PDA

View Full Version : 1η μηχανη Α2



DimosMek
04/07/2020, 17:10
Καλησπερα. Επιτελους εβγαλα και εγω το διπλωμα μου και τωρα ηρθε η ωρα να παρω την 1η μου μηχανη. Ειμαι 21.εχω υψος 190 και ειμαι 90 κιλα. Η μηχανη θα ειναι το μονο μεταφορικο μου μεσω και οι στανταρ διαδρομες θα ειναι καθημερινα γλυφαδα-πειραια και πισω για την σχολη συν το πηγαινε ελα στη δουλεια και τις βολτες μου κλπ. Να ξεκαθαρισω οτι δεν θελω παπι η σκουτερ. Ψαχνω για μηχανη με συμπλεκτη σε στυλ μοταρντ on/off περισσοτερο λογω και του υψους μου. Το μπατζετ μου ειναι 3.000€ και ειναι καθαρα για την αγορα της μηχανης (κρανος-γαντια-μπουφαν εχω ιδη αγορασει). Εχω δει 2-3 μοντελα που μου αρεσουν σε αυτα τα λεφτα (Honda fmx 650. Yamaha xt660x) αλλα θελω να ακουσω και αλλες προτασεις η αν εχετε καμια συμβουλη να μου δωσετε τι να προσεξω στα συγκεκριμενα μοντελα

Ευχαριστώ

lleonidas
04/07/2020, 17:36
Καλησπέρα, καλώς μας ήρθες!
Στα χρήματα που ψάχνεις μπορείς να δεις και για κάτι πιο καινούριο όπως ένα Z300 ή ένα 390 Duke, αν φυσικά σου αρέσουν τα γυμνά.
Το ύψος να μη σε απασχολεί, θέμα συνήθειας είναι.
Μπράβο σου που έχεις προνοήσει για την αγορά του απαραίτητου εξοπλισμού!
Όσο για το δίλημμά σου, ρίξε μια πρώτη ματιά εδώ (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=142490) .

TKM
04/07/2020, 18:09
Εγώ θα κοίταζα κι αυτό: https://www.car.gr/26454762-yamaha-mt-03

THRESH
04/07/2020, 19:22
δεν ξέρω σε τι κατάσταση είναι επακριβώς αλλά μοτέρ που κυκλοφόρησε πολύ άρα ξέρεις τι αδυναμίες θα συναντήσεις
και περισσεύει και 1 χιλιάρικο αν χρειαστεί μαζέματα

https://www.car.gr/29918172-bmw-g-650-xmoto

lleonidas
04/07/2020, 19:38
Τα δύο μοντέλα που ενδιαφέρουν + τα δύο που προτείνετε, είμαστε σίγουροι ότι οδηγούνται με Α2;

CuckooDestroyer
04/07/2020, 23:17
Προφανώς και δεν οδηγούνται διότι το δίπλωμα Α2 επιτρέπει ΑΥΣΤΗΡΆ οδήγηση μοτό μέχρι 400cc , ο νόμος είναι ξεκάθαρος και μην αρχίσετε τις αηδιες για τις κιλοβατώρες και τα νιουτομετρα , ο νόμος άλλαξε το 2013 αν θυμάμαι καλα

Petros889
04/07/2020, 23:22
Προφανώς και δεν οδηγούνται διότι το δίπλωμα Α2 επιτρέπει ΑΥΣΤΗΡΆ οδήγηση μοτό μέχρι 400cc , ο νόμος είναι ξεκάθαρος και μην αρχίσετε τις αηδιες για τις κιλοβατώρες και τα νιουτομετρα , ο νόμος άλλαξε το 2013 αν θυμάμαι καλα

Ο νόμος άλλαξε το 2013 και μαζί του κ οι κατηγορίες. Το Α2 πάει με kw κ hp/kg. Το έχω δε το διατυπώνω στον αέρα.αν δε είσαι σίγουρος μην εκφέρεις άποψη. Είναι το λιγότερο παραπλανητικο.

THRESH
04/07/2020, 23:32
Ωπ, είδα τα XT, Fmx και παρασύρθηκα, έχει δίκιο ο lleonidas, το BMW είναι 50 φευγα στα άλογα οπότε όπως ακριβώς είναι, το ξεχνάς για Α2.

Το XCountry ίσως να είναι συμβατό,ήτανε λιγότερα άλογα.

Δίνω σημασία πάντως στο να πάρεις μηχανή με abs

elohimaros
04/07/2020, 23:57
Προφανώς και δεν οδηγούνται διότι το δίπλωμα Α2 επιτρέπει ΑΥΣΤΗΡΆ οδήγηση μοτό μέχρι 400cc , ο νόμος είναι ξεκάθαρος και μην αρχίσετε τις αηδιες για τις κιλοβατώρες και τα νιουτομετρα , ο νόμος άλλαξε το 2013 αν θυμάμαι καλα

Κύριε μου καλησπέρα/ καλημέρα , το Α2 επιτρέλει μεχρι 35 kw και μεχρι συγκεκριμένο : Μοτοσικλέτες μέγιστης ισχύος 35 kW και με μέγιστο λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,2 kW/kg, που δεν προέρχονται από διασκευή άλλης μοτοσικλέτας, ισχύος μεγαλύτερης του διπλάσιου της ισχύος της διασκευασθείσας μοτοσικλέτας. Αυτο σημαίνει πως αν μια μοτοσυκλέτα ειναι 700 κυβικά και 47 αλογα και πληρει τον λογο ισχυος προς βαρος τοτε μπορεί να οδηγηθεί . Θα θελα να σας δείξω το ΦΕΚ αυτη τη στιγμή που εχει εκδοθεί η ανωτέρω σχετική διάταξη με φωτογραφία αλλα δεν μπορώ , αντιθετα ειναι το αρθρο 3 του ΦΕΚ Α-51/27.04.2012. Καλη σας μερα

DimosMek
05/07/2020, 00:37
Τα γυμνα δεν μου αρεσουν τοσο η για να το θεσω πιο σωστα απο οταν αποφασισα να μπω στο χωρο της μηχανης, να βγαλω το διπλωμα κλπ κλπ με φανταζομουν με ενα ψηλο μηχανακι. Μοιραζομαι και μια σκεψη που εκανα αυτες τις μερες ενω πιστευα πως ημουν σιγουρος για την αγορα μτχ. Σκεφτομουν ενα καινουριο μηχανακι πχ versys x 300 η το benelli trk 502 που μου αρεσουν και τα 2 full και παιζουν γυρω στα 6χιλ, με την προοπτικη οτι προκαταβαλλω το μισο ποσο τα 3χιλ που ιδη εχω και τα υπολοιπα σε δοσεις. Τι πιστεύετε οτι ειναι πρωτιμοτερο για εναν νεο οδηγο, το μτχ η το καινουριο?

Lioulios
05/07/2020, 00:44
Trk πχ , υπαρχει και μεταχειρισμενο.
Αυτο σου κανει .Ειναι λιγο βαρύ,αλλα εισαι και εσυ ψηλος και δεν θα εχεις θεμα .
Συμπαθητικο μηχανακι που μου αρεσει πολυ .
Κατι 300αρια που λες , αστα . Θα αναιβαινεις απανω και θα εξαφανιζονται.
Αν μπορεις να βαλεις δοσεις , και καινουριο να το παρεις καλα θα ναι , απλα με το μτχ ,δεν χανεις πολλα χρηματα στην μεταπωληση

Lioulios
05/07/2020, 00:50
Με μια γρηγορη ματια στο car με τα απαραιτητα φιλτρα , βγαζει εμπορους,δηλ δοσεις που πουλανε trk και με λιγα χλμ .
https://www.car.gr/classifieds/bikes/?fs=1&condition=used&make=47&model=7496&st=dealer

johnnybond
05/07/2020, 07:55
Προφανώς και δεν οδηγούνται διότι το δίπλωμα Α2 επιτρέπει ΑΥΣΤΗΡΆ οδήγηση μοτό μέχρι 400cc , ο νόμος είναι ξεκάθαρος και μην αρχίσετε τις αηδιες για τις κιλοβατώρες και τα νιουτομετρα , ο νόμος άλλαξε το 2013 αν θυμάμαι καλα

Δεν ξέρω τι όνειρο είδες και τα λες και με τόση σιγουριά αλλά μόνο αηδίες δεν είπαν οι παραπάνω.

Δεν έχουν να κάνουν τα κυβικά αλλά kw και όριο kw/kg ξεκάθαρα. Και για να στο δώσω να το καταλάβεις καλύτερα αφού έχεις πλήρη άγνοια δες πχ 700άρια όπως mt 07 που βγαίνει restricted.
Δεν έχει λιγότερα κυβικά αλλά περιοριστή υποδύναμης.

Σαν κάτοχος cbr 500r καί Α2 μόλις ξεκίνησε άσε με να ξέρω καλύτερα. Συνεπώς για να μην μας βγάζεις και τρελούς συνιστώ να ενημερώνεσαι καλύτερά.

Alex1307
28/12/2020, 09:20
Καλημερα σε ολους, θα ηθελα να κανω μια ερωτηση, εχω και εγω το Α2 το διπλωμα αλλα στις εξετασεις ειχα δωσει με βεσπακι οποτε στην ουσια δεν μου ειχαν δειξει να οδηγαω με συμπλεκτη, θα μπορουσα και εγω να οδηγησω μηχανη οπως η honda fmx η δεν επιτρεπεται??

CorpseAlive
03/01/2021, 23:39
Μοτοσικλέτες μέγιστης ισχύος 35 kW και με μέγιστο λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,2 kW/kg, που δεν προέρχονται από διασκευή άλλης μοτοσικλέτας, ισχύος μεγαλύτερης του διπλάσιου της ισχύος της διασκευασθείσας μοτοσικλέτας.
Η κατηγορία Α2, ισχύει και για την οδήγηση οχημάτων της κατηγορίας Α1 και ΑΜ.
To fmx έχει 28 ΚW kai 1,2 kw/kg άρα είσαι οκ εκτός αν έχει Α2 για αυτόματο.

νεοσσός
04/01/2021, 00:22
... εκτός αν έχει Α2 για αυτόματο.
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=159589

doctor_john
04/01/2021, 00:47
ρωτήθηκε ο φίλος και επίλεξε το δίπλωμα αυτόματου;

ilias_7
19/01/2021, 14:19
Καλησπέρα σας, ελπίζω να είμαι εντός topic.
Πουλάω ενα KLE 500 του 2003 (το μωβ προ facelift) και επειδή ο αγοραστής έχει δίπλωμα Α2, έχω φάει τον τόπο να δω αν είναι εντός διπλώματος ώστε να κλείσει το deal.
Στις περισσότερες σελίδες που βρήκα με specs αναφέρει 33kw και σε κάποιες 35kw και ο λόγος kw/kg εφόσον ''στεγνό'' είναι 181kg είναι κάτω από 0,20.
Η βλακεία είναι οτι δεν γράφει η άδεια κυκλοφορίας kw για να είναι και τυπικά καλυμμένος πχ. σε έλεγχο της αστυνομίας.
Έχει κάποιος άλλος KLE 500 με δίπλωμα Α2? Άντε να κλείνει το deal να κοιτάμε κανά V-STROM σιγά σιγά! :)

Panos76
20/01/2021, 12:06
Καλησπέρα σας, ελπίζω να είμαι εντός topic.
Πουλάω ενα KLE 500 του 2003 (το μωβ προ facelift) και επειδή ο αγοραστής έχει δίπλωμα Α2, έχω φάει τον τόπο να δω αν είναι εντός διπλώματος ώστε να κλείσει το deal.
Στις περισσότερες σελίδες που βρήκα με specs αναφέρει 33kw και σε κάποιες 35kw και ο λόγος kw/kg εφόσον ''στεγνό'' είναι 181kg είναι κάτω από 0,20.
Η βλακεία είναι οτι δεν γράφει η άδεια κυκλοφορίας kw για να είναι και τυπικά καλυμμένος πχ. σε έλεγχο της αστυνομίας.
Έχει κάποιος άλλος KLE 500 με δίπλωμα Α2? Άντε να κλείνει το deal να κοιτάμε κανά V-STROM σιγά σιγά! :)

Εδώ λέει ναι https://www.a2motorbikes.co.uk/kawasaki-kle500/

Αλλά καλύτερα ένα τηλ. στην ΤΕΟΜΟΤΟ.

ilias_7
20/01/2021, 16:05
Τελικά ήμασταν οκ για δίπλωμα Α2, οπότε προχώρησε η πώληση. Δε μετάνιωσα στιγμή για την αγορά του KLE, Έκανα 38000 χλμ σε 5 χρόνια και πραγματικά δε μου έβγαλε τίποτα, οπότε για όσους ψάχνονται για
1η μηχανή νομίζω είναι εξαιρετική λύση. Τώρα πάμε για άλλα! :) Ευχαριστώ για τη βοήθεια σας.

moto_Princess
04/05/2025, 10:21
Μοτοσικλέτες μέγιστης ισχύος 35 kW και με μέγιστο λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,2 kW/kg, που δεν προέρχονται από διασκευή άλλης μοτοσικλέτας, ισχύος μεγαλύτερης του διπλάσιου της ισχύος της διασκευασθείσας μοτοσικλέτας.
Η κατηγορία Α2, ισχύει και για την οδήγηση οχημάτων της κατηγορίας Α1 και ΑΜ.
To fmx έχει 28 ΚW kai 1,2 kw/kg άρα είσαι οκ εκτός αν έχει Α2 για αυτόματο.

καλημερα, για να μην ανοιγω αλλο θεμα και ρωταω για το Α2 διπλωμα τι επιτρεπεται.

Θελω να παρω ενα FMX 650, οπως το ειδα στο internet δινει 28-29KW και στεγνο βαρος 163kg και γεματο 176kg

Αν κανω διαιρεση λεω το ποιο μεγαλο που ειδα στην αναζητηση στο internet 29KW/163kg=0.177 η 29ΚW/176kg=0.164 ειμαι εντος οριου και ας ειναι 644κ.ε ?

Πρεπει να παρω καποιο πιστοποιητικο απο καπου ωστε αν με σταματησουν για ελεγχο να αποδεικνυεται ?

Eυχαριστω.

svaboda
04/05/2025, 10:34
Λέει την ονομαστική ισχύς πάνω η άδεια στο Α2 δεν μετράνε τα κυβικά. Δες τα επίσημα σπεκς της μηχανής.

moto_Princess
04/05/2025, 10:37
Λέει την ονομαστική ισχύς πάνω η άδεια στο Α2 δεν μετράνε τα κυβικά. Δες τα επίσημα σπεκς της μηχανής.

Σε ευχαριστω πολυ :D

svaboda
04/05/2025, 10:40
39.4hp βρίσκω πως είναι

moto_Princess
04/05/2025, 10:48
39.4hp βρίσκω πως είναι

Εχω βρει ενα απο φιλο μου, και τον πηρα τηλεφωνο και μου ειπε λεει 28KW στο P.2 πανω στην αδεια.
Δεν ηξερε να μου απαντησει αν ειναι ΟΚ με Α2, εχει Α απο πολυ παλια.
Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας.

NikosBu
05/05/2025, 21:21
Καλησπερα. Επιτελους εβγαλα και εγω το διπλωμα μου και τωρα ηρθε η ωρα να παρω την 1η μου μηχανη. Ειμαι 21.εχω υψος 190 και ειμαι 90 κιλα. Η μηχανη θα ειναι το μονο μεταφορικο μου μεσω και οι στανταρ διαδρομες θα ειναι καθημερινα γλυφαδα-πειραια και πισω για την σχολη συν το πηγαινε ελα στη δουλεια και τις βολτες μου κλπ. Να ξεκαθαρισω οτι δεν θελω παπι η σκουτερ. Ψαχνω για μηχανη με συμπλεκτη σε στυλ μοταρντ on/off περισσοτερο λογω και του υψους μου. Το μπατζετ μου ειναι 3.000€ και ειναι καθαρα για την αγορα της μηχανης (κρανος-γαντια-μπουφαν εχω ιδη αγορασει). Εχω δει 2-3 μοντελα που μου αρεσουν σε αυτα τα λεφτα (Honda fmx 650. Yamaha xt660x) αλλα θελω να ακουσω και αλλες προτασεις η αν εχετε καμια συμβουλη να μου δωσετε τι να προσεξω στα συγκεκριμενα μοντελα

Ευχαριστώ


Καλησπέρα και καλωσήρθες , ως πρώην κάτοχος FMX 650 έχω να σου πω ότι ήταν πολύ καλός δάσκαλος για εμένα καθώς μου έμαθε αρκετά πράγματα περί συμπεριφοράς δικύκλου , συμπλέκτη κλπ. Το μόνο αρνητικό ήταν ότι υπήρχε αρκετή κατανάλωση χωρίς ιδιαίτερη πίεση λόγω καρμπυρατέρ ( 8-9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα). Δεν του έβαλα πάνω ούτε κατσαβίδι στα 2 έτη που το είχα. Το είχα αγοράσει 2.000 το 2021. Το ΧΤΧ είναι ανώτερο και νεότερο σε τεχνολογία θεωρώ δεν θα σε απογοητεύσει καθόλου ( ψυγείο , injection κλπ ) . Ενα σύνηθες πρόβλημα ήταν ότι το κοντέρ όταν έτρωγε αρκετό ήλιο ήταν για πέταμα , το μοτέρ από μιναρέλι βγήκε αξιόπιστο και το φοράει το Aprilia strada 660. Επίσης είχα ακουστεί πολύ λίγες περιπτώσεις λόγω κανιβαλισμού περί κουρέματος γραναζιού 2 ας και 3ης ταχύτητας. Το FMX φοράει ένα μοτέρ 30 ετών χωρίς καμία αλλαγή ( ακόμα υπάρχει σε παραγωγή για το ΧR. Το αρνητικό είναι ότι είναι παλαιότερες τεχνολογίας ( καρμπυρατέρ, χειροκίνητο τσοκ, αερόψυκτο κλπ). Και τα δύο άσπαστα είναι και θα μάθεις πολλά πράγματα πάνω τους επειδή τα συγκεκριμένα μηχανάκια μπορούν να συγχωρέσουν το λάθος του αναβάτη , επίσης είναι ότι καλύτερο για πόλη καθώς είναι ψηλά και όχι βαριά μηχανάκια. Στο μπατζετ που έχεις θεωρώ ότι είναι αρκετά καλές επιλογές και τα δύο μηχανάκια που ανέλυσα. Επίσης μπορείς να δεις και το Aprilia Strada που προαναφέρθηκα. Ότι κι αν αποφασίσεις κοιτα να το ευχαριστηθείς και να μάθεις ότι μπορείς από αυτό. Μετά από το FMX πήγα σε Tracer 7.

moto_Princess
05/05/2025, 23:07
Καλησπέρα και καλωσήρθες , ως πρώην κάτοχος FMX 650 έχω να σου πω ότι ήταν πολύ καλός δάσκαλος για εμένα καθώς μου έμαθε αρκετά πράγματα περί συμπεριφοράς δικύκλου , συμπλέκτη κλπ. Το μόνο αρνητικό ήταν ότι υπήρχε αρκετή κατανάλωση χωρίς ιδιαίτερη πίεση λόγω καρμπυρατέρ ( 8-9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα). Δεν του έβαλα πάνω ούτε κατσαβίδι στα 2 έτη που το είχα. Το είχα αγοράσει 2.000 το 2021. Το ΧΤΧ είναι ανώτερο και νεότερο σε τεχνολογία θεωρώ δεν θα σε απογοητεύσει καθόλου ( ψυγείο , injection κλπ ) . Ενα σύνηθες πρόβλημα ήταν ότι το κοντέρ όταν έτρωγε αρκετό ήλιο ήταν για πέταμα , το μοτέρ από μιναρέλι βγήκε αξιόπιστο και το φοράει το Aprilia strada 660. Επίσης είχα ακουστεί πολύ λίγες περιπτώσεις λόγω κανιβαλισμού περί κουρέματος γραναζιού 2 ας και 3ης ταχύτητας. Το FMX φοράει ένα μοτέρ 30 ετών χωρίς καμία αλλαγή ( ακόμα υπάρχει σε παραγωγή για το ΧR. Το αρνητικό είναι ότι είναι παλαιότερες τεχνολογίας ( καρμπυρατέρ, χειροκίνητο τσοκ, αερόψυκτο κλπ). Και τα δύο άσπαστα είναι και θα μάθεις πολλά πράγματα πάνω τους επειδή τα συγκεκριμένα μηχανάκια μπορούν να συγχωρέσουν το λάθος του αναβάτη , επίσης είναι ότι καλύτερο για πόλη καθώς είναι ψηλά και όχι βαριά μηχανάκια. Στο μπατζετ που έχεις θεωρώ ότι είναι αρκετά καλές επιλογές και τα δύο μηχανάκια που ανέλυσα. Επίσης μπορείς να δεις και το Aprilia Strada που προαναφέρθηκα. Ότι κι αν αποφασίσεις κοιτα να το ευχαριστηθείς και να μάθεις ότι μπορείς από αυτό. Μετά από το FMX πήγα σε Tracer 7.


Έχει τόσο πολύ κατανάλωση καυσίμου το FMX ?
Με τις ταχύτητες ποιο είχε θέμα ?

Nomand
05/05/2025, 23:13
Καλησπέρα και καλωσήρθες , ως πρώην κάτοχος FMX 650 έχω να σου πω ότι ήταν πολύ καλός δάσκαλος για εμένα καθώς μου έμαθε αρκετά πράγματα περί συμπεριφοράς δικύκλου , συμπλέκτη κλπ. Το μόνο αρνητικό ήταν ότι υπήρχε αρκετή κατανάλωση χωρίς ιδιαίτερη πίεση λόγω καρμπυρατέρ ( 8-9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα). Δεν του έβαλα πάνω ούτε κατσαβίδι στα 2 έτη που το είχα. Το είχα αγοράσει 2.000 το 2021. Το ΧΤΧ είναι ανώτερο και νεότερο σε τεχνολογία θεωρώ δεν θα σε απογοητεύσει καθόλου ( ψυγείο , injection κλπ ) . Ενα σύνηθες πρόβλημα ήταν ότι το κοντέρ όταν έτρωγε αρκετό ήλιο ήταν για πέταμα , το μοτέρ από μιναρέλι βγήκε αξιόπιστο και το φοράει το Aprilia strada 660. Επίσης είχα ακουστεί πολύ λίγες περιπτώσεις λόγω κανιβαλισμού περί κουρέματος γραναζιού 2 ας και 3ης ταχύτητας. Το FMX φοράει ένα μοτέρ 30 ετών χωρίς καμία αλλαγή ( ακόμα υπάρχει σε παραγωγή για το ΧR. Το αρνητικό είναι ότι είναι παλαιότερες τεχνολογίας ( καρμπυρατέρ, χειροκίνητο τσοκ, αερόψυκτο κλπ). Και τα δύο άσπαστα είναι και θα μάθεις πολλά πράγματα πάνω τους επειδή τα συγκεκριμένα μηχανάκια μπορούν να συγχωρέσουν το λάθος του αναβάτη , επίσης είναι ότι καλύτερο για πόλη καθώς είναι ψηλά και όχι βαριά μηχανάκια. Στο μπατζετ που έχεις θεωρώ ότι είναι αρκετά καλές επιλογές και τα δύο μηχανάκια που ανέλυσα. Επίσης μπορείς να δεις και το Aprilia Strada που προαναφέρθηκα. Ότι κι αν αποφασίσεις κοιτα να το ευχαριστηθείς και να μάθεις ότι μπορείς από αυτό. Μετά από το FMX πήγα σε Tracer 7.

Εγώ πάντως που το είχα αγοράσει κούτα το 2006 και του είχα βάλει και leovince επάνω ανοιχτές τέτοια καταναλωση δεν ειχα ποτέ, το μόνο θέμα που είχα τότε ήταν ότι έκαιγε λίγο λάδι το συγκεκριμένο μοτερ που παρεμπιπτόντως δεν είχε και καρτερ αν δεν κάνω λάθος, πολύ καλή μηχανή και τίμια για τα λεφτά της 5.500 θυμάμαι στην είχα πάρει τότε από Σουλτατη όταν είχε ακόμα το μαγαζί στην Ηρακλείου,

BLiTzER
05/05/2025, 23:15
Και τα δύο άσπαστα είναι και θα μάθεις πολλά πράγματα πάνω τους επειδή τα συγκεκριμένα μηχανάκια μπορούν να συγχωρέσουν το λάθος του αναβάτη , επίσης είναι ότι καλύτερο για πόλη καθώς είναι ψηλά και όχι βαριά μηχανάκια.

Τι εννοείς "όχι βαριά"; Το ΧΤΧ πλησιάζει τα 200 κιλά, και το FMX δεν το λες ελαφρύ στα 170+.

doctoras
05/05/2025, 23:25
Καλησπέρα και καλωσήρθες , ως πρώην κάτοχος FMX 650 έχω να σου πω ότι ήταν πολύ καλός δάσκαλος για εμένα καθώς μου έμαθε αρκετά πράγματα περί συμπεριφοράς δικύκλου , συμπλέκτη κλπ. Το μόνο αρνητικό ήταν ότι υπήρχε αρκετή κατανάλωση χωρίς ιδιαίτερη πίεση λόγω καρμπυρατέρ ( 8-9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα). Δεν του έβαλα πάνω ούτε κατσαβίδι στα 2 έτη που το είχα. Το είχα αγοράσει 2.000 το 2021. Το ΧΤΧ είναι ανώτερο και νεότερο σε τεχνολογία θεωρώ δεν θα σε απογοητεύσει καθόλου ( ψυγείο , injection κλπ ) . Ενα σύνηθες πρόβλημα ήταν ότι το κοντέρ όταν έτρωγε αρκετό ήλιο ήταν για πέταμα , το μοτέρ από μιναρέλι βγήκε αξιόπιστο και το φοράει το Aprilia strada 660. Επίσης είχα ακουστεί πολύ λίγες περιπτώσεις λόγω κανιβαλισμού περί κουρέματος γραναζιού 2 ας και 3ης ταχύτητας. Το FMX φοράει ένα μοτέρ 30 ετών χωρίς καμία αλλαγή ( ακόμα υπάρχει σε παραγωγή για το ΧR. Το αρνητικό είναι ότι είναι παλαιότερες τεχνολογίας ( καρμπυρατέρ, χειροκίνητο τσοκ, αερόψυκτο κλπ). Και τα δύο άσπαστα είναι και θα μάθεις πολλά πράγματα πάνω τους επειδή τα συγκεκριμένα μηχανάκια μπορούν να συγχωρέσουν το λάθος του αναβάτη , επίσης είναι ότι καλύτερο για πόλη καθώς είναι ψηλά και όχι βαριά μηχανάκια. Στο μπατζετ που έχεις θεωρώ ότι είναι αρκετά καλές επιλογές και τα δύο μηχανάκια που ανέλυσα. Επίσης μπορείς να δεις και το Aprilia Strada που προαναφέρθηκα. Ότι κι αν αποφασίσεις κοιτα να το ευχαριστηθείς και να μάθεις ότι μπορείς από αυτό. Μετά από το FMX πήγα σε Tracer 7.

σε αυτόν που απευθύνεσαι τελευταία φορά μπήκε το 2020....απλά για να μη περιμένεις απάντηση

NikosBu
06/05/2025, 00:37
Έχει τόσο πολύ κατανάλωση καυσίμου το FMX ?
Με τις ταχύτητες ποιο είχε θέμα ?

Το είχα καθαρά για χρήση μέσα στη πόλη οπότε μου ανέβαζε αρκετή κατανάλωση με ένα φίλτρο dna και τίποτα περισσότερο. Το θέμα με το σασμάν υπήρξε στο xtx αλλά πολύ λίγες περιπτώσεις και δεν είναι θέμα μηχανής αλλά θέμα αναβάτη που το είχε συνέχεια στη σούζα και στη μπάντα.

NikosBu
06/05/2025, 00:39
Τι εννοείς "όχι βαριά"; Το ΧΤΧ πλησιάζει τα 200 κιλά, και το FMX δεν το λες ελαφρύ στα 170+.

Το FMX ήταν αρκετά εύκολο στη πόλη και βοηθούσε πολύ το ανεστραμμένο πιρούνι που φόραγε σε σχέση με το ΧΤΧ. Σίγουρα το Yamaha ήταν πιο βαρύ αλλά στη πόλη θεωρώ και τα δύο λίγο περισσότερο όμως το FMX, παιχνίδια και αρκετά “μανιτζέβελα”.

NikosBu
06/05/2025, 00:40
σε αυτόν που απευθύνεσαι τελευταία φορά μπήκε το 2020....απλά για να μη περιμένεις απάντηση

Από όλους περιμένουμε απαντηση :D

NikosBu
06/05/2025, 00:43
Εγώ πάντως που το είχα αγοράσει κούτα το 2006 και του είχα βάλει και leovince επάνω ανοιχτές τέτοια καταναλωση δεν ειχα ποτέ, το μόνο θέμα που είχα τότε ήταν ότι έκαιγε λίγο λάδι το συγκεκριμένο μοτερ που παρεμπιπτόντως δεν είχε και καρτερ αν δεν κάνω λάθος, πολύ καλή μηχανή και τίμια για τα λεφτά της 5.500 θυμάμαι στην είχα πάρει τότε από Σουλτατη όταν είχε ακόμα το μαγαζί στην Ηρακλείου,


Πολύ σωστά , υπήρχαν δύο τάπες για την αλλαγή λαδιών καθώς περνούσαν μέσα από το σκελετό. Δε παρατήρησα ποτέ μεγάλη κατανάλωση λαδιών να σου πω την αλήθεια αν και τα άλλαζα όπως όριζε το βιβλίο ανά 2.500 χιλιόμετρα δηλαδή λόγω αερόψυκτου μοτέρ και αν θυμάμαι καλά χρησιμοποιούσα τα 15-50 της Motul 5100.

strokt up
06/05/2025, 08:59
Τι εννοείς "όχι βαριά"; Το ΧΤΧ πλησιάζει τα 200 κιλά, και το FMX δεν το λες ελαφρύ στα 170+.

Είναι χωμένα κάπου μέσα στον μέσο όσο:
cfmoto450mt 175kg
benelli trk502x 214kg
yamaha xt660r 172kg
kove/daytona maveric 510-500 178kg
honda fmx 650 163kg
aprillia pegaso strada 660 168kg
ktm 390 adventure 2020 158kg
voge 500 ds 2020 188kg
Όλα τα παραπάνω ΣΤΕΓΝΑ.
Ένα μόνο ξεχωρίζει εκεί κοντά σε κυβικά και κατηγορία, ktm 690lc4 enduro R, 139αδειο, 150 γεμάτο.

BLiTzER
06/05/2025, 09:01
Ναι, αλλά ΧΤΧ και FMX πλασάρονται ως SM, οπότε οτιδήποτε πάνω από 150, άντε 160 κιλά ΓΕΜΑΤΟ, είναι βαρύ.

strokt up
06/05/2025, 10:19
Ναι, αλλά ΧΤΧ και FMX πλασάρονται ως SM, οπότε οτιδήποτε πάνω από 150, άντε 160 κιλά ΓΕΜΑΤΟ, είναι βαρύ.

Σε αυτά τα ζυγολόγια μόνο μέχρι 250 Ιαπωνικό (αντες πες και ενα drz400) αλλιώς μόνο σε Ευρώπη μεριά στα 500-600 κυβικά. Πρώτο μηχανάκι στα 20 βέβαια δεν θα μπεί καρτόπιστα κανένας (λογικά). Τι καβαλήσει xtx τι benelli trk , δεν θα δει διαφορά σε βάρος. Προσωπικά την έχω καταβρεί με ένα 'ψευδοεντουρο'΄660r για καθημερινό εδώ και λίγους μήνες και 4-5.000χμ. Μοταρντ δεν το λες, εντουρο δεν το λες, αλλά στην επαρχία είναι αρκετά καλό.

NikosBu
06/05/2025, 16:41
Ναι, αλλά ΧΤΧ και FMX πλασάρονται ως SM, οπότε οτιδήποτε πάνω από 150, άντε 160 κιλά ΓΕΜΑΤΟ, είναι βαρύ.

Μαζί σου αλλά σκέψου ότι το FMX είχε και σιδερένιο ντεπόζιτο και ήταν 200 κυβικά παραπάνω από ότι είναι το cf Moto 450 και πάλι είναι πιο ελαφρύ ( συγκριτικά με το voge 500 και το cf 450). Σίγουρα έχει και λιγότερα ηλεκτρονικά αλλα δεν προσθέτουν τόσο βάρος.Για το ΧΤΧ συμφωνώ ότι είναι περίπου 200 κιλά αν και στην οδήγηση και στους ελιγμούς δεν θα καταλάβεις τίποτα .

NikosBu
06/05/2025, 16:43
καλημερα, για να μην ανοιγω αλλο θεμα και ρωταω για το Α2 διπλωμα τι επιτρεπεται.

Θελω να παρω ενα FMX 650, οπως το ειδα στο internet δινει 28-29KW και στεγνο βαρος 163kg και γεματο 176kg

Αν κανω διαιρεση λεω το ποιο μεγαλο που ειδα στην αναζητηση στο internet 29KW/163kg=0.177 η 29ΚW/176kg=0.164 ειμαι εντος οριου και ας ειναι 644κ.ε ?

Πρεπει να παρω καποιο πιστοποιητικο απο καπου ωστε αν με σταματησουν για ελεγχο να αποδεικνυεται ?

Eυχαριστω.

Σε συνέχεια της προηγούμενης απάντησης μου για εναλλακτική σχετικά με το FMX , XTX , STRADA 660 τσέκαρε σίγουρα το ΤΤR της Yamaha . Πολλοί λένε ότι ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του και είχε πολύ ψυχή. Νομίζω πως κάνει για Α2.