PDA

View Full Version : Νέος δικύλινδρος κινητήρας 700cc από τη Suzuki



lleonidas
29/08/2020, 01:18
Μέσα από πατέντες του 2019 που αποκαλύφθηκαν πρόσφατα, φαίνεται πως η Suzuki ετοιμάζει νέο Ι2 κινητήρα ο οποίος θα αντικαταστήσει ( ; ) τον τίμιο υπάρχοντα V2 της εταιρείας και θα φορεθεί από μεσαία street και on/off μοντέλα.
Περισσότερα εδώ (https://www.visordown.com/news/new-bikes/replacement-suzuki-sv650-finally-getting-closer) και εδώ (https://www.motomag.gr/news/nea-montela/suzuki-turbo-prototypo-erhetai-alla-horis-turbo-neo-dikylindro-700ari) .

doctoras
29/08/2020, 09:07
αργεί η suzuki με χαμηλότερο λαμβανόμενο ρίσκο, αλλά όταν βγάζει το μοτέρ είναι έτοιμο χωρίς πολλές "παιδικές ασθένειες" όπως οι υπόλοιποι γιαπωνέζοι ανταγωνιστές τους.
να δουμε και τι λογιω θα είναι

ptc
29/08/2020, 10:28
Τι εννοεις αργει; Μολις τεταρτη δεκαετια που θα χρησιμοποιει το ιδιο μοτερ. Δεν ειναι καιροι για βιαστικες κινησεις... :p

Acacius
29/08/2020, 11:12
Τι εννοεις αργει; Μολις τεταρτη δεκαετια που θα χρησιμοποιει το ιδιο μοτερ. Δεν ειναι καιροι για βιαστικες κινησεις... :p

Μιμείται Honda και V2 του Transalp αλλά βιάστηκε :D

(1985-2012 σύμφωνα με το wiki και νομίζω είχε και παλαιότερες καταβολές)

DrBig
29/08/2020, 14:59
Τι εννοεις αργει; Μολις τεταρτη δεκαετια που θα χρησιμοποιει το ιδιο μοτερ. Δεν ειναι καιροι για βιαστικες κινησεις... :p

Σκεψου ποσο μπροστα ηταν οταν βγηκε :p

nikonian
29/08/2020, 22:25
Δεν ξέρω, αλλά ξέρω ότι το 1999 υπήρχαν στον ανταγωνισμό κινητήρες όπως του Hornet 600 και ο απίστευτος του FZS600 fazer .
Αυτοί οι δυο και κυρίως ο δεύτερος, ντροπιάζουν πολλούς σύγχρονους, αλλά δεν περνούν τις προδιαγραφές ρύπων.

BLiTzER
30/08/2020, 15:35
Πώς τους ντροπιάζουν τότε;

S705
30/08/2020, 15:37
[QUOTE=BLiTzER;3062283]Πώς τους ντροπιάζουν τότε;[/QUO

από μακριά.

nikonian
30/08/2020, 21:24
Ρώτησε κάποιον που τα καβαλάει ακόμα.
Το ότι δεν επιτρέπεται να πουλιώνται δεν σημαίνει ότι δεν θα τα προτιμούσαμε από πολλά καινούρια. Θυμηθείτε τι κράξιμο έφαγε η Yamaha το 2004 όταν αντικατέστησε το FZS με το νέο τότε Fazer που ήταν παπί μέχρι τις 6.500σαλ και λύσσαγε μετά σαν R6.

Μην μου ζητήσετε να συγκρίνω το μοτέρ του sv650 2018 που καβαλάω σήμερα με εκείνα τα 600αρια που καβαλούσα στη δεκαετία του 2000. Δεν θα ζήσω να ξαναδώ και να απολαύσω FZS.

BLiTzER
30/08/2020, 21:32
Μωρέ ναι, αλλά δεν "ντροπιάζουν" τίποτα όταν δεν είχαν κανέναν απολύτως περιορισμό και έκαιγαν 40 λίτρα καύσιμο ανά χιλιόμετρο. Σύκα με πορτοκάλια.

nikonian
30/08/2020, 21:59
Δεν είμαι γιαμαχάκιας. Κάθε άλλο. Όμως στην πόλη χαλαρά δεν περνούσε τα 5,5 λίτρα και είχα ροπή χαμηλές, μεσαίες και στα ψηλά 85 τροχό. Το sv έχει καλές μεσαίες, αλλά μόλις 70 τροχό. Θα μου πεις: τα χρησιμοποιείς; Σπάνια , αλλά ας υπάρχουν, να τα ακούω.:D

doctoras
30/08/2020, 22:58
Ναι αλλα εδω συγκρίνεις λιγο ανόμοια πράματα.. δεν μπορει πολιτικό 650 δικυλινδρο να πιασει 100 ονομαστικά αλογα, εκτος αν ειναι αγωνιαρικο,
Ενω Ι4 εύκολα και με χαμηλες συμπιεσεις

Kas_Tracer
30/08/2020, 23:20
Η Suzuki εχει το ωραιότατο GSX750 για όποιον θέλει.
Το SV650 είναι μια οικονομική και ελαφρά εκδοχή και πολύ καλό για νέους αναβάτες.
Το νέο προφανώς βγαίνει για περισσότερη οικονομία (1 εκκεντροφόρος μείον).

Το FZS σαν νταλίκα μοιάζει αν το βάλεις δίπλα στα σημερινά δικύλινδρα

doctoras
30/08/2020, 23:37
Το SV650 είναι μια οικονομική και ελαφρά εκδοχή και πολύ καλό για νέους αναβάτες.
Το νέο προφανώς βγαίνει για περισσότερη οικονομία (1 εκκεντροφόρος μείον).

Σε αυτο δε καταλαβα τι θες να πεις, το μοτερ του παντως ειναι dohc

Kas_Tracer
31/08/2020, 00:15
Σε αυτο δε καταλαβα τι θες να πεις, το μοτερ του παντως ειναι dohc

Έχεις δικιο. 2 εκεντροφορου μείον (και 1 καδενα)

nikonian
31/08/2020, 08:41
Την τελευταία 20ετία, την πέρασα -κυρίως- με μηχανάκια της ίδιας κατηγορίας με το SV: Μεσαίου κυβισμού all-round.
FZS 600 (1998-2003)
Hornet 600
CBF 600 c-abs inj.
SV 650
Αυτά μπορώ να συγκρίνω και σας βεβαιώνω ότι το μόνο που ήταν δυνατό και απολαυστικό σε όλο το φάσμα των στροφών, χωρίς να καίει πολύ, ήταν το FZS. Όλα τα άλλα είχαν κενά. Δυστυχώς όμως , τα νεότερα, λόγω προδιαγραφών ρύπων, φαίνονται χειρότερα. Γι'αυτό και προτίμησα να πάρω πρόσφατα το SV, ως το πλησιέστερο στη "μηχανή" που ήξερα, με λίγα χαζά ηλεκτρονικά και πολλά μέταλλα. Αν όμως υπήρχε η δυνατότητα να αγοραστεί καινούριο ένα FZS, ή Hornet θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα. Δεν υπάρχει, οπότε κάθε συζήτηση είναι έτσι για λόγους ανασκόπησης.

DrBig
31/08/2020, 09:08
Εγω παντως εχω καβαλησει fzs600 και μου φανηκε εντελως αδιαφορο. Με 1η δεν συνεβαινε τιποτα μεχρι τις 8000rpm και απο κει και πανω ......μεχ. Μονο σε ευθειες εννοιωθα γκαζι.
Το versys 650 το βρηκα πολυ πιο ενδιαφερον.

THEOD
31/08/2020, 09:20
Το Thundercut μοτερ του FZS πρέπει να ήταν το καλύτερο 4Κ all-around μοτέρ της μεσαίας κατηγορίας. Το ξέρω/θυμάμαι καλά από το fzs2002 που είχα στην κατοχή μου.
Αρκετά έως πολύ δυνατά (γύρω στα 100 ονομαστικά αν θυμάμαι καλά), ελαστικό, αρκετά ροπάτο από χαμηλά με προοδευτικό και γραμμικό ανέβασμα όσο ανέβαιναν οι στροφές, οικονομικό, αξιόπιστο, άσπαστο... τι άλλο να ζητήσεις.
Σίγουρα για all around & spor-touring μοτό ήταν πιο κατάλληλο από την detuned έκδοση του R6 που φορέθηκε μετέπειτα στο FZ6.

nikonian
31/08/2020, 09:58
Εγω παντως εχω καβαλησει fzs600 και μου φανηκε εντελως αδιαφορο. Με 1η δεν συνεβαινε τιποτα μεχρι τις 8000rpm και απο κει και πανω ......μεχ. Μονο σε ευθειες εννοιωθα γκαζι.
Το versys 650 το βρηκα πολυ πιο ενδιαφερον.
Μήπως ήταν η μεταγενέστερη έκδοση (2004-) με ψεκασμό, που μίσησαν όλοι όσοι γνώρισαν το προηγούμενο; Έχω την ίδια ακριβώς άποψη με τον THEOD (και χωρίς να αναφερθούμε στα φρένα της Sumitomo, το μοχλικό και την ποιότητα κύλισης)

doctoras
31/08/2020, 10:42
πάντως το ροπάτο μπαμ που κάνει το sv650 πρέπει να σου κάνει διαφορά στην δυναμική του μοτέρ, οκ το Ι4 πάνω απο της 8k rpm δε συγκρίνεται αλλά νομίζω οτι μέχρι της 7k rpm το sv650 είναι γρηγορότερο απο το FZS600 και αυτό είναι μια νέα τάξη πραγματων σε σχέση με τα υπόλοιπα Ι4 που είχες

THEOD
31/08/2020, 11:26
Μήπως ήταν η μεταγενέστερη έκδοση (2004-) με ψεκασμό, που μίσησαν όλοι όσοι γνώρισαν το προηγούμενο; Έχω την ίδια ακριβώς άποψη με τον THEOD (και χωρίς να αναφερθούμε στα φρένα της Sumitomo, το μοχλικό και την ποιότητα κύλισης)

Το FZS600/2002 ήταν από τα μηχανάκια που πέρασαν από τα χέρια μου και μου άφησε συνολικά άριστες εντυπώσεις/αναμνήσεις.
Το μοτέρ του όπως έγραψα ήταν αστέρι, τα φρένα του εκπληκτικά, η κύλισή του άψογη, οι χώροι του άφθονοι, οι αναρτήσεις και η οδική του συμπεριφορά αν μη τι άλλο αξιοπρεπείς, είχε φωτούκλες, ήταν αρκετά ποιοτικά κατασκευασμένο, οικονομικό σε κατανάλωση - γενικά ένα ολοκληρωμένο all around μηχανάκι που δεν υστερούσε πουθενά και σε μερικούς τομείς "έλαμπε"...
Επιπλέον αν θυμάμαι καλά ήταν και αρκετά φθηνό στην αγορά του. Το είχα πάρει κούτα 2.550.000 δραχμές το 2002 (δηλαδή κάπου 7.500 ευρώ) όταν για παράδειγμα το φρέσκο τότε και αντίστοιχων επιδόσεων/χαρακτήρα tdm900 (που ήταν επίσης υποψήφιο για αγορά) κόστιζε 800-850 χιλιάδες δραχμές (2.350-2.500 ευρώ περίπου) παραπάνω, ενώ κι τα άλλα αντίστοιχα μεσαία σπορ-touring σκαρφάλωναν κι αυτά ψηλότερα από το fzs.
Το έδωσα περίπου 2 χρόνια και καμιά 25αριά χιλιάδες απολαυστικά χιλιόμετρα μετά χωρίς να έχω ακουμπήσει ούτε βίδα (πέρα από 2-3 αλλαγές λαδιών και 1 ψευτοσέρβις) στο ενδιάμεσο... Ελπίζω να υπάρχει ακόμα και να κυκλοφορεί :wave2:

ΥΓ Ψέμματα - τώρα θυμήθηκα ότι είχε χρειαστεί να αλλάξω (εντός εγγύησης) ένα φλοτέρ βενζίνης στο ρεζερβουάρ γιατί - όπως υποψιάζομαι - κάποιος ατζαμής βενζινάς κατά τον ανεφοδιασμό έχωσε άτσαλα την μάνικα και κατάφερε να βρει το φλοτέρ…

THEOD
31/08/2020, 11:36
πάντως το ροπάτο μπαμ που κάνει το sv650 πρέπει να σου κάνει διαφορά στην δυναμική του μοτέρ, οκ το Ι4 πάνω απο της 8k rpm δε συγκρίνεται αλλά νομίζω οτι μέχρι της 7k rpm το sv650 είναι γρηγορότερο απο το FZS600 και αυτό είναι μια νέα τάξη πραγματων σε σχέση με τα υπόλοιπα Ι4 που είχες

Έχουν περάσει αρκετά χρόνια αλλά έχοντας οδηγήσει τόσο το sv όσο και το v-strom650 (που φοράει το ίδιο μοτέρ) θα έλεγα ότι συγκριτικά ενώ στις χαμηλές-μεσαίες η διαφορά υπέρ του 2κύλινδρου είναι ελάχιστη, από τις 7500-8000 και πάνω η διαφορά υπέρ του Thundercut έβγαζε μάτι...
Πραγματικά αυτό το μοτέρ είχε την τέλεια ισορροπία μεταξύ χαμηλών και ψηλών στροφών και τόσο ομαλότητα/προοδευτικότητα στην μετάβαση που δεν βλέπω κανένα σημείο υπεροχής ενός 2κύλινδρου (σε παρόμοια κυβικά) κατά την εποχή του.

nikonian
31/08/2020, 12:09
Και να προσθέσω ότι ο V2 στις μεσαίες είναι πιο ευχάριστος, πιο παιχνιδιάρης, πιο λαστιχοβόρος , αλλά στην κίνηση, όταν πέσει γύρω στις 2.500 στροφές, διαμαρτύρεται-κλωτσάει-σβήνει, όταν οι παλιοί Ι4 ρόλλαραν και με ένα απαλό βουητό επιτάχυναν έστω και αργά.

(ξέρω, είμαι γερο-γκρινιάρης)

doctor_john
31/08/2020, 12:38
Δεν είσαι γκρινιάρης, ξεχασιάρης είσαι.
Οι "παλιοί Ι4" δεν είχαν τον κ. Tatsuo να τους λέει "α, τώρα στις χαμηλές θα καις αναθυμιάσεις γιατί χαλιέται ο κ. Heinz.."
Διόρθωσε τα μείγματα και μετά κάνε συγκρίσεις" ;)

nikonian
31/08/2020, 13:05
Μακάρι να πήγαινε και το SV με αναθυμιάσεις.

RaGe_Raptor
31/08/2020, 13:15
Thundercat ήταν, πάντως.:D

doctor_john
31/08/2020, 13:23
Μακάρι να πήγαινε και το SV με αναθυμιάσεις.

χμ, έτσι ε; :)
με κόκκινο - καφέ τα εργοστασιακά, ισχύς - ροπή. Με μπλε η πρώτη απόπειρα να το διορθώσει...

420589

nikonian
31/08/2020, 13:42
Με προβληματίζει λίγο.
Οι μπλε γραμμές κάπως μου θυμίζουν αυτές των μετρήσεων από τα περιοδικά. Οι κόκκινες-καφέ δεν μου θυμίζουν τίποτα. Συγκεκριμμένα θυμάμαι ότι γύρω στις 8.000σαλ έχει από μαμά ένα αισθητό σκαλοπάτι ροπής σε όλες τις μετρήσεις και μάλιστα δέχεται κριτική γι' αυτό. Εδώ το μοτέρ στις 4.500-8.500 ήταν ευθεία. Επίσης όσες μετρήσεις είδα έδιναν 69-72/8.800σαλ. περίπου.
Μήπως το μηχανάκι ήταν βλαμμένο και το επισκεύασαν;

doctor_john
31/08/2020, 13:48
euro4 με 2000χλμ, μπορεί μίλια..

nikonian
31/08/2020, 13:57
Χμμ και που να πηγαίναμε να μας το ρυθμίσουν;:(

DrBig
31/08/2020, 14:17
Μήπως ήταν η μεταγενέστερη έκδοση (2004-) με ψεκασμό, που μίσησαν όλοι όσοι γνώρισαν το προηγούμενο; Έχω την ίδια ακριβώς άποψη με τον THEOD (και χωρίς να αναφερθούμε στα φρένα της Sumitomo, το μοχλικό και την ποιότητα κύλισης)

Οχι, ηταν το τελευταιο με καρμπυρατερ και το πρωτο Ι4 600ρι που οδηγησα ποτε. Εκτοτε εχασα καθε ενδιαφερον γι αυτην την κατηγορια μοτερ.

strokt up
31/08/2020, 15:10
Απο τα τελευταία μοτέρ που ειχαν μείνει σε διάταξη v καταργείται στο βωμό του κόστους. Το βγάζουνε και 180 μοίρες λέει και παίζει τον ήχο του versys και γελαει και ο κάθε πικραμένος.

doctor_john
31/08/2020, 15:13
Χμμ και που να πηγαίναμε να μας το ρυθμίσουν;:(

Θα πρέπει να βρεις κάποιον που να φλασάρει ECU, μπορείς αν θες να ακυρώσεις διάφορες λειτουργίες που δεν εξυπηρετούν, θα σε ενημερώσει
ο μηχανικός.
Μου πρότειναν τον https://ecu-flashing.com/, έχω μιλήσει με τον άνθρωπο και ετοιμάζω τις εξαγωγές μου κατάλληλα γιατί σε εμένα χρειάζεται
να μετρά ξεχωριστά τους κυλινδρους. Δεν έχω όμως άλλη μοτό απο αυτόν.

doctor_john
31/08/2020, 15:16
Απο τα τελευταία μοτέρ που ειχαν μείνει σε διάταξη v καταργείται στο βωμό του κόστους. Το βγάζουνε και 180 μοίρες λέει και παίζει τον ήχο του versys και γελαει και ο κάθε πικραμένος.

Δεν μπορείς να τα έχεις όλα :lol:
Δεν είναι του versys ο ήχος των 180 μοιρών, των μπόξερ είναι..

giorgosb
31/08/2020, 19:02
Ναι αλλά με το νέο μοτέρ, εκτός από SV700 και V-Strom 700, μπορεί να δούμε και κανένα DR700 ως ανταγωνιστή του Tenere..

basilis_k6
31/08/2020, 20:16
Ναι αλλά με το νέο μοτέρ, εκτός από SV700 και V-Strom 700, μπορεί να δούμε και κανένα DR700 ως ανταγωνιστή του Tenere..

το οποίο παιζει ηδη σε αγγελίες στα 9κ ελαφρως μετόχειρο... λουκουμάκι!

θα ήθελα να παιξει dr700 αλλα δεν περιμένω απο την σουζι κανενα σοβαρο εργαλειο για χωμα. και να σου πω δεν νομίζω να ασχοληθει καν. θα βγαλει ενα strom με ακτίνες και trail kit και τέλος.

giorgosb
31/08/2020, 20:27
το οποίο παιζει ηδη σε αγγελίες στα 9κ ελαφρως μετόχειρο... λουκουμάκι!

θα ήθελα να παιξει dr700 αλλα δεν περιμένω απο την σουζι κανενα σοβαρο εργαλειο για χωμα. και να σου πω δεν νομίζω να ασχοληθει καν. θα βγαλει ενα strom με ακτίνες και trail kit και τέλος.

Δεν έχεις κι άδικο.. Αλλά ας ελπίσουμε ότι θα κάνει την έκπληξη!