View Full Version : piaggio medley 150 s 2020 vs honda sh 150i 2020
Καλά και όρθια χλμ σε όλους.σκοπεύουμε να αγοράσουμε ένα σκούτερ και είμαστε ανάμεσα σε αυτές τις δύο επιλογές. Κατά την γνώμη σας ποιο από τα δύο να επιλέξουμε. Αποκλειστικά θα είναι για χρήση μέσα στην πόλη. Και πάλι ευχαριστούμε πολυ
Αν έχεις 1000€ για πέταμα, Honda. Αν θες το vfm, Piaggio.
Φίλε Blitzer ευχαριστούμε πολύ.ομορφο το piaggio. Δεν έχουμε ξανά αγοράσει από την συγκεκριμένη εταιρία. Ακούγονται κατά καιρούς κάποια περί αξιοπιστίας κτλ.
Σίγουρα δεν είναι Honda. Και σίγουρα το Honda δεν αξίζει 4+ χιλιάρικα. Διαλέγεις και παίρνεις. :p Εγώ θα προτιμούσα το Piaggio με κλειστά μάτια.
Ακριβώς φίλε Blitzer σχετικα υπερτιμημένο.σχετικα με το κόστος ανταλλακτικά. σέρβις. Κτλ.ειναι εφαμμιλα μεταξύ τους;
Iaswnas1988
31/08/2020, 19:39
Honda υπερεκτιμημένα...medley θα πήγαινα μιας και το εχω δει απο κοντά είναι ότι καλυτερο..Στα συν του μεγάλη ιπποδύναμη για τα κυβικά πολύ μεγάλοι χώροι και διάβασα οτι θελει πιο αραιά service=λιγότερα έξοδα
Ακριβώς φίλε Blitzer σχετικα υπερτιμημένο.σχετικα με το κόστος ανταλλακτικά. σέρβις. Κτλ.ειναι εφαμμιλα μεταξύ τους;
Τα κόστη για τέτοια μηχανάκια είναι αστεία, οπότε θεωρώ ότι οι διαφορές μεταξύ τους είναι αμελητέες. Πάρε το Piaggio και κράτα το χιλιάρικο για πάρτη σου.
Honda υπερεκτιμημένα...medley θα πήγαινα μιας και το εχω δει απο κοντά είναι ότι καλυτερο..Στα συν του μεγάλη ιπποδύναμη για τα κυβικά πολύ μεγάλοι χώροι και διάβασα οτι θελει πιο αραιά service=λιγότερα έξοδα
Σε ευχαριστούμε.ειναι δλδ ποιο δυνατό το medley του 2020 από το αντίστοιχο μοντέλο sh 150i?
Τα κόστη για τέτοια μηχανάκια είναι αστεία, οπότε θεωρώ ότι οι διαφορές μεταξύ τους είναι αμελητέες. Πάρε το Piaggio και κράτα το χιλιάρικο για πάρτη σου.
Σε ευχαριστούμε δενέχουμε ξαναπάρει piaggio και. Ξέρεις είναι κάτι το καινούργιο για εμάς.ειδικά στο κομμάτι αξιοπιστιας
Σε ευχαριστούμε δενέχουμε ξαναπάρει piaggio και. Ξέρεις είναι κάτι το καινούργιο για εμάς.ειδικά στο κομμάτι αξιοπιστιας
Μην ανησυχείς, δεν είναι κάτι. Κι εγώ ήμουν διστακτικός στην αρχή, αλλά αγόρασα ένα (Beverly 350). Δε μου έβγαλε κανένα απολύτως πρόβλημα όσο καιρό το είχα*.
* ΚΑΙ τις 4 ημέρες.
Μην ανησυχείς, δεν είναι κάτι. Κι εγώ ήμουν διστακτικός στην αρχή, αλλά αγόρασα ένα (Beverly 350). Δε μου έβγαλε κανένα απολύτως πρόβλημα όσο καιρό το είχα*......[/SIZE]
*ούτε βενζίνα δεν ζήτησε.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:bawl:
vforvendetta85
31/08/2020, 20:54
Κοίτα και το nmax 155. Στα ίδια χρήματα περίπου με medley
Κοίτα και το nmax 155. Στα ίδια χρήματα περίπου με medley
Τα προαναφερόμενα έχουν μεγάλους τροχούς και μάλλον είναι ζητούμενο.
Τα προαναφερόμενα έχουν μεγάλους τροχούς και μάλλον είναι ζητούμενο.
Ακριβως
Κοίτα και το nmax 155. Στα ίδια χρήματα περίπου με medley
Αν πηγαίναμε σε 14αριδες μπρος πίσω.. Έχουμε δει και το suzuki address 110.νομιζω τίμιο μηχανάκι.
contes di Zante
01/09/2020, 07:03
Πρίν 8 χρόνια είχα το δίλημμα Scarabeo 200 στα 2900€ ή SH150 στα 3350€, τελικά πήρα το Scarabeo. Προχθές άλλαξα δύο βάσεις μηχανής στα 13€ η καθεμία και πέρυσι ένα ρουλεμάν πίσω τροχού, αυτά στα 8 χρόνια με καθημερινή χρήση χωρίς καμία προσοχή και συντήρηση εκτός του ετήσιου service. Αυτές τις μέρες το αλλάζω και θα πάω για Beverly 300 που θα είναι το 4ο μηχανάκι του group
Πρίν 8 χρόνια είχα το δίλημμα Scarabeo 200 στα 2900€ ή SH150 στα 3350€, τελικά πήρα το Scarabeo. Προχθές άλλαξα δύο βάσεις μηχανής στα 13€ η καθεμία και πέρυσι ένα ρουλεμάν πίσω τροχού, αυτά στα 8 χρόνια με καθημερινή χρήση χωρίς καμία προσοχή και συντήρηση εκτός του ετήσιου service. Αυτές τις μέρες το αλλάζω και θα πάω για Beverly 300 που θα είναι το 4ο μηχανάκι του group
Piaggio είναι το scarabeo?
εχω sh του 2018 ομως που εχει διαφορες με του 2020,καλυτερη επιλογη δεν θα μπορουσα να κανω,εχω 2,5 καταναλωση με αραια σερβις αθορυβο και 0 προβληματα ΑΛΛΑ ειναι ακριβο αυτο ειναι αληθεια
εχω sh του 2018 ομως που εχει διαφορες με του 2020,καλυτερη επιλογη δεν θα μπορουσα να κανω,εχω 2,5 καταναλωση με αραια σερβις αθορυβο και 0 προβληματα ΑΛΛΑ ειναι ακριβο αυτο ειναι αληθεια
Φίλε μου. Έχει ακουστεί ότι κι αυτά έχουν τα θέματακια τους.σχετικα με λαδια κτλ. Κοντινός μας φίλος πήρε του 19 το 150αρι και στα 500χλμ κατά τύχη πάει να τσεκάρει το λάδι και δεν είχε σταλιά μέσα.στο τσακ το πρόλαβε. Τώρα. Για το καινούργιο δεν ξέρω το έκαναν τετραβαλβιδο κτλ κτλ.
Με αυτά τα χρήματα που κοστίζει το SH 150, θα έπαιρνα 300άρι της SYM. Το Citicom 300 ή το SH 300. Αν ήθελα να μείνω στα 150 κυβικά, τότε θα έπαιρνα το Medley.
οχι δεν ισχυει,απο το 2016 και μετα δεν καινε λαδι,ουτε το 300 που κυριως αυτο ειχε θεμα ουτε το 150.
ειναι τσεκαρισμενο πολλες φορες αυτο που σου λεω
οχι δεν ισχυει,απο το 2016 και μετα δεν καινε λαδι,ουτε το 300 που κυριως αυτο ειχε θεμα ουτε το 150.
ειναι τσεκαρισμενο πολλες φορες αυτο που σου λεω
Του φίλου μου όπως σου ανέφερα ποιο πάνω είναι του 19 μοντέλο.εσυ σαν κάτοχος γνωρίζεις καλυτερα
JohnBlack
01/09/2020, 14:03
Εύκολα το medley.
Κοίτα πέραση που χει τελικά το medley.. Μπράβο.. Δεν το περίμενα.
Του φίλου μου όπως σου ανέφερα ποιο πάνω είναι του 19 μοντέλο.εσυ σαν κάτοχος γνωρίζεις καλυτερα
μιλαω για το συνολο που ξερω σιγουρα,στο συγκεκριμενο του φιλου σου δεν γνωριζω τι μπορει να εχει γινει.
οπου και αν ψαξεις κανενας κατοχος απο το 16 και μετα δεν εχει παραπονεθει για λαδια
Αν τα βάλεις δίπλα δίπλα όπως τα έχουμε δει. Είναι εμφανές το παραπάνω φινίρισμα του sh.. και το design του medley .χωρίς αυτό βέβαια να επηρεάζει την τελική επιλογή μας. Σημασία πεζει για εμάς περισσοτερο το κομμάτι αξιοπιστιας
JohnBlack
02/09/2020, 14:58
Το medley έχει και πολύ χώρο κάτω από την σελα αν αυτό σε βοηθάει. Τώρα για την άποψη αξιόπιστιας και οι 2 τεράστιες εταιρείες είναι έχουν βγάλει και σκυλιά μηχανές κ προβλήματικα... οποίο και να διαλέξεις από τα 2 πάντως είναι τοπ επιλογές στην κατηγορία δεν νομίζω να έχεις θέμα.
Το medley έχει και πολύ χώρο κάτω από την σελα αν αυτό σε βοηθάει. Τώρα για την άποψη αξιόπιστιας και οι 2 τεράστιες εταιρείες είναι έχουν βγάλει και σκυλιά μηχανές κ προβλήματικα... οποίο και να διαλέξεις από τα 2 πάντως είναι τοπ επιλογές στην κατηγορία δεν νομίζω να έχεις θέμα.
Ναι αυτός ο χώρος κάτω απ τη σέλα του medley είναι όλα τα λεφτά. Πραγματικά.
JohnBlack
02/09/2020, 15:24
Εγώ πιστεύω ξεκάθαρα φταιει το στρώσιμο που θα γίνει κ η γενική συντήρηση σε μια μηχανή για το αν θα βγάλει προβλήματα. Αν το προσέχεις θα σε προσέχει δεν πας να πάρεις κάνα lifan και να ανησυχείς.
Εγώ πιστεύω ξεκάθαρα φταιει το στρώσιμο που θα γίνει κ η γενική συντήρηση σε μια μηχανή για το αν θα βγάλει προβλήματα. Αν το προσέχεις θα σε προσέχει δεν πας να πάρεις κάνα lifan και να ανησυχείς.
Ναι. Έχεις δίκιο.
Ακριβώς φίλε Blitzer σχετικα υπερτιμημένο.σχετικα με το κόστος ανταλλακτικά. σέρβις. Κτλ.ειναι εφαμμιλα μεταξύ τους;
Αν διαθέτεις τα λεφτά 3ιναι ότι καλύτερο μπορείς να πάρεις το sh.
Το πιο αξιόπιστο και το πιο εύκολα να το πουλήσεις παίρνοντας λεφτά πίσω.
Όλα τα άλλα τα σκοτώνεις για να τα δώσεις και δε φεύγουν.
Έχει ιμάντα κάθε 24000 που αντέχει και παραπάνω και κάνει 40 ευρω
Μπουζί κανα 7 ευρώ που είναι κάθε 10000.
Μύθος η ακριβή συντήρηση.
Οικονομικό σα κατανάλωση. Καίει αέρα.
Το 2013 η γιαμαχα όταν πουλουσε το xenter είχε 3000.
Η συμ το hd2 το είχε 2900.
Το sh τότε είχε 3100 χωρίς abs.
Άρα όταν εν α σκουτερ είναι καλό έχει ακριβή τιμή.
Ότι πληρώνεις παίρνεις.
Πολλές φορές θα δεις honda σκούτερ με 100.000χλμ στο κοντέρ.
Σε άλλες εταιρίες σπάνιο.
Αυτό είναι αλήθεια και το ξέρουν ολοι
Sh 150.εχεις;
Εσύ πάντως αυτή τη στιγμή έχεις 150.... μηνύματα :lol:
Σκυλιά και τα 2 φίλε.
Το Honda πιο δοκιμασμένο ως προς τον κινητήρα , έχει και σύστημα start-stop για έξτρα οικονομία που δεν ξέρω αν έχει το Piaggio. Το δεύτερο όμως είχε προγραμμα επέκτασης εγγύησης στα 4 χρόνια που σημαίνει ότι αν κάνεις βαρβάτη χρήση σε γλιτώνει από μηχανικές βλάβες-αστοχίες.
Η κατανάλωση στο Honda είναι μικρότερη αλλά το χιλιάρικο δεν καλύπτεται μόνο από αυτό.
Εγώ θα έπαιρνα το Honda αν είχα την οικονομική άνεση ΧΩΡΙΣ να σημαίνει ότι το Piaggio δεν είναι καλό.
Μιλάμε για αξιόπιστα σκουτερακια που όμως είναι 150 κυβικά. Στρώσιμο ευλαβικό , ΟΧΙ σκίσιμο σε κάθε φανάρι , ΟΧΙ τρελό φόρτωμα , τα service τους στην ώρα τους και θα σε βγάλουν ασπροπρόσωπο.
Καλή επιλογή.
PS: Μετά από λίγο ψάξιμο , το start stop το έχει και το Piaggio. Επίσης η τιμή της Ελληνικής Piaggio είναι καλύτερη από την αντίστοιχη της ελληνικής Honda. Αν δεν έχεις έρωτα με κάποιο από τα 2 , ορθολογικά θα πήγαινα τελικά στο Piaggio.
vforvendetta85
04/09/2020, 15:22
Πριν λίγο καιρό, ήμουν ανάμεσα σε nmax 155 και medley s (μη με ρωτήσετε γιατί κατέληξα σε keeway target στο τέλος....) και ρώτησα σχετικά, τα service του medley ήταν φωτιά. Αλλαγή λαδιών κάθε 5000 χλμ, μπουζί στα 10 και ιμάντα στα 20000. Αραιά μεν, αλλά κάτι 50-60 ευρώ σε αλλαγές λαδιών και κανά 250άρι κάθε 20000 χλμ. μου φαίνονται πολλά και υπεβολικά χρήματα.
jawaforever
04/09/2020, 17:46
Πριν λίγο καιρό, ήμουν ανάμεσα σε nmax 155 και medley s (μη με ρωτήσετε γιατί κατέληξα σε keeway target στο τέλος....) και ρώτησα σχετικά, τα service του medley ήταν φωτιά. Αλλαγή λαδιών κάθε 5000 χλμ, μπουζί στα 10 και ιμάντα στα 20000. Αραιά μεν, αλλά κάτι 50-60 ευρώ σε αλλαγές λαδιών και κανά 250άρι κάθε 20000 χλμ. μου φαίνονται πολλά και υπεβολικά χρήματα.
Δε ξέρω που βρήκες αυτές τις τιμές
Πραγματικά δεν υπάρχουν.
Κολλητός φίλος στο Runner 125 LC του 08 δίνει περίπου 20€ για αλλαγή λαδιού (κάθε 6.000) ενώ για αλλαγή ιμάντα (πάντα σε εξουσιοδοτημενο συνεργείο piaggio και πάντα τα γνήσια ανταλλακτικά) έδωσε 70€ (μαζί με μπίλιες).
Nikospiaggio
04/09/2020, 17:47
Καλο θα ηταν να γνωριζουμε οτι το κοστος συντηρησης ενος σκουτερ ειναι περιπου το ιδιο οσο και μιας μηχανης.
Πχ αλυσογραναζα περιπου καθε 20-25.000 συν το γρασο καθε 500χιλ = με ιμαντα χωρις να βαζεις λαδια ή γρασο καθε τοσο.
Λαδακια μπουζι περιπιυ το ιδιο
Απο τα 2 παραπανω μετα απο ενα χρονο βλεπεις γιατι και τα 2 ειναι καινουρια ως κινητηρας με περισσοτερα αλογα απο τα προηγουμενα και με μεγαλυτερη ροπη.
Ασε να δουμε πρωτα
contes di Zante
04/09/2020, 18:02
Πριν λίγο καιρό, ήμουν ανάμεσα σε nmax 155 και medley s (μη με ρωτήσετε γιατί κατέληξα σε keeway target στο τέλος....) και ρώτησα σχετικά, τα service του medley ήταν φωτιά. Αλλαγή λαδιών κάθε 5000 χλμ, μπουζί στα 10 και ιμάντα στα 20000. Αραιά μεν, αλλά κάτι 50-60 ευρώ σε αλλαγές λαδιών και κανά 250άρι κάθε 20000 χλμ. μου φαίνονται πολλά και υπεβολικά χρήματα.
Την ίδια απορία με τον jawa έχω κ' εγώ....δε μ' αρέσει να αμφισβητώ κανέναν αλλά τέτοιες τιμές με τίποτα. Αλλάζω στο scarabeo λάδια/φίλτρο κάθε χρόνο γύρω στα 3500km και μαζί με τους ελέγχους πληρώνω κάνα 35-40€. Όταν αλλάζω + μπουζί/παραφλού πληρώνω κάνα 50-60€ και το μεγάλο με ιμάντες/μπίλιες μου πήγε 120€. Μιλάμε πάντα στο εξουσιοδοτημένο και μιλάμε για επαρχία = μονοπώλιο.
vforvendetta85
04/09/2020, 22:00
Αν επιτρέπεται να πω το όνομά του εμπόρου, δεν έχω πρόβλημα κανένα να το αναφέρω.
Επίσης για το nmax που είχα ρωτήσει, κάθε 3k λάδια, λάδια μπουζί στα 6 και αλλαγή ιμάντα κάθε 18k. Οι τιμές ήταν, 15-20 για λάδια, μεσαίο στα 70-80 και το μεγάλο στα 150€ και ουσιαστικά υποννοησε ότι είναι παραπάνω αλλά επειδή θα το πάρω από εκεί κάνουν μια καλύτερη τιμή Ότι μου είπαν λέω και επαναλαμβάνω αν μου επιτραπεί λέω και σε ποιους εμπόρους ρώτησα.
JohnBlack
04/09/2020, 22:56
Πάντως το καινούργιο medley λέει κάθε 10κ χλμ λάδια κλπ γιατί είναι νέα γενιά κινητήρων.
Nikospiaggio
04/09/2020, 23:51
Επειδη εχω το mendley 2 χρονια τωρα.
31.000χιλ
Καθε 5.000 λαδια 40€
Καθε 10.000 λαδια φιλτρο 60€
Καθε 20.000 λαδια φιλτρο μπουζι ιμαντα 200€
Συνολο στα 30.000χιλ
40+ 60+40+200+40+60=440€
440/24 μηνες=18€ το μηνα
Ολα καπου εκει ειναι.
Χωρις καμια αλλη βλαβη.
Το sh τι κοστος εχει στα 30.000χιλ?
Τι βλαβες βγαζουν?
Δεν ξερω γι αυτο ρωταω.
Καποια στιγμη θα ηθελα να το δοκιμασω κι αυτο.
Για σκουτερ το θεωρω αρκετα οικονομοκο παντως στη συντηρηση του.
40€ και 60€ για αλλαγές λαδιών σε 125-150άρι σκούτερ είναι πάρα πολλά.
Nikospiaggio
05/09/2020, 01:42
Χρειαζεται 1,6 λιτρα λαδι ( δηλαδη θα ανοικτουν 2 μπουκαλια) απο 19€ το ενα 38€ κοστος
Ε νομιζω 40€ ειναι λογικο κοστος
Οκ ναι, αν είναι λάδι από διαμάντι και χρυσό, 19€ το λίτρο ακούγονται λογικά.
Χρειαζεται 1,6 λιτρα λαδι ( δηλαδη θα ανοικτουν 2 μπουκαλια) απο 19€ το ενα 38€ κοστος
Ε νομιζω 40€ ειναι λογικο κοστος
Έχει και εργατικά ρε μάστορα στα 40 ευρώ.!
Τι λάδι βάζει και σου το πουλάει 19ε;Τι μάρκα εννοώ.
1,6 παιρνει το πιατζιο????? 0,9 παιρνει το sh
Nikospiaggio
05/09/2020, 11:13
0-30 100% συνθετικο
Τωρα μαρκα ακριβως δεν θυμαμαι
PaNick67
05/09/2020, 11:48
Επειδη εχω το mendley 2 χρονια τωρα.
31.000χιλ
Καθε 5.000 λαδια 40€
Καθε 10.000 λαδια φιλτρο 60€
Καθε 20.000 λαδια φιλτρο μπουζι ιμαντα 200€
Τα ιδια πληρωνω κι εγω στο Aprilia Sportcity 250 που εχω απο το 07. Σε εξουσιοδοτημενο Piaggio φυσικα.
Μετα απο αρκετες επισκεψεις σε αλλα συνεργεια που πληρωνα 10% λιγοτερα αλλα δεν αλλαζαν λαδια, συμπληρωναν μονο, μου εβαλαν νερο στο κυκλωμα ψυξης ( κατι που απαγορευεται ρητα απο τον κατασκευαστη ), εβαλαν μαιμου ιμαντα αλλα πληρωθηκε σαν γνησιος και διαφορα αλλα, προτιμησα να πληρωνω κατι παραπανω αλλα και αποδειξη να παιρνω και δουλεια να γινεται
Για να μην παρεξηγηθώ, προφανώς δεν είναι απαγορευτικά τα κόστη, και ένα τέτοιο μηχανάκι είναι τεράστια ευκολία στην πόλη, σίγουρα σε αποζημιώνει με τη χρηστικότητά του. Αλλά 40-60€ παραμένουν πολλά για 2 λίτρα λάδι σε 150άρι σκούτερ. Τόσα πλήρωνα για 4 λίτρα σε μοτοσικλέτα μεσαίου κυβισμού. Ναι, στην αντιπροσωπεία.
Δε ξέρω που βρήκες αυτές τις τιμές
Πραγματικά δεν υπάρχουν.
Κολλητός φίλος στο Runner 125 LC του 08 δίνει περίπου 20€ για αλλαγή λαδιού (κάθε 6.000) ενώ για αλλαγή ιμάντα (πάντα σε εξουσιοδοτημενο συνεργείο piaggio και πάντα τα γνήσια ανταλλακτικά) έδωσε 70€ (μαζί με μπίλιες).
Τι σχέση έχει το runner με το μεντλευ 150?
Αυτές είναι οι τιμές στο μεντλευ.
Λάδια με φίλτρο λαδιού θες ένα 40αρι.
Αν βάλεις φίλτρο και μπουζί πας στα 60
Γιατί; Το honda έχει φθηνά service και αναλώσιμα;;
Νομίζω σου τα έγραψα και πιο πριν....
Κάθε 24000 ιμάντα που κάνει κάνα 35 και που αντέχει τουλάχιστον 30000 σε πολλούς που ξέρω αντί κάθε 20000 του μεντλευ.
Φίλτρο λαδιού δεν έχει ενώ το μεντλευ έχει.
Εγώ όμως βλέπω από τα γραφόμενα σου ότι είσαι προς το μεντλευ και ψάχνεις καλές γνώμες για αυτό.
Αν δε διαθέτεις τα λεφτά για sh πάρε πιατζιο.
Δε θα έχεις πρόβλημα. Είχα Μπέβερλυ 7 χρόνια και ήταν αξιόπιστο απλά η ποιότητα του χοντα είναι εμφανής.
Επίσης να πω ότι όταν πουλουσα το Μπέβερλυ ήμουν ο πιο φτηνός στο καρ και δεν έφευγε με τιποτα
PaNick67
05/09/2020, 18:15
Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα προτίμησε το sh. Την διαφορά στην τιμή θα την αποσβεσεις από το κόστος συντήρησης και την οικονομία στην κατανάλωση.
Σε άλλη περίπτωση το medley θα βγει πιο φθηνό.
Liberty 125 της γυναικας μου στα 44.000χλμ, ανοιξαμε με το μαστορα ολα τα πλαστικα για να αλκαξουμε ενα σωληνακι και ειδαμε οτι ολα ειναι αστα να πανε...συν το γεγονος οτι καιει λαδι του θανατα που σημαινει σε τοσα λιγα χιλ. παμε για στρομφαλο και κυλινδρομπιστονα...ταο καθε εσωτερικο πλαστικο και σωληνακια φαγωμενα, συνολο χρηματων για να επανελθει για να μην ειναι επικινδυνο κανα 1000αρικο το υπολογιζω και το κανω γιατι επιυελοθς βρηκα μαστορα μερακλη και γατα και φθηνο...παντως η ποιοτητα piaggio ειναι τραγικη...
Οσο για λαδι, liqui mooly απο λαμπριανιδη 7,5 ευρω το λιτρο...μακρια απο τα 10-30 και ας λεει η εταιρια..στην αθηνα των 40 βαθμων το λεπτο αυτο λαδι γινεται κατραμι και δεν λιπαινει...οταν εβαλα 10-30 στο δικο μου sh μετα απο 1500χλμ που το αλλαξα βγηκε..νερο!!! Καμια λιπανση...λοιπον 10-40 scooter, για να εχετε το κεφαλι σας ησυχο...
Nikospiaggio
05/09/2020, 20:24
Για τον sissos
2 χρονια εκτος απο σεβις μονο ελαστικα στα 15.000χιλ
Μηχανικο προβλημα κανενα.
Καταναλωση 2.5
Στιβαρο.
Χωρις τριγμους
Ανετο στην κινηση
Με ασφαλεια στους μεγαλους δρομους.
Αλλα οπως ειπα και παραπανω
Και τα 2 ειναι καινουρια
Δεν γνωριζουμε τιποτε ακομη.
Οτι γραφω αφορα μοντελο 2018
Και το sh & to medley ειναι με νεους κινητηρες.
Ειμαι πολυ ευχαριστιμενος.
Αρκει να σου πω οτι ειχα beverly 12 χρονια με 30.000χιλ.
Δεν το ευχαριστηθηκα οπως αυτο.
Το κρατουσα γιατι μ αρεσε να το βλεπ ω
Αυτο το σκιζω και αντεχει
Το beverly μονο προβληματα
JohnBlack
05/09/2020, 22:42
Μην το ψάχνεις τόσο πηγαινε πάρε τό medley δεν θα σου πάθει τπτ αν το προσέχεις κ με σωστό στρώσιμο. Όλα τα άλλα που λέει ο καθένας εμένα μ διαλύθηκε εμένα μου ετριζε εμένα μου ανατιναχτηκε είναι ξεκάθαρα λόγω χρήσης στρωσίματος και συντήρησης. Ότι μηχανάκι και να ναι.
Πολύ σωστά. Έτσι ακριβώς ειναι
Εχω την αίσθηση ότι ο sisos έχει αγοράσει ήδη το μεντλευ και θα έπρεπε να μας το πει εδώ και καιρο
Φίλε μου Νίκος παππάς θα μου επιτρέψεις να διαφωνισω σχετικά με την κατανάλωση του sh. Το έχω οδηγήσει πολλές φορές. Το έχω τσεκάρει Άλλες τόσες. Δεν νομίζω να είναι ποιο οικονομικό στην κατανάλωση. Μιλάμε πάντα για μοντέλο του 19
Sisos λάθος κάνεις εσύ.
Το sh πιάνει από 2,1 έως 3 σε τρελό σκισιμο.
Το μεντλευ έχει μέσο όρο τα 3 άρα βγαίνει πιο οικονομικό το sh σε κατανάλωση.
Εμένα το sh που είναι του 15 καιει 2,4 σε delivery φάση αλλά όλα αυτά που συζητάμε δεν έχουν νόημα μιας και ήδη έχεις το μεντλευ.
Καλορίζικο πάντως και καλοταξιδο να είναι.
Μια χαρά ήταν η επιλογή σου και μην αγχωνεσαι.
Εμένα αυτό που με χάλασε όταν βγήκε το μεντλευ ήταν ο μη έλεγχος του σκούτερ όταν το φτιάξανε και αναγκάστηκαν να βγάλουν ανάκληση για ενίσχυση του σκελετού.
Επίσης η κοροϊδία της εταιρίας σε όσους είχαν το Μπέβερλυ 350 όπου είχε πρόβλημα με τά φρένα και τους έλεγαν ότι οι τρομοες θέλουν αλλαγή κάθε 15000 και είναι φυσιολογικό.
Η ιστορία γνωστή......αναγκάστηκαν να κάνουν ανάκληση μετ' από κάνα δυο χρόνια στα φρένα μετά το χαμό που έγινε από τους ιδιοκτητες
Sisos λάθος κάνεις εσύ.
Το sh πιάνει από 2,1 έως 3 σε τρελό σκισιμο.
Το μεντλευ έχει μέσο όρο τα 3 άρα βγαίνει πιο οικονομικό το sh σε κατανάλωση.
Εμένα το sh που είναι του 15 καιει 2,4 σε delivery φάση αλλά όλα αυτά που συζητάμε δεν έχουν νόημα μιας και ήδη έχεις το μεντλευ.
Καλορίζικο πάντως και καλοταξιδο να είναι.
Μια χαρά ήταν η επιλογή σου και μην αγχωνεσαι.
Εμένα αυτό που με χάλασε όταν βγήκε το μεντλευ ήταν ο μη έλεγχος του σκούτερ όταν το φτιάξανε και αναγκάστηκαν να βγάλουν ανάκληση για ενίσχυση του σκελετού.
Επίσης η κοροϊδία της εταιρίας σε όσους είχαν το Μπέβερλυ 350 όπου είχε πρόβλημα με τά φρένα και τους έλεγαν ότι οι τρομοες θέλουν αλλαγή κάθε 15000 και είναι φυσιολογικό.
Η ιστορία γνωστή......αναγκάστηκαν να κάνουν ανάκληση μετ' από κάνα δυο χρόνια στα φρένα μετά το χαμό που έγινε από τους ιδιοκτητες
2,5 μεσα στην πολη sh 2018,με τρελλο σκισιμο και τερμα γκαζι φτανει τα 3
Οσο για λαδι, liqui mooly απο λαμπριανιδη 7,5 ευρω το λιτρο...μακρια απο τα 10-30 και ας λεει η εταιρια..στην αθηνα των 40 βαθμων το λεπτο αυτο λαδι γινεται κατραμι και δεν λιπαινει...οταν εβαλα 10-30 στο δικο μου sh μετα απο 1500χλμ που το αλλαξα βγηκε..νερο!!! Καμια λιπανση...λοιπον 10-40 scooter, για να εχετε το κεφαλι σας ησυχο...
νερο θα βγει και το 10/40,αυτο δεν σημαινει οτι δεν κανει σωστα την δουλεια του,το οτι βγηκε κατραμι ειναι σαφεστατη αποδειξη οτι δουλευει σωστα
JohnBlack
09/09/2020, 14:26
Ε μα πες τα γιατί κάποιοι νομίζουν ότι το λάδι όταν το αλλάζεις πρεπει να βγει όπως μπήκε χαχαχα
Nikospiaggio
11/09/2020, 21:04
Εχεις το νεο medley; πες μας μια πρωτη αποψη
JohnBlack
12/09/2020, 16:26
Εγώ το έχω πάρει ήμουν και εγώ σε δίλημμα σαν τον sisso αλλά όταν τα είδα από κοντά και έκατσα πάνω κατέληξα στο πιατζιο. Το έχω μια βδομάδα οπότε δεν μπορώ να πω πολλά άκομα γιατί το στρωνω αλλά είναι πολύ ποιοτικό πολυ ομορφο σε σχέση με τα αλλα(έχω το μαύρο ματ το s) και γενικά μου έχει κάνει τν ζωή εύκολη μέσα στην κίνηση. Έχει πολύ μπαμ δλδ πετάγεται και ίσα που ανοίγω το γκάζι πολύ σταθερό και σε λακκούβες κλπ δεν καταλαβαίνεις σχεδόν τπτ. Χώρους όπως κ το προηγούμενο τεράστιους και η καινούρια lcd οθόνη έχει τα πάντα πάνω πραγματικά. Την σύνδεση με το Bluetooth δεν τν έχω δοκιμάσει ακόμα δεν με νοιάζει κιόλας και το start and stop το χω κλειστό γτ επίσης δεν με νοιάζει. Α να σημειώσω έχει φώτα που κάνουν τν νύχτα μέρα και βλέπεις και σε βλέπουν από μακρυά. Στα μείον δεν εχω βρει κατι ακόμα αν βρω κάτι όμως θα το γράψω.
JohnBlack
12/09/2020, 16:28
Α και είμαι 90 κιλά όσο αφορά το τράβηγμα που είπα που πιστεύω είναι πάνω κατω ο μέσος όρος
Nikospiaggio
31/05/2021, 21:28
Μετα απο σχεδον 36.000χιλ με το medley 150 special edition του 2018, ηρθε η ωρα για αντικατασταση με το νεο medley 150s .
Στα 3 αυτα χρονια το εργαλειο εκτος απο τα κανονικα servis δεν ζητησε τιποτε αλλο.
Δεν τριζει τιποτε.
Μαλιστα σε ελεγχο που εγινε στο συνεργιο της yamaha ( για πιθανη αγορα αλλου) η τιμη που μου εδωσαν ηταν πολυ καλυτερη απ οτι περιμενα.
Γενικα ειμαι ευχαριστημενος με το medley.
Πληρη τα κρητιρια που εβαλα.
Μεγαλους τροχους
Χωρους
Τριγμους
Σχεδον επιπεδο πατωαμα.
Καταναλωση ( 3 χρονια το μετρω σε καθε γεμιστα πανω απο 2.7 στα 100 ποτε)
Και τωρα κατι που δεν περιμενα. Αξια μεταπωλησης.
Πριν καταληξω παλι εκει εκανα μια ερευνα αγορας.
Ειδικα στο νεο honda sh 150.
Για να το προτιμουν οι Ιταλοι κατι θα εχει.
Ειπα να κανω λιγο πισω στους χωρους κατω απο την σελα.
Να κανω λιγο πισω στο θεμα τιμης.
Αλλα χωρις εστω ενα μικρο χωρο μπροστα δεν το αντεξα.
Η αριστερη πλευρα οπως το κοιτας οταν καθεσε στην σελα, στο λευκο sh ,ειναι σαν πορτα ψυγειου
Αργοτερα εμαθα ( και το διασταυρωσα)
Οτι στην Ιαλια η honda ειναι πιο φθηνη απο την piaggio.
Μαλιστα τα piaggio στην Ελλαδα ειναι πιο φθηνα απ οτι στην Ιταλια.
Τα honda sh ειναι οτι για μας << κατα καποιο τροπο>> τα sym.
Ετσι αφου γυρισα και απο αλλα( yamaha kymco)
Κατεληξα παλι στο medley.
Α.. για να ειμαι δικαιος το medley οπως και τα υπολοιπα piaggio εχουν θεμα με την βαφη στην εξατμιση. Χανει γρηγορα το χρωμα της.(πταισμα).
doctoras
31/05/2021, 22:07
Να ρωτησω γιατι να αλλαξεις ενα μηχανακι στην τριετια και χωρις πολλα χλμ εφόσον εισαι δικαιωμένος και ικανοποιημένος από την επιλογή?
mia_zoi_kawa
31/05/2021, 22:16
Η Honda στην Ιταλία κάνει αυτό που κάνει η Φάγε στην Ελλάδα με τα γιαουρτια και είναι κλασσικό κόλπο μάρκετινγκ. Και εξηγώ :
Η φάγε έχει εδώ και μερικά χρόνια εχει εγκαταλείψει την Ελλάδα και ουσιαστικά δεν είναι πλέον ελληνική εταιρεία. Το προϊόν ναυαρχίδα της όμως είναι το greek yogurt. Δηλαδη το ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι. Για να το πουλήσει λέει σε όλο τον κοσμο ότι είναι το πρώτο στραγγιστό γιαούρτι στην Ελλάδα σε πωλήσεις. Έλα ντε που στην Ελλάδα υπάρχουν και άλλες εταιρείες που βγάζουν στραγγιστό γιαούρτι που είναι καλύτερο από της φάγε (πχ κρι κρι). Για Αυτόν τον λόγο συν ότι πολλοί καταναλωτές γνωρίσουν ότι η Φάγε ειναι ξένη πλέον την κάνει να χάνει συνεχώς μερίδια. Τι κάνει λοιπόν η Φάγε για να συντηρήσει το αφήγημα της στον καταναλωτή του εξωτερικου; Ξεφτιλιζει συνεχώς την τιμή του γιαουρτιού της (μόνο στην Ελλάδα) για να κρατήσει τα μερίδια της...
Πάρομοια κόλπα κάνει και το μάρκετινγκ της Honda στα σκούτερ. Στην Ιταλία είναι πολύ επιθετική ακόμα και στις τιμές. Θα κάνει τα πάντα να είναι το Νο 1. Γιατί θέλει να διαβάζει ο καταναλωτής ένα review για τα σκούτερ της και να του ρίχνει το γνωστό point of sales EINAI ΠΡΩΤΗ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΚΌΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΤΗΣ PIAGGIO. Εχετε εσείς διαβάσει ποτέ τεστ sh που να μην γράφεται αυτό; ;)
Nikospiaggio
01/06/2021, 06:50
Κυριως γιατι μπορω να το κανω.
Ηθελα μια περιττη αγορα για ψυχολογικους λογους.
Nikospiaggio
01/06/2021, 06:53
Να συμπληρωσω οτι μηχανικα θεωρω το ιδιο αξιολογα το sh και medley.
Τα επιλογη εχει να κανει με τα επι μερους κρητιρια του καθενος
Στα 36.000 πάντως καινούργιο είναι ακόμα ειδικά για εσένα που το ξέρεις.
3 χρόνια είναι πάντως καλή ηλικία για Piaggio πρίν αρχίσει να ζητάει :p
Nikospiaggio
29/09/2021, 15:25
Το παρηγγειλα τελος Μαιου και ηρθε αρχες Σεπτεμβριου.
Το εστρωσα στα 1.000χιλ ευλαβικα.
Σε σχεση με το προηγουμενο υπερτερει σε δυναμη και ποιοτητα κυλισης και εμφανιση.
Α και λιγο σε καταναλωση.
Σε κακο δρομο πιο σταθερο
Επισης και σε δυνατο αερα..
Ταχυτες μεγαλες οχι ακομη ( μεχρι 90)
Σε σχεση με το sh δεν εχω αποψη
Αν καποιος γνωριζει ας μας πει.
Nikospiaggio
05/12/2021, 13:47
Τωρα που πλησιαζει ο καιρος να μπει στο παρκινγκ για το χειμωνα. Και μετα απο 3.000χλμ θα σας αναφερω καποια συμπερασματα σε σχεση με το sh 150. ( οχι σε οτι αφορα την μηχανη τους, ειναι νωρις ακομη και για τα 2).
1. Το φαναρι στο τιμονι πλεονεκτημα γιατι δειχνει οπου εσυ θελεις ειδικα σε δρομο με στροφες
2. Το ντουλαπακι μπροστα στο medley εκτος απο χρηστικο εχει και χειροκινητο λεβιε για να ανοιγεις την σελα. ( φανταστειτε να μεινετε απο μπαταρια και να πρεπει να παρατε κατι χρησιμο που εχετε εκει πχ το τηλ της οδικης βοηθειας)
3. Αποροφα απιστευα τις κακοτεχνιες ο πισω τροχος. Σημαντικο για την μεση. Για το sh διαβαζω παντου το αντιθετο.
Nostradamus
19/12/2021, 19:56
Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα..
Ποιος έμπορος/συνεργείο για Piaggio μπορεί να προταθεί από τα μέλη?
Κατά προτίμηση στα νότια..
Αν θεωρείται διαφήμιση θα εκτιμούσα απάντηση και με προσωπικό μήνυμα..
Ευχαριστώ.
Nikospiaggio
21/12/2021, 08:01
Πιστευω καλη επιλογη ειναι να πας στον Αγιο Δημητριο
......Αποροφα απιστευα τις κακοτεχνιες ο πισω τροχος. Σημαντικο για την μεση. Για το sh διαβαζω παντου το αντιθετο.
Μάλλον διάβασες για τα παλιά sh.
Το καινούριο είναι τελείως διαφορετικό στην άνεση του πίσω τροχού και πολύ καλύτερο από το παλιο
Nikospiaggio
22/12/2021, 16:34
Εχει βελτιωθει αλλα ακομη εχει προβλημα.
Οτι διαβαζω αγορα το νεο
Κοιταω σε Ιταλικα . Γερμανικα και Βιετναμεζικα και καποικες φορες σε Ισπανοφωνα.
Παντου το αναφερουν
Κυριως οι Γερμανοι που εχουν αλλοι κουλτουρα σε ποιοτητα κυλισης.
Και οπως λενε οι παλαιοι
Οι Ιαπωνες κατασκευαζουν νε γνωμονα την αντοχη του κινητηρα και οι Ευρωπαιοι για την απολαυση στην οδηγηση.
Εχει βελτιωθει αλλα ακομη εχει προβλημα.
Οτι διαβαζω αγορα το νεο
Κοιταω σε Ιταλικα . Γερμανικα και Βιετναμεζικα και καποικες φορες σε Ισπανοφωνα.
Παντου το αναφερουν
Κυριως οι Γερμανοι που εχουν αλλοι κουλτουρα σε ποιοτητα κυλισης.
Και οπως λενε οι παλαιοι
Οι Ιαπωνες κατασκευαζουν νε γνωμονα την αντοχη του κινητηρα και οι Ευρωπαιοι για την απολαυση στην οδηγηση.
Άλλο να διαβάζεις και να αναπαράγεις και διαφορετικό να έχεις οδηγήσει.
Το νέο sh 150 είναι εντελώς νέο και καλύτερο στην άνεση από το παλιό
Nikospiaggio
24/12/2021, 07:56
Αυτο ειπα κι εγω.
Εχει βελτιωθει πολυ αλλα δεν ειναι η οντως μεγαλη βελτιωση, ανταξιο της τιμης.
και σε σχεση με το medley , του piaggio ειναι πιο αποδοτικες στους κακους δρομους.
Οπως λενε οι οδηγοι και των 2
Αυτο ειπα κι εγω.
Εχει βελτιωθει πολυ αλλα δεν ειναι η οντως μεγαλη βελτιωση, ανταξιο της τιμης.
και σε σχεση με το medley , του piaggio ειναι πιο αποδοτικες στους κακους δρομους.
Οπως λενε οι οδηγοι και των 2
Δε ξέρω τι λένε οι οδηγοί των 2.
Όπως σου ανέφερα δεν έχεις οδηγήσει το νέο sh και αναπαράγεις από άλλους.
Δεν έχει καμία σχέση το sh του 21 με τα προηγούμενα sh σε ανεση πίσω.
Η τιμή είναι αυτή που είναι γιατί είναι το καλύτερο στη κατηγορία του εδώ και χρόνια και κάθε φορά γίνεται καλύτερο.
Μη ξεχνάς πως ακόμη και το sympony τσίμπησε και πήγε 2800.
Δεδομένου ότι η διπλή ανάρτηση στα σκουτερ έχει τα όρια της σε άνεση σε σχέση με μια μονοσοκ τα πάει τελεια.
Το μεντλευ αν είχε 16αρη τροχό πίσω θα ήταν χειροτερο.
Σώζεται λόγω του 14
Nikospiaggio
25/12/2021, 09:54
Καλα Χριστουγεννα σε ολους!
Nikos77 τι σημασια εχει αν εχει τροχο 16 ή 14 ή 12
Σημασια εχει να σωσουμε την μεση μας.
Αλλοι εχουν ως προτεραιοτητα την δια ρκεια ζωης του κινητηρα και αλλοι την υγεια τους.
Τι με νοιαζει εμενα αν το μηχανακι θα μπιρει να φτασει 200.000 χλμ αν καταστρεψω την μεση μου και δεν θα μπορεσω ποτε να τα κανω.
Ο καθενας κανει τις επιλογες του.
Καλη Υγεια σε όλους μας!
Καλα Χριστουγεννα σε ολους!
Nikos77 τι σημασια εχει αν εχει τροχο 16 ή 14 ή 12
Σημασια εχει να σωσουμε την μεση μας.
Αλλοι εχουν ως προτεραιοτητα την δια ρκεια ζωης του κινητηρα και αλλοι την υγεια τους.
Τι με νοιαζει εμενα αν το μηχανακι θα μπιρει να φτασει 200.000 χλμ αν καταστρεψω την μεση μου και δεν θα μπορεσω ποτε να τα κανω.
Ο καθενας κανει τις επιλογες του.
Καλη Υγεια σε όλους μας!Αυτο που γράφω τόσες μέρες και δε θες να καταλάβεις είναι πως μεντλευ και sh έχουν ίδια άνεση μιας και στο sh έκαναν καλή δουλειά στο καινουριο.
Πήγαινε να οδηγήσεις για να αποκτήσεις γνωση και άσε το τι διαβάζεις.
Όσον αφορά το θεμα με τη μέση δε καβαλάς μοτό η τουλάχιστον αγοράζεις σκούτερ η μοτό με μονοσοκ ανάρτηση.
gior-gos
18/01/2022, 12:42
Αφήνω αυτό εδώ για να υπάρχει σαν πληροφορία·
sh 150 του 16 έκαψε πηνία στις 26000 χλμ. Μπήκαν ιμιτασιόν με 170€.
Αφήνω αυτό εδώ για να υπάρχει σαν πληροφορία·
sh 150 του 16 έκαψε πηνία στις 26000 χλμ. Μπήκαν ιμιτασιόν με 170€.
Ας αφήσουμε τότε και για το μεντλευ ότι στην αρχή έκαναν ανάκληση για ενίσχυση σκελετού στα συνεργεία γιατί υπήρχε κίνδυνος να σπασει
Nikospiaggio
18/01/2022, 19:39
Στα medley πριν του 2018 ( που ηταν τα πρωτα ) μπορει να βρεθουν θεματα.
Απο του 2018 και μετα δυσκκλο.
Ειδικα τα spesial edition οπως τα ελεγαν στβν Ευρωπη γιατι στην Ασια ηταν απλα νεο μοντελο με βελτιωσεις στα προβληματικα σημεια.
Αλλα για να ειμαστε δικαιοι
δεν φταινε παντα τα εργαλεια
Μεγολκ μερος της ευθυνης φερει και ο οδηγος.
Απο το στρωσιμο μεχρι την καθημερινη χρηση.
Εγω πιστευω οτι μηχανικα ολα ειναι καλα και τα προβληματα συμβαινουν ή απο αστοχια υλικου ή απο τον προσοχη που δινουμε (σερβις κλπ).
Nikospiaggio
18/01/2022, 19:40
Δωρεαν ομως.
Οχι 170€
Δωρεαν ομως.
Οχι 170€
Να με συγχωρεις αλλα τα 170 σε ενα τυχαιο προβλημα ειναι πταισμα στις τοσες πωλησεις.
Το σπασιμο σκελετου που μπορει να προκαλεσει απο ενα σοβαρο τραυματισμο εως θανατο ειναι πιο σοβαρο θεωρω.
Εγω μιλωντας για τον εαυτο μου θα τα δωσω τα 170 εαααααν τυχει να χαλασει το πηνιο που μεχρι τωρα μετα απο 6 χρονια δε μου χαλασε τιποτα.
Οσοι πηραν μεντλευ μεχρι την ανακληση και πηγαν συνεργειο για ηλεκτροκοληση σε καινουριο μηχανακι να κανουν το σταυρο τους που δεν ειχαν παθει τιποτα:a9::a9::a9::a06:
Nikospiaggio
19/01/2022, 12:36
Συμφωνω
Κι εγω 3.5 χρονια με το medley και 40.000 χιλ κανενα προβλημα
Μακαρι ολα να βγουν γερα και να αγοραχουμε οτι μαε αρεδει ή οτι καλυπτει τις αναγκες μας.
Nikospiaggio
15/06/2022, 19:21
Μετά από 6.500χλμ με το νεο medley 150s η κατανάλωση ανα 100χιλ δεν ήταν μεταξύ 2,3 με 2,6 λιτρα.
Χωρις srart stop
Κινηση μεικτη . Απο κεντρο Αθηνας εως Κορωπι με μεγαλες ανηφορες του Υμητου εως και χαλαρη οδηγηση παραλιακη.
ΠΑΝΤΑ ΓΕΜΙΣΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑΠΑ.
Γεμισμα καθε 150 εως 200 χιλ.
Σημερα γεμισα στα 258χιλ και ειχε συμφωνα με trip compouter αλλα 50 χιλ.
Ανετα δηλ με ενα τεποζιτο 300χιλ.
Για προβληματα δεν συζηταμε. Ειναι πολυ νωρις ακομη.
Το προγουμενο το εδωσα στα 40.000χιλ χωρις προβληματα μονο σερβις .
Σταθερο σε δυνατους ανεμους .κόντρα ή πλάγιους στην Βάρης Κορωπιου.
Ανετα με 70 εως 80 χιλ και με καλαθι piaggio 37lit πίσω.
Εννοειτε χωρις τριγμους. Ουτε το παλαιο ειχε.
Σερβις 5.000χλμ. ( βασικα μονο λαδια) 25€ απο 20 που ειχε. ( 25% αυξηση λογω πολεμου)
Θα επανελθω μετα τα 10.000χλμ.
Nikospiaggio
18/06/2022, 08:48
Τελική ταχ ειδα μεχρι 118 γιατι μετα τελειωσε η ευθεια και επιασε φαναρι.
Δε βρεθηκα ακομη σε εθνικη οδο ή αττική οδο.
Απο φαναρι σε φαναρι στην Βουλιαγμενης.
Πιστευω το 123 που λενε στις δοκινες μπορει να ερθει.
Τα 100 σε σχετικη ανηφορα ανετα και για ταξιδι.
Επαναλαμβανω
Πολυ σταθερο και δεμενο οχημα.
Κάτοχοι Medley 150 ερώτηση...
Φίλος το πήρε πριν από λίγους μήνες, έχει δεν έχει κάνει 1500 χλμ. Όταν πιάνει ταχύτητες από 50 μέχρι 60 χλμ αντιμετωπίζει έναν κραδασμό στο τιμόνι που δε μπορεί να βρει από που προέρχεται.
Έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία;
doctoras
20/08/2022, 12:18
Κάτοχοι Medley 150.... φίλος το πήρε πρι από λίγους μήνες, έχει δεν έχει κάνει 1500 χλμ. Όταν πιάνει ταχύτητες από 50 μέχρι 60 χλμ αντιμετωπίζει έναν κραδασμό στο τιμόνι που δε μπορεί να βρει από που προέρχεται.
Έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία;
Έχει εμπειρία από μηχανάκια; Μήπως είναι ο κραδασμός σε συγκεκριμένες στροφές του μονοκυλινδρου;
Έχει εμπειρία από μηχανάκια; Μήπως είναι ο κραδασμός σε συγκεκριμένες στροφές του μονοκυλινδρου;
Το έχω σκεφθεί. Σήμερα θα το πάρω βόλτα να τσεκάρω τι ακριβώς εννοεί. Το μόνο που ξέρω είναι πως είχε χρόνια σκούτερ, ένα Skipper της piaggio και τώρα έχει ξενερώσει, πράγμα που μου κάνει εντύπωση.
Κάτοχοι Medley 150 ερώτηση...
Φίλος το πήρε πριν από λίγους μήνες, έχει δεν έχει κάνει 1500 χλμ. Όταν πιάνει ταχύτητες από 50 μέχρι 60 χλμ αντιμετωπίζει έναν κραδασμό στο τιμόνι που δε μπορεί να βρει από που προέρχεται.
Έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία;
99% στραβο λαστιχο. Αντιπροσωπεια γρηγορα τωρα που ειναι νωρις για αντικατασταση στην εγγυηση.
Ουτε κραδασμους απο μονοκυλινδρο που ακουσα πριν, ουτε μπαγαζιερες. Ειναι το κλασικο τρεμουλο στα 50-60 χλμ. Το εχουν παθει και αλλοι:rtr:
o_gavros
20/08/2022, 18:38
Νικο77 δεν ξέρω πως μπορείς και είσαι τόσο απόλυτα σίγουρος.
Στο παπάκι του δικό μου (κρυφτονεξ) αυτό το τρέμουλο έπαιζε σε αυτά τα χλμ, λόγω στραβής πίσω ζάντας. Αλλαξα ζάντα, μπάη μπάη τρέμουλο.
gior-gos
20/08/2022, 20:54
Κάτοχοι Medley 150 ερώτηση...
Φίλος το πήρε πριν από λίγους μήνες, έχει δεν έχει κάνει 1500 χλμ. Όταν πιάνει ταχύτητες από 50 μέχρι 60 χλμ αντιμετωπίζει έναν κραδασμό στο τιμόνι που δε μπορεί να βρει από που προέρχεται.
Έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία;
Πολλά σκουτεράκια το κάνουν αυτό, πες του να μην ανησυχεί και να πιάνει το τιμόνι έστω με το ένα χέρι ;)
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις φίλοι μου.
Πολλά σκουτεράκια το κάνουν αυτό, πες του να μην ανησυχεί και να πιάνει το τιμόνι έστω με το ένα χέρι ;)
Μαλιστα. Το οτι πολλα σκουτερ το κανουν αυτο τι σημαινει?
Οτι η λυση ειναι να πιανει το τιμονι? Αυτο ειναι αυτονοητο.
Οτι ειναι νομος να το κανει το σκουτερ αυτο το τρεμουλο?
Σε οσους το εκανε αυτο στο 99% εφταιγε λαστιχο
Νικο77 δεν ξέρω πως μπορείς και είσαι τόσο απόλυτα σίγουρος.
Στο παπάκι του δικό μου (κρυφτονεξ) αυτό το τρέμουλο έπαιζε σε αυτά τα χλμ, λόγω στραβής πίσω ζάντας. Αλλαξα ζάντα, μπάη μπάη τρέμουλο.
Λαστιχο ειναι συνηθως. Ζαντα θα τη δει στην αντιπροσωπεια αλλα ειναι πιο μικρο ποσοστο
gior-gos
22/08/2022, 20:02
Μαλιστα. Το οτι πολλα σκουτερ το κανουν αυτο τι σημαινει?
Οτι η λυση ειναι να πιανει το τιμονι? Αυτο ειναι αυτονοητο.
Οτι ειναι νομος να το κανει το σκουτερ αυτο το τρεμουλο?
Σε οσους το εκανε αυτο στο 99% εφταιγε λαστιχο
Οι περισσότεροι κάτοχοι σκούτερ εντοπίζουν αυτό το τρέμουλο όταν αφήνουν τα χέρια απ το τιμόνι σε συγκεκριμένο εύρος ταχύτητας· είναι κάποιο είδος συντονισμού στον οποίο συνεπικουρούν η ιδιαιτερότητα της σχεδίασης του σωληνωτού πλαισίου και της γεωμετρίας. Σαφώς και δεν αποκλείονται αστοχίες σε ζάντες, λάστιχα και άλλα αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις το φαινόμενο δημιουργείται από τη δομή της κατασκευής.
Κανονικά δεν θα έπρεπε να συμβαίνει, αλλά συμβαίνει.
Οι περισσότεροι κάτοχοι σκούτερ εντοπίζουν αυτό το τρέμουλο όταν αφήνουν τα χέρια απ το τιμόνι σε συγκεκριμένο εύρος ταχύτητας· είναι κάποιο είδος συντονισμού στον οποίο συνεπικουρούν η ιδιαιτερότητα της σχεδίασης του σωληνωτού πλαισίου και της γεωμετρίας. Σαφώς και δεν αποκλείονται αστοχίες σε ζάντες, λάστιχα και άλλα αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις το φαινόμενο δημιουργείται από τη δομή της κατασκευής.
Κανονικά δεν θα έπρεπε να συμβαίνει, αλλά συμβαίνει.
Γιώργο σε beverly 250 καινούριο, honda sh 300 καινούριο και τώρα sh 150 καινούριο πήγαιναν ευθεία χωρίς τρέμουλο και τα 3 με βαλίτσα πίσω.
Στα 2 χρόνια κατοχής και τα 3 ξεκίνησαν το τρέμουλο αυτό στα 50-60 χλμ λόγω πολυμερισμού των λάστιχων όπου αλλαχθηκαν και επανήρθε το σωστό τιμόνι.
Αν το κάνει από την αρχή στα πρώτα χλμ στρωσιματος στις περισσότερες περιπτώσεις είναι στραβό λάστιχο
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.