Σύνδεση

View Full Version : KLR-650 κυκλωμα ψυξης



Marioscbr600
14/06/2020, 08:34
Καλημερα σε ολα τα μελη του forum.Εγινα κατοχος ενος KLR 650 πριν λιγες μερες και απευθιας εκανα servive .Στην αλλαγη του παραφλου εβγαλε απο μεσα ενα υγρο καφε σαν λασπη ..Το κυκλωμα καθαριστικε και μπηκε καινουργιο παραφλου.Απο εκεινη την μερα το βιντιλατερ παιρνει μπρος σχετικα ευκολα. Αν καποιος γνωριζει κατι ας απαντησει.Ευχαριστω εκ τον προτερων.

sapila racing
14/06/2020, 09:13
Καλημερα σε ολα τα μελη του forum.Εγινα κατοχος ενος KLR 650 πριν λιγες μερες και απευθιας εκανα servive .Στην αλλαγη του παραφλου εβγαλε απο μεσα ενα υγρο καφε σαν λασπη ..Το κυκλωμα καθαριστικε και μπηκε καινουργιο παραφλου.Απο εκεινη την μερα το βιντιλατερ παιρνει μπρος σχετικα ευκολα. Αν καποιος γνωριζει κατι ας απαντησει.Ευχαριστω εκ τον προτερων.

Φυσιολογικό είναι αν πριν είχε σκέτο νερό μέσα, εξ ού και η λάσπη.
Το παραφλού δεν είναι τόσο καλό στην απαγωγή θερμότητας όσο το νερό.

doctor_john
14/06/2020, 09:31
Καλημέρα, αν μιλάς για κίνηση σε μονοπάτι και πόλη είναι φυσιολογικό, νομίζω ανάβει λίγο πάνω από την μέση.
Έλεγξε δύο περιπτώσεις αν θέλεις:

α) τι τιμή δίνει το όργανο θερμοκρασίας όταν είναι κρύο το μοτέρ και ανάβεις μόνο τα ηλεκτρικά, όχι τον κινητήρα.
Σε μερικά δείχνει θερμοκρασία λίγο κάτω από την μέση που δεν είναι λογικό και πρέπει να το δει μηχανικός.


β) σε τι θερμοκρασία δουλεύει ο κινητήρας σε πορεία ανοικτού δρόμου και σε χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος.
Στα περισσότερα ο κινητήρας αργεί να έρθει σε φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας και υπάρχει διόρθωση
που γεφυρώνει το κύκλωμα πρίν το ψυγείο, με θερμοστάτη, που στην ουσία του δίνει την δυνατότητα να δουλέψει
όπως τα αυτοκίνητα επιτρέποντας μέρος του ζεστού να επιστρέψει και να βοηθήσει το κύκλωμα να έρθει στην θερμοκρασία λειτουργίας.

Αν σε απασχολήσει ποτέ, ψάξε για thermo bob klr 650 και θα καταλάβεις, τα εξηγούν όλα.

418889

Marioscbr600
14/06/2020, 09:48
Εχω το μοντελο του 2002 και δεν εχει οργανο που δειχνει την θερμοκρασια .Η μηχανη κυκλοφορει μονο σε δρομο δεν εχω παει σε μονοπατι.

Marioscbr600
14/06/2020, 10:01
Εχω ακουσει οτι στα KLR γενικοτερα δεν παιρνει ευκολα το βιντιλατερ μπρος

karellen
14/06/2020, 10:54
Έχω το 600 από το 1987 και ζήτημα είναι να έχει πάρει το βεντιλαντέρ 2-3 φορές.Μήπως πάνω στην επισκευή κουνήθηκε το καλωδιάκι που δείχνει τη θερμοκρασία του δεξιού ψυγείου και παίρνει λάθος ένδειξη (από την εξάτμιση που είναι κοντά πχ)?

doctor_john
14/06/2020, 10:57
Συζήτησε το με το μηχανικό σου και αν θες πρόσθεσε όργανο θερμοκρασίας (εύκολο - οικονομικό) να ξέρεις τι γίνεται.
Είναι πολύ χειρότερα να λειτουργεί χωρίς την κατάλληλη θερμοκρασία απο το να ανάβει το βεντιλατέρ συχνά που δεν παθαίνει τίποτα.

Αυτό που υπάρχει στην παρέα, νομίζω '08, ανάβει συχνά εντός πόλης χωρίς να το ζορίζει κανείς μας.
Σε εκδρομές, κρύα πρωινά κ.λπ. είχε φρικάρει ο μπαμπάς του και του εγκατέστησε το γεφύρωμα.

Marioscbr600
14/06/2020, 12:48
Το δικο μου εχει 1 ψυγειο στα αριστερα .Υπαρχει περιπτωση να εχει τρυπα στην φλατζα;

jawaforever
14/06/2020, 14:04
Πρέπει να ελέγξεις αν περνάνε νερά στα λάδια και το ανάποδο.

Στο σέρβις, σου άλλαξαν λάδια και αφού καθάρισαν το κύκλωμα, σου έβαλαν παραφλου, σωστά;

Τσέκαρε το παραφλου ότι παραμένει πράσινο/κόκκινο, ανάλογα το χρώμα που σου έβαλαν.
Επίσης τσέκαρε τα λάδια ότι δεν γίνονται "μουστάρδα".

Αν παραφλου και λάδια είναι καθαρά, τότε δεν έχει κάψει φλάντζα.

Εφόσον αυτά είναι καθαρά, τσέκαρε θερμοστάτη οπωσδήποτε. Ενδέχεται να μένει κλειστός.

Για να πούμε τη μαύρη αλήθεια, θερμοστάτη πρέπει να αλλάξεις άμεσα. 101% δεν έχει αλλαχθεί από τότε που βγήκε από το εργοστάσιο. 10-15€ έχει, μην κάνεις οικονομία σε αυτό.

Marioscbr600
14/06/2020, 14:49
Το παραφλου παραμενει πρασινο και εχει γινει σωστη εξαερωση.Αν ηταν θερμοστατης
δεν θα εβραζε τα νερα και θα τα εβγαζε απο την υπερχειλιση ;;

jawaforever
14/06/2020, 15:10
Όχι απαραίτητα. Ο θερμοστάτης είναι μια περίεργη ιστορία. Να μείνει τέρμα κλειστός, πρακτικά είναι αδύνατο.
Η φυσική ροή ζεστού κρύου, θα τον ανοίξει ελάχιστα. Όμως ακριβώς ελάχιστη θα είναι και η ποσότητα κρύου - "φρέσκου" ψυκτικού που θα περνάει.
Όσο λοιπόν το ζεστό παραφλου δεν δίνει τη θέση του σε αυτό που έχει ψυχθεί, τόσο θα συμβαίνει αυτό. Το να δουλεύει δλδ ο ανεμιστήρας συνέχεια.
Βέβαια κάποια στιγμή καις τη φλάντζα και τελειώνει το πανηγύρι.

jawaforever
14/06/2020, 15:14
Από τη στιγμή που, όπως λες πάντα, τα λάδια είναι καθαρά, το παραφλου το ίδιο, εξαέρωση έχει γίνει, τα μόνα που μένουν είναι ο θερμοστάτης και η αντλία νερού που επίσης αποκλείεται να έχει αλλαχθεί από το μακρινό 2002...

Marioscbr600
14/06/2020, 15:26
Θερμοστατη δεν βρηκα στην Ελλαδα καινουργιο ετοιμοπαραδοτο.Μονο απο εξωτερικο.Αντλια νερου εννοεις μονο την φτερωτη;

jawaforever
14/06/2020, 19:19
Θερμοστατη δεν βρηκα στην Ελλαδα καινουργιο ετοιμοπαραδοτο.Μονο απο εξωτερικο.Αντλια νερου εννοεις μονο την φτερωτη;

Κάνε παραγγελία, κάνε ό, τι χρειάζεται να κάνεις, όμως αυτά τα πράγματα πρέπει να αλλαχθούν.
Η αντλία ξέρω ότι είναι φιξ, δεν είναι διαιρούμενη. Μπορεί να κάνω και λάθος όμως.

Marioscbr600
14/06/2020, 19:43
Να εμπιστευτω μεταχειρισμενο θερμοστατη;

viper1
15/06/2020, 08:13
Φίλος Καλημέρα. Βλέπω ότι σου προτείνουν διαφορα χωρίς να έχει δει κανείς το μηχανάκι σου. Πριν λοιπόν αποδεκτεις τηλεδιαγνωσεις μίλησε πρώτα με τον μηχανικό σου .
Όσον αφορά τον θερμοστατη μπορείς να τον ελέγξεις. Αφού τον αφαιρέσεις τον τοποθετείς σε λεκανακι με ζεστό νερό και θα δεις αν ανοίγει ή όχι.

andreastwin
15/06/2020, 08:49
Φίλος Καλημέρα. Βλέπω ότι σου προτείνουν διαφορα χωρίς να έχει δει κανείς το μηχανάκι σου. Πριν λοιπόν αποδεκτεις τηλεδιαγνωσεις μίλησε πρώτα με τον μηχανικό σου .
Όσον αφορά τον θερμοστατη μπορείς να τον ελέγξεις. Αφού τον αφαιρέσεις τον τοποθετείς σε λεκανακι με ζεστό νερό και θα δεις αν ανοίγει ή όχι.

Αυτο θα σου ελεγα και εγω φιλε.

SeniorCanardo
15/06/2020, 11:12
Φίλε κάτοχος KLR εδώ.

Όπως είπαν οι από πάνω μη βιαστείς να αρχίσεις τις εγχειρήσεις.

Διευκρίνισε πρώτα κάτω από ποιες συνθήκες ανάβει το βεντιλατέρ, ταχύτητες κίνησης, περιβάλλον κλπ.

Σήμερα με 26 ° C περίπου θερμοκρασία περιβάλλοντος, με κίνηση σε ημι-αστικό και αστικό περιβάλλον για καμία 10αριά χιλιόμετρα δεν άναψε καθόλου.
Σήμερα βέβαια έκατσαν σωστά και τα φανάρια οπότε δεν κολλήσαμε πολύ σε κίνηση.
Συνήθως και ανάλογα με τις συνθήκες τους καλοκαιρινούς μήνες θα ανάψει μετά από κάνα 10λέπτο στην κίνηση.

Η μάκα είναι φυσιολογική όπως σου είπαν.
Εγώ χρειάστηκε να κάνω 4 πλύσεις για να καταφέρω να καθαρίσω πλήρως το σύστημα.
Επίσης βρήκα και μπίχλα στην αντλία του νερού (στη φτερωτή) η οποία μακροπρόθεσμα θα μπορούσε να επιταχύνει την φθορά στα τσιμουχάκια.

Ανταλλακτικά βρίσκεις Ελλάδα τα πάντα (δεν ξέρω σε ποια πόλη είσαι).
Εγώ ότι και να χρειάστηκα ακόμα και ετοιμοπαράδοτο να μην ήταν, σε 3 μέρες ήταν στην πόλη μου, μέσω αντιπροσωπείας και έβγαινε και κάτι λιγότερο από το να το παραγγείλω μόνος από έξω.

Marioscbr600
18/06/2020, 17:28
Καλησπερα στην παρεα .Ο θερμοστατης βγηκε και δοκιμαστικε με το τροπο που ειπε ο φιλος πιο πανω και ειναι ενταξει. Ο μηχανικος μου ειπε οτι μαλλον εχει προβλημα η μηχανικη τσιμουχα που βρισκετε πισω απο την φτερωτη της αντλιας.

karellen
18/06/2020, 18:58
Καλησπερα στην παρεα .Ο θερμοστατης βγηκε και δοκιμαστικε με το τροπο που ειπε ο φιλος πιο πανω και ειναι ενταξει. Ο μηχανικος μου ειπε οτι μαλλον εχει προβλημα η μηχανικη τσιμουχα που βρισκετε πισω απο την φτερωτη της αντλιας.

Αυτή είναι υπεύθυνη μόνο για διαρροές,κρατάει στεγανότητα στο αξονάκι του ιμπέλερ (φτερωτής) για να μην περάσουν νερά από το χώρο της αντλίας στον στροφαλοθάλαμο.Δεν έχει να κάνει με τις θερμοκρασίες του ψυγείου και το άναμμα του βεντιλατέρ.

Marioscbr600
18/06/2020, 19:18
Οποτε μενει ο αισθητηρας θερμοκρασιας.

SeniorCanardo
18/06/2020, 19:20
Καλησπερα στην παρεα .Ο θερμοστατης βγηκε και δοκιμαστικε με το τροπο που ειπε ο φιλος πιο πανω και ειναι ενταξει. Ο μηχανικος μου ειπε οτι μαλλον εχει προβλημα η μηχανικη τσιμουχα που βρισκετε πισω απο την φτερωτη της αντλιας.

Τι σχέση μπορεί να έχει η μηχανική τσιμούχα με το αν ανάβει πολύ γρήγορα το βεντιλατέρ;:confused:

Η μηχανική τσιμούχα, μαζί με αυτή του λαδιού (oil seal) εμποδίζει τα υγρά (Αντιψυκτικό) από την πλευρά της αντλίας (φτερωτής) να αναμειχθούν με τα υγρά (λάδια) από την πλευρά του κινητήρα.
Εκτός αν δεν καταλαβάινω κάτι!

Πάρε και μερικές φωτό για να καταλάβεις για πιο πράγμα μιλάμε.

418996

418997

418998

418999

Marioscbr600
18/06/2020, 19:32
Θα παρω και απο αλλον μηχανικο γνωμη. Μεσα στην πολη μετα απο 10 λεπτα λειτουργιας χωρις φαναρια αναβει το βεντιλατερ .Σε βολτες εξω με ταχυτητες ανω των 70-80 χιλιομετρων δεν αναβει καθολου. Απο γνωστο μου που εχει ιδιο μηχανακι παρατηρησα οτι δεν αναβει τοσο συχνα.

toyar
18/06/2020, 19:44
Πρέπει να καθαρίσεις σχολαστικά το ψυγείο σου

karellen
18/06/2020, 19:44
Να ρωτήσω,το ψυγείο ποιος το καθάρισε την πρώτη φορά εσύ ή το συνεργείο και αν γνωρίζεις με τι καθαρίστηκε?

Marioscbr600
18/06/2020, 22:18
Το ψυγειο καθαριστηκε σε συνεργειο και μου ειπαν οτι ηταν χαλια.Ηταν γεματο με λασπη κυριολεκτικα οπως και το παγουρι.

toyar
19/06/2020, 06:37
Μάλλον δεν έχει ακόμα την κυκλοφορία που πρεπει

SeniorCanardo
19/06/2020, 12:40
Επίσης έχουμε καμιά εικόνα για την κατάσταση της φτερωτής;

Την έλεγξε κάποιος να δει ότι κάνει την δουλειά της;