαλαν τα ευαίσθητα tre 900 & 1130 για κάποια χρόνια.Τα σύγχρονα φυσικά Κίνα ,πάντως κατά την γνώμη μου καλά κάνανε οι Κινέζοι και πληρώσανε τα δικαιώματα του brand name. Αλλιώς πλασάρεις benelli αλλιώς CF Voge κλπ.

Πολύ σωστός σε όλα. :beer:

Επίσης τα Benelli είναι σαφέστατα τουλάχιστον ένα κλικ πανω απο όλα τα υπόλοιπα κινέζικα που έχουμε δει σε θέμα ποιότητας κατασκευής, σχεδιασμού κλπ.

Τα Voge δεν τα εχουμε δει ακόμα, λανσάρονται σαν top of the chinese, αλλά θα τα δουμε κι αυτα.

newmember41
16/06/2020, 13:51
Ευχαριστώ αδελφε για την πληροφορία αλλά ήδη το γνώριζα αυτό. Εχω κάνει την ερευνά μου σχετικά.

Acacius
16/06/2020, 15:39
Ακριβώς! Το εντυπωσιακό είναι ότι ακόμα υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν πως οι Κινέζοι δεν μπορούν να φτιάξουν μηχανάκια και αυτοκίνητα της προκοπής.
Δηλαδή πιστεύουν, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ, ότι μια χώρα που παράγει τα πάντα, που έχει τεράστια τεχνολογία - τεχνογνωσία, δεν μπορεί να φτιάξει μια μηχανή της προκοπής.


Δεν είναι τόσο απλό. Παρά το know-how τους σε διάφορους τομείς, οι Κινέζοι μέχρι πριν τρία χρόνια δε μπορούσαν να φτιάξουν αξιοπρεπή μπίλια για την άκρη των στυλό διαρκείας (τύπου bic). Όταν τα κατάφεραν, το έκαναν παγκόσμια είδηση (https://www.google.com/search?q=china+manufactures+a+ballpoint+pen+all+by+itself). Γενικά στη μεταλλουργία αν δεν κάνω λάθος εξακολουθούν να είναι αναγκασμένοι να εισαγάγουν κάποια κράματα, διότι δε μπορούν να τα κατασκευάσουν.

Όσο για το Benelli, είναι μεν δικύλινδρο και με περισσότερα κυβικά, αλλά μου φαίνεται δύσκολο να το προτιμήσει κάποιος σε σχέση με το 390 Adventure όταν είναι τόσο κοντά σε τιμή -εκτός κι αν θέλει απλά να πουλάει μούρη στην καφετέρια με κάτι που μοιάζει μεγαλύτερο.

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
16/06/2020, 16:36
Εγώ πάντως ξαναποσταρω αυτό
https://www.car.gr/21788712-zongshen-rx3
Γιατί όχι.

DrBig
16/06/2020, 16:43
Δεν είναι τόσο απλό. Παρά το know-how τους σε διάφορους τομείς, οι Κινέζοι μέχρι πριν τρία χρόνια δε μπορούσαν να φτιάξουν αξιοπρεπή μπίλια για την άκρη των στυλό διαρκείας (τύπου bic). Όταν τα κατάφεραν, το έκαναν παγκόσμια είδηση (https://www.google.com/search?q=china+manufactures+a+ballpoint+pen+all+by+itself). Γενικά στη μεταλλουργία αν δεν κάνω λάθος εξακολουθούν να είναι αναγκασμένοι να εισαγάγουν κάποια κράματα, διότι δε μπορούν να τα κατασκευάσουν.

Όσο για το Benelli, είναι μεν δικύλινδρο και με περισσότερα κυβικά, αλλά μου φαίνεται δύσκολο να το προτιμήσει κάποιος σε σχέση με το 390 Adventure όταν είναι τόσο κοντά σε τιμή -εκτός κι αν θέλει απλά να πουλάει μούρη στην καφετέρια με κάτι που μοιάζει μεγαλύτερο.

Απλα δεν ειχαν επενδυσει σε αυτο. Φτιαχνουν μαχητικα αεροσκαφη, πυραυλους, εχουν διαστημικο προγραμμα, αεροπλανοφορα. Αυτοι που δεν φτιαχναν στυλο διαρκειας δεν ηταν η κινα, αλλα καποιες βιομηχανιες στη κινα. Εν προκειμενω οι καλοι μεταλλειολογοι στη κινα ειχαν πιο σοβαρα πραγματα να κανουν απο το να δουλευουν σε βιοτεχνιες στυλο, οπως πχ να κανουν ενα διαστημικο σταθμο, λεμε τωρα. Γνωριζεις τι τεχνογνωσια μεταλλων χρειαζεται για να φτιαξεις κομπρεσορα κινητηρα τζετ? Μια ιδιωτικη επενδυση απο την αλλη, παντα απευθυνεται στη μεριδα της αγορας που θεωρει πιο συμφερουσα.

Κινα και Ινδια εχουν την τεχνογνωσια και τα μυαλα για να κανουν ο,τι γουσταρουν, οποτε γουσταρουν. Το θεμα ειναι να γουσταρουν. Εχω παρακολουθησει απο κοντα τους καλους φοιτητες απο τις παραπανω δυο χωρες να μετεκπαιδευονται σε καλα πανεπιστημια της ευρωπης και αμερικης απο την δεκαετια του 90 κιολας, με παχυλες υποτροφιες που με το περας των διδακτορικων τους επεστρεφαν στη μαμα πατριδα φορτωμενοι επιστημη και τεχνολογια.
Ειδικα στην περιπτωση της κινας που ειναι ιδιαζουσα περιπτωση πολυ ελεγχομενου καπιταλισμου, πρεπει να αντιληφθουμε πως υπαρχει εθνικο πλανο με ηγετες πατριωτες. Μια χωρα 1.5 δις στην πορεια της οποιας υπαρχει εθνικη ομοψυχια, is not meant to be taken lightly.

Οσο για τα 690 και trk ειναι πολυ διαφορετικες μηχανες. Αν καποιος θελει να γραφει οικονομικα ταξιδιωτικα χιλιομετρα στην ασφαλτο με λιγο χωμα θα πρεπει να ειναι τρελος να παρει 690, η βαμμενος πορτοκαλι. Το αντιθετο θα συνεβαινε για ταξιδιωτικα χιλιομετρα στο χωμα με λιγη ασφαλτο. Η δε τιμη αγορας ειναι η μια οψη του νομισματος. Η σουμα μετα τα 100κ χιλιομετρα θα δειξει το πραγματικο κοστος.

stefanos
16/06/2020, 19:11
Και γι όλους τους παραπάνω λόγους λοιπόν μην περιμένετε να δείτε κινέζικο ή ινδικό μηχανάκι ή αυτοκίνητο
στην Ευρώπη, όπως δεν βλέπετε και φορτηγά μηχανήματα έργων τρακτέρ κλπ κλπ

contes di Zante
16/06/2020, 19:59
Όταν είχε ξεκινήσει η εξαγορά της Benelli, κάπου το 2005 νομίζω, το τμήμα R&D είχε παραμείνει στην Ιταλία. Η εξαγορά ολοκληρώθηκε (?) κάπου το 2008-2009 και οι Κινέζοι έβαλαν στόχο να ξεκινήσουν με μια σειρά μικρών μοτοσυκλετών συνδυάζοντας το φτηνότερο Κινεζικό κόστος παραγωγής με την αίγλη του Ιταλικού ονόματος και τον Ευρωπαικό σχεδιασμό. Θεωρώ ότι μέχρι ένα σημείο τα έχουν καταφέρει, ειδικά στον τομέα του σχεδιασμού μοντέλα όπως τα trk251 (λιγότερο το 502) και το Leoncino ξεφεύγουν από τυπική Κινεζική σχεδίαση τύπου Zontes και αντιγραφές τύπου Voge. Ωστόσο είναι πολύ νωρίς να μιλάμε για ποιότητα και αξιοπιστία στον χρόνο, σίγουρα θέλουμε να ευλογήσουμε τα γένια μας και να υποστηρίξουμε την αγορά μας αλλά μέχρι ένα σημείο. Επίσης διαβάζω με έκπληξη, ακόμα και εδώ από συμφορουμίτες, πόσο καλά και Premium είναι τα Voge!!!...λες και τα ξέραμε απο χθές. Όσον αφορά το οικονομικό κομμάτι προσωπικά θα αγόραζα ένα φτηνό μικρό Κινεζικό μοτοσυκλετάκι τύπου trk251, Leoncino251 ή μτχ με μεγάλη πτώση στην αρχική τιμή....αλλά TRK502 στα 6200€ δεν θα αγόραζα όταν στα 7200€ υπάρχει το CB500X (χαμηλότερες τιμές στο car.gr) και στα 6490€ το 390 adventure με το πολύ πιο λογικό βάρος για την κατηγορία

RaGe_Raptor
16/06/2020, 20:12
Υπάρχει το sv 650 στα 6.395

/thread

mia_zoi_kawa
16/06/2020, 20:34
Παιδιά σας το χω πει. Οι Κινέζοι δεν θέλουνε όχι δεν μπορούνε. Στα ηλεκτρικά σκούτερ είναι η προτεραιότητα τους. Εκεί θα αντιστραφουν οι όροι.

DRAKONET
16/06/2020, 23:19
Κάθε φορά που σε διαβάζω ρε συ drakonet παθιαζομαι με τα κινέζικα και λέω μήπως ήρθε η ώρα να τους δώσω κι εγώ μια ευκαιρία.. Αλλά μετά θυμάμαι πως τελικά κι εσύ Versys 300 πήρες όταν ήρθε η ώρα να δώσεις τα ωραία σου λεφτάκια και μου περνάει. :D

ΔΕΝ μου εκατσε το TRK 502 αυτο ηθελα το εχω πει παλι.....δεν χωρουσε εκει που το παρκαρω λογω μεγεθους και υψους!
Δυστυχως το μερος ειμαι με παραχωρησεις....και καποια στιγμη θα βγει και πεζοδρομιο...εχω κανει το κουμαντο μου..μπορει σε μια εβδομαδα μπορει σε 5 χρονια.
Αστα μπερδεμενα πολυ εκει που ειμαι

DRAKONET
16/06/2020, 23:21
Βασικά στα 90s η Benelli ήταν σε κακή κατάσταση και το εργοστάσιο στο Pesaro είχε κλείσει.
Για ποια τεχνογνωσία σε I4 μιλάς? Αντιγραφή Honda ήταν στην ουσία.
Δεν είναι η δική μου γνώμη αυτή, είναι ευρέως γνωστό.


Οσο για το αν το νέο Ι4 μοτέρ είναι Benelli ή Qianjiang είναι ξεκάθαρο οτι είναι Qianjiang.
Και η Benelli Qianjiang είναι, τόσο απλά.

και η Qianjiang Benelli ειναι......τοσο απλουστερα !:D

panavour
17/06/2020, 02:59
και η Qianjiang Benelli ειναι......τοσο απλουστερα !:D

ναι αλλα ο κομης ΒΕΝΕLLI ηταν μπενελλι, ή ηταν απογονος κινεζου εμπορου που ηρθε στην ιταλια απ το βυζαντιο μεσω του δρομου του μεταξιου και το αρχικο του ονομα ηταν be-ne-lee?

sapila racing
17/06/2020, 08:03
και η Qianjiang Benelli ειναι......τοσο απλουστερα !:D

Πάλι λάθος κατάλαβες. :D
Η Benelli είναι θυγατρική της Qianjiang, αλλά η Qianjiang πουλάει μοτοσυκλέτες και με άλλα brand names όπως την Keeway.

https://www.reuters.com/companies/000913.SZ

DRAKONET
17/06/2020, 10:41
Πάλι λάθος κατάλαβες. :D
Η Benelli είναι θυγατρική της Qianjiang, αλλά η Qianjiang πουλάει μοτοσυκλέτες και με άλλα brand names όπως την Keeway.

https://www.reuters.com/companies/000913.SZ

ναι βρε το ξερω...να'χουμε να λεμε σιγα :lol:

Parking
17/06/2020, 17:16
ναι αλλα ο κομης ΒΕΝΕLLI ηταν μπενελλι, ή ηταν απογονος κινεζου εμπορου που ηρθε στην ιταλια απ το βυζαντιο μεσω του δρομου του μεταξιου και το αρχικο του ονομα ηταν be-ne-lee?

Για αυτό ήταν μια ζωή ριμάδια!!!!

Πάντως αυτά τα καινούργια πρέπει να φτιάχνουν με ατόφιο γκαζοντενεκέ
με τόσο βαρος που χουν

trifonas
16/11/2020, 09:37
Να εκθεσω και εγω την αποψη μου καθως κατοχος ενος trk πλεον εδω και 2 εβδομαδες που την πηρα απο ανταλλαγη με σκοπο να την πουλησω αλλα τελικα θα την κρατησω και θα εξηγησω γιατι.
Η μηχανη οπτικα για εμενα ειναι πολυ ομορφη στην κατηγορια της και τα χρηματα της.
Την πηρα 2ο χερι με 15000 χλμ ειναι του 2018 μοντελο.
Ηθελα κατι για την πολη και να την βολτα αν προκυψει που να ειναι βολικο και ξεκουραστο..εχω ηδη ενα σκουτερ..
Θα πω τι δεν μου αρεσει πρωτα. Εχει ενα κακο πισινο φρενο και σε αισθηση και σε δυναμη.. σαν να μην πατας φρενο. Παλι καλα που τα μπροστινα ειναι δυνατα και σε συνδιασμο με τοabs φρεναρει σχετικα καλα.
Δεν μου αρεσουν τα πλαστικα και η ποιοτητα κατασκευης αλλα αυτο εχει να κανει με την τιμη της..δικαιολογειται εως ενα σημειο. εδω θα δειξει και ο χρονος ποσο θα αντεξουν.
Δεν μου αρεσε ενα εντονος τριγμος που εκαναν τα πλαστικα μετα τις 5000 στροφες και πολυ κουραστικος που σε αναγκαζε να κανεις αλλαγες πριν αυτες τις στροφες για να μην τον ακους. Αλλα αυτο λυθηκε οικονομικα λυνοντας τα πλαστικα και βαζοντας pads και αυτοκολλητα μονωτικα που βαζουμε στα επιπλα απο κατω. Πλεον δεν υφισταται αυτος ο ηχος ετσι απλα.
Στα θετικα τωρα..Ειναι σαν να οδηγω το σκουτερ μου αλλα νιωθοντας πιο ασφαλεις. ειναι χαμηλο με μικρο υψος σελας πατανε και τα 2 ποδια κατω, ευκολο και ελαφρυ σε χειρισμους τοσο σταματημενος οσο και εν κινησει.
Η γραμμικοτητα του μοτερ και ο ηχος ειναι πολυ ωραια. Δεν με ενθουσιαζει η δυναμη αλλα δεν το πηρα γι αυτο.
Η γενικοτερη αισθηση πως οδηγας μια μεγαλυτερη μοτο απο θεμα ασφαλειας στο δρομο, το πως στριβει(εκει εμεινα λιγο εκπληκτος καθ οτι δεν περιμενα να ειναι τοσο ευκολη στην αλλαγη πορειας και στην σταθεροτητα και την γωνια στις στροφες καθως και στην καλη αισθηση και αποσβεση του μπροστινου.
Αυτα προς το παρον θα επανελθω μετα πο καιρο που θα εχω περισσοτερα χλμ//...