PDA

View Full Version : Ασχετοσύνη και..Test ride?



haga1981
09/06/2020, 16:46
Με μερικά χρόνια σε 300άρι scooter με ενδιαφέρει η αγορά συμβατικής μηχανής. Το μοντέλο που με ενδιαφέρει είναι το TRK 502 (ναι σωστά αυτή των 230 κιλών)

Χωρίς να μακρυγορήσω, σκέφτομαι σοβαρά να το πάρω για test ride αλλά με μηδέν (κακά τα ψέματα) εμπειρία απο συμπλέκτη έχω επίσης και σοβαρούς ενδοιασμούς...

Φοβάμαι πως όλη την ώρα θα την περάσω προσπαθώντας να δουλέψω τον συμπλέκτη χωρίς να ρίξω την μηχανή μέσα σε κατάσταση φούλ άγχους (δεδομένου ότι η μηχανή δεν μου ανήκει) και απλά τελικά δεν θα μπορέσω να καταλάβω τίποτα απο την μηχανή σαν μηχανή (πως πάει, πως στρίβει, πώς φρενάρει κλπ). Απλά θα έχω καταφέρει να χάσω καμια 10-αριά χρόνια ζωής...

Σωστοί οι ενδοιασμοί ή το παρασκέφτομαι?

Ευχαριστώ.

billy84
09/06/2020, 17:16
Θα σου φανεί αστεία η απάντηση αλλά είναι και σωστοί οι ενδοιασμοί σου ομως ταυτόχρονα το παρασκέφτεσαι!:lol:

Παν μέτρον άριστον.;)

Aviador
09/06/2020, 17:17
Φίλε μου με μηδέν εμπειρία σε συμπλέκτη ΔΕΝ πας να κάνεις τα πρώτα σου βήματα σε αυτήν τη μηχανή. Θέλεις κάτι πιο χαμηλό σε υψος γιατί 99.9% θα σου σβήσει κάποια στιγμή οπότε από το σκουντηγμα που θα κάνει η μηχανή καλυτερα να μπορείς να πατας έδαφος με άνεση παρα να ζοριστείς να ισορροπησεις σε μια τέτοια μηχανή. Πιθανό να βρεθείς κάτω. Τα κυβικά δεν παιζουν ρόλο. Περισσότερο ο όγκος το υψος και σαφώς το βάρος της μηχανής. Θα σου λεγα να το αποφυγεις για αρχή όσο δεν έχεις εμπειρία από συμπλέκτη.

panavour
09/06/2020, 17:25
Με μερικά χρόνια σε 300άρι scooter με ενδιαφέρει η αγορά συμβατικής μηχανής. Το μοντέλο που με ενδιαφέρει είναι το TRK 502 (ναι σωστά αυτή των 230 κιλών)

Χωρίς να μακρυγορήσω, σκέφτομαι σοβαρά να το πάρω για test ride αλλά με μηδέν (κακά τα ψέματα) εμπειρία απο συμπλέκτη έχω επίσης και σοβαρούς ενδοιασμούς...

Φοβάμαι πως όλη την ώρα θα την περάσω προσπαθώντας να δουλέψω τον συμπλέκτη χωρίς να ρίξω την μηχανή μέσα σε κατάσταση φούλ άγχους (δεδομένου ότι η μηχανή δεν μου ανήκει) και απλά τελικά δεν θα μπορέσω να καταλάβω τίποτα απο την μηχανή σαν μηχανή (πως πάει, πως στρίβει, πώς φρενάρει κλπ). Απλά θα έχω καταφέρει να χάσω καμια 10-αριά χρόνια ζωής...

Σωστοί οι ενδοιασμοί ή το παρασκέφτομαι?

Ευχαριστώ.

Εκτος των ανω που ειναι αποτρεπτικοι παραγοντες, εχε υπ οψιν σου οτι οι μηχανες που δινονται για τεστ ΟΦΕΙΛΟΥΝ να ειναι ασφαλισμενες, και οι σοβαρες αντιπροσωπειες σε βαζουν και υπογραφεις χαρτι για να τις οδηγησεις.Αν δεν πληρουν αυτες τις προυποθεσεις ΜΗΝ παρεις μηχανη για τεστ.

BLiTzER
09/06/2020, 17:30
Δίνουν test ride μοτοσικλέτες σε οδηγούς σκούτερ;

haga1981
09/06/2020, 18:01
Δίνουν test ride μοτοσικλέτες σε οδηγούς σκούτερ;

Δεδομένου ότι υπάρχει απεριόριστο δίπλωμα (που κανονικά γίνεται και με A2) δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα...

BLiTzER
09/06/2020, 18:06
Δεδομένου ότι υπάρχει απεριόριστο δίπλωμα (που κανονικά γίνεται και με A2) δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα...

Μην το λες. Η ΚΤΜ πχ δε δίνει μεσαίες/μεγάλες μοτοσικλέτες αν δεν έχεις ήδη στην κατοχή σου κάποια 600+ cc.

Όπως και να'χει, καλύτερα να βρεις κάποιο μικρό, ελαφρύ μηχανάκι, μέχρι να συνηθίσεις την οδήγηση με συμπλέκτη. Και μεγάλο ρίσκο έχει αυτό που θες να κάνεις, και δε θα καταλάβεις τίποτα για το μηχανάκι.

haga1981
09/06/2020, 18:12
Μην το λες. Η ΚΤΜ πχ δε δίνει μεσαίες/μεγάλες μοτοσικλέτες αν δεν έχεις ήδη στην κατοχή σου κάποια 600+ cc.

Όπως και να'χει, καλύτερα να βρεις κάποιο μικρό, ελαφρύ μηχανάκι, μέχρι να συνηθίσεις την οδήγηση με συμπλέκτη. Και μεγάλο ρίσκο έχει αυτό που θες να κάνεις, και δε θα καταλάβεις τίποτα για το μηχανάκι.

Σοβαρά μιλάς? Μου κάνει μεγάλη εντύπωση. Δηλαδή οι αντιπροσωπείες έχουν το περιθώριο να διώχνουν ουσιαστικά πιθανούς πελάτες με αυτόν τον τρόπο?

Δηλαδή αν είχα ήδη το TRK 502 που είναι 500αρι δεν θα μου έδιναν για test ride το 790 πχ?

BLiTzER
09/06/2020, 18:14
Σοβαρά μιλάς? Μου κάνει μεγάλη εντύπωση. Δηλαδή οι αντιπροσωπείες έχουν το περιθώριο να διώχνουν ουσιαστικά πιθανούς πελάτες με αυτόν τον τρόπο?

Δηλαδή αν είχα ήδη το TRK 502 που είναι 500αρι δεν θα μου έδιναν για test ride το 790 πχ?

Ακριβώς. (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/ktm-orange-days-2020-taxidi-synehizetai)

"Απαραίτητα: Άδεια οδήγησης, ταυτότητα, εξοπλισμός ασφαλείας (κράνος, μπουφάν, γάντια, μακρύ παντελόνι). Επίσης, βεβαιωμένη κατοχή μοτοσυκλέτας άνω των 600cc για τη δοκιμή των 790, & 1290."

Νομίζω προτιμούν να χάσουν έναν πιθανό πελάτη από τις συνέπειες ενός ατυχήματος. :p

haga1981
09/06/2020, 18:20
Μην το λες. Η ΚΤΜ πχ δε δίνει μεσαίες/μεγάλες μοτοσικλέτες αν δεν έχεις ήδη στην κατοχή σου κάποια 600+ cc.

Όπως και να'χει, καλύτερα να βρεις κάποιο μικρό, ελαφρύ μηχανάκι, μέχρι να συνηθίσεις την οδήγηση με συμπλέκτη. Και μεγάλο ρίσκο έχει αυτό που θες να κάνεις, και δε θα καταλάβεις τίποτα για το μηχανάκι.


Ακριβώς. (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/ktm-orange-days-2020-taxidi-synehizetai)

"Απαραίτητα: Άδεια οδήγησης, ταυτότητα, εξοπλισμός ασφαλείας (κράνος, μπουφάν, γάντια, μακρύ παντελόνι). Επίσης, βεβαιωμένη κατοχή μοτοσυκλέτας άνω των 600cc για τη δοκιμή των 790, & 1290."

Νομίζω προτιμούν να χάσουν έναν πιθανό πελάτη από τις συνέπειες ενός ατυχήματος. :p

Μάλιστα. Πολύ ενδιαφέρον, ευχαριστώ για την ενημέρωση.

Δηλαδή ακόμα και αν έπαιρνα ένα 250-300άρι πχ για αρχή πάλι θα ήταν σαν να μην έχω κάνει τίποτα. Αναρωτιέμαι αν λειτουργούν όλες οι εταιρείες έτσι.

rainmike
09/06/2020, 21:06
Μάλιστα. Πολύ ενδιαφέρον, ευχαριστώ για την ενημέρωση.

Δηλαδή ακόμα και αν έπαιρνα ένα 250-300άρι πχ για αρχή πάλι θα ήταν σαν να μην έχω κάνει τίποτα. Αναρωτιέμαι αν λειτουργούν όλες οι εταιρείες έτσι.
Οχι,έκανα test ride το speed triple 1050 και δε μου ζήτησαν τίποτα πέρα απο δίπλωμα.

BLiTzER
09/06/2020, 21:09
Οχι,έκανα test ride το speed triple 1050 και δε μου ζήτησαν τίποτα πέρα απο δίπλωμα.

Με τι πήγες εκεί; :p

rainmike
09/06/2020, 21:14
Με τι πήγες εκεί; :p

Η αλήθεια είναι ότι πήγα με το 675 και φορούσα κράνος μπουφάν και γάντια.
Αλλα μόνο δίπλωμα έδωσα υπέγραψα κάτι χαρτίά.
Εκοψα τις φλεβες μου ένα 40 λεπτο περιμένοντας να δημιουργηθεί το γκρουπάκι για τη βόλτα και thats all.

buckley
09/06/2020, 21:15
Με τι πήγες εκεί; :p

Σουήπη δεν κατάλαβα τι κάνετε με τον Σαλονικιό, ευλογάτε τα μουστάκια σας :a26:

buckley
09/06/2020, 21:17
Η αλήθεια είναι ότι πήγα με το 675 και φορούσα κράνος μπουφάν και γάντια.
Αλλα μόνο δίπλωμα έδωσα υπέγραψα κάτι χαρτίά.
Εκοψα τις φλεβες μου ένα 40 λεπτο περιμένοντας να δημιουργηθεί το γκρουπάκι για τη βόλτα και thats all.

Καλά να πάθεις ρε :bawl:

νεοσσός
09/06/2020, 21:18
Προτείνω να κάνεις ένα μάθημα σε σχολή οδηγών σε μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού με συμπλέκτη. 15€ θα σου κοστίσει.

rainmike
09/06/2020, 21:18
Σουήπη δεν κατάλαβα τι κάνετε με τον Σαλονικιό, ευλογάτε τα μουστάκια σας :a26:

Ρε φίλε μπακλικο αυτο που θέλω να πω είναι ότι δεν με ρώτησαν αν έχω μοτοσικλέτα και τα σχετικά
Γινόταν ψιλοχαμός εκει έδιναν για test ride 5 μοντέλα.
Αυτό με τα ktm που σε ρωτάνε τι μηχανή έχεις πρώτη φορά το ακούω

νεοσσός
09/06/2020, 21:21
Αυτό με τα ktm που σε ρωτάνε τι μηχανή έχεις πρώτη φορά το ακούω
Ακούγεται λογική προϋπόθεση πάντως. Φαντάζομαι θα προκύπτει από ατυχήματα που προκάλεσαν άπειροι οδηγοί που άνοιξαν πολύ το γκάζι.

rainmike
09/06/2020, 21:23
Ακούγεται λογική προϋπόθεση πάντως. Φαντάζομαι θα προκύπτει από ατυχήματα που προκάλεσαν άπειροι οδηγοί που άνοιξαν πολύ το γκάζι.

Σε βάζουν να υπογράψεις πάντως,οποτε είναι καλυμμένοι

ptc
09/06/2020, 21:23
Προτείνω να κάνεις ένα μάθημα σε σχολή οδηγών σε μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού με συμπλέκτη. 15-20€ θα σου κοστίσει.

Η καλυτερη προταση. :beer:

Ενα διπλο μαθημα με την Α2 τους και θα εισαι κομπλε. Ουτε εγω το βρισκω καλη ιδεα να πας οπως εισαι και να προσπαθησεις να μαθεις συμπλεκτη με το "κτηνος".

haga1981
09/06/2020, 21:26
Οχι,έκανα test ride το speed triple 1050 και δε μου ζήτησαν τίποτα πέρα απο δίπλωμα.

Κατανοητό, ευχαριστώ.

haga1981
09/06/2020, 21:42
Η καλυτερη προταση. :beer:

Ενα διπλο μαθημα με την Α2 τους και θα εισαι κομπλε. Ουτε εγω το βρισκω καλη ιδεα να πας οπως εισαι και να προσπαθησεις να μαθεις συμπλεκτη με το "κτηνος".

Είναι λογικό σαν σκέψη. Απλά δεν ξέρω με 1,5 (?) ώρα "μάθημα" τι θα αλλάξει. Οι περισσότερες (ή και όλες) οι σχολές έχουν πολύ χαμηλές μηχανές για μάθημα, εγώ έκανα με ενα CBF650 που δεν θα βοηθήσει σε σχέση με το ύψος, το βάρος ή τον όγκο που συζητάμε.

Άντε το πολύ να φρεσκάρω λίγο την αίσθηση του συμπλέκτη, γιατί να τον μάθω προφανώς και δεν θα γίνει σε ένα διπλό μάθημα.

rainmike
09/06/2020, 21:46
Είναι λογικό σαν σκέψη. Απλά δεν ξέρω με 1,5 (?) ώρα "μάθημα" τι θα αλλάξει. Οι περισσότερες (ή και όλες) οι σχολές έχουν πολύ χαμηλές μηχανές για μάθημα, εγώ έκανα με ενα CBF650 που δεν θα βοηθήσει σε σχέση με το ύψος, το βάρος ή τον όγκο που συζητάμε.

Άντε το πολύ να φρεσκάρω λίγο την αίσθηση του συμπλέκτη, γιατί να τον μάθω προφανώς και δεν θα γίνει σε ένα διπλό μάθημα.

Πολλά μπορούν να αλλάξουν σε μιάμιση ώρα.Αλλά αφού και ο ίδιος είσαι διστακτικός για το test ride γιατί να ρισκάρεις?

haga1981
09/06/2020, 22:01
Πολλά μπορούν να αλλάξουν σε μιάμιση ώρα.Αλλά αφού και ο ίδιος είσαι διστακτικός για το test ride γιατί να ρισκάρεις?

Γιατί μετά θα ήταν σαν να παίρνω γουρούνι στο σακί, και αν τελικά δεν μπορώ να το κουμαντάρω θα χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο.

Το πρόβλημα μου δεν είναι ο συμπλέκτης, σε ενα δικό μου μηχανάκι εφόσον θα είναι δεύτερο και οχι για καθημερινή μετακίνηση θα έχω τον χρόνο να τον μάθω σιγά σιγά όταν μπορώ χωρίς πίεση σε ελεγχόμενο χώρο κλπ.

Το θέμα είναι πως την μηχανή πρέπει να μπορείς να την κουμαντάρεις γενικώς, στατική να μπορείς να την μετακινήσεις με τα χέρια, να την παρκάρεις ή να την βγάλεις απο ένα στενό σημείο, να μπορείς καβάλα να την μετακινήσεις με τα πόδια αν χρειαστεί προς τα πίσω κλπ.

rainmike
09/06/2020, 22:07
Γιατί μετά θα ήταν σαν να παίρνω γουρούνι στο σακί, και αν τελικά δεν μπορώ να το κουμαντάρω θα χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο.

Το πρόβλημα μου δεν είναι ο συμπλέκτης, σε ενα δικό μου μηχανάκι εφόσον θα είναι δεύτερο και οχι για καθημερινή μετακίνηση θα έχω τον χρόνο να τον μάθω σιγά σιγά όταν μπορώ χωρίς πίεση σε ελεγχόμενο χώρο κλπ.

Το θέμα είναι πως την μηχανή πρέπει να μπορείς να την κουμαντάρεις γενικώς, στατική να μπορείς να την μετακινήσεις με τα χέρια, να την παρκάρεις ή να την βγάλεις απο ένα στενό σημείο, να μπορείς καβάλα να την μετακινήσεις με τα πόδια αν χρειαστεί προς τα πίσω κλπ.

Και όλα αυτα θα τα καταλάβεις με ένα test ride στο οποιο θα καβαλήσεις φοβισμένος και απλά θα σκέφτεσαι πότε θα κατέβεις?

haga1981
09/06/2020, 22:15
Και όλα αυτα θα τα καταλάβεις με ένα test ride στο οποιο θα καβαλήσεις φοβισμένος και απλά θα σκέφτεσαι πότε θα κατέβεις?

Κοίτα δεν ξέρω πόση ώρα κρατάνε τα test ride αλλά αν στο πρώτο τέταρτο δεν έχω φάει τα μούτρα μου, μπορεί να αρχίσω να έχω μια μικρή αίσθηση αυτών που είπα.

ptc
09/06/2020, 22:18
Νοικιασε μια μηχανη για μια μερα. Λογικα υπαρχει η επιλογη για μικτη ασφαλεια (στα αυτοκινητα τουλαχιστον που εχω νοικιασει υπαρχει ως εξτρα χρεωση).
Το διπλωμα το εχεις χρονια απ'οσο καταλαβα οποτε δε θα υπαρχει θεμα. Εκει μονο ηλικια και χρονια κατοχης διπλωματος κοιτανε.

rainmike
09/06/2020, 22:22
Κοίτα δεν ξέρω πόση ώρα κρατάνε τα test ride αλλά αν στο πρώτο τέταρτο δεν έχω φάει τα μούτρα μου, μπορεί να αρχίσω να έχω μια μικρή αίσθηση αυτών που είπα.

Πολύ το σκέφτεσαι το μηχανάκι θα το συνηθίσεις οπως και νά έχει.Την καλύτερη συμβουλή στην έδωσαν ήδη κάνε κάνα 2 μαθηματάκια και θα είσαι κομπλέ.

atom_smasher
10/06/2020, 07:50
1,5 ωρα για να μαθεις συμπλεκτη ειναι αρκετη. Δεν ειναι τιποτα δυσκολο.

buckley
10/06/2020, 08:07
1,5 ωρα για να μαθεις συμπλεκτη ειναι αρκετη. Δεν ειναι τιποτα δυσκολο.

Αναλόγως, μπορεί και 1,5 βδομάδα μπορεί και ...

Bowleno
10/06/2020, 08:48
Αναλόγως, μπορεί και 1,5 βδομάδα μπορεί και ...

Αυτό. Κάποιοι δεν το έχουν καθόλου....

jim83
10/06/2020, 09:32
Προτείνω να κάνεις ένα μάθημα σε σχολή οδηγών σε μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού με συμπλέκτη. 15€ θα σου κοστίσει.

Aυτο με το μαθημα ισχυει? Εγω εχω διπλωμα που πηρα Α πριν κανα δυο χρονια και ελεγα μηπως εκανα κανα μαθημα πριν αγορασω μοτο γιατι οπως και να το κανουμε ξεχνιεται το πραμα. Κανουν 1-2 μαθηματα φαση προπονηση χωρις να χρειαζεται να δωσεις?

cityfly
10/06/2020, 13:13
Αυτό που αναφέρθηκε ήδη για το μάθημα είναι το καλύτερο.
Αυτοκίνητο (όχι αυτόματο) οδηγείς; Αν ναι τότε δεν θα έχεις καμία δυσκολία να συνηθίσεις με ένα μάθημα. Η λογική είναι η ίδια

ptc
10/06/2020, 13:21
Μια μικρη παρατηρηση: αν οντως επιλεξεις τη λυση της σχολης, ζητα απ' τον εκπαιδευτη να κατεβασει το ρελαντι της μηχανης στο στοκ επιπεδο. Ολα τα εκπαιδευτικα εχουν το ρελαντι στο Θεο για να μη σβηνουν ευκολα. Συνηθως το μηχανακι ξεκιναει και μονο αφηνοντας συμπλεκτη δηλαδη, κατι που δεν ισχυει σε μια νορμαλ μοτο (πχ αυτη που θα οδηγησεις στο test ride).

haga1981
10/06/2020, 13:24
Μια μικρη παρατηρηση: αν οντως επιλεξεις τη λυση της σχολης, ζητα απ' τον εκπαιδευτη να κατεβασει το ρελαντι της μηχανης στο στοκ επιπεδο. Ολα τα εκπαιδευτικα εχουν το ρελαντι στο Θεο για να μη σβηνουν ευκολα. Συνηθως το μηχανακι ξεκιναει και μονο αφηνοντας συμπλεκτη δηλαδη, κατι που δεν ισχυει σε μια νορμαλ μοτο (πχ αυτη που θα οδηγησεις στο test ride).

Ααααααα! Και τότε (όταν έβγαλα το δίπλωμα) μου έκανε εντύπωση αυτό και αναρωτιόμουν πρόσφατα αν είναι κάτι που συμβαίνει σε όλες τι μηχανές...

buckley
10/06/2020, 13:41
Ααααααα! Και τότε (όταν έβγαλα το δίπλωμα) μου έκανε εντύπωση αυτό και αναρωτιόμουν πρόσφατα αν είναι κάτι που συμβαίνει σε όλες τι μηχανές...

1,5 μήνα τελικά :bawl:

harris_x
10/06/2020, 14:23
Γιατί μετά θα ήταν σαν να παίρνω γουρούνι στο σακί, και αν τελικά δεν μπορώ να το κουμαντάρω θα χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο.

Το πρόβλημα μου δεν είναι ο συμπλέκτης, σε ενα δικό μου μηχανάκι εφόσον θα είναι δεύτερο και οχι για καθημερινή μετακίνηση θα έχω τον χρόνο να τον μάθω σιγά σιγά όταν μπορώ χωρίς πίεση σε ελεγχόμενο χώρο κλπ.

Το θέμα είναι πως την μηχανή πρέπει να μπορείς να την κουμαντάρεις γενικώς, στατική να μπορείς να την μετακινήσεις με τα χέρια, να την παρκάρεις ή να την βγάλεις απο ένα στενό σημείο, να μπορείς καβάλα να την μετακινήσεις με τα πόδια αν χρειαστεί προς τα πίσω κλπ.

ενω αν το καβαλήσεις για 5km έχοντας το νου σου μονίμως στο πώς δουλεύει ο συμπλέκτης δεν θα είναι γουρούνι στο σακί... :rolleyes:

harris_x
10/06/2020, 14:24
Νοικιασε μια μηχανη για μια μερα. Λογικα υπαρχει η επιλογη για μικτη ασφαλεια (στα αυτοκινητα τουλαχιστον που εχω νοικιασει υπαρχει ως εξτρα χρεωση).
Το διπλωμα το εχεις χρονια απ'οσο καταλαβα οποτε δε θα υπαρχει θεμα. Εκει μονο ηλικια και χρονια κατοχης διπλωματος κοιτανε.

:lol::lol::lol:

haga1981
10/06/2020, 14:27
1,5 μήνα τελικά :bawl:

Ει δεν φταίω εγώ που δεν μου το είπε κανένας τότε αυτό. Άλλωστε εχω πει από την αρχή πως εμπειρία σε συμπλέκτη δεν υπάρχει :D

newmember41
10/06/2020, 16:07
haga1981 είμαι και εγώ στην ίδια κατάσταση με εσένα. Χρόνια οδηγούσα αυτόματα και τώρα και εγώ ενδιαφέρομαι για την TRK 502X. Εχω και εγώ τους ίδιους ενδοιασμούς και δεν αποφάσισα ακόμα να πάρω αυτήν την μοτ/τα ή να πέσω σε καμια 300αρα π.χ. DAYTONA ZONTES 310 T1, VERSYS X-300 κ.τ.λ. Την απόφαση που θα πέρεια κοινοποίησέ την μήπως τελικά βοηθήσει και άλλους σαν και εμένα, που είμαστε στην ίδια κατάσταση.

haga1981
10/06/2020, 16:29
haga1981 είμαι και εγώ στην ίδια κατάσταση με εσένα. Χρόνια οδηγούσα αυτόματα και τώρα και εγώ ενδιαφέρομαι για την TRK 502X. Εχω και εγώ τους ίδιους ενδοιασμούς και δεν αποφάσισα ακόμα να πάρω αυτήν την μοτ/τα ή να πέσω σε καμια 300αρα π.χ. DAYTONA ZONTES 310 T1, VERSYS X-300 κ.τ.λ. Την απόφαση που θα πέρεια κοινοποίησέ την μήπως τελικά βοηθήσει και άλλους σαν και εμένα, που είμαστε στην ίδια κατάσταση.

Μου θες και το ψηλό εσύ το Χ! :D

Προσωπικά είμαι σε αυτό το λούκι κανα 3-μηνο τώρα ψάχνοντας, ρωτώντας, ξαναψάχνοντας και αλλάζοντας γνώμη κάθε εβδομάδα..:p

Αυτά που μπορώ να σου πω αυτή τη στιγμή και καθαρά με βάση την προσωπική μου άποψη είναι:


ΜΑΚΡΥΑ από Zontes, ΠΟΛΛΑ τα ηλεκτρονικά και ΠΟΛΛΑ τα θέματα (ξαναλέω γνώμη μου πάντα)
Η "υπεύθυνη'' επιλογή είναι να πάρουμε ένα π.χ. 300-άρι για αρχή
Η σειρά των TRK γενικώς ΔΕΝ ενδείκνυται για την περίπτωση μας λόγω όγκου και βάρους ΚΑΙ ασχετοσύνης του συμπλέκτη



Γενικότερα καταλήγω στο ότι είτε χτυπάμε ένα μεγάλο και ότι γίνει έγινε είτε το παίζουμε safe και παίρνουμε ένα μικρό με την ελπίδα να μας βολέψει (γενικώς).

Ή απλά καθόμαστε στα αυγά μας γιατί μας βλέπω μαλιοκούβαρα με τους "απέναντι" προς Σεπτέμβρη-Οκτώβρη μεριά άρα τι την θες την μηχανή..?

Εσύ για πες, θα το πάρεις το 502Χ για test drive? :evil:

rainmike
10/06/2020, 16:41
Μου θες και το ψηλό εσύ το Χ! :D

Προσωπικά είμαι σε αυτό το λούκι κανα 3-μηνο τώρα ψάχνοντας, ρωτώντας, ξαναψάχνοντας και αλλάζοντας γνώμη κάθε εβδομάδα..:p

Αυτά που μπορώ να σου πω αυτή τη στιγμή και καθαρά με βάση την προσωπική μου άποψη είναι:


ΜΑΚΡΥΑ από Zontes, ΠΟΛΛΑ τα ηλεκτρονικά και ΠΟΛΛΑ τα θέματα (ξαναλέω γνώμη μου πάντα)
Η "υπεύθυνη'' επιλογή είναι να πάρουμε ένα π.χ. 300-άρι για αρχή
Η σειρά των TRK γενικώς ΔΕΝ ενδείκνυται για την περίπτωση μας λόγω όγκου και βάρους ΚΑΙ ασχετοσύνης του συμπλέκτη



Γενικότερα καταλήγω στο ότι είτε χτυπάμε ένα μεγάλο και ότι γίνει έγινε είτε το παίζουμε safe και παίρνουμε ένα μικρό με την ελπίδα να μας βολέψει (γενικώς).

Ή απλά καθόμαστε στα αυγά μας γιατί μας βλέπω μαλιοκούβαρα με τους "απέναντι" προς Σεπτέμβρη-Οκτώβρη μεριά άρα τι την θες την μηχανή..?

Εσύ για πες, θα το πάρεις το 502Χ για test drive? :evil:
Να πάτε μαζί ,να εμψυχώνει ο ένας τον άλλον :tooth:

haga1981
10/06/2020, 16:46
Να πάτε μαζί ,να εμψυχώνει ο ένας τον άλλον :tooth:

Να μια ωραία ιδέα! Μπορούμε να κρατιόμαστε χεράκι-χεράκι για καλύτερη ισορροπία και με δύο TRK να μοιάζουμε σαν ένα τεράστιο Yamaha Niken! :beer:

Βασικά και που το σκέφτομαι ανατριχιάζω.. :yuck:

Sebastian1980
10/06/2020, 19:41
Τελικά haga1981 νομίζω μια είναι η λύση.
Πάς με ένα φίλο σου που γνωρίζει να οδηγάει με συμπλέκτη και νοικιάζεις για δυο μέρες μια μοτοσυκλέτα.
Μόλις πάρεις τα κλειδιά της Μοτοσυκλέτας ( λίγα κυβικά) τα δίνεις στο φίλο σου να οδηγήσει.
Σε πάει σε ένα σημείο με λίγη κίνηση και γίνεται ο προσωπικός σου δάσκαλος.
Αυτές τις δυο μέρες μαθαίνεις τον συμπλέκτη.
Δεν είναι τόσο δύσκολο.
Μετά επιστρέφεις εσύ την μοτοσυκλέτα που νοικιασες.
Την άλλη μέρα πας και κάνεις το τέστ στο TRK 502 με προσοχή αλλά χωρίς πλέον φόβο.
Η δοκιμάζεις το μικρό αδελφάκι του(προτιμότερο) TRK 251.

buckley
10/06/2020, 20:25
Τελικά haga1981 νομίζω μια είναι η λύση.
Πάς με ένα φίλο σου που γνωρίζει να οδηγάει με συμπλέκτη και νοικιάζεις για δυο μέρες μια μοτοσυκλέτα.
Μόλις πάρεις τα κλειδιά της Μοτοσυκλέτας ( λίγα κυβικά) τα δίνεις στο φίλο σου να οδηγήσει.
Σε πάει σε ένα σημείο με λίγη κίνηση και γίνεται ο προσωπικός σου δάσκαλος.
Αυτές τις δυο μέρες μαθαίνεις τον συμπλέκτη.
Δεν είναι τόσο δύσκολο.
Μετά επιστρέφεις εσύ την μοτοσυκλέτα που νοικιασες.
Την άλλη μέρα πας και κάνεις το τέστ στο TRK 502 με προσοχή αλλά χωρίς πλέον φόβο.
Η δοκιμάζεις το μικρό αδελφάκι του(προτιμότερο) TRK 251.

Δεν θα πρότεινα κάτι τέτοιο όταν παραπάνω διαβάζω " να κρατιόμαστε χεράκι χεράκι " :bawl:

haga1981
10/06/2020, 20:39
Δεν θα πρότεινα κάτι τέτοιο όταν παραπάνω διαβάζω " να κρατιόμαστε χεράκι χεράκι " :bawl:

Χεχεχε καλά τι πήγες και σκέφτηκες...:uplate: :facepalm::blush:

haga1981
10/06/2020, 21:02
Τελικά haga1981 νομίζω μια είναι η λύση.
Πάς με ένα φίλο σου που γνωρίζει να οδηγάει με συμπλέκτη και νοικιάζεις για δυο μέρες μια μοτοσυκλέτα.
Μόλις πάρεις τα κλειδιά της Μοτοσυκλέτας ( λίγα κυβικά) τα δίνεις στο φίλο σου να οδηγήσει.
Σε πάει σε ένα σημείο με λίγη κίνηση και γίνεται ο προσωπικός σου δάσκαλος.
Αυτές τις δυο μέρες μαθαίνεις τον συμπλέκτη.
Δεν είναι τόσο δύσκολο.
Μετά επιστρέφεις εσύ την μοτοσυκλέτα που νοικιασες.
Την άλλη μέρα πας και κάνεις το τέστ στο TRK 502 με προσοχή αλλά χωρίς πλέον φόβο.
Η δοκιμάζεις το μικρό αδελφάκι του(προτιμότερο) TRK 251.

Φίλε μου Sebastian πιστεύω πως ως εξής έχουν τα πράγματα.

Ουσιαστικό test ride στο 502 (αν μου το έδιναν φυσικά) ακόμα και με τον τρόπο που περιγράφεις δεν θα γινόταν και αυτό γιατί λόγω χαρακτήρα αυτόματα θα ήμουν πάλι μέσα στο άγχος κλπ κλπ. οπότε πάει αυτό.

Δεδομένου ότι όπως είπα δεν θέλω μτχ, στην κατηγορία που γουστάρω περισσότερο (adv) ένα μηχάνημα πληρεί τις προδιαγραφές μου (δεν μοιάζει με παπί που έχει πάρει στεροειδή, βολτάρει χαλαρά, όμορφο, κουτσο-ταξιδεύει, κινείται αξιοπρεπώς, οικονομικό, αξιοπρεπώς αξιόπιστο, δεν του λείπει κάτι βασικό) και αυτό είναι το μικρό TRK. Mε 3,700 και το κλειδί στο χέρι και 4 χρόνια εγγύηση νομίζω είναι μια χαρά. Αν πάλι μετά απο 2-3 χρόνια θελήσω κάτι παραπάνω όπως είπαν πολλοί φίλοι εδώ το δίνω και θέλω να πιστεύω πως κάτι θα πιάσει για να πάω ένα βήμα παραπάνω.

Απλά τώρα το θέμα είναι, να μην δούμε και το μικρό Voge...? Αργεί όμως το πράγμα ρε γμτ...

panavour
10/06/2020, 21:14
Φίλε μου Sebastian πιστεύω πως ως εξής έχουν τα πράγματα.

Ουσιαστικό test ride στο 502 (αν μου το έδιναν φυσικά) ακόμα και με τον τρόπο που περιγράφεις δεν θα γινόταν και αυτό γιατί λόγω χαρακτήρα αυτόματα θα ήμουν πάλι μέσα στο άγχος κλπ κλπ. οπότε πάει αυτό.

Δεδομένου ότι όπως είπα δεν θέλω μτχ, στην κατηγορία που γουστάρω περισσότερο (adv) ένα μηχάνημα πληρεί τις προδιαγραφές μου (δεν μοιάζει με παπί που έχει πάρει στεροειδή, βολτάρει χαλαρά, όμορφο, κουτσο-ταξιδεύει, κινείται αξιοπρεπώς, οικονομικό, αξιοπρεπώς αξιόπιστο, δεν του λείπει κάτι βασικό) και αυτό είναι το μικρό TRK. Mε 3,700 και το κλειδί στο χέρι και 4 χρόνια εγγύηση νομίζω είναι μια χαρά. Αν πάλι μετά απο 2-3 χρόνια θελήσω κάτι παραπάνω όπως είπαν πολλοί φίλοι εδώ το δίνω και θέλω να πιστεύω πως κάτι θα πιάσει για να πάω ένα βήμα παραπάνω.

Απλά τώρα το θέμα είναι, να μην δούμε και το μικρό Voge...? Αργεί όμως το πράγμα ρε γμτ...

μεχρι να τ αποφασισεις θα ερθει χειμωνας και λογω κρουσματων και καιρου θα μας εχουν κλεισει παλι μεσα,γι αυτο τραβα παρε το μικρο οσο ειναι καιρος.

rainmike
10/06/2020, 21:19
μεχρι να τ αποφασισεις θα ερθει χειμωνας και λογω κρουσματων και καιρου θα μας εχουν κλεισει παλι μεσα,γι αυτο τραβα παρε το μικρο οσο ειναι καιρος.

Χωρίς test ride?:D

haga1981
10/06/2020, 21:25
μεχρι να τ αποφασισεις θα ερθει χειμωνας και λογω κρουσματων και καιρου θα μας εχουν κλεισει παλι μεσα,γι αυτο τραβα παρε το μικρο οσο ειναι καιρος.

Να σου πω το έχω σκεφτεί και εγώ αυτό...και όχι για τον χειμώνα, αλλά για τον επόμενο μήνα.

Υ.Γ. Υπάρχει η δυνατότητα να αγοράσεις ένα παλιότερο τεύχος του Moto σε ηλεκτρονική μορφή? Θα με ενδιέφερε το τεύχος 598 του 10/19 που είδα πως το έκαναν δοκιμή.

teogtp
10/06/2020, 21:39
Δεν θυμάμαι περιοδικό να έχει βγάλει "σκάρτο" ένα προϊόν.

rainmike
10/06/2020, 21:45
Αγορίνα δεν καταλαβαίνω τίποτα:tooth:

gior-gos
10/06/2020, 22:01
Δεν θυμάμαι περιοδικό να έχει βγάλει "σκάρτο" ένα προϊόν.

Θυμήθηκα ένα. Το maico 680. Συγκατέλεξαν στα αρνητικά του την υπερβολική δύναμη :tooth:

Sebastian1980
10/06/2020, 22:02
Φίλε μου Sebastian πιστεύω πως ως εξής έχουν τα πράγματα.

Ουσιαστικό test ride στο 502 (αν μου το έδιναν φυσικά) ακόμα και με τον τρόπο που περιγράφεις δεν θα γινόταν και αυτό γιατί λόγω χαρακτήρα αυτόματα θα ήμουν πάλι μέσα στο άγχος κλπ κλπ. οπότε πάει αυτό.

Δεδομένου ότι όπως είπα δεν θέλω μτχ, στην κατηγορία που γουστάρω περισσότερο (adv) ένα μηχάνημα πληρεί τις προδιαγραφές μου (δεν μοιάζει με παπί που έχει πάρει στεροειδή, βολτάρει χαλαρά, όμορφο, κουτσο-ταξιδεύει, κινείται αξιοπρεπώς, οικονομικό, αξιοπρεπώς αξιόπιστο, δεν του λείπει κάτι βασικό) και αυτό είναι το μικρό TRK. Mε 3,700 και το κλειδί στο χέρι και 4 χρόνια εγγύηση νομίζω είναι μια χαρά. Αν πάλι μετά απο 2-3 χρόνια θελήσω κάτι παραπάνω όπως είπαν πολλοί φίλοι εδώ το δίνω και θέλω να πιστεύω πως κάτι θα πιάσει για να πάω ένα βήμα παραπάνω.

Απλά τώρα το θέμα είναι, να μην δούμε και το μικρό Voge...? Αργεί όμως το πράγμα ρε γμτ...

Την καλύτερη δουλειά θα κάνεις.
Πάρε το TRK 251 με τέσσερα χρόνια εγγύηση και σε δυο χρόνια ανεβαίνεις κυβικά-βαρος μότο.

teogtp
10/06/2020, 22:11
Αγορίνα δεν καταλαβαίνω τίποτα:tooth:

Καλά κάνεις.
Ούτε εγώ θα καταλάβαινα.
:lol:
Για κάποιο λόγο το ποστ μου έγινε παράθεση σε δικό σου σχόλιο.....

newmember41
11/06/2020, 14:50
Μου φαινεται να καταλήγω στο σενάριο, της απόκτησης του TRK και ότι γίνει :yuck:
Οσον αφορά για test ride, θα πάω εφόσον τελικά πάρω την απόφαση να το αποκτήσω.
Είδομεν :facepalm:

haga1981
11/06/2020, 15:05
Μου φαινεται να καταλήγω στο σενάριο, της απόκτησης του TRK και ότι γίνει :yuck:
Οσον αφορά για test ride, θα πάω εφόσον τελικά πάρω την απόφαση να το αποκτήσω.
Είδομεν :facepalm:

Επειδή μου ζήτησες να ενημερώσω τι θα κάνω, προσωπικά θα πάω για το μικρό TRK 251. Η τρέχουσα τιμή του είναι σούπερ για αυτά που προσφέρει, στέκεται επάξια απέναντι στον άμεσο ανταγωνισμό και σε συνδυασμό με τα 4 χρόνια εγγύηση που δίνονται τώρα κάνουν το όλο πακέτο πολύ ελκυστικό.

Το 502 παραείναι ογκώδες και βαρύ για μένα για πρώτη μηχανή. Προτιμώ να χάσω κάποια χρήματα σε 2 χρόνια π.χ. δίνοντας το 251 αλλά έχοντας μάθει συμπλέκτη και οδήγηση συμβατικής μηχανής σωστά, άνετα, χαλαρά κλπ παρά να τα γλυτώσω και να ρισκάρω το κεφάλι μου, την μηχανή και ότι βρεθεί δίπλα.

Καλή τύχη σου εύχομαι ότι και αν επιλέξεις.

newmember41
11/06/2020, 16:02
Να ΄σαι καλά αδελφε, καλή τύχη και σε εσένα.:beer:

atom_smasher
12/06/2020, 00:27
Αυτό. Κάποιοι δεν το έχουν καθόλου....

Αν δεν το εχει καθολου ας παρει τ μαξ...

rainmike
12/06/2020, 11:10
Αν δεν το εχει καθολου ας παρει τ μαξ...
Και γιατί να πάρει tmax?Να πάρει γουρούνα:cool: