PDA

View Full Version : Αγορά Enduro μηχανής χρηση σε δρομο-χωμα



loukos13
06/07/2020, 18:28
Λοιπόν θα ήθελα γνωμες για την αγορα εντουρο μηχανης με χρηση περισσοτερο για κοντινες βολτες σε ασφαλτο(25-30 το πιο μακρια φανταζομαι) και οποτε μου ερθει να μπορω να παω και στο χωμα.

Γινεται να εχω ενα on/off λαστιχο για την ασφαλτινη βολτα μου και για χαλαρα σε χωμα και οποτε θελω να παω βουνο να αλλαζω το ζαντολαστιχο με τακουνι και να ειμαι κυριος?

Το μηχανακι-κινητηρας θα δουλευει σωστα αν το δουλευω χαλαρα και κανω και καμια δουλεια μεσα στην πολη η πρεπει να το δουλευεις με γκαζακι η δεν εχει καμια σχεση?

Υπαρχει μεγαλο κοστος συντηρησης δλδ θα μ φευγουν λεφτα ή και χρονος αν ασχοληθω και εγω για να ειναι κομπλε η μηχανη?Για ψιλο καθημερινη χρηση ή μερα παρα μερα

Δεν υπαρχει μεγαλη εμπειρια στα δικυκλα απο το μηχανικο κομματι αλλα τα παιρνω τα γραμματα και σαν οδηγος 10 χρονια σε παπι crypton r 105 το οποιο θα το εχω μονο και μονο για δουλειες στην πολη

Οι on/off δεν μ αρεσουν και τοσο μου αρεσει το στυλακι της εντουρο και μ φαινονται και πιο βαρια και μεσα στην πολη δεν θα μπορω να κανω ελιγμους

Ελεγα κατι σε 250 και λιγο παρα πανω γιατι δεν εχω και εμπειρια και αμα εχει πολυ γκαζι θα τα κανω τα πειραματα μ++Αν γινεται να μπορω να το παρω με α2 διπλωμα αλλιως πια παω να βγαλω και το διπλωμα

Για καινουριο γτ δεν εχω και την εμπειρια να καταλαβω αν το μεταχειρισμενο ειναι καλο η οχι ουτε καποιον φιλο να με βοηθησει

nic mor
07/07/2020, 09:17
Αν πάρεις κάτι σε 4χρονο δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Μες την πόλη με ον οφ λάστιχα, αλλά και σε στροφιλικι
δεν καταλαβαίνει τίποτα.
Από εκεί και πέρα στο χέρι σου είναι αν έχεις την υπομονή
και δεν βαριέσαι να αλλάζεις ζάντες ή λάστιχα με χωμάτινα
και να κάνεις και την εντουραδα σου αξιοπρεπώς,
γιατί θα δεις άλλο μηχανάκι με χωμάτινα στο βουνό!

Lioulios
07/07/2020, 09:26
Αμα μπαινεις στο χωμα μια στο τοσο και δεν σκαβεις κιολας να ανοιγεις αυλάκια ...ενα λαστιχο 50/50 ειναι κομπλε...εφοσον βεβαια δεν μπαινεις στις ασφαλτινες στροφες μαλλιοκουβαρα.

OldMan
07/07/2020, 12:42
Αν πάρεις κάτι σε 4χρονο δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.

Κουβεντες σταρατες, λιτες και αντρικιες..!! :facepalm:

Ο ανθρωπος μιλησε για κοντινες ασφαλτινες βολτες..
Ξερεις εσυ κανενα τετραχρονο enduro που να γουσταρει να βολταρει γουργουριζοντας το μοτερ του με τον οδηγό να παρατηρει την επικονίαση της ντομάτας..??

Υ.Γ.
Μην πιασουμε καν το σετταρισμα αναρτησεων, φρενων κ.λ.π.

nic mor
07/07/2020, 13:12
Ενα klx καινούργιο θα τον χαλάσει..;
Εφόσον είναι και άπειρος να πάρει 2χρονο
να του ξεφύγει και καμία γκαζιά και να έχουμε άλλα;

Τέλος πάντων, γνωστό το ρητό για τις απόψεις,θα τα βάλει κάτω το παλικάρι και θα δει.

free rider
07/07/2020, 15:55
Κουβεντες σταρατες, λιτες και αντρικιες..!! :facepalm:

Ο ανθρωπος μιλησε για κοντινες ασφαλτινες βολτες..
Ξερεις εσυ κανενα τετραχρονο enduro που να γουσταρει να βολταρει γουργουριζοντας το μοτερ του με τον οδηγό να παρατηρει την επικονίαση της ντομάτας..??

Υ.Γ.
Μην πιασουμε καν το σετταρισμα αναρτησεων, φρενων κ.λ.π.



ζεις (φορουμικά εννοώ) ακόμα ρε συ;

:wave2:

basilis_k6
07/07/2020, 17:52
επειδη ο καθένας με την λέξη εντούρο εννοει οτι θέλει, πες μας τι μηχανάκι κοιτάς. εννοεις καθαροαιμο εντουρο σαν το wrf? υπαρχει τροπος με 5 απλα πράγματα που θα κάνεις και 5 που δεν θα κάνεις που θα δουλευει ΑΨΟΓΑ.

STF
08/07/2020, 12:45
Για τη χρήση που περιγράφει θέλει ψευδοεντούρο.

Για καινούρια από μένα η πρόταση κατά σειρά προτεραιότητας είναι CRF250L ή....
KLX250 (το οποίο δε ξέρω αν το βρίσκεις ακόμη καινούριο).

Πολύ μικρές απαιτήσεις συντήρησης και θα πάει περίπου όπου και ένα καθαρόαιμο με άλλους ρυθμούς και με κάποιους συμβιβασμούς (έτσι και αλλιώς λόγω απειρίας) και στη πολή θα έχει χαμηλή κατανάλωση. Ελαστικά MT21 εμπρός και D606 και είσαι κομπλέ με μια προσοχή στα βρεγμένα στην άσφαλτο.

DrBig
08/07/2020, 13:25
Για τη χρήση που περιγράφει θέλει ψευδοεντούρο.

Για καινούρια από μένα η πρόταση κατά σειρά προτεραιότητας είναι CRF250L ή....
KLX250 (το οποίο δε ξέρω αν το βρίσκεις ακόμη καινούριο).

Πολύ μικρές απαιτήσεις συντήρησης και θα πάει περίπου όπου και ένα καθαρόαιμο με άλλους ρυθμούς και με κάποιους συμβιβασμούς (έτσι και αλλιώς λόγω απειρίας) και στη πολή θα έχει χαμηλή κατανάλωση. Ελαστικά MT21 εμπρός και D606 και είσαι κομπλέ με μια προσοχή στα βρεγμένα στην άσφαλτο.


.....θα παει οπου ενα καθαρομαιμο εντουρο δε θα μπορει να παει, ειτε γιατι οι αναρτησεις του θα ειναι πολυ σκληρες ειτε γιατι το μοτερ του καθολου φιλικο σε χαμηλες στροφες. "Τα καθαρομαιμα" ειναι για να πηγαινεις γρηγορα (αν μπορεις), οχι για να πηγαινεις παντου :)

STF
08/07/2020, 16:19
.....θα παει οπου ενα καθαρομαιμο εντουρο δε θα μπορει να παει, ειτε γιατι οι αναρτησεις του θα ειναι πολυ σκληρες ειτε γιατι το μοτερ του καθολου φιλικο σε χαμηλες στροφες. "Τα καθαρομαιμα" ειναι για να πηγαινεις γρηγορα (αν μπορεις), οχι για να πηγαινεις παντου :)

Σωστός!

OldMan
09/07/2020, 13:16
ζεις (φορουμικά εννοώ) ακόμα ρε συ;
:wave2:

Οξω ρε φριφρικο που θα μΕ κουνησεις εσυ το χερι εμενανε..:D

KaTaNaS
10/07/2020, 16:33
Λοιπόν θα ή.......ι ουτε καποιον φιλο να με βοηθησει



Honda XR 125, η κανένα άλλο ελαφρύ ψευδεντουράκι...

STOYBI
11/07/2020, 07:52
xr 125 ο ενας ....

Μην του κουνατε το χερι του αλλου...

Καποιος ξεχασε το λουκετο απο το μπαουλο ανοιχτο.... Να τους μαζεψει και να τους βαλει παλι μεσα....:a016:

Kατα τα αλλα.....crf 250 η wr 250 οι μονες λυσεις.....

Εαν συμβιβαστεις φυσικα με το διπλασιο χρονο σε χρημα και χρονο ( σχετικα με τα υπολοιπα "συμβατικα" μηχανακια )

STOYBI
11/07/2020, 08:05
.....θα παει οπου ενα καθαρομαιμο εντουρο δε θα μπορει να παει, ειτε γιατι οι αναρτησεις του θα ειναι πολυ σκληρες ειτε γιατι το μοτερ του καθολου φιλικο σε χαμηλες στροφες. "Τα καθαρομαιμα" ειναι για να πηγαινεις γρηγορα (αν μπορεις), οχι για να πηγαινεις παντου :)

Με το μπαρντον.... Λαθος σε ολα .....Τα καθαροαιμα εντουρο ειναι για να πηγαινεις πρωτα παντου....!!

Δεν υπαρχουν μοτερ ( εκτος τραιαλ ) οπου να μπορεις να πετυχεις την ροπη και γραμμικοτητα ενος μοτερ που εχει ενα καθαροαιμο εντουρο μηχανακι σε χαμηλες εως υπερβολικα χαμηλες στροφες ...

Δεν νομιζω ομως οτι αναβατες σαν τον δημιουργο του θρεντ θα ζητησουν τα 60-70-80 κμ την ωρα σε ενα μονοπατι...!

Οι αναρτησεις θα παιξουν ρολο σε αρκετα γρηγορες διαδρομες ....Απο εκει και περα οι ρυθμισεις τους ειναι τοσες πολλες που μπορεις να τις κανεις ποιο μαλακες και απο σουμιε...!

DrBig
11/07/2020, 08:10
Με το μπαρντον.... Λαθος σε ολα .....Τα καθαροαιμα εντουρο ειναι για να πηγαινεις πρωτα παντου....!!

Δεν υπαρχουν μοτερ ( εκτος τραιαλ ) οπου να μπορεις να πετυχεις την ροπη και γραμμικοτητα ενος μοτερ που εχει ενα καθαροαιμο εντουρο μηχανακι σε χαμηλες εως υπερβολικα χαμηλες στροφες ...

Δεν νομιζω ομως οτι αναβατες σαν τον δημιουργο του θρεντ θα ζητησουν τα 60-70-80 κμ την ωρα σε ενα μονοπατι...!

Οι αναρτησεις θα παιξουν ρολο σε αρκετα γρηγορες διαδρομες ....Απο εκει και περα οι ρυθμισεις τους ειναι τοσες πολλες που μπορεις να τις κανεις ποιο μαλακες και απο σουμιε...!

Εκτιμω την αποψη σου αλλα δε την συμμεριζομαι!

STF
12/07/2020, 11:16
Εκτιμω την αποψη σου αλλα δε την συμμεριζομαι!

Εγώ θα έβαζα στη συζήτηση και το ασφάλτινο κομμάτι, στο οποίο ένα καθαρόαιμο ταλαιπωρείται και "τρώς" εργατώρες σε έναν κινητήρα που δεν είναι προορισμένος για τέτοια χρήση.
Ακραίο παράδειγμα: Πρόσφατα έκανα τη διαδρομή από την Αθήνα μέχρι τα βουνά της Φθιώτιδας και σκεπτικης Ευρυτανίας και έγραψα συνολικά 1200 χλμ σε άσφαλτο και χώμα κυριολεκτικά μοιρασμένα με το WR250R. Στην άσφαλτο κράταγα παρατεταμένα το κοντέρ στα 122χλμ (110 μέτρηση GPS) με κάποια ανοίγματα +10χλμ περιστασιακά. Αυτό θα ταλαιπωρούσε ακόμη και το WR450F.
Με αυτό το σκεπτικό εγώ πρότεινα ένα CRF250L... δε νομίζω ότι οι ανάγκες του δημιουργού του θέματος είναι για καθαρόαιμο.

KaTaNaS
12/07/2020, 23:00
Με το μπαρντον. ...!

Βολταδορος είναι ο φίλος... Ασε τα καθαρά, και πιασε κάνα στουπί να ξεσκονισουμε τα δικά μας. Σαν τους γέροντες του Μάπετ σόου έχουμε καταντήσει.



Μπορεί να ακούστω γραφικός αλλα ενα ΒΕΤΑ 400 RR είναι ότι πρέπει

Flying Mythos
13/07/2020, 08:18
Βολταδορος είναι ο φίλος... Ασε τα καθαρά, και πιασε κάνα στουπί να ξεσκονισουμε τα δικά μας. Σαν τους γέροντες του Μάπετ σόου έχουμε καταντήσει.



Μπορεί να ακούστω γραφικός αλλα ενα ΒΕΤΑ 400 RR είναι ότι πρέπει

Για πες κάτι παραπάνω, εφοσον το προτείνεις, για συντήρηση, κόστος χρήσης κλπ. Πιάνεται στην κατηγορία των καθαρόαιμων enduro ή μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως dual sport;

DrBig
13/07/2020, 08:25
Για πες κάτι παραπάνω, εφοσον το προτείνεις, για συντήρηση, κόστος χρήσης κλπ. Πιάνεται στην κατηγορία των καθαρόαιμων enduro ή μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως dual sport;

Ρωτα τα εξης:
1. Χωρητικοτητα λαδιου
2. Συχνοτητα σερβις
3. Πιστονι, ελατηρια κυλινδρος κλπ στα ποσα χιλιομετρα θα θελουν αλλαγη?
4. Εχει σινεμπλοκ ο πισω τροχος?
5. Κλειδαρια υπαρχει?
6. Τα λαστιχα ποσα χμ θα βγαλουν οταν εκμεταλευεσαι το γκαζι του 400?

Μετα συγκρινε με ενα πχ crf250L

OldMan
13/07/2020, 12:41
Εκτιμω την αποψη σου αλλα δε την συμμεριζομαι!

Και πως θα γινει τσαμπουκαλοτζερτζελες ετσι, ρε τρυφερο ποδι..?? :smokin:

DrBig
13/07/2020, 16:45
Και πως θα γινει τσαμπουκαλοτζερτζελες ετσι, ρε τρυφερο ποδι..?? :smokin:

Social distancing, cabrón!

STOYBI
13/07/2020, 21:40
Και πως θα γινει τσαμπουκαλοτζερτζελες ετσι, ρε τρυφερο ποδι..?? :smokin:


Κανενας τσαμπουκαλοτζερτζελες ρε Αντωνη γιατι...???

Αλλωστε μονο απο τις ΠΑΡΑΚΑΤΩ αποριες του εν λογο ..... Δεν υπαρχει και για εμενα λογος να τις συμμεριστω και εγω με την σειρα μου...!

( Εσβησε η φυτιλια σου τωρα...??/:lol:)

Αλλωστε ποιο αρμοδιος απο εσενα να απαντησει πως μετατρεπεται ενα καθαροαιμο σε μεγα 4ημερα -6ημερα -10ημερα εκδρομικα ον οφφ γραφοντας 4ψηφια κμ σε αυτα και οχι μονο... Δεν υπαρχει εδω μεσα ...!

OldMan
14/07/2020, 11:40
ΡΕ φουστη Κωστακη..:beer::beer:

Γιατι ρε πας να με παρεις με το καλο απανω που ψηνω τσαμπουκαλοκατασταση..??:smokin:
(ειναι κι αυτός ο Μπιγκουλας clean cut look / politically correct σαλονατος αναβατης και αϊντε μετα να δουμε χαϊρι..)

Οσο για το τελευταιο, απλα γραφεις λαδωματα/τεντωματα αλυσιαδας, αλλαγες λαδιων, ρυθμισεις βαλβιδων, καθαρισματα φιλτρου κ.λ.π. στα φρύδια σου και δεν εκτιθεσαι διολου γιατι προλαβαινουν κατι μπεμβεδοχοντα να τα φτυνουν καθε τρις και λιγο..;)

headbanger
01/10/2020, 10:02
δεν θέλω να φανώ καμπόσος, αλλά το ψοφάτε με τα WR. Λες και ο άνθρωπος θα πάει να κάνει άλματα.
Ενα versys 300 , KTM 390 adventure, KLX250 είναι βολικά, μικρά και με συνειδητά σέρβις. αν κυνηγάει κάτι πιο Dualsport ένα CF450 η σειρά EXC της ΚΤΜ θα του κάνουν δουλειά (αν έχει την εμπειρία αλλιώς κοιτάμε σε τίποτα 250) . λέω EXC γιατί είναι η μόνη σειρά της ΚΤΜ που είναι νόμιμη για τον δρόμο στα μέρη μου.

OldMan
01/10/2020, 12:51
Ενα versys 300

μας κανει μισο Vstrom..

Vstrommer71
01/10/2020, 12:55
μας κανει μισο Vstrom..

Όχι σε κιλά όμως:lol:

(Παρεμπιπτόντως ιδαίτερα καλές κριτικές βλέπω για το 390,θα το δοκίμαζα)

STF
01/10/2020, 18:03
δεν θέλω να φανώ καμπόσος, αλλά το ψοφάτε με τα WR. Λες και ο άνθρωπος θα πάει να κάνει άλματα.
Ενα versys 300 , KTM 390 adventure, KLX250 είναι βολικά, μικρά και με συνειδητά σέρβις. αν κυνηγάει κάτι πιο Dualsport ένα CF450 η σειρά EXC της ΚΤΜ θα του κάνουν δουλειά (αν έχει την εμπειρία αλλιώς κοιτάμε σε τίποτα 250) . λέω EXC γιατί είναι η μόνη σειρά της ΚΤΜ που είναι νόμιμη για τον δρόμο στα μέρη μου.

Το λες γιατί και εσύ -όπως συμβαίνει και με πολλούς άλλους- δεν έχεις καταλάβει για ποιο WR μιλάμε. Άλλο το WR250R (για το οποίο μιλάμε) και άλλο το WR250F...

headbanger
02/10/2020, 01:41
Όχι σε κιλά όμως:lol:

(Παρεμπιπτόντως ιδαίτερα καλές κριτικές βλέπω για το 390,θα το δοκίμαζα)

βγήκε και το 310GS σήμερα. θα το κοιτούσα και αυτό μιας και η γερμανίδες είναι ωραίες γκόμενες.


Το λες γιατί και εσύ -όπως συμβαίνει και με πολλούς άλλους- δεν έχεις καταλάβει για ποιο WR μιλάμε. Άλλο το WR250R (για το οποίο μιλάμε) και άλλο το WR250F...
συμπάθα μας δεν πήγε ο νους μου εκεί.

doctor_john
02/10/2020, 08:39
....θα το κοιτούσα και αυτό μιας και οι γερμανίδες είναι ωραίες γκόμενες.



421416

STF
02/10/2020, 09:41
βγήκε και το 310GS σήμερα. θα το κοιτούσα και αυτό μιας και η γερμανίδες είναι ωραίες γκόμενες.


Όχι και τόσο, για δες: :D


https://www.youtube.com/watch?v=NNVa4-rC_lw

Flying Mythos
02/10/2020, 09:52
Άλλο αυτό:

421418


και άλλο αυτό:


421419


Το οποίο είναι μάλλον ιδανικό για τη χρήση που ζητάει ο φίλος παραπάνω

Zid
02/10/2020, 11:53
Αυτο το crf-L rally είναι νομίζω αρκετά καλη πρόταση για all around .

Vstrommer71
02/10/2020, 17:46
Όταν τα παραπάνω concept βγούνε στα 350-450 κυβικά,να ξαναμιλήσουμε.
Ωραία τα 250,αλλά για Γιαπωνεζάκια 65 κιλών.
Εμείς το τρώμε το φαΐ μας και κουβαλάμε και σκηνές-ορειβατικά στρώματα κτλ
Αναμένουμε πάντως μιας και η κατηγορία δείχνει σημάδια ζωής.

STF
02/10/2020, 19:03
Όταν τα παραπάνω concept βγούνε στα 350-450 κυβικά,να ξαναμιλήσουμε.
Ωραία τα 250,αλλά για Γιαπωνεζάκια 65 κιλών.
Εμείς το τρώμε το φαΐ μας και κουβαλάμε και σκηνές-ορειβατικά στρώματα κτλ
Αναμένουμε πάντως μιας και η κατηγορία δείχνει σημάδια ζωής.

Εγώ είμαι Γιαπωνεζάκι 100 κιλών και κουβαλάω πολύ περισσότερα από τα παραπάνω που αναφέρεις. Η μηχανή βέβαια έχει εφοδιαστεί με τα απαραίτητα αξεσουάρ για να εξυπηρετήσει αυτό το σκοπό και μάλλον είναι πιο ικανό στην άσφαλτο από το DRZ400, κυρίως λόγο 6ης ταχύτητας.

Vstrommer71
03/10/2020, 09:40
Εγώ είμαι Γιαπωνεζάκι 100 κιλών και κουβαλάω πολύ περισσότερα από τα παραπάνω που αναφέρεις. Η μηχανή βέβαια έχει εφοδιαστεί με τα απαραίτητα αξεσουάρ για να εξυπηρετήσει αυτό το σκοπό και μάλλον είναι πιο ικανό στην άσφαλτο από το DRZ400, κυρίως λόγο 6ης ταχύτητας.

Ναι,αλλά αν είχε εξημερωμένο το μοτέρ του 450 θα ήταν απείρως καλύτερο.Στο ίδιο πακέτο,πολύ περισσότερο και αξιοποιήσιμο γκάζι χωρίς μεγάλες διαφορές σε κατανάλωση.
Αυτό το σόκ είχα πάθει κι εγώ με την μετάβαση από το DRZ στο 690.Σαν να έπεσε το DRZ στην μαρμίτα με το μαγικό φίλτρο:lol:
Εκεί που βαριόσουνα την ζωή σου πηγαίνοντας σκασμένο το μοτέρ με 120 στην 5η,να πηγαίνεις τα ίδια χλμ με το 690 και να αλλάζεις σε 6η χαχαχα
(Κι εννοείται το 690 με 25-30 άλογα παραπάνω έκαιγε και λιγότερο)

STF
03/10/2020, 13:06
Ναι,αλλά αν είχε εξημερωμένο το μοτέρ του 450 θα ήταν απείρως καλύτερο.Στο ίδιο πακέτο,πολύ περισσότερο και αξιοποιήσιμο γκάζι χωρίς μεγάλες διαφορές σε κατανάλωση.
Αυτό το σόκ είχα πάθει κι εγώ με την μετάβαση από το DRZ στο 690.Σαν να έπεσε το DRZ στην μαρμίτα με το μαγικό φίλτρο:lol:
Εκεί που βαριόσουνα την ζωή σου πηγαίνοντας σκασμένο το μοτέρ με 120 στην 5η,να πηγαίνεις τα ίδια χλμ με το 690 και να αλλάζεις σε 6η χαχαχα
(Κι εννοείται το 690 με 25-30 άλογα παραπάνω έκαιγε και λιγότερο)

Ε ναι, δυστυχώς η κατηγορία έχει πέσει στο βωμό των Euro "x". Τα 690/701 είναι οι τελευταίοι των Μοϊκανών. Όχι 450, ούτε και τα 650ρια μονοκύλινδρα θα υπάρχουν σε λίγο...

Το Honda CRF450L έχει εξημερωμένο το μοτέρ του 450... Οι καθαρόαιμες καταβολές του το αναγκάζουν να συστήνει "κάθε 1000 χλμ". Αν παραλείψεις να κάνεις on time την αλλαγή λαδιών παρουσιάζει -για ανεξήγητους λόγους- εισροή βενζίνης μέσα στα κάρτερ. Ε όλα αυτά για μένα είναι ανασταλτικοί παράγοντες. Τουλάχιστον το WR250R έχει αποδεδειγμένα αλεξίσφαιρο κινητήρα και πολύ μικρές απαιτήσεις συντήρησης παρά τον υψηλόστροφο χαρακτήρα του και παρά τα μόλις 1400 ml λαδιού.

Τα 690/701 είναι πολύ καλά αλλά επίσης απαιτητικά στη συντήρηση λόγω καταγωγής, φυσικά στο ανταποδίδουν με το καλύτερο τρόπο.