View Full Version : Νέος Οδηγός, προβληματισμοί
Metalhead96GR
13/07/2020, 23:25
Καλησπέρα σας, είμαι 24 ετών και αποφάσισα να βγάλω τώρα δίπλωμα Α και Β μαζί. Πριν πείτε το οτιδήποτε, δεν βγάζω δίπλωμα Α για να πάω να καβαλήσω με το καλημέρα 1000cc όχημα, απλά επειδή έφτασα στην ηλικία αυτή είπα να το βγάλω μια και καλή. Το πρόβλημα που έχω, είναι, πως σκέφτομαι να αγοράσω κάποια μοτοσυκλέτα των 125-200 cc (γυμνού ή supersport στυλ) σαν πρώτη μηχανή και έχω τον πατέρα μου (χρόνια οδηγός, τώρα οδηγεί ένα Triumph 955st) να μου λέει πως χρειάζομαι κάποια Vespa ή ένα MSX 125 για να μάθω να οδηγώ γιατί δεν ξέρω που πάνε τα τέσσερα. Οδηγώ 11 χρόνια τώρα ποδήλατο εντατικά και κάνω χιλιόμετρα, έχω μάθει να συμπεριφέρομαι (εώς έναν βαθμό τουλάχιστον) στους ελληνικούς δρόμους, δεν θεωρώ πως είμαι ΤΟΣΟ νυχτωμένος. Δεν έβγαλα νωρίτερα δίπλωμα (έστω και κατώτερης κατηγορίας) διότι όσο ήμουν στο λύκειο, πήγαμε σαν σχολείο σε τρεις κηδείες παιδιών και ταράχτηκε η συνείδησή μου, "μήπως θα κάνω βλακείες και εγώ ; ", "είμαι έτοιμος να βγάλω δίπλωμα; " τέτοιες σκέψεις έκανα. Μετά άρχισα τις σπουδές και που χρόνος και λεφτά για να βγάλω δίπλωμα, οπότε πήγε πίσω μέχρι τώρα που τελειώνω τις σπουδές μου και έχω οριμάσει περισσότερο. Πολυλογώ και πρέπει να φτάσω σε ένα συμπέρασμα, θέλω σαν πρώτη μηχανή ένα Ζ125, RS125 ή γενικά κάτι τέτοιο, είναι υπερβολικό για κάποιον που οδηγεί την μισή του ζωή μόνο ποδήλατο και οδήγησε μια φορά Vespa ;;;
Ευχαριστώ όποιον μπει στον κόπο να μου απαντήσει !!!
Πριν καβαλήσεις μηχανή βγάλε δίπλωμα και βγες στο δρόμο με αυτοκίνητο για λίγο καιρό ώστε να μπεις στο κλίμα
Όταν περάσει ο καιρός και αποφασίσεις ότι όντως θέλεις μηχανή χωρίς να σκέφτεσαι τις κηδείες τότε θα δεις τι μηχανή θα παρεις
Καλησπέρα σας, είμαι 24 ετών και αποφάσισα να βγάλω τώρα δίπλωμα Α και Β μαζί. Πριν πείτε το οτιδήποτε, δεν βγάζω δίπλωμα Α για να πάω να καβαλήσω με το καλημέρα 1000cc όχημα, απλά επειδή έφτασα στην ηλικία αυτή είπα να το βγάλω μια και καλή. Το πρόβλημα που έχω, είναι, πως σκέφτομαι να αγοράσω κάποια μοτοσυκλέτα των 125-200 cc (γυμνού ή supersport στυλ) σαν πρώτη μηχανή και έχω τον πατέρα μου (χρόνια οδηγός, τώρα οδηγεί ένα Triumph 955st) να μου λέει πως χρειάζομαι κάποια Vespa ή ένα MSX 125 για να μάθω να οδηγώ γιατί δεν ξέρω που πάνε τα τέσσερα. Οδηγώ 11 χρόνια τώρα ποδήλατο εντατικά και κάνω χιλιόμετρα, έχω μάθει να συμπεριφέρομαι (εώς έναν βαθμό τουλάχιστον) στους ελληνικούς δρόμους, δεν θεωρώ πως είμαι ΤΟΣΟ νυχτωμένος. Δεν έβγαλα νωρίτερα δίπλωμα (έστω και κατώτερης κατηγορίας) διότι όσο ήμουν στο λύκειο, πήγαμε σαν σχολείο σε τρεις κηδείες παιδιών και ταράχτηκε η συνείδησή μου, "μήπως θα κάνω βλακείες και εγώ ; ", "είμαι έτοιμος να βγάλω δίπλωμα; " τέτοιες σκέψεις έκανα. Μετά άρχισα τις σπουδές και που χρόνος και λεφτά για να βγάλω δίπλωμα, οπότε πήγε πίσω μέχρι τώρα που τελειώνω τις σπουδές μου και έχω οριμάσει περισσότερο. Πολυλογώ και πρέπει να φτάσω σε ένα συμπέρασμα, θέλω σαν πρώτη μηχανή ένα Ζ125, RS125 ή γενικά κάτι τέτοιο, είναι υπερβολικό για κάποιον που οδηγεί την μισή του ζωή μόνο ποδήλατο και οδήγησε μια φορά Vespa ;;;
Ευχαριστώ όποιον μπει στον κόπο να μου απαντήσει !!!
Καλα θα ηταν να ξεκινησεις με κατι μικρο αλλα ειπαμε, οχι και 125. Παρε κατι να σου μεινει, οι αλλαγες = κοστος.
Επισης, ως αναβατης που ξεκινησε να οδηγει στην ηλικια σου πανω-κατω με πρωτη μηχανη 750cc θα πω κοντρα στην συνηθη αποψη που θελει οι πρωτες μηχανες να ειναι μικρες, πως θα παθεις ζημια με αυτο πανω στο οποιο ξεθαρρευεις πριν την ωρα σου, ειτε ειναι 125cc ειτε ειναι 1340cc. Απλα αν ξεκινησεις με μικρο μηχανακι εχεις περισσοτερες πιθανοτητες να γινεις καλλιτερος οδηγος, αλλα οχι και ασφαλεστερος απαραιτητα.
https://www.car.gr/13514719-ktm-200-duke-16 + ένα σχολείο και έφυγες :D
Τα σκούτερ δεν είναι μηχανές.
Πες στον πατέρα σου να πάρει αυτός τέτοιο
μπλιαχ
Ζ125, RS125
Eπειδή απέχω λίγο απο τα συγχρονα δρώμενα στα νεα μοντέλα, τα μηχανάκια που αναφέρεσαι είναι κάποια καινούργια μοντέλα που δεν έχω υπόψη ή συζητάμε για τα θρυλικά Υamaha Z 125 και Aprilia RS125?
Γιατί εαν μιλάμε για τα τελευταία, ναι είναι κ γαμώ τις επιλογές, αλλά όχι για αρχάριο κι ας είναι "μόλις" 125 κυβικά. Επίσης δεν βρίσκονται εύκολα σε μτχ και τα ανταλλακτικά τους είναι δύσκολα.
Κατά τα λοιπά, το δίπλωμα απο μόνο του δεν λεει και πολλά. Χρειάζεσαι εξοικείωση στον δρόμο σε πραγματικές συνθήκες κ αυτό είναι ευκολότερο και ασφαλέστερο με ένα αυτοκίνητο.
Σε επόμενο βήμα πας σε δίτροχο. Κατά προτίμηση όχι αυτόματο (σκούτερ) μιας και η οδική τους συμπεριφορά είναι διαφορετική απο τις μοτοσυκλέτες.
Σε κυβικά μπορείς να κινηθείς μέχρι 200-250 χωρίς θέμα λόγω αρχάριου μιας και υπάρχουν μηχανάκια αρκετά φιλικά χαρακτηριστικά αφενός, αφετέρου τα κυβικά αυτά θα σε καλύψουν και για λίγο αργότερα που θα ζητήσεις το κάτι παραπάνω (πχ μια πιο μακρινή βόλτα)
https://www.car.gr/13514719-ktm-200-duke-16 + ένα σχολείο και έφυγες :D
Και μετα να ψαχνει για 690 μοτερ για να μη πανε χαραμι ολα τα υπολοιπα που εχει το μηχανακι..
Εγώ θα σου έλεγα,
αν ισχύει ακόμα ότι το μικρό δίπλωμα γίνεται αυτόματα μεγάλο μετά από δύο χρόνια,
αφού θες να πάρεις 125 βγάλε το μικρό δίπλωμα, και ευκολότερο είναι και φθηνότερο, μπορείς με τη διαφορά να πάρεις καλύτερο εξοπλισμό ή να μειώσεις το κόστος για κάποιο σχολείο. Καλύτερα θα μάθεις.
αφού θες να πάρεις 125 βγάλε το μικρό δίπλωμα, και ευκολότερο είναι και φθηνότερο, μπορείς με τη διαφορά να πάρεις καλύτερο εξοπλισμό ή να μειώσεις το κόστος για κάποιο σχολείο. Καλύτερα θα μάθεις.
Διαφωνώ, καλύτερα μια κι έξω το μεγάλο αφού μπορεί. Και καλύτερα θα μάθει στη μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα της σχολής, και δε θα χρειαστεί να ξανατρέχει αργότερα (οπότε βγαίνει και ακριβότερο μακροπρόθεσμα), και ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου χρειαστεί να έχεις άδεια για περισσότερα κυβικά.
@metalhead96GR Νομίζω ότι δε χρειάζεται να περιοριστείς σε 125άρια, αλλά προτίμησε κάτι σύγχρονο και τετράχρονο. Εγώ στη θέση σου θα κοιτούσα κάτι πολιτισμένο σε 250-400cc, εάν το επιτρέπει ο προϋπολογισμός. Παραβλέποντας τις ατυχίες που δε μπορείς να ελέγξεις, αν είσαι προσεκτικός (αλλά όχι "χεσμένος") δε θα έχεις πρόβλημα. Έχεις ήδη δει ότι οι μηχανές δε συγχωρούν την απερισκεψία, ασχέτως κυβικών.
Και μην ξεχνάς ότι ακόμα και οι μεταλλοκέφαλοι χρειάζονται κράνος :rockon:
Οδηγός μηχανής να προτείνει σκούτερ με 12ιντσα ροδάκια πρώτη φορά το ακούω. Η γνώμη μου είναι να μην πάρεις κάτι μικρότερο από 250. Πάντα σε νέους οδηγούς προτείνω er5,cb500 και gs500 εγώ,ειδικά στην ηλικία σου. Τα παίρνεις με 1κ,είναι σχολεία,έχουν πολύ φθηνή συντήρηση και ακόμα κι όταν μάθεις να οδηγάς σου προσφέρουν πράγματα. Ακόμα και sv650 να βρεις,εγώ δεν θα το φοβόμουν,απλά πρέπει να το σεβαστείς στην αρχή μέχρι να το μάθεις.
Διαφωνώ, καλύτερα μια κι έξω το μεγάλο αφού μπορεί. Και καλύτερα θα μάθει στη μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα της σχολής, και δε θα χρειαστεί να ξανατρέχει αργότερα (οπότε βγαίνει και ακριβότερο μακροπρόθεσμα), και ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου χρειαστεί να έχεις άδεια για περισσότερα κυβικά.
@metalhead96GR Νομίζω ότι δε χρειάζεται να περιοριστείς σε 125άρια, αλλά προτίμησε κάτι σύγχρονο και τετράχρονο. Εγώ στη θέση σου θα κοιτούσα κάτι πολιτισμένο σε 250-400cc, εάν το επιτρέπει ο προϋπολογισμός. Παραβλέποντας τις ατυχίες που δε μπορείς να ελέγξεις, αν είσαι προσεκτικός (αλλά όχι "χεσμένος") δε θα έχεις πρόβλημα. Έχεις ήδη δει ότι οι μηχανές δε συγχωρούν την απερισκεψία, ασχέτως κυβικών.
Και μην ξεχνάς ότι ακόμα και οι μεταλλοκέφαλοι χρειάζονται κράνος :rockon:
Μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα, αν πρόκειται να πάει σε 125 έτσι κι αλλιώς κι αν αλλάζει σε δυο χρόνια σε μεγάλο με κόστος ένα παράβολο δεν θα μάθει τίποτα ουσιαστικό παραπάνω από τη σχολή οδήγησης, οπότε και χρόνο κερδίζει και χρήμα να το αξιοποιήσει για τα της μηχανής καλύτερα. Προφανώς αν δεν ισχύει κάποιο από τα δύο δεν ισχύει και η πρότασή μου.
mia_zoi_kawa
14/07/2020, 19:25
Εάν οδηγας 11 χρόνια ποδήλατο εντατικά σε αστικούς δρόμους.....δηλαδη αν χτυπάς μια Πειραιά Κηφισιά με ασφάλεια.... πάρε ότι θες....
Εάν οδηγας 11 χρόνια ποδήλατο εντατικά σε αστικούς δρόμους.....δηλαδη αν χτυπάς μια Πειραιά Κηφισιά με ασφάλεια.... πάρε ότι θες....
Με ασφάλεια ζωής εννοείς
Μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα, αν πρόκειται να πάει σε 125 έτσι κι αλλιώς κι αν αλλάζει σε δυο χρόνια σε μεγάλο με κόστος ένα παράβολο δεν θα μάθει τίποτα ουσιαστικό παραπάνω από τη σχολή οδήγησης, οπότε και χρόνο κερδίζει και χρήμα να το αξιοποιήσει για τα της μηχανής καλύτερα. Προφανώς αν δεν ισχύει κάποιο από τα δύο δεν ισχύει και η πρότασή μου.
Έχει πάψει να ισχύει εδώ και χρόνια η αναβάθμιση μόνο με παράβολο. Πλέον χρειάζεται πρακτική εξάσκηση και πρακτική εξέταση για να πας από Α1 σε Α2 ή σε Α κατηγορία.
Ως προς το ποδήλατο, θα ψιλοσυμφωνήσω, ότι αποκτάς σχετικά καλή εικόνα της κυκλοφορίας σε δημόσιο δρόμο, αν κινείσαι σε κεντρικούς δρόμους, περίπου όπως κινούνται οι μικρές μοτοσυκλέτες. Άσε που με το ποδήλατο σε τέτοιες συνθήκες έχεις μικρότερη ενεργητική ασφάλεια (επιτάχυνση, επιβράδυνση), άρα εξασκείς περισσότερο την προσοχή σου. Καταλαβαίνεις πόσο δεν σε προσέχουν τα αμάξια και πότε κινδυνεύεις περισσότερο. Θα έλεγα ότι ένας έμπειρος αστικός ποδηλάτης, που ελίσσεται σε κεντρικούς δρόμους, έχει πολύ καλύτερη αντίληψη των κινδύνων, σε σχέση με έναν οδηγό αυτοκινήτου. Σίγουρα έχει πολλά να επιπλέον να διαπιστώσει και να μάθει μόλις αποκτήσει μοτοσυκλέτα.
Έχει πάψει να ισχύει εδώ και χρόνια η αναβάθμιση μόνο με παράβολο. Πλέον χρειάζεται πρακτική εξάσκηση και πρακτική εξέταση για να πας από Α1 σε Α2 ή σε Α κατηγορία.
Ως προς το ποδήλατο, θα ψιλοσυμφωνήσω, ότι αποκτάς σχετικά καλή εικόνα της κυκλοφορίας σε δημόσιο δρόμο, αν κινείσαι σε κεντρικούς δρόμους, περίπου όπως κινούνται οι μικρές μοτοσυκλέτες. Άσε που με το ποδήλατο σε τέτοιες συνθήκες έχεις μικρότερη ενεργητική ασφάλεια (επιτάχυνση, επιβράδυνση), άρα εξασκείς περισσότερο την προσοχή σου. Καταλαβαίνεις πόσο δεν σε προσέχουν τα αμάξια και πότε κινδυνεύεις περισσότερο. Θα έλεγα ότι ένας έμπειρος αστικός ποδηλάτης, που ελίσσεται σε κεντρικούς δρόμους, έχει πολύ καλύτερη αντίληψη των κινδύνων, σε σχέση με έναν οδηγό αυτοκινήτου. Σίγουρα έχει πολλά να επιπλέον να διαπιστώσει και να μάθει μόλις αποκτήσει μοτοσυκλέτα.
Ναι γιατί Και Το ποδήλατο έχει φλας καθρέπτες επιταχύνει επιβραδύνει σε στεγνά-βρεγμένα κομμάτια δρόμου αποφεύγει εμπόδια που τυχόν βρεθούν μπροστά του και κινείται εντός του κοκ όπως όλα τα υπόλοιπα οχήματα
doctor_john
14/07/2020, 22:10
Eννοεί το ότι έχει αντίληψη κίνησης δίκυκλου κ.λπ. Ε, θα μάθει και τους κανόνες με το δίπλωμα.
Μάλλον δεν έχει καβαλήσει βεσπα ο πατέρας... ανατομικά να το δείς, θα χαλάσεις το σώμα σου..
άκου βέσπα! δεν το πιστεύω...
Έχει πάψει να ισχύει εδώ και χρόνια η αναβάθμιση μόνο με παράβολο. Πλέον χρειάζεται πρακτική εξάσκηση και πρακτική εξέταση για να πας από Α1 σε Α2 ή σε Α κατηγορία.
Ως προς το ποδήλατο, θα ψιλοσυμφωνήσω, ότι αποκτάς σχετικά καλή εικόνα της κυκλοφορίας σε δημόσιο δρόμο, αν κινείσαι σε κεντρικούς δρόμους, περίπου όπως κινούνται οι μικρές μοτοσυκλέτες. Άσε που με το ποδήλατο σε τέτοιες συνθήκες έχεις μικρότερη ενεργητική ασφάλεια (επιτάχυνση, επιβράδυνση), άρα εξασκείς περισσότερο την προσοχή σου. Καταλαβαίνεις πόσο δεν σε προσέχουν τα αμάξια και πότε κινδυνεύεις περισσότερο. Θα έλεγα ότι ένας έμπειρος αστικός ποδηλάτης, που ελίσσεται σε κεντρικούς δρόμους, έχει πολύ καλύτερη αντίληψη των κινδύνων, σε σχέση με έναν οδηγό αυτοκινήτου. Σίγουρα έχει πολλά να επιπλέον να διαπιστώσει και να μάθει μόλις αποκτήσει μοτοσυκλέτα.
Τότε καλύτερα να πάει όπως λέει στο μεγάλο να ξεμπερδεύει.
Συμφωνώ για το ποδήλατο, έχει αποκτήσει ήδη κάποια εμπειρία, σαφώς είναι καλύτερα από το τιποτα
RaGe_Raptor
15/07/2020, 14:06
κάνε σχολείο (ή σχολεία αν το αντέχεις οικονομικά) πριν καν βγάλεις δίπλωμα. μετά θα ξέρεις τι σου ταιριάζει καλύτερα.
κάνε σχολείο (ή σχολεία αν το αντέχεις οικονομικά) πριν καν βγάλεις δίπλωμα. μετά θα ξέρεις τι σου ταιριάζει καλύτερα.
Τα σχολεία δεν είναι για κάποιον που δεν έχει εξοικειωθεί με τη μοτοσυκλέτα. Το παλικάρι είπε ότι έχει οδηγήσει μόνο μία φορά Vespa.
RaGe_Raptor
15/07/2020, 22:23
Τα σχολεία δεν είναι για κάποιον που δεν έχει εξοικειωθεί με τη μοτοσυκλέτα. Το παλικάρι είπε ότι έχει οδηγήσει μόνο μία φορά Vespa.
Το ακριβώς αντίθετο! (Θα έπρεπε να ισχύει)
Λευκή κόλα ο εντελώς νέος, δεν θα προλάβει να αποκτήσει bad habits,θα τα μάθει όπως πρέπει.
Το ακριβώς αντίθετο! (Θα έπρεπε να ισχύει)
Λευκή κόλα ο εντελώς νέος, δεν θα προλάβει να αποκτήσει bad habits,θα τα μάθει όπως πρέπει.
Συμφωνώ απόλυτα!Ετσι ακριβώς θα έπρεπε να γίνεται!
Πρότεινες στο παλικάρι να κάνει σχολείο. Σε αυτό απάντησα.
Τα σχολεία, προς το παρόν, δεν απευθύνονται σε κάποιον που δεν ξέρει να οδηγεί μοτοσυκλέτα. Άρα δεν έχει νόημα να στείλουμε σε υπάρχον σχολείο, κάποιον που έχει οδηγήσει μόνο μία φορά Vespa.
RaGe_Raptor
16/07/2020, 08:42
Πρότεινες στο παλικάρι να κάνει σχολείο. Σε αυτό απάντησα.
Τα σχολεία, προς το παρόν, δεν απευθύνονται σε κάποιον που δεν ξέρει να οδηγεί μοτοσυκλέτα. Άρα δεν έχει νόημα να στείλουμε σε υπάρχον σχολείο, κάποιον που έχει οδηγήσει μόνο μία φορά Vespa.
Θεωρώ πως αν τον αναλάβει πχ ο Χούντρας,θα κάνει απείρως καλύτερη δουλειά από τον Χ δάσκαλο σχολής οδηγών.
Θεωρώ πως αν τον αναλάβει πχ ο Χούντρας,θα κάνει απείρως καλύτερη δουλειά από τον Χ δάσκαλο σχολής οδηγών.
Και θα τον ψησει να παρει και Serow..:p
Εχεις δει σε πολλα riding schools να βγαζουν χερι (ή να αναβουν φλας) σε αλλαγη πορείας ή να ακινητοποιούνται 1 μετρο πριν το STΟP..??
Υ.Γ.
Μπερδευουμε την μαθηση/κατανόηση του αντικειμενου με την αποκτηση τεχνικων για την διεκπεραιωση του..
(κατι σαν την διαφορα της δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης με τα φροντιστηρια για την εισαγωγη στην τριτοβαθμια..)
RaGe_Raptor
16/07/2020, 13:17
Και θα τον ψησει να παρει και Serow..:p
Εχεις δει σε πολλα riding schools να βγαζουν χερι (ή να αναβουν φλας) σε αλλαγη πορείας ή να ακινητοποιούνται 1 μετρο πριν το STΟP..??
Υ.Γ.
Μπερδευουμε την μαθηση/κατανόηση του αντικειμενου με την αποκτηση τεχνικων για την διεκπεραιωση του..
(κατι σαν την διαφορα της δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης με τα φροντιστηρια για την εισαγωγη στην τριτοβαθμια..)
θα τον μάθει να καβαλάει σωστά,period
τα υπόλοιπα (φλας,στοπ κτλ) η σχολή οδηγών
θα τον μάθει να καβαλάει σωστά,period
Γνώστου παρόντος (και παύλας θέτοντος) ποσα ετερα γνωσις παυσάτω..
RaGe_Raptor
16/07/2020, 15:16
Γνώστου παρόντος (και παύλας θέτοντος) ποσα ετερα γνωσις παυσάτω..
ναι,δε λέω,ωραία και αυτά τα "σαρκαστο-ειρωνικά" αλλά ένα-δυο δίκια τα έχω.
δεν θα καθίσει κανένας δάσκαλος σχολής οδηγών να ασχοληθεί εις βάθος με riding techniques για πολλούς και διάφορους λόγους. σε μαθαίνει ίσα-ίσα για να "περάσεις" και σε αμολάει στη ζούγκλα.
ένα 1on1 coaching μιας μέρας είναι απείρως καλύτερο,αν μπορείς να το πληρώσεις.
DRAKONET
16/07/2020, 16:03
Καλησπέρα σας, είμαι 24 ετών και αποφάσισα να βγάλω τώρα δίπλωμα Α και Β μαζί. Πριν πείτε το οτιδήποτε, δεν βγάζω δίπλωμα Α για να πάω να καβαλήσω με το καλημέρα 1000cc όχημα, απλά επειδή έφτασα στην ηλικία αυτή είπα να το βγάλω μια και καλή. Το πρόβλημα που έχω, είναι, πως σκέφτομαι να αγοράσω κάποια μοτοσυκλέτα των 125-200 cc (γυμνού ή supersport στυλ) σαν πρώτη μηχανή και έχω τον πατέρα μου (χρόνια οδηγός, τώρα οδηγεί ένα Triumph 955st) να μου λέει πως χρειάζομαι κάποια Vespa ή ένα MSX 125 για να μάθω να οδηγώ γιατί δεν ξέρω που πάνε τα τέσσερα. Οδηγώ 11 χρόνια τώρα ποδήλατο εντατικά και κάνω χιλιόμετρα, έχω μάθει να συμπεριφέρομαι (εώς έναν βαθμό τουλάχιστον) στους ελληνικούς δρόμους, δεν θεωρώ πως είμαι ΤΟΣΟ νυχτωμένος. Δεν έβγαλα νωρίτερα δίπλωμα (έστω και κατώτερης κατηγορίας) διότι όσο ήμουν στο λύκειο, πήγαμε σαν σχολείο σε τρεις κηδείες παιδιών και ταράχτηκε η συνείδησή μου, "μήπως θα κάνω βλακείες και εγώ ; ", "είμαι έτοιμος να βγάλω δίπλωμα; " τέτοιες σκέψεις έκανα. Μετά άρχισα τις σπουδές και που χρόνος και λεφτά για να βγάλω δίπλωμα, οπότε πήγε πίσω μέχρι τώρα που τελειώνω τις σπουδές μου και έχω οριμάσει περισσότερο. Πολυλογώ και πρέπει να φτάσω σε ένα συμπέρασμα, θέλω σαν πρώτη μηχανή ένα Ζ125, RS125 ή γενικά κάτι τέτοιο, είναι υπερβολικό για κάποιον που οδηγεί την μισή του ζωή μόνο ποδήλατο και οδήγησε μια φορά Vespa ;;;
Ευχαριστώ όποιον μπει στον κόπο να μου απαντήσει !!!
πηγαινε πρωτα για το διπλωμα..... και με την μηχανη που θα δωσεις θα εγκληματιστεις αρκετα και θα καταλαβεις τι γινεται.
στην συνεχεια αν εχεις εναν φιλο με μια μικροτερη μηχανη μεχρι 200-300 κυβικα θα καταλαβεις τι παιζει...και τι θες το εζησα με τον γιο μου
που οδηγαει παπι...το πηγαινα με το δικο μου 300cc και μαθημα εκανε με 500cc. Οταν καβαλουσε το παπι μετα καταλαβαινε ποσο πιο ευκολο ειναι στην οδηγηση.....και ετσι καταλαβε τα ορια του γιατι ειδε την διαφορα στα φρενα και στο γκαζι....οσο ανεβαινει σε κυβικα !
Δεν διαφωνουμε, καλε μου ανθρωπε..
Πολλα δικια εχεις, αλλα που να τα'βρεις..
RaGe_Raptor
16/07/2020, 16:07
Δεν διαφωνουμε, καλε μου ανθρωπε..
Πολλα δικια εχεις, αλλα που να τα'βρεις..
μάλιστα κύριε Θανάση :lol:
harris_x
17/07/2020, 14:38
Το ακριβώς αντίθετο! (Θα έπρεπε να ισχύει)
Λευκή κόλα ο εντελώς νέος, δεν θα προλάβει να αποκτήσει bad habits,θα τα μάθει όπως πρέπει.
Αυτό ισχύει.
να ξέρει όμως πώς μπαίνουν οι ταχύτητες και πώς ξεκινάει ;)
Άμα οι σχολές οδηγών λέγονταν σχολές χειριστών θα ήταν πιο απλά τα πράγματα.
chr1s_86
18/07/2020, 11:30
...δεν θα καθίσει κανένας δάσκαλος σχολής οδηγών να ασχοληθεί εις βάθος με riding techniques για πολλούς και διάφορους λόγους. σε μαθαίνει ίσα-ίσα για να "περάσεις" και σε αμολάει στη ζούγκλα.
ένα 1on1 coaching μιας μέρας είναι απείρως καλύτερο,αν μπορείς να το πληρώσεις.
Για να ασχοληθεί πρέπει να τα γνωρίζει κιόλας ... :D
Άμα οι σχολές οδηγών λέγονταν σχολές χειριστών θα ήταν πιο απλά τα πράγματα.
Μη σου πω και σχολές προετοιμασίας για τις προκαθορισμένες εξετάσεις :zzz:
Το λοιπόν! :p
Σχολή οδήγησης.
Απόκτηση διπλώματος.
Riding School.
CSS (όχι των ιστοσελίδων).
Μία Οίτη με Χάρη.
Μία Επίδαυρο με Θοδωρή.
Και είσαι τζετ. :lol:
harris_x
20/07/2020, 13:20
Το λοιπόν! :p
[...]
Μία Οίτη με Χάρη.
Μία Επίδαυρο με Θοδωρή.
Και είσαι τζετ. :lol:
:lol::lol::lol:
Το λοιπόν! :p
Σχολή οδήγησης.
Απόκτηση διπλώματος.
Riding School.
CSS (όχι των ιστοσελίδων).
Μία Οίτη με Χάρη.
Μία Επίδαυρο με Θοδωρή.
Και είσαι τζετ. :lol:
:bawl::bawl:
Το λοιπόν! :p
Σχολή οδήγησης.
Απόκτηση διπλώματος.
Riding School.
CSS (όχι των ιστοσελίδων).
Μία Οίτη με Χάρη.
Μία Επίδαυρο με Θοδωρή.
Και είσαι τζετ. :lol:
Τον χάρη και τον Θοδωρή τι το έγραψες? Μια που θα τους δει στην συνάντηση και μετά σε φωτογραφίες εδώ
πιο πολύ εδώ θα τους βλέπει
harris_x
20/07/2020, 13:46
Τον χάρη και τον Θοδωρή τι το έγραψες? Μια που θα τους δει στην συνάντηση και μετά σε φωτογραφίες εδώ
πιο πολύ εδώ θα τους βλέπει
όχι φίλε :nono:
Λυπάμαι πολύ που το γράφω, αλλα ψεύδεσαι :(
Θα μας βλέπει στις ανασυγκροτήσεις, όταν θα τον προσπερνάμε (ίσως) και όταν θα είμαι στην άκρη για να σας τραβάω φωτογραφίες και βίντεο :winka:
Παρακαλώ να είμαστε ακριβείς :lol:
όχι φίλε :nono:
Λυπάμαι πολύ που το γράφω, αλλα ψεύδεσαι :(
Θα μας βλέπει στις ανασυγκροτήσεις, όταν θα τον προσπερνάμε (ίσως) και όταν θα είμαι στην άκρη για να σας τραβάω φωτογραφίες και βίντεο :winka:
Παρακαλώ να είμαστε ακριβείς :lol:
Nα μιλας μονο για τον εαυτο σου φιλαι:D ως γνωστόν ο Θοδωρής μεχρι να θυμηθεί να δει πισω συνήθως εχει φτασει......ρωτα τον πλιτς να δεις....:lol:
*αυτα οταν εχει μηχανακι αν δε το εχει στο συνεργειο δε γυρναει με οδικη και εχμμ.....αυτα....:cry:
harris_x
20/07/2020, 15:56
Nα μιλας μονο για τον εαυτο σου φιλαι:D ως γνωστόν ο Θοδωρής μεχρι να θυμηθεί να δει πισω συνήθως εχει φτασει......ρωτα τον πλιτς να δεις....:lol:
*αυτα οταν εχει μηχανακι αν δε το εχει στο συνεργειο δε γυρναει με οδικη και εχμμ.....αυτα....:cry:
:lol: :lol: :lol:
Πώς να δείτε πίσω χωρίς καθρέφτες :lol:
harris_x
20/07/2020, 22:51
Πώς να δείτε πίσω χωρίς καθρέφτες :lol:
Αντε παλι... :mad:
Βρε;
Δεν εχω εγω καθρέφτες;
Τη ζωη μου εφαγαν για να τους βγάλω για να βλεπουν τα μηχανακια τους απο πισω στα βιντεακια οταν τους κερνάω δροσερό τσαγάκι Arizona, αλλα δεν...
Οριστε και η απόδειξη: https://youtu.be/H-0jnvHcM1M
kynodontas
25/10/2020, 17:48
Τα σκούτερ δεν είναι μηχανές.
Πες στον πατέρα σου να πάρει αυτός τέτοιο
μπλιαχ
Έχω ερωτησούλα (επειή ψάχνομαι να οδηγήσω δίκυκλο). Η διαφορά του σκούτερ από τη μηχανή είναι ότι είναι αυτόματο;
doctor_john
25/10/2020, 18:15
Οταν κοιτάς ένα scooter δίπλα σε μια μοτοσυκλέτα δεν διακρίνεις διαφορές;
Η γεωμετρία, η κατανομή του βάρους, η θέση οδήγησης, η κάλυψη του οδηγού σου φαίνονται ίδια;
Προφανώς λοιπόν έχουν μεγάλες διαφορές αλλά και κάποιες ομοιότητες που έρχονται κοντά όσο πηγαίνουμε στα άκρα
όπως συμβαίνει σχεδόν σε όλα.
karellen
25/10/2020, 18:55
Έχω ερωτησούλα (επειή ψάχνομαι να οδηγήσω δίκυκλο). Η διαφορά του σκούτερ από τη μηχανή είναι ότι είναι αυτόματο;
Μεγάλο θέμα με πάμπολλες (ετερόκλητες) προσεγγίσεις.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.