PDA

View Full Version : Χαλαρή αλυσίδα



Utopia21
07/09/2020, 01:11
Εδώ και κάνα χρόνο σε παπί 125 κυβικά κοπανάει η αλυσίδα στα πλαστικά.
Τις τελευταίες μέρες ακουγοταν ένα κρααακ μερικές φορές, όταν άλλαζα ταχυτητα, από την αλυσίδα.
Τώρα κάθε φορά που δίνω λίγο γκάζι ακούγεται ένα γκντουπ και με πετάει μπροστά.
Τι ακριβώς πρέπει να κάνω δεδομένου ότι είμαι τελείως άσχετος με αυτά και ότι κάτι έχει σκουριάσει και δε σφίγγει έτσι απλά η αλυσίδα;

karellen
07/09/2020, 04:01
1. Το απλούστερο ρυθμίζεις τους τεντωτήρες πίσω για σφίξει η αλυσίδα.
2. Βεβαιώσου ότι έχει λιπανθεί καλά και δεν κάνει κόμπους,αν κάνει πετα τη και πάρε καινούργια.
3. Οταν δίνεις γκάζι και σε πετάει μπροστά είναι πολυ πιθανόν να έχουν φαγωθει τα λαστιχένια σινεμπλόκ (silent block) της γραναζιέρας,θέλουν έλεγχο οπωσδήποτε.
Πόσα χλμ έχει το παπί?

ΥΓ 2.Εννοειται πως Αν αλλάξεις αλυσίδα θα αλλάξεις μαζί και τα γρανάζια,αυτά πανε πακετο.Θα ξαναγινει το μηχανάκι σου βιλούδο.

toyar
07/09/2020, 06:24
Εφόσον δηλώνεις τελείως άσχετος πας συνεργείο
Αυτό ακριβώς τίποτα άλλο....

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
07/09/2020, 06:48
1 χρόνο :eek:

S705
07/09/2020, 10:50
Αυτό μόνο σου κάνει εντύπωση?
Το ότι βρίσκει στα πλαστικά??
Ελπίζω να εννοεί την γλιστρά και όχι τα πλαστικά πλαϊνά στο πάνω μέρος των αμορτισέρ!!

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
07/09/2020, 11:45
Αυτό μόνο σου κάνει εντύπωση?
Το ότι βρίσκει στα πλαστικά??
Ελπίζω να εννοεί την γλιστρά και όχι τα πλαστικά πλαϊνά στο πάνω μέρος των αμορτισέρ!!

Όντως.

Utopia21
07/09/2020, 14:22
1. Το απλούστερο ρυθμίζεις τους τεντωτήρες πίσω για σφίξει η αλυσίδα.
2. Βεβαιώσου ότι έχει λιπανθεί καλά και δεν κάνει κόμπους,αν κάνει πετα τη και πάρε καινούργια.
3. Οταν δίνεις γκάζι και σε πετάει μπροστά είναι πολυ πιθανόν να έχουν φαγωθει τα λαστιχένια σινεμπλόκ (silent block) της γραναζιέρας,θέλουν έλεγχο οπωσδήποτε.
Πόσα χλμ έχει το παπί?

ΥΓ 2.Εννοειται πως Αν αλλάξεις αλυσίδα θα αλλάξεις μαζί και τα γρανάζια,αυτά πανε πακετο.Θα ξαναγινει το μηχανάκι σου βιλούδο.