PDA

View Full Version : ΜΠΙΕΛΑ



mpakaftias
29/07/2020, 15:23
Καλησπερας σας. Πριν 2 βδομαδες πηγα συνεργειο για αλλαγη λαδιων ως συνηθως και ο μαστορας μου ανακοινωσε με λυπη οτι το μηχανακι ( crypton R 115, 2006) σαν να ''χτυπαει'' καπως ελαφρα στο ρελαντι και οτι σημαινει οτι ειμαι στην αρχη που ξεκιναει να βαραει μπιελα. Μου χτυπησε την πλατη , μου ειπε να μην εκνευριστω διοτι εχω σκασει αρκετα λεφτα για να σουλουπωσω το παπι και αποδεκτω την κατασταση ως εχει. Αλλα μου ειπε επισης να το κρατησω οσο μπορω περισσοτερο μεχρι να ξεκινησει να δροσιζει ο καιρος ( Νοεμβρη και μετα δηαλδη), για να παω να το φτιαξω. Το καταλαβαινω αυτο, αλλα δεν μπορω να μεινω χωρις μεταφορικο μεσω αρχικα και βασικοτερο απο ολα ειμαι κουριερ. Θελω να σας ρωτησω αν εγω το επισκευασω τωρα που ειναι ζεστος ο καιρος θα ειναι μεγαλη βλακεια ή υπαρχει τροπος να το στρωσω τωρα σωστα αντι να περιμενω να αλλαξουμε εποχη? :bigcry:

sapila racing
29/07/2020, 15:26
Καλησπερας σας. Πριν 2 βδομαδες πηγα συνεργειο για αλλαγη λαδιων ως συνηθως και ο μαστορας μου ανακοινωσε με λυπη οτι το μηχανακι ( crypton R 115, 2006) σαν να ''χτυπαει'' καπως ελαφρα στο ρελαντι και οτι σημαινει οτι ειμαι στην αρχη που ξεκιναει να βαραει μπιελα. Μου χτυπησε την πλατη , μου ειπε να μην εκνευριστω διοτι εχω σκασει αρκετα λεφτα για να σουλουπωσω το παπι και αποδεκτω την κατασταση ως εχει. Αλλα μου ειπε επισης να το κρατησω οσο μπορω περισσοτερο μεχρι να ξεκινησει να δροσιζει ο καιρος ( Νοεμβρη και μετα δηαλδη), για να παω να το φτιαξω. Το καταλαβαινω αυτο, αλλα δεν μπορω να μεινω χωρις μεταφορικο μεσω αρχικα και βασικοτερο απο ολα ειμαι κουριερ. Θελω να σας ρωτησω αν εγω το επισκευασω τωρα που ειναι ζεστος ο καιρος θα ειναι μεγαλη βλακεια ή υπαρχει τροπος να το στρωσω τωρα σωστα αντι να περιμενω να αλλαξουμε εποχη? :bigcry:

Να αλλάξεις μάστορα το σκέφτηκες καθόλου?
Αυτόν τον βολεύει τον Νοέμβριο που θα ψιλοκάθεται...

mpakaftias
29/07/2020, 15:40
Ειναι στο πλανο γενικα γιατι περα απο αυτο, μου ειπε οτι η ζημια κανει 400 ευρω...

sapila racing
29/07/2020, 15:48
Το πότε θα το φτιάξεις δεν εξαρτάται απο τον καιρό αλλά απο εσένα και τον μάστορα που θα επιλέξεις.

Parkaki
29/07/2020, 15:49
Κλασσικα πανακριβος μαστορας, η ζημια ποια ειναι; Εχει τζογο ο στροφαλος; Υπαρχρει κινδυνος να κολλησει η μπιελα πανω στο στροφαλο; Με 50 ευρω μηχανουργειο εχεις ξεμπλεξει αν φτιαχνεται, αλλιως κοιτας για εξαρτημα που δε νομιζω να κανει πανω απο 100 ευρω. Το θεμα ειναι να βρεις καποιον να στα βαλει, αμα χρειαστουν ρουλεμαν κλπ και αυτα 5 ευρω το κομματι ειναι.

nikosmec
29/07/2020, 16:40
Ο sapilas έχει δίκιο φυσικά και δεν παίζει κανένα ρόλο ούτε η εποχή ούτε το κλίμα ούτε η υγρασία στο πότε θα κάνεις την επισκευή.

Από εκεί και πέρα για να μην λέμε ότι θέλουμε (δεν αναφέρομαι στον sapila φυσικά) το να ακούγεται η μπιέλα σημαίνει πως πάμε για γενική επισκευή του μοτέρ, ενδεικτικά την γνήσια μπιέλα την βρίσκεις με 40€ έξτρα το μηχανουργείο που θα την περάσει. Χώρια τι άλλο θα βρεις να χρειάζεται αλλαγή από την στιγμή που θα λυθεί το μοτέρ, το καδένα, τσιμουχάκια-τρίψιμο βαλβίδων, ελατήρια πιστονιού και ρουλεμάν στροφάλου θεωρώ πως είναι στάνταρ σε κάθε περίπτωση. Άρα τα 100-150€ δεν φτάνουν ούτε για ζήτω εκτός και αν επισκευαστεί το μοτέρ με αέρα κοπανιστό.

typhoon
29/07/2020, 17:01
Για να μην πάρουν τα μυαλά σου αέρα, το θέμα των μαστορικων έχει συζητηθεί πολλες φορές. Με ένα ρουλεμάν 3€είναι τ ανταλλακτικό...
Ναι αλλά πρέπει να κατεβάσεις μοτέρ κ να λύσεις τα πάντα για να αλλάξεις αυτό το ρουλεμανακι των 3€. Το χειρότερο είναι ότι πρέπει να αντιμετωπίσεις κ να δώσεις λύση σ ότι πατέντα έχει γίνει κατά τα χρόνια στο μηχανάκι, από κολλημένες ή κλωτσημενες βιδες μέχρι ηλεκτροκολημενη μανιβέλα στο καρέ (προσωπική εμπειρια).
Οπότε το ποσό της επισκευής ανεβαίνει δυσανάλογα.
Αν δεν συμφωνείς, ψάχνεις κάποιον άλλον τεχνικό κ παίρνεις προσφορά. Συνήθως όμως κάποιες εργασίες είναι ψιλοφιξ στις τιμές (πχ σε μεγάλες μοτο ρύθμιση βαλβίδων +-150€,σέρβις μπροστινού +-150€)μεγάλες αποκλίσεις έχουν μεγάλη πιθανότητα η δουλειά σου να μην γίνει σωστά.

Περι του μάστορα σου τώρα.
Πάρε μια δεύτερη γνώμη πρώτα απ όλα. Δεν είναι καποια απίθανη βλάβη συμβαίνει. Αλλά επειδή όπως λες το θες για την δουλειά σου
Έχε διαθέσιμα τα χρήματα της επισκευής. Διευκολύνει αφάνταστα καταστασεις το κασέρι. Φτιαξτο εσύ κ θα στα δίνω λίγα λίγα, αλλά βιάσου γιατί το θέλω άμεσα, τις περισσότερες φορές παίρνεις τα τριχωτα του μάστορα.
Είσαι σε πολύ δύσκολο μήνα γιατί όλοι κλείνουν. Η το φτιάχνεις τώρα, αύριο κιόλας ή κάνεις τον σταυρο σου να αντέξει 2 μήνες ακόμη. Ναι τον Σεπτέμβρη ανοίγουν ξανά, αλλά η δουλειά τότε σκάει συσωρευμενη κ τα "βιάζομαι" επίσης παίρνουν τριχωτα...

Parkaki
29/07/2020, 17:33
Μια πιο λογικη τιμη για τετοια επισκευη ειναι τα 250 ευρω. Οταν λετε ολικη τι εννοειτε; Δε θα αλλαξει ουτε κυλινδρο ουτε πιστονι. Ενα ακριβο εξαρτημα ειναι και ενα μηχανουργειο, και μετα διαφορα αναλωσιμα. Μετα παμε στο τι ζηταει ο μαστορας για τη δουλεια. 400 ευρω σου ειπε, αρα θελει 250-300 ευρω για τη δουλεια του. Πανε αλλου. Εχω κανει την ιδια επισκευη σε παπι με 285 ευρω και οσα μπηκαν ηταν τα αυθεντικα. Και παπι καβασακι κιολας που ειναι ακριβα τα ανταλλακτικα, στο κριπτον ειναι ολα μιση τιμη..

mpakaftias
29/07/2020, 18:57
Ευχαριστω πολυ παιδια! Γιατι αρχιζα να τρελαινομαι με το ολο θεμα. Θα μαζεψω τιμες και γνωμες και θα το φτιαξω το συντομοτερο. Μια τελευταια ερωτηση εχω μονο. Αν αλλαξεις μονο μπιελα και οχι κυλινδροπιστονο ειναι θεωριτικα σωστο? Το ρωταω με τα λιγα πραγματα που ξερω γιατι απλα σκεφτομαι οτι αμα τζογαρει το οτιδηποτε μεσα δεν αρπαζει και τιποτα αλλο παρεμφερες αυτην την αποκληση?

stefanos
29/07/2020, 20:23
Αν θέλει αλλαγή κυλινδροπιστονο ειναι ευκαιρία βέβαια αλλά αν δεν ανοίξεις δεν μπορεί να ξέρεις.Πάντως στη θέση σου θα ήμουν επιφυλακτικός σε διαγνώσεις με το αυτί.
Πρίν μερικά χρόνια εξουσιοδοτημένος μου χτύπησε αντίστοιχα την πλάτη
"Μπιελα" μου λεει...
Ξεφορτωσου το η υπολόγισε 1500.
Ζουαν στο λαιμό είναι αλλά μάλλον με το αυτί τι συμπέρασμα να βγάλεις.

mpakaftias
29/07/2020, 20:35
Ε ναι.. Θα συνεχισω το ψαξιμο γιατι μαλλον παρασυρθηκε απο τις καταστασεις τις εποχης μας με τις διαγνωσεις με το στηθοσκοπιο..

Bowleno
30/07/2020, 06:59
Όπως είπε ο Άρης (σαπίλας) άλλαξε μάστορα, άμεσα. Και μόνο ηκουτοπονηριά να σου πει περίμενε μέχρι Νοέμβριο που και δεν θα έχει πολύ δουλειά και θα έχει επεκταθεί η ζημιά (αν είναι όντως αυτό....) Οποτε win win κατάσταση, εμένα θα με έκανε Λούη.....

menelaos46
31/07/2020, 12:14
Να κάνεις μια έρευνα αγοράς αρχικά.
Ρώτα και κάπου αλλού δλδ...
Έπειτα άποψη μου είναι αν γίνει αυτή η δουλειά να γίνει σωστά. Μη τσιγγουνευτεις ένα πιστόνι αφού θα το ανοίξεις που θα το ανοίξεις.
Επίσης δε θέλω να ακούσω βλακείες του στυλ πενήντα ευρώ έχουν τα ανταλλακτικά γιατί έχουν πολύ περισσότερο, και δε πρέπει να έχεις μόνο τα ανταλλακτικά αλλά πρέπει και να τα βάλεις.

mpakaftias
01/08/2020, 18:55
Ναι σαφως. Δεν ειμαι υπερ της απληρωτης εργασιας ετσι και αλλιως.. χαχα. Το θεμα μου ετσι και αλλιως δεν ειναι τοσο τα λεφτα, γιατι οτι και να εχει θα πρεπει να τα βρω και να τα σκασω για να κανω την δουλεια μου. Απλα να ξερω και τι φτιαχνω και γιατι και να μην ειμαι καθε τρεις και λιγο σε συνεργειο..

Parkaki
25/11/2020, 23:55
Να κάνεις μια έρευνα αγοράς αρχικά.
Ρώτα και κάπου αλλού δλδ...
Έπειτα άποψη μου είναι αν γίνει αυτή η δουλειά να γίνει σωστά. Μη τσιγγουνευτεις ένα πιστόνι αφού θα το ανοίξεις που θα το ανοίξεις.
Επίσης δε θέλω να ακούσω βλακείες του στυλ πενήντα ευρώ έχουν τα ανταλλακτικά γιατί έχουν πολύ περισσότερο, και δε πρέπει να έχεις μόνο τα ανταλλακτικά αλλά πρέπει και να τα βάλεις.

Μπιελα + μηχανουργιο για sh 125 = 80 ευρω. Τιμη 11/2020. Αρα ναι, τοσο ειναι, και μαλλον κανα 20ρικο φθηνοτερα γι μαστωρια που συνεργαζονται με μηχανουργεια.. Αρα τι ζηταει το μαστωρι; 300 ευρω για τη δουλεια του . Η οποια ειναι ποια; Να κατεβασει μοτερ (στην ουσια 1 βιδα), Να ανοιξει το καρτερ (μερικες ακομη βιδες), να βγαλει τον στροφαλο και να στειλει τον βοηθο πιτσιρικα που δουλευει αδηλωτα για 500 ευρω 4 τετραγωνα πιο περα και να παραλαβει την αλλαγμενη μπιελα την επομενη μερα με κοστος κανα 70αρι. Μετα να ξαναβαλει τον στροφαλο στη θεση του, να αλλαξει (και αν) καμμι φλατζα και κανα ρουλεμα και να ξαναβαλει τις βιδες στη θεση τους και μετα να κουμπωσει το μοτερ. Στην ουσια, 2 ωρες δπυλεια την πρωτη μερα και αλλες 3-4 την επομενη. Ετσι βγαινει το χρημα.

andreaspetr
26/11/2020, 00:19
Μπιελα + μηχανουργιο για sh 125 = 80 ευρω. Τιμη 11/2020. Αρα ναι, τοσο ειναι, και μαλλον κανα 20ρικο φθηνοτερα γι μαστωρια που συνεργαζονται με μηχανουργεια.. Αρα τι ζηταει το μαστωρι; 300 ευρω για τη δουλεια του ������. Η οποια ειναι ποια; Να κατεβασει μοτερ (στην ουσια 1 βιδα), Να ανοιξει το καρτερ (μερικες ακομη βιδες), να βγαλει τον στροφαλο και να στειλει τον βοηθο πιτσιρικα που δουλευει αδηλωτα για 500 ευρω 4 τετραγωνα πιο περα και να παραλαβει την αλλαγμενη μπιελα την επομενη μερα με κοστος κανα 70αρι. Μετα να ξαναβαλει τον στροφαλο στη θεση του, να αλλαξει (και αν) καμμι φλατζα και κανα ρουλεμα και να ξαναβαλει τις βιδες στη θεση τους και μετα να κουμπωσει το μοτερ. Στην ουσια, 2 ωρες δπυλεια την πρωτη μερα και αλλες 3-4 την επομενη. Ετσι βγαινει το χρημα.

αμα ειναι τοσο απλο να βγαλεις 300 ευρω σε μιση μερα γιατι δεν ανοιγεις ενα συνεργειο να κονομησεις?
εγω παντω που ειχα αλλαξει μονος μου μπιελα στο παπι μου πηγαν μπιελα φλατζες λαδια δισκοι συμπλεκτη ρουλεμαν και κατι αλλα ψιλολογια καπου 150-170 ευρω.
και 150 εργατικα που μου ζητουσαν παμε 300+.αν στα 400 που του ειπε ειναι κανα πιστονι,τιποτε βαλβιδες κλπ ε πας 400 .

Parkaki
26/11/2020, 02:25
αμα ειναι τοσο απλο να βγαλεις 300 ευρω σε μιση μερα γιατι δεν ανοιγεις ενα συνεργειο να κονομησεις?
εγω παντω που ειχα αλλαξει μονος μου μπιελα στο παπι μου πηγαν μπιελα φλατζες λαδια δισκοι συμπλεκτη ρουλεμαν και κατι αλλα ψιλολογια καπου 150-170 ευρω.
και 150 εργατικα που μου ζητουσαν παμε 300+.αν στα 400 που του ειπε ειναι κανα πιστονι,τιποτε βαλβιδες κλπ ε πας 400 .

Θελει να εχεις καποιο χαρτι η καποια προυπηρεσια δεν ειναι τοσο απλο. Η δουλεια παντως ειναι πολυ απλη οταν μιλαμε για παπακια, και το αποκαλω εγω απλο που δεν ειμαι καν μαστωρας, απλα ψιλοασχολουμαι. Για τους μαστωρες ειναι απλα παιχνιδακι και ειναι οντως δουλεια μερικων ωρων σε τοσο απλα μηχανηματα. Καλα οι δισκοι συμπλεκτη δεν εχουν σχεση με τη μπιελα, ουτε και γνωριζουμε εαν θα αλλαζε πιστονι που ΔΕΝ νομιζω! Συνηθως οταν βγαζει προβλημα η μπιελα ειναι απλα η μπιελα, εκτως και αν το αφησεις να στα παρει ολα. Οι μαστωρες βασιζονται στον πελατη που δεν ξερει, στην τελικη τι ειναι η μπιελα; Ειναι απλα ενα μικρο κομματακι σιδερο αναμεσα στα μαγουλα του στροφαλου, δεν ειναι κατι ακριβο η κατι ιδιαιτερο και αυτος που στην φτιαχνει δεν ειναι καν ο μαστωρας, ειναι το μηχανουργειο που στην αλλαζει και ο μαστωρας απλα βαζει την στροφαλομπιελα ξανα μεσα στο μοτερ. Δεν ειναι καν επιστημη σε τοσο απλα μηχανηματα, ειναι απλα κλεψια. Αποψη μου ειναι και τιποτα παραπανω, και εγω εχω πληρωσει για παρομοια επισκευη οταν δεν ειχα χρονο να ασχοληθω ο ιδιος αλλα μαζι με αυθεντικο πιστονο και αυθεντικη μπιελα εδωσα 285 ευρω., καλη τιμη πιστευω γιατι ειχαμε παρει και τα αναλωσιμα και την καδενα. Εκει ναι, ας βγαλει και ο
μαστωρας τα 100 ευρω του. Αλλα οχι να αλλαζουμε μια μπιελα και 2 αναλωσιμα και να παιρνουμε 400αρια! Ολοι ξερουμε τι γινεται στα συνεργεια και τι χρεωνουν και τι πραγματικα αλλαζουν.

mia_zoi_kawa
26/11/2020, 05:15
Αν είσαι επαγγελματίας δηλαδή κουριερ 365 μέρες τον χρόνο και όχι μόνο τώρα στην καραντίνα καλό θα είναι αν κατέβει ο κινητήρας για μπιέλα να ελεγχθεί γενικότερα για τα πάντα. Μπορεί κάποια εξαρτήματα όπως τα ελατήρια του πιστόνιου να είναι σε οριακή κατάσταση ειδικά σε ένα τόσο παλιό παπί. Μπορεί να χρειαστείς και ρεκτιφιέ. Προσωπικά εγώ πιστεύω (είμαι παθών) ότι μπιέλα και κυλινδροπιστονο πρέπει να μαζεύονται μαζί.

Η γενική επισκευή ενός παπιου πάει περίπου 250 με 300 ευρώ και μπορεί να ανέβει και παραπάνω αν αποφασίσεις να κάνεις γενικότερη ανακατασκευή κινητήρα. Αξίζει τα λεφτά της η τελευταία γιατί ουσιαστικά το παπί γίνεται σαν καινούργιο και θα εχει δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα απροβληματιστα.

Οπως σου είπαν και οι ποιο πάνω οι αναφορές του μάστορα σου για τον καιρό είναι αστείες. Εγώ μόνο και μόνο για αυτο που είπε θα τον άλλαζα.

toyar
26/11/2020, 06:49
πρωτον ο καιρος δροσισε οποτε ηρθε η ωρα για επισκευη που προτεινε ο μαστωρ...
δευτερον το να περιγραφουμε το κατεβασμα μοτερ το γενικο λυσιμο το ανοιγμα καρτερ και την αλλαγη στροφαλομπιελας ως κατι απλο και γρηγορο ειναι απλα αστειο
μπορει για εναν καλο μαστορα να ειναι ρουτινα αλλα για να γινει ρουτινα εχει γραψει πρωτα απειρες ωρες δουλειας
και παλι θελει ειδικες γνωσεις δεξιοτητες και εργαλεια

Bowleno
26/11/2020, 07:26
πρωτον ο καιρος δροσισε οποτε ηρθε η ωρα για επισκευη που προτεινε ο μαστωρ...
δευτερον το να περιγραφουμε το κατεβασμα μοτερ το γενικο λυσιμο το ανοιγμα καρτερ και την αλλαγη στροφαλομπιελας ως κατι απλο και γρηγορο ειναι απλα αστειο
μπορει για εναν καλο μαστορα να ειναι ρουτινα αλλα για να γινει ρουτινα εχει γραψει πρωτα απειρες ωρες δουλειας
και παλι θελει ειδικες γνωσεις δεξιοτητες και εργαλεια

Τούτου δοθέντος, για έναν καλό καρδιοχειρουργό ένα τριπλό μπαι πας η και μεταμόσχευση καρδιάς είναι ρουτίνα και κάτι απλό για αυτόν, γιατί να τον πληρώνουμε τόσα; μια καρδιά άλλαξε, 4-5 σωληνάκια έκοψε και έραψε, έλεος με τα κόστη...
Κάπου ώπα, λίγος σεβασμός στα επαγγέλματα και τις δεξιότητες που απαιτούν....
Στην τελική, μπορεί κανείς να πάει και στον μαστρομήτσο της γειτονιάς για το μοτέρ η σε κανένα μάγο-γιατρό για μειώσει δραστικά το κόστος
(το αν θα βγουν αμφότεροι, ζωντανοί, είναι άλλο ανέκδοτο...)

nikosmec
26/11/2020, 08:07
Θελει να εχεις καποιο χαρτι η καποια προυπηρεσια δεν ειναι τοσο απλο. Η δουλεια παντως ειναι πολυ απλη οταν μιλαμε για παπακια, και το αποκαλω εγω απλο που δεν ειμαι καν μαστωρας, απλα ψιλοασχολουμαι. Για τους μαστωρες ειναι απλα παιχνιδακι και ειναι οντως δουλεια μερικων ωρων σε τοσο απλα μηχανηματα. Καλα οι δισκοι συμπλεκτη δεν εχουν σχεση με τη μπιελα, ουτε και γνωριζουμε εαν θα αλλαζε πιστονι που ΔΕΝ νομιζω! Συνηθως οταν βγαζει προβλημα η μπιελα ειναι απλα η μπιελα, εκτως και αν το αφησεις να στα παρει ολα. Οι μαστωρες βασιζονται στον πελατη που δεν ξερει, στην τελικη τι ειναι η μπιελα; Ειναι απλα ενα μικρο κομματακι σιδερο αναμεσα στα μαγουλα του στροφαλου, δεν ειναι κατι ακριβο η κατι ιδιαιτερο και αυτος που στην φτιαχνει δεν ειναι καν ο μαστωρας, ειναι το μηχανουργειο που στην αλλαζει και ο μαστωρας απλα βαζει την στροφαλομπιελα ξανα μεσα στο μοτερ. Δεν ειναι καν επιστημη σε τοσο απλα μηχανηματα, ειναι απλα κλεψια. Αποψη μου ειναι και τιποτα παραπανω, και εγω εχω πληρωσει για παρομοια επισκευη οταν δεν ειχα χρονο να ασχοληθω ο ιδιος αλλα μαζι με αυθεντικο πιστονο και αυθεντικη μπιελα εδωσα 285 ευρω., καλη τιμη πιστευω γιατι ειχαμε παρει και τα αναλωσιμα και την καδενα. Εκει ναι, ας βγαλει και ο
μαστωρας τα 100 ευρω του. Αλλα οχι να αλλαζουμε μια μπιελα και 2 αναλωσιμα και να παιρνουμε 400αρια! Ολοι ξερουμε τι γινεται στα συνεργεια και τι χρεωνουν και τι πραγματικα αλλαζουν.

Όπως σου ειπαν και παραπάνω, το να γράφεις για κινητήρα με ζημιά στην μπιέλα ότι σιγά την ζημιά και ότι δεν είναι κάτι ιδιαίτερο δεν είναι απλά ημιμάθεια, είναι αμάθεια σε μέγιστο βαθμό. Αν μάλιστα κάποιος σε άκουγε και έδενε μοτέρ με τον τρόπο που περιγράφεις θα βάραγε το κεφάλι του στον τοίχο.
1ον η μπιέλα δεν είναι ένα απλό κομμάτι σίδερο ακόμα και σε παπάκι, είναι ίσως από τα πιο βασικά εξαρτήματα του κινητήρα μαζί με τον στρόφαλο.
2ον που γράφεις για μηχανουργείο και επειδή ότι πληρώσεις παίρνεις, φαντάζομαι δεν έχεις δει στρόφαλο να διαλύει και τα κάρτερ ακόμα επειδή ο άσχετος που τον έδεσε δεν τον είχε κεντράρει σωστά, αυτή η δουλειά απαιτεί γνώσεις, εργαλεία και εμπειρία που προφανώς πληρώνεται και καλύτερα να πληρωθεί μία φορά.
3ον θες να πεις δλδ πως ένας κινητήρας που έφτασε να χτυπήσει μπιέλα δεν θα ελεγχθεί ολόκληρος για φθορές, δεν θα αλλαχτούν τα ρουλεμάν σε στρόφαλο και σασμάν, δεν θα ελεγχθεί η τρόμπα του λαδιού για γρέζια από την κατεστραμμένη μπιέλα, δεν θα ελεγχθεί ο κύλινδρος, δεν θα μπουν τουλάχιστον ελατήρια πιστονιού , δεν θα αλλαχθεί ο πείρος του πιστονιού, δεν θα τριφτούν οι βαλβίδες και δεν θα μπουν νέα τσιμουχάκια; Και όλα τα παραπάνω είναι μόνο τα βασικά και στάνταρ χωρίς να υπολογίζεις τι φθορές μπορεί να βρεθούν στον κινητήρα. Με συν φυσικά στο κόστος τα διάφορα αναλώσιμα φλάντζες κλπ

Αν θεωρείς πως αυτά δεν χρειάζονται καλύτερα να το αφήσεις το άθλημα.

Αν πάλι μου τα κάνεις αυτά με κάνα 50άρικο να σου φέρω το παπί μου που το έχω παρατήσει εδώ και κάνα εξάμηνο επειδή βάρεσε μπιέλα και δεν έχω βρει χρόνο να ασχοληθώ να μου το κάνεις καινούργιο.

THEOD
26/11/2020, 08:58
Το πόσα ο καθένας θεωρεί ότι πρέπει να πάρει ο όποιος μάστορας είναι μια κουβέντα χωρίς τελειωμό... Σε γενικές γραμμές όλοι θεωρούν ότι η δική τους δουλειά πρέπει να ακριβοπληρώνεται (και γκρινιάζουν που είναι υποπληρωμένοι) ενώ όταν έρθει η ώρα να πληρώσουν την δουλειά άλλου πάντα την συγκρίνουν με το μεροκάματο Μανωλάδας...
Τέσπα,
Απλά καταθέτω την δική μου εμπειρία. Πριν 5-6 χρόνια χτύπησε μπιέλα το Kris115. Το κοστολόγιο προϋπολογίστηκε στα 300-400 ανάλογα του "τι θα βρούμε ανοίγοντας" .
Τελικά επιβεβαιώθηκε το κακό σενάριο (νόμος του Μέρφυ ?) και μαζί με την δική μου επιθυμία να γίνει σωστή δουλειά σε βάθος (αλλάχτηκαν και 1-2 πράγματα που δεν ήταν εντελώς απαραίτητο να αλλαχθούν αλλά αφού ανοίξαμε που ανοίξαμε...) τελικά πλήρωσα 390,00...
Τουλάχιστον μέχρι στιγμής (αν και πια γράφει αισθητά πιο λίγα χιλιόμετρα καθημερινά σε σχέση με το παρελθόν) όλα δουλεύουν ρολόι :wave2:

Parkaki
26/11/2020, 12:06
Ας ερθει καποιος που ξερει να ανοιγει μοτερ και δεν ειναι συνεργειατζης να μου πει οτι δεν ειναι απλη δουλεια η αλλαγη της μπιελας. Αμα το περισσοτερο που ξερετε να κανετε στο μηχανακι ειναι να φουσκωνετε τα λαστιχα μη μου λετε τι ειναι απλο και τι οχι. Το μονο που καποιες φορες με ζοριζει ειναι η ελληψη εργαλειων αλλα πλεον εχουμε παρει αρκετα εργαλεια ωστε να μην ρχουμε τετοια θεματα. Θυμαμαι την πρωτη μου επισκευη πριν πολλα χρονια σε ενα 90αρι, εκει ζοριστηκα, αλλα μετα το μαθαινεις σαν ποδηλατο.

Εγω ειπα ειναι πολλα τα 400 για αλλαγη μπιελας, εσεις μου λετε για ολικη επισκευη, εκει να μια χαρα ειναι τα 400. Αλλα ολοι ψεματα σου λενε, ξανα ανοιγεις το μοτερ και βλεπεις το παλιο πιστονι με μπιελα χοτ μαλεσια.

OldMan
26/11/2020, 12:10
Το ανοιγμα του οποιουδηποτε μοτερ ειναι παιχνιδακι..;)

Το κλεισιμο ειναι μαμησακι..:yawn:

ΓιώργοςΤΤ
26/11/2020, 12:20
Δεν είναι συνεργειατζης, ξέρω να λύνω και να δένω μοτέρ και σου λέω ότι δεν είναι απλή δουλειά.

bulmont
26/11/2020, 14:48
Τούτου δοθέντος, για έναν καλό καρδιοχειρουργό ένα τριπλό μπαι πας η και μεταμόσχευση καρδιάς είναι ρουτίνα και κάτι απλό για αυτόν, γιατί να τον πληρώνουμε τόσα; μια καρδιά άλλαξε, 4-5 σωληνάκια έκοψε και έραψε, έλεος με τα κόστη...
Κάπου ώπα, λίγος σεβασμός στα επαγγέλματα και τις δεξιότητες που απαιτούν....

Αυτό που κάνει ο καρδιοχειρουργός αντιστοιχεί με μάστορα που αλλάζει πιστόνια ενώ ο κινητήρας λειτουργεί...........

S705
26/11/2020, 17:06
Το ανοιγμα του οποιουδηποτε μοτερ ειναι παιχνιδακι..;)

Το κλεισιμο ειναι μαμησακι..:yawn:

σιγά βρε....https://www.youtube.com/watch?v=Fb3u-TFfi-Y

doctor_john
26/11/2020, 17:25
θυμάμαι κάτι yamaha με σταυρόβιδες που ήταν ομαδικό παιχνιδάκι το άνοιγμα :lol:

423151

Bowleno
26/11/2020, 17:36
Αυτό που κάνει ο καρδιοχειρουργός αντιστοιχεί με μάστορα που αλλάζει πιστόνια ενώ ο κινητήρας λειτουργεί...........

Άσχετος κι εσύ; Η καρδιά αποσυνδέεται από το σώμα σε τετοιες επεμβάσεις... Άρα μπορούμε να πούμε ότι χρησιμοποιούμε άλλο παπί όσοι φτιάχνεται το δικό μας:cry:
:lol:

Bowleno
26/11/2020, 17:39
σιγά βρε....https://www.youtube.com/watch?v=Fb3u-TFfi-Y

Ω, θεέ μου :moutza::moutza::bawl::bawl:

sapila racing
27/11/2020, 10:20
σιγά βρε....https://www.youtube.com/watch?v=Fb3u-TFfi-Y

:eek: :eek: :bawl: