Σύνδεση

View Full Version : Αγορά big adventure



Σελίδες : 1 [2]

elohimaros
05/09/2020, 09:23
Μολις πουλήθηκε το 500 άρι και παμε για το επομενο βημα , εχοντας κανει τεστ ride tiger 900 rally 14.500 ( ATOKA+ δωρα ποδια καγκελα quickshifter) , tracer 900 gt ( 14,100 τελικό πακετο ) , tiger sport (13 ATOKA) μου εμπαιναν τρελές σκεψεις για την καψούρα το 1290 ΚΤΜ . Επειτα απο πολύ ψάξιμο και επαφή με κατόχους του μου εχουν πει πολυ οτι κανει κοσκιννίσματα στο τιμόνι και αυτο το πρόβλημα δεν εχει λυθεί ουτε θα λυθει και αν λυθει θα ειναι προσωρινό . Επειδη δεν θέλω να δώσω ενα κάρο λεφτα για ενα μηχανάκι με 160 αλογα που θα το πηγαίνω μαξ 140 φορτωμένο λογω του wobbling εχω συμβιβαστεί και το εχω ξεγράψει σαν επιλογή . Το TRACER κατα το testride μου φανηκε πολυ sport , το ιδιο και το tiger sport 1050 που ανερχεται στα 13 και χωρις ιδιαίτερη τεχνολογία πανω . ΜΕ δελεάζει η προταση του 900 rally( στο τεστ ride μου φανηκε οκ , λιγο το πισω αμορτισέρ ηταν αρκετα μαλακό αλλα ειχε καλη συμπεριφορά ) και μένει να δοκιμάσω το multi 950 s . Αναμεσα στα 2 τελευταία υπαρχει χαοτική διαφορα ?

lospsi
05/09/2020, 10:15
Με το καλό ότι και αν πάρεις.

Πάντως, έχει πλάκα πως τα ίδια μηχανάκια έχουν τόσο διαφορετική αίσθηση σε κάθε αναβάτη. Προφανώς και έχει να κάνει με την εμπειρία του, τις προηγούμενες μηχανές του κτλ ..
Πχ., εμένα το Tiger Sport μου φάνηκε αρκετά βαρύ σε αίσθηση και μου θύμισε mega on off. Για το tracer θα συμφωνήσω.
Άρα, από τα παραπάνω συμπεραίνουμε ότι θα πρέπει να κάνεις και το Multistrada τεστ για να αποφασίσεις!

elohimaros
05/09/2020, 10:26
Με το καλό ότι και αν πάρεις.

Πάντως, έχει πλάκα πως τα ίδια μηχανάκια έχουν τόσο διαφορετική αίσθηση σε κάθε αναβάτη. Προφανώς και έχει να κάνει με την εμπειρία του, τις προηγούμενες μηχανές του κτλ ..
Πχ., εμένα το Tiger Sport μου φάνηκε αρκετά βαρύ σε αίσθηση και μου θύμισε mega on off. Για το tracer θα συμφωνήσω.
Άρα, από τα παραπάνω συμπεραίνουμε ότι θα πρέπει να κάνεις και το Multistrada τεστ για να αποφασίσεις!

εμενα μου φάνηκε πολυ 'αδειο' το tiger sport . μου φανηκε οπως ακριβως το ειχα στο μυαλό μου . Εξαιρετικός ηχος και ο τρικύλινδρος σε ειχε σε τσίτα να το πας ταπα . Σε αντίθεση με το tracer Που ηταν κατι οκ και τιποτα παραπάνω . Δηλαδη δε μπορω να φανταστώ ουτε κατα διάνοια να κανω ενα 10 ημερο ταξιδι με αυτο . Τωρα οσον αφορα το rally tiger 900 ηταν ενα ανετο μηχανάκι , λιγο το τιμόνι η θεση του με χάλασε και ισως ο συμπλέκτης του . Βεβαια αν ηταν λιγο πιο ογκόδες θα το επαιρνα χθες με το πρόγραμμα της triumph που τρέχει ... θα δω και το multi προσεχώς

GogosLux
05/09/2020, 10:31
...... εμπαιναν τρελές σκεψεις για την καψούρα το 1290 ΚΤΜ . Επειτα απο πολύ ψάξιμο και επαφή με κατόχους του μου εχουν πει πολυ οτι κανει κοσκιννίσματα στο τιμόνι και αυτο το πρόβλημα δεν εχει λυθεί ουτε θα λυθει και αν λυθει θα ειναι προσωρινό . Επειδη δεν θέλω να δώσω ενα κάρο λεφτα για ενα μηχανάκι με 160 αλογα που θα το πηγαίνω μαξ 140 φορτωμένο λογω του wobbling εχω συμβιβαστεί και το εχω ξεγράψει σαν επιλογή .

Καλημέρα, έχω το μοντέλο 2018, έχοντας κάνει περίπου 12Κ χιλιόμετρα από τα οποία τα 10.0000 σε ευρωπαικούς δρόμους και ελληνικούς φορτωμένο με τριβάλιτσο μπορώ να πω ότι το μηχανάκι δεν έχει wobbling.

Σε αυτοκινητόδρομο με τριβαλιτσο στο cruise control 150 πήγαινα χωρίς χέρια για αρκετή ώρα χωρίς κούνημα.

Το μόνο wobbling το έχει με την πίσω βαλίτσα στα 50-60 χιλιόμετρα αν αφήσεις το τιμόνι αλλά μικρό και μου το έκαναν όλα τα on-off .

Αν θες να πηγαίνεις με 180-200, δεν είναι το μηχανάκι που θες.
Δεν του αρέσει να κινείται με ψηλές στροφές.
Έχει άπειρη ροπή να ξεκινάς από φανάρι με 2ερα ΑΝΕΤΑ και να ανεβαίνεις 40% κλίση φορτωμένος με τριβάλιτσο και συνεπιβάτη.

Αν θες εργαλείο ταχύτητας σε αυτό το στυλ δες το S1000xr που τουλάχιστον το προηγούμενο μοντέλο δεν του αρέσει να πηγαίνει αργά.

Καλές αγορές !!!!

elohimaros
05/09/2020, 10:46
Καλημέρα, έχω το μοντέλο 2018, έχοντας κάνει περίπου 12Κ χιλιόμετρα από τα οποία τα 10.0000 σε ευρωπαικούς δρόμους και ελληνικούς φορτωμένο με τριβάλιτσο μπορώ να πω ότι το μηχανάκι δεν έχει wobbling.

Σε αυτοκινητόδρομο με τριβαλιτσο στο cruise control 150 πήγαινα χωρίς χέρια για αρκετή ώρα χωρίς κούνημα.

Το μόνο wobbling το έχει με την πίσω βαλίτσα στα 50-60 χιλιόμετρα αν αφήσεις το τιμόνι αλλά μικρό και μου το έκαναν όλα τα on-off .

Αν θες να πηγαίνεις με 180-200, δεν είναι το μηχανάκι που θες.
Δεν του αρέσει να κινείται με ψηλές στροφές.
Έχει άπειρη ροπή να ξεκινάς από φανάρι με 2ερα ΑΝΕΤΑ και να ανεβαίνεις 40% κλίση φορτωμένος με τριβάλιτσο και συνεπιβάτη.

Αν θες εργαλείο ταχύτητας σε αυτό το στυλ δες το S1000xr που τουλάχιστον το προηγούμενο μοντέλο δεν του αρέσει να πηγαίνει αργά.

Καλές αγορές !!!!

Δεν ειμαι ατομο που θέλει να πηγαίνει με τόσο μεγάλη ταχύτητα ουτε εχω τα χέρια να πάω με τόσο ! Το θεμα ειναι οτι υπάρχει πολυ μεγαλη γκρίνια σε αυτο το θέμα και εφόσον εχει πάρει τέτοια τροπή δεν θέλω να δώσω 20 χιλιάρικα και να παρω κατι που δεν θα μπορω εστω να το ανοιξω διοτι υπάρχει κενό ασφαλείας . Αν ηταν σε ενα ατομο να πω αστοχία υλικού , οκ αλλα εδω μιλάμε για ολοκληρο θεμα που εχει κανει και το περιοδικό motomag πανω στο συγκεκριμένο . Εχω διαβάσει μεχρι και στα 120 χιλιομετρα χωρις εξτρα πανω να παρουσιάζει τετοια . Δεν το ρισκάρω .

doctoras
05/09/2020, 11:08
δε ξέρω αν σου αρέσει ή όχι αλλά αυτά που περιγράφεις με έμφαση σε εκτός συνόρων ταξίδι με περίσσια άνεση σε αναβάτες αντικατοπτρίζονται στο παρακάτω δε ξέρω αν παιζεί test ride, αν υπάρχει, κάνε το μια βόλτα αξίζει
420701

GogosLux
05/09/2020, 11:24
Δεν ειμαι ατομο που θέλει να πηγαίνει με τόσο μεγάλη ταχύτητα ουτε εχω τα χέρια να πάω με τόσο ! Το θεμα ειναι οτι υπάρχει πολυ μεγαλη γκρίνια σε αυτο το θέμα και εφόσον εχει πάρει τέτοια τροπή δεν θέλω να δώσω 20 χιλιάρικα και να παρω κατι που δεν θα μπορω εστω να το ανοιξω διοτι υπάρχει κενό ασφαλείας . Αν ηταν σε ενα ατομο να πω αστοχία υλικού , οκ αλλα εδω μιλάμε για ολοκληρο θεμα που εχει κανει και το περιοδικό motomag πανω στο συγκεκριμένο . Εχω διαβάσει μεχρι και στα 120 χιλιομετρα χωρις εξτρα πανω να παρουσιάζει τετοια . Δεν το ρισκάρω .

Βρε καλά κανείς και δεν προσπαθώ να σε πείσω ;)

Πάντως στον σωλήνα έχει βίδεο από το περιοδικό ΜΟΤΟ με 270 να μην κουνάει όσο και αν το προσπαθούν.

Όσο για τους διάφορους πολλά μπορούν να ισχύουν, λάστιχα, σωστή ρύθμιση, σφίξιμο πάνω ρουλεμάν κλπ κλπ

Άλλοι γκρινιάζουν ότι το μηχανάκι γέρνει/παίρνει δεξιά λέγοντας ότι φταίει η εξάτμιση που είναι δεξιά και κακή διανομή βάρους.

Το έκανε και σε εμένα ελαφρά σε κάποια φάση, το πρόβλημα λύθηκε με ένα λύσιμο - δέσιμο της κάτω τιμονόπλακας και τροχού για να ισιώσουν όλα.

Για το bmw S1000xr πολλοί παραπονιόντουσαν για κραδασμούς, εγώ δεν είδα κάτι όταν το οδήγησα για 1,5 ώρα.

Άλλοι λένε για κραδασμούς στα πίσω πατάκια του 1290, η γυναίκα που δεν είναι και Μότο τολεραντ δεν παραπονέθηκε σε 6-7 ώρες ημερήσια χιλιόμετρα

Αυτό που θέλω να πω είναι Κάθε κωλος και γνώμη - ΓΙΑ ΚΑΘΕ μηχανάκι κάνε μόνος σου τεστ Drive και βγάλε τα δικά σου συμπεράσματα για το εκάστοτε μηχανάκι και αν σου ταιριάζει.

elohimaros
05/09/2020, 11:35
Βρε καλά κανείς και δεν προσπαθώ να σε πείσω ;)

Πάντως στον σωλήνα έχει βίδεο από το περιοδικό ΜΟΤΟ με 270 να μην κουνάει όσο και αν το προσπαθούν.

Όσο για τους διάφορους πολλά μπορούν να ισχύουν, λάστιχα, σωστή ρύθμιση, σφίξιμο πάνω ρουλεμάν κλπ κλπ

Άλλοι γκρινιάζουν ότι το μηχανάκι γέρνει/παίρνει δεξιά λέγοντας ότι φταίει η εξάτμιση που είναι δεξιά και κακή διανομή βάρους.

Το έκανε και σε εμένα ελαφρά σε κάποια φάση, το πρόβλημα λύθηκε με ένα λύσιμο - δέσιμο της κάτω τιμονόπλακας και τροχού για να ισιώσουν όλα.

Για το bmw S1000xr πολλοί παραπονιόντουσαν για κραδασμούς, εγώ δεν είδα κάτι όταν το οδήγησα για 1,5 ώρα.

Άλλοι λένε για κραδασμούς στα πίσω πατάκια του 1290, η γυναίκα που δεν είναι και Μότο τολεραντ δεν παραπονέθηκε σε 6-7 ώρες ημερήσια χιλιόμετρα

Αυτό που θέλω να πω είναι Κάθε κωλος και γνώμη - ΓΙΑ ΚΑΘΕ μηχανάκι κάνε μόνος σου τεστ Drive και βγάλε τα δικά σου συμπεράσματα για το εκάστοτε μηχανάκι και αν σου ταιριάζει.

Εχεις απολυτο δικιο σε αυτο που λες ! Μόνο που ειναι λιγο αδυνατο να κάνω τεστ ride to 1290 καθως εχασα τα orange days και το demo τους πουλήθηκε . Οπως επίσης δεν ρισκάρω να δωσω τοσα λεφτα , να ειμαι ο ατυχος που θα μου κουναει εστω στα 100 και μετα να μη μπορω να βγάλω ακρη . Δείχνει δελεαστική η προταση της triumph , θα δοκιμάσω το multi 950 και θα δω που θα καταλήξω . Οσο για το tracer ειναι ακριβως οπως το ειπες . Δοκιμασα και τελικά δεν εκανε και ας μου λεγανε σχεδον ολοι να παρω αυτο ....

elohimaros
05/09/2020, 11:37
δε ξέρω αν σου αρέσει ή όχι αλλά αυτά που περιγράφεις με έμφαση σε εκτός συνόρων ταξίδι με περίσσια άνεση σε αναβάτες αντικατοπτρίζονται στο παρακάτω δε ξέρω αν παιζεί test ride, αν υπάρχει, κάνε το μια βόλτα αξίζει
420701

καλη μηχανή αλλα την σιχαίνομαι οπτικά ...

contes di Zante
05/09/2020, 12:13
Κολλητός με το 1290Τ βγάζει όλη την Ιόνια οδό τριβάλιτσος δικάβαλος και δεν πέφτει κάτω από 190-200, ποτέ δεν έχω ακούσει να αναφέρει προβλήματα σταθερότητας. To Versys δεν το σχολιάζω κάν.....

elohimaros
05/09/2020, 12:39
Κολλητός με το 1290Τ βγάζει όλη την Ιόνια οδό τριβάλιτσος δικάβαλος και δεν πέφτει κάτω από 190-200, ποτέ δεν έχω ακούσει να αναφέρει προβλήματα σταθερότητας. To Versys δεν το σχολιάζω κάν.....

οχι το Τ , το S , αυτα εχουν παρουσιασει αυτο το θεμα απ οτι εχω πληροφορηθεί

TKM
06/09/2020, 16:33
Είδα από κοντά αυτό... μου άρεσε πολύ περισσότερο απ' όσο δείχνει στη φωτογραφία, κοίταξέ το!

https://www.thebikemarket.co.uk/media/3886358/Tiger-900-RALLY-PRO-MY20_Pure-White_RHS.jpg

GogosLux
06/09/2020, 16:38
Είδα από κοντά αυτό... μου άρεσε πολύ περισσότερο απ' όσο δείχνει στη φωτογραφία, κοίταξέ το!

https://www.thebikemarket.co.uk/media/3886358/Tiger-900-RALLY-PRO-MY20_Pure-White_RHS.jpg

Οντως ωραίο ειναι αλλα άλλη κατηγορία σε σχεση με το 1290.

Αν εχω ακουσει καλα το μεγαλο της εταιρίας παει για ανανέωση οποτε ίσως να πρεπει να περιμένεις.

elohimaros
06/09/2020, 19:20
Είδα από κοντά αυτό... μου άρεσε πολύ περισσότερο απ' όσο δείχνει στη φωτογραφία, κοίταξέ το!

https://www.thebikemarket.co.uk/media/3886358/Tiger-900-RALLY-PRO-MY20_Pure-White_RHS.jpg

το 900 rally λενε πολυ καλα λογια , ανανεωμενος κινητηρας με πλουσια προίκα απο ηλεκτρονικά και η triumph στην ελλαδα κανει ατοκο προγραμμα και προσφέρει αρκετά δώρα . Ειναι δελεαστική η πρόταση πολυ αν πας με γνώμονα την λογική και την οικονομική κατάσταση .... ομως ...

TKM
06/09/2020, 19:57
το 900 rally λενε πολυ καλα λογια , ανανεωμενος κινητηρας με πλουσια προίκα απο ηλεκτρονικά και η triumph στην ελλαδα κανει ατοκο προγραμμα και προσφέρει αρκετά δώρα . Ειναι δελεαστική η πρόταση πολυ αν πας με γνώμονα την λογική και την οικονομική κατάσταση .... ομως ...

...όμως βλέπω (φιλικά εννοείται το λέω) ότι τελικά δεν σου αρέσει καμιά!

xaotikos
06/09/2020, 21:54
οχι το Τ , το S , αυτα εχουν παρουσιασει αυτο το θεμα απ οτι εχω πληροφορηθεί
Εδώ εχεις κάποιο κενό..ενημέρωσης. Κουνήματα έχουν εμφανιστεί σε όλη την σειρά 1290 (οπως παλαιότερα και σε 990) όπως κατά περιπτώσεις και σε άλλες μοτο.

Δεν είναι κατασκευαστικό ελλαττωμα αφού δεν το κάνει σε όλους-ούτε καν στην πλειοψηφια. Σε όσα το κανει συνήθως υπάρχει κάτι προβληματικό (ζάντα, ελαστικό, ροπή συσφιξης ρουλεμάν τιμονιου κλπ) ενώ σε κάποια εμφανιζεται με topbox ή πλαινες πάνω από κάποια χιλιομετρα(170-180+)

Γι'αυτό το λόγω η KTM έχει βάλει steering damper σε adventure μηχανη αλλά η αλήθεια είναι ότι έπρεπε να βάλει καλύτερης ποιοτητας/περισσότερων ρυθμίσεων ώστε να δίνει περισσότερες επιλογές στον χρηστη. Επίσης θα έπρεπε να δίνει και αντιστοιχα επιλογή ελατήριο πισω βαση κιλων ή περισσοτερες ρυθμισεις αλλα αυτο ει αι ευχολογιο.
Κάτι αντίστοιχο είχε κάνει και η BMW για τα GS από 2013 και μετά (μετα το δυατυχημα του δημοσιογραφου kevin Ash) απλά εκεί δεν υπάρχουν οι ίδιες επιταχύνσεις +άλλο ζυγισμα+άλλο είδος ανάρτησης και βγαίνει ένα πιο βιδωμενο σύνολο.

Αν με ρωτήσεις, ναι θα έπρεπε να το έχουν μελετησει/σχεδιάσει καλύτερα (ρύθμιση αναρτησης/καλυτερο sterring damper κλπ) ή να έχουν καλύτερο quality control και στους προμηθευτες τους ώστε να έρχονται τα μηχανάκια ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ σε ΟΛΟΥΣ με ελάχιστη πιθανότητα να κουνήσει έστω και σε 1 στους 1000.

Αν αυτός είναι λόγω να μην το πάρω? Οχι! Καθε μηχανη μπορει να παρουσιασει ελλατωμα και ακόμα και για τα κορυφαία έχουν ακουστεί πολλά (GS, MULTI κλπ) Με αυτή τη λογική δεν θα πάρεις πότε γιατί τίποτα δεν είναι απροβλημάτιστο με την βουλα.

Υ.Γ Εγώ πάντως πήρα το S

contes di Zante
07/09/2020, 07:00
Για το multi τι έχει ακουστεί? Αν και δεν είμαι λάτρης της υψηλής ταχύτητας όσες φορές το άνοιξα δεν παρατήρησα κάτι

xaotikos
07/09/2020, 08:04
Για το multi τι έχει ακουστεί? Αν και δεν είμαι λάτρης της υψηλής ταχύτητας όσες φορές το άνοιξα δεν παρατήρησα κάτι

Δεν αναφερομουν στα κουνήματα αλλά γενικά πως για κάθε μηχανή ακόμα και τις top των εταιρειών ακούγονται προβλήματα πχ στα πρόσφατα multistrada false neutrals μεταξύ 5-6 χρησιμοποιώντας quickshifter ή ηλεκτρικά προβλήματα, στο ktm προβλήματα με την οθονη ή το keyless συστημα (κυρίως στους 2017 πριν τασχετικά upgrades) ή τα κουνηματα που λεμε, στα gs1250 θόρυβος "χτυπήματος" στον κινητηρα κλπ κλπ.

DrBig
07/09/2020, 08:08
Μα τα "τοπ" ειναι που εχουν συνηθως τα "προβληματα".....για καποιο μυστηριο λογο.

elohimaros
07/09/2020, 09:08
Δεν αναφερομουν στα κουνήματα αλλά γενικά πως για κάθε μηχανή ακόμα και τις top των εταιρειών ακούγονται προβλήματα πχ στα πρόσφατα multistrada false neutrals μεταξύ 5-6 χρησιμοποιώντας quickshifter ή ηλεκτρικά προβλήματα, στο ktm προβλήματα με την οθονη ή το keyless συστημα (κυρίως στους 2017 πριν τασχετικά upgrades) ή τα κουνηματα που λεμε, στα gs1250 θόρυβος "χτυπήματος" στον κινητηρα κλπ κλπ.

καλα τα λες φιλε μου γενικά , Αυτο που θα ηθελα εγω για την υπερβαση το 1290 ηταν να ειναι και αξιοπιστο γενικα για να μπορω να κανω το βήμα στα 20 χιλ , και για την καθε μηχανή των 20 χιλ , Δεν ειναι φυσιολογικο να σου παιζει το τιμόνι σε μια μηχανη 160 ιππών για οποιονδηποτε λόγο ,και ο αλλος να σου λεει φταίει το λαστιχο , ο αλλος η βαλίτσα , ο αλλος το ρουλεμαν , τωρα θα μου πεις ο καθενας παιρνει , συμβιβάζεται και μπορει να μην τύχεις σε αυτη τη μάζα των καταναλωτών που το αντιμετωπίζουν ναι αλλα ποτε δε ξέρεις ! Τέλος πάντων δε νομίζω να παω για ΚΤΜ , δεν μου δίνεται καν η δυνατότητα για test ride με μια επικοινωνία στην αντιπροσωπεία

kostasdirt
08/09/2020, 16:17
Εδώ εχεις κάποιο κενό..ενημέρωσης. Κουνήματα έχουν εμφανιστεί σε όλη την σειρά 1290 (οπως παλαιότερα και σε 990) όπως κατά περιπτώσεις και σε άλλες μοτο.

Δεν είναι κατασκευαστικό ελλαττωμα αφού δεν το κάνει σε όλους-ούτε καν στην πλειοψηφια. Σε όσα το κανει συνήθως υπάρχει κάτι προβληματικό (ζάντα, ελαστικό, ροπή συσφιξης ρουλεμάν τιμονιου κλπ) ενώ σε κάποια εμφανιζεται με topbox ή πλαινες πάνω από κάποια χιλιομετρα(170-180+)

Γι'αυτό το λόγω η KTM έχει βάλει steering damper σε adventure μηχανη αλλά η αλήθεια είναι ότι έπρεπε να βάλει καλύτερης ποιοτητας/περισσότερων ρυθμίσεων ώστε να δίνει περισσότερες επιλογές στον χρηστη. Επίσης θα έπρεπε να δίνει και αντιστοιχα επιλογή ελατήριο πισω βαση κιλων ή περισσοτερες ρυθμισεις αλλα αυτο ει αι ευχολογιο.
Κάτι αντίστοιχο είχε κάνει και η BMW για τα GS από 2013 και μετά (μετα το δυατυχημα του δημοσιογραφου kevin Ash) απλά εκεί δεν υπάρχουν οι ίδιες επιταχύνσεις +άλλο ζυγισμα+άλλο είδος ανάρτησης και βγαίνει ένα πιο βιδωμενο σύνολο.

Αν με ρωτήσεις, ναι θα έπρεπε να το έχουν μελετησει/σχεδιάσει καλύτερα (ρύθμιση αναρτησης/καλυτερο sterring damper κλπ) ή να έχουν καλύτερο quality control και στους προμηθευτες τους ώστε να έρχονται τα μηχανάκια ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ σε ΟΛΟΥΣ με ελάχιστη πιθανότητα να κουνήσει έστω και σε 1 στους 1000.

Αν αυτός είναι λόγω να μην το πάρω? Οχι! Καθε μηχανη μπορει να παρουσιασει ελλατωμα και ακόμα και για τα κορυφαία έχουν ακουστεί πολλά (GS, MULTI κλπ) Με αυτή τη λογική δεν θα πάρεις πότε γιατί τίποτα δεν είναι απροβλημάτιστο με την βουλα.

Υ.Γ Εγώ πάντως πήρα το S

Πάρα πολύ σωστός!

elohimaros
08/09/2020, 19:14
Πάρα πολύ σωστός!

Παιδιά κατα αυτη την αποψη εχετε δίκιο , αλλα αν παει καποιος με τα σημερινά δεδομένα σε μια αντιπροσωπεία για να αγοράσει μια μηχανή αξίας των 20 χιλιάδων ευρω και τα σκάσει θελει το λιγότερο να τραβιέται για αυτα τα θέματα . Ειτε ειναι ΚΤΜ ειτε μουλτι η οτιδήποτε αλλο . Απλα , επειδη μου αρεσει το 1290 ισως επειδη το εψαξα να έπεσα πανω στα αρνητικά του γιατι δεν ασχόληθηκα τοσο με τα άλλα μοντέλα . Το rally pro ( tiger 900 ) ειναι μια μοτοσυκλέτα στην τιμη των 16 χιλ που καλη χρυσή ειναι ( για χώμα κυριως ) αλλα δεν ειναι αυτο που θα με τρελένει καθε φορά που θα το βλέπω . Αν κανω την κινηση για το 1290 θελω να ξέρω οτι η αντιπροσωπεία αν αντιμετωπίσω το θεμα θα ασχοληθει και θα υπάρξει καποια λύση . Επισης αλλο ενα κίνητρο ειναι το οτι το 1290 εχει βγει στην αγορα για 5 χρονια και .. ενω δεν ξερουμε ακομα αν το αλλο θα βγει καλο ...

GogosLux
08/09/2020, 21:04
Σε όσα το κανει συνήθως υπάρχει κάτι προβληματικό (ζάντα, ελαστικό, ροπή συσφιξης ρουλεμάν τιμονιου κλπ) ενώ σε κάποια εμφανιζεται με topbox ή πλαινες πάνω από κάποια χιλιομετρα(170-180+)

Η εμπείρια μου ειναι οτι αν ψάχνεσαι πολύ με τις λεπτομέρειες πρεπει να βαλεις και χερι ωστε να εισαι σιγουρος οτι ειναι ΟΚ.

Προσωπικα ρυθμισα το μπροστινο να ειναι ίσιο καλαμια-τιμονοπλακες-ροδα + ρυθμισα την την βαση της ζελατίνας που ανεβαικατεβαίνει μιας και στην μια μερια ήθελε ενα πλαστικο δόντι διαφορά για να ειναι ίσιο στο μάτι μου :eyepop:

Ειπαμε παραξενιές.

Οσο για το κουνάει με πλαινές και/η toppox στα 170, οι βαλιτσες θετουν όρια τοσο στο βαρος όσο και στην ταχύτητα που ΚΑΝΕΝΑΣ δεν σέβεται !!
Επίσης, το 1290 εχει σύστημα πλευστών πλαινών για να εχει ελαστικότητες, αν ο αλλος εχει βαλει αλλες τυπου Givi κλπ (οπως εγω Shad) που δεν εχουν καμια ελαστικότητα τοτε δεν εχει δικαίωμα και να παραπονιέται.

Οποτε το κουναει ειναι και σχετικό :rolleyes:


Υ.Γ Εγώ πάντως πήρα το S

Και Εγω :D

Πριν λίγο ερχομουν σπίτι με 50 αλλα και 90 χιλιομετρα αναλογα τον δρόμο, με top case, cruise control χωρις χερια, το μηχανακι πηγαινε ίσια και αλλαζε κατεύθυνση ευκολα με το κάτω σύστημα.

By the way, μου εχει ζαλίσει τον έρωτα το "front brake sensor" που αναβει και πρεπει να περασω να το βαλουν στο computer να το διορθωσουν - το φρενο αναβει, μονο το cruise control δεν παιζει οταν ειναι στα ντουζένια του :lol:


Τωρα οσο για τα 20χιλ ευρος και τι περιμένεις να πάρεις και να ειναι αψεγάδιαστο μαλλον δεν θα το βρεις ουτε σε μηχανακι ουτε σε αμαξι αναλογων χρηματων

Αγοραζουμε οτι γουστάρουμε στο ματι και αν μας κανει οδηγικά ;)

nikosmor
08/09/2020, 21:36
Africa twin 1100 2020 .....

peterTHErider
08/09/2020, 22:56
Μολις πουλήθηκε το 500 άρι και παμε για το επομενο βημα , εχοντας κανει τεστ ride tiger 900 rally 14.500 ( ATOKA+ δωρα ποδια καγκελα quickshifter) , tracer 900 gt ( 14,100 τελικό πακετο ) , tiger sport (13 ATOKA) μου εμπαιναν τρελές σκεψεις για την καψούρα το 1290 ΚΤΜ . Επειτα απο πολύ ψάξιμο και επαφή με κατόχους του μου εχουν πει πολυ οτι κανει κοσκιννίσματα στο τιμόνι και αυτο το πρόβλημα δεν εχει λυθεί ουτε θα λυθει και αν λυθει θα ειναι προσωρινό . Επειδη δεν θέλω να δώσω ενα κάρο λεφτα για ενα μηχανάκι με 160 αλογα που θα το πηγαίνω μαξ 140 φορτωμένο λογω του wobbling εχω συμβιβαστεί και το εχω ξεγράψει σαν επιλογή . Το TRACER κατα το testride μου φανηκε πολυ sport , το ιδιο και το tiger sport 1050 που ανερχεται στα 13 και χωρις ιδιαίτερη τεχνολογία πανω . ΜΕ δελεάζει η προταση του 900 rally( στο τεστ ride μου φανηκε οκ , λιγο το πισω αμορτισέρ ηταν αρκετα μαλακό αλλα ειχε καλη συμπεριφορά ) και μένει να δοκιμάσω το multi 950 s . Αναμεσα στα 2 τελευταία υπαρχει χαοτική διαφορα ?

απο τα μηχανακια που αναφερεις το 950 s ειναι αλλη κλαση απλα.με διαφορα.κοντα αλλα με 17αρη μπροστα και καθαρη ασφαλτινη προσεγγιση ειναι το 900xr της bmw.

υγ.το 1290s το πουλησα γιατι δεν μου αρεσε η συμπεριφορα του στα πολλα.σε τελειο οδοστρωμα μπορει να επιανες την τελικη του και να ηταν βραχος.αλλα αυτο που συνεβαινε πιο συχνα ειναι σε δυνατες επιταχυνσεις στα 180-190 αν ο δρομος δεν ηταν τελειος αρχιζε τα κοσκινισματα.δεν μου εκανε τελικα για αυτο και το πουλησα.

elohimaros
09/09/2020, 08:00
απο τα μηχανακια που αναφερεις το 950 s ειναι αλλη κλαση απλα.με διαφορα.κοντα αλλα με 17αρη μπροστα και καθαρη ασφαλτινη προσεγγιση ειναι το 900xr της bmw.

υγ.το 1290s το πουλησα γιατι δεν μου αρεσε η συμπεριφορα του στα πολλα.σε τελειο οδοστρωμα μπορει να επιανες την τελικη του και να ηταν βραχος.αλλα αυτο που συνεβαινε πιο συχνα ειναι σε δυνατες επιταχυνσεις στα 180-190 αν ο δρομος δεν ηταν τελειος αρχιζε τα κοσκινισματα.δεν μου εκανε τελικα για αυτο και το πουλησα.

Σε τι πήγες εσυ ?

GogosLux
09/09/2020, 21:50
υγ.το 1290s το πουλησα γιατι δεν μου αρεσε η συμπεριφορα του στα πολλα.σε τελειο οδοστρωμα μπορει να επιανες την τελικη του και να ηταν βραχος.αλλα αυτο που συνεβαινε πιο συχνα ειναι σε δυνατες επιταχυνσεις στα 180-190 αν ο δρομος δεν ηταν τελειος αρχιζε τα κοσκινισματα.δεν μου εκανε τελικα για αυτο και το πουλησα.

ΜΙας και απο οτι φαινεται το εψαξες πολυ και αποτέλεσε τον λογο να το δώσεις θες να δωσεις λιγο πιο περσσότερες πληροφορίες αναφορικά με το κοσκίνισμα ;)

Δηλ:
1) τι settings ειχες σε damping και load
2) ησουν μονος ή δικάβαλος
3) ποσα κιλά είσαι μονος :lol:
4) ειχες τριβαλιτσο ή μονο πλαινες ή μονο πίσω
5) εχεις τις ΚΤΜ πλαινές βαλιτσες και αν οχι ποιες
6) τι λαστιχα φορουσες και με τι δεικτη ταχυτητας εχουν
7) ειχες την μαμα ζελατίνα? αν οχι ποια ?
8) ειχες καποια αλλη μετατροπή?

ΕΠισης, αφου ησουν σε δυνατες επιταχύνσεις, ποσο πιθανο ειναι να κοσκίνιζε επειδή ελάφρωνε το τιμόνι ?

Ευχαριστω ;)

lospsi
10/09/2020, 06:34
ΜΙας και απο οτι φαινεται το εψαξες πολυ και αποτέλεσε τον λογο να το δώσεις θες να δωσεις λιγο πιο περσσότερες πληροφορίες αναφορικά με το κοσκίνισμα ;)

......

ΕΠισης, αφου ησουν σε δυνατες επιταχύνσεις, ποσο πιθανο ειναι να κοσκίνιζε επειδή ελάφρωνε το τιμόνι ?

Ευχαριστω ;)

Δεν έχουν σταμπιλιζατέρ αυτά?

Kas_Tracer
10/09/2020, 09:37
Το κοσκίνισμα του τιμονιού μπορεί να προέρχεται από στρεβλώσεις πλαισίου ή ψαλιδιού.
Το σταμπιλιζατέρ δεν κάνει τίποτα σε αυτές τις περιπτώσεις (μπορεί και να χειροτερέψει την κατάσταση το πολύ σφίξιμο)
Πιθανόν λίγο παίξιμο με τις αναρτήσεις και τις πιέσεις των ελαστικών (περισσότερο αυτό) να βελτιώνει την κατάσταση.
Το κόλπο είναι να απορροφούνται οι πλάγιες δυνάμεις από τον δρόμο πριν οδηγήσουν σε ταλάντωση του πλαισίου-ψαλιδιού .

DrBig
10/09/2020, 09:40
ΜΙας και απο οτι φαινεται το εψαξες πολυ και αποτέλεσε τον λογο να το δώσεις θες να δωσεις λιγο πιο περσσότερες πληροφορίες αναφορικά με το κοσκίνισμα ;)

Δηλ:
1) τι settings ειχες σε damping και load
2) ησουν μονος ή δικάβαλος
3) ποσα κιλά είσαι μονος :lol:
4) ειχες τριβαλιτσο ή μονο πλαινες ή μονο πίσω
5) εχεις τις ΚΤΜ πλαινές βαλιτσες και αν οχι ποιες
6) τι λαστιχα φορουσες και με τι δεικτη ταχυτητας εχουν
7) ειχες την μαμα ζελατίνα? αν οχι ποια ?
8) ειχες καποια αλλη μετατροπή?

ΕΠισης, αφου ησουν σε δυνατες επιταχύνσεις, ποσο πιθανο ειναι να κοσκίνιζε επειδή ελάφρωνε το τιμόνι ?

Ευχαριστω ;)

Ψηλο, μακρυ & βαρυ μηχανακι με μεγαλες διαδρομες αναρτησεων και πολυ γκαζι που στριβει γρηγορα προφανως και θα κοσκινιζει. Θα ανησυχουσα αν δεν κοσκινιζε. Ειτε βαζεις ενα καλο σταμπιλιζατερ και δε το πολυψαχνεις, ειτε παιρνεις τελελεβερ.

Tallyban
10/09/2020, 09:46
Μήπως παίζει ρόλο το ότι δεν έχουν μοχλικο;

elohimaros
10/09/2020, 09:46
Αυτη την στιγμή το μονο που με φρενάρει να προχωρήσω στην αγορά ειναι αποκλειστικά το wobbling . Εντάξει , ισως και τα λεφτά :D αλλα , αν δεν βρώ λύση στο θέμα μου θα εχω ενα μηχάνημα 20 κ να πηγαίνει κόσκινο ?

DrBig
10/09/2020, 09:56
Μήπως παίζει ρόλο το ότι δεν έχουν μοχλικο;

Μεχρι και οι πιεσεις στα λαστιχα παιζουν ρολο. Οτιδηποτε μπορει να βαλει την κατασκευη σε συντονισμο στο διαμηκη αξονα. Αν ηταν δικο μου και ειχα τετοιο θεμα θα κονταινα τις αναρτησεις μερικα εκατοστα. Ετσι κι αλλιως τοσο μεγαλες διαδρομες αχρηστες ειναι και καταστρεφουν την συμπεριφορα του στο δρομο.

Υγ. Το χαμηλωμα της μουρης και μονο απο τις τιμονοπλακες 10-15μμ μπορει και να ελυνε το προβλημα.

GogosLux
10/09/2020, 12:15
Ψηλο, μακρυ & βαρυ μηχανακι με μεγαλες διαδρομες αναρτησεων και πολυ γκαζι που στριβει γρηγορα προφανως και θα κοσκινιζει. Θα ανησυχουσα αν δεν κοσκινιζε. Ειτε βαζεις ενα καλο σταμπιλιζατερ και δε το πολυψαχνεις, ειτε παιρνεις τελελεβερ.

Σταμπιλιζατερ εχει το μηχανακι

Εχω 12Κ στο μηχανακι, με επαρχιακο, ορεινο και εθνικη - ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΟΛΗ, εχω παει χωρις βαλιτσες μεχτρι 180-190 (μιας και τα προστιμα εδω δεν αστειεύονται) και ταξίδι φορτωμενος τερμα με 150-160 (ενεκα που φοναζει η γυναικα ΑΛΛΑ και για ασφαλεια μην χασουμε καμια βαλιτσα και σκοτωσουμε κανα χριστιανο) και χωρις χερια στις βαρετες ευθείες της Ιταλιας, εχω στριψει να βρισκει το πατακι κατω στιγμιαία, εχω ανεβοκατέβει βουνα φορτωμενος με γυναικα και μπαγκαζια τελειώνοντας το λαστιχο πίσω (απο την χαρα μου :D).

ΚΟΣΚΙΝΙΣΜΑ και wobbling δεν εχω νιωσει :winka:

Μονο αν εχεις αφησει το γκαζι και εχει το top case μολις φτασει στα 70χιλ θα κουνηθεί το τιμονι μεχρι τα 50 που θα σταματήσει (το εκανε και το tiger800 & το Multi 2011).

Αλλα διαβαζω κουνηματα και κανεις δεν λεει τι ελαστικο φοραει, τι σεταρισμα εχει, τι πιέσεις, κλπ
ΠΧ με το top case πισω, εστω και χωρις ιδιαίτερο βαρος μεσα (τσαντα εργασιας με laptop) βαζω το βαρος σε οδηγο + συνοδηγό και ειναι καλύτερα μιας και αλλιως το αισθανομαι να "καθεται" πίσω (82 κιλα οδηγός).

Αν εχει βαλει ελλαστικο 70/30 με οριο ταχυτητας 190χιλ και παραπονιεται για κουνηματα στα 180 δεν του φταιει το μηχανακι



Υγ. Το χαμηλωμα της μουρης και μονο απο τις τιμονοπλακες 10-15μμ μπορει και να ελυνε το προβλημα.

Ακριβώς αλλα οχι τοσο πολύ, εγω τις εχω το μεγιστο επιτρεπόμενο χαμηλό ;)


Δεν υπερασπίζομαι το μηχανακι μιας και δεν με ενδιαφερει ΑΛΛΑ καλο θα ειναι ιδιως οι αρνητικες κριτικές να ειναι εμπεριστατομένες οσο το δυνατον !

Kas_Tracer
10/09/2020, 13:21
Επειδή έχω ένα μηχανάκι που πολλά έχουν ακουστεί και το ξέρουν όλοι.
Απόψεις τύπου έχω έναν φίλο και δεν κουνιέται κλπ έχουν λίγη σημασία για μένα .
Είμαι ο ίδιος , στα ίδια κιλά , με τις ίδιες ρυθμίσεις , με τις ίδιες πιέσεις και μόλις βάζω καινούργια λάστιχα γίνεται το έλα να δεις.
Έχω κάνω πλέον 40.000Km με αυτό το μηχανάκι που καβαλάω , οπότε έχω μία άποψη παραπάνω.
Από κει και πέρα υπάρχουν και διαφορετικές εκδόσεις . Το Tracer έχει 2 διαφορετικά πλαίσια και 3 διαφορετικά ψαλίδια
Εσείς ξέρετε μόνο το μακρυψάλιδο σαν διαφορετικό , αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι (δεν πρόκειται να σας το πει κανένας δημοσιογράφος και κανένας εκπρόσωπος εταιρίας)

Το ίδιο είμαι σίγουρος ότι θα γίνεται και με την kTM. Ποιό 1290? Ποιάς χρονιάς και με ποιόν αριθμό πλαισίου?
Επίσης αυτό που βλέπεται ίδιο οπτικά μπορεί να είναι εντελώς διαφορετικό (μισό χιλιοστό μεγαλύτερο πάχος σε κάποιο σημείο του πλαισίου αλλάζει την ελαστικότητα του
και την φυσική συχνότητα συντονισμού του).

Οπότε το ότι ο Μάκης με το αξίας 20000+ 1290 κουνιέται , δεν σημαίνει αυτόματα ότι είναι κουλός ή βλάκας.
Σημασία έχει ότι κάποιος πλήρωσε μηχανάκι τέτοιας αξίας με 160 άλογα , και πηγαίνοντας στην εθνική τον περνάνε τα τα hyundai του 90'
Ξέρετε τι ωραίο συναίσθημα είναι αυτό?

GogosLux
10/09/2020, 13:27
Οπότε το ότι ο Μάκης με το αξίας 20000+ 1290 κουνιέται , δεν σημαίνει αυτόματα ότι είναι κουλός ή βλάκας.
Σημασία έχει ότι κάποιος πλήρωσε μηχανάκι τέτοιας αξίας με 160 άλογα , και πηγαίνοντας στην εθνική τον περνάνε τα τα hyundai του 90'
Ξέρετε τι ωραίο συναίσθημα είναι αυτό?

Βρε τον μπαγασα τον Μακη που αντι για μηχανακι του βγηκε ξεχαρβαλωμένη γαλότσα που κουναει στα π@υτ@ν@ και τον περνανε τα hyundai του 90' (by the way καλη χρονια) :lol::lol::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Οτι τιποτε αλλος εδωσε και ενα σκαμο λεφτα ο δύσμοιρος ;)

Πραγματικα θελω να τον γνωρίσω να μου ανοιξει την καρδια του και να μου πει τα συναισθηματα του :D

spyro
10/09/2020, 13:47
φίλε μου πάρε αμάξι όχι μοτοσυκλέτα


(ξέρει αυτός)

OldMan
10/09/2020, 14:46
Σημασία έχει ότι κάποιος πλήρωσε μηχανάκι τέτοιας αξίας με 160 άλογα , και πηγαίνοντας στην εθνική τον περνάνε τα τα hyundai του 90' Ξέρετε τι ωραίο συναίσθημα είναι αυτό?

Να τους πει να ερθουν να τον ξαναπερασουν σε επαρχιακο δρομο με κακο οδοστρωμα..

Ή να παρει οποιοδηποτε 1000αρι street...

Ή να μη πηγαινει απο την Εθνική..

Ή να σταματησει να ειναι χεστης...

elohimaros
10/09/2020, 15:18
φίλε μου πάρε αμάξι όχι μοτοσυκλέτα


(ξέρει αυτός)

Να σαι καλα φιλε μου , ευχαριστώ πολυ για την απάντηση σου καθώς με βοήθησε και χρησιμοποίησες πολύ καλα επιχειρήματα για να μας πεις την γνώμη σου για τις μοτοσυκλέτες που συζητάμε . Ισως ενα vw polo θα ειναι καλη λυση :lol: ? !

spyro
10/09/2020, 15:28
Να σαι καλα φιλε μου , ευχαριστώ πολυ για την απάντηση σου καθώς με βοήθησε και χρησιμοποίησες πολύ καλα επιχειρήματα για να μας πεις την γνώμη σου για τις μοτοσυκλέτες που συζητάμε . Ισως ενα vw polo θα ειναι καλη λυση :lol: ? !

:beer:

δε χρειάζεται πάντα να το ξεζουμίζουμε στην ανάλυση. δεν έχει νόημα

στο δια ταύτα

γενικά βγάζεις μόνο φόβους και ανασφάλειες. πουθενά καύλα για ένα, δύο ή περισσότερα μηχανάκια απο τα οποία πιθανόν κάποιος να σε αποτρέψει σε κάτι

Η μόνη σου πραγματική επιθυμία είναι να είναι big on-off όταν όλες οι απαιτήσεις σου (όπως ο ίδιος τις έχει παραθέσει) δεν έχουν καμία σχέση με αυτή τη κατηγορία.

Η κατηγορία που σου είπαν ότι ανήκεις (και έχουν δίκιο) και δεδομένης της παράλογης αίσθησης που έχεις οτι το 1,85 ύψος δεν είναι αρκετό, είναι middle cc road tourer η οποία καλύπτει όλα τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις. Εσύ όμως τα ζητάς αυτά τα χαρακτηριστικά (αδυνατώ να εξηγήσω γιατί) από ενα big on-off το οποίο όμως θα πρέπει να είναι και φθηνό για να μη το μετανιώσεις πικρά!

Δηλαδή όχι μόνο ζητάς τα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός μεσαίου tourer, αλλά παράλληλα και τα λεφτά του, σε ένα big on-off όταν όχι μόνο δε θα τα χρησιμοποιήσεις, αλλά ούτε καν τα χρειάζεσαι (όπως ό ιδιος παραδέχεσαι)!

Για αυτό σου λέω, πάρε ένα αμάξι να γλυτώσεις απ όλα αυτά

εντελώς φιλικά :wave2:

DoctoR_k6
10/09/2020, 15:45
Το benellι 302 το σκεφτηκες? Λεω εγω τωρα... :bawl:

GogosLux
10/09/2020, 15:55
Το benellι 302 το σκεφτηκες? Λεω εγω τωρα... :bawl:

To beneli παει σε ολα κατι σαν την coca colla :lol:

GogosLux
10/09/2020, 16:03
Καλησπέρα σας , έχοντας στη κατοχή μου μοτοσυκλέτα 500 κυβικών έχω πάρει την απόφαση να κάνω μια αναβάθμιση σε μοτοσυκλέτα "ζωής" να την κρατήσω για αρκετά χρόνια . Κυριως χρήση για ταξίδια κοντινά και μακρινά 90% κίνηση σε άσφαλτο αλλά και για ταξίδι σε εξωτερικό , υπάρχει δεύτερη μοτοσυκλέτα για την πόλη οπότε δε με ενδιαφέρει η κίνηση εντός αυτής .μπάτζετ έως και 17 χιλιάδες και μιλάμε για καινούργια μοτοσυκλέτα . Είμαι ανάμεσα σε tiger 900 , f 850 gsa , v strom 1050 xt ,tracer 900 gt. Θα ήθελα να ρωτήσω αν αξίζει να επενδύσω περισσότερα για να πάω σε κάτι 1200 κυβικών όπως το 1290sa η το tiger 1200 xcx ή θα ξεφύγει το κόστος συντήρησης και γενικότερα αν υπάρχει μεγάλο φάσμα ανάμεσα σε αυτά και τα παραπανω(συντήρησης και ποιότητας κύλισης ). Γενικά ποια επιλογή θα κάνατε και γιατί ;; Ευχαριστώ πολύ

Διαβαζωντας ξανα το πρωτο σου μηνυμα θεωρώ οτι δινεις μονος την απαντηση στο ερωτημα σου, το εκανες test drive ??

Επισης, με εμπειρια σε μηχανη 500 κυβικών (που απο οτι καταλαβαινω δεν βαζει και φωτια στην ασφαλτο) το να αναρωτιέσαι αν κοσκινίζει στα 180-190 σε αποτομη επιτάχυνση των 1300 κυβ / 160 αλογων το λες και ονείρωξη :D

elohimaros
10/09/2020, 16:07
Διαβαζωντας ξανα το πρωτο σου μηνυμα θεωρώ οτι δινεις μονος την απαντηση στο ερωτημα σου, το εκανες test drive ??

Επισης, με εμπειρια σε μηχανη 500 κυβικών (που απο οτι καταλαβαινω δεν βαζει και φωτια στην ασφαλτο) το να αναρωτιέσαι αν κοσκινίζει στα 180-190 σε αποτομη επιτάχυνση των 1300 κυβ / 160 αλογων το λες και ονείρωξη :D

εχω κανει τεστ ride το tracer 900 , tiger sport και tiger 900 , το 1290 δεν υπαρχει σε demo

GogosLux
10/09/2020, 16:13
εχω κανει τεστ ride το tracer 900 , tiger sport και tiger 900 , το 1290 δεν υπαρχει σε demo

Για το Vstrom ρωτάω αγορίνα :D

Με αυτα που ζητας σε τιμη, αξιοπιστια, κλπ κλπ πιστευω θα σε καλύψει πλήρως

Αν φυσικα σου αρεσει οπτικα και σου κανει σαν θεση οδήγησης.

elohimaros
10/09/2020, 16:18
Για το Vstrom ρωτάω αγορίνα :D

Με αυτα που ζητας σε τιμη, αξιοπιστια, κλπ κλπ πιστευω θα σε καλύψει πλήρως

Αν φυσικα σου αρεσει οπτικα και σου κανει σαν θεση οδήγησης.

Δεν μου αρέσει οπτικά , κυρίως οταν το είδα απο κοντά δεν με εντυπωσίασε και το απέκλεισα σαν ενδεχόμενο ...

GogosLux
10/09/2020, 16:25
Δεν μου αρέσει οπτικά , κυρίως οταν το είδα απο κοντά δεν με εντυπωσίασε και το απέκλεισα σαν ενδεχόμενο ...

Τοτε ισως εισαι εδω :

420835

Και ενα ωραιο review απο το South Africa https://www.youtube.com/watch?v=YK4qnit64m4&t=398s

DoctoR_k6
10/09/2020, 16:51
Παρε το Tracer κ εισαι μια χαρα.
Πυραυλος θα σου φανει.
Κ δεν σε απασχολουν τα κουνηματα κλπ κλπ.

xaotikos
10/09/2020, 17:01
Παρε το Tracer .......Κ δεν σε απασχολουν τα κουνηματα κλπ κλπ.
Που φτάσαμε ωρε παιδια...να προτείνεται το tracer για σταθερο :D
(χωρίς παρεξηγηση Dr)

GogosLux
10/09/2020, 17:03
Που φτάσαμε ωρε παιδια...να προτείνεται το tracer για σταθερο :D
(χωρίς παρεξηγηση Dr)

Σε αυτο το θρεντ, αν παμε στο θρεντ Tracer θα κουνάει :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

DoctoR_k6
10/09/2020, 17:04
Που φτάσαμε ωρε παιδια...να προτείνεται το tracer για σταθερο :D
(χωρίς παρεξηγηση Dr)

Δεν εχω tracer καρντια μου οποτε μην αγχωνεσαι.
Απλα αν τρωει τοσο ζορισμα για το 1290 ας παει το παλιαμπελο στο Yamaha να τελειωνει.

RaGe_Raptor
10/09/2020, 18:08
Πάρε Hayabusa και τελείωνε!

(Κι αλλού το 'γραψα αυτό ρε γαμώτ'... :bawl: )

Nikos988
11/09/2020, 12:00
Καλησπέρα.

Μιας και έχω οδηγήσει Tracer 900 και Super Tenere 1200, θα σου πρότεινα να πας στο κατάστημα της ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ στην Μεσογείων και να δεις αν έχει 1200 για τεστ. Αν ναι, τότε κάνε το τεστ και μετά αποφάσισε!!!
Πιστεύω ότι σε καλύπτει στα θέλω σου και όσο για την τιμή, ρώτα όταν πας. Μην κοιτάς τιμή καταλόγου!

Φιλικά,

OldMan
11/09/2020, 12:22
τότε κάνε το τεστ και μετά αποφάσισε!!!

Δίνουν μηχανακια για τεστ να τα πας ψαρακωμενος στην ευθεια της Θηβας..??
(γιατι σε χαλαρους ρυθμους στην Ποσειδωνος, δεν νομιζω να κουναει κανενα..)

karellen
11/09/2020, 12:42
Δίνουν μηχανακια για τεστ να τα πας ψαρακωμενος στην ευθεια της Θηβας..??

Κόντρα κάνουμε ρε φίλε,δε μεταναστεύουμε.

OldMan
11/09/2020, 12:48
Κόντρα κάνουμε ρε φίλε,δε μεταναστεύουμε.

Επειδη μπερδευτηκα, για...

ΔΕν ψαχνουμε ποιο μηχανακι κουναει και στα ποσα..??

GogosLux
11/09/2020, 12:49
ΔΕν ψαχνουμε ποιο μηχανακι κουναει και στα ποσα..??

Ολα κουνάνε στα οσα :lol:, στα ποσα δεν ξέρω :bawl:

OldMan
11/09/2020, 12:53
Μπρε νταξ.. αλλα παμε να βγαλουμε ενα αλγοριθμο με παραμετρους κουνημα/ταχυτητα/κοστος κουνιστρας..

viper1
11/09/2020, 14:46
Τα tracer τελικά σταμάτησαν να κουνιούνται?

karellen
11/09/2020, 15:27
Επειδη μπερδευτηκα, για...

ΔΕν ψαχνουμε ποιο μηχανακι κουναει και στα ποσα..??

Διάβασα Θήβα και ο συνειρμός (https://www.youtube.com/watch?v=TZtnthNUc-Y) ήρθε άξαφνα.

doctoras
11/09/2020, 16:03
Διάβασα Θήβα και ο συνειρμός (https://www.youtube.com/watch?v=TZtnthNUc-Y) ήρθε άξαφνα.

Highlight στο 2.54' ο σταντ μαν τρωει καπάκι κανονικό αλλα ο σκηνοθέτης δε κοβει το πλάνο

Τα μηχανάκια που χρησιμοποιήθηκαν για τα γυρίσματα ηταν στο 80% διχρονα!!❤

giwrgos2012
11/09/2020, 17:49
Σε αυτά τα λεφτά και με βάση αυτά που γράφεις δύο μηχανές θα κοιτούσα και την μία την έχω. Αφρικα 1100 και ΧΤΖ1200 που έχω. Είμαι 1,76 θέλω να πιστεύω!!! και πουθενά δεν με έχει δυσκολέψει το βάρος της πέρα απο στατικά αν πας να την μετακινήσεις, από την στιγμή που την οδηγάς έστω και με ένα χλμ την ώρα την νιώθεις παρα πολύ ελαφριά, είχα fazer 600 και συγκριτικά μου φαίνεται πιο ελαφρύ τέτοια αίσθηση έχει. Είναι τρομερά ευκολοδήγητη, υπέροχη για ταξίδια, δεν ζορίζεται στα κλειστά καθόλου μα καθόλου, φορτώνεται όσο μα όσο θέλεις και γενικά είναι μηχανή φτιαγμένη για ταξίδια και για αυτό τον λόγο την πηρα, 25000 χλμ έχω κάνει κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα απολύτως. Εχοντας οδηγήσει και το αφρικα το 1000 βέβαια και αυτή είναι απλά υπέροχη μηχανή οπότε φαντάζομαι θα είναι και καλύτερο το 1100 βελτιωμένο στα σημεία. Οπότε λίγο πιο ασφάλτινο το τενερε και πιο οφφ το αφρικα λόγω 21 τροχού. Α πάνε δες από κοντά το τενερε να δεις αν σου αρέσει η όχι.

elohimaros
11/09/2020, 23:48
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας παιδιά . Έπειτα από πολύ ψάξιμο και καταλαγιασμα θα κάνω τεστ ride to tiger 1200 xca την τρίτη και θα αποφασίσω ανάμεσα σε αυτό και το 900 rally . Τα πακέτα της τραιαμφ είναι πολύ καλά και γενικά είμαι ικανοποιημένος !!