View Full Version : Νέος κινητήρας 750cc από τις ΚΤΜ και CFMOTO
lleonidas
02/09/2020, 14:49
Η ΚΤΜ και η CFMOTO συνεχίζοντας δυναμικά τη συνεργασία τους θα κατασκευάσουν έναν καινούριο κινητήρα 750cc o οποίος θα εξοπλίζει τα 750 Duke, 750 Adventure και 750 Supermoto T.
Τα μοντέλα θα κατασκευάζονται στο Hangzhou της Κίνας και αρχικά προβλεπόταν ότι θα προορίζονται για την Ασία αλλά νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι προορίζονται για την παγκόσμια αγορά.
Το πρώτο μοντέλο το οποίο θα φορέσει αυτόν τον κινητήρα θα είναι το CFMOTO MT800 μέσα στο α' τρίμηνο του 2021.
Περισσότερα εδώ (https://www.motorcycle.com/mini-features/ktm-is-developing-a-750cc-range-with-cfmoto.html) .
ratamahatta
02/09/2020, 16:04
Δεν καταλαβαίνω το νόημα καθώς υπάρχει το 790 δικυλινδρο, εντάξει η κινέζικη αγορά είναι μεγάλη εξού και η συνεργασία αλλά για να κυκλοφορήσει στην πάγκοσμια αγορά μου φαίνεται χλωμό.
doctoras
02/09/2020, 16:09
Θελω να διαβασω εκείνους τους ένθερμους που πριν 10-15 χρονια που διαχωριζαν χλευαστικά τους κατασκευαστες σε δυτικους και ασιατες...αλλα το πιθανότερο είναι να εγκατέλειψαν οριστικά
Πιστευω οτι οι κινεζοι εν καιρο θα εξελιξουν και θα λύσουν όποιες κατασκευαστικες δυσλειτουργιες
Οπως το 900ρι μοτερ των bmw-loncin
Δεν καταλαβαίνω το νόημα καθώς υπάρχει το 790 δικυλινδρο, εντάξει η κινέζικη αγορά είναι μεγάλη εξού και η συνεργασία αλλά για να κυκλοφορήσει στην πάγκοσμια αγορά μου φαίνεται χλωμό.
Η κινεζική αγορά σε αυτά τα κυβικά είναι σχεδόν ανύπαρκτη.
Της Ελλάδας είναι μεγαλύτερη.
Kas_Tracer
02/09/2020, 19:52
Η Ktm το έχει τερματίσει θυμίζοντας τον ιαπωνικό πόλεμο του 80 μεταξύ Honda-Yamaha
Τότε το να βγαίνει από τους Ιάπωνες νέο μοντέλο κάθε τρίμηνο ήταν κανόνας
Τώρα έχουμε τους πορτοκαλί Ready to Race .
Άμα βάλουμε και τα αγωνιστικά τους χωμάτινα τα μοτερ που έχουν παρουσιάσει θα είναι καμιά κατοστή.
Το 790 ακόμα δεν βγήκε και φούσκωσε στα 890 και τώρα θα γίνει 750????
Το 1090 μας έγινε , 1190 , 1290 , 1050
Ακόμα και αυτοί που τα αγόρασαν αναρωτιούνται τι γίνεται
H Honda και η Yamaha σε όλη την δεκαετία παρουσίασαν από 4 μοτέρ ο καθένας σε παραλλαγές για 5 διαφορετικές κατηγορίες .
Η Suzuki μετά το τεστ του Revzilla ετοιμάζεται να αλλάξει χρώματα στο K5 (αντε θα βάλει και έναν καταλύτη :lol:)
Τώρα το ποιος έχει λάθος , θα δείξει στο μέλλον.
RaGe_Raptor
02/09/2020, 21:28
Η Ktm το έχει τερματίσει θυμίζοντας τον ιαπωνικό πόλεμο του 80 μεταξύ Honda-Yamaha
Τότε το να βγαίνει από τους Ιάπωνες νέο μοντέλο κάθε τρίμηνο ήταν κανόνας
Τώρα έχουμε τους πορτοκαλί Ready to Race .
Άμα βάλουμε και τα αγωνιστικά τους χωμάτινα τα μοτερ που έχουν παρουσιάσει θα είναι καμιά κατοστή.
Το 790 ακόμα δεν βγήκε και φούσκωσε στα 890 και τώρα θα γίνει 750????
Το 1090 μας έγινε , 1190 , 1290 , 1050
Ακόμα και αυτοί που τα αγόρασαν αναρωτιούνται τι γίνεται
H Honda και η Yamaha σε όλη την δεκαετία παρουσίασαν από 4 μοτέρ ο καθένας σε παραλλαγές για 5 διαφορετικές κατηγορίες .
Η Suzuki μετά το τεστ του Revzilla ετοιμάζεται να αλλάξει χρώματα στο K5 (αντε θα βάλει και έναν καταλύτη :lol:)
Τώρα το ποιος έχει λάθος , θα δείξει στο μέλλον.
το Κ5 ΕΧΕΙ καταλύτη:D
μέσα στο μαμά τελικό.
να το κάνει 1100 όπως το V4S:bawl:
Οι Ιάπωνες τα φτιάχνουν στην Ευρώπη.
Οι Ευρωπαίοι τα φτιάχνουν στη Κίνα
:lol:
DRAKONET
04/09/2020, 09:23
Θελω να διαβασω εκείνους τους ένθερμους που πριν 10-15 χρονια που διαχωριζαν χλευαστικά τους κατασκευαστες σε δυτικους και ασιατες...αλλα το πιθανότερο είναι να εγκατέλειψαν οριστικά
Πιστευω οτι οι κινεζοι εν καιρο θα εξελιξουν και θα λύσουν όποιες κατασκευαστικες δυσλειτουργιες
Οπως το 900ρι μοτερ των bmw-loncin
Εγω παρακολουθω....ξερεις !
Απλα ηθελα να ηξερα εαν δεν ειχαμε ...τον ιο...και την ''οικονομικη υφεση'' γενικοτερα....
που θα το ειχαν φτασει οι κινεζοι?
Περιμενω....ελεγα για κινεζους...και γινομουν γραφικος !:D
Δεν με νοιαζει...στο φιναλε οι εξελιξεις φαινονται!
RaGe_Raptor
04/09/2020, 09:37
Εγω παρακολουθω....ξερεις !
Απλα ηθελα να ηξερα εαν δεν ειχαμε ...τον ιο...και την ''οικονομικη υφεση'' γενικοτερα....
που θα το ειχαν φτασει οι κινεζοι?
Περιμενω....ελεγα για κινεζους...και γινομουν γραφικος !:D
Δεν με νοιαζει...στο φιναλε οι εξελιξεις φαινονται!
Ρε μάν, αλήθεια τώρα, τα ρίχνεις στον ιό? Αλλιώς θα είχαν βγάλει GSXR από τον περασμένο Νοέμβριο?
:bawl:
DRAKONET
04/09/2020, 21:30
Ρε μάν, αλήθεια τώρα, τα ρίχνεις στον ιό? Αλλιώς θα είχαν βγάλει GSXR από τον περασμένο Νοέμβριο?
:bawl:
Πφφφ......τωωωωρα....εκει εισαι ακομη ??:D:lol:
Είπαμε, όχι και GSXR. Το πολύ κάνα Panigale V4S... :D
Δηλαδή KTM και CFMOTO θα φοράνε ίδιο μοτέρ;
giorgosb
05/09/2020, 01:28
Απ'ότι φαίνεται ναι.. Άρα θα δούμε Duke 750 στα 8.000 ευρώ;; Ή όχι; Γιατί δεν βρίσκω τον λόγο να ζητήσει παραπάνω η ΚΤΜ.. :rolleyes:
Μπορεί να δούμε baja Duke 750 στα 8.000€.
ratamahatta
05/09/2020, 10:50
Bajaj όχι καθώς πρόκειται για συνεργασία με την κινεζική cf moto και όχι την ινδική εταιρεία.
Το μέλλον θα δείξει εάν θα βγει και πότε στην αγορά.
Απλα ηθελα να ηξερα εαν δεν ειχαμε ...τον ιο...και την ''οικονομικη υφεση'' γενικοτερα....
που θα το ειχαν φτασει οι κινεζοι?
Κάπου εδώ λογικά,μας έφαγε ο ιος :lol:
420700
DRAKONET
05/09/2020, 12:27
Κάπου εδώ λογικά,μας έφαγε ο ιος :lol:
420700
α μπραβο...:lol:
https://advrider.com/ktms-ceo-says-made-in-china-750-coming/
Ποιος 750 σε κοινό development; Αγαπούλα... πούλα
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.