PDA

View Full Version : F650 st με γεμάτο ντεποζιτο δεν τραβαει βενζινη στο καρμπ



kontoreg
08/06/2020, 15:48
καλησπερα στην παρεα :D ειμαι νεο μελος γιαυτο συγχωρεστεμε σε περιπτωση που εχω κανει λαθος με το θεμα που ανοιγω. παμε...

Ειμαι κατοχος μιας f650st (με τα φλασακια εξω) η μοτο εχει περιπου 36.0000 στο κοντερ αλλα ειναι σιγουρα 136.0000 , παρολα αυτα καλα πηγαινε εκτος απο την καταναλωση.
την παω σε μηχανικο και κανει ενα καθαρισμα καρμπυρατερ και μου λεει οτι αλλαξε θεση στις βελονες (τις ανεβασε μια θεση) και οτι θα χρειαστω αλλαγη γιατι ειναι λιγο φαγωμενες.Περνανε οι μερες η μηχανη καλα αλλα πεσμενη σε αποδοση και εμενα με τρωει να τελειωσω το θεμα με τα καρμ.

παραγγελνω λοιπον 2 κιτ (k-1345bk) που εχουν ολα τα εσωτερικα για τα καρμπ. (ζιγκλερ,ο-ρινγκ.κ.α) + 2 μεμβρανες. Την βαζω κατω και τα βγαζω μονος , με τον σωστο τροπο , (βγαλσιμο εξατμησης,φιλτροκουτι και ντεποζιτο) μενω παγωτο :eek: γιατι βλεπω την βιδα που κραταει απο πανω την πισω αναρτηση σπασμενη και μισο βγαλμενη

418784

καλα που ασχοληθηκα!

Παιρνω τα καρμ για εγχειρηση...
418783


ολα καλα κανενα προβλημα εκτος απο το emulsion tube που ηταν κολλημενο,στην φωτο φαινετε κατω κατω να εχει σκουρια? δεν ξερω, παντως αλλαχτηκε με νεο απο το κιτ. αφου λοιπον ολα μπαινουν καινουρια , με μονη διαφορα το ζιγκλερ του main jet που το κιτ ειχε το 140 ενω το δικο μου 132,5 (μετα το 1996 ειχαν ολα 132,5 main ενω πριν 140 main) και τις βελονες στην θεση 3 (στη μεση) μετρωντας απο πανω και οχι στην 4 που εχει μαμα, αλλαζω μεμβρανες, ρυθμιζω τα float και κλεινω τα καρμπ. τα δενω ολα και παρατηρω οτι το φιλτρο βενζινης το εξτρα που ειχε ειναι σε μαυρο χαλι πεταω το παλιο και παιρνω ενα ιδιου τυπου (διαφανο με πορτοκαλι φιλτρακι πιθανον χαρτινο δεν ξερω)

418785


βαζω μπροστα και αφου ρυθμιζω λιγο το ρελαντι ολα ακουγοντε καλα ουτε διαρροες στα καρμ. ουτε αρρυθμιες ολα δουλευουν μια χαρα... ζεστενεται η μηχανη ανεβαζω λιγο στροφες, μαρσαρω εως 4000-5000 μια χαρα και παλι, γρηγορη αποκριση του γκαζιου, σπιρταδα φουλ, ανεβαιναν οι στροφες γρηγορα και γενικα ολα πολυ πολυ καλυτερα απο οτι ηταν :D επαναλαμβανω την διαδικασια αλλες 2 φορες αφου την αφηνα να κρυωσει χωρις αλλες παρατηρησεις. βαζω σελα και παω δοκιμη :smokin:


αφου κανω 3-4 χλμ μεσα στην πολη τερμα χαλαρα , αλλαγες στις 3000-3500 χωρις καποιο προβλημα βγαινω και λιγο πιο εξω....
σταματημενος σε φαναρι αναβει πρασινο και ξεκιναω 1..2..3.. αλλαγες 4000-6000 μια χαρα και παλι (εφτασα εως 140-150) δεν παρατηρω τπτ περιεργο και ειμαι ικανοποιημενος απο την αποδοση. εν συνεχεία σταθερο γκαζι με 100 για περιπου 4-5 χλμ μετα περασα μεσα απο χωριο χαλαρα με 60 απροβληματιστα εως τωρα με το που βγαινω η μηχανη με αφηνει απο καυσιμο. κανω ακρη βγαζω κρανος μπουφαν και σκυβω να δω τι συμβαινει, καμια διαρροη ολα καλα αλλα το φιλτρακι την βενζινης ,το νεο που εβαλα, αδειο! κουναω ντεποζιτο ακουγετε να εχει μεσα (η μηχανη δεν εχει δεικτη) βγαζω το σωληνακι στην ακρη απο το φιλτρο και αφηνω να τρεξει λιγο βενζινη κατω (τεποζιτο-ρουμπινετο στο ον-φιλτρο-κενο) κλεινω με το δακτυλο την ακρη απο το φιλτρο (το φιλτρο γεμιζει βενζινη) και το ξανα βαζω στο σωλινακι που πηγαινει στο καρμπ, ανοιγω λιγο τις βιδες απο τις αποστράγγιξεις στα ποτηρακια του καρμπ αδειαζω λιγο βενζινη και απο τα δυο γυριζω το ρουμπινετο στη ρεζερβα και παω για να φουλαρω με χαλαρη οδηγηση. στο δρομο για πισω παρατηρω οτι το φιλτρο βενζινης (διαφανο) αδειαζε αλλα δεν γεμιζε :sick: δεν δινω σημασια μεχρι που με αφηνει η μηχανη ξανα απο βενζινη. παλι ακρη παλι η ιδια διαδικασια παλι βαζω μπρος και φτανω βενζιναδικο :)
φουλαρω και παιρνει 13,8 λιτρα (στο νετ βρηκα 17 λίτρα (5 λίτρα ρεζερβα) οτι παιρνει) γυριζω στο on, κοιταω το φιλτρο βενζινης και βλεπω οτι δεν γεμιζει (ειχε παει μεχρι το 1/3 μεχρι να φτασω ,δεν το πειραζω, βαζω μπρος και πισω σπιτι στο δρομο βλεπω οτι αδειαζει το φιλτρο και δεν γεμιζει.σταματαω ακρη σβηνω και περιμενω,κουναω μηχανη,χτυπαω απαλα το φιλτρο απο εξω τπτ.... πιανω με το χερι μου το σωληνακι που οδηγει στο καρμπ μετα το φιλτρο βενζινης το πιεζω το αφηνω, το πιεζω το αφηνω και το φιλτρο γεμιζει βενζινη!! βαζω μπρος φευγω περνωντας μεσα απο την πολη η μηχανη δεν εχασε ισχυ αλλα παρατηρουσα σε σταθερο γκαζι ενα μικρο διακοπτομενο σαν μπουκωμα επαναλαμβανομενο για λιγα δευτερολεπτα και μετα μολις εδινα ακουγε κανονικα χωρις προβλημα.

φτανω σπιτι βγαζω παλι το σωλινακι απο το φιλτρο (τεποζιτο-ρουμπινετο στο ον-φιλτρο βενζινης-κενο) και τρεχει κανονικα κανενα κολλημα,το ξανα βαζω στη θεση του ανοιγω τις αποστράγγιξεις τις αφηνω να τρεχουν για μερικα λεπτα (πρωτα την μια και μετα την αλλη) παλι χωρις καποιο προλβημα βαζω μπρος παω βολτα το τετραγωνο νορμαλ οδηγηση κανενα μπουκωμα αλλα παλι το φιλτρακι να αδειαζει χωρις να γεμιζει! :facepalm::confused::a4::a4::a4::plaf::plaf:

μηπως ξερει κανεις τι μπορει να φταιει?

συγνωμη για το σεντονι αλλα προσπαθησα να ειμαι οσο πιο αναλυτικος γινεται μηπως βρει κανενας λυση

Ευχαριστω πολυ :D

Υ.Γ. μην βαρατε παιδια δεν ειμαι μηχανικος ασχετος ειμαι

Volpad
08/06/2020, 15:58
Δες αν στο κάνει με την τάπα της βενζίνης ανοιχτή.

Μπορεί να έχει βουλώσει η τάπα και να κάνει υποπίεση στο ντεπόζιτο.

kontoreg
08/06/2020, 16:03
ευχαριστω πολυ! θα το δω :)

lykourgi
08/06/2020, 16:05
Χωρίς να ξέρω ακριβώς την μηχανή σου θα κοιτούσα την εξισορρόπηση πίεσης του ρεζερβουάρ. Δοκίμασε να το οδηγήσεις λίγο χωρίς τάπα(βάλε ένα πανί, πρόχειρα), αλλά με μεγάλα ανοίγματα του γκαζιού.

Μπορεί να λες ότι είσαι άσχετος, αλλά μακάρι να τα έγραφαν όλοι οι άσχετοι με τόση σαφήνεια.

DrBig
08/06/2020, 16:17
Μηπως εχεις τρομπα υποπιεσης?
Αν ναι, παρακαμψε την για μια δοκιμη αφου βεβαιωθεις πως η σταθμη καυσιμου ειναι αρκετα ψηλοτερα απο τα καρμπυρατερ.

kontoreg
08/06/2020, 16:59
Χωρίς να ξέρω ακριβώς την μηχανή σου θα κοιτούσα την εξισορρόπηση πίεσης του ρεζερβουάρ. Δοκίμασε να το οδηγήσεις λίγο χωρίς τάπα(βάλε ένα πανί, πρόχειρα), αλλά με μεγάλα ανοίγματα του γκαζιού.

Μπορεί να λες ότι είσαι άσχετος, αλλά μακάρι να τα έγραφαν όλοι οι άσχετοι με τόση σαφήνεια.

ευχαριστω πολυ :D σημερα δεν προλαβαινω αλλα αυριο δοκιμαζω ταπα ανοιχτη και θα επανελθω :)

kontoreg
08/06/2020, 17:05
Μηπως εχεις τρομπα υποπιεσης?
Αν ναι, παρακαμψε την για μια δοκιμη αφου βεβαιωθεις πως η σταθμη καυσιμου ειναι αρκετα ψηλοτερα απο τα καρμπυρατερ.

ευχαριστω πολυ για την απαντηση αλλα αν η τρομπα υποπιεσης ειναι το "βαρελακι" που ειχαν πισω δεξια η κατω στην ποδιά δεν εχω :sad: επισης οταν εβγαλα το τεποζιτο εκτος απο τα σωληνακια της υπερχειλισης δεν ειδα τπτ αλλο.

Volpad
08/06/2020, 17:11
Κοίτα.

Το τεπόζιτο πρέπει να βάζει αέρα απο τη τάπα, για να αναπληρώνει σε όγκο τη βενζίνη που βγαίνει.
Αλλιώς, δημιουργείται υποπίεση στο τεπόζιτο και δεν μπορεί να κατέβει βενζίνη στα καρμπς.

Άν βουλώσει τελείως αυτή η τρύπα και δεν μπαίνει αέρας, δεν κατεβάζει καθόλου βενζίνη.
Αν είναι μισοβουλωμένη, κατεβάζει λιγότερη βενζίνη απο ότι ζητάει ο κινητήρας.

DrBig
08/06/2020, 17:12
ευχαριστω πολυ για την απαντηση αλλα αν η τρομπα υποπιεσης ειναι το "βαρελακι" που ειχαν πισω δεξια η κατω στην ποδιά δεν εχω :sad: επισης οταν εβγαλα το τεποζιτο εκτος απο τα σωληνακια της υπερχειλισης δεν ειδα τπτ αλλο.

Αν εχεις θα ειναι mikuni και θα ειναι καπως ετσι...

https://www.google.com/search?q=mikuni+fuel+pump&oq=mikuni+fuel+pump&aqs=chrome..69i57j0l4.16241j0j7&client=tablet-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=Fsuy9-SjqGnp9M

Αν δεν εχεις και δε βγαλεις ακρη, βαλε μια.

toyar
08/06/2020, 17:19
Χωρίς φιλτρακι το κάνει;
Το φιλτρακι είναι με σωστή φορα;

kontoreg
08/06/2020, 19:16
Αν εχεις θα ειναι mikuni και θα ειναι καπως ετσι...

https://www.google.com/search?q=mikuni+fuel+pump&oq=mikuni+fuel+pump&aqs=chrome..69i57j0l4.16241j0j7&client=tablet-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=Fsuy9-SjqGnp9M

Αν δεν εχεις και δε βγαλεις ακρη, βαλε μια.

ευχαριστω και παλι! δεν εχω και δεν ηξερα οτι μπορω να βαλω, οπως ειπες αν δεν βγαλω ακρη θα βαλω :a20:

kontoreg
08/06/2020, 19:18
Κοίτα.

Το τεπόζιτο πρέπει να βάζει αέρα απο τη τάπα, για να αναπληρώνει σε όγκο τη βενζίνη που βγαίνει.
Αλλιώς, δημιουργείται υποπίεση στο τεπόζιτο και δεν μπορεί να κατέβει βενζίνη στα καρμπς.

Άν βουλώσει τελείως αυτή η τρύπα και δεν μπαίνει αέρας, δεν κατεβάζει καθόλου βενζίνη.
Αν είναι μισοβουλωμένη, κατεβάζει λιγότερη βενζίνη απο ότι ζητάει ο κινητήρας.

να εισαι καλα! αυριο θα εξετασω λεπτομερως την ταπα!

kontoreg
08/06/2020, 19:28
Χωρίς φιλτρακι το κάνει;
Το φιλτρακι είναι με σωστή φορα;

ευχαριστω πολυ για την απαντηση! αυριο αν με την ταπα δεν εχω προβλημα που ειπαν ο Volpad και ο lykourgi θα δοκιμασω μια χωρις φιλτρο και μια με αλλο φιλτρο ιδιου τυπου ισως λιγο μεγαλυτερο.
ναι ειναι με την σωστη φορά ειχε βελος (το οποιο το εβαλα να δειχνει με κατεύθυνση στα καρμπ)

kostaskk
08/06/2020, 20:55
για την βιδα μπορει να φταιει ο μηχανικος αν την ελυσε. μην κυκλοφορεις αν δεν φτιαχτεί

η βελόνα που ανεβασε εκανε ποιο πλουσιο το μιγμα στις μεσαιες.καλητερα χρησιμοποιησε την θεση που ηταν πριν,και καλητερα τις ιδιες ακριβος καινουριες βελόνες
με διαφορετικες αλλαζεις το μιγμα, ειτε χειρότερο ειτε καλύτερο, για να ναι κιτ θα πηγαινουν και με αλλα πραγματα πακετο μαζι οπως εξατμισεις.

τα +10 μεγαλύτερα νουμερα ζιγκλερ ειναι μεγαλη διαφορα και κανει το μιγμα πλουσιο απο μεσαιες και στο τερμα γκαζι λογικα θα καιει παραπανω θα χασει επιδώσεις,θα εχει ποιο μαυρα μπουζι,κεφαλη κτλ παραπανω επικαθισεις θα καταπονεί τα ελατηρια πιστονιου παραπάνω αλλα και ποιο μικρες θερμοκρασιες λειτουργειας.

το φιλτρο να εχει σωστη φορα και να ειναι στο ιδιο μεγεθος με το παλιο, η ακομα καλητερα το ιδιο, αν η μοτο δεν ειχε φιλτρο εκει απο μαμα και μπηκε μετα περιοριζει την ροή
το ντεπόζιτο θα εχει τρυπα η σωληνακι εξαέρωσης που μπορει να ειναι ενας λογος που δεν κατεβαζει αν εχει βουλωσει, με ανοικτη ταπα δεν θα πρεπει να το κανει. η τρομπα βενζινης (μερικα μοτο με καρμπ ειχαν)αλλα δεν νομιζω να εχει τρομπα

kontoreg
09/06/2020, 21:14
για την βιδα μπορει να φταιει ο μηχανικος αν την ελυσε. μην κυκλοφορεις αν δεν φτιαχτεί

η βελόνα που ανεβασε εκανε ποιο πλουσιο το μιγμα στις μεσαιες.καλητερα χρησιμοποιησε την θεση που ηταν πριν,και καλητερα τις ιδιες ακριβος καινουριες βελόνες
με διαφορετικες αλλαζεις το μιγμα, ειτε χειρότερο ειτε καλύτερο, για να ναι κιτ θα πηγαινουν και με αλλα πραγματα πακετο μαζι οπως εξατμισεις.

τα +10 μεγαλύτερα νουμερα ζιγκλερ ειναι μεγαλη διαφορα και κανει το μιγμα πλουσιο απο μεσαιες και στο τερμα γκαζι λογικα θα καιει παραπανω θα χασει επιδώσεις,θα εχει ποιο μαυρα μπουζι,κεφαλη κτλ παραπανω επικαθισεις θα καταπονεί τα ελατηρια πιστονιου παραπάνω αλλα και ποιο μικρες θερμοκρασιες λειτουργειας.

το φιλτρο να εχει σωστη φορα και να ειναι στο ιδιο μεγεθος με το παλιο, η ακομα καλητερα το ιδιο, αν η μοτο δεν ειχε φιλτρο εκει απο μαμα και μπηκε μετα περιοριζει την ροή
το ντεπόζιτο θα εχει τρυπα η σωληνακι εξαέρωσης που μπορει να ειναι ενας λογος που δεν κατεβαζει αν εχει βουλωσει, με ανοικτη ταπα δεν θα πρεπει να το κανει. η τρομπα βενζινης (μερικα μοτο με καρμπ ειχαν)αλλα δεν νομιζω να εχει τρομπα

ευχαριστω πολυ για την απαντηση! να εισαι καλα θα τα λαβω ολα υποψιν :)

kontoreg
09/06/2020, 23:12
λοιπον.... παω σημερα να την βγαλω βολτα (αφου εχω αγορασει νεο φιλτρο να δοκιμασω και μια ενωση για να δοκιμασω χωρις φιλτρο) και βλεπω αυτο.....

418813

χτες οταν την αφησα ηταν γεματο μεχρι την μεση

δεν χανω χρονο και κοιταω τις τρυπες στο τεποζιτο (2) οπως ειπατε και ηταν καλα...

418814

418815

και λεω ας παω βολτα και οταν με αφησει αλλαζω επιτοπου το νεο φιλτρο και μετα δοκιμαζω χωρις αυτο...

βαζω μπρος και στο ρελαντι οσο την αφηνα για να ζεσταθει παρατηρω οτι το φιλτρο δεν αδειαζει.... βγαινω για δοκιμη και στα πρωτα χλμ (χαλαρη οδηγηση) το φιλτρο αδειαζει αλλα η μηχανη δεν με αφηνει και συνεχιζω για να δω ποτε θα με αφησει και ανεβαζω ρυθμο με ανοιγματα και γεματες αλλαγες αλλα τπτ (παρατηρω οτι καπου στις 2500-3000 στροφες η μηχανη δεν επιταχυνει με σταθερα ανοιγμενη μανετα οπως παλιοτερα αλλα μενει σταθερη στις στροφες της και χρειαζεται πιο γεναιο ανοιγμα την μανετας για να ξεκιναει να ανεβαζει στροφες, υποθετω οτι εχει να κανει με τη θεση της βελονας και τη ρυθμιση του μιγματος μιας και ειμαι σε υψομετρο 160μ και οι βολτες μου μπορει να φτασουν μεχρι 1200μ,θα ψαχτω και θα το ρυθμισω) φτανω να κανω περιπου 20 χλμ και η μηχανη να μην εχει σταματησει απο καυσιμο (δυστυχως λογο χρονου επρεπε να γυρισω αλλα η αποσταση ηταν παραπανω απο την διπλασια σε σχεση με χτες που με αφησε και η διαδρομη σημερα ηταν ανηφορικη)
γυρισω παρκαρω και με το που σβηνω την μοτο και την βαζω στο διπλο σταν βλεπω οτι το φιλτρο δεν ειναι τελειως αδειο οπως φαινοταν αλλα ειχε μεσα.

418811

δεν μπορω να εξηγησω πως λυθηκε (μαλλον) το μονο λογικο ειναι οτι χτες την πρωτη φορα με αφησε απο βενζινη φυσιολογικα την δευτερη τριτη και τεταρτη ειχε φουσκαλα αερα αναμεσα στο ρακορ-φιλτρο βενζινης και τα σωληνακια μεχρι το καρμπ γιαυτο και με αφηνε, και οταν εμεινε ολο το βραδυ καπως εξισορροπηθηκε ολο αυτο. θα κανω και μεγαλυτερη βολτα με την πρωτη ευκαιρια για να βεβαιωθω οτι ειναι ολα οκ
(τελευταια παρατηρηση πριν σβησω την μοτο ηταν οτι η ζέστη απο την εξατμηση ηταν υπερβολικη τα καυσαερια ηταν καυτα πολυ και το πλαστικο πανω απο την εξατμηση ηταν επισης υπερβολικα ζεστο, το αποδιδω στο 140 main jet μιας και οπως ειπε ο kostaskk πολυ πλουσιο μειγμα , θα βαλω παλι το 132,5)

σας ευχαριστω ολους θερμα για τις γρηγορες και σοβαρες απαντησεις σας, να ειστε καλα!

Υ.Γ. θα επανελθω μετα την μεγαλη βολτα για να επιβεβαιώσω οτι ολα ειναι οκ

Volpad
09/06/2020, 23:16
Αυτές οι τρύπες δεν είναι της υποπιεσης.
Είναι για να τρέχει το νερό της βροχής η του πλυσίματος από την τάπα στο έδαφος.
Η τρύπα της υποπιεσης, είναι στο κάτω μέρος της τάπας, ώστε να βρίσκεται κάτω από το λάστιχο που ασφαλίζει.

kontoreg
09/06/2020, 23:37
Αυτές οι τρύπες δεν είναι της υπόθεσης.
Είναι για να τρέχει το νερό της βροχής η του πλυσίματος από την τάπα στο έδαφος.
Η τρύπα της υπόθεσης, είναι στο κάτω μέρος της τάπας, ώστε να βρίσκεται κάτω από το λάστιχο που ασφαλίζει.

ωω δεν το ηξερα, αυριο θα παω να τις βρω, ευχαριστω πολυ!

Volpad
09/06/2020, 23:45
Απλά δοκίμασε με ανοιχτή τη τάπα να δεις αν κατεβάζει συνέχεια...

.edit προφανώς εννοούσα υποπιεσης και όχι υπόθεσης... :lol:

kostaskk
10/06/2020, 00:00
το ποιο πλουσιο μιγμα δεν ανεβάζει τις θερμοκρασιες. τις ρίχνει. (το ειχα γραψει)

οι θερμοκρασιες που βλεπεις μπορει να ειναι απο φτωχο μιγμα λογο μη επαρκης ποσοτητας καυσιμου, (το σχεδον αδειο φιλτρο) πραγμα επικίνδυνο για το μοτερ, μπορει να παθει σοβαρη ζημια, απεφυγε να το αφηνεις να μενει απο καυσιμο. αν βαλεις το 130 ζικλερ ετσι οπως ειναι θα δεις ακομα ποιο πολυ ζεστη. μιας και το φτωχο μιγμα αυξανει τις θερμοκρασιες

σιγουρέψου οτι η μοτο ειχε εκει φιλτρο απο το εργοστασιο και οτι δεν το πρόσθεσε καποιος προηγούμενος ιδιοκτητης, (πχ μπορει να εχει φιλτρο μεσα στο ντεποζιτο)
αν ναι τοτε περιοριζει την ροη και πρεπει να βγει. δεν φαινετε και πολυ σωστο, αν ηταν σχεδον γεματο η στην μεση καλητερα.

τελος τα φλοτερ ελπιζω να μην στράβωσαν- μπηκαν λαθος ενας ελενχος σταθμης θα δειξει αν εχουν σωστη σταθμη τα μπολ.
βρες και διαβασε το μανουαλ τις μηχανης.

εκει θα λεει τι ρυθμισεις θελουν τα καρμπ,που ειναι η εξαερωση του ντεποζιτου,τα φιλτρα και πολλα αλλα.

αφου πριν δουλευε σωστα γιατι εκανες τοσες αλλαγες σε ζιγκλερ-βελόνες?

kontoreg
10/06/2020, 00:49
το ποιο πλουσιο μιγμα δεν ανεβάζει τις θερμοκρασιες. τις ρίχνει. (το ειχα γραψει)

οι θερμοκρασιες που βλεπεις μπορει να ειναι απο φτωχο μιγμα λογο μη επαρκης ποσοτητας καυσιμου, (το σχεδον αδειο φιλτρο) πραγμα επικίνδυνο για το μοτερ, μπορει να παθει σοβαρη ζημια, απεφυγε να το αφηνεις να μενει απο καυσιμο. αν βαλεις το 130 ζικλερ ετσι οπως ειναι θα δεις ακομα ποιο πολυ ζεστη. μιας και το φτωχο μιγμα αυξανει τις θερμοκρασιες

σιγουρέψου οτι η μοτο ειχε εκει φιλτρο απο το εργοστασιο και οτι δεν το πρόσθεσε καποιος προηγούμενος ιδιοκτητης, (πχ μπορει να εχει φιλτρο μεσα στο ντεποζιτο)
αν ναι τοτε περιοριζει την ροη και πρεπει να βγει. δεν φαινετε και πολυ σωστο, αν ηταν σχεδον γεματο η στην μεση καλητερα.

τελος τα φλοτερ ελπιζω να μην στράβωσαν- μπηκαν λαθος ενας ελενχος σταθμης θα δειξει αν εχουν σωστη σταθμη τα μπολ.
βρες και διαβασε το μανουαλ τις μηχανης.

εκει θα λεει τι ρυθμισεις θελουν τα καρμπ,που ειναι η εξαερωση του ντεποζιτου,τα φιλτρα και πολλα αλλα.

αφου πριν δουλευε σωστα γιατι εκανες τοσες αλλαγες σε ζιγκλερ-βελόνες?

φιλτρο εκει δεν ειχε απο εργοστασιο (εχει ενα μικρο φιλτρο στην εισοδο στα καρμπ εσωτερικο) το εξτρα φιλτρο ηταν πατεντα που γινοταν σε αυτην την μοτο γιατι δεν επαρκουσε το μικρο φιλτρακι.
μανουαλ δεν εχω και τις περισσοτερες πληροφοριες της διαβαζω απο το faq.f650.com που εχει πολυ πραγμα για αυτο το μοντελο
δυστυχως το κιτ που ειχε μεσα ολα τα μαμα μερη για τα καρμπ μου ειχε main jet 140 και υπεθεσα οτι εφοσον το ιδιο μοτερ στην ιδια μηχανη δουλευε με 140 main πριν το 96 δεν θα υπαρχει θεμα (

Q. What are the STOCK Carb Settings?
A. The Stock Carb Settings are:

1996 Onward Models:
Main Fuel Jets #132.5
Pilot Jets #41.3 (Idle Air Jets)
Needles 5E94, 4th Clip from Top (Blunt End)
Carb Venturi (Emulsion Tube) 584□□-2. The first "□" stands for a rectangle with a small square inside, the second "□" stands for a small rectangle. Thanks to Marty #436)
Float Height 14.6mm from the Gasket Surface
Idle Mix Screws backed out 3.5 turns from LIGHTLY seated (all the way in).
The Stock "Organ Pipe's are sealed so if yours are open someone has probably re-jetted your bike.
1993-1995 Models: Thanks to Spakur & Fede

Main Fuel Jets #140
Main Air Jet 0.6
Pilot Jets #41.3 (Idle Fuel Jets)
Idle Air Jet 1.5
Needles 5E94, 4th Clip from Top (Blunt End)
Carb Venturi 584#0-2
Float Height 14.6mm from the Gasket Surface.
Idle Mix Screws backed out 3.5 turns from LIGHTLY seated (all the way in).
The Stock "Organ Pipe's are open so if yours are plugged someone has probably re-jetted your bike. Here's a picture of a 1995 with the holes ALREADY open, from the factory: Factory Airbox.

η θεση της βελονας ειναι στο νουμερο 4 (μετρωντας απο πανω προς τα κατω βαση τις εργοστασιακες ρυθμίσεις) και εγω την εβαλα στο νουμερο 3 ( για καλυτερη οικονομια) στην ουσια ειναι και η μονη αλλαγη που εγινε.

το υψος στα float ειναι μετρημενο στα 14,6mm και δεν γινεται να μπει λαθος γιατι δεν θα εκλειναν τα καπακια απο τα ποτηρακια.

οποτε το μονο που μενει οτι μπορει να μην ρυθμισα σωστα ειναι η βιδα του μιγματος οπου ειναι γυρισμενη λιγο παραπανω (3,75) απο 3,5 φορες που αναφερουν στις εργοστασιακες ρυθμησες
θα λυσω το θεμα με το καυσιμο και το φιλτρο και αφου τσεκαρω τις τρυπες της ταπας αν ειναι οκ επομενο βημα να καταργησω το εξτρα φιλτρο στη συνεχεια θα βαλω και την βελονα στην θεση 4 ( να γινει πιο πλουσιο το μιγμα και να τσεκαρω το θεμα με την θερμοκρασια μετα την αλλαγη) ευχαριστω πολυ και παλι! :):)

kontoreg
10/06/2020, 00:51
Απλά δοκίμασε με ανοιχτή τη τάπα να δεις αν κατεβάζει συνέχεια...

.edit προφανώς εννοούσα υποπιεσης και όχι υπόθεσης... :lol:

:D το καταλαβα αλλα εβγαζε νοημα και με το υποθεσης :lol: αυριο θα ασχοληθω με ολα