View Full Version : Τα γνωστά: Τι μηχανή να πάρω?
its.mike
18/06/2020, 23:09
Καλησπέρα παιδιά!
Καλώς σας βρήκα καταρχήν!
Είμαι σε αναζήτηση μηχανής και είναι λίγο μπερδεμένη η δική μου περίπτωση γι αυτό και αναζητάω απάντηση σε αυτή τη χιλιοειπωμένη ερώτηση εδώ μέσα μιας και είστε πιο έμπειροι.
Λοιπόν. Η αρχική μου σκέψη ήταν να πάρω ένα modenas ξάδερφου που θέλει κινητήρα και μπροστινή ροδα αλλά το απέφυγα για 2 λόγους:
1. Παπάκι 110 κυβικά για να πηγαίνει με 70 χλμ θα δουλεύει μόνιμα κοντά στο κόκκινο.
2 και κυριότερο. Η μπροστινή ροδα χρειάζεται λόγω πλαγιομετωπικης με αυτοκίνητο. Ο ξάδερφος ζει (με 2 δάχτυλα χεριου μονταρισμενα με λαμες) αλλά δεν μπορώ να γνωρίζω αν έχει γίνει πιο βαριά ζημιά στο σκελετο εκτός από τη ροδα που δίπλωσε σαν κρέπα.
Οι αμέσως επόμενες επιλογές ήταν σκουτερ/τσοπερ. Διαβάζοντας εδώ πριν γίνω μέλος όπως και σε άλλα ελληνικά και ξένα φόρουμ κατέληξα στα εξης:
Σκούτερ: κοστοβορα και επικινδυνα
Τσοπερ: επικίνδυνα και αρκετά αβολα για το 2ο αναβάτη.
Αν έχω καταλάβει λάθος διορθώστε ελευθερα! Το επικίνδυνα παραπεμπει στα πατήματα που έχουν στο δρόμο οι συγκεκριμένες κατηγορίες.
Έφτασα λοιπόν στα ον-οφ που είναι και από τις αγαπημένες μου κατηγορίες. Λόγω πολύ στριμωγμενου μπατζετ (μέχρι 500-600 βαριά 700 ευρω) κατέληξα στα 2 πολυσυζητημενα: AX-1 και KLE 250.
Αυτό που με ενδιαφέρει καταρχην είναι να βγάλω έστω 1 έτος χρήσης. Δεν υπάρχει περιθώριο αύξησης του μπατζετ (ο λόγος αγοράς μηχανής ΕΙΝΑΙ η αύξηση του μπατζετ) καθώς εκανα μεγάλο ρισέτ στη ζωή μου και προσπαθώ να βάλω μια σειρά.
Οι προϋποθέσεις μου χοντρικά:
Καθημερινή διαδρομή : 60 χλμ επαρχιακοι δρόμοι (Αιτωλοακαρνανία) πηγαινέλα
Ταχύτητα κίνησης: 60-70 χλμ/ώρα στις 3-4χιλ σ.α.λ για οικονομία.
Λοιπές προϋποθέσεις:
● Ύπαρξη ανταλλακτικων
● Χαμηλό κόστος σέρβις/ασφαλεια/τέλη
● 2ος αναβάτης συχνά αλλά όχι καθημερινά
● Ένα ταξίδι το μηνα Πάτρα και πίσω = 160χλμ
Δε με ενδιαφέρουν οι εξατμίσεις, τα χρώματα, τα σχεδια, τα πλαστικά και ότι άλλο αισθητικής φύσεως. Με ενδιαφέρει να είναι τέρμα οικονομική και ας έχει όλα τα πλαστικά ξερά και αποχρωματισμενα.
Να σημειώσω ότι χέρι βάζω γενικά στο αυτοκίνητο (λάδοξυδα - μπουζί - φίλτρα - καμια αντλία - κανας αισθητήρας). Χέρι δεν έχω βάλει σε αλλαγή ιμάντα ακόμα και χέρι δεν έχω βάλει καθόλου σε μηχανη ακόμα.
Έχω διαβάσει τις ομοιότητες και διάφορες των 2 μοντέλων. Άλλο όμως το διάβασμα μου άλλο τα βιωματα σας.
Με όλα τα παραπάνω δεδομένα λοιπόν τι θα ήταν ιδανικοτερο για την περίπτωση μου από τα 2? Η αν υπάρχει κάποια άλλη πρόταση δεν έχω κανένα θέμα!
Σορρυ για το μακροσκελες αλλά η αμέσως επόμενη επιλογή μου θα ήταν να ρωτήσω το μηχανικό και φίλο ο οποίος, όσο ήρεμα οδηγεί το αμάξακι του, τόσο προσπαθεί να προσπεράσει τον αέρα στους χωματοδρομους που δαιμονιζεται με το honda του!
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
ΕΝΤΙΤ: Είμαι 29 χρόνων, 1.71 και 80 κιλά! Ο 2ος αναβάτης είναι γύρω στα 70 κιλα
Καλώς ήρθες στο forum!
Ανέφερες κάτι για αμάξι. Εάν έχεις οικονομικό αυτοκίνητο και κινείσαι όπως είπες σε επαρχιακούς δρόμους, κάνοντας καθημερινά 60 χιλιόμετρα με ταχύτητα 60-70 km/h, ίσως σε συμφέρει να διατηρήσεις μόνο το αμάξι.
Μην ξεχνάς ότι πέρα από τα καύσιμα, αγοράζοντας μοτοσυκλέτα θα έχεις επιπλέον:
- Κόστος κτήσης.
- Κόστος συντήρησης που δεν πάει μόνο με τα χιλιόμετρα, αλλά και με το χρόνο.
- Εξοπλισμός ασφαλείας αναβατών.
- Ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας, ΚΤΕΟ.
Εφόσον ο στόχος σου είναι η απόλυτη οικονομία και με την προϋπόθεση ότι υπάρχει το αμάξι στο οποίο είπες ότι βάζεις χέρι, μπορεί να μη βγεις κερδισμένος με το δεύτερο όχημα. Ένα πολύ οικονομικό αμάξι, μπορεί να καίει 5,5 L/100 km στις συνθήκες κυκλοφορίας που περιγράφεις. Αν είναι Diesel, ακόμα λιγότερο. Η μικρή, αλλά παλαιά, μοτοσυκλέτα θα σου καίει στις ίδιες συνθήκες 3,5 L/100 km. Δηλαδή γλιτώνεις 2,5€ την ημέρα, ήτοι 900€ το χρόνο από τα καύσιμα. Όμως, δεδομένων των εξόδων που ανέφερα πριν, στον ένα χρόνο χρήσης που ανέφερες, θα είσαι με μικρότερο προϋπολογισμό από τον αρχικό, δε θα είσαι κερδισμένος.
Στην περίπτωση που δεν υπάρχει αμάξι ή το αμάξι σου δεν είναι οικονομικό στη χρήση και στη συντήρηση, πάσο.
panavour
19/06/2020, 02:12
με 600-700 ευρω θες αλλα τοσα για να τσουλαει,αστο κρατα τ αμαξι.
its.mike
19/06/2020, 08:15
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απάντησεις!
Γνώριζα ότι θα μου προτείνατε να κρατήσω το αμάξι όπως έχετε κάνει πολύ σωστά και παλιότερα σε αντίστοιχα ερωτήματα αλλά το πρόβλημα έγκειται στη κατάσταση του αυτοκινήτου.
A3 '98 1600cc 101hp.
Κατανάλωση με 70 χλμ/ω και 2.000 σ.α.λ σταθερά 7.5-8L/100.
Μέχρι τώρα έκανα ακριβώς ό,τι προτείνετε. Απαραίτητα σέρβις στο αυτοκίνητο για να μην τσακιστω πουθενά και να μην τσακισω και κάναν άλλον άνθρωπο.
Το θέμα είναι ότι πλησιάζουν πολλά από τα απαραίτητα σέρβις πάλι και μετά από συζήτηση που είχα με το φίλο μηχανικό στο παρελθόν για να δουμε ποσο θα παει ενα καλο μαζεμα καταληξαμε στα 1200 ευρω χωρις τα απαραιτητα (λάστιχα/δισκοπλακες/αντλία abs κλπ). Ο μηχανικος μου είπε μη ρίχνεις αλλά λεφτά στο αμάξι είναι κρίμα καλύτερα πάρε άλλο.
Βρίσκω με 1500 αυτοκίνητο της προκοπης και υπολογίζω αλλά 500-600 για τη χαρτουρα και τα πρώτα σέρβις κατευθείαν (ιμάντες στανταρ και οτι χρειαζεται απο λαστιχα-λαδοξυδα-τακακια ). Οπότε πάμε στα 2000-2100.
Εξου και η αναζήτηση της μηχανής ώστε να μπορέσω να πάω για δουλειά ασφαλής και σχετικά οικονομικότερα, να κόψω το αυτοκίνητο μέχρι τέλος του χρόνου μέχρι να ξαναφτιαξω μπατζετ και να πάρω αργότερα ένα γιατί χρειάζεται το ρημάδι έστω και σπάνια.
Βρίσκεις και klr του 90 και ax 250 και άλλα σε αυτά τα χρήματα αλλά σίγουρα θα χρειαστούν το κατιτίς τους για να βγεις με ασφάλεια στο δρόμο.
Αν έχεις υπομονή να βρεις κάποιο, όσο καλύτερο γίνεται, τότε οκ.
Θα είναι βέβαια κυρίως για ευχαρίστηση παρά για οικονομία.
A3 '98 1600cc 101hp.
Κατανάλωση με 70 χλμ/ω και 2.000 σ.α.λ σταθερά 7.5-8L/100.
Μου κάνει εντύπωση η κατανάλωση που αναφέρεις, εκτός αν έχεις μεγάλες υψομετρικές διαφορές. Σε οριζόντιο δρόμο, με ταχύτητα 50-60 km/h, έχω πετύχει αρκετές φορές κατανάλωση 4 L/100 km, αλλά με αμάξι 1250 cc και λιγότερο από 1.000 κιλά. Σε ανοικτό δρόμο, αν διατηρήσεις χαμηλή ταχύτητα (κάτω από 60 km/h), η διαφορά στην κατανάλωση είναι εντυπωσιακή, σε σχέση με χρήση στην πόλη, όπου έχεις συνεχείς επιταχύνσεις και χαμένο χρόνο στα φανάρια στο ρελαντί.
Επίσης, δεν ξέρω τι ροπή βγάζει το αμάξι σου στις 2.000 rpm, αλλά ενδέχεται με μία σχέση κάτω και 2.500 rpm να έχεις περισσότερη οικονομία. Μπορεί ο κινητήρας να μην έχει τη μέγιστη απόδοση στις 2.000 rpm, ειδικά όταν ο δρόμος έχει ανηφορική κλίση.
Τώρα διυλίζουμε τον κώνωπα, αλλά εξακολουθώ να θεωρώ ότι αξίζει το μάζεμα των 1.200 ευρώ στο αμάξι σου. Πιστεύω ότι μπορείς να οδηγήσεις και πιο οικονομικά, στις συνθήκες που περιγράφεις. Αφού κυνηγάς την απόλυση οικονομία, τα 70 km/h ώρα δεν είναι οικονομική ταχύτητα και ο λόγος είναι διπλός: Αφενός η αεροδυναμική τριβή αυξάνεται ανάλογα με το τετράγωνο της ταχύτητας, αφετέρου όσο αυξάνεται η ταχύτητά σου, τόσο αυξάνονται και οι αυξομειώσεις της (π.χ. όταν συναντάς άλλο όχημα, στροφή ή αναγκάζεσαι να σταματήσεις), οπότε υποπίπτεις συχνότερα στην μη αποδοτική κατάσταση του κινητήρα, της επιτάχυνσης.
Δεν θέλω να σε στενοχωρήσω αλλά με τα λεφτά που διαθέτεις μόνο σκραπ θα βρεις.
Μάζεψε κι άλλα και τότε το ξανασυζητάμε.
Έχω βρεθεί κι εγώ στη θέση σου με μπάτζετ 1.500 ευρώ κάποια στιγμή... αγόρασα λοιπόν ύστερα από πολύύύύύύύύύ ψάξιμο και άπειρα χρέπια που είδα μια αξιοπρεπή μεταχειρισμένη Transalp 600 - η οποία όμως και πάλι ζήτησε διάφορα πράγματα στον ένα -ενάμιση χρόνο περίπου που την κράτησα. Και να σημειώσω ότι δεν έχω κάτι να καταλογίσω στον προηγούμενο ιδιοκτήτη, τίμιος ήταν.
Αν με 1.500 ευρώ δυσκολεύτηκα τόσο, με 600-700 που διαθέτεις εσύ, θεωρώ ότι καλύτερα είναι... να μην το ψάξεις καθόλου.
Και να βρεις κάτι, θα χρειαστείς τουλάχιστον άλλα τόσα για να το κάνεις να κινείται χωρίς να είναι επικίνδυνο.
Μιας και αναφέρθηκε το Transalp, όχι σαν πρόταση βέβαια, θέλω να τονίσω ότι είναι ακατάλληλο για τη χρήση που θέλεις. Καταναλώνει καύσιμο όσο ένα μικρό αμάξι.
sapila racing
19/06/2020, 09:18
Έφτασα λοιπόν στα ον-οφ που είναι και από τις αγαπημένες μου κατηγορίες. Λόγω πολύ στριμωγμενου μπατζετ (μέχρι 500-600 βαριά 700 ευρω) κατέληξα στα 2 πολυσυζητημενα: AX-1 και KLE 250.
Αυτό που με ενδιαφέρει καταρχην είναι να βγάλω έστω 1 έτος χρήσης. Δεν υπάρχει περιθώριο αύξησης του μπατζετ (ο λόγος αγοράς μηχανής ΕΙΝΑΙ η αύξηση του μπατζετ) καθώς εκανα μεγάλο ρισέτ στη ζωή μου και προσπαθώ να βάλω μια σειρά.
Οι προϋποθέσεις μου χοντρικά:
Καθημερινή διαδρομή : 60 χλμ επαρχιακοι δρόμοι (Αιτωλοακαρνανία) πηγαινέλα
Ταχύτητα κίνησης: 60-70 χλμ/ώρα στις 3-4χιλ σ.α.λ για οικονομία.
Λοιπές προϋποθέσεις:
● Ύπαρξη ανταλλακτικων
● Χαμηλό κόστος σέρβις/ασφαλεια/τέλη
● 2ος αναβάτης συχνά αλλά όχι καθημερινά
● Ένα ταξίδι το μηνα Πάτρα και πίσω = 160χλμ
Το budget σου απλά δεν φτάνει για να πάρεις μοτοσυκλέτα. Με αυτα τα χρήματα παίρνεις μόνο λιωμένο παπί.
Kickstart
19/06/2020, 09:31
μάζεψε λεφτά και το ξανακοιτάς αργότερα φίλε...με αυτά που έχεις ότι και να πάρεις πολύ γρήγορα θα ψάχνεις για λεφτά να το συνεφέρεις.
δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα.
και στα λέω αυτά γιατί βλέπω ότι θες να κάνεις αποστάσεις και ταξίδια.
αν έλεγες θέλω ένα μηχανάκι να κάνω 5-10 χλμ τη μέρα μπορεί και να άξιζε να ψαχτείς για κάποια αρχαιολογία των 700 ευρώ...με αυτά τα δεδομένα που θέτεις όμως όχι...τσάμπα θα πετάξεις και αυτά τα ευρώ που έχεις...κρίμα είναι.
DRAKONET
19/06/2020, 09:46
ΜΟΝΟ παπι....τα 70 χλμ που λες...δεν παει σπασμενο το παπι με τοσα...και εχεις και οικονομια που ζητας.
its.mike
19/06/2020, 11:23
Μαχαιριά στην καρδιά ήταν τα λόγια σας.....
Είναι βιοποριστικό το ζήτημα καθώς η δουλειά (αγροτική σεζόν) είναι στα 30 χλμ από το χωριό που μένω και δεν έχουμε ούτε συγκοινωνίες ούτε ταξί διαφορετικά θα έπαιζα λεωφορείο μέχρι να μαζέψω δυνατό μπατζετ.
Το είχα στο μυαλό μου τύπου με κάποια λεφτά που περιμένω μέσα στο καλοκαίρι να έπαιρνα μια μηχανή 250cc μέχρι 700 ευρω και τα άλλα 300-400 που θα έμεναν να έπαιρνα ένα 2ο κράνος, ασφάλίση με όλες τις δυνατές καλύψεις και λάστιχα και φρένα. Και στην πορεία βλέπαμε για τα υπόλοιπα.
Με προσγείωσατε απότομα αλλά μάλλον είναι για καλό.. το θέμα είναι ότι θα πρέπει να βρω άλλη δουλειά τώρα. Τελοσπαντων.
@Νεοσσός το αμάξι το έχω 9 χρόνια. Η κατανάλωση που δίνει ο κατασκευαστής είναι 7 μικτό για κουτα και μαμά.
Εμένα έχει ζάντα 225/45/17 αντί της μαμας 195/65/15.
Επίσης ο κινητήρας καίει λάδια (από οδηγούς όχι από φλαντζα) , ο καταλυτης εχει σπασμένα διάφραγματα άρα είναι διακοσμητικός άρα όπως καταλαβαίνεις δεν δουλεύει σε καμία περίπτωση κοντά στο οπτιμαλ.
Επισης, στην καθημερινή διαδρομή των 70χλμ υπάρχει ένα τμήμα γύρω 16 χλμ ανηφοροκατηφορα και στροφές. Το χωριό είναι σε υψόμετρο 131μ. Όχι κάτι φοβερό αλλά σίγουρα όχι αμελητεο όσον αφορά την κατανάλωση, οταν στο τμήμα αυτό θα μπουν 3η και 4η ταχύτητα με 40-60χλμ/ω.
Τους αριθμούς για τη ροπή δεν τους θυμάμαι αλλά εμπειρικά μπορώ να σου εγγυηθώ ότι δεν γίνεται να πέσει κάτω από τη συγκεκριμένη κατανάλωση. Έχω κερδίσει μέχρι και στοίχημα για το συγκεκριμένο ζήτημα. Μιλάμε πάντα για ταχύτητα 65-70 χλμ/ω. Η ταχύτητα αυτή εφαρμόζεται σε δρόμους που έχουν όριο 70 και 110.
Πάντως σας ευχαριστώ όλους για τις απάντησεις σας. Πικρή η αλήθεια αλλά ίσως να γλιτωσα από χειρότερα. Η απειρια μου και η δικη σας εμπειρια με τα δικυκλα ήταν ο λόγος που ρώτησα άλλωστε!
ΕΝΤΙΤ: Να συμπληρώσω ότι τακακια άλλαξα επειδή πέρασαν 5 χρόνια και 110.000 και δεν είχαν φαγωθεί απλά λόγω παλαιοτητας τα πέταξα. Θέλω να πω ότι η οδήγηση μου είναι πολύ συντηρητική φρένο σπάνια έχει χρειαστεί να πατήσω αν δεν είναι για σταση/στάθμευση/διασταύρωση.
Μιας και αναφέρθηκε το Transalp, όχι σαν πρόταση βέβαια, θέλω να τονίσω ότι είναι ακατάλληλο για τη χρήση που θέλεις. Καταναλώνει καύσιμο όσο ένα μικρό αμάξι.
Ένας από τους λόγους που την πούλησα, ήταν αυτός.
jawaforever
19/06/2020, 16:15
Σε αυτά τα χρήματα δεν παίρνεις αξιόλογο 2τροχο.
Η καλύτερη λύση είναι η εξής. Δώσε όσο όσο το audi και πάρε ένα panda 1.2 ή ενα punto mk2.
Τα μοτεράκια αυτά αν και αρχαία τεχνολογικά πλέον,είναι ακόμα και σήμερα ένα μικρό τεχνολογικό θαύμα στο κομμάτι της οικονομίας.
Καταναλώνουν ελάχιστη βενζίνη, είναι πολύ αξιόπιστα, έχουν πάμφθηνα ανταλλακτικά και στο δρόμο είναι πολύ πιο άνετα από όσο νομίζει πολύς κόσμος.
Άσχετο, αν αλλάξεις καταλύτη θα δεις μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση.
DRAKONET
19/06/2020, 16:33
Άσχετο, αν αλλάξεις καταλύτη θα δεις μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση.
ορκιζεσαι ?:D
Lioulios
19/06/2020, 17:15
Seat leon 1.600cc 2006 101hp (το αναφερω γιατι ειναι αν οχι ο ιδιοςμε του φιλου ,τοτε πολυ κοντα )
μου εκαιγε και εμενα τα αντερα του και χωρις να εχει καποιο θεμα .8βαλβιδο και για να προσπρασω,εκανα αιτηση.
Τωρα στα του θεματος ...Οσα απο τα μηχανακια που αναφερες υπαρχουν και τα εχουν μερακληδες που αξιζει να αφοραστουν ...απλα δεν πωλουνται και ΑΝ βγουν κατα καιρους στο car , oι τιμες που παιζουν ,απεχουν κατα πολυ απο αυτο που αναφερεις σαν δικο σου ταβανι.
Στα χρηματα που λες , δεν υπαρχει περιπτωση να μην χραιστει άλλα τοσα + την οποια δικη σου ταλαιπωρία που δεν κοστολογηται .
Μια λυση για σενα ειναι να παρεις ενα αξιόλογο παπι σεκαλη κατασταση που να κανεις τη δουλεια σου και να το κρατησεις και μελλοντικα σαν 2ο οχημα ,ειτε κρατησειςτο αμαξι ,ειτε καποια στιγμη παρεις καποιο άλλο .
Το παπι θα ναι παπι . Το παπι σου το παντοτινο .
Θα λενε ,έρχεται και ο mike με το παπι του .
its.mike
19/06/2020, 21:50
Seat leon 1.600cc 2006 101hp (το αναφερω γιατι ειναι αν οχι ο ιδιοςμε του φιλου ,τοτε πολυ κοντα )
μου εκαιγε και εμενα τα αντερα του και χωρις να εχει καποιο θεμα .8βαλβιδο και για να προσπρασω,εκανα αιτηση.
Τωρα στα του θεματος ...Οσα απο τα μηχανακια που αναφερες υπαρχουν και τα εχουν μερακληδες που αξιζει να αφοραστουν ...απλα δεν πωλουνται και ΑΝ βγουν κατα καιρους στο car , oι τιμες που παιζουν ,απεχουν κατα πολυ απο αυτο που αναφερεις σαν δικο σου ταβανι.
Στα χρηματα που λες , δεν υπαρχει περιπτωση να μην χραιστει άλλα τοσα + την οποια δικη σου ταλαιπωρία που δεν κοστολογηται .
Μια λυση για σενα ειναι να παρεις ενα αξιόλογο παπι σεκαλη κατασταση που να κανεις τη δουλεια σου και να το κρατησεις και μελλοντικα σαν 2ο οχημα ,ειτε κρατησειςτο αμαξι ,ειτε καποια στιγμη παρεις καποιο άλλο .
Το παπι θα ναι παπι . Το παπι σου το παντοτινο .
Θα λενε ,έρχεται και ο mike με το παπι του .
Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές! Η αλήθεια είναι ότι αν βολεύει οικονομικά ένα παπί για τέτοιες αποστάσεις δεν πα να λένε έρχεται και ο μαικ με την περδικα! :p
Θα μιλήσω με το μηχανικο μου μήπως έχει κάνα γνωστό να πάω το παπι του ξάδερφου για καλιμπρα και αν είναι εντάξει, κοτσαρω ένα κινητηρα lifan κουτα με 2 κατοσταρικα για να μη χασω τη δουλειά μιας και είναι καλά τα λεφτά και στο μέλλον ξέρω τι πρέπει να κάνω μετά και από τις συμβουλές όλων σας.
Οσο για το αμάξι ναι ίδιο κινητήρα έχουμε. Ειδικά αν η άδεια σου γράφει AKL στον κωδικό κινητηρα είναι ακριβώς ίδιος αντιγραφή-επικόλληση.
Θα σου πω με σειρά τιμής και ευκολίας αν βάζεις χέρι τι μπορεί να είναι.
1. Μπουζί - Μόνο Bosch 3ακιδα. Δεν κάνει κανένα άλλο. 16 ευρώ η 4αδα.
2. Πολλαπλασιαστης. Τσέκαρε για σπιθα στο σημείο που είναι το πιπακι του μπουζοκαλωδιου πολύ κοντά στα τοιχώματα του πολλαπλασιαστη. ΌΧΙ ΜΕ ΓΥΜΝΌ ΧΈΡΙ. 55 ευρώ καινούριός. Δε χρειάζεται Bosch.
3. Αντλία βενζίνης. Είναι στο πίσω κάθισμα από κάτω, στηνα πλευρά του συνοδηγού. Αν πιάνει το χέρι σου αλλάζεις μόνο το τρόμπακι 40 ευρώ. Αν όχι αλλάζεις όλη την αντλία με το σώμα 80 ευρω μεταχειρα. Και στις 2 περιπτώσεις προσοχή στα κλιπσακια στο ξεκουμπωμα.
4. Πας για μέτρηση συμπίεσης σε όποιον έχει εργαλειο ( ηλεκτρολογο/μηχανικό γνωστο)
Αυτά είναι τα 4 πιο πιθανά που δε βγάζει ο εγκέφαλος πάρα μόνο σαν cylinder x misfire.
Αν σου κόβει στα ψηλά τείνει στο ρεύμα. Αν σου κόβει στα χαμηλά πας βενζινη/αέρα.
Υπάρχουν κι άλλες αιτίες όπως αισθητήρας μαφ, πεταλουδα, αισθητήρας εκκεντροφορου (ειδικά αν έχεις κόλπα στο ρελαντί η δυσκολεύεται να πάρει μπρος), αισθητήρας κρουσης. Αλλά αυτά στα βγάζει ο εγκέφαλος σαν μεμονωμένες βλάβες. Αν έχεις κωδικό βλάβης στείλε μου και θα σου πω τι είναι!
Lioulios
19/06/2020, 22:05
Αδελφε , εγω το εδωσα και γλιτωσα . Δεν το 'χω ακομη ,αλλα να σαι καλα .
Οσο για το παπι ,βολεύει παντου εκτος απο ψωνια αν δεν εχεις κααφασι και σε μεγαλες αποστασεις που το σκεφτεσαι ...αλλα παει
Το παπί με μια σχάρα κουβαλάει ολόκληρο σπίτι.
Επειδή δεν έχει συμπλέκτη, έχει και το πλεονέκτημα ότι μπορείς να κρεμάσεις στο τιμόνι ή στο χέρι σου αρκετά πράγματα.
Για μικρές διαδρομές εννοείται - αλλά γι' αυτές τις διαδρομές μια χαρά κάνει τη δουλειά του και πάει παντού.
Lioulios
20/06/2020, 17:41
Εν το μεταξυ ειναι και το πιο οικονομικο σε καυσιμα ,σερβις ...ακομα και σε πτωση ,ίσως να χρειαστεις ενα σφυρι για να ισιωσεις καποιο μαρσπιέ .
με 700 ευρω δεν αγοραζεις κανενος ειδους οχημα στοιχειωδως ασφαλες και αξιοπιστο οποτε αν τα δωσεις θα πανε στον κουβα
2 επιλογες.....
1. δωσε 700 ευρω και τα υπολοιπα δοσεις και παρε ενα αξιοπρεπες κινεζικο παπι καινουριο στα 1500
βγαζεις δυο χρονια οικονομικα και αξιοπιστα λογω εγγυησης και τοτε το πουλας και παιρνεις τουλαχιστον τα μισα πισω
η αν θες το κρατας
2. βαζεις τα 700 στο αμαξι με στοχο να το κανεις πιο οικονομικο γιατι οπως τα λες εχει θεμα και συνεχιζεις με αυτο
ορκιζεσαι ?:D
Στη δική μου περίπτωση ναι :D
Με ένα ρεζερβουάρ έβγαζα max 600 km και όταν άλλαξα καταλύτη βλέπω τα 700 εύκολα!
Παρε παπι, δεν φτανουν για τιποτα αλλο. Ισως βρεις σκουτερ 125 στα λεφτα αλλα καινε τα ατιμα κατι παραπανω. Με 700 ευρω βρισκεις παπι που θα σε πηγαινει μια χαρα εκει που θελεις. Εγω εδωσα το δικο μου καζε ρ τοσο, με παρα πολλα χιλιομετρα στη πλατη του, και δεν ειχε κανενα απολυτως προβλημα. Ψαξε για κανενα παλιο ιαπωνικο, καζε ρ 98-99, μαξ 100, astrea/supra 98/99/00, modenas kriss/kristar, crypton r105/115. Θα βρεις ειμαι σιγουρος, τα σερβις τους ειναι παμφθηνα, τα κανεις και μονος, 70 πανε ανετα ολα οσα ανεφερα (πολλα απο αυτα τα ειχα στο παρελθον), 2ο ατομο παιρνουν ανετα επισης. Κοιτα να μη βαραει μεσα, κοιτα το μπροστινο να μην ειναι πολυ χτυπημενο, αν ειναι λιγο δε πειραζει αλλαζεις καλαμια με κανα 20ρικο, κοιτα το ταμπουρο πισω να μην εχει φαγωθει ολο αλλιως πας για αλλαγη ζαντας (δε φτιαχνεται οτι και να λενε).
Μη ψαχνεις καν για μηχανη σε αυτα τα λεφτα, δεν υπαρχει κατι που να μη σου ζητησει τουλαχιστον αλλα 300-400.
Για σκουτερ δες μηπως βρεις κανενα agility 125/150 σε αυτα τα λεφτα, αλλα καινε παραπανω, τα λεφτα ειναη λιγα και θα θελει πραγματα, ιμαντες μπιλιες λαστιχα μαλακιες, και αν παθει κατι ειναι λιγο πιο περιεργο να το κανεις μονος σου αν δεν εχεις ξαναασχοληθει..
με 700 ευρω δεν αγοραζεις κανενος ειδους οχημα στοιχειωδως ασφαλες και αξιοπιστο οποτε αν τα δωσεις θα πανε στον κουβα
2 επιλογες.....
1. δωσε 700 ευρω και τα υπολοιπα δοσεις και παρε ενα αξιοπρεπες κινεζικο παπι καινουριο στα 1500
βγαζεις δυο χρονια οικονομικα και αξιοπιστα λογω εγγυησης και τοτε το πουλας και παιρνεις τουλαχιστον τα μισα πισω
η αν θες το κρατας
2. βαζεις τα 700 στο αμαξι με στοχο να το κανεις πιο οικονομικο γιατι οπως τα λες εχει θεμα και συνεχιζεις με αυτο
Μπορω να διαφωνησω παρακαλω; Το πρωτο μου μηχανακι, το καβασακι μαξ 100 το ειχα παρει 450 ευρω και το κρατησα 5 χρονια χωρις επισκευη. Ειχε και φρεσκα λαστιχα οταν το πηρα, μονο μια μπαταρια του ειχα βαλει! Τα 700 ειναι υπερ αρκετα για παπακι! Εκτως και αν ολοι οι πακεταδες που αγοραζουν φθηνα για δουλεια ειναι χαζοι.. Το παιρνεις 500 ευρω, εστω και ενα σαπιο νταιτονα, βαζεις αλλα 200 και το κανεις τζιτζι (φρενα λαστιχα λαδι σερβις αναρτηση μπαταρια καμμια λαμπα, εχεις και ρεστα)..
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.