PDA

View Full Version : Πρόβλημα στο ρελαντί SYM Citycom 300i



dimperd7
17/07/2020, 11:38
Καλησπέρα παιδιά. Εδώ και 3 μέρες και ενώ ήμουν σταματημένος σε φανάρι (σε κατάσταση ρελαντί), ξαφνικά το μηχανάκι κάνει να ξεκινήσει από μόνο του. Από τότε οι στροφές του ρελαντί είναι στις 2.500 στροφες. Όταν το βάζω στο διπλό stand, οι στροφές πάνε στις 3.000 και μετά πέφτουν στις 2.500 και μετά ξανά τα ίδιο (συνεχόμενα).
Το έχει πάθει κανείς από εδώ μέσα. Ξέρετε τι μπορεί να φταίει?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας.

Sebastian1980
17/07/2020, 19:43
Δεν ξέρω φίλε τι μπορεί να φταίει αλλά οι στροφές σου στο ρελαντί δεν είναι σωστές.
Στο δικό μου citycom είναι σταθερά στις 2.000 στροφές. Αντε στα πολύ κρυα ανεβαίνουν για λίγο στις 2.200 και μετά από λίγο γυρίζουν στις 2.000.
Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι η χειρολαβη του Γκαζιού ( σκριπ) να κολλάει λίγα χιλιοστά. Δηλαδή να νομίζεις ότι είναι το σκριπ τερματισμενο ενώ αυτό έχει γυρίσει λίγο, σαν όταν θέλεις να ξεκινήσεις.
Δες την επαναφορά του Γκαζιού. Με σβήστο το σκουτερ άνοιξε τράβηξε τέρμα το σκριπ του Γκαζιού και δες την επαναφορά του. Αν το βλέπεις να κολλάει και να μην γυρίζει αμέσως στην αρχική θέση, μήπως εκεί είναι το πρόβλημα.

dimperd7
18/07/2020, 09:37
Δεν ξέρω φίλε τι μπορεί να φταίει αλλά οι στροφές σου στο ρελαντί δεν είναι σωστές.
Στο δικό μου citycom είναι σταθερά στις 2.000 στροφές. Αντε στα πολύ κρυα ανεβαίνουν για λίγο στις 2.200 και μετά από λίγο γυρίζουν στις 2.000.
Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι η χειρολαβη του Γκαζιού ( σκριπ) να κολλάει λίγα χιλιοστά. Δηλαδή να νομίζεις ότι είναι το σκριπ τερματισμενο ενώ αυτό έχει γυρίσει λίγο, σαν όταν θέλεις να ξεκινήσεις.
Δες την επαναφορά του Γκαζιού. Με σβήστο το σκουτερ άνοιξε τράβηξε τέρμα το σκριπ του Γκαζιού και δες την επαναφορά του. Αν το βλέπεις να κολλάει και να μην γυρίζει αμέσως στην αρχική θέση, μήπως εκεί είναι το πρόβλημα.

Καλημέρα φίλε Sebastian και ευχαριστώ για την απάντηση. Εννοείται πως κάθε δοκιμή γίνεται με το γκάζι τέρμα κλειστό (σπρώχνω το σκριπ με το χέρι μπροστά να τερματίζει). Και ενώ θα πρέπει να κατεβαίνει όπως λες στις 2.000 στροφές maximum, αυτές συνεχίζουν να ανεβοκατεβαίνουν από 2.500 σε 3.000 και τούμπαλιν.

Sebastian1980
19/07/2020, 17:54
Τότε προτιμότερο είναι να το πας σε μάστορα να το δεί. Ευχόμαι απλά να είναι η βίδα που ρυθμίζει το ρελαντί. Να έχει από τους κραδασμούς από ρυθμιστεί από μόνο του και να είναι ξεβιδωμένη.
Το κακό με τα σκουτερ είναι ότι όλα είναι κρυμμένα από τα πλαστικά ενώ στις μοτοσικλέτες πιο εύκολα βάζεις χέρι.
Καλη τυχη και όταν με το καλό ξεμπερδέψεις γράψε τι ήταν τελικά.

dimperd7
22/07/2020, 17:16
παιδιά καλησπέρα.
Το πρόβλημα λύθηκε σήμερα το μεσημέρι. Το πήγα σε εξουσιοδοτημένο (Μάντης, στη Μιχαλακοπούλου) και μόλις το ανέβασε στο διπλό σταντ και το είδε, έκανε ένα reset στο γκάζι και όλα μια χαρά. Απ' ότι μου είπε το παλικάρι στο συνεργείο (ευγενέστατος), το πρόβλημα προκλήθηκε από κακής ποιότητας βενζίνη. Το πιο πιθανό είναι να μην το ξανακάνει αλλά αν το ξανακάνει θα χρειαστεί καθάρισμα στο injection.

Τα λέμε παιδιά και πάντα όρθιοι!!!

Sebastian1980
22/07/2020, 17:49
Αφου το έλυσες το πρόβλημα... καλές βόλτες.
Ωραία ποιότητα βενζίνης έχουμε...