PDA

View Full Version : πρέπει σιγα σιγα να αλλάξω μηχανάκι...



basilis_k6
31/07/2020, 20:34
Το strom έχει αρχίσει να δείχνει τα χρόνια του (15 σε λίγους μήνες...) και να ζητάει λεφτα. Τώρα εχει 150κ χλμ και σε 1 χρόνο που πρεπει να βρω τι θα πάρω θα έχει 180κ χλμ. Πρέπει να φύγει πριν αρχισει να ζητάει λεφτα το μοτερ. Ακόμα ειμαστε στα γύρω γυρω. Μίζες, τρόμπες, πηνια κτλ. Θέλω ενα μηχανάκι να με πηγαίνει περα δωθε στη δουλειά 60χλμ καθημερινά και να κάνει αξιοπρεπώς ταξίδι. Ταξίδι σημαίνει δικάβαλο και τριβάλιτσο. Δεν ψάχνω κάτι σπορ, εχω. Δεν θέλω να καίει πολύ, δεν θέλω να βγάζει ζημιές καθώς θα κάνει πολλα χλμ και δεν θέλω να ειναι πάλι στρομ.

Μπατζετ δεν εχω ορισει ακομη. Υποθέτω οτι το ταβάνι μου ειναι καμία τρελλλλή ευκαιρία άφρικα ή τενερε στα 8-8μιση. Εχω απορρίψει οτιδήποτε ειναι χοντα εκτός της άφρικα, το μικρο tracer γιατι μονο το 2020 μου αρέσει αλλα σε αυτα τα λεφτα παω σε τενερε, και το βερσυς γιατι ειναι σαν το στρομ.

STF
31/07/2020, 21:20
Το strom έχει αρχίσει να δείχνει τα χρόνια του (15 σε λίγους μήνες...) και να ζητάει λεφτα. Τώρα εχει 150κ χλμ και σε 1 χρόνο που πρεπει να βρω τι θα πάρω θα έχει 180κ χλμ. Πρέπει να φύγει πριν αρχισει να ζητάει λεφτα το μοτερ. Ακόμα ειμαστε στα γύρω γυρω. Μίζες, τρόμπες, πηνια κτλ. Θέλω ενα μηχανάκι να με πηγαίνει περα δωθε στη δουλειά 60χλμ καθημερινά και να κάνει αξιοπρεπώς ταξίδι. Ταξίδι σημαίνει δικάβαλο και τριβάλιτσο. Δεν ψάχνω κάτι σπορ, εχω. Δεν θέλω να καίει πολύ, δεν θέλω να βγάζει ζημιές καθώς θα κάνει πολλα χλμ και δεν θέλω να ειναι πάλι στρομ.

Μπατζετ δεν εχω ορισει ακομη. Υποθέτω οτι το ταβάνι μου ειναι καμία τρελλλλή ευκαιρία άφρικα ή τενερε στα 8-8μιση. Εχω απορρίψει οτιδήποτε ειναι χοντα εκτός της άφρικα, το μικρο tracer γιατι μονο το 2020 μου αρέσει αλλα σε αυτα τα λεφτα παω σε τενερε, και το βερσυς γιατι ειναι σαν το στρομ.

Το Tenere 700 ξέχασε το για δικάβαλο ταξίδι. Πολύ καλό για μονοκάβαλο αλλά στο δικάβαλο και σε σχέση με το υπάρχουν που έχεις, είναι μέρα με τη νύχτα. Υπάρχει σέλα comfort για τη θέση του συνοδηγού αλλά θα τη συνιστούσα μόνο αν οι συχνές στάσεις δεν είναι πρόβλημα. Αν η συνεπιβάτιδα είναι μικροκαμωμένη καλύτερα το νέο Tracer 700.

giorgosb
31/07/2020, 21:34
Χμμ.. άρα ψάχνεις κάτι με 21 τροχό, γύρω στα 8-8μιση; :hmm:

Το πρώτο που σκέφτηκα ήταν το Tiger 800 XC, αλλά τα χλμ που γράφεις είναι μπόλικα..

basilis_k6
31/07/2020, 21:44
αλλά τα χλμ που γράφεις είναι μπόλικα..
αστα... κοιτάω και για leasing

DrBig
31/07/2020, 21:56
Το strom έχει αρχίσει να δείχνει τα χρόνια του (15 σε λίγους μήνες...) και να ζητάει λεφτα. Τώρα εχει 150κ χλμ και σε 1 χρόνο που πρεπει να βρω τι θα πάρω θα έχει 180κ χλμ. Πρέπει να φύγει πριν αρχισει να ζητάει λεφτα το μοτερ. Ακόμα ειμαστε στα γύρω γυρω. Μίζες, τρόμπες, πηνια κτλ. Θέλω ενα μηχανάκι να με πηγαίνει περα δωθε στη δουλειά 60χλμ καθημερινά και να κάνει αξιοπρεπώς ταξίδι. Ταξίδι σημαίνει δικάβαλο και τριβάλιτσο. Δεν ψάχνω κάτι σπορ, εχω. Δεν θέλω να καίει πολύ, δεν θέλω να βγάζει ζημιές καθώς θα κάνει πολλα χλμ και δεν θέλω να ειναι πάλι στρομ.

Μπατζετ δεν εχω ορισει ακομη. Υποθέτω οτι το ταβάνι μου ειναι καμία τρελλλλή ευκαιρία άφρικα ή τενερε στα 8-8μιση. Εχω απορρίψει οτιδήποτε ειναι χοντα εκτός της άφρικα, το μικρο tracer γιατι μονο το 2020 μου αρέσει αλλα σε αυτα τα λεφτα παω σε τενερε, και το βερσυς γιατι ειναι σαν το στρομ.

Κατι μου λεει πως θα ειναι παλι στρομ :D

karellen
31/07/2020, 22:01
Μπορείς να βρεις versys 1000.

basilis_k6
31/07/2020, 22:06
Κατι μου λεει πως θα ειναι παλι στρομ :D

εκεί μας κατάντησαν νίκο τσιαμτσίκα...

Looter
31/07/2020, 22:20
Για πολλά χιλιόμετρα , αξιόπιστο και πολύ μικρή κατανάλωση ίσως θα άξιζε να ρίξεις μια μάτια και στο NC750X

KotsosDR
31/07/2020, 22:34
https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/honda-africa-twin-800-erhetai-transalp-toy-2021-pagkosmia-protia-toy

Αφού είσαι στη αναμονή, δεν περιμένεις λίγο ακόμα ;

Looter
31/07/2020, 22:41
https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/honda-africa-twin-800-erhetai-transalp-toy-2021-pagkosmia-protia-toy

Αφού είσαι στη αναμονή, δεν περιμένεις λίγο ακόμα ;

Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι λόγω EURO5 θα δούμε μέχρι το τέλος του χρόνου ΠΟΛΛΕΣ αλλαγές. Αν κάποιος δε βιάζεται , ίσως το καλύτερο είναι να περιμένει.

stefanos
31/07/2020, 22:48
Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι λόγω EURO5 θα δούμε μέχρι το τέλος του χρόνου ΠΟΛΛΕΣ αλλαγές. Αν κάποιος δε βιάζεται , ίσως το καλύτερο είναι να περιμένει.

Οι αλλαγές λόγω euro5 μόνο προς το χειρότερο είναι.

basilis_k6
31/07/2020, 22:49
https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/honda-africa-twin-800-erhetai-transalp-toy-2021-pagkosmia-protia-toy

Αφού είσαι στη αναμονή, δεν περιμένεις λίγο ακόμα ;

οι τιμές έχουν ανέβει αρκετά οπότε και να έρθει θα ειναι πάνω απο 10κ ευρω. Μήν ειναι και στα 11. Το αφρικα ειναι 14+ οπότε δεν με βλέπω να πιάνω τέτοια νούμερα.

STF
31/07/2020, 22:54
οι τιμές έχουν ανέβει αρκετά οπότε και να έρθει θα ειναι πάνω απο 10κ ευρω. Μήν ειναι και στα 11. Το αφρικα ειναι 14+ οπότε δεν με βλέπω να πιάνω τέτοια νούμερα.

Έχεις όμως περιθώριο να περιμένεις λίγους μήνες κι εγώ θα περίμενα. Ποτέ δε ξέρεις τι μπορεί να εμφανιστεί. Θεωρώ το καλοκαίρι πολύ κακή επιλογή για αγορά μοτό.

basilis_k6
31/07/2020, 22:59
Έχεις όμως περιθώριο να περιμένεις λίγους μήνες κι εγώ θα περίμενα. Ποτέ δε ξέρεις τι μπορεί να εμφανιστεί. Θεωρώ το καλοκαίρι πολύ κακή επιλογή για αγορά μοτό.

για αρχή 2021 κοιτάω δεν βιάζομαι. λες το τενερε δεν κάνει για δικάβαλο ε? με σκοτώνεις...Πρεπει να το δοκιμάσω.

doctoras
31/07/2020, 23:14
Δε βρισκεις μια συγυρισμενη και περιποιημένη milfαρα να κανεις δουλεια δου για μια ζωη, πληρεί όλα τα κριτήρια που εβαλες κανει αναβάθμιση απο οτι ειχες και θα σου περισεψουν για βολτες
420006
420007
420008

basilis_k6
31/07/2020, 23:22
Δε βρισκεις μια συγυρισμενη και περιποιημένη milfαρα να κανεις δουλεια δου για μια ζωη, πληρεί όλα τα κριτήρια που εβαλες κανει αναβάθμιση απο οτι ειχες και θα σου περισεψουν για βολτες


απο μιλφ σε μιλφ θα παω? κάνω πολλα χλμ για να κοιτάξω παλιο μηχανάκι. Πρέπει να ειναι μοντέλο 6-7 ετών το πολύ. Ιδανικά θέλω κάτι του 2013-2017 με 30-40κ χλμ, να με βγάλει μια 8άρα χρόνια.

Acacius
01/08/2020, 00:05
Με δεδομένα τα ζητούμενά σου, το πρώτο που πέρασε από το μυαλό μου ήταν το NC7#0(X), όπως έγραψε κι ο looter παραπάνω. Ίσως λίγο ξενέρωτο, αλλά πρέπει να σε καλύπτει, ειδικά στη "χιλιομετροφαγία".

Εναλλακτικά, KLE :lol:

nic mor
01/08/2020, 00:17
Γενικά όταν υπάρχει τόση απόσταση καθημερινά,
ξέρεις ότι καταστρέφεις οποίο όχημα χρησιμοποιείς.
Είτε λόγω φυσικής φθοράς είτε σε μεταπώληση λόγω πολλών χμ.

Την λύση μηχανή (όποια γουστάρεις) και παπί
για εργάτη την σκέφτεσαι;
Το έκανα για 12χρόνια 58χμ την ημέρα, τα 6 με παπι,τα 6 με ττ250* και η μηχανή εγραφε 10000 το χρόνο, από βόλτες μόνο.

Σίγουρα δεν παρέχει την ασφάλεια της μηχανής, αλλά με λίγη παραπάνω προσοχή θα είσαι οκ.
Από εκεί και πέρα θα κάνεις απόσβεση από κόστος βενζίνης και
αναλώσιμων και το βασικότερο η μηχανή που θα πάρεις δεν θα καταστραφεί και θα την κρατήσεις όσο θες εσύ και όχι μέχρι να αρχίσει να ζητάει.



*Το ττ ήταν απόλαυση και σε δρόμο και σε βουνό, αλλά στο κομμάτι "παω οικονομικά στην δουλειά" καμία σχέση !
Πολύ πιο κοντά σε έξοδα μεγάλης μηχανής και καμία σχέση με την οικονομική συντήρηση του παπιου.

basilis_k6
01/08/2020, 00:39
Γενικά όταν υπάρχει τόση απόσταση καθημερινά,
ξέρεις ότι καταστρέφεις οποίο όχημα χρησιμοποιείς.
Είτε λόγω φυσικής φθοράς είτε σε μεταπώληση λόγω πολλών χμ.

Την λύση μηχανή (όποια γουστάρεις) και παπί
για εργάτη την σκέφτεσαι;
Το έκανα για 12χρόνια 58χμ την ημέρα, τα 6 με παπι,τα 6 με ττ250* και η μηχανή εγραφε 10000 το χρόνο, από βόλτες μόνο.

Σίγουρα δεν παρέχει την ασφάλεια της μηχανής, αλλά με λίγη παραπάνω προσοχή θα είσαι οκ.
Από εκεί και πέρα θα κάνεις απόσβεση από κόστος βενζίνης και
αναλώσιμων και το βασικότερο η μηχανή που θα πάρεις δεν θα καταστραφεί και θα την κρατήσεις όσο θες εσύ και όχι μέχρι να αρχίσει να ζητάει.



*Το ττ ήταν απόλαυση και σε δρόμο και σε βουνό, αλλά στο κομμάτι "παω οικονομικά στην δουλειά" καμία σχέση !
Πολύ πιο κοντά σε έξοδα μεγάλης μηχανής και καμία σχέση με την οικονομική συντήρηση του παπιου.

Εχω εργατη. Δεν πάω πόλη όμως, αττικη οδο παω. Δεν θα έκανα τόσα χλμ με ταχυτητες 120+ πάνω σε μικρή μοτο. Οριακα με cb500..

giorgosb
01/08/2020, 02:15
Υποθέτω οτι το ταβάνι μου ειναι καμία τρελλλλή ευκαιρία άφρικα ή τενερε στα 8-8μιση.

Λένε ότι για δικάβαλο δεν ενδείκνυται, αλλά είναι η μόνη αγγελία σε μεταχειρισμένο, στα 8.800 https://www.car.gr/30224622-yamaha-xtz-tenere

basilis_k6
01/08/2020, 02:19
Λένε ότι για δικάβαλο δεν ενδείκνυται, αλλά είναι η μόνη αγγελία σε μεταχειρισμένο, στα 8.800 https://www.car.gr/30224622-yamaha-xtz-tenere

ναι σκέφτηκα να παω να το δω αλλα ειναι νωρις τωρα και η κατάσταση δεν ειναι για αγορες. δεν ξερουμε τι μας ξημερώνει αυριο.

giorgosb
01/08/2020, 02:46
Είναι κι αυτό ναι.. ας περάσει ο χειμώνας καλύτερα

The_Scientist
01/08/2020, 06:12
Δεν είναι κακή ιδέα το cbf που ανέφερε κάποιος πριν. Αν τα χιλιόμετρα που γράφεις είναι σε ανοιχτό δρόμο, γιατί να μη σου βγάλει 8 χρόνια απροβληματιστα??

Δεν έχω προσωπική εμπειρία από κατανάλωση κλπ, αλλά για τα δεδομένα σου, νομίζω θα μπορούσε να μπει στις επιλογές σου κάτι τέτοιο (ενδεικτικά).

Όσο νάναι είναι σεβαστή η απόσταση μεταξύ 4κ και 7-8κ, αλλά εσύ ξέρεις καλύτερα.

https://www.car.gr/30712035-honda-cbf-1000

toyar
01/08/2020, 06:43
Για τέτοια και τοση χρήση θες καινούριο
0 χλμ χρηματοδότηση εγγύηση
Προκαταβολή το κεφάλαιο σου και τα ρέστα δόσεις
Το καλύτερο μεταχειρισμένο να βρεις ότι γλυτώσεις στην αγορά θα στα ζητήσει γρήγορα σε αναλωσιμα
Πάντως να ξέρεις ότι υπάρχουν αναφορές για στρομ με τα διπλάσια χλμ απ' το δικό σου χωρίς θεμα

Nostradamus
01/08/2020, 10:51
Γιατί όχι στρομ ξανά?

basilis_k6
01/08/2020, 11:29
Γιατί όχι στρομ ξανά?

βαρέθηκα.. Είναι ακόμη το καλύτερο μηχανάκι που μπορείς να βρεις στα μεταχειρισμένα αλλα το οδηγαω καθημερινα 8 χρόνια.


Για τέτοια και τοση χρήση θες καινούριο
0 χλμ χρηματοδότηση εγγύηση
Προκαταβολή το κεφάλαιο σου και τα ρέστα δόσεις
Το καλύτερο μεταχειρισμένο να βρεις ότι γλυτώσεις στην αγορά θα στα ζητήσει γρήγορα σε αναλωσιμα
Πάντως να ξέρεις ότι υπάρχουν αναφορές για στρομ με τα διπλάσια χλμ απ' το δικό σου χωρίς θεμα

καινουργιο δεν με συμφερει γιατι χάνω πολλα λεφτα πολύ γρήγορα. Τα στρομ όντως βγάζουν πολλά χλμ αλλα το δικό μου δεν το έχω 1ο χέρι. Επίσης το οτι βγάζουν πολλα χλμ δεν σημαινει οτι δεν ζητάνε λεφτά μετά τα 200κ. Νομίζω το να σπρώχνεις λεφτα σε ενα μηχανάκι με αξία κάτω απο 2000ε ειναι λίγο ανούσιο. Ειδικά εφόσον μπορείς να πας με μια μικρή διαφορά χρημάτων (2κ παιρνω αν το δωσω και βάζω αλλα 3κ) σε κάτι πολύ πιο νέο όπως αυτό https://www.car.gr/29981933-honda-cbx-500

George_M.
01/08/2020, 11:39
NC κούτα ζητάς κ δεν το ξέρεις...:beer:

Parking
01/08/2020, 11:40
Κατι μου λεει πως θα ειναι παλι στρομ :D

κι εμένα :D

νεοσσός
01/08/2020, 11:42
Διαβάζω από χθες το θέμα και απορώ πώς ακόμα δεν έχει αναφερθεί το Yamaha Tracer 900. Σε καθημερινή χρήση θα σου καίει περίπου 10% περισσότερο από το V-Strom. Είναι άνετο για δικάβαλο, πολύ δυνατό για ταξίδια, αν επιλέξεις να ανοίξεις το γκάζι. Αν δεν ανοίξεις το γκάζι, είναι σχετικά οικονομικό. Αν θέλεις οικονομία και άνεση, αλλά λιγότερη δύναμη, πας σε Tracer 700, αλλά έγραψες εξ αρχής ότι δε σου αρέσει. Ούτε σε εμένα αρέσει το πρώτης γενιάς Tracer 700.

Πενταετίας Tracer 900 βρίσκεις με 7.000€. Μόνο θέμα που γνωρίζω, είναι το ταρακούνημα σε ταχύτητες άνω των 160 km/h για τα μοντέλα της πρώτης γενιάς. Από το 2018 και μετά, νομίζω ότι λύθηκε.

basilis_k6
01/08/2020, 12:02
Διαβάζω από χθες το θέμα και απορώ πώς ακόμα δεν έχει αναφερθεί το Yamaha Tracer 900. Σε καθημερινή χρήση θα σου καίει περίπου 10% περισσότερο από το V-Strom. Είναι άνετο για δικάβαλο, πολύ δυνατό για ταξίδια, αν επιλέξεις να ανοίξεις το γκάζι. Αν δεν ανοίξεις το γκάζι, είναι σχετικά οικονομικό. Αν θέλεις οικονομία και άνεση, αλλά λιγότερη δύναμη, πας σε Tracer 700, αλλά έγραψες εξ αρχής ότι δε σου αρέσει (ούτε σε εμένα αρέσει το πρώτης γενιάς Tracer 700).

Πενταετίας Tracer 900 βρίσκεις με 7.000€. Μόνο θέμα που γνωρίζω είναι το ταρακούνημα σε ταχύτητες άνω των 160 km/h για τα μοντέλα της πρώτης γενιάς. Από το 2018 και μετά νομίζω ότι λύθηκε.

ειναι στις πρωτες επιλογές μου. σε μερικούς μήνες (λογω και της κατάστασης) θα έχει πολύ μτχ 2018+ στο καρ. νομιζω και εγω οτι ειναι η καλύτερη επιλογή αυτή τη στιγμη. Βέβαια θυσιάζεις τελειώς τον off χαρακτήρα με το 900. Οσο ναναι με χαλάει λίγο αυτο. Υποθέτω φέτος πριν το λανσάρισμα των μοντέλων 2021 θα δουμε καλές προσφορές. Εκει ποντάρω αν τελικά παω σε κούτα.

Looter
01/08/2020, 14:00
ειναι στις πρωτες επιλογές μου. σε μερικούς μήνες (λογω και της κατάστασης) θα έχει πολύ μτχ 2018+ στο καρ. νομιζω και εγω οτι ειναι η καλύτερη επιλογή αυτή τη στιγμη. Βέβαια θυσιάζεις τελειώς τον off χαρακτήρα με το 900. Οσο ναναι με χαλάει λίγο αυτο. Υποθέτω φέτος πριν το λανσάρισμα των μοντέλων 2021 θα δουμε καλές προσφορές. Εκει ποντάρω αν τελικά παω σε κούτα.

Φίλε τα Yamaha 1-3 ετών στο car όσο τα έψαχνα ήταν να τρέχεις μακριά με τα λεφτά που ζητούσαν. Αρκετά μηχανάκια τα ζητούσαν μετά από 1.5 χρόνο χρήση και 10.000+ χιλιόμετρα 300-500 ευρώ κάτω από την τιμή της κούτας. Έβλεπα και τις τιμές Αγγλία-Ιταλία-Γερμανία για τα ίδια μηχανάκια και με λιγότερα χιλιόμετρα και τραβούσα τα μαλλιά μου.

Οι καμπύλες στην πτώση τιμών για μεταχειρισμένα είναι πολύ συγκεκριμένες , ότι και να ζητάνε στο car. Προσπάθησε να βρεις ένα μοντέλο που να σε καλύπτει στη ΣΩΣΤΗ τιμή γιατί αλλιώς αν το μετανιώσεις ή αν σου βγάλει θέματα και θες να το δώσεις θα χάσεις μεγάλο μέρος των χρημάτων σου. Αλλιώς ΚΟΥΤΑ ασυζητητί.

Το ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ που έψαχνα να αγοράσω το πρώτο μου σκούτερ εβλεπα και το Yamaha Xmax 300. Υπάρχουν ΕΝΕΡΓΕΣ αγγελίες ΙΔΙΩΤΩΝ από τότε σήμερα που μπήκα από περιέργεια να το δω. Καταλαβαίνεις πόσο στρεβλή είναι η αγορά...

STF
01/08/2020, 15:35
Φίλε τα Yamaha 1-3 ετών στο car όσο τα έψαχνα ήταν να τρέχεις μακριά με τα λεφτά που ζητούσαν. Αρκετά μηχανάκια τα ζητούσαν μετά από 1.5 χρόνο χρήση και 10.000+ χιλιόμετρα 300-500 ευρώ κάτω από την τιμή της κούτας. Έβλεπα και τις τιμές Αγγλία-Ιταλία-Γερμανία για τα ίδια μηχανάκια και με λιγότερα χιλιόμετρα και τραβούσα τα μαλλιά μου.

Οι καμπύλες στην πτώση τιμών για μεταχειρισμένα είναι πολύ συγκεκριμένες , ότι και να ζητάνε στο car. Προσπάθησε να βρεις ένα μοντέλο που να σε καλύπτει στη ΣΩΣΤΗ τιμή γιατί αλλιώς αν το μετανιώσεις ή αν σου βγάλει θέματα και θες να το δώσεις θα χάσεις μεγάλο μέρος των χρημάτων σου. Αλλιώς ΚΟΥΤΑ ασυζητητί.

Το ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ που έψαχνα να αγοράσω το πρώτο μου σκούτερ εβλεπα και το Yamaha Xmax 300. Υπάρχουν ΕΝΕΡΓΕΣ αγγελίες ΙΔΙΩΤΩΝ από τότε σήμερα που μπήκα από περιέργεια να το δω. Καταλαβαίνεις πόσο στρεβλή είναι η αγορά...

Στην Ελλάδα ζούμε, άλλο η τιμή αναφοράς άλλο η τιμή που τελικά (αργά ή γρήγορα) πουλιέται μια μοτοσυκλέτα. Και σε βρίσκω υπερβολικό, εγώ τουλάχιστον δεν το έχω συναντήσει, έχω δει πολλές φορές τιμές 1000 ευρώ κάτω που και αυτό με τα στάνταρ που θέτεις δεν είναι λογικό και θα συμφωνούσα μαζί σου έτσι και αλλιώς. Όμως η αλήθεια τελικά είναι πως...

...όλοι τις τσιμπάνε γιατί αν βάλουν από την αρχή τη τιμή που έχουν στο μυαλό τους το παζάρι θα γίνει και πάλι και μάλιστα με εκνευριστικό τρόπο. Οι υποψήφιοι αγοραστές είναι χειρότεροι από τους πωλητές, μη το ψάχνεις. Μη τα βάζετε μόνο με τους πωλητές.

Άσε που δεν είναι λίγες οι φορές που έχω δει τον ίδιο που κριτικάρει για τις τιμές πώλησης να αλλάζει πλεύση όταν έρχεται η σειρά του να πουλήσει!

Μια χαρά τιμές βρίσκεις στο CAR αν ξέρεις: α) τι θέλεις, β) μέχρι πόσα πραγματικά θέλεις να δώσεις για κάτι σωστό, γ) τι θέλεις να πάρεις και κυρίως... να περιμένεις. Τις τιμές τις διαμορφώνει η αγορά (στη περίπτωση μας η Ελληνική) και όχι ο πωλητής, αυτό είναι νόμος. Όποιος έχει τιμές έξω από αυτό το πλαίσιο... πρέπει και να το υποστηρίξει.

basilis_k6
01/08/2020, 17:18
Στην Ελλάδα ζούμε, άλλο η τιμή αναφοράς άλλο η τιμή που τελικά (αργά ή γρήγορα) πουλιέται μια μοτοσυκλέτα. Και σε βρίσκω υπερβολικό, εγώ τουλάχιστον δεν το έχω συναντήσει, έχω δει πολλές φορές τιμές 1000 ευρώ κάτω που και αυτό με τα στάνταρ που θέτεις δεν είναι λογικό και θα συμφωνούσα μαζί σου έτσι και αλλιώς. Όμως η αλήθεια τελικά είναι πως...

...όλοι τις τσιμπάνε γιατί αν βάλουν από την αρχή τη τιμή που έχουν στο μυαλό τους το παζάρι θα γίνει και πάλι και μάλιστα με εκνευριστικό τρόπο. Οι υποψήφιοι αγοραστές είναι χειρότεροι από τους πωλητές, μη το ψάχνεις. Μη τα βάζετε μόνο με τους πωλητές.

Άσε που δεν είναι λίγες οι φορές που έχω δει τον ίδιο που κριτικάρει για τις τιμές πώλησης να αλλάζει πλεύση όταν έρχεται η σειρά του να πουλήσει!

Μια χαρά τιμές βρίσκεις στο CAR αν ξέρεις: α) τι θέλεις, β) μέχρι πόσα πραγματικά θέλεις να δώσεις για κάτι σωστό, γ) τι θέλεις να πάρεις και κυρίως... να περιμένεις. Τις τιμές τις διαμορφώνει η αγορά (στη περίπτωση μας η Ελληνική) και όχι ο πωλητής, αυτό είναι νόμος. Όποιος έχει τιμές έξω από αυτό το πλαίσιο... πρέπει και να το υποστηρίξει.

δεν εχω προβλημα με τις τιμες, μηχανη θα βρω και σε καλή τιμη. τα tracer 900 όντως τα έχουν γενικώς τσιμπημένα γιατι ειναι τωρα στα φορτε τους και όπως κάνει πάντα η yamaha ανεβάζει τιμές μετά το 1ο μοντέλο και σκοτώνει την αγορά μεταχειρισμένου. Σωστη πρακτικη imo.

Το βασικό μου πρόβλημα ειναι οτι θα ήθελα κάτι σαν το smt αλλα δεν εχω λεφτα να το πάρω (και μάλλον καίει αρκετά) η κάτι σαν αφρικα που επισης δεν εχω λεφτα να πάρω. Κάτω απο αυτα βρίσκεται το βασίλειο του vstrom δυστυχως. Μόνη εξαιρεση το tenere που πρέπει να δοκιμάσω. Εκτός αμα κάνει καμια κέντα η honda και βγάλει κανα ωραιο τρανσάλπ που δεν νομίζω...

STF
01/08/2020, 17:37
δεν εχω προβλημα με τις τιμες, μηχανη θα βρω και σε καλή τιμη. τα tracer 900 όντως τα έχουν γενικώς τσιμπημένα γιατι ειναι τωρα στα φορτε τους και όπως κάνει πάντα η yamaha ανεβάζει τιμές μετά το 1ο μοντέλο και σκοτώνει την αγορά μεταχειρισμένου. Σωστη πρακτικη imo.

Το βασικό μου πρόβλημα ειναι οτι θα ήθελα κάτι σαν το smt αλλα δεν εχω λεφτα να το πάρω (και μάλλον καίει αρκετά) η κάτι σαν αφρικα που επισης δεν εχω λεφτα να πάρω. Κάτω απο αυτα βρίσκεται το βασίλειο του vstrom δυστυχως. Μόνη εξαιρεση το tenere που πρέπει να δοκιμάσω. Εκτός αμα κάνει καμια κέντα η honda και βγάλει κανα ωραιο τρανσάλπ που δεν νομίζω...

Επειδή αναφέρεσαι στο νέο έτος.... έχε το νού σου για καμία προσφορά Suzuki V-strom 1050 αλλά το απλό που το δίνει τώρα στα 12.500 χιλιάρικα. Επίσης μέχρι τότε μπορεί να σκάσει και κανά μεταχειρισμένο.
Λένε πολλοί ότι είναι το ίδιο με το προηγούμενο αλλά προσωπικά πιστεύω πως έχει αρκετή διαφορά στη "καβάλα" το ένα από το άλλο (οδήγησα το 1050 ΧΤ και έμεινα ενθουσιασμένος). Ίσως είναι πολύ μακριά από τα πλάνα σου κάτι τέτοιο, βάλτο σε μια γωνίτσα των σκέψεων σου.

toyar
01/08/2020, 18:21
βαρέθηκα.. Είναι ακόμη το καλύτερο μηχανάκι που μπορείς να βρεις στα μεταχειρισμένα αλλα το οδηγαω καθημερινα 8 χρόνια.



καινουργιο δεν με συμφερει γιατι χάνω πολλα λεφτα πολύ γρήγορα. Τα στρομ όντως βγάζουν πολλά χλμ αλλα το δικό μου δεν το έχω 1ο χέρι. Επίσης το οτι βγάζουν πολλα χλμ δεν σημαινει οτι δεν ζητάνε λεφτά μετά τα 200κ. Νομίζω το να σπρώχνεις λεφτα σε ενα μηχανάκι με αξία κάτω απο 2000ε ειναι λίγο ανούσιο. Ειδικά εφόσον μπορείς να πας με μια μικρή διαφορά χρημάτων (2κ παιρνω αν το δωσω και βάζω αλλα 3κ) σε κάτι πολύ πιο νέο όπως αυτό https://www.car.gr/29981933-honda-cbx-500

ο συλλογισμος σου δεν ειναι σωστος
λεφτα απ το καινουριο χανεις αν το πουλησεις γρηγορα η αν δεν το χρησιμοποιεις
αν σκοπευεις να το κρατησεις και να γραφεις χλμ το καινουριο ειναι μονοδρομος αν μπορεις να διαθεσεις τα χρηματα

BLiTzER
01/08/2020, 18:27
Ειδικά εφόσον μπορείς να πας με μια μικρή διαφορά χρημάτων (2κ παιρνω αν το δωσω και βάζω αλλα 3κ)...

Της θεωρητικής κι εσύ; :lol:



Ισχύει ό,τι έγραψε ο αποπάνω πάντως. Εγώ δε θα αγόραζα ποτέ καινούριο, γιατί δε θα κρατήσω ποτέ κάτι πάνω από 2-3 χρόνια (συνήθως, αν κλείσει χρόνο, είμαι τυχερός), αλλά για κάποιον που κρατάει τα οχήματά του για 8-10 χρόνια, δεν είναι κακό deal.

basilis_k6
01/08/2020, 19:11
Της θεωρητικής κι εσύ; :lol:



Ισχύει ό,τι έγραψε ο αποπάνω πάντως. Εγώ δε θα αγόραζα ποτέ καινούριο, γιατί δε θα κρατήσω ποτέ κάτι πάνω από 2-3 χρόνια (συνήθως, αν κλείσει χρόνο, είμαι τυχερός), αλλά για κάποιον που κρατάει τα οχήματά του για 8-10 χρόνια, δεν είναι κακό deal.

2+3=5
τεχνολογική αν θυμάμαι καλα... :lol:

Δεν σκοπευω να κρατήσω κάτι τοσα χρόνια. ουτε το στρομ σκοπευα να το κρατησω αλλα η αγορά καινουργιου έκατσε άσχημα με αποτέλεσμα να πουλάνε μεταχειρισμένα σε τιμές αστείες. Ετσι έμεινα τοσα χρονια με αυτο και η αληθεια ειναι οτι μονο ενα τέτοιο μηχανάκι μπορείς να κρατήσεις πολλα χρονια χωρις να το βαρεθεις. Το βαριέσαι πρακτικα απο την πρώτη μέρα αλλα ξέρεις οτι κάνει καλα (και βαρετά) αυτο που πρεπει να κάνει και δεν αξιζει να το αλλάζεις για κατι παρόμοιο ή σχεδόν ίδιο. Κάθε χρόνο έλεγα θα βγει ενα καλο εργαλείο και θα το πάρω στα μτχ μετά απο 12 μήνες. Πρώτα ήταν το μικρο tracer. Ασχημο, βαρετο, αδύναμο. Πιστέυω η yamaha έπρεπε να τα κάνει εξαρχής 1000 και 800cc αντι για 900/700. Μετά το africa. Πήγε κατευθείαν στο 1000 που ειναι ακριβο. Ελπίζω τωρα να βγάλει 800 μιας που το μεγάλο πήγε στα 1100. Το 790 της ktm το περίμενα πιο φθηνο αλλα έπαιξε στη μεγάλη κατηγορία απόδοσης και τιμής. 14 χιλιάρικα για μεσαίο ον οφ ειναι εκτός λογικής για τα ελληνικα δεδομένα. Το τενερε είναι πολύ κοντα σε αυτό που θέλω.

basilis_k6
03/08/2020, 20:05
Μετά απο έρευνα και μπόλικο youtubing...
Απορρίπτω την αφρικα μιας που τωρα βγηκε το 1100 και οι δημοσιογράφοι αποφάσισαν να μας πουνε πως πραγματικά ειναι το πρώτο μοντέλο και δεν ειναι άξιο των χρημάτων που ζητάει. Απορρίπτω οτιδηποτε πανω απο το tracer900 γιατι ήρθα στα λογικα μου και θέλω κάτι οικονομικο γενικά, κάποια στιγμη κοιτούσα μοτο με 8λ/100 κατανάλωση :priest:
Το μικρό tracer (μονο το 2020) παραμένει χαμηλά στις επιλογές μου, τα στρομ τα απορρίπτω τελείως, ειναι και ασχημα τα καινουργια παναθεμά τα. Εψαξα να δω αν υπάρχουν λύσεις για το τενερε σε φορτωμα και σελα και υπάρχουν. Νομίζω οτι ειναι η πρωτη μου επιλογή και ας χρειαστεί ακομη και σέλα custom για τα 3-4 ταξίδια το χρονο. Αναμένω και τις προσφορές που πιστευω θα παιξουν μετά το καλοκαίρι και μαζευω λεφτα...

νεοσσός
03/08/2020, 20:34
Να φέρεις κανένα από Αγγλία, τώρα που πήρε φόρα το forum, το σκέφτεσαι; Ρώτα τον lospsi και τον Cineboy. Αφού υπάρχει το χρήμα (8,5 Κ €) και κυρίως δε σε πιέζει ο χρόνος, ίσως βρεις κάτι πολύ καλύτερο από αυτά που βρίσκεις στην ελληνική αγορά μεταχειρισμένων.

basilis_k6
03/08/2020, 20:59
Να φέρεις κανένα από Αγγλία, τώρα που πήρε φόρα το forum, το σκέφτεσαι; Ρώτα τον lospsi και τον Cineboy. Αφού υπάρχει το χρήμα (8,5 Κ €) και κυρίως δε σε πιέζει ο χρόνος, ίσως βρεις κάτι πολύ καλύτερο από αυτά που βρίσκεις στην ελληνική αγορά μεταχειρισμένων.

δεν εχω ιδεα πως γινετε αυτο.,.

xaotikos
03/08/2020, 21:35
Σε μηχανές χαμηλής αξίας (Κάτω από 10000-12000) η αγορά από έξω δεν αξίζει τόσο μιας και το κέρδος στην τελική τιμή δεν είναι τόσο μεγάλο. Επίσης, αγορά μηχανής πάνω από 2-3 χρόνων από Αγγλία είναι ρίσκο λόγω αλμυρας =σκουριά.

doctoras
03/08/2020, 21:36
Εφόσον εχεις καθημερινα χλμ κυρίως, γιατι να επιλέξεις το τενερε700 απο το 700ρι τρεισερ?
Υπαρχουν βλέψεις για εκδρομικο εντουρο?
Γιατι για all around χρηση το δευτερο ειναι πιο ευκολο πιο μανιτζεβελο πιο ιδανικό
Και το αγοραζεις σημερα κουτα εντος του μπατζετ που προσδιορισες

STF
03/08/2020, 21:56
τα στρομ τα απορρίπτω τελείως, ειναι και ασχημα τα καινουργια παναθεμά τα.,.

Το είδες από κοντά; Μιλάω πάντα για το 1050. Αν εννοείς το 650, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

Looter
03/08/2020, 23:09
Στην Ελλάδα ζούμε, άλλο η τιμή αναφοράς άλλο η τιμή που τελικά (αργά ή γρήγορα) πουλιέται μια μοτοσυκλέτα. Και σε βρίσκω υπερβολικό, εγώ τουλάχιστον δεν το έχω συναντήσει, έχω δει πολλές φορές τιμές 1000 ευρώ κάτω που και αυτό με τα στάνταρ που θέτεις δεν είναι λογικό και θα συμφωνούσα μαζί σου έτσι και αλλιώς. Όμως η αλήθεια τελικά είναι πως...

...όλοι τις τσιμπάνε γιατί αν βάλουν από την αρχή τη τιμή που έχουν στο μυαλό τους το παζάρι θα γίνει και πάλι και μάλιστα με εκνευριστικό τρόπο. Οι υποψήφιοι αγοραστές είναι χειρότεροι από τους πωλητές, μη το ψάχνεις. Μη τα βάζετε μόνο με τους πωλητές.

Άσε που δεν είναι λίγες οι φορές που έχω δει τον ίδιο που κριτικάρει για τις τιμές πώλησης να αλλάζει πλεύση όταν έρχεται η σειρά του να πουλήσει!

Μια χαρά τιμές βρίσκεις στο CAR αν ξέρεις: α) τι θέλεις, β) μέχρι πόσα πραγματικά θέλεις να δώσεις για κάτι σωστό, γ) τι θέλεις να πάρεις και κυρίως... να περιμένεις. Τις τιμές τις διαμορφώνει η αγορά (στη περίπτωση μας η Ελληνική) και όχι ο πωλητής, αυτό είναι νόμος. Όποιος έχει τιμές έξω από αυτό το πλαίσιο... πρέπει και να το υποστηρίξει.

Όταν διαβάζω τέτοια ποστ πραγματικά ΔΕΝ ξέρω τι να σκεφτώ.
Δε θα σου απαντούσα αλλά το κάνω μπας και βοηθήσω κάποιον φίλο που βλέπει τις τιμές στο car χωρίς να μπορεί να βγάλει άκρη.

Ας βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά..
Για ένα μηχανάκι που εισάγεται και κυκλοφορεί Ευρώπη ή παράγεται και κυκλοφορεί Ευρώπη η ΜΟΝΗ διαφορά που δικαιολογείται στην τελική τιμή είναι η διαφορά του ΦΠΑ..
Πχ. αν η Αγγλία έχει 20% ΦΠΑ στις μηχανές και η Ελλάδα 24% , δικαιολογείται μια διαφορά της τάξης του 4% στην τελική τιμή της ΚΟΥΤΑΣ...

Και αυτός ο κανόνας όμως πολλές φορές ΔΕΝ ισχύει όπως πχ. στα SYM Ελλάδα αν ο τοπικός αντιπρόσωπος θέλει να ακολουθήσει μια πιο επιθετική πολιτική μειώνοντας το κέρδος του στην πώληση.
Γενικά όμως τα περιθώρια κέρδους που προτείνονται από τους κατασκευαστές είναι συγκεκριμένα και όταν βλέπεις διαφορές ΠΕΡΑΝ του ΦΠΑ εις βάρος σου καλό θα είναι να ξέρεις ότι τα λεφτάκια σου μπαίνουν ως κέρδος στην τσέπη του εισαγωγέα.

Από εκεί και πέρα όταν ψάχνω για αγορά μεταχειρισμένης μηχανής ή αυτοκινήτου:

1. Βλέπω ΠΡΩΤΑ τις τιμές της κούτας για μετρητά που δίνει η εδώ αντιπροσωπεία.
2. Τις συγκρίνω με τις τιμές ΚΟΥΤΑΣ στις αγορές Ιταλίας-Γερμανίας-Αγγλίας και αν προκύπτουν υπερκοστολογήσεις από την τοπική αντιπροσωπεία ΔΕΝ υιοθετώ ως τιμή αναφοράς αυτή αλλά την μέση τιμή Αγγλίας-Ιταλίας-Γερμανίας με ΦΠΑ 24% που έχει η Ελλάδα.
3. Σε 3-4 μεγάλα site μεταχειρισμένων των παραπάνω χωρών βλέπω τον μέσο όρο τιμών στα μοντέλα που με ενδιαφέρουν. πχ Triumph tiger 800 2013-2014 κάτω από 40.000 χιλιόμετρα , V-strom 2015-2016 κάτω από 35.000km. H 2ετία προσαρμόζεται ώστε να ΜΗΝ έχει αλλάξει το μοντέλο.

Όπως βλέπεις δε μιλάω για χαμηλότερες τιμές αλλά για Μ.Ο τιμών. ;)

Αφού έχω τις παραπάνω τιμές μπαίνω στο car και μπορώ να ΚΡΙΝΩ αν αυτό που βλέπω είναι μια σωστή τιμή , πόσο απέχει από τον μέσο όρο και μετά προχωράω στην περαιτέρω εξέταση κάποιας συγκεκριμένης αγγελίας ώστε να τσεκάρω τη συγκεκριμένη-μηχανή αυτοκίνητο.

-Αν πχ είναι σαπάκι , θα το προσπεράσω ανεξάρτητα της τιμής.
-Αν είναι κοντά στο Μ.Ο θα κάνω ένα μικρό παζάρι αφού συμφωνήσω για μηχανικό έλεγχο.
-Αν είναι κάτω από το Μ.Ο θα προχωρήσω σε μηχανικό έλεγχο.
-Αν είναι ΠΟΛΥ πάνω από το Μ.Ο τιμής που έχω θα σκεφτώ σοβαρά αν έχω το χρόνο να το φέρω από έξω καθώς θα μπορώ να το πουλήσω μετά από 1-2 χρόνια στα ίδια λεφτά ή και με κέρδος.

Γενικά σε ΟΛΕΣ τις εμπορικές μηχανές στην Ελλάδα , στις περισσότερες YAMAHA καθώς και σε αρκετές HONDA οι τιμές στο car είναι αδικαιολόγητα υψηλές.
Αυτό συμβαίνει επειδή οι κάτοχοι προφανώς χρησιμοποιούν τις μηχανές ως καθημερινά εργαλεία και δεν αντέχουν οικονομικές απώλειες ή σε άλλες περιπτώσεις επειδή απλά αρνούνται να αποδεχτούν ότι μια μηχανή που κάθεται στο γραράζ χάνει καθημερινά την αξία της. Αυτός είναι και ο λόγος που θα δείτε ΠΟΛΛΕΣ εισαγόμενες μηχανές σε εμπόρους τις οποίες θα πρέπει να αποφύγετε τρέχοντας μακριά. Οι έμποροι βλέποντας τη στρεβλή κατάσταση σε αρκετά μοντέλα με μέσους όρους τιμών στο θεό πάνε και εισάγουν χρέπια , γυρίζουν χιλιόμετρα και τα σουλουπώνουν ώστε να πουληθούν με σεβαστό κέρδος ανά κομμάτι..

Γενικότερα αν κάποιος ψάχνει μηχανή μέχρι 40.000km θα του πρότεινα το car εφόσον ακολουθήσει τον παραπάνω μπούσουλα και βρει μια τίμια τιμή.
Σε μηχανές άνω των 40.000km θα του πρότεινα να δει και το έξω καθώς τις συνθήκες καθημερινού ΣΚΙΣΙΜΑΤΟΣ της Αθήνας στην οποία είναι και οι περισσότερες μηχανές δε θα τιςς βρεις εύκολα σε άλλη χώρα.

Αυτά , ελπίζω να βοήθησα.

Looter
03/08/2020, 23:14
Σε μηχανές χαμηλής αξίας (Κάτω από 10000-12000) η αγορά από έξω δεν αξίζει τόσο μιας και το κέρδος στην τελική τιμή δεν είναι τόσο μεγάλο. Επίσης, αγορά μηχανής πάνω από 2-3 χρόνων από Αγγλία είναι ρίσκο λόγω αλμυρας =σκουριά.


Υπάρχουν αρκετά μοντέλα που όχι μόνο αξίζει , αλλά θα σου έρθει και έτοιμη με 3βάλιτσο και φουλ έξτρα εξοπλισμένη.
Ο φόρος ταξινόμησης κάτω από τα 900 κυβικά είναι μόλις 7% στη μειωμένη αρχική τιμή ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ με βάση την παλαιότητα.

Θα δώσω 1 παράδειγμα :

1. Tracer 900 GT με άδεια του 2018 που έχει ΚΛΕΙΣΕΙ 2 χρόνια.
Τιμή καινούργιου όταν κυκλοφόρησε με ΦΠΑ 12.000 (υποθετικά)
Τιμή χονδρικής χωρίς ΦΠΑ 9.000 (υποθετικά)
Για μεταχειρισμένο 2-3 ετών ο δείκτης παλαιότητας είναι 21% , δηλαδή 9.000/1.21 = 7438

Το τέλος ταξινόμησης για αυτή τη μηχανή είναι 7438*0.07 = 520 χοντρικά.
Να βάλω και άλλα 500-600 για one way ticket , βενζίνες - διόδια - πλοία - ξενοδοχεία - πινακίδες πάμε στο χιλιάρικο.
Αν βρεις μια τιμή 1.700-2.000 κάτω κερδίζεις 700-1000 ευρώ και έχεις κάνει και τη βόλταρα σου η οποία έχει αξία ανεκτίμητη.
Αν βαριέσαι να πας στη φέρνουν και κερδίζεις πάλι πάνω-κάτω τα ίδια.

Και αν μιλάμε από Ιταλία ή Γερμανία τα έξοδα είναι σαφώς λιγότερα.

DrBig
04/08/2020, 03:29
Σε μηχανη εκτελωνισμενη απο Αγγλια δε πρεπει να γινει αλλαγη και κατοπτρου προβολεα?

basilis_k6
09/08/2020, 22:05
τις τελευταιες μέρες διαβάζω αρκετά για τα μοντέλα που με ενδιαφέρουν. ειμαι σε δίλλημα για τον αν αξιζει αυτη τη στιγμη το tracer900 με τις τιμές που βλέπω. αν και το ειχα σαν πρωτη επιλογή οι τιμές στα μτχ ειναι αστείες γιατι ειναι το πιο hot μηχανάκι της χρονίας. το tenere θα κοιτάξω τέλος αυγούστου να βρω κανενα test ride. Θέλω ομως και μια γνώμη για το smt990. Βρίσκω μερικά λουλούδια σε τσιμπημένες τιμές αλλα με πολλά εξτρα που θέλω. Βασικά θέλω να ξέρω τι καίει, δεν συμφωνουν οι αποψεις στο ιντερνετ πανω στο θέμα.

xaotikos
09/08/2020, 23:48
Θα σου πω σαν ιδιοκτήτης και όχι σαν πωλητής. Το smt έχει 19 λίτρα τεπόζιτο με 3.7 από αυτό να είναι η ρεζέρβα.
Στοκ βγάζει περίπου 180-200km μέχρι να ανάψει λαμπάκι από full γεμάτο που σημαίνει 7.5-8.5lt/100 σε νορμαλ χρήση.

Από εκεί και πέρα αρχίζει το γαργάλημα, ποσό έχεις ασχοληθεί και τι επιλογές έχει κάνει ο καθένας από αξεσουάρ μάστορες κλπ. Έχω ακούσει ιστορίες με 10lt/100km.
Στο δικό μου, που έχει όμως και full ανοιχτό φιλτροκούτι, εξατμίσεις και custom χάρτη, βλέπω κατανάλωση από 7.0lt/100km έως max 8lt/100km μετρημενο για πάνω από 15.000 χιλιόμετρα σε όλων των ειδών τις συνθήκες. Για την απόλαυση που σου προσφέρει αυτή η μηχανή το θεωρώ αποδεκτό νούμερο.

Acacius
10/08/2020, 00:14
Σε μηχανη εκτελωνισμενη απο Αγγλια δε πρεπει να γινει αλλαγη και κατοπτρου προβολεα?

Λογικά, ναι. Αν θυμάμαι καλά, όσοι περνούσαν τη Μάγχη για τουρισμό περιόριζαν τη δέσμη τοποθετώντας ένα αυτοκόλλητο στον προβολέα. Δεν ξέρω αν είναι νόμιμο και σε ποιες χώρες, ειδικά ως μόνιμη και όχι προσωρινή λύση.

Υποθέτω ότι ακόμα κι αν δεν ενοχλείς τους απέναντι, θα είσαι σχεδόν τυφλός από την άλλη μεριά όπου έπρεπε να δείχνει η δέσμη που "έκοψες". Οπότε η αλλαγή είναι μάλλον μονόδρομος.

xaotikos
10/08/2020, 01:03
Λογικά, ναι. Αν θυμάμαι καλά, όσοι περνούσαν τη Μάγχη για τουρισμό περιόριζαν τη δέσμη τοποθετώντας ένα αυτοκόλλητο στον προβολέα. Δεν ξέρω αν είναι νόμιμο και σε ποιες χώρες, ειδικά ως μόνιμη και όχι προσωρινή λύση.

Υποθέτω ότι ακόμα κι αν δεν ενοχλείς τους απέναντι, θα είσαι σχεδόν τυφλός από την άλλη μεριά όπου έπρεπε να δείχνει η δέσμη που "έκοψες". Οπότε η αλλαγή είναι μάλλον μονόδρομος.
Υποχρεωτικά όχι.
Τώρα για το αν ενοχλούν, κάποιες μοτό έχουν σχετικά οριζόντια δέσμη και δεν εμποδίζουν άλλες πάλι όχι...όποτε κρίνεις και κανείς από ότι κατάλαβα. Δεν ξέρω τι γίνεται εκτός Ελλάδας αλλά δεν έχω δει Βρετανό με «μπαλωμένα» φώτα. Από την άλλη, οι μηχανές είναι έτσι κι αλλιώς διαφορετικές από τα αυτοκίνητα καθώς -πέρα από τα telelever- στις υπόλοιπες η δέσμη παίζει με το άνοιξε κλείσε του γκαζιού.

basilis_k6
10/08/2020, 01:20
Θα σου πω σαν ιδιοκτήτης και όχι σαν πωλητής. Το smt έχει 19 λίτρα τεπόζιτο με 3.7 από αυτό να είναι η ρεζέρβα.
Στοκ βγάζει περίπου 180-200km μέχρι να ανάψει λαμπάκι από full γεμάτο που σημαίνει 7.5-8.5lt/100 σε νορμαλ χρήση.

Από εκεί και πέρα αρχίζει το γαργάλημα, ποσό έχεις ασχοληθεί και τι επιλογές έχει κάνει ο καθένας από αξεσουάρ μάστορες κλπ. Έχω ακούσει ιστορίες με 10lt/100km.
Στο δικό μου, που έχει όμως και full ανοιχτό φιλτροκούτι, εξατμίσεις και custom χάρτη, βλέπω κατανάλωση από 7.0lt/100km έως max 8lt/100km μετρημενο για πάνω από 15.000 χιλιόμετρα σε όλων των ειδών τις συνθήκες. Για την απόλαυση που σου προσφέρει αυτή η μηχανή το θεωρώ αποδεκτό νούμερο.

ωστε 7-8... ενδιαφέρον αν και ψηλα για την χρηση που θέλω

DoctoR_k6
10/08/2020, 09:33
Mε 60χλμ καθημερινως κ μοτο με χαμηλοτερη 7.5-8 δεν θα επρεπε να το κοιτας...
Αν θες σονυ κ ντε να φυγεις απο την ασπαστη Σουζι πηγαινε Γιαμαπα.
Αν θες να εχεις το κεφαλι σου ησυχο για μια ακομα 15ετια παρε ξανα Vstrom το καινουριο. :D

RaGe_Raptor
10/08/2020, 09:56
Σε μηχανη εκτελωνισμενη απο Αγγλια δε πρεπει να γινει αλλαγη και κατοπτρου προβολεα?
Iirc
Στο gsxr ρυθμίζεται όχι μόνο το ύψος αλλά και το πέρα δώθε (επιστημονική ορολογία) δίνοντας έτσι τη δυνατότητα για αλλαγή της πλευράς του "spike".
Μπορεί και να κάνω λάθος,θα επιβεβαιωθεί το απόγευμα.

DoctoR_k6
10/08/2020, 10:42
Iirc
Στο gsxr ρυθμίζεται όχι μόνο το ύψος αλλά και το πέρα δώθε (επιστημονική ορολογία) δίνοντας έτσι τη δυνατότητα για αλλαγή της πλευράς του "spike".
Μπορεί και να κάνω λάθος,θα επιβεβαιωθεί το απόγευμα.

Αυτο ψαχνεις?

420146

basilis_k6
10/08/2020, 14:33
Mε 60χλμ καθημερινως κ μοτο με χαμηλοτερη 7.5-8 δεν θα επρεπε να το κοιτας...

ετσι ειναι. εβαλα και αεριο στο αμαξι για να κάνω μερικα χλμ εκει μιας που καίει λιγοτερο και απο το στρομ αλλα μια εχει κινηση, μια βαριεμαι, μια βιαζομαι, μια καποιος το θέλει... τελικα έχω κοψει 3-4χιλιαδες το χρονο απο τη μηχανη μονο.

DoctoR_k6
10/08/2020, 15:36
ετσι ειναι. εβαλα και αεριο στο αμαξι για να κάνω μερικα χλμ εκει μιας που καίει λιγοτερο και απο το στρομ αλλα μια εχει κινηση, μια βαριεμαι, μια βιαζομαι, μια καποιος το θέλει... τελικα έχω κοψει 3-4χιλιαδες το χρονο απο τη μηχανη μονο.

Mε 4 χρονια εγγυηση κ κοντα στα 9Κ το Vstrom ειναι η καλυτερη επιλογη συνυπολογιζοντας πολλους παραγοντες (αξιοπιστια? καταναλωση? φορτωμα? κλπ κλπ).
Suzukαρα κ ξερο ψωμι λεμε.

giorgosb
10/08/2020, 18:22
Πήγαινε στην έκδοση ΧΤ και καλορίζικο! :D

420150

basilis_k6
10/08/2020, 19:20
αν δεν ειχα στρομ θα το έπαιρνα. αλλα ειναι μια απο τα ίδια. είπαμε 8 χρόνια πάνω στο μηχανάκι εχω βαρεθει. ολα θα κριθούν απο το test ride του τενερε. άλλωστε πάντα προτιμούσα τα on off απο τα ψευτο ον οφ σαν το στρομ. αν δεν με ικανοποιεί παω στο traer 900 που έχει και γκάζι να γουστάρω..

harris_x
10/08/2020, 19:58
δηλαδή όλα αυτά τα χρόνια το Κ6 ήταν v-strom :eek:

basilis_k6
10/08/2020, 20:33
δηλαδή όλα αυτά τα χρόνια το Κ6 ήταν v-strom :eek:

:lol:
οχι, το gsxr1000. το στρώμα το πήρα μετόχειρο πολύ αργότερα και απλα έκατσε να ειναι και αυτο ιδιο μοντέλο.

harris_x
10/08/2020, 20:59
:lol:
οχι, το gsxr1000. το στρώμα το πήρα μετόχειρο πολύ αργότερα και απλα έκατσε να ειναι και αυτο ιδιο μοντέλο.

Αντε... Εντάξει :beer:

STF
24/08/2020, 12:51
Βασίλη @basilis_k6 όλη μου τη ζωή είχα μοτοσυκλέτες on/off από μικρούς κυβισμούς μέχρι μεγάλους. Διάβασα ότι έγραψες ότι ανέκαθεν προτιμούσες τις On/Off από τις ψεύτο-On/Off σαν το V-Strom. Διαβάζοντας τώρα ότι προέρχεσαι από GSX-R 1000 μου έκανε εντύπωση αυτή η τοποθέτηση. Σε παρακαλώ πολύ εκ των προτέρων να μην παρερμηνευθούν όσα σου γράφω σαν αντιπαράθεση αλλά σαν συμβουλές από φίλο προς φίλο. Φυσικά δεν διεκδικώ το αλάνθαστο, είναι συμβουλές τίποτα παραπάνω, εσύ τις αξιολογείς.

Στο αρχικό σου post έχεις συμπεριλάβει κάποιες προτιμήσεις. Δε θέλεις να είναι sport, θέλεις να ταξιδεύει δικάβαλο και να παίρνει τριβάλιτσο. Τα ψευδο-On/Off -όπως τα περιέγραψες- σαν το V-strom, τα κάνουν όλα αυτά καλύτερα από το Tenere 700, που και πιο sport είναι (χωμάτινα) και έχει πολύ λίγο χώρο στη σέλα για τον συνεπιβάτη και που με τριβάλιτσο θα δυσφορεί. Τονίζω για άλλη μια φορά πως αν μιλάγαμε για "κλειδωμένο" μονοκάβαλο θα ήταν μια εξαιρετική επιλογή με όλους τους τρόπους φορτώματος και αρκετά διασκεδαστικό.

Θα σε προτρέψω για άλλη μια φορά να πάρεις για test ride το νέο V-strom 1050. Δωρεάν είναι, δε σε αναγκάζουν να το πάρεις τώρα και θα έχεις στο μυαλό σου μια ακόμη επιλογή για του χρόνου ακόμη και σε μεταχείρω ενδεχομένως. Ναι, μοιάζει να έχει πολλά κοινά στοιχεία με αυτό το παρελθόντος με κύριο συστατικό τον κινητήρα. Είμαι όμως της άποψης πως ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις και... επιμένω πως μάλλον θα σε ενθουσιάσει έχοντας ήδη την εμπειρία από το 650. Καταλαβαίνω πως με κάθε τρόπο -ακόμη και το απλό 1050- είναι εκτός μπάτζετ. Έχω στο μυαλό μου, μήπως βρεθεί μεταχειρισμένο κοντά στις 10.000 για την απλή έκδοση (στις αρχές του νέου έτους) που μπορεί να σε κάνει να το σκεφτείς. Σε κάθε περίπτωση όπως σου είπα... το test ride δωρεάν είναι και αξίζει το κόπο να το δεις.

basilis_k6
24/08/2020, 13:06
Βασίλη @basilis_k6 όλη μου τη ζωή είχα μοτοσυκλέτες on/off από μικρούς κυβισμούς μέχρι μεγάλους. Διάβασα ότι έγραψες ότι ανέκαθεν προτιμούσες τις On/Off από τις ψεύτο-On/Off σαν το V-Strom. Διαβάζοντας τώρα ότι προέρχεσαι από GSX-R 1000 μου έκανε εντύπωση αυτή η τοποθέτηση. Σε παρακαλώ πολύ εκ των προτέρων να μην παρερμηνευθούν όσα σου γράφω σαν αντιπαράθεση αλλά σαν συμβουλές από φίλο προς φίλο. Φυσικά δεν διεκδικώ το αλάνθαστο, είναι συμβουλές τίποτα παραπάνω, εσύ τις αξιολογείς.

Στο αρχικό σου post έχεις συμπεριλάβει κάποιες προτιμήσεις. Δε θέλεις να είναι sport, θέλεις να ταξιδεύει δικάβαλο και να παίρνει τριβάλιτσο. Τα ψευδο-On/Off -όπως τα περιέγραψες- σαν το V-strom, τα κάνουν όλα αυτά καλύτερα από το Tenere 700, που και πιο sport είναι (χωμάτινα) και έχει πολύ λίγο χώρο στη σέλα για τον συνεπιβάτη και που με τριβάλιτσο θα δυσφορεί. Τονίζω για άλλη μια φορά πως αν μιλάγαμε για "κλειδωμένο" μονοκάβαλο θα ήταν μια εξαιρετική επιλογή με όλους τους τρόπους φορτώματος και αρκετά διασκεδαστικό.

Θα σε προτρέψω για άλλη μια φορά να πάρεις για test ride το νέο V-strom 1050. Δωρεάν είναι, δε σε αναγκάζουν να το πάρεις τώρα και θα έχεις στο μυαλό σου μια ακόμη επιλογή για του χρόνου ακόμη και σε μεταχείρω ενδεχομένως. Ναι, μοιάζει να έχει πολλά κοινά στοιχεία με αυτό το παρελθόντος με κύριο συστατικό τον κινητήρα. Είμαι όμως της άποψης πως ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις και... επιμένω πως μάλλον θα σε ενθουσιάσει έχοντας ήδη την εμπειρία από το 650. Καταλαβαίνω πως με κάθε τρόπο -ακόμη και το απλό 1050- είναι εκτός μπάτζετ. Έχω στο μυαλό μου, μήπως βρεθεί μεταχειρισμένο κοντά στις 10.000 για την απλή έκδοση (στις αρχές του νέου έτους) που μπορεί να σε κάνει να το σκεφτείς. Σε κάθε περίπτωση όπως σου είπα... το test ride δωρεάν είναι και αξίζει το κόπο να το δεις.


Δεν το εχω απορρίψει. Το οτι ειχα και εχω ακομα ss δεν σημαίνει τπτ. Αλλο μηχανακι για αλλη δουλεια. Δεν εχω ουτε θα εχω ελπιζω μια και μονο μηχανη. Το στρομ καλυπτει 2 αναγκες, δουλεια και ταξίδι. Το κακο με το 1000αρι ειναι πως εχει καπως ανεβασμενα εξοδα. Φοβαμαι οτι οι καταλανωσεις θα ειναι πανω απο το tracer 900 πχ.

STF
24/08/2020, 13:26
Δεν το εχω απορρίψει. Το οτι ειχα και εχω ακομα ss δεν σημαίνει τπτ. Αλλο μηχανακι για αλλη δουλεια. Δεν εχω ουτε θα εχω ελπιζω μια και μονο μηχανη. Το στρομ καλυπτει 2 αναγκες, δουλεια και ταξίδι. Το κακο με το 1000αρι ειναι πως εχει καπως ανεβασμενα εξοδα. Φοβαμαι οτι οι καταλανωσεις θα ειναι πανω απο το tracer 900 πχ.

Με αρκετό γκάζι στα χέρια μου -για δεδομένα πόλης- δε ξεπέρασε τα 6,2 λ/100 χλμ., δεδομένου ότι ήταν και μοτοσυκλέτα test ride θεωρώ το νούμερο αρκετά καλό.

420434

420433

Τυχερός άνθρωπος που μπορείς να έχεις δυο μοτό και μάλιστα εντελώς διαφορετικές. Ελπίζω να το καταφέρω κι εγώ μια μέρα.
Να συμπληρώσω σχετικά με το 1050 πως αν δεν το έχεις δει από κοντά να ξέρεις πως οι φωτό το αδικούν. Έχω τουλάχιστον 3 φίλους που άλλαξαν γνώμη στην άποψη τους όταν το είδαν από κοντά.

basilis_k6
24/08/2020, 13:33
Με αρκετό γκάζι στα χέρια μου -για δεδομένα πόλης- δε ξεπέρασε τα 6,2 λ/100 χλμ., δεδομένου ότι ήταν και μοτοσυκλέτα test ride θεωρώ το νούμερο αρκετά καλό.

420434

420433

Τυχερός άνθρωπος που μπορείς να έχεις δυο μοτό και μάλιστα εντελώς διαφορετικές. Ελπίζω να το καταφέρω κι εγώ μια μέρα.
Να συμπληρώσω σχετικά με το 1050 πως αν δεν το έχεις δει από κοντά να ξέρεις πως οι φωτό το αδικούν. Έχω τουλάχιστον 3 φίλους που άλλαξαν γνώμη στην άποψη τους όταν το είδαν από κοντά.

Καλη καταναλωση. Υποψιν...
Ελπιζω απο κοντα να μην ειναι οπως στις φωτο..

basilis_k6
17/07/2021, 18:23
Με αρκετό γκάζι στα χέρια μου -για δεδομένα πόλης- δε ξεπέρασε τα 6,2 λ/100 χλμ., δεδομένου ότι ήταν και μοτοσυκλέτα test ride θεωρώ το νούμερο αρκετά καλό.

420434

420433

Τυχερός άνθρωπος που μπορείς να έχεις δυο μοτό και μάλιστα εντελώς διαφορετικές. Ελπίζω να το καταφέρω κι εγώ μια μέρα.
Να συμπληρώσω σχετικά με το 1050 πως αν δεν το έχεις δει από κοντά να ξέρεις πως οι φωτό το αδικούν. Έχω τουλάχιστον 3 φίλους που άλλαξαν γνώμη στην άποψη τους όταν το είδαν από κοντά.

δεν υπάρχει ουτε ενα μεταχειρισμένο, για καινουργιο ουτε λογος πλέον μετα απο τις καραντίνες έφυγε πολύ χρημα απο το μπατζετ μου. Ηρθαν τα πανω κατω γενικως και κοιτάω πλέον σκουτερ (ναι σκουτερ....), το tracer700 2020+ γιατι του 900 οι τιμές εχουν ξεφυγει τελείως και στην εσχατη με πολύ βαρια καρδια το nc750x. το transalp μαλλον παει για 2022, ουτε φωτο δεν εχουν δειξει. ακουγεται παντως για 850cc οπότε και ψηλη τιμη. αν και γενικα η Honda εχει καλες τιμες και δεν ακουλουθει την yamaha που ζητάει 13κ για ενα tracer :lol: