PDA

View Full Version : Έμπιστο και καλό συνεργείο Honda για VTEC



Christian27
25/07/2020, 21:25
Καλησπέρα στο φόρουμ και ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας.

Σκέφτομαι να αγοράσω ένα VFR800 2004 και δεδομένου ότι αυτό που έχω βρει δεν έχει βιβλίο SERVICE ψάχνω να βρω κάποιο αξιόπιστο συνεργείο στην Αθήνα που να ασχολείται με αυτούς τους κινητήρες να της ρίξω μια ματιά πριν δώσω τον πάκο με το χρήμα.

Οποιαδήποτε βοήθειά θα ήταν χρήσιμη

panavour
25/07/2020, 23:12
κουτσουμπος μιχαλακοπουλου

domwat
12/08/2020, 18:36
Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα...
Σε cbf 250 άλλαξα λάδια, τακάκια, φίλτρο αέρος. Κόστος ανταλλακτικών 40€ και μαστορικά 75€.
Τα 75€ είναι φυσιολογική τιμή ή όχι;

alexis72
12/08/2020, 18:44
Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα...
Σε cbf 250 άλλαξα λάδια, τακάκια, φίλτρο αέρος. Κόστος ανταλλακτικών 40€ και μαστορικά 75€.
Τα 75€ είναι φυσιολογική τιμή ή όχι;

δηλαδή ,για αλλαγή λαδιών-τακάκια-φιλτρο αέρα εδωσες ...75 ευρώ ?????
δικαιολογείται γιατί ειναι καλοκαίρι κ θέλει να πάει διακοπές ο μάστορας ....
φίλε σε ΕΚΛΕΨΕ ετσι απλά - εκτός αν σού ρύθμισε κ βαλβίδες που ειναι πολυ χρονοβόρα η διαδικασία γιατί θέλει λύσιμο εκκεντροφόρων γιατί ειναι με καπελότα...
μόνο σε αυτη την περίπτωση δικαιολογείται η τιμή αυτή ...απόδειξη σου εδωσε ?

toyar
12/08/2020, 18:47
μηπως τα λες αναποδα;
γνησια τακακια και φιλτρο αερα εχουν 50
και τα φθηνοτερα λαδια 2Χ8=16
τα μαστορικα ειναι πολλα και τα ανταλλακτικα λιγα

AUFGEBRACHT
12/08/2020, 18:48
απόδειξη σου εδωσε ?

Ο σωστός ο μάστορας δεν δίνει απόδειξη γιατί τηρεί υγειονομικά πρωτόκολλα, και ο ιός μεταδίδεται με το χαρτί...

basilis_k6
12/08/2020, 18:50
Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα...
Σε cbf 250 άλλαξα λάδια, τακάκια, φίλτρο αέρος. Κόστος ανταλλακτικών 40€ και μαστορικά 75€.
Τα 75€ είναι φυσιολογική τιμή ή όχι;

είσαι σίγουρος οτι έκανες μονο αυτα? αυτα που λές ειναι μισή ωρα δουλειά. Εργατοώρα 150 ευρω δηλαδη... Σε νευροχειρούργο πήγες?

σωστός ο toyar, και μένα τα τακάκια μου χτύπησα σαν πολύ φθηνα αλλα δεν ξερω και τι φοράει αυτο

viper1
12/08/2020, 18:58
είσαι σίγουρος οτι έκανες μονο αυτα? αυτα που λές ειναι μισή ωρα δουλειά. Εργατοώρα 150 ευρω δηλαδη... Σε νευροχειρούργο πήγες?

σωστός ο toyar, και μένα τα τακάκια μου χτύπησα σαν πολύ φθηνα αλλα δεν ξερω και τι φοράει αυτο

Μπορεί να του έβαλε και αζωτο στα λάστιχα. Ξέρεις πόσο κοστίζει να διαχωρισεις το αζωτο από το οξυγόνο?

basilis_k6
12/08/2020, 19:04
Μπορεί να του έβαλε και αζωτο στα λάστιχα. Ξέρεις πόσο κοστίζει να διαχωρισεις το αζωτο από το οξυγόνο?

αυτο μου θυμίζει το "100ευρω εργασία, δεν σε χρέωσα το καθάρισμα του φίλτρου αέρα και τσέκαρα τακάκια, υγρα, μπαταρία...τα παντα" Μετάφραση: έριξα μια ματιά στο μηχανάκι για 5 λεπτά, θέλω 100 ευρω επειδη έβγαλα απο το συρτάρι το πολύμετρο και με το κομπρεσσερ φυσηξα το χαρτινο φιλτρο... οχι εγω, ο παραγιός που παιρνει 20 ευρω το 12 ωρο.

domwat
12/08/2020, 20:04
Οι τιμές είναι όπως ακριβώς τις είπα.
75€ η εργασία και 40€ τα ανταλλακτικά.
Για αυτές τις αλλαγές πόσο θα ήταν η φυσιολογική χρέωση;

o_gavros
13/08/2020, 12:14
Σαν ποσό στο σύνολο του, δεν είναι και εντελώς παλαβό.
Το κάνει περίεργο το "εργατικά 75€"

panavour
13/08/2020, 13:09
Υπαρχει κριση αρα λιγοτεροι πελατες,θελοντας λοιπον να βγαλουμε,οσα βγαζαμε , παιρνουμε περισσοτερα ανα παρουσιαζομενο πελατη.ΑΠΛΑ

alexis72
13/08/2020, 18:23
φίλε για εμένα σε ΚΑΤΑΚΛΕΨΕ ...λογική τιμή ειναι 30-35 ευρώ για εργασία κ πολλά λέω ...(χωρίς απόδειξη)
σιγά το δύσκολο μηχανάκι που εχεις ,δηλαδή αν σού ρύθμιζε βαλβίδες που ειναι με καπελότα θα επαιρνε 250-300 ευρώ ?
μάλλον τσαντίστηκε ...γιατί τού πήγες δικά σου ανταλλακτικά κ ειχε υπολογίσει να βγάλει κ απο εκεί αν τα επαιρνε μόνος του...
απόδειξη σού εδωσε ?
εμένα πρίν 3-4 μήνες στο yamaha serow που εχω ,το πήγα σε μάστορα ,εβγαλε ντεπόζιτο-σέλα-καρμπυρατέρ (το οποίο το εκανε φύλο κ φτερό για να το καθαρίσει - ρυθμίσει κλπ ) εβγαλε την πάνω κεφαλή τού μοτέρ για να βγάλει τίς 2 βαλβίδες για να τίς τρίψει κ να βάλει νεα τσιμουχάκια βαλβίδων κ να καθαρίσει τα ελατήρια των βαλβίδων μού ειπε - τα εβαλε πάλι πίσω ολα στη θέση τους κ φυσικά ρύθμισε τίς 2 βαλβίδες που εχει τo serow ,ρύθμισε ντίζα γκαζιού-συμπλέκτη-ρύθμισε αλυσίδα κ εδωσα 100 ευρώ χωρίς απόδειξη (τα 2 τσιμουχάκια γνήσια yamaha αξίας 20 ευρώ τα πλήρωσα χωριστά ) οπότε κρίνε μόνος σου αν πλήρωσες φυσιολογικά η σε τσεκούρωσε....

Christian27
13/08/2020, 22:58
Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα...
Σε cbf 250 άλλαξα λάδια, τακάκια, φίλτρο αέρος. Κόστος ανταλλακτικών 40€ και μαστορικά 75€.
Τα 75€ είναι φυσιολογική τιμή ή όχι;
Στον Κουτσουμπό όλα αυτά;

zopas
14/08/2020, 20:18
Ο γεωργουσης στη λεωφ. συγγρου εχει πολυ καλο ονομα Χοντα αλλα ειναι λιγο ακριβος...

domwat
14/08/2020, 20:51
φίλε για εμένα σε ΚΑΤΑΚΛΕΨΕ ...λογική τιμή ειναι 30-35 ευρώ για εργασία κ πολλά λέω ...(χωρίς απόδειξη)
σιγά το δύσκολο μηχανάκι που εχεις ,δηλαδή αν σού ρύθμιζε βαλβίδες που ειναι με καπελότα θα επαιρνε 250-300 ευρώ ?
μάλλον τσαντίστηκε ...γιατί τού πήγες δικά σου ανταλλακτικά κ ειχε υπολογίσει να βγάλει κ απο εκεί αν τα επαιρνε μόνος του...
απόδειξη σού εδωσε ?
εμένα πρίν 3-4 μήνες στο yamaha serow που εχω ,το πήγα σε μάστορα ,εβγαλε ντεπόζιτο-σέλα-καρμπυρατέρ (το οποίο το εκανε φύλο κ φτερό για να το καθαρίσει - ρυθμίσει κλπ ) εβγαλε την πάνω κεφαλή τού μοτέρ για να βγάλει τίς 2 βαλβίδες για να τίς τρίψει κ να βάλει νεα τσιμουχάκια βαλβίδων κ να καθαρίσει τα ελατήρια των βαλβίδων μού ειπε - τα εβαλε πάλι πίσω ολα στη θέση τους κ φυσικά ρύθμισε τίς 2 βαλβίδες που εχει τo serow ,ρύθμισε ντίζα γκαζιού-συμπλέκτη-ρύθμισε αλυσίδα κ εδωσα 100 ευρώ χωρίς απόδειξη (τα 2 τσιμουχάκια γνήσια yamaha αξίας 20 ευρώ τα πλήρωσα χωριστά ) οπότε κρίνε μόνος σου αν πλήρωσες φυσιολογικά η σε τσεκούρωσε....

Απόδειξη μου έδωσε και τα ανταλλακτικά ήταν δικά του....
Μπορεί να έχασα 30-40€ αλλά κι αυτός με έχασε από πελάτη....
Έτσι πάνε αυτά....

domwat
14/08/2020, 20:52
Στον Κουτσουμπό όλα αυτά;

Όχι φίλε.. Θεσσαλονίκη είμαι...

toyar
15/08/2020, 05:53
παντως μια ερευνα αγορας-ερωτηση-κοστολογιο-συνεννοηση χρειαζονται απο πριν
μετα ειναι αργα.........

Bowleno
16/08/2020, 04:29
Αυτά τα "με/χωρίς απόδειξη" καλό θα είναι να μη λέγονται φόρα παρτίδα....

Bowleno
16/08/2020, 04:32
δηλαδή ,για αλλαγή λαδιών-τακάκια-φιλτρο αέρα εδωσες ...75 ευρώ ?????
δικαιολογείται γιατί ειναι καλοκαίρι κ θέλει να πάει διακοπές ο μάστορας ....
φίλε σε ΕΚΛΕΨΕ ετσι απλά - εκτός αν σού ρύθμισε κ βαλβίδες που ειναι πολυ χρονοβόρα η διαδικασία γιατί θέλει λύσιμο εκκεντροφόρων γιατί ειναι με καπελότα...
μόνο σε αυτη την περίπτωση δικαιολογείται η τιμή αυτή ...απόδειξη σου εδωσε ?

Με καπελότα; το CBF250; :eek:

:lol:

alexis72
16/08/2020, 07:46
Με καπελότα; το CBF250; :eek:

:lol:
και ομως δελφέ το cbf250 εχει ΚΑΠΕΛΟΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ,τι να κάνουμε αφού ετσι ειναι ...
γιατί σου προκαλεί απορία ? ασχετο-το cbf250 2006 το ειχε πολυ καλό μου φιλαράκι ,αγορασμένο κούτα μιλάμε για ΚΩΛΟΜΗΧΑΝΑΚΙ ....
ολο προβλήματα τού εβγαζε ,και προβληματικό σασμάν αλλά κ κυρίως αρυθμία στο ρελαντί,παντού το ειχε πάει λύση καμιά μάλλον εφταιγε η ...βραζιλία που εκεί κατασκευαζόταν -το πούλησε κ ησύχασε ,κ δεν ετυχε το συγκεκριμένο μηχανάκι να εχει θέματα ..ολα ηταν για το ρέμααααα ....
να το ξαναγράψω αδελφέ για να το ΕΜΠΕΔΩΣΕΙΣ ....
ναι στο CBF250 οι βαλβίδες του ειναι με ΚΑΠΕΛΟΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ,
και για να ρυθμιστούν οι 4 βαλβίδες που εχει (με ΚΑΠΕΛΟΤΑ), πρέπει να λυθούν οι 2 εκκεντροφόροι που εχει...

alexis72
16/08/2020, 07:57
και για να το ΕΜΠΕΔΩΣΕΙΣ ΚΑΛΑ....Bowleno
https://www.moto.gr/forums/archive/index.php/t-26475.html
δές το post 33 εχει φωτο που φαίνονται τα καπελότα τού cbf250

toyar
16/08/2020, 07:58
λοιπον...
για να ξερουμε τι λεμε...
κατοχος cbf250 απο καινουριο 13 χρονια 56000χλμ
δυσκολη ευρεση νεκρας
το προβλημα του ρελαντι ετυχε σε ελαχιστα λογω ελαττωματικης κεφαλης
εκτος απο λαδια φιλτρα μπουζι και αναλωσιμα οι βλαβες που εχω να αναφερω ειναι ρουλεμαν εμπρος τροχου και ντιζα κοντερ
τον τελευταιο 1,5 χρονο βγαζει και μεροκαματο
και ναι εχει καπελοτα και δεν εχει χρειαστει ρυθμιση βαλβιδων ακομα
οποτε προφανως δεν ηταν ολα για το ρεμα
σιγουρα δεν ειναι trendy κι αυτο ειναι καλο γιατι δεν το κλεβουν
το μηχανακι ειναι ενα μεγαλο παπι με τα πλεονεκτηματα του παπιου και χωρις τα μειονεκτηματα του

panavour
16/08/2020, 08:01
λοιπον...
να πω και γω την εμπειρια μου
κατοχος cbf250 απο καινουριο 13 χρονια 56000χλμ
δυσκολη ευρεση νεκρας
το προβλημα του ρελαντι ετυχε σε ελαχιστα λογω ελαττωματικης κεφαλης
εκτος απο λαδια φιλτρα μπουζι και αναλωσιμα οι βλαβες που εχω να αναφερω ειναι ρουλεμαν εμπρος τροχου και ντιζα κοντερ
τον τελευταιο 1,5 χρονο βγαζει και μεροκαματο
και ναι εχει καπελοτα και δεν εχει χρειαστει ρυθμιση βαλβιδων ακομα
οποτε προφανως δεν ηταν ολα για το ρεμα
σιγουρα δεν ειναι trendy κι αυτο ειναι καλο γιατι δεν το κλεβουν

fixed

Bowleno
16/08/2020, 08:59
και ομως δελφέ το cbf250 εχει ΚΑΠΕΛΟΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ,τι να κάνουμε αφού ετσι ειναι ...
γιατί σου προκαλεί απορία ? ασχετο-το cbf250 2006 το ειχε πολυ καλό μου φιλαράκι ,αγορασμένο κούτα μιλάμε για ΚΩΛΟΜΗΧΑΝΑΚΙ ....
ολο προβλήματα τού εβγαζε ,και προβληματικό σασμάν αλλά κ κυρίως αρυθμία στο ρελαντί,παντού το ειχε πάει λύση καμιά μάλλον εφταιγε η ...βραζιλία που εκεί κατασκευαζόταν -το πούλησε κ ησύχασε ,κ δεν ετυχε το συγκεκριμένο μηχανάκι να εχει θέματα ..ολα ηταν για το ρέμααααα ....
να το ξαναγράψω αδελφέ για να το ΕΜΠΕΔΩΣΕΙΣ ....
ναι στο CBF250 οι βαλβίδες του ειναι με ΚΑΠΕΛΟΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ,
και για να ρυθμιστούν οι 4 βαλβίδες που εχει (με ΚΑΠΕΛΟΤΑ), πρέπει να λυθούν οι 2 εκκεντροφόροι που εχει...


και για να το ΕΜΠΕΔΩΣΕΙΣ ΚΑΛΑ....Bowleno
https://www.moto.gr/forums/archive/index.php/t-26475.html
δές το post 33 εχει φωτο που φαίνονται τα καπελότα τού cbf250
Καλά ρε συ, τι φωνάζεις; Κουφός είμαι, όσο και να φωνάζεις...:D

:uplate: φάουλ χοντρό.... Της Χόντα.
Καπελότα σε μικρό μονοκύλινδρο; Πάει ο κούκος (σέρβις) αηδόνι άνευ λόγου

panavour
16/08/2020, 09:08
Καλά ρε συ, τι φωνάζεις; Κουφός είμαι, όσο και να φωνάζεις...:D

:uplate: φάουλ χοντρό.... Της Χόντα.
Καπελότα σε μικρό μονοκύλινδρο; Πάει ο κούκος (σέρβις) αηδόνι άνευ λόγου

ναι αλλα με τα καπελλοτα και ειδικα σε χοντα χρειαζεσαι σερβις βαλβιδων του αγιου ποτέ,οποτε αν κανεις 1/3 εν σχεσει με φιλερ-παξιμαδι το ιδιο σου ερχεται σε κοστος.

alexis72
16/08/2020, 09:38
λοιπον...
για να ξερουμε τι λεμε...
κατοχος cbf250 απο καινουριο 13 χρονια 56000χλμ
δυσκολη ευρεση νεκρας
το προβλημα του ρελαντι ετυχε σε ελαχιστα λογω ελαττωματικης κεφαλης
εκτος απο λαδια φιλτρα μπουζι και αναλωσιμα οι βλαβες που εχω να αναφερω ειναι ρουλεμαν εμπρος τροχου και ντιζα κοντερ
τον τελευταιο 1,5 χρονο βγαζει και μεροκαματο
και ναι εχει καπελοτα και δεν εχει χρειαστει ρυθμιση βαλβιδων ακομα
οποτε προφανως δεν ηταν ολα για το ρεμα
σιγουρα δεν ειναι trendy κι αυτο ειναι καλο γιατι δεν το κλεβουν
το μηχανακι ειναι ενα μεγαλο παπι με τα πλεονεκτηματα του παπιου και χωρις τα μειονεκτηματα του

αδελφέ μάλλον εισαι η εξαίρεση ....5 ατομα που γνωρίζω κ προσωπικά αλλά κ μέσω φίλων κλπ ...
ΟΛΟΙ ειχαν πρόβλημα με το cbf250 ,ρελαντί -σασμάν - πηνία ,οι 4 το πούλησαν εν καιρώ ,ο 1 το εχει ακόμα ,χωρίς πινακίδες σε απομακρυσμένο χωριό κ οσο αντέξει μου εχει πεί ...

alexis72
16/08/2020, 09:43
Καλά ρε συ, τι φωνάζεις; Κουφός είμαι, όσο και να φωνάζεις...:D

:uplate: φάουλ χοντρό.... Της Χόντα.
Καπελότα σε μικρό μονοκύλινδρο; Πάει ο κούκος (σέρβις) αηδόνι άνευ λόγου

και εγώ στην αρχή που μου το ειπε το φιλαράκι μου ,παραξενεύτηκα ...(νομίζοντας οτι τον δουλεύει ο μάστορας για να του πάρει πιο πολλά λεφτά λόγω καπελότων ) νομίζω οτι ισως να ειναι το μόνο με καπελότα στα 250cc ,(εκτός αν το ιδιο μοτέρ εχει μπεί σε αλλα μοντέλα honda π.χ. degree κλπ )

toyar
16/08/2020, 10:28
Οκ
Μπορεί να είμαι η εξαιρεση
Απλά να αναφέρω ότι είμαι πρώτος και μοναδικός κάτοχος και οδηγός κάνω τα σέρβις μόνος μου στην ώρα τους με γνήσια ανταλλακτικά και το δουλεύω σχετικά προσεκτικά

viper1
16/08/2020, 12:46
και ομως δελφέ το cbf250 εχει ΚΑΠΕΛΟΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ,τι να κάνουμε αφού ετσι ειναι ...
γιατί σου προκαλεί απορία ? ασχετο-το cbf250 2006 το ειχε πολυ καλό μου φιλαράκι ,αγορασμένο κούτα μιλάμε για ΚΩΛΟΜΗΧΑΝΑΚΙ ....
ολο προβλήματα τού εβγαζε ,και προβληματικό σασμάν αλλά κ κυρίως αρυθμία στο ρελαντί,παντού το ειχε πάει λύση καμιά μάλλον εφταιγε η ...βραζιλία που εκεί κατασκευαζόταν -το πούλησε κ ησύχασε ,κ δεν ετυχε το συγκεκριμένο μηχανάκι να εχει θέματα ..ολα ηταν για το ρέμααααα ....
να το ξαναγράψω αδελφέ για να το ΕΜΠΕΔΩΣΕΙΣ ....
ναι στο CBF250 οι βαλβίδες του ειναι με ΚΑΠΕΛΟΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ,
και για να ρυθμιστούν οι 4 βαλβίδες που εχει (με ΚΑΠΕΛΟΤΑ), πρέπει να λυθούν οι 2 εκκεντροφόροι που εχει...

Τελικά έχει καπελοτα το CBF ή όχι