PDA

View Full Version : Και τώρα τι παίρνουμε;



zannisvel
24/07/2020, 11:54
Καλημέρα σε όλους!!

Ξαφνικά χωρίς να το περιμένω δέχθηκα μία προσφορά για το Hornet μου που δε μπόρεσα να αρνηθώ.
Έχω και μία Vespa GTS 300 για τα καθημερινά.
Τώρα η ερώτηση είναι, τι παίρνω;
Δεν το περίμενα και δεν είμαι προετοιμασμένος. Αυτό που ξέρω είναι οτι δε μπορώ να μείνω χωρίς μηχανάκι.
Βάζουμε Budget 5K για αρχή και βλέπουμε.
Σκέφτομαι αλλά χωρίς να είμαι και σίγουρος
Shiver
Dorsoduro
F800S / ST
SV650

Γενικά οι μεγάλες βόλτες έχουν κοπεί και θα ήθελα ένα δικύλινδρο αυτή τη φόρα.


Να θυμίσω ότι έχουν περάσει από τα χέρια μου XT600, Multistrada 620, 2007 Yamaha R6, 2007 Z1000 και το 2009 Hornet

:beer:

McGyver
24/07/2020, 12:01
SV650

GogosLux
24/07/2020, 12:04
Θα ελεγα να δεις και το Tuono V2 που θα αφησει και ρεστα για παγωτο :D

zannisvel
24/07/2020, 12:07
H λογική αυτό λέει, ειδικά αν το ήθελα για καθημερινό.
Μου φαίνεται λίγο μικρό είμαι 1.83m και 105kg, για αυτό δεν έβαλα και το MT07 στη λίστα.
Θα πάω παντως από τη Suzuki να το δοκιμάσω.

zannisvel
24/07/2020, 12:10
Θα ελεγα να δεις και το Tuono V2 που θα αφησει και ρεστα για παγωτο :D

Tου 2008 μάλλον λες, ωραίο είναι αλλά δεν το ξέρω καθόλου σαν μηχανάκι. Ξεκινάω έρευνα.

MikeG
24/07/2020, 12:12
Και από μένα Tuono :D

ποπαϋ
24/07/2020, 13:28
Mt 09

L.omerta
24/07/2020, 13:29
Όντας και κάτοχος, αφού έχεις και μικρό για τα καθημερινά κι εγώ τουόνο θα σου πω. Θα το καταευχαριστηθείς!!!

tattoox
24/07/2020, 13:42
Tuono μονοδρομος κι απο εμενα
και στο σασι σου κουμωνει τελεια
δεν το θελεις για καθημερινο (βασικο)
θα το καραγουσταρεις
γυρω στα 6 βρισκεις και factory
πραγματικα δεν υπαρχει καλυτερο value for money

GogosLux
24/07/2020, 13:47
Tου 2008 μάλλον λες, ωραίο είναι αλλά δεν το ξέρω καθόλου σαν μηχανάκι. Ξεκινάω έρευνα.

Δεν εχει πολλα να δεις, ο κινητήρας ειναι αξιοπιστος, σασι / ψαλίδι / αναρτήσεις / φρενα ολα ανωτερα απο τα γιαπωνέζικα με υποτιπώδες stabilizater (αλλα εχει) και μεταλικά σωληνάκια απο μαμα.

Επίσης συνήθως οι κατοχοι τους δεν ειναι κάγκουρες να τα σκίζουν.

Αν βρεις με λογικά χιλιομετρα και χωρις σημάδια πτωσης/επισκευής ολα καλα !

Μονο θεμα τα συνεργεία που δεν ειναι σε αφθονία !

ΥΓ για το υψος σου επίσης μια χαρα μιας και ειναι ψηλό μεκανάκι ;)

zannisvel
24/07/2020, 13:51
Το έχω βάλει στη λίστα με τα μηχανάκια που κοιτάζω.
Όσο το κοιτάζω τόσο πιο πολύ μου αρέσει.
Για κάποιο περίεργο λόγο έχω κολλήσει με το F800S, κάτι με τραβάει που δε μπορώ να το προσδιορίσω. Μάλλον γιατί δε το βλέπω έξω συνέχεια.

harris_x
24/07/2020, 14:04
Mt 09

+675

Volpad
24/07/2020, 14:21
Το έχω βάλει στη λίστα με τα μηχανάκια που κοιτάζω.
Όσο το κοιτάζω τόσο πιο πολύ μου αρέσει.
Για κάποιο περίεργο λόγο έχω κολλήσει με το F800S, κάτι με τραβάει που δε μπορώ να το προσδιορίσω. Μάλλον γιατί δε το βλέπω έξω συνέχεια.

Σαν πρώην κάτοχος του F800ST, σου προτείνω να πάρεις το Tuono.

zannisvel
24/07/2020, 15:19
Σαν πρώην κάτοχος του F800ST, σου προτείνω να πάρεις το Tuono.
Γιατί έτσι?


Το MT09 είναι εκτός budget

Tuono στην Αθήνα δεν έχει και πολλά...

Volpad
24/07/2020, 15:31
To F800st είναι το πιό βαρετό μηχανάκι που έχω οδηγήσει...
Είναι αρκετά άνετο, έχει πολύ καλά φρένα (αν εξαιρέσεις το ABS που είναι τρισάθλιο), έχει χαμηλή κατανάλωση, αλλα... είναι τέρμα βαρετό.
Φαντάσου, οτι μετά τους 3 πρώτους μήνες, έψαχνα με τι να το αντικαταστήσω.

Εδώ και 2 χρόνια έχω ένα ducati st4s. Δεν έχω ξαναμπεί στο car.gr απο τότε...

(BTW κοίτα και τη σειρά ST πλάκα πλάκα... ST4s-ST3 θα σου κάνουν πιστεύω)

Δεν θέλω να αναφερθώ σε βλάβες που έβγαλε το F800ST, αλλα απλά θα σου πώ, οτι ότι μοιρεί να έχεις διαβάσει στο internet, είναι αλήθεια...

zannisvel
24/07/2020, 15:37
Ναι έχω διαβάσει αλλά φαντάστηκα ότι είναι κακοήθειες.:lol:
Από ότι κατάλαβα κάποια θεματάκια με το κιβώτιο και το ABS.
Μ'αρέσει η ιδέα του ιμάντα και τα 800 του κυβικά και τη ροπή που διαφημίζει η BMW.

Αλλά μάλλον μ'άρέσει πιο πολύ γιατί δεν το έχει χορτάσει το μάτι μου.

bulmont
24/07/2020, 15:46
Dorsoduro

Volpad
24/07/2020, 16:31
Κοίτα, κακό μηχανάκι δεν ήταν.
Σε ταξίδια δούλευε πολύ ξεκούραστα και άνετα.
Έβαζες μία ταχύτητα και δεν την άλλαζες ποτέ. Δεν μπορώ να πώ οτι είχε την τρελή ροπάρα, αλλα ήταν αρκετή και ήταν πραγματικά ίδια, σε όλο το εύρος των στροφών.
Αυτό είναι όμως που το έκανε βαρετό...

Τώρα, η καμπάνα βάραγε σαν κουδουνίστρα, οι ταχύτητες έμπαιναν μόνο όταν ήθελαν. Πολύ συχνά έβρισκα τις ταχύτητες 34, 45 και 56 (είχα δοκιμάσει αρκετά λάδια και είχα καταλήξει στα BelRay EXP 15W-50).
Το ABS ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Πάταγες λακουβίτσα και έχανες τα φρένα για 1 δευτερόλεπτο. Ανεξάρτητα με την ταχύτητα που πήγαινες και το πόσο πάταγες το φρένο.
2 αλλαγές στο φλοτέρ της βενζίνης,
1 φορά καμμένα πηνία βολάν,
1 ανορθωτής,
καδένα, τεντωτήρας και γλίστρες στις 65Κ χλμ (έχει υδραυλικό τεντωτήρα και όταν το βάζεις μπροστά, μέχρι να ανεβάσει πίεση το λάδι, ακούγεται το μηχανάκι σαν να πάει να σπάσει),
μου κούρεψε τον ιμάντα στα 3 χρόνια, ενώ ήμουν 2κάβαλος σε ανηφόρα και πήγα να ξεκινήσω απο φανάρι, με αποτέλεσμα να πέσω σχεδόν στατικά και η ζημιά κόστησε 900€, γιατι είχε πάρει η βάση του ρουλεμάν του πίσω pulley (μην ξεχνάς οτι ο ιμάντας έχει περίπου 350€ μόνος του)
1 τρόμπα βενζίνης,
1 κεραία immo.

Είμαι σίγουρος οτι ξεχνάω πράγματα, αλλα οκ... το νόημα το πιάνεις.
3 χρόνια το κράτησα το f, έκανα περίπου 45Κ χιλιόμετρα και το έδωσα με περίπου 85Κ. ήταν του 2007.


ΑΑΑ Θυμήθηκα και ένα άλλο κουφό...
Μετά απο περίπου 10.000 χιλιόμετρα (απο όταν το πήρα), όταν ζεσταινόταν, δεν αποσύμπλεκε αρκετά και αν σταμάταγες με ταχύτητα, δεν μπορούσες να βάλεις νεκρά ή να κατεβάσεις γενικότερα.
Άλλαξα δίσκους, άλλαξα τη παπαριά που τραβάει η ντίζα, άλλαξα την ντίζα και τελικά αποφάσισα οτι θα ζήσω με αυτό το πρόβλημα.
Μόλις το πήρα απόφαση, έφτιαξε.
Ποτέ δεν κατάλαβα τι απο όλα έφταιγε...

giannis21
24/07/2020, 17:21
Σαν πρώην κάτοχος tuono θα σου το πρότεινα και εγώ! Απίστευτα πορωτικο μηχανάκι, θα το ευχαριστηθείς. Ειδικά στις τιμές που το βρίσκεις σήμερα.. αλλά.. υπάρχει και αλλά.. Κάποιος παραπάνω ανέφερε πως δεν το έχουν συνήθως καγκουρες, θα διαφωνήσω. Υπάρχουν πολλές τέτοιες περιπτώσεις. Γενικά αν πας σε tuono ψάξε μερακλή ιδιοκτήτη και αν είναι δυνατόν να είναι και πρώτος κάτοχος ( αν και δύσκολο). Γενικά η μοτό είχε κάποιες παιδικές ασθένειες, που ήταν γνωστές σε όλους και είχαν εύκολες λύσεις. Οπότε ένας σωστός κάτοχος θα έχει λύσει αυτά τα χαζό πρόβληματα και θα πάρεις στα χέρια σου μια πολύ αξιόπιστη (τηρουμένων των αναλογιών) μοτοσυκλέτα. Όσο για τα χιλιόμετρα, μη τα φοβάσαι. Αν σε ενδιαφέρει η κατηγορία, δες και τα mille..
Ότι και να πάρεις πάντως, με το καλό!

zannisvel
24/07/2020, 17:47
2 είναι όλα και όλα στην Αθήνα που παίζουν εντός budget.
Όσο το κοιτάζω τόσο περισσότερο μου αρέσει.
Τι πρέπει να κοιτάξω στο Tuono, ποιος το βλέπει αν είναι να προχωρήσουμε;
50Κ km είναι πολλά?

Σας ευχαριστώ πολύ για τις γνώμες σας

GogosLux
24/07/2020, 18:33
Θυμαμαι στον Γερακα ειχε ενα "καλο συνεργείο" αν υπαρχει ακομα.

Εγω βλεπω περισσοτερα και με λιγοτερα χιλιομετρα ;)

https://www.car.gr/28115907-aprilia-tuono-1000-factory-factory

https://www.car.gr/30118022-aprilia-tuono-tuono-v2

https://www.car.gr/25012254-aprilia-tuono-1000-r

https://www.car.gr/30237892-aprilia-tuono-r

https://www.car.gr/29245839-aprilia-tuono-1000-r

https://www.car.gr/27482344-aprilia-tuono

Το τελευταιο ειναι με καλουδια και ειναι ενδιαφερον αν εχει και τα μαμα για να αποδείξει οτι δεν ειναι απο πτωση.

zannisvel
24/07/2020, 20:32
Νομίζω με καταστρέψατε.... πρέπει να έχω δει ότι βιντεάκι υπάρχει στο σωλήνα.
Νομίζω πάω για παντρειά :)
Από Δευτέρα ξεκινάμε επισκέψεις και ραντεβού στους μηχανικούς.
Κάπου είχα ακούσει και για ένα μηχανικό στα Καμίνια .

motojojo
24/07/2020, 20:44
Μου κάνει εντύπωση που κανείς δεν σχολίασε το shiver

George_M.
24/07/2020, 21:15
Dorso κούτα να χεις ήσυχες νύχτες κ
ζωηρες ημέρες..

L.omerta
24/07/2020, 21:58
Το dorso με το τουονο είναι η μέρα με τη νύχτα. Ποτέ δεν το κατάλαβα το dorso. Αν δεν απατώμαι είναι πιο βαρύ από το τουονο και με αρκετά χαμηλότερη δύναμη. Τα χλμ πραγματικά μη τα φοβάσαι. Το δικό μου έχει 108 χιλιάδες προς το παρών και το μόνο "θέμα" ήταν περιελιξη πηνιων στα 89 χιλιάδες, που δεν το θεωρώ πρόβλημα αλλά αναλώσιμο. Ταξίδια, πίστα, χαλαρές βόλτες μέχρι και καθημερινές χαμαλοδουλειες δεν έχει βγάλει κιχ. Βενζίνη καίει, όπως ότι πάει. Αν είσαι Αθήνα μηχανικός υπάρχει, πέρνα και μια βόλτα από apriliabikers. Γενικά είναι ένα απροβληματιστο πάρα πολύ διασκεδαστικο μηχανάκι που καίει βενζίνη αλλά όχι άσκοπα.

Lioulios
25/07/2020, 01:13
Δηλ, ποσο καιει ;

slzr
25/07/2020, 01:27
Γενικά είναι ένα απροβληματιστο πάρα πολύ διασκεδαστικο μηχανάκι που καίει βενζίνη αλλά όχι άσκοπα.

Η πιο ωραία τοποθέτηση ! Θα ήθελα κάποια στιγμή να πάρω ένα tuono..

TONYBANDIT
25/07/2020, 08:03
Μου αρέσει που ο άνθρωπος είχε japan και όλες οι προτάσεις είναι για ευρωπαϊκά.

zannisvel
25/07/2020, 08:17
Η χρήση που κάνω τώρα πια με 2 μηχανάκια είναι 90 - 10.
Το μικρό καλύπτει όλες τις μετακινήσεις της εβδομάδας και το «μεγάλο» κάθεται υπομονετικά πίσω από το αυτοκίνητο στο γκαράζ. Αν η γυναίκα έχει φύγει νωρίτερα θα το πάρω να πάω στη δουλειά για να κουνηθεί.
Οι βόλτες δεν είναι πολλές και η πλειοψηφία τους μοναχικές ως το Σουνιο και την Κινέτα.
Όταν είχα πάρει το Hornet δεν είχα 2ο και εκτελούσε χρέη καθημερινού, all arounder που λένε κι στο χωριό μου.
Θέλω τώρα κάτι με χαρακτήρα και διαφορετικό και για αυτό «τσίμπησα» και στο ιταλικό.

ΥΓ: και το hornet σχεδιασμένο και φτιαγμένο Ιταλία ήταν.

GogosLux
25/07/2020, 11:05
Το μονο που δεν αρεσει (η καλύτερα δεν βοηθαει) ο συγκεκριμένος V2 ειναι σε πίστα, ειτε Tuono ειτε Mille.

Στατιστικά ειχε παντα την πρωτη θεση σε high και μηχανάκια κ@λοτρυπίδα μετά :cry:

Κυρίως λόγο της "κλωτσιάς" που δινει εκει στις 6κ αν δεν προσεχες το είχες το αεροπλανικό :rolleyes:

TONYBANDIT
25/07/2020, 11:17
Η χρήση που κάνω τώρα πια με 2 μηχανάκια είναι 90 - 10.
Το μικρό καλύπτει όλες τις μετακινήσεις της εβδομάδας και το «μεγάλο» κάθεται υπομονετικά πίσω από το αυτοκίνητο στο γκαράζ. Αν η γυναίκα έχει φύγει νωρίτερα θα το πάρω να πάω στη δουλειά για να κουνηθεί.
Οι βόλτες δεν είναι πολλές και η πλειοψηφία τους μοναχικές ως το Σουνιο και την Κινέτα.
Όταν είχα πάρει το Hornet δεν είχα 2ο και εκτελούσε χρέη καθημερινού, all arounder που λένε κι στο χωριό μου.
Θέλω τώρα κάτι με χαρακτήρα και διαφορετικό και για αυτό «τσίμπησα» και στο ιταλικό.

ΥΓ: και το hornet σχεδιασμένο και φτιαγμένο Ιταλία ήταν.

Άμα είναι για 5 βόλτες τον χρόνο και μονοκαβαλες πάρε ότι σε φτιάχνει να βλέπεις στο γκαράζ σου.
Από ευρωπαϊκά ψηφίζω monster από Ιάπωνα sv 650.

harris_x
25/07/2020, 12:41
Γιατί έτσι?


Το MT09 είναι εκτός budget

Tuono στην Αθήνα δεν έχει και πολλά...

Street Triple

dorso
25/07/2020, 13:18
Από τα χέρια μου έχουν περάσει dorso, shiver κ δύο tuono gen2..Σαν το tuono κ ειδικά στα χρήματα που τα δίνουν δεν νομίζω να υπάρχει κάτι να συγκριθεί μαζί του..Στο budget που διαθέτεις θα βρεις καλό κ με extra..Αν είναι κ πρώτο χέρι ακόμα καλύτερα..Κ εγώ πιστεύω οι περισσότεροι ιδιοκτήτες είναι μερακλήδες..Πάρτο κ δεν θα μετανιώσεις,θα νιώσεις...

Xlitos
26/07/2020, 00:38
Δηλ, ποσο καιει ;

αν πας μια σβελτη Επιδαυρο με ενα φιλο σου που χει τετρακυλινδρο ss 1000 ιδιας χρονολογιας με τα ιδια λιτρα στο ντεποζιτο εσυ θα κανεις 50-60 χιλιομετρα λιγοτερα.

zannisvel
26/07/2020, 09:37
Street Triple

Είσαι μεγάλος Fan της Triumph, ε?
Μου αρέσει πολύ και το Triple, πήγα και είδα και ένα αλλά απογοητεύτηκα από κοντά, ενώ ήταν κούκλα, είχε μικρο-διαρροές λαδιού και παραφλού που δε θα ήθελα να κληρονομήσω.
Επίσης το 1050 το έχει και ένας φίλος που ενίοτε βγαίνουμε μαζί βόλτες.
Πάντως αν ξέρεις κάτι το λές.
Ευχαριστώ Χάρη.:beer:

zannisvel
26/07/2020, 09:38
Άμα είναι για 5 βόλτες τον χρόνο και μονοκαβαλες πάρε ότι σε φτιάχνει να βλέπεις στο γκαράζ σου.
Από ευρωπαϊκά ψηφίζω monster από Ιάπωνα sv 650.

Στο Monster όπως και στο SV που πήγα να δω φαίνομαι πολύ μεγάλος.
Το SV είναι άνετο, το monster είναι μια κούκλα αλλά δεν ειναι καθόλου άνετο μηχανάκι για το μέγεθος μου.

L.omerta
26/07/2020, 09:44
8—12+ ανάλογα το χέρι σου

sapila racing
26/07/2020, 09:51
Στο Monster όπως και στο SV που πήγα να δω φαίνομαι πολύ μεγάλος.
Το SV είναι άνετο, το monster είναι μια κούκλα αλλά δεν ειναι καθόλου άνετο μηχανάκι για το μέγεθος μου.

1.83 είσαι εγραψες, απλά είσαι βαρύς.
Το monster θα έπρεπε να σου είναι μια χαρα. Περίεργα μας τα λες. Δηλαδή όταν είχες R6, όπως εγραψες πως το καβαλούσεςς?
Το Tuono απ την άλλη είναι τελείως διαφορετικό σαν θέση οδήγησης. Το έχεις καβαλήσει? Αν οχι βρες ενα να καβαλήσεις πριν κάνεις σχέδια.
Βασικά είναι ακριβώς σαν το Mille που είναι SS, αλλά με τιμόνι. Τα πόδια διπλώνουν πολύ περισσότερο απ οτι στο SV ή στο Monster.
Θέλει κοντά πόδια και μακριά χέρια για να είσαι τελείως ΟΚ πανω του. :lol:
Είναι όμως γενικά αρκετα ψηλότερο μηχανάκι και φυσικά όλα τα χαρακτηριστικά του (γκάζι, φρένα, στήσιμο) είναι τουλάχιστον δυο κλικ πανω απο το SV, Monster (εννoούμε το ήσυχο Monster γιατί έχει και τούμπανα).

zannisvel
26/07/2020, 10:24
1.83 είσαι εγραψες, απλά είσαι βαρύς.
Το monster θα έπρεπε να σου είναι μια χαρα. Περίεργα μας τα λες. Δηλαδή όταν είχες R6, όπως εγραψες πως το καβαλούσεςς?
Το Tuono απ την άλλη είναι τελείως διαφορετικό σαν θέση οδήγησης. Το έχεις καβαλήσει? Αν οχι βρες ενα να καβαλήσεις πριν κάνεις σχέδια.
Βασικά είναι ακριβώς σαν το Mille που είναι SS, αλλά με τιμόνι. Τα πόδια διπλώνουν πολύ περισσότερο απ οτι στο SV ή στο Monster.
Θέλει κοντά πόδια και μακριά χέρια για να είσαι τελείως ΟΚ πανω του. :lol:
Είναι όμως γενικά αρκετα ψηλότερο μηχανάκι και φυσικά όλα τα χαρακτηριστικά του (γκάζι, φρένα, στήσιμο) είναι τουλάχιστον δυο κλικ πανω απο το SV, Monster (εννoούμε το ήσυχο Monster γιατί έχει και τούμπανα).

Δεν στα λέω περίεργα, το 2007 που είχα το R6 ήμουν 75 κιλά, και 21 χρονών. Ούτε τότε μου ήταν άνετο αλλά δε με ένοιαζε καθόλου.
Στο Tuono δεν έχω κάτσει για να σου πω πως το νιώθω, Από τις πληροφορίες που μου έδωσαν οι φίλοι έκρινα ότι "πρε'επει" να είναι πιο άνετο.
Το 620 μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι μου φάνηκε μικρό.
Επίσης δεν είπα ότι είμαι ψηλός, γενικά για το μέγεθος μου αναφέρθηκα.

Δεν έχω καμία διάθεση να κοροϊδέψω ή οτιδήποτε άλλο, ίσα ίσα που χαίρομαι τη συζήτηση που κάνουμε και σας ευχαριστώ για το χρόνο και τα σχόλια σας.

@sapila racing: ιδιαιτέρως τη δική σου γνώμη που ξέρω και την εμπειρία που έχεις στο θέμα. :beer:

Edit: Από ότι βλέπω στο cycle ergo η γωνία στα γόνατα είναι 70 μοίρες για το Tuono και 75 για το hornet και 67 για το monster, οπότε πρέπει να είναι ΟΚ

sapila racing
26/07/2020, 10:43
Οκ κατάλαβα. Λοιπον στα γραφω αναλυτικά.
Το 620 δεν το έχω οδηγήσει αλλά έχω οδηγήσει άλλα μεγαλύτερα Monster που ειναι ιδια σε θεση οδήγησης.
Το SV δεν το έχω οδηγήσει αλλά απ οτι έχω δεί μπορεί να είναι λίγο πιο άνετο σε γενικές διαστάσεις απ το Monster, πολύ λίγο όμως.
Η βασική διαφορά τους είναι οτι το SV έχει πολύ πιο ψηλά το τιμόνι και δεν σκύβεις τόσο ενω το monster το έχει αρκετά χαμηλά.
Ετσι δεν είναι τόσο άνετο αλλά όταν θέλεις να στρίψεις έχεις σωστή θέση πανω στο μηχανάκι ενώ στο SV θα είσαι ολίγον καμαρωτός.

To Tuono έχει μεγάλο τιμόνι και δεν το έχει και πολύ χαμηλά, αλλά το έχει αρκετά πιο μακρυά απο οτι έχεις συνηθίσει ενώ τα μαρσπιέ του είναι πολύ ψηλά σε σχέση με τα υπόλοιπα γυμνά. Επίσης το τεπόζιτό του ανεβαίνει προς τα πάνω σχεδόν κάθετα μπροστά απο την σέλλα κι έτσι δυσχεραίνει το θέμα απόσταση τιμονιου αν δεν έχεις μακριά χέρια.
Κανε δοκιμή Tuono gen2! Καπου θα βρείς να καβαλήσεις ένα. Αν πας σε tuono πας στο Gen2 βέβαια.
Το Tuono είναι μηχανάκι φτιαγμένο για να σε εξιτάρει, οχι για να πας απλά βόλτα. Το αντίστοιχο Monster είναι το S4R, ούτε το S2R 1000 δεν το πλησιάζει σε αίσθηση και επιδόσεις.
:beer:

GogosLux
26/07/2020, 11:23
Βασικά είναι ακριβώς σαν το Mille που είναι SS, αλλά με τιμόνι. Τα πόδια διπλώνουν πολύ περισσότερο απ οτι στο SV ή στο Monster. Θέλει κοντά πόδια και μακριά χέρια για να είσαι τελείως ΟΚ πανω του. :lol:
Είναι όμως γενικά αρκετα ψηλότερο μηχανάκι και φυσικά όλα τα χαρακτηριστικά του (γκάζι, φρένα, στήσιμο) είναι τουλάχιστον δυο κλικ πανω απο το SV, Monster (εννoούμε το ήσυχο Monster γιατί έχει και τούμπανα).


To Tuono έχει μεγάλο τιμόνι και δεν το έχει και πολύ χαμηλά, αλλά το έχει αρκετά πιο μακρυά απο οτι έχεις συνηθίσει ενώ τα μαρσπιέ του είναι πολύ ψηλά σε σχέση με τα υπόλοιπα γυμνά. Επίσης το τεπόζιτό του ανεβαίνει προς τα πάνω σχεδόν κάθετα μπροστά απο την σέλλα κι έτσι δυσχεραίνει το θέμα απόσταση τιμονιου αν δεν έχεις μακριά χέρια.
Κανε δοκιμή Tuono gen2! Καπου θα βρείς να καβαλήσεις ένα. Αν πας σε tuono πας στο Gen2 βέβαια.
Το Tuono είναι μηχανάκι φτιαγμένο για να σε εξιτάρει, οχι για να πας απλά βόλτα. Το αντίστοιχο Monster είναι το S4R, ούτε το S2R 1000 δεν το πλησιάζει σε αίσθηση και επιδόσεις.
:beer:

Ειχα το Gen1 και τωρα το 3 και γενικά συνφωνω με αυτα που γράφεις εκτος απο τον αναβατη τιραμόλα με κοντα ποδια και μακρυα χέρια :lol:

Οταν ημουν στα 30+ δεν με πειραζε ουτε τα ποδια ουτε τα χέρια, ημουν 1,90 στα 80 κιλά.

Τωρα στα 50 παρα που ειμαι +2 κιλά με ενοχλει στα ποδια, το αποδίδω στα εξτρα κιλά :eek: .

Η λύση βεβαια ηταν πολύ απλη, 1cm χαμηλότερα μασπιε απο τον αμερικάνο knight και το αποτελεσμα υπερ ανεση οσες ωρες και αν καβαλήσω.

Επισης για τα χέρια αν δεν φτανουν ανετα υπαρχουν λύσεις με αποστάτες τιμονιου ΑΛΛΑ δεν πιστευω οτι χρειάζεται.
Eδω παλιος φιλος με υψος 1,10 και ενα milko το καβαλουσε ανετα και το μονο του προβλημα ηταν οτι πατουσε στις μυτες (α και οτι ηταν κουλάδι :lol:)

Το βασικο ειναι αυτο που εγραψες, το μηχανακι σε εξιτάρει και ειναι 2 κλικ πανω απο τα υπόλοιπα :D

sapila racing
26/07/2020, 12:31
Ειχα το Gen1 και τωρα το 3 και γενικά συνφωνω με αυτα που γράφεις εκτος απο τον αναβατη τιραμόλα με κοντα ποδια και μακρυα χέρια :lol:

Οταν ημουν στα 30+ δεν με πειραζε ουτε τα ποδια ουτε τα χέρια, ημουν 1,90 στα 80 κιλά.

Τωρα στα 50 παρα που ειμαι +2 κιλά με ενοχλει στα ποδια, το αποδίδω στα εξτρα κιλά :eek: .

Η λύση βεβαια ηταν πολύ απλη, 1cm χαμηλότερα μασπιε απο τον αμερικάνο knight και το αποτελεσμα υπερ ανεση οσες ωρες και αν καβαλήσω.

Επισης για τα χέρια αν δεν φτανουν ανετα υπαρχουν λύσεις με αποστάτες τιμονιου ΑΛΛΑ δεν πιστευω οτι χρειάζεται.
Eδω παλιος φιλος με υψος 1,10 και ενα milko το καβαλουσε ανετα και το μονο του προβλημα ηταν οτι πατουσε στις μυτες (α και οτι ηταν κουλάδι :lol:)

Το βασικο ειναι αυτο που εγραψες, το μηχανακι σε εξιτάρει και ειναι 2 κλικ πανω απο τα υπόλοιπα :D

Εφ όσον είσαι 1.90 δεν το παρατηρείς οτι θέλει μακριά χέρια γιατί τα έχεις! ;)
Τόσο υψος έχω κι εγώ και μαλιστα με μακρύτερα άκρα απ το normal για το υψος αυτό και δεν είχα θέμα αλλά άλλοι πιο κοντοί το έχουν.
Τα μαρσπιέ όσο μεγαλώνεις σου φαίνονται και πιο ψηλά, ετσι παει! :beer:

harris_x
27/07/2020, 14:29
Είσαι μεγάλος Fan της Triumph, ε?
Μου αρέσει πολύ και το Triple, πήγα και είδα και ένα αλλά απογοητεύτηκα από κοντά, ενώ ήταν κούκλα, είχε μικρο-διαρροές λαδιού και παραφλού που δε θα ήθελα να κληρονομήσω.
Επίσης το 1050 το έχει και ένας φίλος που ενίοτε βγαίνουμε μαζί βόλτες.
Πάντως αν ξέρεις κάτι το λές.
Ευχαριστώ Χάρη.:beer:Απλα δεν είμαι φαν των γιαπωνέζικων.

Αυτά που σε απογοήτευσαν στο Triumph που είδες, δεν είναι ο κανόνας.
Γενικώς δεν βγάζουν παραπάνω προβλήματα απο τα "αξιόπιστα" γιαπωνέζικα.

sniper
27/07/2020, 14:55
Κοίτα, κακό μηχανάκι δεν ήταν.
...
Ποτέ δεν κατάλαβα τι απο όλα έφταιγε...

Υποθέτω θα το έλεγες κακό μηχανάκι μόνο αν είχε εκραγεί....

Volpad
27/07/2020, 16:13
Υποθέτω θα το έλεγες κακό μηχανάκι μόνο αν είχε εκραγεί....

Χαχαχαχα....

Κατ'αρχάς, εννοούσα δεν είναι κακό οδηγικά..
Κατα δεύτερον, μία μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα, που προφανώς ήταν κακοσυντηρημένη απο τους προηγούμενους ιδιοκτήτες για 50000 χιλιόμετρα, δεν μπορείς να την κρίνεις αντικειμενικά απο τις βλάβες που έβγαλε.

Προσωπικά, όπως βλέπεις, δεν την συστήνω. (εκτός απο τον blitz που ούτως ή άλλως θα την πούλαγε σε 1 μήνα... Τι να προλάβει να του βγάλει...)
και BMW δεν πρόκειται να ξαναπάρω ούτε να με πληρώνουν...

Όμως δεν μπορώ να πώ για την οδηγική της συμπεριφορά τίποτα.
Έστριβε σαν ss και φρέναρε απο τα 230 λές και έριχνες άγκυρα. Στη πόλη ήταν σαν παπάκι (ήταν και πανάλαφρη), και σε ταξίδι αρκετά στιβαρή, ωστε να ταξιδεύεις με 170-180 με πολύ μεγάλη άνεση.
Λίγο μαλακό μπροστινό είχε, αλλα η πίσω ανάρτηση ήταν πολύ καλή.

{α, θυμήθηκα άλλα 2 που μου έκανε...
Όταν κούρεψε τον ιμάντα, έσκασε και η τσιμούχα του πίσω αμορτισέρ. Δεν ξέρω τι απο τα 2 έγινε πρώτο.
Μία μέρα εκεί που γύρναγα απο τη δουλειά, ένοιωσα μία ταλάντωση πίσω, σα να είχε σκάσει το λάστιχο. Τελικά είχαν ξεβιδωθεί και οι 5 βίδες απο τον πίσω τροχό (είναι μονόμπρατσο). Ευτυχώς είναι μακριές και τις βίδωνα κάθε 20 μέτρα με το χέρι, μέχρι να φτάσω σπίτι που είχα torx και loctite... Απο τότε κουβαλάω εργαλεία μαζί μου, ακόμα και στη πόλη}

zannisvel
27/07/2020, 17:27
Καλησπέρα,

Πήγα και είδα ένα Tuono σήμερα σε πάρα πολύ καλή κατάσταση, πήγαμε και στο συνεργείο της Aprilia και έδωσε και το ΟΚ ότι όλα είναι μια χαρά.
Το μόνο που με προβληματίζει είναι ένα σπασιματάκι στο τζαμάκι του κοντέρ.
Από ότι βλέπω είναι γνωστό πρόβλημα σε πολλά Aprilia (link (https://www.google.com/search?q=dash+crack+aprilia+tuono+2008&source=lmns&bih=612&biw=1358&rlz=1C1CHBF_enGR863GR863&hl=el&sa=X&ved=2ahUKEwjYqs2I3O3qAhXCwIUKHdDbDQ8Q_AUoAHoECAEQAA))
Είναι όπως στη πρώτη φωτογραφία.
Τι κάνουμε, φτιάχνεται; Πρέπει να πάρουμε άλλο κοντέρ και να γίνει μεταμόσχευση;
Δεν έχει βγάλει πρόβλημα στα πηνία.
Κατά τα άλλα τέλειο. 1-2 φυσιολογικά σημαδάκια εδώ και εκεί από τον καιρό.

spyrval
27/07/2020, 17:27
Τώρα, η καμπάνα βάραγε σαν κουδουνίστρα, οι ταχύτητες έμπαιναν μόνο όταν ήθελαν. Πολύ συχνά έβρισκα τις ταχύτητες 34, 45 και 56 (είχα δοκιμάσει αρκετά λάδια και είχα καταλήξει στα BelRay EXP 15W-50).
Το ABS ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Πάταγες λακουβίτσα και έχανες τα φρένα για 1 δευτερόλεπτο. Ανεξάρτητα με την ταχύτητα που πήγαινες και το πόσο πάταγες το φρένο.
2 αλλαγές στο φλοτέρ της βενζίνης,
1 φορά καμμένα πηνία βολάν,
1 ανορθωτής,
καδένα, τεντωτήρας και γλίστρες στις 65Κ χλμ (έχει υδραυλικό τεντωτήρα και όταν το βάζεις μπροστά, μέχρι να ανεβάσει πίεση το λάδι, ακούγεται το μηχανάκι σαν να πάει να σπάσει),
μου κούρεψε τον ιμάντα στα 3 χρόνια, ενώ ήμουν 2κάβαλος σε ανηφόρα και πήγα να ξεκινήσω απο φανάρι, με αποτέλεσμα να πέσω σχεδόν στατικά και η ζημιά κόστησε 900€, γιατι είχε πάρει η βάση του ρουλεμάν του πίσω pulley (μην ξεχνάς οτι ο ιμάντας έχει περίπου 350€ μόνος του)
1 τρόμπα βενζίνης,
1 κεραία immo.

ΑΑΑ Θυμήθηκα και ένα άλλο κουφό...
Μετά απο περίπου 10.000 χιλιόμετρα (απο όταν το πήρα), όταν ζεσταινόταν, δεν αποσύμπλεκε αρκετά και αν σταμάταγες με ταχύτητα, δεν μπορούσες να βάλεις νεκρά ή να κατεβάσεις γενικότερα.
Άλλαξα δίσκους, άλλαξα τη παπαριά που τραβάει η ντίζα, άλλαξα την ντίζα και τελικά αποφάσισα οτι θα ζήσω με αυτό το πρόβλημα.
Μόλις το πήρα απόφαση, έφτιαξε.
Ποτέ δεν κατάλαβα τι απο όλα έφταιγε...




{α, θυμήθηκα άλλα 2 που μου έκανε...
Όταν κούρεψε τον ιμάντα, έσκασε και η τσιμούχα του πίσω αμορτισέρ. Δεν ξέρω τι απο τα 2 έγινε πρώτο.
Μία μέρα εκεί που γύρναγα απο τη δουλειά, ένοιωσα μία ταλάντωση πίσω, σα να είχε σκάσει το λάστιχο. Τελικά είχαν ξεβιδωθεί και οι 5 βίδες απο τον πίσω τροχό (είναι μονόμπρατσο). Ευτυχώς είναι μακριές και τις βίδωνα κάθε 20 μέτρα με το χέρι, μέχρι να φτάσω σπίτι που είχα torx και loctite... Απο τότε κουβαλάω εργαλεία μαζί μου, ακόμα και στη πόλη}

Άλλοι για να τα μάθουν όλα αυτά πάνε ΤΕΙ και ΙΕΚ . Λογικά η BMW σου έχει δώσει ήδη άδεια συνεργείου...
:lol:

Volpad
27/07/2020, 23:24
:lol:
Η αλήθεια είναι ότι είχα μάθει να λύνω και να δενω τη μοτοσυκλέτα καλύτερα από τους μάστορες στα συνεργεία της BMW...

Όμως, αν και εμένα με σημάδεψε αυτή η εμπειρία μου, έχω ακούσει περιπτώσεις από την ίδια μοτοσυκλέτα, να είναι απροβλημάτιστη για πάνω από 80-90κ χιλιόμετρα.
Εγώ λοιπόν ριχνω την ευθύνη στην κακή συντήρηση που δεν εντόπισα όταν την αγόρασα, αλλά κυρίως, στο κακό το μάτι....
Μόλις πήρα την επόμενη μηχανή, την πήγα καλού κακού σε παπά πρώτα και μετά για σέρβις... :lol:
Φαίνεται να έπιασε...


Αδερφέ για το ραγισμένο τζαμακι του κοντέρ στο tuono, θα σου προτείνω την φτηνότερη λύση.
Μην του δίνεις καν σημασία. Θα συνηθίσει το μάτι και δεν θα το βλέπει...

dorso
27/07/2020, 23:53
Τα τζαμακια τις aprilia έχουν ένα θέμα.. ότι είπε ο από πάνω..νομίζω υπάρχουν κ στο ebay κάτι σαν του κινητού τζαμακια για προστασία..

zannisvel
28/07/2020, 12:57
Μια ζωή την έχουμε......
Έγινα ιδιοκτήτης Touono.
Το πήγαμε στην Aprilia και μας έδωσε το πράσινο φως. Είναι άψογα συντηρημένο και σε πολύ καλή κατάσταση. Μας λείπουν μόνο οι σιγαστήρες από τις Akrapovic.
Είναι λίγο φασαριόζικο.
419931
419932

bulmont
28/07/2020, 13:00
Μια ζωή την έχουμε......
Έγινα ιδιοκτήτης Touono.
Το πήγαμε στην Aprilia και μας έδωσε το πράσινο φως. Είναι άψογα συντηρημένο και σε πολύ καλή κατάσταση. Μας λείπουν μόνο οι σιγαστήρες από τις Akrapovic.
Είναι λίγο φασαριόζικο.
419931
419932


:beer::beer::beer:

lospsi
28/07/2020, 13:13
Μια ζωή την έχουμε......
Έγινα ιδιοκτήτης Touono.
Το πήγαμε στην Aprilia και μας έδωσε το πράσινο φως. Είναι άψογα συντηρημένο και σε πολύ καλή κατάσταση. Μας λείπουν μόνο οι σιγαστήρες από τις Akrapovic.
Είναι λίγο φασαριόζικο.
419931
419932

Kαλορίζικο και καλά χλμ. Πολύ καλό μηχανάκι, θα σου δίνει τεράστια χαμόγελα, αρκεί να είσαι τυπικός με την συντήρηση του και να το πηγαίνεις σε εξειδικευμένο συνεργείο.
Πέρνα μια βόλτα και από εδώ
https://www.apriliabikers.gr/portal/index.php

strokt up
28/07/2020, 14:20
Καλοτάξιδο. Τι τους θες τους σιγαστήρες; Θα το συνηθίσεις.

Gorgo
28/07/2020, 14:23
Μια ζωή την έχουμε...
Καλορίζικο και αγρατζουνιστο:beer:

KotsosDR
28/07/2020, 14:32
Καλοτάξιδο !:beer:
Από τα πιο όμορφα οπίσθια ever !

zannisvel
28/07/2020, 14:41
Σας ευχαριστώ πολύ όλους!!! :beer:
Service λογικά θα συνεχίσω στο Dirty Store που είναι και εξουσιοδοτημένο.
Εκτός αν έχετε να προτείνετε και κάτι άλλο.
Γενικά με τη συντήρηση είμαι και εγώ πολύ τυπικός οπότε θα το προσέχω όσο μπορώ.
Δεν το έχω ακόμα οδηγήσει, το έφερα μέχρι το γραφείο με κίνηση. Δεν κόβει το τιμόνι καθόλου αλλά τι αίσθηση είναι αυτή......:pink:

Christos ktm R
28/07/2020, 14:41
Καλοταξιδο!πολυ όμορφο μηχανάκι!

Stavrakos
28/07/2020, 14:58
Καλορίζικο έχει κ....λαρα

GogosLux
28/07/2020, 15:00
Καλοτάξιδο συνάδελφε :beer::beer:

Ευχομαι να το χαρείς !!!

Περιμένουμε εντυπώσεις !

ΥΓ Να και ενας λογικός ανθρωπος που άκουσε :p :D

Nitse3
28/07/2020, 15:39
Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο εύχομαι! Μια που άνοιξες το θέμα, μια που πέσαν όλοι για το Tuono, μια που το πήρες. Έτσι πρέπει γρήγορο πιστόλι :-)

bulmont
28/07/2020, 15:49
Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο εύχομαι! Μια που άνοιξες το θέμα, μια που πέσαν όλοι για το Tuono, μια που το πήρες. Έτσι πρέπει γρήγορο πιστόλι :-)

Ετσι πρέπει, όχι σαν τον πλίτσερ, που μας είχε πρήξει κάνα χρόνο και στο τέλος πήρε σκούτερ.........................

dorso
28/07/2020, 16:18
Καλοταξιδο..κ μακριά από τον μπαμπά Μήτσο της γειτονιάς για σέρβις.. Πολύ καλώς είναι κ ο Αρμακολας π.Φαληρο Αμφιθέας,αν σε βολεύει...

buckley
28/07/2020, 16:39
Καλοταξιδο..κ μακριά από τον μπαμπά Μήτσο της γειτονιάς για σέρβις.. Πολύ καλώς είναι κ ο Αρπακολας ,αν σε βολεύει...
Κοίτα να δεις ένα γράμμα τι σου κάνει :bawl:
ΥΓ Καλόβολτο ...

sam4g
28/07/2020, 16:54
Καλοτάξιδο το εργαλείο!!! Ίσως το πιο VFM γυμνό αυτή τη στιγμή!!!

tattoox
28/07/2020, 16:55
Μεγιες Μεγιες!

ποπαϋ
28/07/2020, 17:34
Μπουμπουνιτά ακούω.

Καλά χλμ :beer:

zannisvel
28/07/2020, 17:56
Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ!!!

Δε θα μπορούσα να μείνω άλλο ένα Σαββατοκύριακο χωρίς μηχανάκι.
Μου βάλατε και φωτιές με το Tuono.
Δεν ήθελα και πολύ.
Μετά από ένα καλό πλύσιμο θα ανεβάσω και άλλο υλικό.

alexxxcbr
28/07/2020, 18:03
Kαλες βολτες φιλε ειναι τουμπανο το εργαλειο:beer:

πυξιδας990
28/07/2020, 18:23
πιστολαρα....
υπαρχει πολυ πραμα για το μοντελο αν ψαχτεις...

BLiTzER
28/07/2020, 18:24
Ετσι πρέπει, όχι σαν τον πλίτσερ, που μας είχε πρήξει κάνα χρόνο και στο τέλος πήρε σκούτερ.........................

ΤΙ ΦΛΩΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ;! 5 σελίδες;! Στις 5 σελίδες δεν είχα καταλήξει ούτε στο χρώμα.




:D



Μεγειές και καλόστριφτο το μπιστολάκι!

419936

motojojo
28/07/2020, 20:17
Καλοτάξιδο!

Parkaki
28/07/2020, 23:15
Καλημέρα σε όλους!!

Ξαφνικά χωρίς να το περιμένω δέχθηκα μία προσφορά για το Hornet μου που δε μπόρεσα να αρνηθώ.
Έχω και μία Vespa GTS 300 για τα καθημερινά.
Τώρα η ερώτηση είναι, τι παίρνω;
Δεν το περίμενα και δεν είμαι προετοιμασμένος. Αυτό που ξέρω είναι οτι δε μπορώ να μείνω χωρίς μηχανάκι.
Βάζουμε Budget 5K για αρχή και βλέπουμε.
Σκέφτομαι αλλά χωρίς να είμαι και σίγουρος
Shiver
Dorsoduro
F800S / ST
SV650

Γενικά οι μεγάλες βόλτες έχουν κοπεί και θα ήθελα ένα δικύλινδρο αυτή τη φόρα.


Να θυμίσω ότι έχουν περάσει από τα χέρια μου XT600, Multistrada 620, 2007 Yamaha R6, 2007 Z1000 και το 2009 Hornet

:beer:


Και η vespa τι ειναι; Δεν ειναι μηχανακι; Βασικα για ποιο λογο να μην κρατησεις απλα τη βεσπα αφου λες οτι οι μεγαλες βολτες εχουν κοπει; Δηλαδη που θα πας με τη μηχανη που η βεσπα δε θα παει εφοσον δε κανεις μεγαλα ταξιδια πλεον; Η βεσπα ειναι πολυ πιο πρακτικο μηχανακι απο οποιαδηποτε μοτοσυκλετα, και τα 300 κυβικα της ειναι αρκετα για τα παντα. Αν απλα σου αρεσουν οι μηχανες τοτε πασο, αλλα εσυ ειπες οτι δε μπορεις να μεινεις χωρις μηχανακι λες και η βεσπα ειναι ποδηλατο.

Ps: καλες βολτες με το εργαλειο, τωρα το ειδα!

Lioulios
29/07/2020, 08:33
Ο κωλος της 10ετίας .

Ανετα πινεις μπυρες και το κοιτας κανα μισάωρο.
Καλοριζικο.

RaGe_Raptor
29/07/2020, 08:53
Καλορίζικο ! Πήρες το καλύτερο γυμνό της εποχής του.
Το είχε φίλος που πήρε και gen3. Άρα έμεινε ευχαριστημένος :lol:

Όντως καίει, αλλά σε αποζημιώνει λένε οι κάτοχοι. Κάτι θα ξέρουν :D

Red Rider
29/07/2020, 12:31
Καλορίζικο!
Υπέροχο μηχανάκι,να το ευχαριστηθείς στο έπακρο!

gior-gos
29/07/2020, 12:41
Πανέμορφο! Καλές βόλτες! :beer:

Shinigami Ryuk
29/07/2020, 12:46
Σας ευχαριστώ πολύ όλους!!! :beer:
Service λογικά θα συνεχίσω στο Dirty Store που είναι και εξουσιοδοτημένο.
Εκτός αν έχετε να προτείνετε και κάτι άλλο.
Γενικά με τη συντήρηση είμαι και εγώ πολύ τυπικός οπότε θα το προσέχω όσο μπορώ.
Δεν το έχω ακόμα οδηγήσει, το έφερα μέχρι το γραφείο με κίνηση. Δεν κόβει το τιμόνι καθόλου αλλά τι αίσθηση είναι αυτή......:pink:

Dirty store στο Κερατσινι?

zannisvel
29/07/2020, 12:52
Ναι στο Κερατσίνι.

GogosLux
29/07/2020, 13:36
Περιμένουμε πρώτες εντυπώσεις :wave2:

Shinigami Ryuk
29/07/2020, 13:38
Ναι στο Κερατσίνι.

Φτιαχνει ακομα μεγαλα μοτοσακα?Την τελευταια φορα που πηγα,πριν 1-2 χρονια,για να δει ενα Duke τον ειδε αλλα μου ειπε οτι δεν ασχολειται πλεον με τετοια και υπεθεσα οτι εννοει μηχανες γιατι καθε φορα που περναω βλεπω μονο μικρα απεξω.

Ααα και καλοταξιδος,πολυ πολυ ωραιο το tuono.:beer:

harris_x
29/07/2020, 13:43
Καλόβολτο να είναι :beer::beer::beer:

MikeG
29/07/2020, 13:57
Με γειες Ζανη!

Η καλύτερη επιλογή!

DoctoR_k6
29/07/2020, 14:31
Καλα χιλιομετρα!!!

zannisvel
29/07/2020, 14:58
Φτιαχνει ακομα μεγαλα μοτοσακα?Την τελευταια φορα που πηγα,πριν 1-2 χρονια,για να δει ενα Duke τον ειδε αλλα μου ειπε οτι δεν ασχολειται πλεον με τετοια και υπεθεσα οτι εννοει μηχανες γιατι καθε φορα που περναω βλεπω μονο μικρα απεξω.

Ααα και καλοταξιδος,πολυ πολυ ωραιο το tuono.:beer:

Νομίζω δεν είναι πια εξουσιοδοτημένος KTM, γιατί το Tuono εκεί κάνει τα service του.
Μέσα έχει ένα τοίχο μόνο με εργαλεία ΚΤΜ οπότε πρέπει να ήταν εξουσιοδοτημένο ΚΤΜ.
Υποθέσεις κάνω

giannis21
29/07/2020, 16:33
Καλοταξιδο φίλε!! Να το ευχαριστηθείς!! Καλές βόλτες!

Red Rider
29/07/2020, 20:13
Ναι στο Κερατσίνι.

Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για αυτό το μάστορα.

Shinigami Ryuk
30/07/2020, 00:13
Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για αυτό το μάστορα.


Νομίζω δεν είναι πια εξουσιοδοτημένος KTM, γιατί το Tuono εκεί κάνει τα service του.
Μέσα έχει ένα τοίχο μόνο με εργαλεία ΚΤΜ οπότε πρέπει να ήταν εξουσιοδοτημένο ΚΤΜ.
Υποθέσεις κάνω

Ναι,ηταν εξουσιοδοτημενο συνεργειο ΚΤΜ .Καπου 10 χρονια πριν του ειχα παει τον πρωτο δουκα που ειχα να μου αλλαξει κεφαλη και κομπλερ μιζας μαζι με κατι αλλες μικροδουλειες που ηθελε και η εντυπωση που μου ειχε αφησει ηταν παρα πολυ καλη.

Ξοδεψε ωρα για να κανει ενα γενικο τσεκ στο μηχανακι και ηταν πολυ επεξηγηματικος θυμαμαι.Η ολη συμπεριφορα του δεν εδειχνε να ειναι απο τους μαστορους που δεν κανουν αγγαρεια.

Τοτε η τιμη για ολα αυτα μου ειχε φανει λιγο αλμυρη αλλα ηταν ισως λογω του νεαρου της ηλικιας μου και της αφραγκιας μου.

Γενικα παντως μου ειχε αφησει καλη εντυπωση.

Nik0s_Dk
01/08/2020, 17:26
Καλοβολτο και από δω αδερφέ!! Καλά χιλιόμετρα!!!