gior-gos
22/08/2022, 21:42
Γιώργο σε beverly 250 καινούριο, honda sh 300 καινούριο και τώρα sh 150 καινούριο πήγαιναν ευθεία χωρίς τρέμουλο και τα 3 με βαλίτσα πίσω.
Στα 2 χρόνια κατοχής και τα 3 ξεκίνησαν το τρέμουλο αυτό στα 50-60 χλμ λόγω πολυμερισμού των λάστιχων όπου αλλαχθηκαν και επανήρθε το σωστό τιμόνι.
Αν το κάνει από την αρχή στα πρώτα χλμ στρωσιματος στις περισσότερες περιπτώσεις είναι στραβό λάστιχο
Δεν επιμένω· ό,τι γράφω προέρχεται από προσωπική εμπειρία και παρατήρηση (δεν είμαι ούτε μηχανικός, ούτε σχεδιαστής). Τα λάστιχα του sh 150 που έχω τώρα (το χα πάρει καινούριο) έχουν 9000 χλμ (πρέπει να τα άλλαξα πριν ενάμιση - δυό χρόνια). Το κάνει. Με τα μαμά λάστιχα επίσης το εκανε. Το sh 300 που είχα παλιότερα (το χα πάρει καινούριο) το κράτησα 1 χρόνο, έκανα 12000 χλμ και το έκανε. Τα περισσότερα από κάποια άλλα σκουτεράκια που έχω οδηγήσει το έκαναν. Στις μηχανές, τα λάστιχα τα ξεφτιλίζω πριν τ αλλάξω. Ποτέ μηχανή δεν μου έχει κουνήσει τιμόνι.
Μέχρι στιγμής η γνώμη μου (η οποία μπορεί να είναι λάθος) είναι ότι ναι μεν τα λάστιχα παίζουν ρόλο, αλλά ειδικά στα σκούτερ (που δεν είναι τόσο "συμπαγής" κατασκευή όσο μια μοτοσικλέτα) στο παίξιμο του τιμονιού παίζουν ρόλο και το πλαίσιο - γεωμετρία.
Το παίξιμο που περιγράφω, είναι ν αφήσω τα χέρια απ το τιμόνι και μετά από 2 - 3 δευτερόλεπτα το τιμόνι (μόνο το τιμόνι· όχι η ρόδα) ν αρχίσει να ταλαντώνεται σταδιακά όλο και πιο πολύ (το μηχανάκι όμως πηγαίνει ευθεία). Επειδή όμως σχεδόν ποτέ δεν αφήνω και τα 2 χέρια απ το τιμόνι, το φαινόμενο αυτό είναι σα να μην υπάρχει για μένα. Τώρα αν και με τα 2 χέρια πάνω στο τιμόνι υπάρχει ταλάντωση, τότε ναι, είναι πρόβλημα.
Στα 2 χρόνια κατοχής και τα 3 ξεκίνησαν το τρέμουλο αυτό στα 50-60 χλμ λόγω πολυμερισμού των λάστιχων όπου αλλαχθηκαν και επανήρθε το σωστό τιμόνι.
Αν το κάνει από την αρχή στα πρώτα χλμ στρωσιματος στις περισσότερες περιπτώσεις είναι στραβό λάστιχο
Δεν επιμένω· ό,τι γράφω προέρχεται από προσωπική εμπειρία και παρατήρηση (δεν είμαι ούτε μηχανικός, ούτε σχεδιαστής). Τα λάστιχα του sh 150 που έχω τώρα (το χα πάρει καινούριο) έχουν 9000 χλμ (πρέπει να τα άλλαξα πριν ενάμιση - δυό χρόνια). Το κάνει. Με τα μαμά λάστιχα επίσης το εκανε. Το sh 300 που είχα παλιότερα (το χα πάρει καινούριο) το κράτησα 1 χρόνο, έκανα 12000 χλμ και το έκανε. Τα περισσότερα από κάποια άλλα σκουτεράκια που έχω οδηγήσει το έκαναν. Στις μηχανές, τα λάστιχα τα ξεφτιλίζω πριν τ αλλάξω. Ποτέ μηχανή δεν μου έχει κουνήσει τιμόνι.
Μέχρι στιγμής η γνώμη μου (η οποία μπορεί να είναι λάθος) είναι ότι ναι μεν τα λάστιχα παίζουν ρόλο, αλλά ειδικά στα σκούτερ (που δεν είναι τόσο "συμπαγής" κατασκευή όσο μια μοτοσικλέτα) στο παίξιμο του τιμονιού παίζουν ρόλο και το πλαίσιο - γεωμετρία.
Το παίξιμο που περιγράφω, είναι ν αφήσω τα χέρια απ το τιμόνι και μετά από 2 - 3 δευτερόλεπτα το τιμόνι (μόνο το τιμόνι· όχι η ρόδα) ν αρχίσει να ταλαντώνεται σταδιακά όλο και πιο πολύ (το μηχανάκι όμως πηγαίνει ευθεία). Επειδή όμως σχεδόν ποτέ δεν αφήνω και τα 2 χέρια απ το τιμόνι, το φαινόμενο αυτό είναι σα να μην υπάρχει για μένα. Τώρα αν και με τα 2 χέρια πάνω στο τιμόνι υπάρχει ταλάντωση, τότε ναι, είναι πρόβλημα.