View Full Version : ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΤΑ EURO 5 ΜΟΝΤΕΛΑ;
Sebastian1980
07/07/2020, 19:26
Το τελευταίο καιρό έχω έντονο προβληματισμό με το τι θα ισχύει από 1/1/2021. Θα ταξινομούνται μόνο οι μοτοσικλέτες-σκουτερ που περνάνε τις προδιαγραφές Euro 5 ή πήραν παράταση οι Euro 4;.
Επίσης βλέπω εδώ στην Βόρεια Ελλάδα ότι οι έμποροι μότο δεν αγοράζουν μηχανές όπως παλιά.
Για πιο λόγο;.
Φταίει ο Κορονοιος και δεν είναι τόσο άνετοι οι έμποροι;.
Λόγο Κορονοιου αδυνατούν οι εταιρείες να καλύψουν την ζήτηση;.
Ή όλες οι εταιρείες μότο πρεπει να αλλάξουν τα μοντέλα Euro 4 σε Euro 5 και γι'αυτό δεν αγοράζουν οι έμποροι μηχανές φοβούμενη ότι θα τους μείνουν απουλητα;.
Σήμερα πήγα σε γνωστό αντιπρόσωπο honda- Sym για να ρωτήσω για το Sym NH-T 200.Αν το παραγγείλω, ποτε θα το έχω στα χέρια μου,
10-12/8 μου είπε. Δηλαδή αναμονή ένα μήνα και. Θα μου πεις λόγο Κορονοιου. ΟΚ.
Αυτό όμως που μου κάνει άσχημη εντύπωση είναι ότι, παλια έμπαινες στις εκθέσεις μότο( μαγαζιά) και εβλεπες μεγάλη ποικιλία σε μότο, σε διάφορα χρώματα κ.τ.λ. Τώρα από ένα και αν υπαρχει και αυτό σε όποιο χρώμα έχει απομείνει. Τι γίνεται με τα ετοιμοπαραδοτα μηχανάκια;.Ολα κατόπιν παραγγελιας;.
panavour
07/07/2020, 19:31
Ελλειψη χρηματος σταση εμποριου,ελεγαν οι παλαιοτεροι,αυτο σου απανταει στο επιχειρηματικο κομματι της ερωτησης σου,οι λογοι της ελλειψης πολλοι ,ο κυριος λογος ο κορωνοιος.Το τεχνικο κομματι της ερωτησης σου ,ας το απαντησουν αλλοι ,που γνωριζουν.
doctoras
07/07/2020, 20:10
στους περισσότερους τομείς στην αγορά ισχύει αυτό φίλε, σημάδια των καιρών(sic) :)
όμως τα δίκτυα διανομών(γενικώς) έχουν βελτιωθεί σε σχέση με τότε, ενώ παράλληλα έχεις άπειρη virtual πληροφόρηση απο web με βίντεο δοκιμές κλπ. Σου απομένει η αίσθηση και το κλικ, εγώ προτιμώ απλώς θα περιμένεις να ωριμάσει η σκέψη και όταν είσαι σίγουρος ορμάς για παραγγελία
απο την άλλη φτωχομάνα σαλονίκη εσύ που βγάζεις τα καλύτερα παιδιά :D μη περιμένεις πολλά...
τραινάκι με 60 ευρώ παν-έλα μια βόλτα στην αθήνα (στα κέντρα των αποφάσεων:p) ενδέχεται να υπάρχει ακόμη και test ride απο το μοντέλο που ψάχνεις και όχι μονο φυσικά
Sebastian1980
07/07/2020, 20:59
Να σου πω doctor, η καλύτερη λύση είναι,για κάποιον που θέλει μοτο άμεσα.
Κακά τα ψέματα στην Αθήνα υπάρχει τεράστια ποικιλία.
Kickstart
08/07/2020, 08:14
έρχεται μεγάλη πείνα από Σεπτέμβρη-Οκτωβρη αδέρφια...
οι πάσης φύσεως έμποροι είναι άνθρωποι της πιάτσας και κάνουν τα κουμάντα τους..γι αυτό και υπάρχει μια παγωμάρα στις εκθέσεις...είναι αβέβαιη η τροπή που θα πάρουν τα πράγματα..(νταξ πάντα είναι αλλά τώρα υπάρχει το παγκόσμιο φάσμα της οικονομικής καταστροφής)
πριν ξεκινήσει το λοκντάουν είχα την τύχη να συνομιλήσω με έναν από τους μεγαλύτερους εμπόρους μότο εδώ στην Αθήνα...(τότε λίγο μετά τα Χριστούγεννα που ακούγαμε για μια επικίνδυνη γρίπη στην Ασία)
6 μήνες μετά έχω μείνει μ...κας πόσο μέσα έχει πέσει μέσα σε όσα δραματικά μου προέβλεψε ότι θα ακολουθήσουν στον τομέα του εμπορίου του τουρισμού αλλά και τις νέες στρατιές ανέργων.
doctoras
08/07/2020, 22:22
Προσωπικα απο την πληροφόρηση που εχω πεφτει πολυ δανεικό χρημα, δεν εχουν αφεθεί και δε θα αφεθουν μεγαλοι επιχειρηματικοί κύκλοι ακάλυπτοι. Ενταξει υπαρχει μια παγωμάρα για την ουσιαστικά αναστολή του τουρισμού, αλλα οι αλλοι κλάδοι δουλεύουν.
Αν τελειώσει αυτο με την έλευση των εμβολίων θα πεσει πολυ επενδυτικό χρημα και αμεσα
Αν επιβεβαιωθούν τα παραπανω, το Q3 του '21 θα εχουμε επανέλθει οικονομικά στο τελος του '19 αλλα με μεγαλυτερη αναπτυξιακη ροή
Καλά τα λες, αλλά κάποιοι δεν θα αντέξουν μέχρι το q3 του 21.
Ακόμα, δεν ξερω για ποιους κλάδους μιλάς όταν λες ότι δουλεύουν.
Αυτό που έχω παρατηρήσει εγώ (τουλάχιστον στα ρουχα/εσωρουχα), είναι ότι ο κόσμος έχει στραφεί στα μικρά συνοικιακα μαγαζιά, έναντι των πολυκαταστημάτων.
Όμως στη τελική, ο τζίρος είναι πολύ πεσμένος.
Ο κόσμος η δεν έχει λεφτά, η φοβάται να κάνει αγορές.
Αυτοί που θα αναγκαστούν να δανειστούν για να αντεξουν μέχρι το q3 του 21, δεν θα έχουν γυρίσει οικονομικά στο τέλος του 19. Ο τζίρος τους μπορεί. Τα δάνεια όμως δεν θα έχουν αποπληρωθεί.
doctoras
09/07/2020, 06:54
είναι πολύ πιθανό στην πάροδο του χρόνου μικρές επιχειρήσεις με μικρή επιχειρηματική δανειοπιστωτική ικανότητα να κλείσουν συμπαρασύροντας μικροπωλητές ίσως είναι αναπόφευκτο,
το δεδομένο είναι οτι η λαγκαρντ(θεσμικά) σπρώχνει δανεικό χρήμα σε όλες τις χώρες, οι κυβερνήσεις κρατάνε τις μεγάλες επιχειρήσεις όρθιες ενώ παράλληλα ελάχιστα μεν βοηθάνε δε και τους μικρότερους
η όλη αυτή συμπίεση και κάποιού ποσοστού συρρίκνωση της αγοράς θα γυρίσει σε επενδυτική εκτόνωση μόλις τελειώσει η ιστορία, είναι λογικό και αναμενόμενο γιατί δε μικρύναμε σαν χώρα έχουμε 10εκ ανθρώπους με τις ανάγκες και τα όνειρα που έχουν και θέλουν για να ζήσουν
Kickstart
09/07/2020, 08:53
η διαφορά με το 2011 που ήταν στο πικ η κρίση και τα όσα ζήσαμε, είναι ότι τότε υπήρχε "πέτσα"..
οι Έλληνες ερχόμασταν από μια περίοδο που οι μισθοί ήταν στο καλύτερο επίπεδο όλων των εποχών (οχι για όλους βέβαια αλλά σίγουρα για τους περισσότερους) μεταπολιτευτικά και πολύς κόσμος είχε στην άκρη δυνατό κομπόδεμα..ενώ οι τράπεζες μέχρι 2 χρόνια πριν εκείνη τη στιγμή μοίραζαν χρήμα σε επιχειρήσεις και ιδιώτες.
σήμερα διαλυμένοι από αυτά που ζήσαμε τα τελευταία 8-9 μαύρα χρόνια ήρθε αυτή η ιστορία της πανδημίας με άγνωστες προς το παρόν εξελίξεις το χειμώνα που είναι μπροστά μας.
υπολογίζω ότι και να έχει κάποιος χρήματα αυτή τη στιγμή πολύ δύσκολα μπορεί να προβεί σε αγορές και μάλιστα για την αγορά οχημάτων (αναψυχής-ελεύθερου χρόνου όπως είναι σε πολλές των περιπτώσεων μια μοτοσυκλέτα) ή άλλων αγαθών που μπορούν να αναβληθούν για το μέλλον..
ταυτόχρονα αναμενόμενη είναι η στροφή του κοινού σε φθηνές λύσεις, λίγα κυβικά, ασιάτες κατασκευαστές (πλην τζαπαν)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.